» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
181 / 197
»»

Motion ::

Najbrš že 100krat vprašano pa vendar. Pošta slovenije mi csrini eno pošilko, ps nevem kaj izbrat da bodo stroški čim nižji. Podredno sli neposredno zastopanje?

darkolord ::

neposredno, plačilo prek spleta

val46 ::

darck je izjavil:

Nikoli nisem imel še nekih roblemov s pošiljkami od Aliexpress seveda nikoli pa ne izberem Cainiao pošiljatelja ampak vedno Aliexpress standard ali Saver Shipping in tudi ne sledim nekaj kod vse hodi paket ampak samo spremljam ko pri prikaže,da je prišel na mojo pošto. Najraje pa določene stvari naročim iz Evropskega skladišča Francija,Nemčija......kot sem pred parimi dnevi naročil.

 iz Francije

iz Francije


Ej, pa kako lahko izbiraš oz iščeš artikle, ki se nahajajo v evropskih skladiščih? A to slučajno dobiš, ko pač iščeš en izdelek, ali obstaja prav kaka "finta", da ti prikaže samo izdelke v EU skladiščih?

joman ::

Jaz sem naročil enkrat iz francije in enkrat iz španije pa ni nikoli nič prišlo.

BuDi79 ::

val46 je izjavil:

ali obstaja prav kaka "finta", da ti prikaže samo izdelke v EU skladiščih?

Ja, izbereš da se nahajaš v Italiji in ti prikaže možnost filtriranja po evropskih skladiščih (namesto filtra Turkey/China).
- potem so seveda napačne poštnine
- kar pošiljajo v Italijo, ni nujno a pošiljajo tudi k nam.

Steinkauz ::

Lahko tudi url pohekaš.
Daš from Turkey (res ne vem kje so to najdl za SLO) in pol
shipFromCountry=TR

Daš DE, CZ, PL, FR, IT, etc

Samo če daš klikneš sort al pa karkoli, ti nazaj resetira brez tega pogoja.

darck ::

Steinkauz je izjavil:

Lahko tudi url pohekaš.
Daš from Turkey (res ne vem kje so to najdl za SLO) in pol
shipFromCountry=TR

Daš DE, CZ, PL, FR, IT, etc

Samo če daš klikneš sort al pa karkoli, ti nazaj resetira brez tega pogoja.



Jaz pridem samo do tam,ko imaš na izbiro Turkey ali China pa,če izberem Turkey je to vse kar je,kot je prikazaano na spodnji sliki.

 Turkey

Turkey



Potem,če izberem eden artikel se mi odpre samo tole kar je nasliki in če nato pritisnem še na free shipping piše,da iz Turčijo v Slovenijo z Turško pošto.

 iz Turčije v Slovenijo

iz Turčije v Slovenijo




Sem pa opazil,da je mogoče celo ta predmet v Španiji saj,če se pomaknem z miško na levo zgoraj Shop1103015343 Store je tam tako opisano.


 store shop

store shop





Drugače pa jaz iščem artikel,da je v Evropskem skladišču tako,da gledam kjer je spodaj opisano 5-day ali 7-day delivery tako pač vem,da je iz Evropskega skladišča. Na spodnji sliki je že nekaj takega prikazanega.

 5-day,7-day delivery

5-day,7-day delivery




Drugače pa kot prvo vedno iščem najraje v trgovini Banggood kjer pa resnično lahko izbiraš tiste države katere so ponujene in kar v večina primerov je cena veliko ugodnješa kot iz Kitajske pa še poprej dobiš robo.

Steinkauz ::

darck je izjavil:


Jaz pridem samo do tam,ko imaš na izbiro Turkey ali China pa,če izberem Turkey je to vse kar je,kot je prikazaano na spodnji sliki.


Ne razumeš kaj ti pravim.

V url dobiš shipFromCountry=TR ko zbereš Turkey.
Potem daješ na roke v URLju druge države in stisneš enter.

hotig ::

Ok, bom opisal idejo od Steinkauz na dolgo in široko pa upam, da bo razumljivo za vse. Sicer je to nekdo v tej temi že omenjal pred nekaj leti in meni od takrat ta način deluje. Je mal več dela ampak večinoma deluje in sem vedno dobil v zagotovljenem roku.

