Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
PrihajaNodi ::
Kako naj imamo odgovore na tvoja vprasanja? Si bodo birokrati ze neki spomnl isto kot nalaganje denarja iz nlb na revolut, kjer so iz danes na jutr spremenil pa dodal provizije sej zato se pa placuje birokrate
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
k4vz0024 ::
Ali še komu onemogočen live chat z on-line agentom? Chatbot Eva me nikakor noče povezati z agentom.
JanezH ::
digitalcek je izjavil:
Vse za varnost potrosnikov:
Kmalu plačilo carin tudi za manjše nakupe v trgovinah Temu, Shein, AliExpress?
https://siol.net/novice/digisvet/kmalu-...
1. Na kakšni osnovi bodo carinili robo, ki pride preko Budimpešte, s tem, da je Kitajec plačal DDV?
2. Na kakšni osnovi bodo carinili kitajsko robo, ki bo poslana iz skladišč v Španiji, Franciji, Italiji, Češki?
Ali je Kitajec za robo, ki jo ima v skladišču v Španiji, plačal carino (najbrž jo v Španijo ni prešvercal?), me ne zanima.
Hvala za poglobljen. logičen, strokoven odgovor.
Vse moje letošnje pošiljke iz Aliexpress so pristale na carini, tako da je konec z naročanjem :(
borisk ::
Pri meni pa vse direkt v nabiralnik (res pa je da je paketov bistveno manj kot prejšnja leta).
val46 ::
Ne vem kaj in kje in kako naročuješ JanezH, ampak če bi izbral pravilno vrsto dostave, ne bi čisto noben paket ti pristal na carini. Pa sej ni tolk teško no...če se ti ne da gledat s kom pošiljajo, kupuj samo izdelke označene s choice in bo vse šlo preko madžarske. To so moje izkušnje in še nikdar nisem dobil pozdrava od naše carine, od kar obstaja ta choice. Pa je sigurno šlo skozi vsaj enih 30 paketov od takrat.
Irbis ::
Letos sem imel okoli 60 pošiljk in niti ena ni pristala na carini. Res pa po možnosti izberem Choice za dostavo.
JanezH ::
Kje je ta Choice? Zdajle sem pogledal 3 artikle in nikjer ne vidim. Npr. pri tem kablu, ki bi ga naročil:
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanezH ()
lolipop2 ::
Kje je ta Choice? Zdajle sem pogledal 3 artikle in nikjer ne vidim. Npr. pri tem kablu, ki bi ga naročil:
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
Saj imaš zgoraj nad Buy Now Choice napisano.
Jaz raje vedno vzameme Aliexpress standart... oz. kaj podobnega. Choice je, al pa ni, očitno :)
val46 ::
Kje je ta Choice? Zdajle sem pogledal 3 artikle in nikjer ne vidim. Npr. pri tem kablu, ki bi ga naročil:
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
Ta kabel kar naroči in boš dobil direkt domov. Ti piše desno zgoraj Choice dostava. Choice je druga besedna zveza za Aliexpress standard shiping. Oziroma boljše rečeno, preko Choice gre vse s standard na pot. Tako da ja, choice je...ne pa je ali ne, meni je še vedno vse prišlo direkt domov, od kar kupujem samo še po tej varianti. Če nekaj izrecno iščem, pa nima choice, pol grem raje na Temu pogledat in tam naročim, če dobim.
JanezH ::
Aha vidim zdaj "Choice". Tole dvoje sem npr naročil in je carina zadržala in pri obeh artiklih piše "Choice":
https://www.aliexpress.com/item/1005003...
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
https://www.aliexpress.com/item/1005003...
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
val46 ::
Ne verjamem. Slikaj tam kjer ti kaže sledenje teh dveh pošiljk, kako sta potovali. Jaz do sedaj še nisem dobil pozdravov iz carine, pa vedno naročam na ta način.
