» »

JEK 2

JEK 2

Temo vidijo: vsi
««
165 / 165
»
»»

Ales78 ::

Originalnega članka žal ne najdem, bo moralo tole zadoščati:
https://ourworldindata.org/safest-sourc...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Varja ::

To so pač naročeni članki in naročene znanstvene raziskave...pač mene ne boš prepričal ne želim si imet v Sloveniji milijon let nevarne zakopane jedrske odpadke, ki se jih tja vozi,ceprav to bo treba v vsakem primeru, ne verjamem niti v znanost niti v ljudi, ki s tem upravljajo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Varja ()

Ales78 ::

Varja je izjavil:

To so pač naročeni članki in naročene znanstvene raziskave...

Na tak način lahko razložiš, s preprostim stavkom, vse, tako kot je kekec zgoraj, s preprosto trivialno izjavo, da sem bedak, razložil vse kar ni šlo skupaj z njegovim ozkogledim razmišljanjem, če bi se spravil preveriti, kar sem mu napisal, bi videl, da imam prav.

Še enkrat, teorije zarot so posledice pomanjkanja znanja in posledično razlaganje sveta skozi svoje lastne vzorce, ki so prilagojeni lastnim življenskim izkušnjam - kar je normalno in izvira iz samih začetkov človeškega razvoja. Podobno kot trema in tako, kot se da upreti tremi, se da upreti tudi razmišljanju skozi teorije zarote.

Usedi se, poglej številke, preveri vire, preračunaj, poduči se kar ne veš, enako kot smatraš, da se inženirji lažejo, smatraj, da se tudi druga stran laže. Podatki so javni in ta zadeva, k sreči, ni na nivoju kompleksnosti cepiv, vse kar rabiš, je javno objavljeno na internetu in bo hitro (reciva raje sčasoma), jasno, kdo ima tukaj kosmat jezik.

Osebno sem prepričan, da več kot srednješolske izobrazbe, za preverit trditve, ne rabiš. Projekcija mogoče. Pač najdi neko razumljivo statistično metodo in zaokroži navzgor, ko boš pri tem, mislim, da ne bo imela kaj dosti vpliva na rezultat.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

Ales78 ::

Varja je izjavil:

pač mene ne boš prepričal ne želim si imet v Sloveniji milijon let nevarne zakopane jedrske odpadke, ki se jih tja vozi,ceprav to bo treba v vsakem primeru, ne verjamem niti v znanost niti v ljudi, ki s tem upravljajo..

Ja, s tako miselnostjo se lahko vrnemo v jame. In se tudi bomo, ker bo onemogočen ves napredek.

Osebno se javim, da mi zakopljejo radioaktivne odpadke pod hišo. Ker vem, da čez svinec in beton ne bo ušla ven nobena radiacija, bom pa vesel vseh prispevkov, ki mi jih bo namenila država.

Skratka, znanje je več kot verovanje. Temu smo se pretežno odpovedali že v renesansi, žal pa se, s socialnimi omrežji in pomanjkanjem razgledanosti v družbi, spet vrača.

Mimogrede, te ne prepričujem, dejansko mi je čisto vseeno, če poslušaš ali ne. Nad družbo, sploh Slovenci, sem že davno obupal, pa če si tukaj ali pa ne.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

Varja ::

Ali je kaksen jedrski fizik ki se mu zdijo jedrske elektrarne prevec tvegana stvar? najbrz da so in zakaj je dvom v varnost jedrskih elektrarn potem takoj oznacen kot neumnost, nerazgledanost itd

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Varja ()

Ales78 ::

Varja je izjavil:

Ali je kaksen jedrski fizik ki se mu zdijo jedrske elektrarne prevec tvegana stvar? najbrz da so in zakaj je dvom v varnost jedrskih elektrarn potem takoj oznacen kot neumnost, nerazgledanost itd


Ker vedo kako so sestavljene in je toliko varnostnih mehanizmov (in varnostnih mehanizmov, varnostnih mehanizmov - recimo, si kdaj slišala, da je sarkofag v JEK sposoben zdržati padec potniškega letala nanj?), da je možnost nesreče veliko manjša, kot da umreš v avtomobilski nesreči (1:5000 / leto, za povprečnega američana). Vedno možnost je, ampak konec koncev, te lahko zadane tudi padel satelit ali pa se zadušiš s hrano.

