» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
190 / 194
»»

hotig ::

Ja, ko ti bo kazalo še 3 ali 2 dni začneš dispuite. Po preteku 90 dni pa avtomatsko registrira da si izdelek dobil. Kako je pa potem in kakšne opcije imaš v tistih 15 dneh pa ne vem, ker še nisem imel take izkušnje. Lahko verjetno tudi sprožiš dispuite, da nisi dobil izdelka ali pa če je izdelek poškodovan ali neuporaben zahtevaš delno ali popolno povračilo kupnine.

Pac-Man ::

Menda imamo 2 leti garancije :)

https://sale.aliexpress.com/__pc/QnoLFB...

In the EU, you are generally entitled to cancel your order to the seller within 14 days from the day on which you (or a third party indicated by you, other than the carrier) received the goods purchased, or from the day of the conclusion of the contract, in the case of services or digital content not supplied in a tangible medium (e.g. CD or DVD).

You are entitled to receive from the seller a refund for the price paid for the products, including the costs of shipping the products to you.

...

In the EU, you have the right to a minimum 2-year legal conformity guarantee from the seller as from the delivery of new goods. In the case of second-hand goods, the guarantee period may not be less than 1 year.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

blink ::

Moral bi prejeti en paket (tracking number je ze od zacetka brez updejtov) in sem kontaktiral prodajalca kaj se dogaja, ta se opravicuje in da zadeva ne bo prisla in mi lahko nakaze refund na paypal.

Odgovoril sem mu, naj mi nakaze kar nazaj preko AE na mojo kartico. Odgovora zaenkrat se ni.

Kako je naprej glede refunda in dispute? Je potrebno pocakati 17 dni po datumu ko naj bi paket prisel, da ga AE avtomatsko oznaci kot prejetega? Ker sedaj sistem se ne omogoca odpreti dispute.

val46 ::

Ne ne, ne rabiš čakat tako dolgo. Refund bi ti moglo dat na voljo izbire kak dan pred pretekom tistega časa, ko naj bi bilo dostavljeno(60 ali 90 dni), ne pa kar piše za okvirno dostavo na strani trgovca. Kot dokazilo za dispute in refund priloži pogovor s trgovcem, tako da bo AE dejansko vedel, da paketa ne bo...Če ti je še sam trgovec zagotavljal, da ga niti poslal ni. Nikakor pa ne sprejemaj vrnitve denarja po kaki drugi poti(paypal in podobno), ker obstaja velika verjetnost da ga ne boš prejel.

Res ne razumem zakaj se sploh dajete s prodajalci tam? Naročiš, dobiš ok, ne dobiš...odpreš dispute in je to to. Verjemite da so trgovci veliko večji "prevaranti" kot vi in če mu bo dana možnost nekoga okrog prinest, ga tudi bo.

blink ::

val46 je izjavil:

Ne ne, ne rabiš čakat tako dolgo. Refund bi ti moglo dat na voljo izbire kak dan pred pretekom tistega časa, ko naj bi bilo dostavljeno(60 ali 90 dni), ne pa kar piše za okvirno dostavo na strani trgovca. Kot dokazilo za dispute in refund priloži pogovor s trgovcem, tako da bo AE dejansko vedel, da paketa ne bo...Če ti je še sam trgovec zagotavljal, da ga niti poslal ni. Nikakor pa ne sprejemaj vrnitve denarja po kaki drugi poti(paypal in podobno), ker obstaja velika verjetnost da ga ne boš prejel.

Res ne razumem zakaj se sploh dajete s prodajalci tam? Naročiš, dobiš ok, ne dobiš...odpreš dispute in je to to. Verjemite da so trgovci veliko večji "prevaranti" kot vi in če mu bo dana možnost nekoga okrog prinest, ga tudi bo.


Sej pravim, ne morem se odpreti dispute. Estimated delivery date je bil 8.5.2024. Ko grem na order details pa pise:
"Awaiting delivery
The system will automatically confirm receipt after 16 days. If there are any problems, you can apply for a return/refund within 15 days of confirming receipt."