Groot ::
Screenshota za zgornji dve pošiljki:
https://imgur.com/ee5wWnW
https://imgur.com/0xNTpPE
A za ti dve pošiljki si dejansko dobil domov sporočilo da moraš plačati DDV in stroške? Ali pa omenjaš carino zgolj zato ker vmes piše "Customs clearance"? Ker glede na čas dostave malce dvomim v to, da se je stvar dejansko ustavila na carini, njihova obravnava namreč po mojih izkušnjah traja nekaj časa.
val46 ::
Še vedno ne verjamem, da si moral plačati uvozne dajatve glede na tvoje sledenje pošiljki. Tam kot vidim kaže da je prišlo na madžarsko oz je tam prejela lokalna dostavna služba 12.2., 17.2. je pa prišlo v slovenijo. Kdo ti je pa dostavil ta dva paketa? Lahko daš print-screen tistega obvestila iz carine?
tomaz- ::
JanezH nehaj nabijat - za tole nisi ti plačal prav nič - je čisto lepo razvidno iz trackinga
JanezH ::
Za vse pakete sem dobil tole in ja plačal nisem nič, ker ne bom nič prevzel oziroma ne bom plačal dodatno carino in upravne stroške. Iz Aliexpressa pa tudi očitno ne bom nič več naročal.
Ne bom za paket 5 eur plačeval še vseh teh dajatev, ki me bojo na koncu prišle dražje kot stane sam artikel.
https://imgur.com/dyMgPoi
Ne bom za paket 5 eur plačeval še vseh teh dajatev, ki me bojo na koncu prišle dražje kot stane sam artikel.
https://imgur.com/dyMgPoi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanezH ()
tomaz- ::
to ti zdaj malce random limaš gor različne trackinge - prva dva niti pod razno nimata trackinga ***VU in oba boš dpbil domov preko pošte ali expres one brez stroškov
Tale zadnji pa je čisto nekaj drugega
Ne mešaj hruške, jabolka, krompir in drva skupaj..
No, je pa tud nekaj res - nihče te ne sili kupovat na Aliexpress-u, poglej malce po naših instagram "trgovcih", sej jih je malo morje, pa tam naroči.
Tale zadnji pa je čisto nekaj drugega
Ne mešaj hruške, jabolka, krompir in drva skupaj..
No, je pa tud nekaj res - nihče te ne sili kupovat na Aliexpress-u, poglej malce po naših instagram "trgovcih", sej jih je malo morje, pa tam naroči.
JanezH ::
Vsa naročila sem opravil malo po novem letu in do sedaj nisem dobil še niti enega paketa. Dobivam pa te SMS-e od carine po telefonu.
Če pogledaš zgornja 2 trackinga sta od začetka februarja kar pomeni, da je preteklo že 5 mesecev. Enake artikle pri istem trgovcu sem naročal že prej in jih dobil v roku 1 meseca.
Torej glede na zgoraj opisano, kdaj bom po tvoje dobil? Leta 2030?
Če pogledaš zgornja 2 trackinga sta od začetka februarja kar pomeni, da je preteklo že 5 mesecev. Enake artikle pri istem trgovcu sem naročal že prej in jih dobil v roku 1 meseca.
***VU in oba boš dpbil domov preko pošte ali expres one brez stroškov
Torej glede na zgoraj opisano, kdaj bom po tvoje dobil? Leta 2030?
darkolord ::
On samo pravi, da to, kar si dobil od Pošte, ni ista pošiljka kot tisto, kar si gor prilepil.
JanezH ::
Ja čisto možno, da ni ker pravim, da sem naročil po novem letu precej paketov in nič dobil in imam kup teh sms-ov na telefonu in nisem uparjal. Niti se mi jih ne da več pregledovat na strani od carine, ker ne mislim prevzeti.
Pravim tudi, da naročam že leta in leta in nisem imel do sedaj nikoli teh težav.
Hkrati pa prebiram še članke s takimi naslovi:
https://siol.net/novice/digisvet/kmalu-...
Pravim tudi, da naročam že leta in leta in nisem imel do sedaj nikoli teh težav.