1. Vpiši se v svoj račun, to je pomembno za rezultat, da veš da res pošiljajo v Slo.
2. V iskalno polje vpišeš iskani izdelek (npr. pas = angl. belt)
3. Dobiš rezultate iskanja v naslovni vrstici: https:aliexpress.com_&SearchText=belt&...
4. Izbrišeš vse za tistim & od opisa izdelka in dodaš page=1&shipFromCountry=
5. Za tistim = pa dodajaš kratice evropskih držav iz katerih pošiljajo (FR/DE/ES/PL/CZ itd)
6. Na koncu naslov strani izgleda nekako tako: https:aliexpress.com _&SearchText=belt& page=1&shipFromCountry=DE
7. Poleg tega moraš za vsako naslednjo stran spremeniti številko v naslovu, ne pa klikat naslednjo stran na dnu. Torej za stran 2 spremeniš v naslovni vrstici &page=2&shipFromCountry=DE in klikneš enter. V nasprotnem primeru ti resetira iskanje in si spet na začetku. Če hočeš zamenjat državo iz katere pošiljajo, samo spremeniš oznako države.

Upam, da bo to razumljivo. Če sem kaj narobe napisal, me popravite. Lahko pa kdo poda tudi bolj enostaven način.

P.S. Sicer to mogoče ne deluje vedno, ampak je pa dobra opcija. Po navadi moraš izbrati pošiljanje iz evropske države med ponujenimi dostavnimi službami, ker ta ni vedno prva izbira. Na koncu to pride direkt, dostavljajo pa večinoma GLS, DPD, DHL ipd. In ja, ne pozabit da včasih je pa orenk poštnina ?.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

val46 ::

Vse to kar si opisal hotig je ok, če iščeš preko računalnika in če veš točno kateri izdelek iščeš. Jaz sem take bolj "čudne" sorte in redkokdaj iščem nekaj konkretnega, ampak bolj "raziskujem" kaj se dobi in potem pač naročim, če mi pade kaj na pamet. Tak način kot si ga ti opisal za to pač ni. Sploh pa ne na mobitelu, ker v 99% primerov kupujem tam iz app. Pač, ponavadi na službi v nočni, ko nimam drugega dela ;) Zato me bolj zanima če se tam v app na mobitelu da to nekako "spremenit", da bi ti kazalo samo izdelke iz EU skladišč. Vem da je wish to imel, oz ima še vedno, ampak tam od kar računajo to "carino" pri nas ne naročujem več, ker se dejansko ne vidi, s katero pošto pošiljajo.

Redman ::

Ima kdo izkušnje s to dostavo, nič ne piše od kod bodo poslal.

 posta

posta

darck ::

Pri meni je tudi prvič nekaj čudno glede sledenja saj že nekaj dni stoji na istem ampak se ne sekiram itak bo prišlo do sedaj je še zmeraj prišlo.


 .

.

PrihajaNodi ::

Evo sem narocil v Sloveniji za 2.79 usd neko steklo za telefon, cainano super economy pa da vidmo al so res carinski postopki al ne. Zdej je v departure transportation hubu
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

zzitop ::

S Cainiao Super Economy najbrž bo. Če bi bil poleg še dodatek Global, pa očitno več ne.

PrihajaNodi ::

Je se global, sem pozabil dodati. Nimam pojma al bo al ne, me pa zanima ker v RO res tega nikol ni blo treba placat. En dan preden je kurir prisel dobis sporocilo kdaj bo prisel, ce te ni doma pride naslednji dan se enkrat.
https://file.si/nbqZ/1aba700c-64d4-4017...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

V-i-p ::

Pardon, če smo tsko situacijo že obdelali. Naročen je bil artikel od xy prodajalca. Ker ga ni poslal sem po tistem določenem času 90 dni ali koliko že je lahko zahteval refund in ga seveda uspešno dobil. No, potem sem pa isti artikel naročil pri drugem, kjer se je zgodba ponovila. V obeh primerih je trgovina "izginila". A sedaj tudi čakam na tisti rok, se pravi še 45 dni ali itak vidijo, da je štacuna byebye in zahtevam že zdaj? Thx.

