» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
28 / 190
»»

DarwiN ::

Sej lani je bilo enako.. Končne cene praktično nespremenjene.. Ampak so bili kuponi s popusti na končni nakup. Neke ~15EUR za nakup nad ~100EUR in celo ~60EUR za nakup nad ~300EUR.. Nekaj v tem smislu. In jutri bi naj bili na voljo za kupit tile kuponi, oziroma mogoče že čez pol ure, od polnoči naprej.

Edit: Ampak kot vedno, AliExpress uporablja tracking, zato naši cigani na carinski pošti kasirajo dodatne 4EUR ob napačno navedeni vrednosti izdelka, zato ob nakupu pišite prodajalcem, naj navedejo točno ceno. Osebno jim pišem pri izdelkih nad ~9EUR, ker pri tistih cenejših naši "cariniki" niti ne upajo računat, ker se zavedajo, da bom zavrnil paket.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

MIHAc27 ::

Jup, splača se edin kak pameten kupon poiskat...

Ales ::

DarwiN je izjavil:

... Ampak kot vedno, AliExpress uporablja tracking, zato naši cigani na carinski pošti kasirajo dodatne 4EUR ob napačno navedeni vrednosti izdelka, zato ob nakupu pišite prodajalcem, naj navedejo točno ceno. Osebno jim pišem pri izdelkih nad ~9EUR, ker pri tistih cenejših naši "cariniki" niti ne upajo računat, ker se zavedajo, da bom zavrnil paket.

O čem zaboga ti govoriš? Kako vezo ima tracking s pravilno izpolnjenim mednarodnim CN22 obrazcem? In a resno misliš, da carinike kaj briga, kaj boš ti zavrnil in kaj ne? Samo svoje delo opravljajo in pri tem niti pod razno ne vedo, da sploh obstajaš.

Cariniki razmišljajo o tvojih paketih ja... WTF vam enim dogaja. :))

DarwiN ::

Kako vezo ima tracking s pravilno izpolnjenim mednarodnim CN22 obrazcem?

Tole "finto" smo nedavno tule pogruntali oziroma "dokončno potrdili", ko nas je več ducat naročilo quadcopterje. Tisti, ki nismo doplačali za tracking, smo dobili na dom brez komplikacij.. Vsi tisti, ki so pa doplačali za tracking, so potem plačali 4EUR "kazni" našim narinikom zaradi napačno navedene vrednosti. Skratka, na pakete s sledenjem se naši očitno usedejo, ker tam je večja verjetnost, da gre za artikel z višjo vrednostjo.

In a resno misliš, da carinike kaj briga, kaj boš ti zavrnil in kaj ne?

Well, koliko ljudi bo plačalo 4EUR "kazni" na paket, vreden recimo 5EUR? Kar veilk delež jih bo zavrnil paket in od prodajalca Kitajca izterjal vrnitev kupnine... Kmalu Kitajci več ne bi želeli pošiljat v Slovenijo in naša država bi bila tarča posmeha.

Ko pa je paket vreden recimo 16EUR, potem 4EUR "kazni" predstavlja zgolj 25% vrednosti artikla, zato bo vsak plačal oziroma doniral tem našim legalnim scammerjem na carinski pošti.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Ales ::

DarwiN je izjavil:

Kako vezo ima tracking s pravilno izpolnjenim mednarodnim CN22 obrazcem?

Tole "finto" smo nedavno tule pogruntali oziroma "dokončno potrdili", ko nas je več ducat naročilo quadcopterje. Tisti, ki nismo doplačali za tracking, smo dobili na dom brez komplikacij.. Vsi tisti, ki so pa doplačali za tracking, so potem plačali 4EUR "kazni" našim narinikom zaradi napačno navedene vrednosti. Skratka, na pakete s sledenjem se naši očitno usedejo, ker tam je večja verjetnost, da gre za artikel z višjo vrednostjo.

Z drugimi besedami, pravilno izpolnjen CN22 obrazec nima nobene veze s trackingom.

In a resno misliš, da carinike kaj briga, kaj boš ti zavrnil in kaj ne?

Well, koliko ljudi bo plačalo 4EUR "kazni" na paket, vreden recimo 5EUR? Kar veilk delež jih bo zavrnil paket in od prodajalca Kitajca izterjal vrnitev kupnine... Kmalu Kitajci več ne bi želeli pošiljat v Slovenijo in naša država bi bila tarča posmeha.

