» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
48 / 189
»»

mulc007 ::

Na desni strani piše Track Order, pod njim pa Confirm Goods Received.

Bye ::

Ali sploh obstajajo kode za aliexpress?

MIHAc27 ::

Seveda, dajo jih ko so kaki prodajni 'prazniki' kot 11.11 in Black Friday.

Imaš pa tudi Store coupons, to so pač kuponi ki jih imajo vsaka trgovina svoje... te najdeš pa skoz celo leto.

Bye ::

Obrigado!

Bye ::

Pri nekaterih telefonih piše Goldway, J&M... So to ponaredki? Če niso, me vseeno zanima, ali je nakup telefona na AE ziher, da ne dobim fake verzije?

MIHAc27 ::

Nakup preko AE ni garancija da bo original. Se pa lahko pritožiš in zahtevaš denar nazaj.

Bye ::

Hmmm... torej ni ziher niti na Gearbest pol? Kako pa se loči fake od originala?

SumTingWong ::

Goldway je prodajalec na Aliexpress, isto J&M. Fake zadev je veliko manj kot pred leti. V smislu, da misliš da si kupil iPhone 5S, dobil pa Goobay 5S ipd.
Dobiš pa veliko noname (ali pa vsaj za Slovenijo noname) kvalitetnih znamk po nižjih cenah od nam znanih znamk.

Bye ::

Dobro, ali lahko preverim avtentičnost pred samim naročanjem?

Okapi ::

Ne moreš.

Bye ::

Super. Pa vsaj po nakupu? Torej kupujemo na blef?

SumTingWong ::

Kmečka logika + preveriš reviewe na AE/GB. Na AE kupuješ pri trgovinah, ki imajo vsaj nekih 98% positive feedback.

Kaj sploh kupuješ? Kateri model oziroma kateri mobitel?

Bye ::

Za model telefona se še nisem odločil. Kolebam med naročilom na GB ali AE, zato sprašujem, kaj je varneje.

Mare2 ::

Bye je izjavil:

Za model telefona se še nisem odločil. Kolebam med naročilom na GB ali AE, zato sprašujem, kaj je varneje.


Mene so na GB pred dvemi leti poskušali nategnit na suho. Rešil me je dispute preko paypala. Skratka, takoj, ko so na paypalu videli video posnete napake, so z GB ravnali dobesedno kot s cigani. Sploh jih niso spraševali za mnenje, nič. Takoj sem dobil povrnjen denar. Tako da prave varnosti iz Kitajske ni.

Seveda, ko poteče paypalova garancija si spet v p... :)

Bye ::

Hmm... Veliko je debatiranja na forumu s kupovanjem telefonov na GB/AE, na koncu je očitno pametneje zaviti v lokalno trgovino.

Mare2 ::

Bye je izjavil:

Hmm... Veliko je debatiranja na forumu s kupovanjem telefonov na GB/AE, na koncu je očitno pametneje zaviti v lokalno trgovino.


Saj če imaš srečo npr. v 80% se stvar ne pokvari in je vse OK. :)

Bye ::

:8)

SumTingWong ::

Prava dva sta se našla :))

Mare2 ::

SumTingWong je izjavil:

Prava dva sta se našla :))


SumTingWong, imaš ti kitajski mobilni telefon? :)

Bye ::

SumTingWong je izjavil:

Prava dva sta se našla :))

Karkoli ti to že pomeni :)

Mare2 ::

Bye je izjavil:

SumTingWong je izjavil:

Prava dva sta se našla :))

Karkoli ti to že pomeni :)

SumTingWong vsem svetuje, naj kupijo kitajske tablice in mobilce, on pa ima Samsung. :)

SumTingWong ::

Imam OnePlus 5. Kitajc. Imel prejšnje OnePlus modele, Xiaomi, Meizu mobitele, kupil že vrsto kitajske elektronike. Malo pogledaš reviewe (za določen izdelek) na internetu, pa je možnosti, da se opečeš zelo malo.

Če pa kupuješ Cubot, Elephone, Oukitel in podobne, potem pač igraš loterijo.