Tako da zdej ne vem ali naj pocakam da AE avtomatsko potrdi prejem (in nato naredim dispute), ali naj kar kliknem Confirm received (ceprav nisem prejel nic) in po tem odprem dispute?

k4vz0024 ::

Pac-Man je izjavil:

Menda imamo 2 leti garancije :)

https://sale.aliexpress.com/__pc/QnoLFB...

In the EU, you are generally entitled to cancel your order to the seller within 14 days from the day on which you (or a third party indicated by you, other than the carrier) received the goods purchased, or from the day of the conclusion of the contract, in the case of services or digital content not supplied in a tangible medium (e.g. CD or DVD).

You are entitled to receive from the seller a refund for the price paid for the products, including the costs of shipping the products to you.

...

In the EU, you have the right to a minimum 2-year legal conformity guarantee from the seller as from the delivery of new goods. In the case of second-hand goods, the guarantee period may not be less than 1 year.


Pa je kdo že poskusil uveljaviti stvarno napako?

toro69 ::

blink je izjavil:

val46 je izjavil:

Ne ne, ne rabiš čakat tako dolgo. Refund bi ti moglo dat na voljo izbire kak dan pred pretekom tistega časa, ko naj bi bilo dostavljeno(60 ali 90 dni), ne pa kar piše za okvirno dostavo na strani trgovca. Kot dokazilo za dispute in refund priloži pogovor s trgovcem, tako da bo AE dejansko vedel, da paketa ne bo...Če ti je še sam trgovec zagotavljal, da ga niti poslal ni. Nikakor pa ne sprejemaj vrnitve denarja po kaki drugi poti(paypal in podobno), ker obstaja velika verjetnost da ga ne boš prejel.

Res ne razumem zakaj se sploh dajete s prodajalci tam? Naročiš, dobiš ok, ne dobiš...odpreš dispute in je to to. Verjemite da so trgovci veliko večji "prevaranti" kot vi in če mu bo dana možnost nekoga okrog prinest, ga tudi bo.


Sej pravim, ne morem se odpreti dispute. Estimated delivery date je bil 8.5.2024. Ko grem na order details pa pise:
"Awaiting delivery
The system will automatically confirm receipt after 16 days. If there are any problems, you can apply for a return/refund within 15 days of confirming receipt."

Tako da zdej ne vem ali naj pocakam da AE avtomatsko potrdi prejem (in nato naredim dispute), ali naj kar kliknem Confirm received (ceprav nisem prejel nic) in po tem odprem dispute?



Počakaj, drugače bo smatrano da si dobil.

cortez ::

Kako pošljejo ponavadi, če je opcija samo Free Shipping ?

Motion ::

Odvisno kaj piše pod free shipping.

A še komu se noče več prijavit v ali express z outlook mailom? Gmail deluje brez problema, če pa uporabim outlook mi vrže ven samo gumb "register" in potem na piše da je mail že v uporabi ?????

gansta ::

A "Cainiao Standard for Special Goods", gre kako v SLO (preko NL, HU..je bre dodatnih stroskov)?

alanstucin ::

Berem po netu, vendar je ogromno različnih mnenj... Mi lahko kdo iz prve roke pove, če me čaka carina za oziroma davek, če naročim tole? https://www.aliexpress.com/item/1005007...

dr.Akula ::

Ne, ker pošljejo iz Španije.
ni podatka

Joseph033 ::

Pozdrav vsem odločam se za nakup PowerBank prenosne baterije in me sedaj zanima kaj priporočate za ceno nekje do 20€,da je majhna in lahka za prenašanje ima možnost hitrega polnjenja in seveda veliko mAh baterijo 20000-50000.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

:)) Za 20 evrov kar pozabi na 20.000 mAh. Tudi dobrega 10.000 mAh boš za ta denar težko dobil. Če boš kupoval na Alixpressu poceni 20.000 mAh, boš skoraj sigurno dobil ničvredno zadevo - gor bo pisalo 20.000 mAh, notri bo pa mogoče 1/10 tega.

darkolord ::

CyberPunk ::

A kdo ve, kako se "izmotam" iz strani Choice, kjer imaš na levi prikazan izbor artiklov, na desni pa "Pick 3 for free shipping"? To se mi je že enkrat zgodilo, takrat sem dejansko tri stvari rabil in vse so bile prikazane na levi.

