» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
51 / 189
»»

Pac-Man ::

Vem.

Po slabi izkušnji (par €, ampak vseeno) ne klikam več ob prijetju paketa. Ker si takoj shit outta luck. Naj kar oni čakajo na keš.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Bellzmet ::

Zaradi poteka 60 dni sem včeraj odprl dispute, ki je bil takoj potrjen kot full refund in je zaključen. Danes pa dobim pošijko. Vse ok. Kako je sedaj z denarjem. Počakam, da mi Aliexpress najprej vrne in potem nakažen prodajalcu? Kako?

ttommy ::

Jaz sem neko stvar naročil 8.2. in je nisem dobil- bilo je napisano no shipment. Sedaj je pa moje naročilo označeno s Closed. Se lahko pod nosom obrišem za vplačan denar?
Eh, sploh nisem opazil, da so mi nakazali nazaj.... Sem šele sedaj videl.
Gamer

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ttommy ()

BorutK-73 ::

Bellzmet je izjavil:

Zaradi poteka 60 dni sem včeraj odprl dispute, ki je bil takoj potrjen kot full refund in je zaključen. Danes pa dobim pošijko. Vse ok. Kako je sedaj z denarjem. Počakam, da mi Aliexpress najprej vrne in potem nakažen prodajalcu? Kako?

Jaz ponavadi naročim isto zadevo še enkrat, ali kaj podobnega pri tem trgovcu če se je izdelek podražil in napišem da naj ne pošilja izdelka in mu razložim zakaj.

ps
Sem pa ravno danes dobil refund po 3 tednih od zaključenega disputa. Izdelek sem dobil teden dni kasneje.

Zgodovina sprememb…

mulc007 ::

Ali lahko prodajalec med potjo odpokliče pošiljko in si jo vrne nazaj na kitajsko? Na primer pošiljka pride v slovensko luko luko in namesto da bi paket šel na pošto slovenije, počaka na ladjo za kitajsko.

Miami_T ::

Pošiljke se po navadi vračajo, če pošta ne najde naslovnika. Bilo je že nekaj primerov, ko kupci uporabljajo slovenske znake v imenih in naslovih in pri nekaterih prodajalcih tam odreže celotni tekst. Posledično naslovnik ni znan in paket se vrne pošiljatelju.

errhec ::

Vendar pride vsaj do naslovne pošte in ne samo do pristanišča.
dd

St235 ::

mulc007 je izjavil:

Ali lahko prodajalec med potjo odpokliče pošiljko in si jo vrne nazaj na kitajsko? Na primer pošiljka pride v slovensko luko luko in namesto da bi paket šel na pošto slovenije, počaka na ladjo za kitajsko.


Pri pošti praviloma ne, lahko pa to naredi pri dostavnih službah (DHL, fedEx...)

Phantomeye ::

KTr1sk je izjavil:

Nekaj pošiljk sem pregledal in izpisal kako so pošiljali...
bi tole bil mogoče prav vrstni red, glede na hitrost dostave


1. DHL e-commerce
2. China Post Registered Air Mail
3. Seller's Shipping Method
4. Yanwen Economic Air Mail
5. China Post Air Parcel
6. Bpost International
7. China Post Ordinary Small Packet Plus


Čeprav DHL je čisti nateg. Četudi ti ga kitajec časti, te vseeno obere za 20 € (najmanj). (+davek + morebitna carina). Tako, da včasih ko dražje stvari kupuješ iz ALI-ja... se nevarno približaš ceni, kot če bi jo kupil v Sloveniji od nekoga, ki uvaža iz kitajske. Heh.

BorutK-73 ::

mulc007 je izjavil:

Ali lahko prodajalec med potjo odpokliče pošiljko in si jo vrne nazaj na kitajsko? Na primer pošiljka pride v slovensko luko luko in namesto da bi paket šel na pošto slovenije, počaka na ladjo za kitajsko.


Saj ne gre z ladjo.:)) Air je za letalsko pošto.

Zgodovina sprememb…

Besna Glista ::

Je kdo že naročal "lego" kocke na aliexpressu? Tole zadevo: https://www.aliexpress.com/wholesale?ca...