Dimnik ::

Točno tako...sumtingwong

MIHAc27 ::

Reviewi so tisti, ki velikokrat pri meni pretehtajo, ali nekaj sploh kupim ali ne, pa čeprav naročam pogosto stvari pod 20€.
Zato se tudi sam vedno potrudim da sprobam preden napišem review in napišem kaj več kot samo 'Looks good' ali 'Works'.

Stari maček ::

Tudi Cubot in Oukitel so čisto solidni telefoni. Za svojo ceno seveda.

Bye ::

Stari maček je izjavil:

Tudi Cubot in Oukitel so čisto solidni telefoni. Za svojo ceno seveda.

Niti ne; boljši modeli so 250 - 300 US$, kar ni glih konkurenčno napram premium znamkam.

bmwwww ::

Bye je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Tudi Cubot in Oukitel so čisto solidni telefoni. Za svojo ceno seveda.

Niti ne; boljši modeli so 250 - 300 US$, kar ni glih konkurenčno napram premium znamkam.


Glede na vzdevek, ajd spokaj oz. Bye bye. V vsaki temi pametujes o telefonih, a nedolgo nazaj si spraseval za kitajski tel.

Sicer pa AE prodaja stvari ki jih na GB nisem našel al pa so kr cenejse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bmwwww ()

Bye ::

bmwwww je izjavil:

Bye je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Tudi Cubot in Oukitel so čisto solidni telefoni. Za svojo ceno seveda.

Niti ne; boljši modeli so 250 - 300 US$, kar ni glih konkurenčno napram premium znamkam.


Glede na vzdevek, ajd spokaj oz. Bye bye. V vsaki temi pametujes o telefonih, a nedolgo nazaj si spraseval za kitajski tel.

Sicer pa AE prodaja stvari ki jih na GB nisem našel al pa so kr cenejse.

Pametuješ kvečjemu ti. Mrš!

bmwwww ::

Ajde pametuj dalje glede telefonov
:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bmwwww ()

mulc007 ::

11.11.2018 sem nekaj naročil na Aliexpress.
Danes piše: Your order will be closed in: 5 days 23 hours, 59 minutes. Šele ko ta čas poteče bom lahko odprl dispute če do takrat paket še ne bo dostavljen, kajne?

Če odprem package information pa notri piše naslednje:

Oddaja pošiljke/prevzem pošiljke ob sprejemu
2018-12-22 13:11:00

Ali to pomeni da je bil paket dostavljen že 22.12.2018? Jaz se ne spominjam da bi bil res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

Mare2 ::

Mogoče je kar poštar podpisal? Kot pri meni?

Jabo1 ::

mulc007 je izjavil:

11.11.2018 sem nekaj naročil na Aliexpress.
Danes piše: Your order will be closed in: 5 days 23 hours, 59 minutes. Šele ko ta čas poteče bom lahko odprl dispute če do takrat paket še ne bo dostavljen, kajne?

Če odprem package information pa notri piše naslednje:

Oddaja pošiljke/prevzem pošiljke ob sprejemu
2018-12-22 13:11:00

Ali to pomeni da je bil paket dostavljen že 22.12.2018? Jaz se ne spominjam da bi bil res.


Oddaja pošiljke/prevzem pošiljke se nanaša na prispetje na izvozno izmenjalno pošto, to pomeni državo izvora.
Ko pride paket v državo, je zapisano kot prispetje na uvozno izmenjalno pošto. to pomeni, da je tvoj paket odšel na pot proti Sloveniji 22.12. Najbolje je, da prodajalcu pošlješ prošnjo za extend the Buyer Protection (točka 2. pod Reminder). Če boš odpiral dispute boš dobil odgovor, da je paket "in transit" in glede na okoliščine (velika količina paketov) počakaj še kakšen teden.

MIHAc27 ::

Tako, daj prošnjo za podaljšanje Buyers Protection. Dispute pa OBVEZNO odpreš preden se ta izteče. Jaz ponavadi 1 dan prej. Ko se izteče dobi prodajalec denar, tudi če ti še nisi dobil paketa.

Steinkauz ::

Še vedno imaš dispute na voljo tudi po tem.

mulc007 ::

Time protection:
Če sem naročil 11.12.2018, paket pa je prispel na izvozno izmenjalno pošto šele 22.12.2018, koliko dni naj torej vpišem v okno Buyers protection? 40?
Mihac27 je napisal da šele po iztečenem času prodajalec dobi denar. To bi potem pomenilo da bi si prodajalec želel da je ta čas čim krajši.