Sedaj pa če iščem eno stvar pa potem nanjo kliknem, me vrže na to ChoiceDay stran in ne vidim nikjer nobene opcije, da bi kupil samo to eno zadevo. Če pa grem v drugem zavihku na prvo stran trgovine in tam iščem naprej, pa je voziček prazen, tudi če sem na ChoiceDay strani eno stvar izbral.

Skratka... kako to eno stvar dam v normalen voziček in kupim?

EDIT: Po drugi strani so pa drugi artikli, ki imajo badge "Choice", pa imaš samo Add To Cart ali pa Buy Now.

Zgodovina sprememb…

dr.Akula ::

Ne vem če čisto razumem tvoj problem, zato ta rešitev mogoče ne bo prava... Če levo klikneš na tisti artikel in izbereš "Search image with google" (v chromu), ti bo v rezultatih mogoče dalo še kakšen listing, kjer se ta artikel prodaja posamezno
ni podatka

Joseph033 ::

https://www.aliexpress.com/item/1005006...

https://www.aliexpress.com/item/1005006...
Ali se katerega od teh dveh PowerBank splača kupiti ali ne. Pa hvala za odgovor na prejšnje vprašanje.

Bellzmet ::

Jaz powerbanka ne bi kupil preko Alija.

Mogoče edino, če je dosti ocen pa da nekdo res zmeri kapaciteto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

_Denny_ ::

Lol ne vem, če se hecaš ali res nimaš pojma...uspelo ti je najti ene izmed najbolj fake stvari s cele trgovine. Prvo 200000mAh 100W v velikosti škatle cigaretov in pa drugo z imenom firme, ki sploh ne dela powerbankov :))

Vzemi nekaj iz https://powerbank.si/, ker so itak podobne cene. Sam imam to in sem kar zadovoljen (izmerjena realna kapaciteta okoli 18000mAh); ne samo to, lani sem ga celo dobil za 20€, ker je prijazen lastnik trgovine tu na forumu v temi Dobre cene objavil kodo za popust.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

alanstucin ::

dr.Akula je izjavil:

Ne, ker pošljejo iz Španije.


Tudi če gre za izdelek z vrednostjo nad 150€?

dr.Akula ::

Če pošljejo iz EU, potem ni važno koliko stane.
ni podatka

David Novak ::

dr.Akula je izjavil:

Ne, ker pošljejo iz Španije.

Kje na strani se vidi, od kod se pošlje?

alanstucin ::

Pri podatku za poštnino piše, da se pošilja iz španije in zastonj poštnina. Piše tudi VAT included, tako da sklepam, da plačam ceno na aliexpresu brez ostalih stroškov

kombinezon ::

Še kdo dobil fantomski paket zadnje čase. Pri meni je nekaj na carini, kar sem prepričan da nisem naročil. Seveda nimam računa da bi spoh opravil carinski postopek. Imajo pa slike paketa z mojim naslovom in imenom.
Paket je očitno nekdo poslal in je na carini. Hecno pa je to da je pod pošiljateljem naveden PO BOX EK8114VU, VANUATU, kar je nekdo pred časom tu že objavil enako presenečen od kje ta paket.
Razumem da je lahko pomota ampak očitno enak pošiljatelj to pošilja na več različnih naslovov?

gregyk ::

kombinezon je izjavil:

Še kdo dobil fantomski paket zadnje čase. Pri meni je nekaj na carini, kar sem prepričan da nisem naročil. Seveda nimam računa da bi spoh opravil carinski postopek. Imajo pa slike paketa z mojim naslovom in imenom.
Paket je očitno nekdo poslal in je na carini. Hecno pa je to da je pod pošiljateljem naveden PO BOX EK8114VU, VANUATU, kar je nekdo pred časom tu že objavil enako presenečen od kje ta paket.
Razumem da je lahko pomota ampak očitno enak pošiljatelj to pošilja na več različnih naslovov?

