Forum » Na cesti » Nov avto za 15000€
Nov avto za 15000€
RejZoR ::
In? Če bi bili dizli rešitev za vse probleme sveta, zakaj potem ne vozijo vsi dizlov? Zakaj se še vedno proda ogromno bencinarjev? Ne mi rečt, da imajo vsi taki službo 2 kilometra stran...
Pol pa naj vzame Kia Rio 1.1 CRDI WGT s 75 konji. Sicer se bo obnašal kot SDI ampak ima vsaj porabo bistveno nižjo, da veš zakaj ne gre nikamor.
Pol pa naj vzame Kia Rio 1.1 CRDI WGT s 75 konji. Sicer se bo obnašal kot SDI ampak ima vsaj porabo bistveno nižjo, da veš zakaj ne gre nikamor.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MeGreat ::
Poglej si renault captur 1.5 dci 90km, ali pa nov clio 1.5 dci 90km. Pri cliotu dobiš za 14k kar nekaj opreme, captur z podobno opremo je kakšnih 2k dražji
Meni se zdi clio kar lep sploh za tak denar
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag...
Meni se zdi clio kar lep sploh za tak denar
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag...
mitja73 ::
In? Če bi bili dizli rešitev za vse probleme sveta, zakaj potem ne vozijo vsi dizlov? Zakaj se še vedno proda ogromno bencinarjev? Ne mi rečt, da imajo vsi taki službo 2 kilometra stran...
Pol pa naj vzame Kia Rio 1.1 CRDI WGT s 75 konji. Sicer se bo obnašal kot SDI ampak ima vsaj porabo bistveno nižjo, da veš zakaj ne gre nikamor.
Razmisli zakaj so vsi kamioni dizli, zakaj so vse tovorne ladje dizli in vse neelektrične lokomotive.
Za 10k km letno je pa bencin veliko boljša izbira, ampak ta kupec dela 110km na dan !!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mitja73 ()
RejZoR ::
Zarad navora doh... vse kar si naštel rabi enormne količine navora, da se kam premaknejo. In tega ima dizel več.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
sicer jaz nebi kupoval novega avta, temvec 1-2 starega preverjenega, kjer odpravijo ze vse porodne tezave pa ceno zna zgubiti (vecji in mocnejsi toliko bolj).
Vsekakor sam nebi kupoval dizla, ker mi enostavno voznja z njim ni vsec ne recem pa da je kaj narobe z njimi.
...glede na pogoje bi vsekakor razmislil tudi o Opel Astri 1.4 Turbo + LPG
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=666......
strosek goriva je na nivoju dizla ali se manj, voznja pa ima vse prednosti bencinskega motorja, ce ti to predstavlja kaksen plus.
Vsekakor sam nebi kupoval dizla, ker mi enostavno voznja z njim ni vsec ne recem pa da je kaj narobe z njimi.
...glede na pogoje bi vsekakor razmislil tudi o Opel Astri 1.4 Turbo + LPG
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=666......
strosek goriva je na nivoju dizla ali se manj, voznja pa ima vse prednosti bencinskega motorja, ce ti to predstavlja kaksen plus.
mitja73 ::
Zarad navora doh... vse kar si naštel rabi enormne količine navora, da se kam premaknejo. In tega ima dizel več.
Ne, izkoristek energije goriva. Se pravi stroški uporabe na prevožen kilometer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mitja73 ()
hojnikb ::
najprej je navor, potem vse ostalo :)
Zakaj pa misliš, da so te zadeve že od celga začetka na dislu, ne glede na cene teh goriv ?
Zakaj pa misliš, da so te zadeve že od celga začetka na dislu, ne glede na cene teh goriv ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
kaki navor pri dizlu če, vsaj td avtomobili, speljujejo težje kot bencinski. Treba več gasa pa obratov ker malo nad obrati minimuma turbina še ne polne in nimajo dovolj moči. Še kašen konj zgubijo zaradi turbine, nižjega kompresijskega razmerja pa tudi ker turbina ovira izpušne pline
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
stara mama ::
kaki navor pri dizlu če, vsaj td avtomobili, speljujejo težje kot bencinski. Treba več gasa pa obratov ker malo nad obrati minimuma turbina še ne polne in nimajo dovolj moči. Še kašen konj zgubijo zaradi turbine, nižjega kompresijskega razmerja pa tudi ker turbina ovira izpušne pline
Tvoje besedičenje je brezsmiselno.
