» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
78 / 190
»»

darkolord ::

Problem je, ker prodajalci nimajo opcije za nastaviti lokacijo, ampak izbiro države dajo pod "barvo" izdelka.

__Devil__ ::

Se že ve kaj ali predvideva od kdaj bo potrebno plačati carino za naročila z Aliexpressa? Od junija naprej? Da vem, če še lahko naročim par izdelkov in po sreči pridejo pred junijem brez carine. Večina izdelkov, ki jih naročujem je do 18-20€ zato me predvsem to zanima. Višina carine pa bo najbrž standardna 22% davek na skupno ceno izdelka?

errhec ::

Izbereš Italijo za pošiljanje, potem imaš omogočeno izbiro evropskih skladišč.
Ko najdeš izdelek pa spremeniš nazaj na Slovenijo da vidiš če je mogoča dostava.
dd

Groot ::

__Devil__ je izjavil:

Se že ve kaj ali predvideva od kdaj bo potrebno plačati carino za naročila z Aliexpressa? Od junija naprej? Da vem, če še lahko naročim par izdelkov in po sreči pridejo pred junijem brez carine. Večina izdelkov, ki jih naročujem je do 18-20€ zato me predvsem to zanima. Višina carine pa bo najbrž standardna 22% davek na skupno ceno izdelka?


Zaenkrat je bilo uvedba odložena do konca junija letos. Ampak vsaj pomoje je res vprašljivo kako bodo tole tudi dejansko uspeli izvesti, saj se trenutno s tem najbrž ne ubada prav nihče. Bomo videli...

Ampak če naročiš sedaj si načeloma še povsem "varen".

darkolord ::

errhec je izjavil:

Izbereš Italijo za pošiljanje, potem imaš omogočeno izbiro evropskih skladišč.
Ko najdeš izdelek pa spremeniš nazaj na Slovenijo da vidiš če je mogoča dostava.
Pa res, nice.

My bad!

LuIK ::

Eno vprašanje imam glede disputa v primeru, da paket ne prispe: Ali vi lepite kakšna dokazila v smislu print screena vnosa tracking številke v cainiao.tracking... ali pač samo poveste, da paket ni prispel, za kaj več od tega pa štejete,d a se ne da dokazat (dokaže naj vročitev tisti, ki je poslal)?

najlepša hvala!

Boggs ::

Ne rabiš screenshotov, to znajo oni sami pogledat. Samo odpreš dispute in počakaš 5 dni da se prodajalec oglasi. Če se ne oglasi se dispute avtomatsko zapre in dobiš refund. Če se oglasi pa ponavadi itak napiše neumnost in te proba nategnit s prošnjo da zapreš dispute, zato v 99% primerih daš enostavno "reject proposal" in potem se vmeša AliExpress in ti dajo refund.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

Mimogrede, danes mi je AliExpress tako kot sem predvideval zavrnil in pavziral dispute za eno pošiljko katere tracking jasno kaže da je bila vrnjena pošiljatelju. Torej do poteka "delivery timeframe / seller protection" časa bom moral čakat in potem bodo nadaljevali proces in mi dali refund. Tako je bilo tudi v enakem primeru pred nekaj meseci.

Torej če bo imel kdo tak primer da cca. 10 dni po oddaji naročila opazi da tracking pravi "export cancelled" / "returned", potem je lahko siguren da ne bo nič dobil in ni treba zgubljat časa ampak je najbolje takoj še enkrat naročit isto stvar, po možnosti pri drugem prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Ne, ne moreš biti siguren. Lahko je fake tracking (kot že omenjeno), lahko je prodajalec poslal ponovno (kot že omenjeno).

mitkokan ::

__Devil__ je izjavil:

Se že ve kaj ali predvideva od kdaj bo potrebno plačati carino za naročila z Aliexpressa? Od junija naprej? Da vem, če še lahko naročim par izdelkov in po sreči pridejo pred junijem brez carine. Večina izdelkov, ki jih naročujem je do 18-20€ zato me predvsem to zanima. Višina carine pa bo najbrž standardna 22% davek na skupno ceno izdelka?


