Forum » Na cesti » Pomoč pri akumulatorju
Pomoč pri akumulatorju
mn ::
no sej to je to. plačaš znanje. ampak tukaj ni potrebno neko posebno znanje. več kot ljudi nekaj zna, manj je to delo vredno. in to sigurno ni 75€.
Dobrih avtoelektričarjev je malo. Zato pa lahko računajo kot bi bili zlatarji.
solatko ::
korenje3 - Pri nekaterih HP prenosnikih je menjava tipkovnice še bolj simpl, pa ti na servisu potegnejo 95€ za delo.
Ja, na enostavnih stvareh se služi. Zamenjava glavne varovalke te pride okoli 60€ (Elektro LJ), pa je dela točno 15 sekund, z odklepanjem omarice vred.
Pri avtoelektriki je možnost požara veliko večja, kot pri 220V. Samo ena taka banalna zamenjava -, + pa ti lahko povzroči nekaj k€ škode. Kolega je na veliko montiral avtoradie, dokler se ni en avto vžgal in zgorel, sedaj še svojega pelje k avtoelektričarju.
Avtoelektričarji niti niso dragi, če jih primerjaš z odvetniki ali vodoinstalaterji.
Ja, na enostavnih stvareh se služi. Zamenjava glavne varovalke te pride okoli 60€ (Elektro LJ), pa je dela točno 15 sekund, z odklepanjem omarice vred.
Pri avtoelektriki je možnost požara veliko večja, kot pri 220V. Samo ena taka banalna zamenjava -, + pa ti lahko povzroči nekaj k€ škode. Kolega je na veliko montiral avtoradie, dokler se ni en avto vžgal in zgorel, sedaj še svojega pelje k avtoelektričarju.
Avtoelektričarji niti niso dragi, če jih primerjaš z odvetniki ali vodoinstalaterji.
Delo krepa človeka
korenje3 ::
električarji in vodovodarji so približno enako dragi... za 100m^2 stanovanje sta nam oba računala 3k€. vodovodar je sicer kasneje spremenil ceno na 6k€, sam mu nismo plačal.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
solatko ::
Odvisno kaj ti delata, če menjavate vso napeljavo in vso vodovodno instalacijo, je vodovod še enkrat dražji.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Zamenjava glavne varovalke te pride okoli 60€ (Elektro LJ), pa je dela točno 15 sekund, z odklepanjem omarice vred.
Meni je dve menjal, pa je bil racun 45 EUR. Varovalki sta bili poceni. Je pa treba placati, da se mozakar vsede v avto, pripelje na dom in v off-hours zamenja kar je treba zamenjati.
LFFF ::
No da vam odgovorim vsem.
Šla je glavna varovalka pod pokrovom motorja, kot je že nekdo omenil v komentarju. To ni tista mala varovalka ampak je velika. Eletričar jo je spojil skupaj, ker se je skurila, samo na enem mestu, tako, da ni bilo potrebe po novi varovalki. Avto smo rabili takoj, hyundai pa bi nam dobavil glavno varovalko šele v nekaj dneh, ker te varovalke se lahko naročli samo pri Hyundaiu oz. pooblaščenih seviserjih. Šel sem tudi v trgovine z avto deli itd... in žal teh varovalk niso mogli naročit, ko sem klical na Hyundai so mi rekli, da šele v parih dneh to dobavijo. Tako, da nam je električar to spojil skupaj, računal je 30€ zamenjal pa je še varovalko za avdio sistem, ker je skurilo tudi to.... Ko so bile varovalke zamenjane, je še vedno gorela lučka za ABS in se ni ugasnila, ker je bila napaka v računalniku.... Zato smo avto peljali na servis, da so vse skupaj ponovno resetirali in ponovno naložili vse gor, to pa me je prišlo 45€ .... Vse skupaj 75€ .... Kako je prišlo do tega, da sem skuril vse skupaj? Narobe sem obrnil akumulator, taako da sem dal kable za + na minus in kable za - na plus... ker je tisti ˝lulček˝ pri akumulatorju na eni strani debelejši na drugi tanši, sem gor spravil, samo en kabel, ko sem se potem z drugim kablom samo dotaknil, drugega