Hkrati pa prebiram še članke s takimi naslovi:
https://siol.net/novice/digisvet/kmalu-...
val46 ::
Kot sem ti že prvič napisal, bullshit. To si zdej pobral iz ne vem kje, vprašanje če je sploh slika tvojega telefona to. Ampak nima veze. Tista dva linka od sledenja nimata s to sliko čisto nobene veze. In če nisi dobil paketov iz februarja, je to problem v dostavni službi, ne pa v carini. Ker tista dva paketa sta bila pri tebi(oziroma pri pošti), najkasneje 17.2. Sej veš da je od takrat minilo že 5 mesecev? Tolk časa si še naša carina ne vzame. Ta paket iz sms telefona, je pa poslan preko Vanatu otočja in je rabil da je prišel k nam res najbrž par mesecev in tudi verjamem da si dobil pozdrave za to. Ampak daj še link kaj si kupil in sledenje te pošiljke, da vidimo ali si sam "zajebal" pri naročilu, ali te je "zaj..." prodajalec in je sam od sebe spremenil dostavno službo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
k4vz0024 ::
Problem AE platforms je, da njihovi arbitri ščitijo svoje državne firme. V disputu zoper državno firmo je zelo težko uspeti, pa če dokazi še tako trdni. Enostavno zahtevo only refund prekvalificirajo, da naj izdelek vrnemo. Nadalje AE trdi, da spoštujejo EU zakonodajo. Ja, takrat ko gre njim na roke. Naslednje pravilo je, da če prodajalec ne poda ugovora avtomatično ugodijo kupcu! Vendar to pravilo kršijo in AE zahteva, da naj izdelek z očitno napako vrnemo, kljub temu, da bi se dejansko morali pogajati o višini refunda. Ko želiš, da naj pojasnimo svojo odločitev preko live chat, te enostavno blokirajo! Skratka Kitajcem gre močno na živce, ko se jim dokaže takorekoč goljufija!
val46 ::
Ah, še en, ki misli da vse ve, ve ne pa nič! Meni ni še nikdar rabilo ničesar vrnit, sem tudi že opisal svoje primere, si lahko malo za nazaj prebereš. Pa o kaki državni firmi ti govoriš? Pa kaj kupuješ tanke in minomete tam??? In kot pravim, če izdelek ne deluje, je stvar vzajemna...tako kot so oni tebi dolžni denar vrnit, si ti dolžan poslat izdelek nazaj. Kje je tu kaka goljufija? Ampak kot pravim, do sedaj se mi še ni zgodilo, da bi zahtevali od mene, da vrnem kar je pokvarjeno/polomljeno/nekompletno. Še več, dobil sem že refunde za izdelke, s katerimi ni bilo čisto nič narobe, so pa bili v opisu napačno predstavljene zadeve in sem na osnovi tega dobil povračilo denarja. Pa izdelek so mi tudi dovolili obdržat.
Sicer pa, nihče nikogar ne sili, da mora tam kupovat. Če imaš ti slabe izkušnje, se pač drži naših spletnih trgovin, pa za iste izdelke preplačaj 10x vrednosti. Boš pa v primeru nedelovanja vsaj lahko plačal "samo" 4,95€ poštnine, da boš poslal izdelek nazaj v Ljubljano, Maribor ali pač kamorkoli že.
Sicer pa, nihče nikogar ne sili, da mora tam kupovat. Če imaš ti slabe izkušnje, se pač drži naših spletnih trgovin, pa za iste izdelke preplačaj 10x vrednosti. Boš pa v primeru nedelovanja vsaj lahko plačal "samo" 4,95€ poštnine, da boš poslal izdelek nazaj v Ljubljano, Maribor ali pač kamorkoli že.
k4vz0024 ::
Val46, to kar meni očitaš, lahko rečem zate! Kolikokrat si dobil e-mail od vodstva AE? Ti bom odgovoril, ničkrat! Zanje sem bil izredno pomembna stranka. Ja, in imajo res državne firme! Kljub temu, da AE zavrnil očitno napako, sem se za refund zmenil z njimi! In držali so besedo! Za male obskurne kitajske prodajalce ne morem reči! In še enkrat, oglašujejo nekaj, ko pa jim pošlješ zahtevek za delni refund sprašujejo njihove privilegirane prodajalce, če se strinjajo z delnim refundom. WTF! Kakšna je to nepristranska arbitraža, da jih sprašujejo! Njihova naloga je, da se odločijo na podlagi predloženih dokazov! Kitajce poznam zelo dobro in njihovo mentaliteto! Mislijo, da smo Evropejci keš možne krave! Ampak to se bo z uvedbo carin močno zmanjšalo! Sicer pa večinoma kupujem na Amazonu! Aja, tolikokrat sem jih zalotil na laži, da pri live chat niso našli odgovora! Skratka njihova miselnost je nategniti Zahodnjake! A če kupujem tanke? Morda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
val46 ::
No, potem pa še naprej kupuj večinoma na amazonu in pusti AE ter kitajce pri miru. Bolšje za tvoje mentalno zdravje kot kaže. Pa ni treba na čisto vsak konec stavka dat klicaj, razen če ti gre res para skozi ušesa zaradi mojega posta. Sam me pa res zanima kako izredno pomembna stranka si jim bil, če praviš sam, da večinoma kupuješ na amazonu? Lahko slikaš svoj profil tam? svoje shiped izdelke?
