Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
dr.Akula ::
A bo tole, ko nič ne piše poštarja, bo brez dodatnih stroškov?
https://www.aliexpress.com/item/1005006...
Ja
ni podatka
m3k ::
...ko nič ne piše poštarja, bo brez dodatnih stroškov?
Choice Delivery > Free shipping
https://slo-tech.com/forum/t586896/p792...
zpza ::
a je imel že kdo tukaj tak primer: torej naročila v začetku februarja, prodajalec po 1 tednu naj bi poslal paket- vrgel sledilno v sistem napisalo je,da ga je zapakiral v večjo pošiljko in potem naslednja info,da naj bi dostavljalec to veliko pošiljko prevzel... to je bil status sledenja 20.2 in potem od takrat nobene spremembe - mi je bilo fuuul čudno, kontaktiram prodajalca on kakopak pravi naj se čaka potrpežljivo, nič ni preveril ne nič... danes na dan, ko je kot datum bil prvi ocenjen dan dostave, dobim sporočilo, da je nova sledilna informacijA , DA JE POŠILJKA ODPOVEDANA - ABNORMAL STATUS...
a se je že komu med vami to zgodilo?
V slabem mesecu dni niti iz kitajske ni šlo nikamor - kaj je to abnormalni status? mogoče kdo ve za kaj bi tu šlo?
in v tem butastem sistemu še dispute ne moreš odpret...
a se je že komu med vami to zgodilo?
V slabem mesecu dni niti iz kitajske ni šlo nikamor - kaj je to abnormalni status? mogoče kdo ve za kaj bi tu šlo?
in v tem butastem sistemu še dispute ne moreš odpret...
zpza ::
se zafrkavaš al resno to misliš? Čeprav tud to ni nekak logično glede na sledenje, ker po sledenju niti iz Kidajske ni bil zabeležen odhod v slabem mesecu, samo to,da je prevoznik prevzel neko večjo pošiljko od prodajalca, v kateri naj bi bila spakirana tudi moja... meni najprej pride na misel,da v resnici prodajalec morda sploh notri v to večjo pošiljko ni dal nobenega paketa zame, samo vnesel je v sistem eno sledilno številko, v resnici pa paket s to cifro nikoli ni bil odposlan - ne obstaja... to je moja misel... in to bi pojasnilo zakaj ni bilo nobene spremembe sledenja, ker paket sploh ni obstajal in je to prevoznik spoznal, ko je odakiral to večjo pošiljko... to je moja razlaga...
ja sej po 90 dneh se da odpreti, samo do takrat pa ne - kar je popolni absurd... da moraš čakat 90 dni, čeprav tvojega paketa v resnici sploh ni odposlanega na poti k tebi.
ja sej po 90 dneh se da odpreti, samo do takrat pa ne - kar je popolni absurd... da moraš čakat 90 dni, čeprav tvojega paketa v resnici sploh ni odposlanega na poti k tebi.
MIHAc27 ::
Jaz sem se itak naučil/navadil da trackinga ne uporabljam več. Velikokrat so itak neki lažni datumi omenjeni... škoda se sekirat. Naročiš, počakaš. Če ne pride do časa ko lahko še refund narediš pač čakaš. Če kaj rabim takoj kupim v Sloveniji ali vsaj EU.
zpza ::
Sem šla googlat razlago statusa shippement cancelled in nekako potrjuje moje sume... Torej uradno to pomeni, da prodajalec nikoli ni oddal paketa in ker ga cainaio ni prejel, po cca od 8-14 odpove pošiljko ..
V mojem primeru se je prodajalec očitno zlagal, da je moj paket zapakiral v large shippement, v resnici pa je samo tracking cifro vnesel v sistem, da je ta zavedel pošiljko kot poslano in ker mojega paketa s to tracking cifro v tisti večji pošiljki ni bilo v resnici, je cainaio pošiljko oz. Tracking cifro odpovedal oz. Storniral... In tracking je v tem primeru čisto natančen... Prodajalec je tisti, ki je lagal in prikazoval paket kot odposlan, čeprav to v resnici ni bil.
