» »

Nov avto za 15000€

Nov avto za 15000€

1 2
3
4 5

JayKay ::

verjetno je ze kdo omenil fiesto 1.6 tdci?
super avtek, varcen in solidno potegne ko treba

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Tralala999 ::

Novi polo?

videc ::

Za 15000€ dobiš en rang boljši avto in jaz ne bi gledal Fiest, Polov, Puntov, Cliotov, ...

jureus ::

Vsekakor ti priporočam kakšen avto iz vw-group. Malo preveri pri prodajalcih če imajo naprodaj kakšno testno vozilo, bo cena kr nižja.
- Škodo Octavio 1.2 TSI
- Seat Leon 1.2 TSI
- VW Polo
Na drugo mesto bi postavil kakšnega Forda... recimo Focus.
- Ford Focus 1.0 Ecoboost
Na tretje mestu pa bi gledal kakšnega lepotca iz PSA krogov:
- Peugeot 308 ali Citroen C4

Glede tipa motorja bi se osebno odločil za kakšnega modernega bencinarja kot so 1.2 in 1.4 TSI oziroma 1.0 ecoboost... Zakaj? ker je ravno v teh motorjih najsodobnejša tehnologija, iz ekološkega vidika so čistejši kot dizli, servisi so v večini primerov cenejši, nakupna cena je nižja.

Še en nasvet... kupi eno leto star avto (od prodajalca z garancijo), namreč takoj ko prevzameš novo vozilo mu cena že pade za kakšna 2000EUR če ne več, po enem letu pa izgubi največ na ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jureus ()

Janac ::

kriko07 ::

RejZoR ::

Kdaj boste dojel, da nekateri pač NOČEMO rabljenih gajb s totalno neznano in vprašljivo zgodovino? Če bi imel željo po zajebavanju s tem bi že v štartu spraševal kateri rabljen avto naj vzame. Tko pa je jasno napisal, da hoče novega. In tle ga povsem razumem, ker sem tud sam šel v nakup novega iz istih razlogov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

JC Denton ::

jureus je izjavil:

Vsekakor ti priporočam kakšen avto iz vw-group. Malo preveri pri prodajalcih če imajo naprodaj kakšno testno vozilo, bo cena kr nižja.
- Škodo Octavio 1.2 TSI
- Seat Leon 1.2 TSI
- VW Polo
Na drugo mesto bi postavil kakšnega Forda... recimo Focus.
- Ford Focus 1.0 Ecoboost
Na tretje mestu pa bi gledal kakšnega lepotca iz PSA krogov:
- Peugeot 308 ali Citroen C4

Glede tipa motorja bi se osebno odločil za kakšnega modernega bencinarja kot so 1.2 in 1.4 TSI oziroma 1.0 ecoboost... Zakaj? ker je ravno v teh motorjih najsodobnejša tehnologija, iz ekološkega vidika so čistejši kot dizli, servisi so v večini primerov cenejši, nakupna cena je nižja.

Še en nasvet... kupi eno leto star avto (od prodajalca z garancijo), namreč takoj ko prevzameš novo vozilo mu cena že pade za kakšna 2000EUR če ne več, po enem letu pa izgubi največ na ceni.


Težavo ki jo vidim s temi bencinarji je ta, da popijejo kak liter ali celo dva več od omenjenih dizlov, cene avtov so pa primerljive ali celo višje. Izjema je Focus Ecoboost ali pa Rapid ta dva bi dobil za 1000-2000€ ceneje kot 308 1.6 HDI.

Me pa zanima vzdržljivost takih bencinskih motorjev, saj še niso neki dolgo na trgu, razen 1.4 TSI.

superb_ ::

Za tvojo kilometrino (+20.000km) se splača vzeti edino diesel, saj se stroški povrnejo že pri 15.000km na leto.
Ker pa si napisal, da se večino časa voziš sam, pa glej avtomobile v "golfovem" razredu...sepravi tam dolžina med 4,2-4,5m in 350-450L prtljažnega prostora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: superb_ ()

kriko07 ::

M-XXXX ::

kriko07 je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=822...

Heh polo za 15k.
Rabljeni golfi kmalu 5 let stari s 115km (ali več) za 15k.