To sprašuješ, kdaj bodo začeli dosledno zaračunavat DDV al carino?
Jaz mam lihkar odprto fronto s carinsko pošto za paket iz Avstralije, kjer sem davek plačal vnaprej za nemoteno dostavo, iz carinske pošte pa SMS, da FURSA vnaprej plačan DDV ne zanima in da ga naj terjam od prodajalca. Poleg tega pa je sistem čist zatajil, paket stoji na pošti že 10dni. Najprej so mi po 6ih dnevih poslali zahtevo za račun, čez 4dni pa če se strinjam za plačilo DDV al pošljejo nazaj. Zdaj bodo po moje spet še rabli 4dni, da mi pošljejo UPN...čez ene 10dni bo lih pri meni

nodes ::

Evo spet ista zgodba 31.01.2021 bo aliexpress rešil v prodajalčevo korist

[url=http://shrani.si/?q/GP/Nnrpvhr/zajeta-s...

[img]http://shrani.si/f/q/GP/Nnrpvhr/zajeta-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

nodes ::

Naročilo je že nekaj dni Finished

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 8120404412600682.

Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.

ok printscreen ni naložilo....bom poročal kaj se bo zgodilo

darksamurai ::

Zlato pravilo pri Kitajcih je sledeče. Vedno plačuj preko PayPal-a. Aliexpress tega z razlogom ne omogoča.

Aliexpress in prodajalev sta me nategnila samo enkrat za $3 in od takrat dalje ne kupujem več tam. Raje dam $1 več in kupim pri drugih spletnih trgovinah. PayPal mi je že 5x vrnil denar.

Groot ::

@nodes če je naročilo že nekaj dni finished ai si pa žal povsem sam kriv da nisi pravočasno odprl disputa.

@darksamurai ne nabijaj!! Po mojih izkušnjah je način poslovanja Aliexpress zelo zelo blizu "varnosti", ki jo nudi PayPal. Denar je vedno prodajalcu predan šele po zaključku naročila, prav tako pa se odprti disputi praviloma rešujejo zelo korektno. Dejansko sem imel do sedaj na PayPalu več težav, ker so pogosto zelo zelo zateženi glede tega kaj vse jim je potrebno poslati. Sploh v primeru kakšnih napak. Medtem pri Aliexpressu praktično vedno v roku par dni pride do refunda.

Vedno bolj se mi zdi da večina pritoževanja tule izvira predvsem iz tega ker večina nima izkušenj z naročanjem z Aliexpressa (npr. odpitanje refunda po nekaj dneh zgolj zato ker nek čunga lunga tracking kaže nekaj po svoje). Ja sistem je nekoliko drugačen kot npr. iz Amazona, ampak ne pomeni pa to da vas kradejo ali kaj hočete dopovedovati nekateri.

Vuli ::

nodes je izjavil:

Evo spet ista zgodba 31.01.2021 bo aliexpress rešil v prodajalčevo korist




emm, a prav vidim, da je bil paket dostavljen v Wuhan?
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

darkolord ::

Napisati bi moral, da paket ni prišel in je bil dostavljen na napačen naslov.

Iz tvojega "proposala" se ne šteka nič.

Boggs ::

Errr, sorry ampak nakupovanje na AliExpress je ena velika loterija. Tolk scamma s strani prodajalcev kot ga je na AliExpress ga na eBay-u še zdaleč ni. Pa tudi sam AliExpress in njihova pravila so ena velika polomija. V bistvu že če samo stran gledaš je vse čudno in zbuggano. Message Center recimo je čisto mimo. Da ne govorim o en kup nekonsistencah njihovega dispute mehanizma in order trackinga.

Po e-mailu dobiš sporočilo "Time's up to confirm your order!", pa greš v na Order Detail pa še vedno lahko klikneš "Confirm goods".

Hkrati, ko piše da je dispute finished piše še da je dispute še vedno "in process".

Dispute opcija "Purchase Protection is running out, but package is still in transit" je na voljo če odpreš dispute PRED potekom "Purchase proitection" časa in enako tudi ko ta čas že poteče.