V mojem primeru se je prodajalec očitno zlagal, da je moj paket zapakiral v large shippement, v resnici pa je samo tracking cifro vnesel v sistem, da je ta zavedel pošiljko kot poslano in ker mojega paketa s to tracking cifro v tisti večji pošiljki ni bilo v resnici, je cainaio pošiljko oz. Tracking cifro odpovedal oz. Storniral... In tracking je v tem primeru čisto natančen... Prodajalec je tisti, ki je lagal in prikazoval paket kot odposlan, čeprav to v resnici ni bil.
val46 ::
In? Kaj hočeš zdej s tem povedat? Pač, počaki teh 90 dni in odpri dispute. Še vedno boljše v tvojem primeru, če je res dal neko fake tracking stevilko, kot pa da bi dal neko pravo, sam ne tvojo...in bi potem mela še probleme dokazovat na AE pri dispute, da nisi ti ta, k je to pošiljko prejela. Pač, se zgodi. Tudi taki primeri se najdejo. Pač, počakaš, odpreš dispute, prodajalcu daš negativno oceno, po možnosti še s komentarjem in to je to. Če ni res nekaj nujnega pač naročiš še enkrat, pri kakem drugem prodajalcu, drugače pa poišči nekje tu pri nas, da prej dobiš.
delfinus ::
Ce je bil order canceled se lahko dispute odpre mnogo prej. Od oka bi rekel, da cca 15 dni od roka odposlanja. Kot razlog sem navedel "Order canceled by the seller". Sem mel nekaj teh primerov in vedno mi je Ali odlocil v mojo korist brez najmanjsega problema.
PINki ::
Zaradi teh nategov prodajalcev in mučkanjem s poštninami (izbereš AE shipping in ti pošlje z drugo in nabije carinske stroške) sem prešaltal na Temu.
Glugy ::
zpza ::
Sej se nekoliko prej, če 15 dni ni nobene tracking spremembe... Ampak hudiča ko vsebine spremembe torej to,da je odpovedana pošiljka ne upošteva... Oni imajo zaznamo, da je zabeležen nov tracking podatek...
Kakšne imate to nekateri da je dobro da ti je dal take cifro... Karkoli lažnivega naredijo je vredno obsodbe in ni prav... Pa konec koncev nekaj kupim, zato ker imam namen izdelek rabiti, ne zato, da bom AEju posojala dnar za par mesecev, dali ga bodo potem nakazovali nazaj, ker je vse zlagamo in narobe. Lagati da je nekaj odposlal, čeprav tega ni je zame pač nedopustno.
Sistem AEja, da vnos sledilne cifre šteje kot izdelek odposlan pa je tudi kreeeepko napačen. Vnos sledilne cifre v sistem v procesu priprave pošiljke bi moralo dati status pošiljka najavljena, nikakor pa ne pošiljka odposlana kot je to zdaj. In to je krepko narobe... Že tako sem izjemno manj naročala, po takih ravnanjih pa potem sploh nehaš, če je to AEju v interesu pa tudi dvomim.
Kakšne imate to nekateri da je dobro da ti je dal take cifro... Karkoli lažnivega naredijo je vredno obsodbe in ni prav... Pa konec koncev nekaj kupim, zato ker imam namen izdelek rabiti, ne zato, da bom AEju posojala dnar za par mesecev, dali ga bodo potem nakazovali nazaj, ker je vse zlagamo in narobe. Lagati da je nekaj odposlal, čeprav tega ni je zame pač nedopustno.
Sistem AEja, da vnos sledilne cifre šteje kot izdelek odposlan pa je tudi kreeeepko napačen. Vnos sledilne cifre v sistem v procesu priprave pošiljke bi moralo dati status pošiljka najavljena, nikakor pa ne pošiljka odposlana kot je to zdaj. In to je krepko narobe... Že tako sem izjemno manj naročala, po takih ravnanjih pa potem sploh nehaš, če je to AEju v interesu pa tudi dvomim.
val46 ::
Pa sej te noben ne sili, da tam kupuješ. Trgovin je majhno morje, kupi pač drugje, če se z njihovo politiko delovanja ne strinjaš. Sicer pa ja, tudi mene marsikaj zmoti v tem življenju, sam, jokanje in se pritoževanje na enem slotech forumu, ne bo čisto nič spremenilo glede teh zadev. Tako da, če te kaj moti, se obrni tja, kjer boš imela morda kak vpliv.