Je kompatibilno z original Lego kockami? Kvaliteta izdelave?

pierch ::

Jaz sem naročil en "Duplo marble run" in 2 Technic motorja + daljinc, oboje je kompatibilno. Katera "trgovina" na AE je bila nevem.
Razlika je seveda v plastiki, ki ni enake prožnosti oz. trdote kot Lego in posledično malenkost odstopa, ni tako dober "oprijem". Za moje potrebe se to ni poznalo, pri kakšnem drugem modelu se pa mogoče bi.
Pierch

matobeli ::

Če se prav spomnem je Lepin tisti taboljši kitajski proizvajalec, material je mal slabši kot original, ampak boljši kot slabi kloni, ampak kompatibilnost je.

Besna Glista ::

Ok, hvala za info!

Uporablja kdo https://www.joinhoney.com/ in se da dejansko kaj prišparat?

mulc007 ::

Potem ko so pred kratkim spremenili plačevalni obrazec nimaš več nikjer za pisati opombo. Ali pa je skrito da ne najdem.

Jerry000 ::

8. aprila sem naročil 4 izdelke na aliexpress v skupni vrednosti 15EUR. Denar mi je trgalo z računa ampak šele danes dobim mail:

Your Order No. 100729516584502 has been cancelled because payment was not made before 28 Apr 2019 04:31.

Glede na to da mi je denar trgalo misim da bi morali denar dobiti. Sedaj sem malo zmeden kaj naj naredim

Mare2 ::

Jerry000 je izjavil:

8. aprila sem naročil 4 izdelke na aliexpress v skupni vrednosti 15EUR. Denar mi je trgalo z računa ampak šele danes dobim mail:

Your Order No. 100729516584502 has been cancelled because payment was not made before 28 Apr 2019 04:31.

Glede na to da mi je denar trgalo misim da bi morali denar dobiti. Sedaj sem malo zmeden kaj naj naredim


Napiši jim to, kr si napisal tu. Si bil zelo jasen. :)

Jerry000 ::

ne pomaga, ker mi samo napiše nazaj da je status: payment not recieved

Okapi ::

Preveri na banki, kdaj in kam je šel denar. In piši prodajalcu, da si plačal. Potem pa piši še podpori od Aliexpressa, da si plačal.

mulc007 ::

Kakšen je davek, ki ga plačaš carinski pošti v primeru nakupa 130 € ?

Od kdaj začne veljati da zneski pod ca 21€ ne bodo več neobdavčeni?

Groot ::

mulc007 je izjavil:

Kakšen je davek, ki ga plačaš carinski pošti v primeru nakupa 130 € ?

Od kdaj začne veljati da zneski pod ca 21€ ne bodo več neobdavčeni?


Davek (DDV) je 22% ali pa 9,5% (odvisno kakšno blago kupuješ). Temu prištej v tem primeru še strošek carinskega postopka. Če pa bi nakup presegl 150 EUR, pa bi moral plačati še carino.

To glede plačila pod 22 EUR pa je zaenkrat zgolj ugibanje oziroma ni še prav nič konkretnega.

BorutK-73 ::

mulc007 je izjavil:

Od kdaj začne veljati da zneski pod ca 21€ ne bodo več neobdavčeni?

Mislim da leta 2021.

darkolord ::

Pred tem bo seveda najverjetneje treba vzpostaviti kak sistem za obračunavanje davka.

mulc007 ::

Med nakupom imaš pod vnesenimi plačilnimi podatki (na primer z VISA) za potrditi Confirm. Na desni potem klikneš Place order da zaključiš nakup.

Ali v primeru če nakupa ne zaključiš s Place order, trgovec vidi tvoj nepotrjen nakup in lahko po dogovoru s tabo spremeni znesek naklupa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

darkolord ::

Da.

Včasih so imeli prodajalci možnost tudi direkt v košarici spreminjati ceno, ne vem pa če to še imajo.

k4vz0024 ::

Kako je z uveljavljanjem garancije? Koliko je rok za tehnične predmete?

darkolord ::

Kolikor ti ponudi prodajalec.

k4vz0024 ::

Se je mogoče obrniti na Aliexpress, da spelje mediacijo, ali kaj podobnega?