Vsakega dizla lahko speljuješ brez gasa, niti enega bencinarja ne moreš.
Buggy ::
Vsakega dizla lahko speljuješ brez gasa, niti enega bencinarja ne moreš.
...bi upal na tole trditev glede bencinarja zastavit gajbo
RejZoR ::
Tud bencinarja se da ampak moraš bit res nežen. Dizla pa z lahkoto. Zato pa imajo dizle v avtošolah, ker se je lažje naučit vozit. Bolj to kot pa sama kilometrina...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hojnikb ::
Častim rundo tistmu, ko mu rata spelat Rover 200(bencin 1.4) brez gasa :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blazz ::
Kaj pa Kia Ceed? 1.4 100 konjev bencinar EX style oprema je trenutno v akciji za 15k eur.
http://www.kia.si/userfiles/attachments...
http://www.kia.si/userfiles/attachments...
Kako lahko ob pogledu na TCO predlagaš bencinarja z realno porabo 7+ litrov, če dela uporabnk 110 km na dan ???
ker sem že večkrat preračunal, in dizla notr prneseš pr večini avtov šele pri prevoženihj 100k kilometrih...
mitja73 ::
Kaj pa Kia Ceed? 1.4 100 konjev bencinar EX style oprema je trenutno v akciji za 15k eur.
http://www.kia.si/userfiles/attachments...
http://www.kia.si/userfiles/attachments...
Kako lahko ob pogledu na TCO predlagaš bencinarja z realno porabo 7+ litrov, če dela uporabnk 110 km na dan ???
ker sem že večkrat preračunal, in dizla notr prneseš pr večini avtov šele pri prevoženihj 100k kilometrih...
Ja sej ravno to ti pravim, že v 3 letih se mu povrne višja cena ob nakupu ?!?!?!?
sandmat ::
stara mama je izjavil:
Vsakega dizla lahko speljuješ brez gasa, niti enega bencinarja ne moreš.
kangooja lahko preverjeno v 2. spelješ brez gasa z drmanjem sklopke. Cliota 1.2 v tretji z gasom :D //disclaimer: ne tega poskušat doma :P
ontopic: tudi jaz bi na OPovem mestu pogledoval za kakim novim cliotom ali capturjem - veliko opreme, nepožrešni motorji in po lastnih izkušnjah dolgoletno zadovoljstvo z Renaulti.
JC Denton ::
Moje zadovoljstvo z Renaultom je malo manjše, je pa res da sem kupil star avto. Poraba pri njem pa res nima konkurence 4,4 l/100 km (preračunano na roke) je nekaj normalnega in zadnja dva meseca se vozim celo pod to mejo.
D3m ::
nov avto bi človek rad. Moje mnenje je, da vzame malo rabljenega mogoče zadnjo revizijo nekaterih modelov, ker so odpravljene nekatere napake pri prvi reviziji.
|HP EliteBook|R5 6650U|
GrimReaper ::
stara mama je izjavil:
Vsakega dizla lahko speljuješ brez gasa, niti enega bencinarja ne moreš.
Z 1.0 in 1.2 je res mal problem, ampak z 1.6 in večjim pa brez problema spelješ brez gasa v prvi in rikverc. Sam imam parkirišče na majhni klančini, pa se tudi brez problema zapelje rikverc brez gasa. Pomoje se še z drugo da, moram jutri probat.
Drugače kar se nizkih obratov tiče moram rečt da je 1.6 bencinar precej boljši kot 2.0 TDI. Recimo po naselju greš brez problema v četrti, dizel pa nekaj jamra enako kot bencinar v peti.
Če bi zastonj dobil 2.0 TDI, bi ga seveda vzel, ker prehiteva se precej lažje. Je pa daleč od idealnega motorja, in pri športni vožnji po ovinkih, tudi v klanec, ga 1.6 bencinar poseka. Oz. če bi štopal sta tam tam (oz. nekaj celo sem štopal, 1.2 60KM je bil na 1:18 proti 1:15 z 2.0 140KM), ampak užitek v vožnji je pa na strani bencinarja.