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

val46 ::

Če artikla prodajalec še ni poslal, lahko enostavno prekličeš naročilo in dobiš denar takoj nazaj. Ne rabiš čakat tistih 90 dni, kje pa. Jaz sem ravno par dni nazaj imel enak primer, ko sem naročil en izdelek in ga po 7ih dneh niso še niti poslali, niti nobenega obvestila od trgovca o zamudi ali česarkoli drugega. Ko sem skenslal naročilo(in tudi dobil takoj od AE potrdilo, da mi bodo denar vrnili na račun), sem pa v par minutah dobil sporočilo trgovca, da je izdelek pripravljen na odpremo in pošiljanje, da naj še enkrat naročim. Ja veš da...ko te j..e po domače povedano. Sem mu sam napisal da sem naročil že drugje, ker on ni bil sposoben poslat v roku. In je zgodba končana.

Itak pa ti mora bit prikazano pod postavko processing, ne pa pod postavko shipped In če je tako, tam enostavno prekličeš naročilo in navedeš zakaj preklicuješ naročilo. Če izdelka ni, ali trgovina ne obstaja več, pač označiš to. Jaz sem označil, da izdelka ne potrebujem več in dobil denar takoj nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

V-i-p ::

@val46, to vem ja, thx. Samo je že pod shipped, pri trackingu pa nič, se vidi, da tudi ta ni poslal. Lahko dam refund, imam pa samo to na voljo:

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

val46 ::

Pol pa daj no available tracking information. Sam ne vem kaj si naročil in če je pri naročilu bilo napisano da tracking non available, boš najbrž moral kar počakat da poteče čas za pošiljanje. Ne vem, takega primera še nisem imel. Če je bilo že poslano, je pol tudi prišlo povečini. Če pa ni, pa itak pol odpreš dispute. Da bi pa že na samem začetku vedel da ni niti poslano, kljub temu da piše shipped, pa še nisem imel.

V-i-p ::

Jah, bom kar počakal, saj ni taka reč. Bolj me je firbec matral ali je kdo že dal to čez pred potekom roka. Thx.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

OK.d ::

Ali se jim je kaj ustavilo ma madžarskem, ker pri večini paketov imam napisan zadnji prrmik 30.8.?
LPOK.d

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OK.d ()

val46 ::

Kateri tracker Ok.d? Ker meni na parcellapp tudi isto kaže, ampak na aplikaciji od AE pa kaže da je že v sloveniji in čaka na dostavo...Tudi od ExpressOne že dobil sporočilo, da bo dostavljeno.

OK.d ::

Parcel app., ampak tudi na AE strani kaže enako.
LPOK.d

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OK.d ()

msms ::

Enkrat sem že naročil Xiaomi teniske in so bile super. Sedaj ponovno naročil in dobil ponaredek za 55€ je to čisti nateg, izkušnje z dispute ali kaj lahko naredim?

buttcrack ::

Kaj točno se zgodi s pošiljkami s trackingom a la LP00598449....?
Izbran je bil CSEG.

darck ::

Evo sedaj pa prvič sem malo skeptičen glede naročila pri Aliexpress in to iz kao Francije. Naročil sem 31.avgusta in pošiljka naj bi prišla do 13.septembra to je jutri ampak ves čas se sploh ne more slediti pošiljke in skoraj ne verjamem,da bo prišlo jutri ali ta teden. Nikoli nisem imel problemov glede naročanja iz Kitajske ampak sedaj iz Francije pa tako dolgo je pa čudno. Mislim,da ne bom nikoli več naročeval iz Evropskih držav Aliexpress saj to je katastrofa in v primerjavi z naročanjem iz Kitajske dobim od tam v dveh tednih pošiljko. Do sedaj naročanje iz Kitajske trgovine Banggood in to iz Evropskih držav nisem imel nikoli problemov in vedno dobil pošiljko v roku 1-tedna pa ni važno ali sem naročeval iz Češke,Poljske ali Francije.