Sem dobil včeraj nekaj iz Alija kar sem naročil točno 6 mesecev nazaj - preko Vanautau-ja so poslali ... sem paket enostavno zavrnil preko portala pošte, ker bi stroški bili večji kot je bila vrednost paketa (2.5usd) - sem itak že dobil zdavnaj refundiran znesek. Tako da preveri naročila za pol leta in več nazaj ... :)

MIHAc27 ::

kombinezon je izjavil:

Še kdo dobil fantomski paket zadnje čase. Pri meni je nekaj na carini, kar sem prepričan da nisem naročil. Seveda nimam računa da bi spoh opravil carinski postopek. Imajo pa slike paketa z mojim naslovom in imenom.
Paket je očitno nekdo poslal in je na carini. Hecno pa je to da je pod pošiljateljem naveden PO BOX EK8114VU, VANUATU, kar je nekdo pred časom tu že objavil enako presenečen od kje ta paket.
Razumem da je lahko pomota ampak očitno enak pošiljatelj to pošilja na več različnih naslovov?


Jaz bi carinike vprašal, kaj je notri. Sej lahko pogledajo. Drugače pa zavrni.

Drugače pri scamih se je šlo, da si moral plačati npr 50€ odkupnine, notri pa nekaj vredno 2€.

karl06 ::

Spet carina. Gre za sekundna lepila.

Prvo pošiljko sem naročil lani decembra, v 2 tednih je prišlo do slovenije, jaz sem obvestilo iz carine dobil pred 2 tednoma (!!!!).

Drugo pošiljko sem naročil aprila, vrednost s poštnino in davkom je 3.29€ (!!!!!!!!!!!!!). Piše da je davek plačan na aliexpress. Poslano preko Cainiao Super Economy. In zdaj jim moram spet poslati podatke in seveda bom dobil stroške obravnave ki so približno toliko kot sem plačal, da so lepila prepotovala pol sveta. Mi lahko nekdo razloži v čem je fora, da ljudi nadlegujejo za 9 mini tubic s sekundnim lepilom ? A ni Cainiao Super Economy na tistem seznamu, da naj bi šlo čez brez teženja?

Ales ::

karl06 je izjavil:

Spet carina. Gre za sekundna lepila.

Prvo pošiljko sem naročil lani decembra, v 2 tednih je prišlo do slovenije, jaz sem obvestilo iz carine dobil pred 2 tednoma (!!!!).

Čudno. Človek bi skoraj pomislil, da ni zares prišlo v dveh tednih do Slovenije... ;)

... Mi lahko nekdo razloži v čem je fora, da ...

Dvomim! Vsaj ne uspešno!

Poskusi še kdaj naročat take stvari (ali pa tudi ne, vseeno) in enostavno živet dalje, kot da nič ni. Morda ti bo sčasoma vse skupaj postalo jasno (morda tudi ne!). Stvari enostavno zahtevajo svoj čas...

MIHAc27 ::

Jaz sem že enkrat razlagal...Sem enkrat naročal 2 majici, ki sta prišli v razmaku 2-3 dneh.
Ena je stala 3.50 in je bila še carina 3€.
Druga je stala 12€ in je bila carina 2€ pa nekaj centov.

Sedaj raje naročam preko Temu-ja, ki pošlje v madžarsko in se izogne carini.

Je pa res, da zadnje 3 pakete iz Alija so bili vsi izbrani preko Choice (Temu ni imel), in nisem plačal nič. Trenutno čakam še 3.. bomo vidli.