V bistvu kjer je NA bencinarja najbolj muka vozit, je pa v prometu. Če si sam na cesti, ni problema, imaš lahko vedno optimalne obrate. Ampak zalomi se pa hitro, če imaš nekoga počasnejšega pred sabo, ker pri ponovnem pridobivanju hitrosti je pa zelo švoh.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
NightHawk ::
Hej ljudje, on kupuje avto do 15k€, vi pa njemu ogrevane-hlajene sedeze. V tem razredu in za tako ceno si lahko srecen, da ima avto sploh sibedah. ;) Ce hoces malo boljso opremo in motor bos takoj pri 17-18k.
Jaz bi gledal:
- Renault Megane
- Kia Ceed
- Mazda 3
- Seat Leon
- Citroen
- Peugeot
Mogoce bi lahko pogledal na avto.net recimo za leto 1-2 rabljeni avto visjega razreda.
Zdej pa zveniš tko kot da ne bo dobil nobene opreme za ta denar. Sem za avto dal skor 3 jurje manj, pa imam več kot dovolj opreme. Itaq folk ko kupuje navleče cel kup fancy gadgetov, ki jih potem v celem življenju avtomobila uporabijo 3x, od tega 2x na začetku, ko je vse zanimivo. Stran vržen denar če mene vprašaš.
Nov avto za 12.000€, ki ima hlajenje sedežev? Kaj imaš to?
RejZoR ::
A ste res vsi tle povsem nepismeni al kaj? Noben ni nikjer reku, da IMAM take sedeže niti da jih dobiš v avtu do 15 jurjev. Samo reku sem, da so bolj kot ogrevani sedeži za moje pojme koristno hlajenje. Thats all. Naučte se že brat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
@GrimReaper: daj naredi si prosim uslugo pa ne kometiraj avtomobilisticnih tem! Do sedaj sem se le kislo nasmihal med prebiranjem tvojih prispevkov, sedaj si postal pa ze prav motec element s svojimi nerasciscenimi pojmi, tako o menjalnih razmerjih v menjalniku, navoru, nacinu voznje...da ne omenjam celo pojma tvoje "sportne voznje"
Bo se kdo kaksne napacne predstave dobil, ce te bo slucajno jemal resno.
in mimogrede... noben 1.6 NA bencinar ne mores primerjati z sodobnim 2.0 turbodizlom, sploh pa ne v klanc... FFS !!!
Bo se kdo kaksne napacne predstave dobil, ce te bo slucajno jemal resno.
in mimogrede... noben 1.6 NA bencinar ne mores primerjati z sodobnim 2.0 turbodizlom, sploh pa ne v klanc... FFS !!!
RejZoR ::
Sej 1.6 NA se tud ne more primerjat z 2.0 NA bencinarjem. Your point being? :confused: Kot bi reku, I4 se ne more primerjat z V12. Ja no shit ane...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
Sej 1.6 NA se tud ne more primerjat z 2.0 NA bencinarjem. Your point being? :confused: Kot bi reku, I4 se ne more primerjat z V12. Ja no shit ane...
in iz cesa si dojel, da naj bi bil to moj point...to nas namrec zeli prepricat znalec avtomobilske tehnike in voznje kot take - GrimReaper
citiram:
Če bi zastonj dobil 2.0 TDI, bi ga seveda vzel, ker prehiteva se precej lažje. Je pa daleč od idealnega motorja, in pri športni vožnji po ovinkih, tudi v klanec, ga 1.6 bencinar poseka. Oz. če bi štopal sta tam tam (oz. nekaj celo sem štopal, 1.2 60KM je bil na 1:18 proti 1:15 z 2.0 140KM), ampak užitek v vožnji je pa na strani bencinarja.
NightHawk ::
A ste res vsi tle povsem nepismeni al kaj? Noben ni nikjer reku, da IMAM take sedeže niti da jih dobiš v avtu do 15 jurjev. Samo reku sem, da so bolj kot ogrevani sedeži za moje pojme koristno hlajenje. Thats all. Naučte se že brat...