Tako, da je govorjenje o jederski nesreči, pri toliko drugih nevarnostih, nesmiselno.

Je pa res, da se lepše sliši, če si zaskrbljen pred ekološkimi posledicami jederske energije kot zaradi možnosti zadušitve z grahkom. Je bolj romantično, ima več umpfa v stavku. Bolj zažge na družabnih omrežjih, da sploh ne govorimo o echo chamberjih, tam se pa lahko mlati prazno slamo leta in leta.

Mimogrede, JEK se da tudi obiskati, predlagam, da si razširiš obzorja in inženirje tam povprašaš po varnosti in kako deluje reaktor, skladiščenje odpadkov ipd.

https://www.nek.si/obiscite-nas
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

Ales78 ::

Ampak konec koncev, ni za skrbet. NEK2 se ne bo, v tej egoistični družbi, nikoli realiziral.

Mokre sanje.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

PluribusUnum ::

Se da zadevo v družben inkubator.

Varja ::

Ales78 je izjavil:

Varja je izjavil:

Ali je kaksen jedrski fizik ki se mu zdijo jedrske elektrarne prevec tvegana stvar? najbrz da so in zakaj je dvom v varnost jedrskih elektrarn potem takoj oznacen kot neumnost, nerazgledanost itd


Ker vedo kako so sestavljene in je toliko varnostnih mehanizmov (in varnostnih mehanizmov, varnostnih mehanizmov - recimo, si kdaj slišala, da je sarkofag v JEK sposoben zdržati padec potniškega letala nanj?), da je možnost nesreče veliko manjša, kot da umreš v avtomobilski nesreči (1:5000 / leto, za povprečnega američana). Vedno možnost je, ampak konec koncev, te lahko zadane tudi padel satelit ali pa se zadušiš s hrano.

Tako, da je govorjenje o jederski nesreči, pri toliko drugih nevarnostih, nesmiselno.

Je pa res, da se lepše sliši, če si zaskrbljen pred ekološkimi posledicami jederske energije kot zaradi možnosti zadušitve z grahkom. Je bolj romantično, ima več umpfa v stavku. Bolj zažge na družabnih omrežjih, da sploh ne govorimo o echo chamberjih, tam se pa lahko mlati prazno slamo leta in leta.

Mimogrede, JEK se da tudi obiskati, predlagam, da si razširiš obzorja in inženirje tam povprašaš po varnosti in kako deluje reaktor, skladiščenje odpadkov ipd.

https://www.nek.si/obiscite-nas



No pa vseeno je tudi ta argument pomemben, da so jedrske elektrarne predrage in da bo ta elektrika predraga. Ne razumem pa zakaj so bile v jugoslaviji toliko cenejse, zakaj je bila jek cenejsa in zakaj bi zdaj dobesedno bankrotirali ce bi sli v izgradnjo..

Ales78 ::

Varja je izjavil:

Ales78 je izjavil:

Varja je izjavil:

Ali je kaksen jedrski fizik ki se mu zdijo jedrske elektrarne prevec tvegana stvar? najbrz da so in zakaj je dvom v varnost jedrskih elektrarn potem takoj oznacen kot neumnost, nerazgledanost itd


Ker vedo kako so sestavljene in je toliko varnostnih mehanizmov (in varnostnih mehanizmov, varnostnih mehanizmov - recimo, si kdaj slišala, da je sarkofag v JEK sposoben zdržati padec potniškega letala nanj?), da je možnost nesreče veliko manjša, kot da umreš v avtomobilski nesreči (1:5000 / leto, za povprečnega američana). Vedno možnost je, ampak konec koncev, te lahko zadane tudi padel satelit ali pa se zadušiš s hrano.

Tako, da je govorjenje o jederski nesreči, pri toliko drugih nevarnostih, nesmiselno.