Evo od tega prodajalca na tej strani sem naročil https://www.aliexpress.com/item/1005005...

 .

.




 ....

....

alansi ::

buttcrack je izjavil:

Kaj točno se zgodi s pošiljkami s trackingom a la LP00598449....?
Izbran je bil CSEG.

Pri meni so spremenili tracking v UA*********VU in sledili so stroški carinskega postopka.

Steinkauz ::

darck je izjavil:

Evo sedaj pa prvič sem malo skeptičen glede naročila pri Aliexpress in to iz kao Francije. Naročil sem 31.avgusta in pošiljka naj bi prišla do 13.septembra to je jutri ampak ves čas se sploh ne more slediti pošiljke in skoraj ne verjamem,da bo prišlo jutri ali ta teden. Nikoli nisem imel problemov glede naročanja iz Kitajske ampak sedaj iz Francije pa tako dolgo je pa čudno. Mislim,da ne bom nikoli več naročeval iz Evropskih držav Aliexpress saj to je katastrofa in v primerjavi z naročanjem iz Kitajske dobim od tam v dveh tednih pošiljko. Do sedaj naročanje iz Kitajske trgovine Banggood in to iz Evropskih držav nisem imel nikoli problemov in vedno dobil pošiljko v roku 1-tedna pa ni važno ali sem naročeval iz Češke,Poljske ali Francije.

Evo od tega prodajalca na tej strani sem naročil https://www.aliexpress.com/item/1005005...

 .

.




 ....

....



Verjetno si bolj čunga lunga prodajalca najdu in ti sploh ni poslal.
Ali pa kdaj dejansko nimajo zaloge v EU in pošljejo prvo iz China v lokalno državo in potem k tebi.

Sam sem že doskrat naročil kaj iz AE in EU skladišče.
V 95% primerov dejansko dobiš manj k v enem tednu, se mi je pa že zgodilo v teh 5%, da je dejansko model poslal iz Kitajske.
Sicer dajo ponavadi pol nek brutalen shipping in je v parih dneh v EU, samo vseeno dlje traja kot direkt iz EU.
Se pa tudi zgodi, da "pošlje" pa v bistvu ne. Ponavadi kr nek prodajalec, z skoraj nič reviewi. V tem primeru morš čakat in pol odpret dispute.

darck ::

Sem dobil poprej obvestilo od DPD da dobim paket in ja paket je že dostavljen pri meni doma in upam,da je to kar mislim bom videl ko pridem iz službe domov. Je pa zanimivo,da dostavijo točno tisti dan kateri je bil zapisan kot zadnji in to je 14 dni kar sigurno ni iz Francije in menda res iz Kitajske zato pa tudi ni bilo mogoče slediti paketu.

darck ::

Ja evo potrjeno dobil sem to kar sem čakal iz Francije in to je trajalo od naročila 31. avgusta pa do danes 13.septembra.Danes je bil zadnji dan dostave kakor je pisalo ampak važno da sem dobil čeprav sledenje pošiljke ni bilo in je bilo malo straha,da ne bi prišlo.

Luka99 ::

Kdo ve kaj se dogaja z express one dostavo, piše dostavljeno, ampak prejel pa nisem nobenega paketa? Kam ukrepati?