Ko pa je paket vreden recimo 16EUR, potem 4EUR "kazni" predstavlja zgolj 25% vrednosti artikla, zato bo vsak plačal oziroma doniral tem našim legalnim scammerjem na carinski pošti.

Skratka, drži, cariniki se ne zavedajo, da obstajate. Kitajci še manj.

Za leto 2015 statistika pravi, da je bilo interno na Kitajskem dostavljeno več kot 20.600.000.000 paketov, v prvih sedmih mesecih 2016 pa že več kot 15.700.000.000. Za mednarodno pošto iz Kitajske ven sem za 2015 zasledil podatek o 1.100.000.000 paketov, in to lepo s subvencionirano poštnino. Plus še vse, kar gre ven s kontejnerji mimo pošte in se potem razpošlje iz carinskih skladišč po svetu.

Dobro preštej nule. Še v sanjah ne bo nihče nehal karkoli kam pošiljati, ker se na Slo-techu slučajno najde kdo, ki zavrne kak $5 paket. Še med populacijo Slo-techa dvomim, da ste vsi skupaj statistično opazni, za nivo Slovenije sigurno ne, za Kitajce pa niti naša cela država ni.

Ste vam pa da razpravljati "kaznih", "donacijah", "usedanju" na pakete, itd. in si pri tem še misliti, da kdo ve, da obstajate. Med vsemi miljoni pošiljk v Sloveniji.

Medtem pa Kitajci v letošnjem letu interno in mednarodno spakirajo od oka 80.000.000 paketov dnevno... DNEVNO.

DarwiN ::

Z drugimi besedami, pravilno izpolnjen CN22 obrazec nima nobene veze s trackingom.

1. Aliexpress pošilja vse/večino paketov s trackingom
2. Navedena vrednost na CN22 obrazcu praktično nikoli ni pravilna
3. Jaz (naročim vsaj 50 paketov letno) in drugi slotechovci opažamo, da carinska pošta zahteva dokazila in posledično zaračuna 4EUR skoraj izključno samo na pakete s sledenjem.

Dobro preštej nule. Še v sanjah ne bo nihče nehal karkoli kam pošiljati, ker se na Slo-techu slučajno najde kdo, ki zavrne kak $5 paket.

Glej, Kitajcev je ogromno. Nisem mislil, da bi vsi prenehali pošiljat. Določeni pa zagotovo.

Namreč, če bi se naši cariniki držali svojega prikladno izmišljenega pravila in penalizirali vse malo večje tracking pakete z napačno navedeno vrednostjo, potem bi morali penalizirati tudi 1EUR vredne pakete, na katerih je naveden vrednost 2EUR... In takšnih je kar nekaj. Paketov do 5EUR. Marsikdo ne bo plačal in tega se cariniki zavedajo..

Rezultat?

Ker je paket sleden in malo večji, mi pošljejo zahtevek za dokazila..

1. Ko jim dokažem, da je paket vreden 4EUR, mi ga sprostijo brez "kazni" kljub temu, da je bila navedena napačna vrednost.
2. Ko pa jim dokažem, da je nek drug paket vreden 13EUR in je bila navedena napačna vrednost, mi pošljejo za plačat 4EUR.

Zakaj je temu tako?

Mimogrede, kuponi so na voljo. 7$ za nakupe nad 49$, 10$ za nakupe nad 69$, in tako naprej.. Pa to ni treba kupit enega artikla za to vsoto.. Lahko napolnite košarico z različnimi izdelki do 22EUR v skupni vrednosti 69$ ali več. Ampak vsake 3 ure je na voljo le določeno število kuponovo, ki jih razprodajo v cirka dveh sekundah. Tko da če niste hitri ...:)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

St235 ::

Namreč, če bi se naši cariniki držali svojega prikladno izmišljenega pravila in penalizirali vse malo večje tracking pakete z napačno navedeno vrednostjo, potem bi morali penalizirati tudi 1EUR vredne pakete, na katerih je naveden vrednost 2EUR... In takšnih je kar nekaj. Paketov do 5EUR. Marsikdo ne bo plačal in tega se cariniki zavedajo..