Kakšno vezo ima za kupca če se odpre dispute šele potem ko je čas iztekel? Ali se kupec nima potem več kaj pritoževati, ali pa to pomeni samo to da je prodajalec dobil denar in se bo v primeru vračila denarja malo dlje čakalo?

Groot ::

mulc007 je izjavil:

Time protection:
Če sem naročil 11.12.2018, paket pa je prispel na izvozno izmenjalno pošto šele 22.12.2018, koliko dni naj torej vpišem v okno Buyers protection? 40?
Mihac27 je napisal da šele po iztečenem času prodajalec dobi denar. To bi potem pomenilo da bi si prodajalec želel da je ta čas čim krajši.

Kakšno vezo ima za kupca če se odpre dispute šele potem ko je čas iztekel? Ali se kupec nima potem več kaj pritoževati, ali pa to pomeni samo to da je prodajalec dobil denar in se bo v primeru vračila denarja malo dlje čakalo?


Ne predlagat podaljšanja Buyers protection, ampak preprosto odpri dispute in zahtevaj vračilo, saj izdelka nisi prejel. Naj se potem sami ubadajo s tem ali sploh so poslali ali ne itd. Se mi je že večkrat zgodilo, da so najprej kar sami nekaj podaljševali protection period, pa se je vse skupaj vleklo po 3+ mesece in seveda izdelek nikdar sploh ni prišel. Sploh ko kupiš v času black friday, božič, itd. se vedno kaj izgubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

Mare2 ::

06. Nov 2018 sem naročil en izdelek majhne vrednosti in ga še nisem dobil. Kaj sedaj? Piše: Your order will be closed in: 6 days 8 hours 26 minutes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

darkolord ::

Odpri dispute.

Mare2 ::

darkolord je izjavil:

Odpri dispute.

Sedaj ali počakam še 5 dni?

BorutK-73 ::

Podaljšaj zaščito za 14 dni, če v 14 dneh še vedno ni, odpreš dispute.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Eh, dva meseca je že krepko preveč. Kar sedaj naj odpre.

mulc007 ::

Zanimivo je to da na koncu ko ti vrnejo denar mislijo da so naredili ne vem kakšno dobro delo ker so ti nazaj nakazali denar in potem bi optimisti radi da jim daš še dobro oceno hehe

Jabo1 ::

mulc007 je izjavil:

Zanimivo je to da na koncu ko ti vrnejo denar mislijo da so naredili ne vem kakšno dobro delo ker so ti nazaj nakazali denar in potem bi optimisti radi da jim daš še dobro oceno hehe


Mislim, da v primeru, ko odpreš dispute preden je "Buyer protection period" končan, ne moreš dati ocene, če pa odpreš dispute kasneje, pa je na koncu avtomatično 3 zvezdice. Če je možno več, se pa zdajle ne spomnim. V zadnjih dveh letih so na področju evalvacije naredili precej sprememb.

louser ::

V primeru prevelikega nezadovoljstva prodajalcu onemogocijo poslovanje na njihovi platformi, tisto varscino jim pa poberejo.

Mare2 ::

darkolord je izjavil:

Eh, dva meseca je že krepko preveč. Kar sedaj naj odpre.

Departed country of origin
2018-11-08 23:57:07 [GMT+8]
Shipment left country of origin warehouse
2018-11-08 20:16:13 [GMT+8]
Shipment accepted by airline
2018-11-08 18:57:07 [GMT+8]
Shipment at country of origin warehouse
2018-11-08 04:30:50 [GMT+8]
Shipment dispatched
2018-11-08 04:30:50 [GMT+8]
-----------
Doslej se mi zgodilo, da nisem dobil pošiljke iz Kitaske. Tole je verjetno brez tracking numberja. :)

Jabo1 ::

Pri neregistriranih običajno ni obvestila "departed country of origin" razen pri Yanwen economic, ki gre preko Turčije in zamenja tracking number, pa še ta ni viden pri vseh sledilcih. Mene tole spominja na R.....CN, China Post.