_Denny_ ::
Od junija do zdaj za 80€ kuponov na račun fuzbala, ki ga sploh ne gledam in o njem nimam pojma. Sem pri ugibanju zmag in številu golov samo sledil drugim
+ tona ESP8266, ESP32, P/N mosfetov, step up/down buck converterov in ostalih elektronskih elementov, ki jih je razdelilo v več naročil.
Brez tega eventa verjetno ta mesec ne bi naročil nič.
+ tona ESP8266, ESP32, P/N mosfetov, step up/down buck converterov in ostalih elektronskih elementov, ki jih je razdelilo v več naročil.
Brez tega eventa verjetno ta mesec ne bi naročil nič.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
Koraaz ::
Od junija do zdaj za 80€ kuponov na račun fuzbala, ki ga sploh ne gledam in o njem nimam pojma. Sem pri ugibanju zmag in številu golov samo sledil drugim
+ tona ESP8266, ESP32, P/N mosfetov, step up/down buck converterov in ostalih elektronskih elementov, ki jih je razdelilo v več naročil.
Brez tega eventa verjetno ta mesec ne bi naročil nič.
Te kupone si zbiral preko mobilne aplikacije? Ker, ko sem obiskoval spletno stran preko računalnika nisem nič videl, da bi delali kaj reklame.
_Denny_ ::
V appu je Euro Cup Mania
Kot vidim še mi manjka ~2700 točk do novih 10€ + dobim še dodatnih 5€, če uspe stava s Španijo in tremi goli
Kot vidim še mi manjka ~2700 točk do novih 10€ + dobim še dodatnih 5€, če uspe stava s Španijo in tremi goli
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
MIHAc27 ::
Letos sem naročil 20x iz alija... večinoma Choice. Carine nikoli.
Edino kar me moti... Choice stvari naj bi Ali združeval in pošiljal vse naenkrat. No tukaj kot kaže ne deluje. Vsak artikel mi vsakič pošljejo posebej.
Pri Temu naročil za 100€ robe, 15 artiklov... vse je prišlo v 1 paketu lepo. Pa tudi drugače, kar naročim naenkrat vse v 1 paketu.
Edino kar me moti... Choice stvari naj bi Ali združeval in pošiljal vse naenkrat. No tukaj kot kaže ne deluje. Vsak artikel mi vsakič pošljejo posebej.
Pri Temu naročil za 100€ robe, 15 artiklov... vse je prišlo v 1 paketu lepo. Pa tudi drugače, kar naročim naenkrat vse v 1 paketu.
val46 ::
Naj bi. Ampak to velja samo za tiste izdelke pod choice, ki so temu namenjeni. Una postavka, 3 izdelki do 10€ recimo...k jih pač tam izbereš. Moraš vedet, da je Kitajska ogromna in teh njihovih skladišč in trgovinic tam je malo morje, razdalje med njimi so pa ogromne. In če ti naročiš en izdelek od enega trgovca, ki je iz severa kitajske, drugi pa iz juga, bo za njih ceneje, če pošljejo vsak paket posebaj, kot če bi poslali v neko centralno skladišče, pa tam prepakirali v isto vrečko/škatlo. Včasih potem združijo na madžarskem, ne pa vedno.
Temu je pa zaenkrat precej precej manjšega obsega kot en AE, pa imajo najbrž zaenkrat res vse v istem skladišču, ali pa morda tak dogovor z nekimi dostavnimi službami, da to urejajo za njih. Verjetno jim pošljejo kaj bodo dobili in komu je kaj namenjeno, pa da potem to oni sprocesirajo in združijo. Ne vem, samo sklepam tako.