ne gre za nikakršno penalizacijo (razen v mokrih sanjah nekaterih teoretikov zarote). Gre za zaračunanje postopka. Če carisnka pošta brez izvedbe celotnega postopka oceni, da je nekaj vredno 1EUR potem postopka ne izpelje in posledično ne zaračuna. Point 4EUR ni kazen za vsak napačno izpolnjen CN obrazec ampak je strošek postopka, kadar je potreben dodaten pregled, ker je CN22 obrazec napačno izpolnjen. Če tega ne ločiš, pač jokaj skupaj s tistimi, ki jim pošta skriva pakete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

DarwiN ::

Point 4EUR ni kazen za vsak napačno izpolnjen CN obrazec ampak je strošek postopka, kadar je potreben dodaten pregled,

Sure, le da ta strošek postopka magično izgine in postane gratis, kadar se izkaže, da je izdelek dejansko vreden 3€, pa čeprav je navedena napačna vrednost in si v "prekršku".
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

St235 ::

Pa o kakšnih prekrških to sanjaš? Gre za strošek postopka, ki se lahko zaračuna. Meni je zadnjič urar zamenjal materijo na uri in mi ni računal dela. Ziher je vsak taka baraba kot poštarji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

DarwiN ::

Glej, Lakotnik29. Naj ti narišem, kot že 1x v perteklosti.

Primer številka 1, dejanska vrednost 20EUR, navedena vrednost na CN22 obrazcu 20EUR.
Opravijo postopek, zahtevajo dokazila, ugotovijo pravilno navedeno vrednost, ne računajo ničesar za svoj trud.

Primer številka 2, dejanska vrednost 20EUR, navedena vrednost na CN22 obrazcu 9EUR.
Opravijo postopek, zahtevajo dokazila, ugotovijo napačno navedeno vrednost, računajo 4EUR za svoj trud.

Primer številka 3, dejanska vrednost 4EUR, navedena vrednost na CN22 obrazcu 2EUR.
Opravijo postopek, zahtevajo dokazila, ugotovijo napačno navedeno vrednost, ne računajo ničesar za svoj trud.

Explain! Zakaj so radodarni v prvem in predvsem tretjem primeru, ko pa je vedno bil opravljen isti postopek in so imeli iste stroške?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

St235 ::

Primer 1 - ker ni osnove, saj so bili znesko pravilni in ni upravičeno, da zaračunajo.

Primer 2 - ker imajo do tega pravico tega.

Primer 3 - Vprašaj carinsko pošto, jaz grem pa mojega urarja prijavit na tramvajkomando. Pa lahko jim še hvala rečeš, da te niso zajebaval po nepotrebnem.

OK.d ::

DarwiN je izjavil:

Z drugimi besedami, pravilno izpolnjen CN22 obrazec nima nobene veze s trackingom.

1. Aliexpress pošilja vse/večino paketov s trackingom
2. Navedena vrednost na CN22 obrazcu praktično nikoli ni pravilna
3. Jaz (naročim vsaj 50 paketov letno) in drugi slotechovci opažamo, da carinska pošta zahteva dokazila in posledično zaračuna 4EUR skoraj izključno samo na pakete s sledenjem.

Dobro preštej nule. Še v sanjah ne bo nihče nehal karkoli kam pošiljati, ker se na Slo-techu slučajno najde kdo, ki zavrne kak $5 paket.

Glej, Kitajcev je ogromno. Nisem mislil, da bi vsi prenehali pošiljat. Določeni pa zagotovo.

Namreč, če bi se naši cariniki držali svojega prikladno izmišljenega pravila in penalizirali vse malo večje tracking pakete z napačno navedeno vrednostjo, potem bi morali penalizirati tudi 1EUR vredne pakete, na katerih je naveden vrednost 2EUR... In takšnih je kar nekaj. Paketov do 5EUR. Marsikdo ne bo plačal in tega se cariniki zavedajo..

Rezultat?

Ker je paket sleden in malo večji, mi pošljejo zahtevek za dokazila..

1. Ko jim dokažem, da je paket vreden 4EUR, mi ga sprostijo brez "kazni" kljub temu, da je bila navedena napačna vrednost.
2. Ko pa jim dokažem, da je nek drug paket vreden 13EUR in je bila navedena napačna vrednost, mi pošljejo za plačat 4EUR.

Zakaj je temu tako?