lulčka na akumulatorju se je avto uglasil kot, da bi kdo zatrobil, kable sem dal takoj, stran in pogledal, malo bolje in videl, da sem narobe obrnil akumulator, ko sem ga obrnil prav, sem se usedel v avto in avto ni hotel več vžgati. To je vsa zgodba, zdaj ali me je električar nategnil ali me ni, me ne zanima....zaradi svoje površnosti in ker sem bumbar, me je vse skupaj še poceni prišlo, tako da sem zadovoljen s to ceno... Na servisu so mi rekli, da imam srečo, ker bi lahko skuril kable in računalnik..... Tako, da preveč se vam da razpravljati okoli tega... To je vsa zgodba, zdaj pa če je komu kaj še nejasno, pa mu ne morem pomagati... Lep pozdrav
Šla je glavna varovalka pod pokrovom motorja, kot je že nekdo omenil v komentarju. To ni tista mala varovalka ampak je velika. Eletričar jo je spojil skupaj, ker se je skurila, samo na enem mestu, tako, da ni bilo potrebe po novi varovalki. Avto smo rabili takoj, hyundai pa bi nam dobavil glavno varovalko šele v nekaj dneh, ker te varovalke se lahko naročli samo pri Hyundaiu oz. pooblaščenih seviserjih. Šel sem tudi v trgovine z avto deli itd... in žal teh varovalk niso mogli naročit, ko sem klical na Hyundai so mi rekli, da šele v parih dneh to dobavijo. Tako, da nam je električar to spojil skupaj, računal je 30€ zamenjal pa je še varovalko za avdio sistem, ker je skurilo tudi to.... Ko so bile varovalke zamenjane, je še vedno gorela lučka za ABS in se ni ugasnila, ker je bila napaka v računalniku.... Zato smo avto peljali na servis, da so vse skupaj ponovno resetirali in ponovno naložili vse gor, to pa me je prišlo 45€ .... Vse skupaj 75€ .... Kako je prišlo do tega, da sem skuril vse skupaj? Narobe sem obrnil akumulator, taako da sem dal kable za + na minus in kable za - na plus... ker je tisti ˝lulček˝ pri akumulatorju na eni strani debelejši na drugi tanši, sem gor spravil, samo en kabel, ko sem se potem z drugim kablom samo dotaknil, drugega lulčka na akumulatorju se je avto uglasil kot, da bi kdo zatrobil, kable sem dal takoj, stran in pogledal, malo bolje in videl, da sem narobe obrnil akumulator, ko sem ga obrnil prav, sem se usedel v avto in avto ni hotel več vžgati. To je vsa zgodba, zdaj ali me je električar nategnil ali me ni, me ne zanima....zaradi svoje površnosti in ker sem bumbar, me je vse skupaj še poceni prišlo, tako da sem zadovoljen s to ceno... Na servisu so mi rekli, da imam srečo, ker bi lahko skuril kable in računalnik..... Tako, da preveč se vam da razpravljati okoli tega... To je vsa zgodba, zdaj pa če je komu kaj še nejasno, pa mu ne morem pomagati... Lep pozdrav
Invictus ::
@LFFF
Je bil pač pričakovan odziv na neumnost in pomanjkljiv post ...
Imaš pa tu same stručkote za vse ... Predvsem pa za moraliziranje in pljuvanje po drugih ...
V drugo pojdi v trgovino, kupi akumulator in naj ti ga oni zamenjajo. Ker hkrati še ekološko odstranijo starega. Večina trgovin to omogoča, samo reči jim moraš.
Je bil pač pričakovan odziv na neumnost in pomanjkljiv post ...
Imaš pa tu same stručkote za vse ... Predvsem pa za moraliziranje in pljuvanje po drugih ...
V drugo pojdi v trgovino, kupi akumulator in naj ti ga oni zamenjajo. Ker hkrati še ekološko odstranijo starega. Večina trgovin to omogoča, samo reči jim moraš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BorutK-73 ::
Wait, ti si imel avto "vžgan" ko si menjal akumulator!? Pri naslednjem problemčku pelji avto na servis ker tebi bo še eksplodiral v obraz.