V-i-p ::

Luka99, piši jim: cs@expressone.si
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Tugo ::

Čudna izkušnja, dober konec:
31. 8. naročil izdelek, pri katerem sem izbral Aliexpress Saver Shipping in so mi brez obvestila spremenili pošiljanje.
Dobil številko SYLU005617414 (iz podatkov SunYou). Ker ni bil klasičen UA.......HU kontaktiral prodajalca, ki je povedal, da niso mogli poslat paketa z Aliexpress (Cainiao), ker je take vsebine v kar sicer malo dvomim (link ).
Potem se je spremenila številka v LL450111671LU.
Danes (15. 9.) prejel paket v nabiralnik, brez posredovanja naše carine.
Na parcelsapp je za obe številki viden tracking, edino za drugo šele potem, ko je prišel v EU.
Nekoga, ki zna, lepo prosim, če bi vpisal v razpredelnico, če bo še kdo potreboval. HVALA!

geslo66& ::

izbral Aliexpress Saver Shipping in so mi brez obvestila spremenili pošiljanje.
Dobil številko SYLU005617414 (iz podatkov SunYou)
Nekoga, ki zna, lepo prosim, če bi vpisal v razpredelnico, če bo še kdo potreboval. HVALA!


NE dodajati v razpredelnico, ker je to zelo zelo redko (in bi zmotilo verodostojnost tabele) + te mofote je treba naučiti manir.

Sem imel par primerov letos, ko je prodajalec sam spremenil iz AE Saver Shipping v SunYou in NIKOLI ni šlo skozi brez carine (ki sem jo jasno zavrnil in zahteval denar nazaj; prodajalcem sem jasno par dni po oddaji naročila .ebal vse po spisku in jim obljubil, da bom zahteval denar nazaj - fuxi morajo doumeti, da če naročiš nekaj, ne morejo potem sami po svoji presoji spreminjati artikla ali načina pošiljanja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: geslo66& ()

geslo66& ::

msms je izjavil:

Enkrat sem že naročil Xiaomi teniske in so bile super. Sedaj ponovno naročil in dobil ponaredek za 55€ je to čisti nateg, izkušnje z dispute ali kaj lahko naredim?


Odpri dispute in če se artikel opazno razlikuje od oglaševanega, ti bo AE odobril 100% vračilo brez tvojega pošiljanja nazaj. Sem imel podoben primer lani za nek fensi hoodie in sem brez problema dobil dispute.

49106 ::

Kako to misliš opazno razlikuje?


Edit: verjetno to velja za poneredke in ne na primer če namesto eutuia za x telefon dobiš za y.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

geslo66& ::

Hoodie je bil vidno drugačen kot na njihovih slikah (ki so bile original slike tiste firme). Drugi šivi, rahlo drugačen odtenek barv, rahlo drugače sešit; videti je bil kot nekvaliteten ponaredek. AE je pregledal moje slike tega in primerjal s tem kar oglašujejo in videl razliko in mi dodelil 100% vračilo brez pošiljanja tega sranja nazaj. (če pa namesto etuija x dobiš etui y, pa ti seveda že avtomatsko pripada 100% vračilo; nisi prejel produkta, ki ga oglašujejo in na podlagi česar si oddal naročilo)

darkolord ::

"Pripada" je malo močna beseda - lahko bi zahtevali vračilo izdelka nazaj.

geslo66& ::

darkolord je izjavil:

"Pripada" je malo močna beseda - lahko bi zahtevali vračilo izdelka nazaj.


Če bi mi poslali nekaj, kar nisem naročil, namesto tistega kar sem naročil (= sami brez moje vednosti zamenjali moje naročilo), sem popolnoma prepričan, da bi mi AE povrnil stroške BREZ mojega vračanja nečesa kar nisem naročil nazaj in posledično brez nepotrebnih stroškov - kar nič od tega ni rezultat moje napake, ampak zgolj ignoranca trgovca, ki je samovoljno sprejel odločitev, kaj bom jaz s svojim denarjem kupil/plačal.

geslo66& ::

A ima kdo izkušnje z IOSS iz Kitajske? (iz druge trgovine, ne iz AE)
Imam izkušnje iz GB (same dobre); pa me zanima ali gre za avtomatiko tudi pri pošiljkah iz Kitajske (torej samo tisto klasično 3.25€ za stroške posredovanja oz kolikor že je za posredovanje in to je to; brez kakih dodatnih stroškov)?
Gre za elektronske cigarete (ni kakih dodatnih posebnih davkov ali trošarin)

k4vz0024 ::

Se je Express One Si kaj izboljšal?

geslo66& ::

rešil.