Potem pa pojasni kaj od opreme lahko dobiš na dobrih 12.000€ vrednem novem avtu? Ker verjetno si govoril o svojem novem avtu. Nisi sicer explicitno napisal v svojem postu, da gre za nov avto, ampak glede na to, da OP kupuje nov avto in da cena rabljenih skače preveč, da bi lahko karkoli primerjal se da sklepati, da si kupil novega. Navsezadnje, za 12.000 lahko dobiš http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=631... če gledamo rabljeno in imaš rad opremo.
GrimReaper ::
Vozil sem oba, in stojim za vsem kar sem napisal. Seveda je 2.0 TDI hitrejši če gledaš 0-100, 50-90, 80-120, ampak sem podal konkretno številko kjer se pa ne pozna razlika, v ovinkast klanec, kjer pride prav dolga druga prestava bencinarja, pri dizlu je preveč menjavanja med drugo in tretjo, ker gre druga samo do 80. Grem stavit da ima 1.6 enak čas ali kakšno sekundo boljši. Tudi če gledaš po števcu, pride pred ovinki do enakih hitrosti, tam do 100km/h v mojem konkretnem primeru, ki ga lahko pokažem tut na Google maps.
Pa en čas je bil vmes na klancu radar, z 2.0 TDI sem prišel do največ 107km/h, z 1.6 pa do 115km/h.
Športna vožnja po ovinkih (po ravnem itak ne more bit) je pa zame da se avto vedno vrti med 4000-6000, se pravi voziš v tretji po blažjih ovinkih pri 4000, hitrost okoli 100km/h in prestavljaš v drugo pri 80km/h pred ostrejšimi ovinki, da ti motor dovolj zavira med ovinkom in da imaš v optimalni prestavi za izhod iz ovinka. Ne vem kaj bi še lahko drugega to pomenilo. Po domače povedano tako kot vozijo na dirkah.
Sem pa opazil že prej, da ti ni všeč moje pisanje. Brigaj se zase, tukaj imam vso pravico da povem svoje mnenje. Enako sem opazil pri Utk-ju, on mi gre pa sploh na kurac.
Nikjer pa nisem rekel da sem ne vem kakšen znalec, to je tvoja trditev. Če že moram kaj trdit, lahko povem da znam vozit hitro, kar je pri 90% voznikih danes velik problem.
Pa en čas je bil vmes na klancu radar, z 2.0 TDI sem prišel do največ 107km/h, z 1.6 pa do 115km/h.
Športna vožnja po ovinkih (po ravnem itak ne more bit) je pa zame da se avto vedno vrti med 4000-6000, se pravi voziš v tretji po blažjih ovinkih pri 4000, hitrost okoli 100km/h in prestavljaš v drugo pri 80km/h pred ostrejšimi ovinki, da ti motor dovolj zavira med ovinkom in da imaš v optimalni prestavi za izhod iz ovinka. Ne vem kaj bi še lahko drugega to pomenilo. Po domače povedano tako kot vozijo na dirkah.
Sem pa opazil že prej, da ti ni všeč moje pisanje. Brigaj se zase, tukaj imam vso pravico da povem svoje mnenje. Enako sem opazil pri Utk-ju, on mi gre pa sploh na kurac.
Nikjer pa nisem rekel da sem ne vem kakšen znalec, to je tvoja trditev. Če že moram kaj trdit, lahko povem da znam vozit hitro, kar je pri 90% voznikih danes velik problem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Buggy ::
...vse kar si napisal samo potrjuje, da ne znas vozit (vsaj dizla) in po napisanem predvidevam, da si se celo zelo nevaren udelezenec na cesti...taki, "dirkaci" na ovinkastih hribovitih ozkih cestah so nevarnost sebi se bolj pa drugim.
Pa ce mislis, da edini vozis po takih cestah se krepko motis...letno (zadnjih 12 let) jih po takih cestah naredim 35kkm, pa vozil sem tako 7 let osebnega 1.6 NA (105KM), kot sluzbene dizle 1.9/2.0 (105/140KM) ...sedaj pa zadnjih 5 let 2,0 prisilno polnjenga bencinarja in verjemi (ne vozim ravno pocasi), da so pri taki "sportni" voznji v ovinkaste klance, poleg samega motorja, kjer drzis optimalno obmocje navora (ce seveda ne primerjas dva ista avta z razlicnimi motorji) pomembne marsikatere druge stvari kot so, teza avta, razmerje teze med sprednjim in zadnjim koncem (understeering - oversteering), medosna razdalja, kakor tudi prestavna razmerja in nenazadnje ter najpomembnejse - dobre pnevmatike in bremze, ter vesc voznik
zdaj razumes?