BorutK-73 ::

k4vz0024 je izjavil:

Kako je z uveljavljanjem garancije?

Odpri dispute (če ga še lahko) in tam obrazložiš kako in kaj. Če je pa rok za odprtje disputa potekel (cca 6 mesecev od nakupa) boš pa bolj teško kaj dosegel. Kontaktiraj prodajalca.

k4vz0024 ::

Se da oceniti, da ima slabe izdelke?

darkolord ::

Samo znotraj določenega časovnega obdobja. Na garancijo pri Kitajcih pač ne moreš računati, razen če jo eksplicitno obljubljajo.

Zgodovina sprememb…

k4vz0024 ::

Prodajalec jo obljublja 1 leto. Meni je naprava odpovedala po 7 mesecih. Komu se pritožiti, če obljube ne držijo?

A Kitajci sploh imajo zakon o varstvu potrošnikov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

darkolord ::

Če je čas za reklamacijo na Aliexpressu potekel, se obrneš direkt na prodajalca in upaš, da se bo držal obljubljenega.

Ravno to tveganje je glavni vzrok, zaradi česar je roba neposredno iz Kitajske toliko cenejša.

Zgodovina sprememb…

k4vz0024 ::

Če ne bo držal besede, ga bom prijavil kitajski partiji, da dobil negativne bonitetne točke:))

alesrozman ::

Pozdravljeni.
Imam vprašanje, če je kdo naročeval zadnja 2 dni kaj pri aliexspressu, kajti meni ne gre naročevat.
Mi napiše: Payment failed
Reason: System error.
Suggestion: The system is busy. Please try again.

Naročujem že nekaj let enako, sedaj pa ne gre več. Morda ve kdo zakaj?
(kartica pa normalno deluje)
LP
Aleš

k4vz0024 ::

Prodajalec se sploh ne odziva na sporočila glede garancije. Ali ima Aliexpress kakšen mehanizem, da se obrnem nanj za posredovanje? Tole daje slabo luč na nekatere Kitajce, ki ne spoštujejo lastnih vrednot in zavez.

FireSnake ::

Kitajske vrednote?
Iz katerega planeta si ti.

Ko od tebe hočejo denar, te avtomatsko naslavljajo "friend". Ko denar dobijo, se pa konča.

Nimaš možnosti odpreti ticketa na AE?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

k4vz0024 ::

Hja, oni skozi poudarjajo kako so pošteni in transparentni, a ne?

fikus_ ::

Težka bo z garancijo! Dokler je v igri Dispute, se da dogovarjati, potem pa težko. Če je potem, dvomim, da boš karkoli dosegel. Zal, tako je. Če najdeš možnost in uspeš, poročaj.

FireSnake ::

k4vz0024 je izjavil:

Hja, oni skozi poudarjajo kako so pošteni in transparentni, a ne?


To govorijo samo naivneži in tisti, ki bi radi zavajali.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

BorutK-73 ::

alesrozman je izjavil:

Pozdravljeni.
Imam vprašanje, če je kdo naročeval zadnja 2 dni kaj pri aliexspressu, kajti meni ne gre naročevat.
Mi napiše: Payment failed
Reason: System error.
Suggestion: The system is busy. Please try again.

Naročujem že nekaj let enako, sedaj pa ne gre več. Morda ve kdo zakaj?
(kartica pa normalno deluje)
LP
Aleš

Jaz sem včeraj naročil in plačal brez problema preko telefona. Probaj drug brskalnik, če imaš v aplikaciji, probaj preko spletne strani..

alesrozman ::

BorutK-73 je izjavil:

alesrozman je izjavil:

Pozdravljeni.
Imam vprašanje, če je kdo naročeval zadnja 2 dni kaj pri aliexspressu, kajti meni ne gre naročevat.
Mi napiše: Payment failed
Reason: System error.
Suggestion: The system is busy. Please try again.

Naročujem že nekaj let enako, sedaj pa ne gre več. Morda ve kdo zakaj?
(kartica pa normalno deluje)
LP
Aleš

Jaz sem včeraj naročil in plačal brez problema preko telefona. Probaj drug brskalnik, če imaš v aplikaciji, probaj preko spletne strani..