V-i-p ::

k4vz0024 je izjavil:

Se je Express One Si kaj izboljšal?

Poslabšal. Mene je oni dan klical okoli 8h pa se nisem javil, ko sem klical nazaj pa ni dvignil. Pogledal sem 7 odprtih naročil na AE in pri enem je pisalo, da dostava ni bila uspešna. Bošček enega usranega kabla (in to usb C) ni bil sposoben stlačit v nabiralnik, se je treba yebat, pregovarjat in klicat sem ter tja za vsak qrac. Sedaj sem ubral drugo taktiko za EO. 200m od službe na drugem koncu Lj imam ta Direct4me paketnik. Od zdaj naprej preusmerjam vse tja, pa naj vozijo sem pa tja, če jim je ceneje kot v nabiralnik vrečt. Pač bo en teden kasneje.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

k4vz0024 ::

VIP, tole je treba prijaviti na TIRS!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

val46 ::

Verjemi, še hvaležni so ti. K tebi domov, mora pridt sam zaradi tebe... v paketomat, si pa lahko prepričan, da gre še zaradi koga drugega. Ampak, glede na to, kake probleme maš ti s temi dostavljalci, je to zate sigurno najboljša varianta. Zanima me sam kdaj bom dočakal, da si ti šel "zastojn" na paketomat, ker naj bi kao bil tam paket zate, le tega pa tam ne bo. Boš povedal ko bo?

Groot ::

Haha edina gotovost v tej temi, da bo val prišel branit One Express :))

V-i-p ::

@val46: spet serješ nekaj in hvališ dostavno službo brez osnove. Še enkrat, eni imamo resne službe, ne morem jaz čakat pri telefonu in če se ne javim klicarit nazaj, nimam časa za to. Pričakujem, da flikne v nabiralnik, zakaj ne, še nisem ugotovil. Do takrat naj pa v paketnik vozijo. Hudič je samo, ker to bo pa trajalo. Obljubim, da ko in če dobim tale paketič, ga poslikam in objavim, bova družno ugotavljala zakaj ne gre v kaslc, velja?

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: V-i-p ()

val46 ::

Val ne bo nič prišel hvalit ExpressOne...niti kogarkoli drugega. Če že lahko Vip poda svoje mnenje o dostavi, zakaj ga ne bi lahko tudi jaz? On ma pač z njimi slabe izkušnje, jaz pa ravno obratno. Tako težko to razumet? In kot sem mu(ti) že povedal Vip, ni problem v dostavni službi, ampak predvidevam da v samem dostavljalcu. Morda ne moreš razumeti, ampak niso vsi za vse. Zgleda da imam jaz z "našim" dostavljalcem veliko boljše izkušnje, kot imaš ti z tvojim. Sam to je to. In je, tudi meni se je že zgodilo, da nisem dobil paketa tisti dan, ko je bil prvi dan v dostavi...brez neke obrazložitve. Ampak je pa prišel naslednji ali še dan kasneje. Ampak celokupno gledano...od kitajske do mene, ni od kar vozi EXOne, še nikoli trajalo dlje kot 20dni od nakupa do dostave. Prej, ko mi je vozila pošta slovenije, je bilo da je karkoli prišlo prej kot v mesecu dni, bolj izjema kot pravilo. In to je edino kar me zanima in zaradi tega "zagovarjam" ta EXOne.

V-i-p ::

Dobro, te razumem, imaš pač dobre izkušnje. Hvala bogu, jaz od kar je EXone pri nas, razmišljam celo, da neham naročevat iz AE. Se za vsak zobotrebec takole dajat je pa malo prehudo.
Kakorkoli, moja namera ni uspela, ravno prej dobil obvestilo o zavrnitvi dostave kabla v paketnik. Razlog: "Parcel picked up in person."

Eh ja, se nadaljuje...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Badwolff ::

Tudi jaz imam z njimi zelo dobre izkušnje, še nobenih težav. Ljubljana.
««
181 / 197
»»