A si na glavo padu? :D

mitja73 ::

jureus je izjavil:

Vsekakor ti priporočam kakšen avto iz vw-group. Malo preveri pri prodajalcih če imajo naprodaj kakšno testno vozilo, bo cena kr nižja.
- Škodo Octavio 1.2 TSI
- Seat Leon 1.2 TSI
- VW Polo
Na drugo mesto bi postavil kakšnega Forda... recimo Focus.
- Ford Focus 1.0 Ecoboost
Na tretje mestu pa bi gledal kakšnega lepotca iz PSA krogov:
- Peugeot 308 ali Citroen C4

Glede tipa motorja bi se osebno odločil za kakšnega modernega bencinarja kot so 1.2 in 1.4 TSI oziroma 1.0 ecoboost... Zakaj? ker je ravno v teh motorjih najsodobnejša tehnologija, iz ekološkega vidika so čistejši kot dizli, servisi so v večini primerov cenejši, nakupna cena je nižja.

Še en nasvet... kupi eno leto star avto (od prodajalca z garancijo), namreč takoj ko prevzameš novo vozilo mu cena že pade za kakšna 2000EUR če ne več, po enem letu pa izgubi največ na ceni.


Testno vozilo ?!?! A sploh veš da s temi testnimi gredo prodajalci vsak dan domov in vsi delajo enako s temi avti - kot s službenimi, ker vejo da niso njihova težava.
Vsi jih imajo tudi za čez vikend do Portoroža za na kavo, in spet se jim fučka za avto in kaj delajo z njim.
Samo testnih ne !

Blinder ::

Testna vozila so zakon. par 1000€ ceneje za par mescov star avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Janac ::

mitja73 ::

Blinder je izjavil:

Testna vozila so zakon. par 1000€ ceneje za par mescov star avto.


In zgonjena, pri službenih vozilih moraš km množit z 2, pri testnih pa najmanj s 3 ali še več da dobiš realno stanje vozila. Plus tega od 0km so jih gnali do nule, posledica je poraba olja in večja obraba mehanskih delov zaradi gnanja do konca takoj novega.

Blinder ::

SLužbena so bolj maltretirana kot testna.
Si pa paranoičen če misliš da bo avto rabil bolj olja ker bo par 1000km bolj živahno vožen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

tudi jaz sem eden tistih, ki kupuje nov avto.

Nov avto bo nov samo dokler, ga ne zapelješ ven iz trgovine. Takoj ko si skozi vrata, to ni več nov avto ampak rabljen. Ker ne vidim smisla v takšnem čistunstvu bom "nov" raztegnu na "ne-zdelan" i.e.
- star do par let
- prevoženih pod ~50k

- budget je do 15000EUR,

Za tak denar in 'razširjen nov' razred dobiš ornk avto - ne več letanartabultapocen gajbice s papirantimi tepihi, ker so pol centa cenejši od kartonastih. Karikiram za ilustracjio.

- dnevno delam 110 km, regionalna cesta, na poti so semaforji in nemalo počasnih odsekov (50 km/h), redko pa se vozim hitreje kot 90 km/h ker je kolona v službo in nazaj,
- gledam tako dizle kot bencinarje,

Diesel it is. Pozabi na bajanje o plinu, dokler plinski motor ne bo tovarniška FirstClass ponudba - i.e. plinski motor razvit iz nule. Že tovarniške predelave so samo predelave = kompromis.

- avto imam plan imeti vsaj 8-9 let,

Torej ene 5 let je zanesljivih. Karkoli pod 2 leti starosti mora to preživet brez trena oka.

- v ožjem izboru imam Peugeot 308 1.6 HDI, Citroen C4 1.6 HDI, Focus Ecoboost 1.0 125 KM, Mazda 3 G100, Škoda Rapid 1.2 TSI ter če bi dobil kakšen popust tudi Hyundai i30 1.6 CRDI.

Povedu si, kaj ti je konkretno všeč, nisi pa povedal kaj na avtih ti je načeloma všeč.
Vse našteto so klasične hatchback zadeve, kjer je fokus na mestno/družinki uporabnosti. To ni avto, ki je primarno fokusiran na kruzanje skozi mnogo kilometrov vsak dan.

Od teh sem do sedaj imel priložnost voziti le Mazdo 3 G100 in se mi je zdel motor malo šibek, res pa je da sem navajen dizla in sem imel verjetno zato tak občutek.