Odpreš dispute z razlogom "Package was returned to seller by shipping company" (tracking to potrjuje), AliExpress pa v svojem judgement-u spremeni razlog v "Purchase Protection is running out, but package is still in transit" in rula "Invalid", in moraš brez veze čakat da čas poteče, da se zgodi to kar veš že 1 mesec vnaprej. Ne jebejo pet posto kaj buyer hoče. Birokratsko, brez razmišljanja se držijo nekih svojih pravil in nodes to zdaj trpi. Očitno sem mel jaz srečo, da je prodajalec sam dal refund predno se je AliExpress vmešal, drugače bi verjetno tut mene nategnil. Sploh ne pogledajo komu je paket delivered. Važno da je delivered. Scam deluxe tale AliExpress in njihovi sellerji.

Pa še bi lahko našteval. AliExpress je mamljiv samo zaradi ugodnih cen, drugače je pa zelo hitro lahko horror story.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Err, sorry, ampak če imaš ti toliko problemov, je precej verjetno velik del teh problemov pri tebi in ne pri njih. Mislim, da je iz tvojih sporočil to precej dobro razvidno. Verjetno te živci malo dajejo.

Kako zadeva funkcionira, je jasno. Stran in postopki so daleč od perfektnih, ampak vse poteka ustaljeno brez presenečenj.

Dobil sem krepko čez 1000 pošiljk in lahko na prste ene roke preštejem takšne, kjer sem imel slabo izkušnjo in se zadeva ni razrešila v mojo korist (oz. nevtralno stanje). Če bi bil tako nervozen kot nekateri tukaj, bi sicer lahko šel direkt na pomirjevala, ampak če pričakovanja uskladiš z njihovimi pogoji, ni nobenih težav.

broken/link ::

Boggs je izjavil:

Sploh ne pogledajo komu je paket delivered. Važno da je delivered. Scam deluxe tale AliExpress in njihovi sellerji.

ni res.
moj zadnji primer: decembra sem kupil telefon - je bil tako presumljivo poceni, ampak sem tvegal z nakupom - ravno zaradi tega, ker kot predhodnik, nisem še imel slabe izkušnje z AE. in sem bil "fuckit, če pride super, če ne pride pa..."
No, začetek leta obvestilo na AE, da je paket dostavljen. Seveda ni bil. Prodajalec je dal nek fake tracking.
odprem dispute, obrazložim situacijo, dobim denar v celoti nazaj.
je pa seveda trajalo, ker ima najprej prodajalec čas da obrazloži svoj situacijo, in če se ne zmeniš šele potem AE noter vskoči.

pač postopki na AE so takšni kot so - so pa jasni.

Boggs ::

Za ene ni nres, za druge je pa res, ane!? Dokler zate ni res boš imel pač eno mnenje. Takoj ko bo tudi zate res boš malo drugače mislil. Saj čisto možno da enim to rešijo ugodno. Kot sem napisal, odvisno koliko je un na AliExpress-u pijan ko te stvari klika in odloča. Neke 100% konsistence pa ni. Forumi po Internetu so polni primerov.

Saj mene osebno tudi še niso ultimativno ogoljufali. Sellerji me sicer non-stop probajo nategnit s takimi ali drugačnimi forami ("close dispute first", "let us refund you via PayPal"...) ampak AliExpress me še ni oškodoval. Ampak če gledam overall experience na tej platformi se mi zdi samo vprašanje časa. Je pa prav da se pokomentira težave tistih ki jih je pa AE že nategnil. Če mene še niso nategnili se ne bom delal da je vse idealno pri AE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

Pa ta potuha s fake tracking številkami, ki jo AliExpress daje prodajalcem (in ki jo nekateri prav mazohistično tolerirajo) je tudi višek. Če tracking kaže, da je bil paket v izvozu zavrnjen in vrnjen prodajalcu bi moral AliExpress TAKOJ zapret dispute v korist kupca in mu vrnit kupnino, ne pa da ga pusti čakat do konca nekega namišljenega časa na nekaj kar se ne bo nikoli zgodilo. Če je prodajalec vnesl fake tracking je to njegov problem in naj sam nosi posledice. Zakaj mora kupec zgubljati mesece časa zarad njega? In AE to lepo torerira, časovno kazen pa plača kupec. Denar je pa ves ta čas lepo na računu AliExpressa. Fajn kredit ja.