Je pa res, da se lepše sliši, če si zaskrbljen pred ekološkimi posledicami jederske energije kot zaradi možnosti zadušitve z grahkom. Je bolj romantično, ima več umpfa v stavku. Bolj zažge na družabnih omrežjih, da sploh ne govorimo o echo chamberjih, tam se pa lahko mlati prazno slamo leta in leta.

Mimogrede, JEK se da tudi obiskati, predlagam, da si razširiš obzorja in inženirje tam povprašaš po varnosti in kako deluje reaktor, skladiščenje odpadkov ipd.

https://www.nek.si/obiscite-nas



No pa vseeno je tudi ta argument pomemben, da so jedrske elektrarne predrage in da bo ta elektrika predraga. Ne razumem pa zakaj so bile v jugoslaviji toliko cenejse, zakaj je bila jek cenejsa in zakaj bi zdaj dobesedno bankrotirali ce bi sli v izgradnjo..


Niso predrage, če moraš zadostiti porabam elektrike 1.8 miljona osebnih vozil, ki so se elektrificirala in se prikladno polnejo čez noč. Pa še ena nuklearka ne bo dovolj, kaj šele zmogljivosti električnega omrežja, po mojem bo treba par-nepar spet uvesti.

Ceneje bi bilo sicer zgraditi javni potniški promet (pa še na cestah prišparamo), ampak saj vemo, da večina slovenske teletine, ne bo nikoli stopila na avtobus ali vlak, ker "men, nou nben guvoru" (kar je tudi razlog, da je javni potniški promet, v Sloveniastanu, v razsulu, čeprav bo vsak predstavnik teletine, rade volje zatrdil, da je to razlog, da se ne vozi z JPP).
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

starfotr ::

Teletina je zelo lepo vodljiva. Če zgradiš ceste, si bodo kupili avte.

Če zgradiš kolesarske steze, se bodo začeli vozit s kolesi.

Če jim ponudiš dober javni prevoz, ga bodo uporabljali.

Na nekaterih območjih celo tako zelo, da so ceste zabasane, na kolesarskih površinah se vozijo v kolonci, na javni prevoz pa sploh ne prideš, ker je vse zasedeno.

Če bi bili pametni in ne vodljivi s strani gradbenih in avtomobilskih lobijev, bi že davno imeli urejen JPP in bi tudi investirali veliko denarja v to že prej. Predvsem imamo premalo razvit transport z vlaki in tramvaji.

Kot je znano, volitve se dobi s kvadrati asfalta in golažem. In ne z metri tirov. Nekateri se aktivno borijo proti temu.
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/pr...

JEK2 bi prinesel mnogo pozitivnega. Na žalost ga ne bomo videli, ker je ljudstvo in politika prezabita. Morda se ponavljam, vendar smo v svetu idiokracije. Samo še s sladkano vodo moramo začeti zalivat.

Ales78 ::

starfotr je izjavil:

Če jim ponudiš dober javni prevoz, ga bodo uporabljali.

Ne bodo, Slovenci ne. Preneumni in trmasti brez razloga (pa ne pravim, da smo najbolj neumen narod na svetu, ampak zagamana trmoglavost v kombinaciji z neumnostjo, nas pa postavi v sam vrh). Zato nam je medmestni javni prevoz tudi šel v kurac, saj npr. v Ljubljani so vse proge, ki imajo rezerviran pas za avtobus, hitrejše od avtomobilov v gužvi. Ampak ne, teletina se bo vseeno raje vozila v koloni, tačas, ko bodo vsak dan gledali, kako jih avtobus prehiteva.

starfotr je izjavil:

Morda se ponavljam, vendar smo v svetu idiokracije. Samo še s sladkano vodo moramo začeti zalivat.

Se sicer strinjam, ampak sladka voda nima elektrolitov, mogoče slana ampak getoraid in isostar bosta boljši približek ;)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

fujtajksel ::

Ales78 je izjavil:


Inženirji iščejo rešitve za veliko pomanjkanje energije, v prihodnosti, ko bodo ljudje vedno bolj množično prestopali na električne avtomobile.
...