Pa ce mislis, da edini vozis po takih cestah se krepko motis...letno (zadnjih 12 let) jih po takih cestah naredim 35kkm, pa vozil sem tako 7 let osebnega 1.6 NA (105KM), kot sluzbene dizle 1.9/2.0 (105/140KM) ...sedaj pa zadnjih 5 let 2,0 prisilno polnjenga bencinarja in verjemi (ne vozim ravno pocasi), da so pri taki "sportni" voznji v ovinkaste klance, poleg samega motorja, kjer drzis optimalno obmocje navora (ce seveda ne primerjas dva ista avta z razlicnimi motorji) pomembne marsikatere druge stvari kot so, teza avta, razmerje teze med sprednjim in zadnjim koncem (understeering - oversteering), medosna razdalja, kakor tudi prestavna razmerja in nenazadnje ter najpomembnejse - dobre pnevmatike in bremze, ter vesc voznik
zdaj razumes?
videc ::
Človek kupuje nov avto do 15000EUR.
Mislim, da nima smisla gledati avtomobilov ranga clio, fiesta, ampak vsaje megane, c4, 308, focus, i30, ceed, škoda rapid, ...
Je vseeno malo več varnosti.
Kar se pa stila vožnje tiče... Sam vozim Focusa 1.8TDCI. Ta zadeva ima še ti. okverboost, ko dobiš za par sekund dodaten navor, da hitreje pospešiš. 1.6TDCI motor je bil razvit v sodelovanju s PSA koncernom (Peugeot, Citroen), tako da predvidevam, da so to enaki motorji kot v C4 1.6HDI ali Peugeot 308 1.4HDI. C4 1.6HDI vozim dokaj pogosto in ni slab motor.
In @Grimreaper, ni mi jasno, kako bi peljal 80km/h v drugi, brez da bi uničil motor ali vsaj pumpo. Takoj ali v kratkem. Vsaj dizla. Tako da mislim, da tebi ni jasno, kako voziti dizla (ali kaj drugega) ampak pustimo to v tej temi.
Jaz se trudim prestavljati pri 2000-2400 obratih, tako ali tako je zadosti navora. Pri vožnji čez ovinke se brez težav peljem v 3-4, razen če je res oster ovinek in je potrebno prestaviti. Je pa vedno potrebno paziti, da ti ne odnese zadka ali nosu, kot je rekel @Buggy pred mano in je to povezano še z marsičem drugim.
Če se na dan dela 110km, je dizel vseeno dobra izbira. Pa nekaj iz tega razreda.
Mislim, da nima smisla gledati avtomobilov ranga clio, fiesta, ampak vsaje megane, c4, 308, focus, i30, ceed, škoda rapid, ...
Je vseeno malo več varnosti.
Kar se pa stila vožnje tiče... Sam vozim Focusa 1.8TDCI. Ta zadeva ima še ti. okverboost, ko dobiš za par sekund dodaten navor, da hitreje pospešiš. 1.6TDCI motor je bil razvit v sodelovanju s PSA koncernom (Peugeot, Citroen), tako da predvidevam, da so to enaki motorji kot v C4 1.6HDI ali Peugeot 308 1.4HDI. C4 1.6HDI vozim dokaj pogosto in ni slab motor.
In @Grimreaper, ni mi jasno, kako bi peljal 80km/h v drugi, brez da bi uničil motor ali vsaj pumpo. Takoj ali v kratkem. Vsaj dizla. Tako da mislim, da tebi ni jasno, kako voziti dizla (ali kaj drugega) ampak pustimo to v tej temi.
Jaz se trudim prestavljati pri 2000-2400 obratih, tako ali tako je zadosti navora. Pri vožnji čez ovinke se brez težav peljem v 3-4, razen če je res oster ovinek in je potrebno prestaviti. Je pa vedno potrebno paziti, da ti ne odnese zadka ali nosu, kot je rekel @Buggy pred mano in je to povezano še z marsičem drugim.