Sicer pa, kako imajo oni lahko nov tracking zabeležen, če ti tebi kaže, da je canceled? Torej, ali ti je prodajalec poslal nov paket in si tudi ti dobila novo sledilno številko, ali pa govoriš nekaj v tri dni. Naredi screnshot tvojega paketa in pa pogovor z AE, da sploh vidimo v čemu je problem.
Sicer pa, kako imajo oni lahko nov tracking zabeležen, če ti tebi kaže, da je canceled? Torej, ali ti je prodajalec poslal nov paket in si tudi ti dobila novo sledilno številko, ali pa govoriš nekaj v tri dni. Naredi screnshot tvojega paketa in pa pogovor z AE, da sploh vidimo v čemu je problem.
FoxKnox ::
Osebno se kar malo izogibam AE, predvsem zaradi počasnih dostav pa sem bil zvest kupec . Temu je dobra konkurenca, sicer kakšen euro dražje , ampak je free poštnina in dostava v dveh tednih plus povračilo razlike v ceni, če se je izdelek podražil plus 5 € dobropisa , če zamuja pošiljka . Npr alkoholne barve iz Temuja dobil v 12 ih dneh preko dpd , iz AE jih pa še vedno čakam, danes je 33 dan pa so šle z standard pošiljko LA xxxxxxxxxHU in so še na Madjar posta.
hojnikb ::
Zadnje pošiljke z Choice sn dobil v roku 7-8 dni... Tko hiter mislim da še TEMU ni, pa ima izbiro specifičnih zadev praktično nično...
#brezpodpisa
Racunalnik ::
Ali se kje vidi ce aliexpress posilja iz europskih skladisc, oziroma da ima recimo izdelek v europskem skladiscu?
alansi ::
Izdelke označijo z napisom EU STOCK, kot npr. tukaj:
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-electric-scooter.html?spm=a2g0o.detail.auto_suggest.3.215bXEIyXEIyhW
MIHAc27 ::
Iz Alija sem zadnjo pošiljko dobil v 9 dneh. So poslali isto kot Temu, preko Madžarske. Nisem imel pa nič izbire, preko katere pošte naj gre.
Irbis ::
Tudi jaz sem zadnjič dobil eno pošiljko iz AE v osmih dneh, v dveh tednih pa tudi ni več neobičajno.
Po drugi strani pa mi je zadnjič Temu težil, da hoče minimalno naročilo celo 25 €, sem lepo poiskal isto zadevo za AE in naročil tam.
Po drugi strani pa mi je zadnjič Temu težil, da hoče minimalno naročilo celo 25 €, sem lepo poiskal isto zadevo za AE in naročil tam.
V-i-p ::
@Irbis, večkrat sem že povedal, da lahko na Temu v chatu podpori napišeš v stilu kako imajo fajn izdelke in bla, bla, da bi večkrat naročil, ampak te ovira omejitev zneska. Pa ti bodo lepo odklenili in lahko naročiš potem kot na Aliču, magari en artikel za 0,66€ ;).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
BorutK-73 ::
Danes dobil paket z dvema naslovoma, mojim in nekom iz cerknice. In seveda paket je za osebo iz cerknice, imeli so 50/50 možnosti da dostavijo na pravi naslov
Avenger ::
Zadnji dve izkušnji z aliexpressa:
- izdelek za 25€ je prišel zlomljen (brusni kamen, zapakiran v mehki bubble wrap in tanek karton), pofotkal in poslal fotko, dobil vrnjen keš
- dva enaka izdelka sta bila naročena hkrati (skupaj 800€) ampak poslana v dveh ločenih paketih, en izmed paketov je prišel na carino in smo rekli, da počakamo, da pride še drugi - pri tem je tracking od neke točke naprej kazal nespremenjen status že 3 tedne in ko sem vprašal prodajalca, je rekel, da bo poizvedel pri logistics company in paket se je takoj naslednji dan premaknil in čez nekaj dni je bil že na carini. Prispelo vse BP.
- izdelek za 25€ je prišel zlomljen (brusni kamen, zapakiran v mehki bubble wrap in tanek karton), pofotkal in poslal fotko, dobil vrnjen keš
- dva enaka izdelka sta bila naročena hkrati (skupaj 800€) ampak poslana v dveh ločenih paketih, en izmed paketov je prišel na carino in smo rekli, da počakamo, da pride še drugi - pri tem je tracking od neke točke naprej kazal nespremenjen status že 3 tedne in ko sem vprašal prodajalca, je rekel, da bo poizvedel pri logistics company in paket se je takoj naslednji dan premaknil in čez nekaj dni je bil že na carini. Prispelo vse BP.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
anail213 ::
Ce kdo rabi link za si nalozit Temu in s tem dobit tudi za skupno 100€ popustov pa se dodatnega za 30%...
https://temu.to/m/uw0o2uenv13
Koda za dodatni popust:
tad53473 (kodo se vpise v iskalnik v aplikaciji v roku prve ure po tem ko se nalozi aplikacijo).