Zdejle bomo morali zapret TEŠ6, ki naj bi bila naš stabilen vir elektrike, ker je elektrika iz nje predraga. Ti pa bi gradil NEK2, ki bi bila ekonomsko TEŠ6 na kubik. Išči rešitve za veliko pomanjkanje elektrike, ki bodo tudi cenovno konkurenčne na evropskem trgu elektrike. Drugače bomo elektriko prisiljeni uvažat.

Ales78 je izjavil:

... pomanjkanje elektrike v energetskem sistemu pa pomeni izpade celih delov el. sistema, ki potem potrebuje kompleksne "zagone" - poglej si izpad elektrike v Španiji.


Videli smo tudi, da nuklearke dejansko zakomplicirajo zagone. V primeru izpada se je treba intenzivno posebej ukvarat z njimi in traja kar nekaj časa preden so ponovno pripravljene za proizvodnjo.

Ales78 je izjavil:

Mimogrede, osebno stavim na tole: Small modular reactor @ Wikipedia


Zelo tvegana stava. Tehnično delujejo že desetletja, vseeno še nihče ni pokazal da bi se to lahko tudi tehnoekonomsko izplačalo za civilne energetske namene. Zaradi tehnoekonomike so šle nuklearke v večje moči. Pri razpršeni gradnji zagotavljanje varnosti ni poceni.

Ales78 ::

fujtajksel je izjavil:

Ales78 je izjavil:


Inženirji iščejo rešitve za veliko pomanjkanje energije, v prihodnosti, ko bodo ljudje vedno bolj množično prestopali na električne avtomobile.
...

Zdejle bomo morali zapret TEŠ6, ki naj bi bila naš stabilen vir elektrike, ker je elektrika iz nje predraga. Ti pa bi gradil NEK2, ki bi bila ekonomsko TEŠ6 na kubik. Išči rešitve za veliko pomanjkanje elektrike, ki bodo tudi cenovno konkurenčne na evropskem trgu elektrike. Drugače bomo elektriko prisiljeni uvažat.


Ne, jaz ne bi gradil NEK2. Oz. sem celo proti izgradnji, ta denar je treba vložiti v bolnice. Če bo referendum, bom proti, ker od NEK2 nič nimam, mlade generacije pa so preveč gnile, da bi imel kakršenkoli razlog, da jim pomagam.

fujtajksel je izjavil:

Zelo tvegana stava. Tehnično delujejo že desetletja, vseeno še nihče ni pokazal da bi se to lahko tudi tehnoekonomsko izplačalo za civilne energetske namene. Zaradi tehnoekonomike so šle nuklearke v večje moči. Pri razpršeni gradnji zagotavljanje varnosti ni poceni.

Ampak izgradnja ne traja 40 let (kar je zame in vse, ki so čez 40 nesprejemljivo), korupcija je omejena (izgradnja enega, lahko pogodbeno pogojuje, izgradnjo naslednjega) in zmanjša število daljnovodov, ki jih bo treba nadgraditi.

Civilno se bo ekonomsko izkazalo, ko bo civilna potreba dovolj velika - cene elektrike bodo, zaradi električnih vozil samo rasle, slej kot prej bodo presegle limito ekonomičnosti, če je niso že.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

starfotr ::

Rabimo bolnice in rabimo nuklearko.

Ampak ti si proti nuklearki. Jaz pa lahko rečem, da sem proti bolnicam. Naj pač ljudje pomrejo, zdravstvena blagajna si bo oddahnila. Pokojninska pa tudi. Naj raje gradijo britofe in krematorije, bodo konkurenčni v EU merilu.

To je kurja logika. Si proti nečemu kar nujno rabimo.

D3m ::

Odlično.


Glede na to, da je moj drugi poklic kamnosek bom dobro služil.

:D
|HP EliteBook|R7 8840U|

Ales78 ::

Aha, je že prišla dežurna SDSovska podrekalna enota. Če se komu da, naj jih prijavi, meni se ne da več.

starfotr je izjavil:

Jaz pa lahko rečem, da sem proti bolnicam.