Če se na dan dela 110km, je dizel vseeno dobra izbira. Pa nekaj iz tega razreda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
hojnikb ::
Tako btw, 1.8TDCI je izpeljanka dizelskega motorja, ki je bil v rabi že v 80' v fiestah in podobnih.
Mamo istega fokusa z tem motorjem in zadeva kr fino potegne za 1.8 :)
Mamo istega fokusa z tem motorjem in zadeva kr fino potegne za 1.8 :)
#brezpodpisa
GrimReaper ::
da si se celo zelo nevaren udelezenec na cesti...taki, "dirkaci" na ovinkastih hribovitih ozkih cestah so nevarnost sebi se bolj pa drugim.
Se strinjam, ampak sam imam vsaj švoh avto, ker imaš še take ki imajo 200KM in vozijo tako kot sam.
Pa ce mislis, da edini vozis po takih cestah se krepko motis...letno (zadnjih 12 let) jih po takih cestah naredim 35kkm, pa vozil sem tako 7 let osebnega 1.6 NA (105KM), kot sluzbene dizle 1.9/2.0 (105/140KM) ...sedaj pa zadnjih 5 let 2,0 prisilno polnjenga bencinarja in verjemi (ne vozim ravno pocasi), da so pri taki "sportni" voznji v ovinkaste klance, poleg samega motorja, kjer drzis optimalno obmocje navora (ce seveda ne primerjas dva ista avta z razlicnimi motorji) pomembne marsikatere druge stvari kot so, teza avta, razmerje teze med sprednjim in zadnjim koncem (understeering - oversteering), medosna razdalja, kakor tudi prestavna razmerja in nenazadnje ter najpomembnejse - dobre pnevmatike in bremze, ter vesc voznik
OK, imaš veliko prakse, tukaj nimam kaj očitat.
Za težo vem, sam sem omenjenega 2.0 TDI vozil Superba, ravno tako se pri tem pozna medosna razdalja. Vozim vedno s top pnevmatikami, tako na službenih kot mojih so bile vedno Conti, Goodyear ter Bridgestone.
Glede zavor ne vem veliko, vem pa iz AM testov da se med posameznimi avtomobili ne pozna veliko, vsi imajo okol 40m od 100-0m, tudi en Golf GTI pri katerem zavore zgledajo res brutalno.
In @Grimreaper, ni mi jasno, kako bi peljal 80km/h v drugi, brez da bi uničil motor ali vsaj pumpo. Takoj ali v kratkem. Vsaj dizla. Tako da mislim, da tebi ni jasno, kako voziti dizla (ali kaj drugega) ampak pustimo to v tej temi.
Ah, to je službeni, to gredo vsi takoj ko speljejo po daski, sam še dost normalno vozim za službenega. Tastari so prišli v treh letih BP do 150k, zdej imamo že nove.
Tako da po tem sodeč še vedno ne verjamem da jim škodijo obrati, pa me lahko prepričujete kakor hočete. Dobro, do 300k verjetno nebi prišel s tako vožnjo, ampak to za takega kot sem sam, ki delam malo km, in s tem tako ali tako nikoli nebi imel dizla, ne pomeni nič.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Buggy ::
saj po svoje te res ne morem obsojati, ker sem tudi sam pri zivahnih 20-ih (20 let nazaj) mislil kako hiter in sporten voznik sem bil v letnik 65 hroscu, popedenan 1300 AB motor dvojni sesalni kanali (44KM), znizan a vedno obtolcen. Slo se mi je samo za voznjo...kako je avto zgledal in kako je bilo poskrljeno pri tem za varnost mi je dol viselo, za porabo gum in bencina se manj.
Z leti pridejo tudi dolocena spoznanja, pazi pa da se ti v svoji prepricanosti v svoj prav kdaj kaj krepko ne zalomi. Mislim, da je bilo sedaj dosti offtopica...moderator lahko tudi brise, da ne bo smeti.
Z leti pridejo tudi dolocena spoznanja, pazi pa da se ti v svoji prepricanosti v svoj prav kdaj kaj krepko ne zalomi. Mislim, da je bilo sedaj dosti offtopica...moderator lahko tudi brise, da ne bo smeti.
GrimReaper ::
Drugače sam vsaj po svojem pasu vozim, mislim da so po takih cestah vseeno bolj nevarni počasnejši vozniki, ki ti pridejo nasproti po sredini.