Ce imate aplikacijo ze nalozeno in niste nikoli dobili popustov, imate 2 opciji:
- ali aplikacijo izbrisete in jo ponovno nalozite cez 15 dni s tem linkom, tako lahko dobite kupone
- ali pa nalozite aplikacijo na drugi napravi (telefon ali tablica) in se registrirate z drugim mailom. Ostali podatki so lahko isti. Vazno da ni isti mail uporabljen 2krat.
https://temu.to/m/uw0o2uenv13
Koda za dodatni popust:
tad53473 (kodo se vpise v iskalnik v aplikaciji v roku prve ure po tem ko se nalozi aplikacijo).
Ce imate aplikacijo ze nalozeno in niste nikoli dobili popustov, imate 2 opciji:
- ali aplikacijo izbrisete in jo ponovno nalozite cez 15 dni s tem linkom, tako lahko dobite kupone
- ali pa nalozite aplikacijo na drugi napravi (telefon ali tablica) in se registrirate z drugim mailom. Ostali podatki so lahko isti. Vazno da ni isti mail uporabljen 2krat.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Znida ()
recmajkemi ::
Mogoče kmalu ne več.
https://twitter.com/EU_Commission/statu...
https://twitter.com/EU_Commission/statu...
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
The Player ::
Vprašanje:
Se je komu že zgodilo, da naročen izdelek iz AE ni bil odposlan oziroma piše "collected by courier" in čaka na to, da bo odposlan v SLO?
Naročil sem 27. februarja, po AE prićakovanjih naj bi stvar prispela danes 21.3. ampak izdelek niti ni bil odposlan, tako, da tudi sledenja ni. Poslalo naj bi se pa preko "choice" opcije.
Ima kdo podobne izkušnje? Kaj narediti in kdaj lahko vložim zahtevo za refund?
Hvala!
Se je komu že zgodilo, da naročen izdelek iz AE ni bil odposlan oziroma piše "collected by courier" in čaka na to, da bo odposlan v SLO?
Naročil sem 27. februarja, po AE prićakovanjih naj bi stvar prispela danes 21.3. ampak izdelek niti ni bil odposlan, tako, da tudi sledenja ni. Poslalo naj bi se pa preko "choice" opcije.
Ima kdo podobne izkušnje? Kaj narediti in kdaj lahko vložim zahtevo za refund?
Hvala!
dr.Akula ::
Pri meni je bilo najprej to, collected by courier, ampak se je kmalu po tem (1 dan?) spremenilo v Awaiting delivery.
ni podatka
45cal ::
Gledam za nakup PC-DVD plastičnih škatlic in prvič zasledim opcijo načina pošiljanja "Cainiao Standard For Special Goods". To naj bi šlo prek Madžarske in se izognilo naši carini? Je kakšna velka razlika v primerjavi s "Cainiao Super Economy Global" ali je smiselno plačat par eur več in izbrati "Aliexpress Standard Shipping"?
Hvala za informacije.
Hvala za informacije.
The Player ::
Prodajalec ni poslal izdelka pravočasno in se je avtomatsko odprl dispute za refund 14. marca. Refundiral naj bi v roku 20 dneh, ampak je od tega minilo že več kot 20 dni.
Kako sedaj ukrepati, da bi dobil refund od Aliexpressa, ker izgleda, da se je nekaj zataknilo pri njihovem avtomatskem sistemu? Ima kdo podobne izkušnje?
Kako sedaj ukrepati, da bi dobil refund od Aliexpressa, ker izgleda, da se je nekaj zataknilo pri njihovem avtomatskem sistemu? Ima kdo podobne izkušnje?
Groot ::
The Player je izjavil:
Prodajalec ni poslal izdelka pravočasno in se je avtomatsko odprl dispute za refund 14. marca. Refundiral naj bi v roku 20 dneh, ampak je od tega minilo že več kot 20 dni.