Boggs ::

Pa še nekaj je posledica teh njihovih fake trackingov ... tik pred novim letom sem dobil pošiljko, ki je imela tracking številko, ki je ni imel noben moj odprt order. Torej nisem mogel najti ustreznega naročila in potrditi prejema. Čisto možno, da pripada enemu naročilu za katerega imam ta trenutek odprt dispute. In, a sem jaz kriv? Hočem naredit pravo stvar in potrdit prejem, pa ne morem. Torej sem zastonj dobil artikel. To je vse posledica tega njihovega nereda, ko lahko vsak dela po svoje kar hoče.

darkolord ::

Ni zelo težko razumeti, da za $0,39 večinoma pač ne morejo poslati priporočenega pisma, glede na to, da pošiljanje v sosednjo vas stane več kot to.

Glede drugega "scenarija", odpreš pošiljko, pogledaš, kaj je noter, in potrdiš naročilo. Itak potrdiš tudi vsebino, ne samo prejem pošiljke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

bedarija ::

folk, ki ima probleme z aliexpress jih ima verjetno zaradi lastne nesposobnosti. tudi sam naročam že več let, pa nisem izgubil niti centa. kar ni prišlo sem dobil nazaj denar, kar je prišlo pa ni bilo isto sem dobil denar nazaj, kar je malo odstoaplo sem dobil delni refund, ki sem ga sam nastavil koliko želim.

pač mogoče ne res čsit na vsaki cent gledat in naročat pri unemu ki ima res najcenej in 0 orders. že tako boš dosti prišparal napram nakupu v EU, daj vsaj 5% več in kupi od prodajalca z večimi orderji (sam niti ne gledam na feedback ampak na število orderjev, to ponavadi več pove)

pa bodite potrpežljivi, ker če se vam zdi da zaradi tega ker ne dobite prec nazaj deanrja, ko je očitno da prodajalec ni poslal, in s tem za 3 mesece kreditirate kitajce, potem morda nimate dovolj denarja za takšne nakupe. žal. pač če vas stiska denarnica ko 3 mesece 5€ nekje stoji, se je pač neki stvari treba odpovedat.

BorutK-73 ::

Enako. Nekateri pa stalno gledajo tracking ki je itak 90% brezveze, so pa izjeme ki so točne.
Naročiš in pozabiš za 3-4 tedne da pride paket, ok sedaj je to x2 da dobiš paket.
Če pa izdelek potrebuješ čimprej, ga pa naročiš v EU.

Zadnje čase je veliko zadev ki pošiljajo iz španije z 7 dnevno dostavo in zaenkrat sem vedno dobil v 5-6 dneh in tracking je točen.

Boggs ::

Hehe, lepo je poenostavljat z "eno naročilo" za "5EUR". Ko jih je pa 10+ po 20EUR je pa mal drugač. Takega primera si pa noben ne upa napisat. :)) En je wrong address, en je export cancelled, štirje so fake tracking, po dva imata isti tracking, itd. ... minilo pa že 90 dni pa noben ni prišel na cilj.

Pošiljko lahko komot pošljejo untracked brez da vpisujejo fake številke. Naj pač vpišejo tisto, ki so jo dobili za znotraj Kitajske. Še vedno bo na paketu ko pride do sem.

Pogled v pošiljko ti pa ne pove vedno katero naročilo je. Če naročiš 10 "istih" stvari, po možnosti še pri različnih prodajalcih, s par dnevi zamika, potem brez tracking številke, ki se ujema ne moreš nič. Do zdaj se mi je večinoma vse ujemalo, tudi untracked pošiljke sem tako poparčkal. Če prida pa kr ena z random številko pa nimam kej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Groot ::

Ok sedaj pa odkrito povedano ne vem več ali namerno trolaš ali pa si preprosto nesposoben. Če je poteklo že več kot 90 dni od naročila, lepo odpreš dispute in si upam trditi da boš v 99,5% (nisem dal 100% ker lastne nesposobnosti pač tudi Aliexpress ne more pokriti) boš lepo dobil refund, brez kakršnihkoli dokazov (že sami vpogledajo v tracking). Sem imel tudi že sam naročila v vrednosti 20€+ pa stvar ni prišla. Guess what refund je bil brez komplikacij.