šernk ::
Wait, ti si imel avto "vžgan" ko si menjal akumulator!? Pri naslednjem problemčku pelji avto na servis ker tebi bo še eksplodiral v obraz.
s kje si pa to sedaj potegnil? Pa tudi če bi ga imel, je mal tvegano da letiš v zrak ampak mislim da ni še nihče letel.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mihagr ::
mn
"Sploh ker ne vem kako lahko varovalka varuje pred obrnjeno polariteto?"
V marsikatero napravo je v notranjosti na tiskanem vezju med +12V in maso (ozemljitvijo) vstavljena močnostna dioda v neprevodni smeri (zaporna smer diode = anoda diode na minusu) in to je odlično varovalo za elektroniko, ob zamenjani polariteti
plusa in minusa bo ves tok stekel skozi diodo, pregorela bo varovalka, naprava bo običajno preživela -razen diode, ki jo je treba zamenjati. Iz tega sledi: zamenjal je varovalko (ne popravil), "popravil je računalnik"- verjetno zamenjal diodo in morda na novo naložil software.
Tako da je načeloma lahko vse res kar se je zgodilo, čeprav sem tudi jaz skeptičen do "vsega tega dela"!
"Sploh ker ne vem kako lahko varovalka varuje pred obrnjeno polariteto?"
V marsikatero napravo je v notranjosti na tiskanem vezju med +12V in maso (ozemljitvijo) vstavljena močnostna dioda v neprevodni smeri (zaporna smer diode = anoda diode na minusu) in to je odlično varovalo za elektroniko, ob zamenjani polariteti
plusa in minusa bo ves tok stekel skozi diodo, pregorela bo varovalka, naprava bo običajno preživela -razen diode, ki jo je treba zamenjati. Iz tega sledi: zamenjal je varovalko (ne popravil), "popravil je računalnik"- verjetno zamenjal diodo in morda na novo naložil software.
Tako da je načeloma lahko vse res kar se je zgodilo, čeprav sem tudi jaz skeptičen do "vsega tega dela"!
BorutK-73 ::
Wait, ti si imel avto "vžgan" ko si menjal akumulator!? Pri naslednjem problemčku pelji avto na servis ker tebi bo še eksplodiral v obraz.
s kje si pa to sedaj potegnil? Pa tudi če bi ga imel, je mal tvegano da letiš v zrak ampak mislim da ni še nihče letel.
Narobe sem obrnil akumulator, taako da sem dal kable za + na minus in kable za - na plus... ker je tisti ˝lulček˝ pri akumulatorju na eni strani debelejši na drugi tanši, sem gor spravil, samo en kabel, ko sem se potem z drugim kablom samo dotaknil, drugega lulčka na akumulatorju se je avto uglasil kot, da bi kdo zatrobil, kable sem dal takoj, stran in pogledal, malo bolje in videl, da sem narobe obrnil akumulator, ko sem ga obrnil prav, sem se usedel v avto in avto ni hotel več vžgati.
Sem verjetno prehitro bral in prebral uglasil kot ugasnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
mn ::
V marsikatero napravo je v notranjosti na tiskanem vezju med +12V in maso (ozemljitvijo) vstavljena močnostna dioda v neprevodni smeri (zaporna smer diode = anoda diode na minusu) in to je odlično varovalo za elektroniko, ob zamenjani polariteti
plusa in minusa bo ves tok stekel skozi diodo, pregorela bo varovalka, naprava bo običajno preživela -razen diode, ki jo je treba zamenjati.
Hvala za odgovor, se mi je zdelo da bo kaj takšnega. Me pa zanima še kako to, da dioda pregori? In pa kaj pomeni da je pregorela? Bo potem prevajalo tok v obe smeri, ali ga sploh ne bo?
mihagr ::
Pozdravljen,
dioda ni nujno da pregori, skratka pri zamenjavi plus-a in minus-a povzroči direkten kratek stik in sigurno pregori varovalka.
Seveda če ni "popravljena" in zdrži več, potem je pa lahko hudo, začne se topiti izolacija na žicah in še kaj in LAHKO PRIDE DO POŽARA!
lp Miha
dioda ni nujno da pregori, skratka pri zamenjavi plus-a in minus-a povzroči direkten kratek stik in sigurno pregori varovalka.