Med najbolj varnimi bi bil pa lahko komot sam, če bi se malo umiril, ker mislim da vozit znam drugače precej dobro. Pa avtomobila v 6 letih tut še nisem nobenega opraskal, drugi je imel celo manj prask ob prodaji kot ob nakupu.
Med najbolj varnimi bi bil pa lahko komot sam, če bi se malo umiril, ker mislim da vozit znam drugače precej dobro. Pa avtomobila v 6 letih tut še nisem nobenega opraskal, drugi je imel celo manj prask ob prodaji kot ob nakupu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
epicVoid ::
Rejzor... Ko se boš peljal najprej v Hyundai i10 in se potem vsedel v mazdo 2, ti bo vse jasno. In ne, ni se mi miselnost zataknila v 90, govorim iz izkušenj. Ne rečem, da so vsi korejci slabi, ker tistih iz višjega cenovnega razreda še nisem testiral, ti pa iz prve roke povem, da je kvaliteta očitna.
Blinder ::
že na sto testih so novinarji napisali za kakega dizla, da je treba pri speljevanju imet težjo nogo pa bit pazljiv, da ne crkne. Vsak avto se spelje z gasom, brez gasa se ne pride nikamor. In pri tistih 1000 in par 100 obratov imajo nekateri diesli pomanjkanje moči.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kixs ::
Predvsem kaksen Punto Grande z 1.3 Mjet 90KM - tudi meni je crknil na testni voznji. Sicer pa si tudi stare bencinarje lahko speljal brez gasa - pac si dal "cok" na maksimum (ob hladnem startu je bilo to itak potrebno).
RejZoR ::
Rejzor... Ko se boš peljal najprej v Hyundai i10 in se potem vsedel v mazdo 2, ti bo vse jasno. In ne, ni se mi miselnost zataknila v 90, govorim iz izkušenj. Ne rečem, da so vsi korejci slabi, ker tistih iz višjega cenovnega razreda še nisem testiral, ti pa iz prve roke povem, da je kvaliteta očitna.
Ne moreš primerjat prvega i10 izpred ~5 let in i10, ki je trenutno aktualen. Novi i10 je požel cel kup pohval v reviewih in kar sem videl na Carbuyer je zadeva dejansko zelo luštna. Sploh pa je z Mazdo 2 bolj primerljiv i20 (cenovno in po moči motorja). Ker za isti denar kot dobiš Mazdo 2 s 75 konji dobiš i20 z 1.4 CVVT motorjem, ki je v tako majhnem avtu prava raketa (100 konjev). So ti nakoncu park senzorji in ostala elektronska šara res tolk bolj pomembna od tega, da je avto kot celota boljši za isti denar?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Človek kupuje nov avto za 15 jurjev za 110 km dnevno, vi pa o tem ali bolj gre v klanec bencinar ali dizel v drugi pri 4500 obratih. WTF no? Ja itak, bencinarja naj kupi, vozi naj v drugi, jebeš 5., kaj šele 6., in daleč najpomembneje, naj kupi avto, ki ima lep profil na gumah. Grim, nehaj pisat o avtih ali pa odpri svojo temo za svoje nebuloze, ker samo smetiš.
Megane dizel s solidno opremo se bi dobil za ta denar, itak pa naj kupi kater mu je všeč.
Megane dizel s solidno opremo se bi dobil za ta denar, itak pa naj kupi kater mu je všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Amdforce ::
Renaultov 1.5 dci, psa 1.6 hdi so motorji znizko porabo vendar izredno nevzdrzljivi-problemi s turbinami, vw in skoda 1.6 dizel je dober, fordov 1.8 dizel je ok vendar ni tako dinamicen motor, 2.0 dizli so vecinoma vsi dobri- govorim za novejse cr motorje. Ostalih dizlov pod 1.5 ne poznam, 1.9 tdi motorji so pa ze stari, sicer dobri a nekoliko traktorski in neuglajeni. Govorim iz izkusenj kot poklicni voznik v vecji firmi. Glede na tezve novejsih dizlov-vztrajniki,dpf filtri bi sam sedaj vzel bencinarja 1.6-1.8 ter ga predelal na plin. Ne bo naredeil toliko km kot dizel vendar bojo potencialni servisi in okvare toliko cenejse da bos bolj mirno spal.