Zdej glede na tvoje prejšnje poste, si pa ti očitno po 2 tednih želel refund ker ti tracking ni všeč. Tega ti pa nihče ne bo povrnil, ker tako preprosto ne gre.

Čeprav glede na ta zadnji post zelo verjetno trolaš ker sedaj je pa čudežno že poteklo 90 dni.

msms ::

Naročenih 200+ paketov. Prišlo jih ni max 10, vedno refund brez nobenih težav. Tako da nekaj delaš očitno narobe.

Boggs ::

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.

broken/link ::

sistem je tak, da se prodajalc zaveže, da bo v X času poslal tebi paket.
ko ti ta paket naročiš, veš, koliko časa bo to trajalo. če se s tem ne strinjaš, pač ne izvedeš naročila. kajne?
No, v tem času lahko prodajalec da 100 paketov na pošto, in jih dobi nazaj, sistema to ne zanima. Meni se je recimo že zgodilo, da je paket prišel po trackingu do slovenije - bil vrnjen. ga je prodajalec dobil nazaj. ga je še enkrat poslal in sm ga prejel. vse znoraj tega X časa.

Sistem zanima samo to, če je paket prišel do tebe v X času, kot se je prodajalec zavezal, da ga boš dobil.
če ni, dobiš refund.
saj ni tako težko razumet, ali pač?

buttcrack ::

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...

jest10 ::

Boggs je izjavil:

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.


Seveda lahko odpreš dispute. Imaš na izbiro opcijo, da je bil paket vrnjen pošiljatelju.

LuIK ::

buttcrack je izjavil:

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...


To drži. Pri meni je bilo enako. Tu še niso povsem dosledni!

Boggs ::

jest10 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.


Seveda lahko odpreš dispute. Imaš na izbiro opcijo, da je bil paket vrnjen pošiljatelju.


Ja, saj sem odprl dispute, samo v bistvu sploh ne vem zakaj imajo tam na razpolago za izbrat "Package was returned to seller by shipping company" ker v praksi samega disputa to ne igra nobene vloge. Dispute s to izbiro obravnavajo isto kot dispute s klasično izbiro "Purchase Protection is running out, but package is still in transit". V obeh primerih te prisilijo čakat do konca poteka dostavnega časa predno ti dajo refund, pa čeprav je v prvem primeru že takoj jasno, da se je pošiljka vrnila k prodajalcu in da je ne boš dobil.

buttcrack je izjavil:

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...

In kaj ti napiše, ko hočeš odpret dispute za tega, ki ima še 15 minut do poteka časa za dostavo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

val46 ::

Boggs je izjavil:

jest10 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.


Seveda lahko odpreš dispute. Imaš na izbiro opcijo, da je bil paket vrnjen pošiljatelju.


Ja, saj sem odprl dispute, samo v bistvu sploh ne vem zakaj imajo tam na razpolago za izbrat "Package was returned to seller by shipping company" ker v praksi samega disputa to ne igra nobene vloge. Dispute s to izbiro obravnavajo isto kot dispute s klasično izbiro "Purchase Protection is running out, but package is still in transit". V obeh primerih te prisilijo čakat do konca poteka dostavnega časa predno ti dajo refund, pa čeprav je v prvem primeru že takoj jasno, da se je pošiljka vrnila k prodajalcu in da je ne boš dobil.

buttcrack je izjavil:

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...

In kaj ti napiše, ko hočeš odpret dispute za tega, ki ima še 15 minut do poteka časa za dostavo?