Motion ::

Jst do sedaj nisem še nisem imel opravka s carinsko pošto če sem se držal tiste google razpredelnice z navedenimi kurirji. Prav tako prek choice je vedno prišlo brez problemov.

darkolord ::

karl06 je izjavil:

Spet carina. Gre za sekundna lepila.

Prvo pošiljko sem naročil lani decembra, v 2 tednih je prišlo do slovenije, jaz sem obvestilo iz carine dobil pred 2 tednoma (!!!!).

Drugo pošiljko sem naročil aprila, vrednost s poštnino in davkom je 3.29€ (!!!!!!!!!!!!!). Piše da je davek plačan na aliexpress. Poslano preko Cainiao Super Economy. In zdaj jim moram spet poslati podatke in seveda bom dobil stroške obravnave ki so približno toliko kot sem plačal, da so lepila prepotovala pol sveta. Mi lahko nekdo razloži v čem je fora, da ljudi nadlegujejo za 9 mini tubic s sekundnim lepilom ? A ni Cainiao Super Economy na tistem seznamu, da naj bi šlo čez brez teženja?
Pošiljke ni bilo v Sloveniji.

Poslali so verjetno s Cainiao Super Economy For Special Goods, ki gre po pošti in gre čez običajno carino. Za lepila in KAKRŠNEKOLI druge tekočine je to običajno.

karl06 ::

Torej z lepili se carini sploh ne morem izognit in moram kar racunati tiste stroske obravnave? Bi dal kdo link do razpredelnice kjer pise kateri kurirji so ok, da se ne ustavi na carini ?

Opkow ::

dr.Akula je izjavil:

Ne vem kaj si ti gledal, ampak pri Sunyun piše da so minimalni stroški 2,9€: https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

V tisti stari razpredelnici, ki je bila objavljena v enem postu tule, je pa opredeljena kot "Nesprejemljiva kurirska služba"

recmajkemi ::

Se je tudi meni zgodilo, da je iz novemberskega naročila za katerega sem dobil že refund, Pošta poslala zahtevek za podatke. Čeprav sem jim poslal potrdilo,da je DDV plačan so ga kar še enkrat zaračunali in pa seveda svoje storitve. Ravno ene dva tedna nazaj.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

karl06 ::

Iz aliexpress dobil neko elektroniko za cca 20€, izkazalo se je da stvar ne deluje. Zanima me kako je z refundom, moram v tem primeru nedelujočo stvar pošiljati nazaj ? Sprašujem ker verjetno je poštnina do Kitajske ali kamorkoli iz Slovenije več kakor sem plačal za napravo

dr.Akula ::

Jaz bi najprej pisal prodajalcu in se probal zmenit, ali da še enkrat pošlje ali za refund.
ni podatka

val46 ::

Ma kakemu prodajalcu neki...direkt AE pišeš, oziroma odpreš dispute. Kot vzrok navedi nedelovanje naprave, opiši kaj je narobe in kot predlog rešitve daš refund. Jaz sem mel že par takih stvari in vedno sem dobil refund, obenem pa tudi da poškodovano napravo lahko obdržim, ker itak če ne dela, ne dela. In nima smisla da se jo nazaj pošilja. In kot pravim, vedno sem dobil vrnjen denar, še nikoli mi niso poslali še 1x isto zadevo kao v menjavo.

karl06 ::

Ugoden refund, zaenkrat nikjer ne piše da kaj nazaj pošiljam

val46 ::

Sej ti pravim

leeon ::

zdravo. a se kaj ve, kako aliexpress pošilja zadnjih par mesecev, da pride na madžarsko in potem v slovenijo brez carine? kupujem namreč nekaj izven aliexpressa in ta prodajalec ne ve nič o tem in bom očitno moral plačati carino. in sem mislil, da bi mu povedal, kako to dela aliexpress in naj naredi enako... verjetno to ni njihovo poštno podjetje ampak pošiljajo preko nekega poštnega podjetja? hvala

darkolord ::

Aliexpress (oz. Alibaba) ima svoje logistično podjetje, svoja letala in bazo na letališču v Budimpešti.