Seveda če ni "popravljena" in zdrži več, potem je pa lahko hudo, začne se topiti izolacija na žicah in še kaj in LAHKO PRIDE DO POŽARA!
lp Miha
LFFF ::
BorutK-73: Ne avto je bil ugasnjen in ni bil prižgan.....
mihagr: Glavne varovalke ni zamenjal z novo, ker to ni varovalka kot vse ostale tista majhna... ampak je dolga nekje od 15-20 cm in široka 5-10 cm ... obroba te varovalke je plastična v sredini pa je plastično steklo, skozi katerega se vidi bakerene žice ki se vijejo kot kača od začetka varovalke, do konca varovalke.... To varovalko se da celo dobit ven in ni po kosih, kot tiste male.... no nekje na sredini te varovalke, mi je to žico scvrlo. Električar pa je to spajkal skupaj oz. zašvasal oz. nevem kako se reče ugl... spojil jo je skupaj .... To je vsa umetnost kar se tiče te varovalke ..... Kar pa se tiče programa oz računalnika, je bil naložen softwer na novo oz. nevem kako se temu reče, pač nekaj takega.... Ker mi pač lučka za ABS ni hotela ugasniti.... In šeenkrat tam kjer je plus na akumulatorju, sem nataknil gor, kabel za minus in tam kjer je na akumulatorju minus, sem se samo dotaknil s kablom za plus in že je avto zatrobil, sam od sebe....kot neko opozorilo....nato sem malo bolje pogledal in videl, da je akumulator, obrnjen narobe.... ko sem ga obrnil prav in lepo namestil kable nanj, se vsedel za volan in hotel prižgati avto, avto ni niti prdnil... To je to..... Avto, mi, sedaj dela lepo, danes sem zopet preverl to glavno varovalko, nič ni narobe, električar je opravil svoje delo dobro ... Zdaj pa ali me je nategnil ali ne in pa če je delo opravil kvalitetno, bo pa pokazal čas... Zaenkrat sem zadovoljen s ceno in delom.
mihagr: Glavne varovalke ni zamenjal z novo, ker to ni varovalka kot vse ostale tista majhna... ampak je dolga nekje od 15-20 cm in široka 5-10 cm ... obroba te varovalke je plastična v sredini pa je plastično steklo, skozi katerega se vidi bakerene žice ki se vijejo kot kača od začetka varovalke, do konca varovalke.... To varovalko se da celo dobit ven in ni po kosih, kot tiste male.... no nekje na sredini te varovalke, mi je to žico scvrlo. Električar pa je to spajkal skupaj oz. zašvasal oz. nevem kako se reče ugl... spojil jo je skupaj .... To je vsa umetnost kar se tiče te varovalke ..... Kar pa se tiče programa oz računalnika, je bil naložen softwer na novo oz. nevem kako se temu reče, pač nekaj takega.... Ker mi pač lučka za ABS ni hotela ugasniti.... In šeenkrat tam kjer je plus na akumulatorju, sem nataknil gor, kabel za minus in tam kjer je na akumulatorju minus, sem se samo dotaknil s kablom za plus in že je avto zatrobil, sam od sebe....kot neko opozorilo....nato sem malo bolje pogledal in videl, da je akumulator, obrnjen narobe.... ko sem ga obrnil prav in lepo namestil kable nanj, se vsedel za volan in hotel prižgati avto, avto ni niti prdnil... To je to..... Avto, mi, sedaj dela lepo, danes sem zopet preverl to glavno varovalko, nič ni narobe, električar je opravil svoje delo dobro ... Zdaj pa ali me je nategnil ali ne in pa če je delo opravil kvalitetno, bo pa pokazal čas... Zaenkrat sem zadovoljen s ceno in delom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LFFF ()
black ice ::
LFFF ::
Pozdravljeni
Evo javljam se zopet, da sporočim, da avto dela kot urica in zaenkrat ni bilo še nikakršnega boooma.... Avto vsak dan prevozi 40km enkrat na mesec pa v tujino 200-300 km s to varovalko .... Javljal se bom še naprej, če pa slučajno poči in zagori, kot ste rekli nekateri tukaj gor, pa vam tudi javim... Lep pozdrav
Evo javljam se zopet, da sporočim, da avto dela kot urica in zaenkrat ni bilo še nikakršnega boooma.... Avto vsak dan prevozi 40km enkrat na mesec pa v tujino 200-300 km s to varovalko .... Javljal se bom še naprej, če pa slučajno poči in zagori, kot ste rekli nekateri tukaj gor, pa vam tudi javim... Lep pozdrav
Scorpia ::
Sicer pa peugeot oziroma psa skupina, imajo to dober reseno. Pri mojemu, ne po moji krivdi (nisem bil zraven), se je isto zgodilo kot avtorju. Sicer pri meni je samo izklopil rele elektriko. Ko si pa prav obrnil si moral pocakat par minut, da se je postavil nazaj v pravi polozaj. Prav tako je kolega isto naredil, pa ni bilo skode. Samo pravilen priklop in pocakat nekaj minut.