Moč mi ni pomembna, recimo od 90 do 110 je čisto uredu tudi 6 prestava za tako vožnjo ni nujna, gledam 4-5 vratne avtomobile, kar se pa opreme tiče pa čim več za tak denar. ASR je pa skoraj pogoj, ker sem doma malce v hribu in je pozimi lahko kar problem, ko ni splužena cesta.

Moč je treba vedno preračunat na težo avtomobila. V času golfa 1 je bila GT verzija s 100 konji cela zverina.
Danes je 100konjski golf nepremičnina, nuca 200 konjev da je vsaj približno enako poskočen kot tisti G1GT.
Današnjih 90 konjev se občuti tako kot Yugo 55.

4vratnih hatchbackov ni, so 3 in 5. Glede ASR in zime - izogibaj se zadnjemu pogonu (in napadu bemvejašev).

Glede konkretnih zadev - vse mazde v katerih sem imel šanso sedet, so mi dale občutek čipšit plastik fantastik zadev. Ne dam 15k za tak občutek v avtu.

Ne spreglej AR Giulitet, Kia ProCeed, kakšen DS3 (če prostornost ni prvi kriterij).
Ampak če visoko ceniš opremljenost, pa ti zelo visoko skoči Megane. Težko boš kje drugje dobil več opreme za podoben denar kot ti jo da Renault.
Največ problemov z renaulti je zato, ker jih je praktično največ na cesti in ker je seksi pljuvat renaulte.
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

Testnih noben ne merka, pa ravno prvih par tisoč kilometrov je najbolj pomembnih kako delaš z motorjem. Sem bil postavljen pred isto dilemo, vzet testnega Hyundai i20 s ful opreme za skor 11k al pa novega i30 z mal manj opreme za mišji organ več. In ravno zarad zgornjega razloga sem pol raje vzel čist novega. Vsaj veš od dneva 1 kako si delal z njim. Testne pa vsak mrzle pohodi, ker to itaq pol ne bo več njihov problem.

In pod "nov" jezst smatram, da ga ti prvi odpelješ iz salona in da pred tem ni imel nobenega drugega lastnika (razen salona, ki ga je kupil za prodajo). Ko ga enkrat imaš v lasti je do nekje pol leta "nov" avto, naprej pa ga nekak ne omenjaš več kot takega, razen da rečeš, da si pač kupu novga (kar pomeni, da nisi kupil rabljenega). To pa je to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Lahko pa greš še korak više na ornk avto: Laguna 2.0dCi 4control - limuzina z okretnostjo clia.
Zbogom in hvala za vse ribe

mitja73 ::

Blinder je izjavil:

SLužbena so bolj maltretirana kot testna.
Si pa paranoičen če misliš da bo avto rabil bolj olja ker bo par 1000km bolj živahno vožen.


To pa ni res, ker službena imajo podjetja nekaj let in vsi vejo da morajo preživeti ta leta.
Testna imajo pa prodajalci namesto svojih osebnih avtov in se prodajo po max 6 mesecih, ko imajo običajno 10-15k km, v90% zelo brutalnih km.

Blinder ::

Men je prodajalec vozil glede nekih malo rabljenih službenih vozil rekel, da se z njimi dela grše kot s testnimi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mitja73 ::

Blinder je izjavil:

Men je prodajalec vozil glede nekih malo rabljenih službenih vozil rekel, da se z njimi dela grše kot s testnimi.


Itak da ti bo to reku če je prodajalec testnih in novih vozil. :-)))))
In malo rabljenih službenih ni, ker firme menjajo avte na ~ 3 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Blinder ::

Ne, prodajal je službeno vozilo z like 10k km.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

JC Denton ::

Janac je izjavil:

Janac je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=731......


Link si prilepil, ga lahko argumentiraš malo, zakaj tak avto?

mitja73 ::

Blinder je izjavil:

Ne, prodajal je službeno vozilo z like 10k km.


Po 10k km ga pa firme običajno vrnejo če je bilo razbito.

Blinder ::

ma več komadov so imeli takrat. vsi enaki, starost, kilometri, cena
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Veron ::

Ma kupi raje novo, tej odločitvi boš hvaležen, ko bo avto star 5-6+ let

mitja73 ::

Blinder je izjavil:

ma več komadov so imeli takrat. vsi enaki, starost, kilometri, cena


Je lahko kak drug razlog kot serijska napaka ? ;-)

eric_cartman ::

Ma kupi raje novo, tej odločitvi boš hvaležen, ko bo avto star 5-6+ let


Eh. Ne pretiravaj.. 1 leto star avto je praktično nov(+ garancija). Pa cena veliko nižja. Novi avti v momentu, ko pridejo iz salona zgubijo 30% vrednosti. Torej se ne splača.