lolipop2 ::

"Received by local delivery company"

A tole pomeni, da je že v Sloveniji?

darkolord ::

Ne. Imaš lokalni tracking number?

lolipop2 ::

darkolord je izjavil:

Ne. Imaš lokalni tracking number?

nimam, menda :)

delfinus ::

Ni samo posiljanje, ampak prodajalec mora posiljko vpisati v IOSS sistem, kjer se vidi, da si ti ob nakupu placal DDV. Seveda tu gre za posiljke pod 150€. Sele tako bo potem sla posiljka mimo carine. Aliexpress ima to sistemsko reseno in deluje v primerih, ko gre preko Aliexpress shippinga, Choice pa se nekaj drugih logisticnih sluzb. lp, d.

dr.Akula ::

Mogoče kdo ve, kaj narediti v sledeči situaciji; EO so mi dostavili paket, ki je sicer imel nalepko z mojim naslovom, ampak vsebina ni bila zame - na drugi strani paketa je bila nalepka s pravim naslovom. Sklepam da so zamešali v centru na Madžarskem.
Ta paket sem jaz prevzel, brez da bi mu posvečal kakšno pozornost (ker kaj takega se mi pač še ni zgodilo) in je sedaj zaveden na EO strani in na Ali-ju kot doatavljen.
Sem jim pisal na mail, če lahko kurir nazaj prevzame napačen paket in da gor pravo nalepko, da ga lahko dostavijo pravi osebi in če lahko moj paket nazaj označijo kot nedostavljen. Napačen paket potem so prevzeli, glede mojega so pa neodzivni.
Pisal sem tudi prodajalcu, kaj zdaj, ampak zanj mi je malo bad da ga nadlegujem s tem, ker v resnici ni nič kriv.
Po parih dneh sem potem še enkrat pisal na EO mail, če kaj vedo, če je kakšna možnost da se moja paket najde ali pa lahko od njih zahtevam refund, pa ni nobenega odgovora.
ni podatka

val46 ::

Si morda pogledal, si zapomnil, komu je bil namenjen tisti paket, katerega si ti dobil? Zna bit da je on dobil tvojega, pa če obstaja kaka možnost kontakirat prejemnika tega paketa...pač, da se pozanimaš in glede na to, da si ti vrnu paket zanj, bi lahko tudi on zate. Če je kdo tle iz slovenije seveda, pa da ni ravno "pi***" od človeka.

dr.Akula ::

Drugače imam v mail-u, ki sem ga poslal EO, še napisan naslov... Je v Slo., ampak daleč od mene in pisma ne bi ravno pošiljal tja :)
Niti ni taka vrednost (15EUR), tu bolj sprašujem, če ima kdo mogoče še kakšno simple idejo. Če ne bom pač to požrl, ni taka stvar.
Hvala za odgovor.
ni podatka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dr.Akula ()

val46 ::

Glej, če imaš ime, priimek pa naslov, ni vrag, da ne bi lahko dobil tudi telefonske številke. Sej ponavadi je kar na nalepki napisana, ali pa vsaj email naslov prejemnika. Pa ga pač poskušaš kontaktirat. Stane te ne nič. Drugače kot to ti pa kaj dosti ne morem pomagat oziroma dat še kak drug nasvet. Jaz v vseh letih naročanja, sem samo enkrat dobil paket ki ni bil zame, je pa bila gor nalepka z mojimi podatki in pravilno dostavljena. Sam to so se morali zmotiti že v trgovini, ker je bila gor samo moja nalepka in nobene druge. Dobil pa sem takrat 2 paketka nekih serviet...sem se samo čudil, kaj vse folk naročuje iz AE 8-O Bi rekel da je bila vrednost morda 1 Euro, ali pa še to ne. Zanimivo mi je bilo edino to, da nisem takrat sploh nič pričakoval ali imel nekje na poti, tako da mi niti ni blo jasno, od kje jim moji podatki in kdo je to poslal ter zakaj.
««
190 / 194
»»