Temu je pa zaenkrat precej precej manjšega obsega kot en AE, pa imajo najbrž zaenkrat res vse v istem skladišču, ali pa morda tak dogovor z nekimi dostavnimi službami, da to urejajo za njih. Verjetno jim pošljejo kaj bodo dobili in komu je kaj namenjeno, pa da potem to oni sprocesirajo in združijo. Ne vem, samo sklepam tako.
MIHAc27 ::
Sej čudno mi je samo, ker promovirajo ta svoj Choice kot bolj zeleno obliko pošiljanja. (pač če združijo iz treh koncev kitajske 3 izdelke, in pošljejo v EU kot 1 paket, je verjetno res bolje, kot če letijo paketi v 3 avijonih).
Nekateri še mogoče pomnite, da je Ali včasih to združeval brez kakih choice opcij.. ko so se izdelki nabrali je pa poslal. če je kateri konkretno zamujal, pa je prišel naknadno.
In čakal si minimim 2 meseca.
Temu kot rečeno lepo združuje. Ima pa ziher 90% aliexpress robe, vsaj kar jaz iščem najdem ponavadi kar pri obeh. Cena pa tudi tam, tam, mogoče 1-2€ razlike.
Nekateri še mogoče pomnite, da je Ali včasih to združeval brez kakih choice opcij.. ko so se izdelki nabrali je pa poslal. če je kateri konkretno zamujal, pa je prišel naknadno.
In čakal si minimim 2 meseca.
Temu kot rečeno lepo združuje. Ima pa ziher 90% aliexpress robe, vsaj kar jaz iščem najdem ponavadi kar pri obeh. Cena pa tudi tam, tam, mogoče 1-2€ razlike.
MIHAc27 ::
DejchSLO ::
Če dobiš refund si pa plačal preko Paypala, koliko dni traja, da dobiš denar nazaj na kartico? Stran mi je že odobrila vračilo in tudi nakazala, sam na kartici pa še ni denarja bojda morm čakat neki dni da banka odobri. Kok je to ponavad dni?
Kelly ::
Pozdravljeni ..
Potreboval bi pomoč ! Kupil sem izdelek, ki ne deluje. Odprl sem spor in prodajalec želi, da mu vrnem izdelek. Poslal mi je tudi t.i. napotnico z plačano poštnino in točnim naslovom - potrebno jo je natisniti in verjetno nalimati na paket ?
Kako in kaj mi je za storiti ?? Če se da mal,..tko za telebane - enostavni napotki !! Hvala
Potreboval bi pomoč ! Kupil sem izdelek, ki ne deluje. Odprl sem spor in prodajalec želi, da mu vrnem izdelek. Poslal mi je tudi t.i. napotnico z plačano poštnino in točnim naslovom - potrebno jo je natisniti in verjetno nalimati na paket ?
Kako in kaj mi je za storiti ?? Če se da mal,..tko za telebane - enostavni napotki !! Hvala
Okapi ::
Natisneš in nalepiš na paket, naslednji korak je pa odvisen od tega, čigavo poštnino imaš plačano. Če je to recimo "navaden" nemški DHL, neseš na našo pošto. Če je UPS, GLS ali kaj tretjega, pokličeš in se zmeniš, da pridejo k tebi na dom iskat, lahko pa oddaš tudi v paketomat, če ga imajo.
nekineki90 ::
Hej, v preteklosti sem že nekaj naročal v manjših količinah zase, zdej bi pa naročal več stvari, periodično in me zanima:
Da se izognem carini mora biti vsako naročilo pod 150€?
Je razlika ali naroča preko Shein, Temu, AE? Za vse veljajo ista pravila glede carine?
Da se izognem carini mora biti vsako naročilo pod 150€?
Je razlika ali naroča preko Shein, Temu, AE? Za vse veljajo ista pravila glede carine?
deleted ::
Zdravo za zadnje 3 orderje (različni orderji) na Aliju mi kaže Expired. Za 2 sem tudi dobil že kar refund. Ali kdo ve kaj o tem?
