Forbes - Google je na lestvici najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu BrandZ, ki jo je pripravilo podjetje Millward Brown, prehitel Apple in postal najbolj vredna znamka na svetu. Apple, ki je bil prvouvrščeni zadnja tri leta, je padel na drugo mesto, tretji ostaja IBM. Millward Brown podatke zbira z intervjuji z več kot 150.000 posamezniki iz celega sveta (celotno poročilo).
Vrednost Googlove blagovne znamke je v zadnjem letu poskočila za 40 odstotkov in znaša 159 milijard dolarjev, medtem ko je Applova blagovna znamka izgubila 20 odstotkov in pristala pri 148 milijardah dolarjev. Google je napredoval, ker podjetje izvaja številne projekte in pripravlja kopico novih izdelkov in tehnologij. Google ima samostojne vozeče avtomobile, balonski internet, očala Google Glass, najbolj popularno platformo za mobilno telefonijo Android itd. Apple po drugi strani izdeluje pametne telefone, tablice in podobno; njegovi izdelki so v zadnjem času bolj evolucija kakor revolucija.
Na četrtem mestu najdemo Microsoft, ki je napredoval za tri mesta. Šele na petem mestu je prvo podjetje, ki se ne ukvarja s tehnologijo, in sicer je to McDonald's. Sledijo še Coca Cola, Visa, AT&T, Marlboro in Amazon. Pomembno rast je beležil Facebook (+68 odstotkov), prvikrat pa sta se na lestvico zavihtela Twitter in LinkedIn. Skupno znaša vrednost 100 najmočnejših blagovnih znamk na svetu 2,9 bilijona dolarjev.
Preseneča me 3. mesto IBM-a, ki je po moje previsoko. Razen ozkemu krogu, je večini ljudi neznan.
Se nebi strinjal, IBM že leta (bolje rečeno desetletja) ogromno denarja vlaga v razvoj, zato se mi zdi, da je povsem zasluženo na tretjem mestu.
Jaz, osebno, bi ga še dvignil za 2 mesti ...
kaj ima tvoja teza veze z njegovo?
jaz ce bom vprasal 50 nakljucnih ljudi iz mojega kraja naj nastejejo 50 (njim poznanim) znamk sem preprican, da niti en ne bo omenil IBM... ce pa bi vprasal kaj IBM je, bi mi mogoce polovica odgovorila, da je IT podjetje... mogoce 5 bi jih znalo povedat, da izdelujejo racunalnike... noben pa nebi znal povedat kaj vec.
jaz ce bom vprasal 50 nakljucnih ljudi iz mojega kraja naj nastejejo 50 (njim poznanim) znamk sem preprican, da niti en ne bo omenil IBM... ce pa bi vprasal kaj IBM je, bi mi mogoce polovica odgovorila, da je IT podjetje... mogoce 5 bi jih znalo povedat, da izdelujejo racunalnike... noben pa nebi znal povedat kaj vec.
Jaz sem pa prepričan, da bi 50 naključnih ljudi prej prepoznalo IBM, kot pa Twitter, AT&T, Apple.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Če bi že prepoznali IBM, bi ga na podlagi stare slave. Koliko od teh, ki bi ga prepoznalo, bi znalo povedat s čim se danes ukvarjajo? Ljudje pod 20 let ga pa itak ne bi prepoznali.
Če bi že prepoznali IBM, bi ga na podlagi stare slave. Koliko od teh, ki bi ga prepoznalo, bi znalo povedat s čim se danes ukvarjajo? Ljudje pod 20 let ga pa itak ne bi prepoznali.
Ljudje pod 20timi leti sploh ne vedo kaj računalništvo je.
Facebook in igrice so samo majhen del posla ...
Ljudje, ki pač ne vedo kaj IBM je, ne morejo biti kaj veliko vredni kot računalničarji ...
Sploh če dajejo take butaste izjave ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
Če nisi opazil gre za blagovne znamke na splošno, ne za blagovne znamke v računalništvu. Vprašaj svojo mamo ali otroke, kaj je ibm in s čim se ukvarja pa bomo videli rezultate. Tvoja mama in otroci pa predstavljajo 2/3 populacije.
>Tvoja mama in otroci pa predstavljajo 2/3 populacije.
Točno! In ravno takšni bodo prej prepoznali IBM, kot kakšne druge tehnološke znamke, četudi ne vedo, s čim se ukvarjajo.
Tako kot vsi vejo za Google, a redko kdo bo znal povedati, s čim se (vse) ukvarjajo.
---
Pa saj ni važno. Coca Cola in domače pivo povozi vse. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
fosil> Vprašaj svojo mamo ali otroke, kaj je ibm in s čim se ukvarja pa bomo videli rezultate.
Sem že. Vsi poznajo IBM. Ne glede na to, ali je to zaradi stare ali nove slave, je IBM še vedno prisoten praktično povsod, samo vidite ga ne več, ker svojemu računalniku ne rečete več "IBM compatible" - je pa še vedno točno to.
IBM je že od nekdaj prisoten tam, kjer mora bit. V velikih firmah - tam je denar.
Glavnina denarja, ki ga IBM zasluži (cca 80%) je iz softwarea (DB2, SAP, Citrix, ...) in storitev (skrb za nabavo, računovodstvo, prodajo za velike firme). Tako, da če ne vidite več veliko IBM računalnikov ne mislit, da jim gre slabo :)
Forbesove članke, posebej tiste s področja IT, sem že davno nehal brati. Roko na srce, vsak od vas, ki piše za Slo-Tech novice, lahko objavi članek v Forbesu, ni to nek kunšt, te raziskave pa so tako ali tako bolj v stilu seminarskih nalog v višjih letnikih gimnazij ali kakšnega družboslovnega (privat) šnelkurza.
Nihče (več) ne pozna IBMa, izvzemši obiskovalce Slo-Techa, generacijo rojeno ne-kasneje-kot-sredi-osemdesetih in naših staršev.
Imam občutek, da je celo ASUS bolj prepoznavna kot vrednejša blagovna znamka, kaj šele Microsoft in Sony - navsezadnje: mobiteli, tablice in konzole. Te tri zadeve po mojem mnenju predstavljajo edini pomemben procent zabavne tehnike za maso.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Da zadevo (IBM issue) na enostaven način razložim:
PATENTI
V zadnjih 21 letih je bil IBM vsakič (vsako leto!) #1 po št. novo registriranih patentov. Samo v letu 2013 so jih dobili 6.809 (Samsung na drugem mestu "le" 4.676 - ogromna razlika do vodilnega).
To kar "general public" pozna in kar se oglašuje, še ne pomeni, da je najbolj vredno.