////
LFFF ::
Po letu in pol se zopet javljam in sporočam, da nimam nikakršnega problema s to varovalko oz. z avtom nasplošno. Te glavne varovalke nisem menjal z novo in še vedno vozim s to popravljeno varovalko. Tako, da moram zaenkrat razočarati vse tiste, kateri so predvidevali, da bo z avtom en velik BOOOOOOOOM, če ne bom zamenjal te popravljene varovalke z novo.... Tega BOOOOOM-a še ni bilo, ko pa bo, če bo, pa tudi to javim sem gor hehe... Lep pozdrav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LFFF ()
lovro535v2 ::
Delovalo bo normalno samo če bo pa kje kakšen stik bo pa avto zgorel. varovalk se nikoli ne popravlja.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
tony1 ::
Poslušaj mladenič, kar ti hočemo dopovedati, pa nikakor nočeš slišati: ta tvoj električar je popolnoma nor. Takšna popravila se dela sredi noči, 1000 km daleč od doma (pa še to pišem popolne neumnosti!), da prideš domov, in greš naslednje jutro k ZARESNEMU avtoelektrikarju.
Ker ne tvoj kvazi elektrikar ne ti nimata osnovnega avtoelektrikarskega znanja: varovalka je namerno oslabljen del el. tokokroga, ki je narejena, da ob točno določeni vrednosti toka pregori, in tako zaščiti porabnike pred škodo (in posredno tudi ljudi pred požarom). Tvoj avtoelektrikar ni naredil nič drugega, kot to, kar so ti že plastično prikazali, pa še vedno tiščiš glavo v pesek:
Težava te kvazi rešitve je namreč v tem, da se kvazi avtoelektrikarju sanja ne, pri kakšni jakosti toka bo varovalka sedaj pregorela. Ta vrednost je lahko tudi več velikostnih redov višja od dizajnirane. To lahko v primeru prometne nesreče, napake na el. napeljavi, NEPRAVILNEGA POPRAVILA AVTOELEKTRIKE (kot je menjava narobe obrnjenega akumulatorja) itd. pripelje do požara in v njem lahko umirajo ljudje.
Tvoje cinizem, da avto že celo leto dela, je popolna neumnost.
Skratka, edino razumno ravnanje je, da pojdi na servis in kupi novo varovalko. Popolnoma vseeno je, če stane nekaj desetakov, avto je strošek in konec.
Pamet v roke, fant.
Ker ne tvoj kvazi elektrikar ne ti nimata osnovnega avtoelektrikarskega znanja: varovalka je namerno oslabljen del el. tokokroga, ki je narejena, da ob točno določeni vrednosti toka pregori, in tako zaščiti porabnike pred škodo (in posredno tudi ljudi pred požarom). Tvoj avtoelektrikar ni naredil nič drugega, kot to, kar so ti že plastično prikazali, pa še vedno tiščiš glavo v pesek:
Težava te kvazi rešitve je namreč v tem, da se kvazi avtoelektrikarju sanja ne, pri kakšni jakosti toka bo varovalka sedaj pregorela. Ta vrednost je lahko tudi več velikostnih redov višja od dizajnirane. To lahko v primeru prometne nesreče, napake na el. napeljavi, NEPRAVILNEGA POPRAVILA AVTOELEKTRIKE (kot je menjava narobe obrnjenega akumulatorja) itd. pripelje do požara in v njem lahko umirajo ljudje.
Tvoje cinizem, da avto že celo leto dela, je popolna neumnost.
Skratka, edino razumno ravnanje je, da pojdi na servis in kupi novo varovalko. Popolnoma vseeno je, če stane nekaj desetakov, avto je strošek in konec.