Blinder ::

mitja73 je izjavil:

Blinder je izjavil:

ma več komadov so imeli takrat. vsi enaki, starost, kilometri, cena


Je lahko kak drug razlog kot serijska napaka ? ;-)


Ma se ne spomnem za kaj so jih uporabljali.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

RejZoR ::

eric_cartman je izjavil:

Ma kupi raje novo, tej odločitvi boš hvaležen, ko bo avto star 5-6+ let


Eh. Ne pretiravaj.. 1 leto star avto je praktično nov(+ garancija). Pa cena veliko nižja. Novi avti v momentu, ko pridejo iz salona zgubijo 30% vrednosti. Torej se ne splača.


Zate, ko ga imaš namen prodat za 5 jurjev, nekomu, ko pa bo avto nakoncu vreden 500 eur po 10+ letih pa je izguba vrednosti irelevantna stvar. Sploh pa mi je butast folk, ki da npr Hyundai-u večji loss samo zato ker ima napačno značko. How moronic is that? Kot bi reku, da si ti manj vreden človek, ker imaš modre oči.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

D3m ::

Značka ni napačna. Kvaliteta je drugačna, kot naprimer pri VAG group.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

eric_cartman ::

Zate, ko ga imaš namen prodat za 5 jurjev, nekomu, ko pa bo avto nakoncu vreden 500 eur po 10+ letih pa je izguba vrednosti irelevantna stvar. Sploh pa mi je butast folk, ki da npr Hyundai-u večji loss samo zato ker ima napačno značko. How moronic is that? Kot bi reku, da si ti manj vreden človek, ker imaš modre oči.


Ni res!

Pa recimo vzemimo primer Hyundai i40 1.7 CRDi.

Nov avto: 22.090 EUR;
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=686...

Rabljen avto (1 leto): 19.999 EUR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=803......

Razlika v ceni: 2091 EUR

Rabljen i40 po cca. 10 letih uporabe:
-Vrednost novega (novejšega) avta: 1500EUR,
-Vrednost 1 leto rabljenega avta po 10 letih: 1100 EUR. (razlika pri prodaji 400 EUR)

Torej si po 10 letih v izgubi začetna razlika v ceni - razlika pri prodaji: To pomeni na koncu še vedno cca. 1600 EUR izgube. Torej se ne splača. 1500 EUR je zame velik za zanemarit.

Edit: D3m to pa si sfalil!! Hyundai avtomobili imajo po statistični primerjavi vpoklicov in pogostosti kvarjenja veliko manj problemov. Kdo je potem boljši???

Zgodovina sprememb…

jureus ::

Zlo pozitivno, da se še najdejo takšni ki kupujejo nove avtomobile...
vsaj avtomobilska industrija lepo cveti.
In mi ostali jih lahko čez kako leto/dve kupimo ceneje ;) .

Aja i40 je po 10 letih uporabe še vozen? Nisem vedel. :)

Zvezdica27 ::

HDi motor - dobra izbira. Vse okoli njega, bolj švoh. Make your choice...

zz

Utk ::

jureus je izjavil:

Zlo pozitivno, da se še najdejo takšni ki kupujejo nove avtomobile...
vsaj avtomobilska industrija lepo cveti.
In mi ostali jih lahko čez kako leto/dve kupimo ceneje ;) .

Aja i40 je po 10 letih uporabe še vozen? Nisem vedel. :)

Od mene ne boš dobil tako mladega.
Težko se spomnit kakšen razlog, da bi nekdo prodajal leto ali dve star avto, pa da bi bil to pameten nakup.
Razen če je kaka eksotika, in mu enostavno ni bil (več) všeč.
Če pa že, jurja več bi dal, da bi vedel, da sem jaz prvi prdnil v njem, pa še jurja, da bi vedel, da ga ni nihče prej pregonil, tudi če je težko s tem naredil za jurja škode.
Če imaš nov avto potem 10-12 let, je zguba na vrednost zanemarljiva. Če pa kupuješ 5 let stare in jih imaš 5-6 let, moraš v tem času kupit dva, in spet nisi nič prišparal, ker si stalno vozil avto, ki potrebuje največ popravil, tudi če se nič takega ne pokvari. Pri novem 5 let ni treba niti zavor, niti auspuha, amortizerjev, nič.