Kako sedaj ukrepati, da bi dobil refund od Aliexpressa, ker izgleda, da se je nekaj zataknilo pri njihovem avtomatskem sistemu? Ima kdo podobne izkušnje?
Najprej dobro poglej če res nisi še dobil refunda. Slednji namreč praviloma ni prikazat kot poseben priliv, ampak se ti na izpisku banke pri prvotni transakciji spremeni stanje iz negativnega v pozitivnega. Vsaj pri NKBM je tako in mislim, da so tudi drugi v tej temi že omenili enako.
stara mama ::
Ena zadeva (od dveh enakih artiklov) iz AE je prišla mal polomljena, bil je opravljen carinski postopek (neposredno zastopanje al kaj že).
Trgovec je poslal nadomestek prek sunyou, torej spet pričakujem pozdrave iz carinske.
Se da kako dogovorit, al je še ena dajatev pošti neizbežna?
Trgovec je poslal nadomestek prek sunyou, torej spet pričakujem pozdrave iz carinske.
Se da kako dogovorit, al je še ena dajatev pošti neizbežna?
The Player ::
Najprej dobro poglej če res nisi še dobil refunda. Slednji namreč praviloma ni prikazat kot poseben priliv, ampak se ti na izpisku banke pri prvotni transakciji spremeni stanje iz negativnega v pozitivnega. Vsaj pri NKBM je tako in mislim, da so tudi drugi v tej temi že omenili enako.
Na mobilni banki ne izgleda, da bi se mi spremenilo stanje na računu, tako, da predvidevam, da refunda še ni. Pravtako bi moralo to biti tudi registrirano na aliexpressu, ampak še zmeraj kaže, kot, da je pošiljka v procesu pošiljanja (paket sploh ni bil odposlan, ampak je bil samo "collected by courier" kar pomeni, da bi morali že zdavnaj refundirati).
darck ::
A mislite,da bo moj paket sploh prišel do mene saj dostavljeno bi moralo biti do 13.aprila.Kje sedaj ta paket stoji ali potuje??
Naročil sem 16.marca in potem prodajalec naslednji dan odpošlje in nazadnje kar mi pri Aliexpress sledenju prikaže je to,da 22.marca je carinjenje končano a od takrat pa nič novega.
Pri sledenju paketa na strani PARCELSAPP pa prikaže še nekaj več in sicer 26.marca Odhod paketa iz tranzitnega objekta
Naročil sem 16.marca in potem prodajalec naslednji dan odpošlje in nazadnje kar mi pri Aliexpress sledenju prikaže je to,da 22.marca je carinjenje končano a od takrat pa nič novega.
Pri sledenju paketa na strani PARCELSAPP pa prikaže še nekaj več in sicer 26.marca Odhod paketa iz tranzitnega objekta
DarwiN ::
Ponavadi traja ~2 tedna do naslednjega koraka (Received by local delivery company), kar v resnici pomeni prihod na Madžarsko. Pri tebi je zaenkrat minilo 19 dni, ampak imho zaenkrat nič zaskrbljujočega. Ta prihodnji teden bo verjetno prispelo na Madžarsko in potem še cirka 1 teden do končne dostave.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Ajnstajn` ::
Kakšne trike poznate, oziroma, kako najti najcenejši izdelek med 30 stranmi istih izdelkov?
recimo če dam primer, iščem en šubler in sicer bi vzel takega
https://www.aliexpress.com/item/1005002...
opazil sem ga vsaj pri 15+ listingih. kako najti najcenejšega, ker so pri vseh isti?
recimo če dam primer, iščem en šubler in sicer bi vzel takega
https://www.aliexpress.com/item/1005002...
opazil sem ga vsaj pri 15+ listingih. kako najti najcenejšega, ker so pri vseh isti?
//
BlackHole ::
Najcenejšega ti ravno ni treba kupit, ker ni nujno, da gre za povsem enak izdelek iz enakih materialov.
LP Marko
JanezH ::
Feb 3, 2024 sem naročil eno stvar.
Estimated delivery date: Mar 8, 2024
Odprl sem dispute in dobil tak odgovor in napisali so da naj pokličem pošto ... niti ne vem katero... In zdaj?