Pamet v roke, fant.
Glavne varovalke ni zamenjal z novo, ker to ni varovalka kot vse ostale tista majhna... ampak je dolga nekje od 15-20 cm in široka 5-10 cm ... obroba te varovalke je plastična v sredini pa je plastično steklo, skozi katerega se vidi bakerene žice ki se vijejo kot kača od začetka varovalke, do konca varovalke.... To varovalko se da celo dobit ven in ni po kosih, kot tiste male.... no nekje na sredini te varovalke, mi je to žico scvrlo. Električar pa je to spajkal skupaj oz. zašvasal oz. nevem kako se reče ugl... spojil jo je skupaj ....
Spajky ::
... to ni varovalka kot vse ostale tista majhna... ampak je dolga nekje od 15-20 cm in široka 5-10 cm ... obroba te varovalke je plastična v sredini pa je plastično steklo, skozi katerega se vidi ..To ni varovalka, ampak Flux-Capacitor ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
KraitPay ::
Nam delam v avto industriji in imam šolo iz elektro stroke.
Ne vem sicer, ali vas v šolah niso nič naučili? Varovalk se res ne popravlja, še manj pa se jih zamenjuje z žrebli. Vse varovalke so narejene tako, da se ob povečani energiji skurijo. To pomeni, da so varovalke standarizirane in izklapljajo časovno v zelo podobnih interalih. Kar se LAHKO zgodi avtoru je, da ob recimo hladnejšem dnevu, ko ima žica manjšo upornost, varovalka na delu kjer je "spojena/zalotana" ne bo pregorela v ustreznem času.
Seveda, če celotno elektroniko rešujejo res preko "diode", ki mora biti ustrezno dimenzionirana, bo uničilo, če imamo srečo, samo tisto diodo.
No ob preklopu pravilnih polov, avto nebi deloval, ker bi povezava bila "prekinjena" preko diode.
Drugače pa se z varovalkami varuje inštalacijo/kable in NE ELEKTRONIKE! Ne vem sicer zakaj ne naredijo nekakšnega trotlziher načina za elektroniko. Mogoče bi bilo že z nekaj malega elementov (MOSFET, RELE, ZENER DIODA za referenco).
Ne vem sicer, ali vas v šolah niso nič naučili? Varovalk se res ne popravlja, še manj pa se jih zamenjuje z žrebli. Vse varovalke so narejene tako, da se ob povečani energiji skurijo. To pomeni, da so varovalke standarizirane in izklapljajo časovno v zelo podobnih interalih. Kar se LAHKO zgodi avtoru je, da ob recimo hladnejšem dnevu, ko ima žica manjšo upornost, varovalka na delu kjer je "spojena/zalotana" ne bo pregorela v ustreznem času.
Seveda, če celotno elektroniko rešujejo res preko "diode", ki mora biti ustrezno dimenzionirana, bo uničilo, če imamo srečo, samo tisto diodo.
No ob preklopu pravilnih polov, avto nebi deloval, ker bi povezava bila "prekinjena" preko diode.
Drugače pa se z varovalkami varuje inštalacijo/kable in NE ELEKTRONIKE! Ne vem sicer zakaj ne naredijo nekakšnega trotlziher načina za elektroniko. Mogoče bi bilo že z nekaj malega elementov (MOSFET, RELE, ZENER DIODA za referenco).
Spajky ::
Zato ne, ker bi redkokaj kdaj crknilo, če bi bilo narejeno, da zdrži; tako je pa namenoma ! Zarota, da imajo kapitalisti in banke extra profit non-stop in da držijo svet v non-susteinable modu ... to velja za večino robe ... išči na YT : Light Bulb Conspiracy ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
D3m ::
Očitno na slotechu vsi zaračunajo samo material, dela in kilometrine pa ne računajo. :)
Pol pa gagajo, da ni denarja.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elektriko mece ven, kaj preveritiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 12315 (10594) | floyd1 |
» | Udarec strele v avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11395 (8678) | solatko |
» | akumulator vs 230VOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6998 (6017) | TESKAn |
» | Opel astra f 1.4 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14823 (13381) | XrobertoX |
» | Avto, fanfare in varovalkaOddelek: Loža | 6112 (5180) | T0RN4D0 |