jureus ::

Od mene ne boš dobil tako mladega.
Težko se spomnit kakšen razlog, da bi nekdo prodajal leto ali dve star avto, pa da bi bil to pameten nakup.
Razen če je kaka eksotika, in mu enostavno ni bil (več) všeč.
Če pa že, jurja več bi dal, da bi vedel, da sem jaz prvi prdnil v njem, pa še jurja, da bi vedel, da ga ni nihče prej pregonil, tudi če je težko s tem naredil za jurja škode.
Če imaš nov avto potem 10-12 let, je zguba na vrednost zanemarljiva. Če pa kupuješ 5 let stare in jih imaš 5-6 let, moraš v tem času kupit dva, in spet nisi nič prišparal, ker si stalno vozil avto, ki potrebuje največ popravil, tudi če se nič takega ne pokvari. Pri novem 5 let ni treba niti zavor, niti auspuha, amortizerjev, nič.


Mogoče ne od tebe jih je pa v oglasnikih... avtonet i.t.d. na stotine, tisoče. Lahko povem, da sem kupil avto star 3leta za 11500EUR, nov je stal 22000EUR (imam račun).
Avto je bil, ko sem ga kupil vizualno in tehnično kot nov... in je še sedaj, po dveh letih uporabe.
Kar pa je najvažneje še vedno ga lahko prodam za 10 tisočakov. Torej prvi lastnik je izgubil nekaj več kot 10 tisočakov jaz pa le enga in pol.
Sedaj pa mi povej kdo je na boljšem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jureus ()

kixs ::

Kar pa je najvažneje še vedno ga lahko prodam za 10 tisočakov.


Ne vem zakaj ne napises, da ga lahko prodas kar za 12K in si po dveh letih celo 500EUR v plusu :))

Utk ::

Taka izguba vrednosti je mogoča samo pri kaki neposrečeni kombinaciji znamke, modela, opreme in motorja. Nek avto, ki je kolk tolk zaželjen, ne izgubi 50% v treh letih. No, tudi da ga nekdo prodava za pol cene po treh letih nekaj pove. Morda se da dobit tudi nov podoben avto za 18 jurjev.
Tržišče z avti je tako veliko in likvidno celo v Sloveniji, da je težko verjetno, da bi za neko ceno dobil kaj bistveno boljšega in da bi bil pametnejši od vseh drugih. Če nekaj stane enako, je zelo verjetno tudi enako vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tralala999 ::

Avto zame ni naložba, ampak potrošni material. In večina nas avto kupi, ker ga potrebujemo. Kupiš nov avto, takoj zgubiš ceno, normalno. Boš imel avto dve tri leta ali 5+ let? Izgube se z leti manjšajo. Sploh pa je ob aktivni uporabi treba upoštevati dejanske stroške: servis, registracija, zavarovanje, gume in še kakšna malenkost. Aja, in avto, ki ga izberemo je fajn, da nam je tudi všeč oz. ustreza našim potrebam in finančnim zmožnostim. Eni kupijo (pretiravam, ampak za primer), 200 KM, 2.0 + itd, ko pa je treba gume zamenjat, al pa zavorne diske, se pa tolažijo, da je še dovolj profila, da je dosti če zamnejajo samo par itd. Temu js pravim bullshit. Ko kupiš avto, si ga primoran tudi vzdrževati in NE ŠPARAT na varnosti.
In zakaj nov avto ni tako slab nakup; ker je NOV (kakrkoli komu to pač pomeni), ker nimaš tehničnih 4 leta, ker imaš garancijo in je (glede nato, da avto RABIŠ) manjša verjetnost okvare vozila.

WarpedGone ::

, ker nimaš tehničnih 4 leta

Tehnični košta 50 EUR. V luči vseh ostalih stroškov je to omembe vredna reč? Ja, en opravek manj. ampak še vedno moraš zarad avta vsakih 500 - 1000 km it na pumpbo. En dodaten opravek na leto je škoda omembe.

ker imaš garancijo

Večkratnik te "garancije" je direkt plačan z višjo nabavno ceno.
Za ilustracijo:
- nov €15k
- 2 leti star, 30k prevoženih €10k
Je res bilo v prvih dveh letih kar za 5k popravil? So izjeme ko odleti nov motor, v povprečju so pa servisi znotraj garancije manjši delež razlike v ceni.