Estimated delivery date: Mar 8, 2024
Odprl sem dispute in dobil tak odgovor in napisali so da naj pokličem pošto ... niti ne vem katero... In zdaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanezH ()
hotig ::
Estimated delivery date je predvideni datum dostave, ni pa to garantiran rok, ki je 90 dni od pošiljanja (rok za to pa ponavadi 10-12 dni). Upam da razumeš razliko, razen če ni bil v tvojem primeru krajši rok. Sej ti ta čas odšteva če klikneš na posamezno naročilo. Če si naročil 3. februarja, potem še ni potekel predvideni (garantirani) rok za dostavo od 90 dni (razen če ti ni drugače pisalo), tako da si se v bistvu sam zafrknil ker si prehitro začel dispute. Tega je najbolje (za uspešen zakluček) začeti največ 2-3 dni pred potekom 90 dni od pošiljanja (po mojih lastnih izkušnjah).
AE ti je podal predlog, ki pa še ni dokončen. Lahko ga zavrneš in predlagaš "full refund" ali pa predlagaš, da boš počakal do konca izteka časa za dostavo (90 dni) pa potem probaš še enkrat, če ne dobiš izdelka. Ko pa AE poda dokončen predlog in zaključi zadevo je pa vsega konec.
Pa v prihodnje mogoče probaj drugače formulirat zahtevo, npr. tako: Protection time is running out but I did not receive the ordered product. Pri meni to deluje uspešno.
Srečno
AE ti je podal predlog, ki pa še ni dokončen. Lahko ga zavrneš in predlagaš "full refund" ali pa predlagaš, da boš počakal do konca izteka časa za dostavo (90 dni) pa potem probaš še enkrat, če ne dobiš izdelka. Ko pa AE poda dokončen predlog in zaključi zadevo je pa vsega konec.
Pa v prihodnje mogoče probaj drugače formulirat zahtevo, npr. tako: Protection time is running out but I did not receive the ordered product. Pri meni to deluje uspešno.
Srečno
JanezH ::
Hmm, ravnal sem se glede na to kar piše v help. Nisem vedel za teh 90 dni. Od naročila je že skoraj 3 mesece in 1.5 meseca od ETA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanezH ()
hotig ::
Ko se prijaviš v račun greš v My Orders. Pri naročenem izdelku izbereš Order Details. Odpre se ti novo okno, na vrhu pod Awaiting Delivery ti piše The system will automatically confirm receipt after xy days... Tisti xy je rok dostave, in ti odšteva dneve od pošiljanja.
Če si naročil 3.2.2024 imaš še vsaj kaka 2 tedna časa za dostavo (predvidevam, odvisno od dneva pošiljanja). Nevem pa če ti zdaj, ko si že sprožil dispute še vedno kaže te dneve za dostavo.
Estimated delivery date je predviden, NE pa garantiran rok dostave in ti v postopku disputa ne pomeni nič!
Če si naročil 3.2.2024 imaš še vsaj kaka 2 tedna časa za dostavo (predvidevam, odvisno od dneva pošiljanja). Nevem pa če ti zdaj, ko si že sprožil dispute še vedno kaže te dneve za dostavo.
Ko se prijaviš v račun greš v My Orders. Pri naročenem izdelku izbereš Order Details. Odpre se ti novo okno, na vrhu pod Awaiting Delivery ti piše The system will automatically confirm receipt after xy days... Tisti xy je rok dostave, in ti odšteva dneve od pošiljanja.
Če si naročil 3.2.2024 imaš še vsaj kaka 2 tedna časa za dostavo (predvidevam, odvisno od dneva pošiljanja). Nevem pa če ti zdaj, ko si že sprožil dispute še vedno kaže te dneve za dostavo.
Estimated delivery date je predviden, NE pa garantiran rok dostave in ti v postopku disputa ne pomeni nič!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hotig ()
JanezH ::
Vidim, čakam še na en drug naročen izdelek.
A če pa zamudim teh 15 dni in ne dobim izdelka, je pa tud konec, se ne morem pritožit? Ker po 3 mesecih čakanja na razne drobnarije, že pozabim, da sem kaj naročil ...
If there are any problems, you can apply for a refund/return within 15 days of confirming receipt.
A če pa zamudim teh 15 dni in ne dobim izdelka, je pa tud konec, se ne morem pritožit? Ker po 3 mesecih čakanja na razne drobnarije, že pozabim, da sem kaj naročil ...