Lp
Lp
kixs ::
Kot da s plinom ni pa nobenih tezav. Poleg tega je se ena rec vec, ki ti dela probleme. Ce ze avto na plin, potem originalno tovarnisko vgrajenega.
Amdforce ::
Sem naredil cca 200kkm s plinom in fiatovim 1.6 16v motorjem bp. Je pa tes da imajo doloceni motorji tezave z obrocki, predvsem opli. Se pa strinjam da ga ni cez tovarnisko vgradnjo ko se gre za plin.
s6c-gEL ::
JC Denton ::
Unknown_001 ::
Kaj pa Nissan ?
Note in Juke kar lepo vpadeta v ta cenovni rang, pa tud avtomila sta načeloma v redu, pa jaz se osebno bolje opremljenega VW polota ne bi branil glede na to, da je novi polo napram prejšnjim generacijam postal kar precej večji.
Note in Juke kar lepo vpadeta v ta cenovni rang, pa tud avtomila sta načeloma v redu, pa jaz se osebno bolje opremljenega VW polota ne bi branil glede na to, da je novi polo napram prejšnjim generacijam postal kar precej večji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
wolf123 ::
JC Denton, če hočeš vzdržljiv avto kupi tole: http://www.bolha.com/avto-moto/motocikl...
Avto je perfekten, servisi so zelo poceni, poraba je majhna, na zadnjem sedežu imaš ogrevanje direktno iz izpušne cevi.
Avto je perfekten, servisi so zelo poceni, poraba je majhna, na zadnjem sedežu imaš ogrevanje direktno iz izpušne cevi.
Pregovor: Več glav več ve.
Slotech: Več glav se zaradi preobilice egoizma pobije med sabo.
Slotech: Več glav se zaradi preobilice egoizma pobije med sabo.
hojnikb ::
Tako btw, 1.8TDCI je izpeljanka dizelskega motorja, ki je bil v rabi že v 80' v fiestah in podobnih.
Mamo istega fokusa z tem motorjem in zadeva kr fino potegne za 1.8 :)
Kakšna pa je zanesljivost takega motorja?
V 5 letih še zaenkrat brez težav.
#brezpodpisa
videc ::
Glede 1.6HDI (Citroen C4) proti 1.8TDCI (Ford Focus) iz osebnih izkušenj povem, da je 1.8TDCI veliko bolj živahen. Poraba je pa tam tam, vendar rahlo v prid 1.6HDI-ju.
Sem vozil tudi testnega Leona (SEAT), mislim da je imel 1.9TDI motor, in je bil zelo poskočen.
Kako je z zanesljivostjo 1.6HDI motorja lahko rečem samo to, da v 4 letih še nismo imeli nobenih težav (pri razvoju je, menda, sodeloval tudi BMW, kar sicer ne pomeni veliko ali pač).
Pri 1.8TDCI motorju so pa včasih težave z Delphi črpalko, ampak enako črpalko imajo tudi Renault 1.5dci motorji (kolikor mi je znano).
Za 15000€ se dobi veliko od avta, tudi dizel, verjetno ne z najboljšo opremo, ampak vseeno se dobi že veliko avta za ta denar.
Sem vozil tudi testnega Leona (SEAT), mislim da je imel 1.9TDI motor, in je bil zelo poskočen.
Kako je z zanesljivostjo 1.6HDI motorja lahko rečem samo to, da v 4 letih še nismo imeli nobenih težav (pri razvoju je, menda, sodeloval tudi BMW, kar sicer ne pomeni veliko ali pač).
Pri 1.8TDCI motorju so pa včasih težave z Delphi črpalko, ampak enako črpalko imajo tudi Renault 1.5dci motorji (kolikor mi je znano).
Za 15000€ se dobi veliko od avta, tudi dizel, verjetno ne z najboljšo opremo, ampak vseeno se dobi že veliko avta za ta denar.
tripsy ::
Se boljse prepolovis ta kup denarja na pol pa se vedno dobis 2008-2010 letnik Audi, VW, Opel, Volvo : )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22748 (17694) | Netrunner |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22216 (15650) | sass628 |
» | Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20580 (18030) | Miha 333 |
» | Nakup avtomobila (do 9000€) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18129 (15936) | trololo2 |