In kako naj na AliExpressu vedo, da ni morda prodajalec dobil paket nazaj, pa ga še enkrat poslal? Tokrat morda z drugo tracking številko, ali pa še to ne? Jaz sem dobil že večkrat paket, za katerega je točno to pisalo na trackingu, da je bil vrnjen prodajalcu in to je bil zadnji zapis na trackingu, pa sem že tudi sam mislil, da tega paketa ne bom videl. Ampak je vseeno čez kak mesec prispel na moj naslov. Z drugo tracking številko, kot je bil prvotno poslan.

Boggs ::

Za to pa so tracking številke! Če bi se to zgodilo, bi moral prodajalec v sistem vnesti novo tracking številko. To je bistvo celega sistema. Jaz v mojem prvem takem primeru avgusta lani take pošiljke nisem dobil. Če bo z lansko novembrsko kaj drugače bom pa tukaj to napisal. Zaenkrat pišem o realnih izkušnjah kakršne imam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

m4tj4z ::

A mogoče kdo ve, če carinska pošta zaračuna storitve carinskega posredovanja, če deklaracija na paketu štima v nulo (4 artikli, vsi pravilno navedeni in do centa točne cene ob vsakem)? Razumem, da zaračunajo DDV, ampak v mojem primeru so za posredovanje računali 9€ in dodatno še 2,5€ za neko ponovno dopolnitev dokumentov, čeprav vse štima. Na te storitve še dodali DDV, tako da so me te postavke stale več kot DDV sam...

darkolord ::

Če pride do obračuna dajatev, to vedno zaračunajo.

buttcrack ::

Boggs je izjavil:

jest10 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.


Seveda lahko odpreš dispute. Imaš na izbiro opcijo, da je bil paket vrnjen pošiljatelju.


Ja, saj sem odprl dispute, samo v bistvu sploh ne vem zakaj imajo tam na razpolago za izbrat "Package was returned to seller by shipping company" ker v praksi samega disputa to ne igra nobene vloge. Dispute s to izbiro obravnavajo isto kot dispute s klasično izbiro "Purchase Protection is running out, but package is still in transit". V obeh primerih te prisilijo čakat do konca poteka dostavnega časa predno ti dajo refund, pa čeprav je v prvem primeru že takoj jasno, da se je pošiljka vrnila k prodajalcu in da je ne boš dobil.

buttcrack je izjavil:

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...

In kaj ti napiše, ko hočeš odpret dispute za tega, ki ima še 15 minut do poteka časa za dostavo?

Ne biš verjel, ampak 15 minut pred potek PP mi napiše, da je bil izdelek pravkar poslan in naj počakam :)

Boggs ::

A pol je bil to tist čas čist na začetku takoj ko oddaš naročilo ? To je čas ki ga ima prodajalec da odpošlje, okrog 8 dni ponavadi če se ne motim. Po tem času se začne pa štet tisti čas za dostavo (kvazi "Buyer/Purchase protection"), ki traja nekje 75 dni. Če si pa to hotu 15 minut pred iztekom tega drugega časa naredit pa da ti je napisalo da je bil ravno odposlan, mi pa ni nič jasno. :-)

VelkBla ::

LuIK je izjavil:

buttcrack je izjavil:

čist odvisno je.. včeraj sem za dve naročili lahko oddal dispute pa je bilo še 30 ur do poteka, danes pa za enega 15 minut pred potekom nisem uspel...


To drži. Pri meni je bilo enako. Tu še niso povsem dosledni!


Enako pri meni. Ko izberem dispute, mi predlaga naj pocakam se xxx casa in potem vlozim dispute. Sem pa potem vlozil dispute preko njihovega AI Eva pa da vidimo. Zgleda sta dva paketa v tistem casu navala (tudi pri nas) padla v luknjo.

Boggs ::

Za info če bo koga zanimalo: Jaz sem včeraj dobil en refund in danes dva. V spletni banki (sem pri NKBM) so se prilivi videli v vseh primerih točno tri dni po končanem disputu in odobrenem refundu. Torej gredo vsaj pri nas refundi kar hitro (3 dni).

Boggs ::

to Slovenia via Seller's Shipping Method - IT
Delivered before 02/26 or full refund

to Slovenia via OTHER PL
Estimated Delivery: 5-20 days

Za oba primera piše:
"If you finish the payment today, your order will arrive within the estimated delivery time."