Na koncu se vse skup zreducira na čiste emocije - HOČEŠ nov avto in to potem 'opravičuješ' skozi takšne in drugačne cifre.
Js na primer NOČEM novega avta ampak hočem med 1 in 3 leta staro reč z nekje med 20k in 40k prevoženimi, od prvega lastnika s potrjeno servisno knjižico na požegnanem servisu. IN računam da mi bo zadeva služila brez večjih težav/stroškov še naslednjih ~7 let.
Zbogom in hvala za vse ribe

JC Denton ::

Tudi jaz sem dolgo razmišljal da se nov avto ne izplača ampak prišel sem do preprostega zaključka, ne morem si privoščiti, da bi bil zaradi okvare brez avta. Če imaš nov avto je možnost takih okvar manjša, obstajajo garancije, ki ti lahko preprečijo morebitni glavobol in seveda vzdržuješ avtomobil, da ti bo služil čim več let. Res pa je da se tudi novi avti kvarijo.

D3m ::

Malo si zmeden. Novi in rabljeni se kvarijo. Kaj si se torej odlocil? Nov ali rabljen?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

JC Denton ::

Nič nisem zmeden, kupil bom nov avto. Sem pa napisal, da se seveda tudi novi avti kvarijo. Še vedno pa kolebam med Hyundai i30 in Peugeot 308. Z obema bom šel na testno vožnjo in če ne bo hudih razlik, se bom odločil glede na ugodnost financiranja.

jureus ::

v tem primeru od mene;
+ za Peugeot 308.

Utk ::

D3m je izjavil:

Malo si zmeden. Novi in rabljeni se kvarijo. Kaj si se torej odlocil? Nov ali rabljen?

Jaz poznam zelo malo takih, ki bi kupili nov avto in imeli z njim neke probleme tudi po 10 letih, tudi če so kupili kakšno bolj poceni znamko. Pa kar nekaj takih, ki so kupili par let star avto in imeli z njim problemov še pa še.
Jaz ne vem kaj ljudje delajo z avti prvih par let, ampak očitno nekaj zelo narobe, če itak vejo da ga bojo kmalu prodali. So pa zmeraj tudi izjeme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kixs ::

Vecinoma se par let stare avte kupuje uvozene, ki so imeli grozno veliko kilometrov (za nase razmere) ali pa so bili poskodovani in pri nas potem na hitro in poceni popravljeni. Ce na to nisi pripravljen in nimas ob nakupu s sabo mehanika, te nategnejo kot pra*ca. Seveda potem beres, da crkujejo tako turbine in vztrajniki in ne vem kaj se, pri samo 140.000km.

Poznam pa tudi en primer, ko je bil kupljen nov avto in je bil skoraj vsak drugi teden na servisu. V prvem letu je bilo menjano prakticno vse kar je povezano z masino in menjalnikom. Sicer je bil na voljo nadomestni avto, ampak bencinar. Pri 200km dnevno lastnik ni bil ravno vesel teh servisnih podvigov. Takrat je bil to nov model in ocitno porodne tezave.

Veron ::

JC Denton je izjavil:

Nič nisem zmeden, kupil bom nov avto. Sem pa napisal, da se seveda tudi novi avti kvarijo. Še vedno pa kolebam med Hyundai i30 in Peugeot 308. Z obema bom šel na testno vožnjo in če ne bo hudih razlik, se bom odločil glede na ugodnost financiranja.

V tej dilemi, bi osebni izbral 308. Moj razlog za bi predvsem subjektiven, torej vizualno mi 308 bistveno bolj všeč

Če se ne motim, v ceni ni bistvene razlike. Zato priporočam, da izbereš tisti avto, ki je tebi bolj všeč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

WarpedGone ::

Zato priporočam, da izbereš tisti avto, ki je tebi bolj všeč.

Nekater si upajo priznat, da je to najbol pomemben kriterij na podlagi katerga se tudi odločijo za avto.
Drugim je to problem priznat in zato iščejo racionalizacije zakaj je tisto, kar je njim najbol všeč, najbolš nakup.
Zbogom in hvala za vse ribe

JayKay ::

1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9013572 (8518)  
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10314853 (8287) sass628
»

Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7313116 (10566) Miha 333
»

Nakup avtomobila (do 9000€) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5312539 (10346) trololo2

Več podobnih tem