Sem že vse probal pa ne gre in ne gre, vedno isto, tako da res ne vem kaj bi lahko bilo... :(

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

k4vz0024 je izjavil:

Hja, oni skozi poudarjajo kako so pošteni in transparentni, a ne?


LOL

broken/link ::

@alesrozman a delaš to slučaj v firefoxu? poskusi drug brkljalnik.

alesrozman ::

broken/link je izjavil:

@alesrozman a delaš to slučaj v firefoxu? poskusi drug brkljalnik.


Tud v chromu ne gre. A je možno da so kaj spremenili da je možno samo z kreditno kartico plačevati, kot že imajo nekateri, ker plačujem pa z VISA elektron (pred plačniško)?

BorutK-73 ::

Jaz plačujem samo z predplačniško. Probaj v mobilni aplikaciji ali pa pobriši zgodovino v brskalniku.

Zgodovina sprememb…

mulc007 ::

Po SMS sem dobil sporočilo od DHL.

za vašo pošiljko je potrebno opraviti uvozni postopek. Če želite, da vas v carinskem postopku zastopa DHL, nam na email posredujte celoten order conf. naročila, s specifikacijo blaga z vrednostmi ter vidnim stroškom tovornine, slovenski naziv blaga, vašo davčno številko in v sporočilo pripišite, da pooblaščate DHL za zastopanje. Če želite pooblastiti drugega zastopnika, nas obvestite. Stroški se zaračunavajo po ceniku navedenem na zgornji povezavi.
Po SMS sem dobil sporočilo od DHL.

za vašo pošiljko je potrebno opraviti uvozni postopek. Če želite, da vas v carinskem postopku zastopa DHL, nam na email posredujte celoten order conf. naročila, s specifikacijo blaga z vrednostmi ter vidnim stroškom tovornine, slovenski naziv blaga, vašo davčno številko in v sporočilo pripišite, da pooblaščate DHL za zastopanje. Če želite pooblastiti drugega zastopnika, nas obvestite. Stroški se zaračunavajo po ceniku navedenem na zgornji povezavi.


Do danes mi je te stvari vedno urejala pošta. Tam potrebujejo naziv izdelka, ime prodajne firme in ceno s poštnino.
Tokrat je šel paket iz tujine očitno skozi DHL. V poslanem SMS je napisana 10 mestna številka pošiljke, ki je v naročilih aliexpress in ebay ne najdem. Ne spomnim se da bi iz tujine kupoval še kje drugje.

Razlika v ceni postopka med DHL in pošto verjetno ni velika. Če hočem ostati pri pošti moram na DHL samo poslati sporočilo da pooblaščam pošto?

Do danes mi je te stvari vedno urejala pošta. Tam potrebujejo naziv izdelka, ime prodajne firme in ceno s poštnino.
Tokrat je šel paket iz tujine očitno skozi DHL. V poslanem SMS je napisana 10 mestna številka pošiljke, ki je v naročilih aliexpress in ebay ne najdem. Ne spomnim se da bi iz tujine kupoval še kje drugje.

Razlika v ceni postopka med DHL in pošto verjetno ni velika. Če hočem ostati pri pošti moram na DHL samo poslati sporočilo da pooblaščam pošto? S tem ko bo šel paket od DHL na pošto bodo nastali dodatni stroški?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

Okapi ::

Po mojem ne moreš pooblastiti Pošte, ker oni carinijo samo pošiljke, ki jih sami dostavljajo. Lahko pooblastiš kakšnega špediterja, ampak nima smisla. In celo, če lahko pooblastiš za carinjenje Pošto, se verjetno ne splača, ker ti bo DHL skoraj sigurno zaračunal kakšne stroške za predajo pošiljke Pošti.

Ti lepo pošlji DHLu podatke, saj zahtevajo enake, kot jih Pošta.

fikus_ ::

DHL kar nekaj računa, da odstopi zadevo drugemu špediterju, zato ostani pri njih.

matobeli ::

DHL tudi kar nekaj računa za sam postopek, ni nobene ugodne varjante, izber manj slabo, torej istan pri DHL :))
««
51 / 189
»»