Sicer ti pa v informacijah o naročilu piše, kdo je "carrier" in, če ima tracking.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Dzhimen ::

Prejšnji teden sem v poštni nabiralnik dobil paket iz Kitajske. Neke drobnarije sem naročal iz ALiExpressa, GearBesta in BangGood-a pred prazniki, pa sem odprl, da vidim katera reč je prišla. In ko odprem paket vidim da mi je nekdo poslal sončna očala Ray-Ban (fejk, ampak niso slabe). :))

Moj naslov, moja telefonska gor na paketu, skratka kot da bi jaz naročil, ampak nisem. Sem si mislil da je kdo zaj* in mi poslal očala namesto nečesa drugega kar sem naročil. Ampak grem gledat vse tracking številke (4 naročila sem še čakal) in nobena tracking številka se ne ujema s tem paketom. Sem si rekel da počakam da vse kar sem naročil pride in če bo slučajno kaj manjkalo se bom menil naprej in dispute odpiral itd.
Kakorkoli, začetek tedna prideta dva paketa, vse štima, čakam še dva, ki bosta vsak čas. No, danes pridejo pa trije paketi! :))

Dve stvari ki sem jih naročil in use štima, ter zaven še ena sončna očala Ray-Ban. :))

Paketi so iz Nizozemske, ne vem kdo mi jih pošilja, al je to kaka promocija al je kdo kaj sfalil, ampak oba paketa s temi sončnimi očali sta naslovnjena name, pa jih 100% nisem jaz naročal. In trenutno ne čakam nobenega paketa, tko da kar se mene tiče, so ta očala extra.

Zanima me ali se je še komu kaj podobnega zgodilo? Kako izvem kdo mi to pošilja in ali bi mogoče moral kaj ukrepati? Sicer pa se gratis sončnih očal ne branim, zmerom prav pridejo. :D

flameir ::

Dzhimen je izjavil:

Prejšnji teden sem v poštni nabiralnik dobil paket iz Kitajske. Neke drobnarije sem naročal iz ALiExpressa, GearBesta in BangGood-a pred prazniki, pa sem odprl, da vidim katera reč je prišla. In ko odprem paket vidim da mi je nekdo poslal sončna očala Ray-Ban (fejk, ampak niso slabe). :))

Moj naslov, moja telefonska gor na paketu, skratka kot da bi jaz naročil, ampak nisem. Sem si mislil da je kdo zaj* in mi poslal očala namesto nečesa drugega kar sem naročil. Ampak grem gledat vse tracking številke (4 naročila sem še čakal) in nobena tracking številka se ne ujema s tem paketom. Sem si rekel da počakam da vse kar sem naročil pride in če bo slučajno kaj manjkalo se bom menil naprej in dispute odpiral itd.
Kakorkoli, začetek tedna prideta dva paketa, vse štima, čakam še dva, ki bosta vsak čas. No, danes pridejo pa trije paketi! :))

Dve stvari ki sem jih naročil in use štima, ter zaven še ena sončna očala Ray-Ban. :))

Paketi so iz Nizozemske, ne vem kdo mi jih pošilja, al je to kaka promocija al je kdo kaj sfalil, ampak oba paketa s temi sončnimi očali sta naslovnjena name, pa jih 100% nisem jaz naročal. In trenutno ne čakam nobenega paketa, tko da kar se mene tiče, so ta očala extra.

Zanima me ali se je še komu kaj podobnega zgodilo? Kako izvem kdo mi to pošilja in ali bi mogoče moral kaj ukrepati? Sicer pa se gratis sončnih očal ne branim, zmerom prav pridejo. :D



HAHAHAHHAHAHA :D
jaz imam kvečjemu težave, ker še zmer čakam ene stvari iz 11.11. :(

FoxKnox ::

Meni je nekoč poštar ene naročene fake rejbanke predal drugmu in podpisal ali pa sam ukradel. Ne vem, sj mi je vrnu dnar. Sem pa že dobil dve identični pošiljki, z isto sledilno, čeprav sem naročil zgolj eno. Morda jih datumi, kot je 11.11 malo zmedejo tele kitajce

Jabo1 ::

Na takšen način si dvigujejo rating. Zelo pogosta stvar v večjih državah, npr. ZDA.
««
48 / 189
»»