Ali je kakšna razlika? Ali gre kateremu izmed teh dveh načinov bolj zaupati? Ali bo artikel res prišel iz EU? Ga lahko pričakujem v nekaj dneh namesto nekaj mesecih?

buttcrack ::

Boggs je izjavil:

A pol je bil to tist čas čist na začetku takoj ko oddaš naročilo ? To je čas ki ga ima prodajalec da odpošlje, okrog 8 dni ponavadi če se ne motim. Po tem času se začne pa štet tisti čas za dostavo (kvazi "Buyer/Purchase protection"), ki traja nekje 75 dni. Če si pa to hotu 15 minut pred iztekom tega drugega časa naredit pa da ti je napisalo da je bil ravno odposlan, mi pa ni nič jasno. :-)

Napiše klasiko: our records show that your order was recently shiped :)
Skor 3 mesece nazaj je po kitajsko recently zgleda.

jest10 ::

Boggs je izjavil:

jest10 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Kaj čem trolat? Očitno vendarle nisi bral mojih postov. To, da bom najverjetneje dobil refunde verjamem. Moje pritožbe letijo samo na sistem, ki ga ima AliExpress, npr. da me pusti čakat na denar 1 mesec čeprav se jasno vidi da je paket šel nazaj prodajalcu.


Seveda lahko odpreš dispute. Imaš na izbiro opcijo, da je bil paket vrnjen pošiljatelju.


Ja, saj sem odprl dispute, samo v bistvu sploh ne vem zakaj imajo tam na razpolago za izbrat "Package was returned to seller by shipping company" ker v praksi samega disputa to ne igra nobene vloge. Dispute s to izbiro obravnavajo isto kot dispute s klasično izbiro "Purchase Protection is running out, but package is still in transit". V obeh primerih te prisilijo čakat do konca poteka dostavnega časa predno ti dajo refund, pa čeprav je v prvem primeru že takoj jasno, da se je pošiljka vrnila k prodajalcu in da je ne boš dobil.

Pred tednom sem imel dispute ravno zaradi takele vrnitve izdelka pošiljatelju. Priložil sem posnetek zaslona 2 tracking aplikacij in je bila zadeva rešena v 2 dneh v mojo korist.
Do izteka roka za dostavo je bilo še okoli 40 dni

Boggs ::

jest10, v dveh dneh je pa samo če ti je sam prodajalec potrdil refund. AliExpress se po dveh dneh še ni mogel vmešat. Ta varianta gre ja, imaš pa srečo s prodajalcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

westnikky ::

Naroceno z aliexpressa 17.1., 20.1. dobila meil da je poslano. Placala 2,31€ za hitrejso varjanto (16-25 delovnih dni) in tracking. Tracking sploh ne dela, cel cas kaze da je pri posiljatelju.
Vceraj dobila sms od DPD, da danes dostavijo posiljko. Ob 10h zjutraj ze cakalo v nabiralniku. Pozitivno presenecena.
Medtem druga posiljka, narocena iz ceskega skladiasca 18.1., poslali naj bi 21.1., kao 4-10 delovnih dni. Tracking seveda ne dela. Sem bila sigurna, da bo s Ceske prej prislo, in da je danasnja posiljka s Ceske ampak zgleda temu ni tako.
Pri obeh narocilih stanje se vedno v dostavi :)

A ve kdo mogoce zakaj trgovina od katere sem pravkar prejela paket, je kar na enkrat ni vec? Se to pogosto dogaja?

Jerry000 ::

Pubeci nekaj me zanima. Če naročim kaj na Aliexpress, ali še velja da do 22EUR ni carine al se je to kaj spremenilo? Nekaj imam v mislih da je bilo neki govora o tem da bi se to spremenilo ampak ne vem.

westnikky ::

Nisem pubec:) ampak danes prejela paket 21,24€ in ni blo nobenega problema;) naroceno 11 dni nazaj.

Jerry000 ::

Tudi punce seveda :). To si pa hitro dobila paket, poslano iz EU?

««
78 / 190
»»