K sreči, je ljudi nad 40 preveč, da bi referendum lahko uspel, v eno ali drugo neprimerno smer. Tako, da niti ni pomembno, proti čemu si, bo treba otroke delat, da te bodo lahko zadušili z blazino, v postelji.

D3m je izjavil:

Glede na to, da je moj drugi poklic kamnosek bom dobro služil.

Pišeš se pa Topalović. :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()

telexdell ::

Ales78 je izjavil:


Ne bodo, Slovenci ne. Preneumni in trmasti brez razloga (pa ne pravim, da smo najbolj neumen narod na svetu, ampak zagamana trmoglavost v kombinaciji z neumnostjo, nas pa postavi v sam vrh).


Zdaj pa ne vem, ali nisi Slovenec ali se voziš le z vlaki in avtobusi ali pa opisuješ sebe?
Že nekje pred 40 leti, ko sem hodil v srednjo šolo so komunistični genialci naštudirali javni prevoz tako, da je šel avtobus iz mojega mesta npr. ob 17:00 in 17:30 vlak v 9 km oddaljenem kraju, do katerega ja avtobus vozil tam 12 min in si imel od avtobusne postaja do kolodvora cca 8 min hoje pa je odpeljal ob 17:15. Da si prišel do 80 km oddaljena mesta, kjer sem se šolal si moral ali 3x prestopiti avtobus ali iti z avtobusom ob 15:15 uri, da si potem čakal na vlak do 17:15 ali iti na direktni avtobus ob 4:05 zjutraj ali ob 13:52 popoldne. Pa takrat še ni bilo Janše in SDS bili so pa tiči iz iste jate, katera nam vlada danes.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Ales78 ::

telexdell je izjavil:

Ales78 je izjavil:


Ne bodo, Slovenci ne. Preneumni in trmasti brez razloga (pa ne pravim, da smo najbolj neumen narod na svetu, ampak zagamana trmoglavost v kombinaciji z neumnostjo, nas pa postavi v sam vrh).


Zdaj pa ne vem, ali nisi Slovenec ali se voziš le z vlaki in avtobusi ali pa opisuješ sebe?
Že nekje pred 40 leti, ko sem hodil v srednjo šolo so komunistični genialci naštudirali javni prevoz tako, da je šel avtobus iz mojega mesta npr. ob 17:00 in 17:30 vlak v 9 km oddaljenem kraju, do katerega ja avtobus vozil tam 12 min in si imel od avtobusne postaja do kolodvora cca 8 min hoje pa je odpeljal ob 17:15. Da si prišel do 80 km oddaljena mesta, kjer sem se šolal si moral ali 3x prestopiti avtobus ali iti z avtobusom ob 15:15 uri, da si potem čakal na vlak do 17:15 ali iti na direktni avtobus ob 4:05 zjutraj ali ob 13:52 popoldne. Pa takrat še ni bilo Janše in SDS bili so pa tiči iz iste jate, katera nam vlada danes.


Ko sem bil mulc (30+ let nazaj), sem hodil do babice z enim od 6 avtobusov, ki so peljali v soboto (točno vem, ker se še spomnim, kako sva z mamo izbirala najboljšo uro, da ne zamudim rojstni dan prijatelja in takrat si moral fizično na avtobusno postajo, pogledat vozni red). Lansko leto sem šel z busom spet v tiste konce, peljala sta dva avtobusa, obredla sta pa vse obskurne vasi in hribe. Tako, da JPP se je, od takrat, poslabšal, se bo pa izboljšal, ko bodo ljudje prestopili na električne avtomobile in bo premalo elektrike oz. bo predraga.

Ko si že omenil SDS, veš, da imajo največ članov iz bivše Komunistične Partije Jugoslavije, od vseh slovenskih strank? Toliko o ptičih in v kateri jati so. Tole pa pove vse tudi o velikem vodji:

Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our
people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of
men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of earth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ales78 ()
««
165 / 165
»
»»