Seller failed to ship your order on time. A full refund will be issued automatically to your original payment method within 3 to 20 business days.
val46 ::
Kaj bi morali vedeti več o tem? Prodajalec ima točno določen čas, da ti izdelek pošlje. V kolikor ti ga ne, AE avtomatsko zapre naročilo in ti vrne denar.
deleted ::
val46 ::
Dej še linke do teh treh stvari, da vidimo če ima morda kako povezavo oz. skupno točko. Vse ostalo je samo golo naključje.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: k4vz0024 ()
DamijanD ::
deleted: Jaz sem zdajle poskusil naročiti Xiaomi Mijia Bluetooth Temperature Humidity 2 in mi je za vsa naročila vrglo: "Your order xxx has been closed for security reasons." Na podrobnosti naročila pa piše tole:
Expired
This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item.
Pa ne vem ali je problem v samem naročilu ali v revolut kartici (čeprav to ne verjamem, ker zahtevek za plačilo je prišel do revoluta in je v pending stanju). Nisem pa nobenih kuponov ali kaj podobnega dajal na naročila in mislim, da je to prvič, da kaj na aliexpresu naročam (torej nov account). Tako, da res ne vem kaj sem lahko naredil narobe.
Expired
This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item.
Pa ne vem ali je problem v samem naročilu ali v revolut kartici (čeprav to ne verjamem, ker zahtevek za plačilo je prišel do revoluta in je v pending stanju). Nisem pa nobenih kuponov ali kaj podobnega dajal na naročila in mislim, da je to prvič, da kaj na aliexpresu naročam (torej nov account). Tako, da res ne vem kaj sem lahko naredil narobe.
blink ::
Ali je mozno zmanjsati stevilo Aliexpress emailov - ko narocim bi zelel dobiti email da je poslano in to je to?
Ker sedaj za vsak izdelek pride osem emailov (order confirmed, ready to ship, out for delivery, order shipped, package in transit, in your country/region, cleared customs, how did it go?).
Ker sedaj za vsak izdelek pride osem emailov (order confirmed, ready to ship, out for delivery, order shipped, package in transit, in your country/region, cleared customs, how did it go?).
blink ::
https://my.aliexpress.com/subscription/...
Gledam da je problem v https://www.aliexpress.com/p/edm-settin...
Vklopljeno imam zgolj minimalno (Order updates), ampak ocitno bom se to moral izklopiti.
Joseph033 ::
Pozdravljeni zanima me če si kdo od vas mogoče lasti katero izmed teh pametnih ur ter kako je izdelkom uro zadovoljen ali je nad samim izdelkom uro razočaran ter kaj priporočate
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
BorutK-73 ::
Preberi si komentarje. Sem nabavil eno takšno uro za frenda pa pol stvari ne dela ali pa ne kaže prav. Za točne podatke je treba nabavit kaj dražjega
Ganon ::
eVro ::
A kdo ve, kako se "izmotam" iz strani Choice, kjer imaš na levi prikazan izbor artiklov, na desni pa "Pick 3 for free shipping"? To se mi je že enkrat zgodilo, takrat sem dejansko tri stvari rabil in vse so bile prikazane na levi.
Sedaj pa če iščem eno stvar pa potem nanjo kliknem, me vrže na to ChoiceDay stran in ne vidim nikjer nobene opcije, da bi kupil samo to eno zadevo. Če pa grem v drugem zavihku na prvo stran trgovine in tam iščem naprej, pa je voziček prazen, tudi če sem na ChoiceDay strani eno stvar izbral.
Skratka... kako to eno stvar dam v normalen voziček in kupim?
EDIT: Po drugi strani so pa drugi artikli, ki imajo badge "Choice", pa imaš samo Add To Cart ali pa Buy Now.
Na tej Pick 3+ strani zgoraj v URLju najdeš
&productIds=, ki je standarden ID oglasa. Oglas je dosegljiv na
aliexpress.com/item/ID.html. Ni pa to pravi pristop. Ta bi bil, da jih vsaki drugi totalno nazija (pa ne chatbota), da zgubijo opazno prometa in da se jih viralno umaže po socialnih omrežjih. V glavnem toliko, da v paniki odleti vsaj kak vodja marketinga.