Mimogrede, kuponi so na voljo. 7$ za nakupe nad 49$, 10$ za nakupe nad 69$, in tako naprej.. Pa to ni treba kupit enega artikla za to vsoto.. Lahko napolnite košarico z različnimi izdelki do 22EUR v skupni vrednosti 69$ ali več. Ampak vsake 3 ure je na voljo le določeno število kuponovo, ki jih razprodajo v cirka dveh sekundah. Tko da če niste hitri ...:)

Ja itak hiter, ko se čas odšteje sploh več ne ponudi menjave kuponov za 700 in 1000.

Kdaj se zdaj te razprodaje pričnejo na aliju?
LPOK.d

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OK.d ()

N0t0ri0us ::

Eno vprašanje.

Naročil sem paket from čajna, 6 različnih hex ključev za v baterijski vratlnik, skupna cena 13.15$ Prodajalcu izrecno napišem, da naj na cn22 napiše 13.15$ vrednost in 6x hex driver. In tako tudi stori, ampak mu je nekako še uspelo na cn22 napisati sledeče:

količina opis cena skupaj
1 6x hex driver 13.15 13.15
2 6x hex driver 13.15 36.30

skupaj 39.45$

seveda paket ustavijo na carini in zaračunajo 4€ zaradi napačno izpolnjenega cn22

Prodajalec sedaj noče vrnit teh 4€ čeprav sem mu na široko in počez objasnil situacijo

Ali kdo ve kje v aliexpressovih pravilih piše kdo v tem primeru nosi nastale stroške. Prodajalec trdi, da je on naredil tako kot sem mu naročil ampak da je njegova napaka. vem da obstaja dispute ampak vseeno bi mu rad na lep način povedal kakšne so njegove dolžnosti.

japol ::

Jst ne j... 5%. Napišeš da mu daješ cajt dan ali dva da reši drugače daš negativni feedback oz. dispute. Konc debate. Vedno vžge, pa na leto naročim preko 120 paketkov od 0,5EUR pa do 70EUR. Gre za to da mu daš dovolj časa da popravi, napaka je na njem,... ni drugega. Če te pa kontaktirajo pa potem tistim razložiš in dostaviš korespodenco.
Da pa si na varni strani, pa poskeniraš oz. obrazložiš kaj je narobe naredu.
Pa dej mal razmišljajte: a je to prvi obrazec k ga je zaj...? A je to prvi paket v slo oz v EU? itd. Neki kinez nalaga, če rata - rata. Vidm da so iz dneva v dan bolj šlampasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: japol ()

Mare2 ::

p5334660 kitajci ga zares serjejo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

OK.d ::

10 minut po začetku so se jim plačila vsa zabila, par miljonov $ na minuto zdaj laufa>:D
LPOK.d

tureavanture ::

Kakšen je to nateg?

Še na WISH listi imam kot dokaz določen izdelek iz 22€ da naj bi bil danes spuščen na 9€, in ko hočem naročiti je cena 22€, hkrati pa v wish listu še vedno piše 9 dolarjev....

hotig ::

Zgleda, da je danes kr precej težav na AE. Men že cel dan piše, da majo težave z maestro kartico. No zdej je pa nehal to pisat, ampak ko vpišem številko kartice piše, da ne sprejemajo to vrsto kartice, čeprav jo ma prodajalec v svojem seznamu. No ja, danes sm mislu po nakupih, ampak če ne zrihtajo zadev kmalu, bom danes šparal :)

pegasus ::

Ob 9am je šlo skozi vse bp.

N0t0ri0us ::

2 uri nazaj tudi

BorutK-73 ::

Meni je ob 14h šlo normalno skozi.
Cene so pa spustili samo za par centov, edino skupen popust(10%) je ok. Včeraj so VSE kar ima oznako 11.11 podražili.

hotig ::

Men pa še vedno piše na vrhu strani, da majo neke težave z maestro karticami in da nej probam pozneje. A jst kej narobe delam al kaj, nevem!? A vi trije (pegasus, N0t0ri0us, BorutK-73) ste vsi plačevali z maestro kartico?

DarwiN ::

edino skupen popust(10%) je ok.

Kje to vidiš? A je kakšna koda?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

hotig ::

Pa še razlaga:
- označim Other peyment methods (čeprav tam več ni znaka za maestro)
- odpre se novo okno in na vrhu v oranžnem okencu piše: Due to system problems, we can not process Maestro card temporarily. Sorry for any inconvenience. Please try later today.
- in tako je že cel dan, nevem a so se kej skregal al kaj, mogoče bo pa tako samo danes dokler ne neha ta 11.11. razprodaja

Nona ::

Šlo brez problema skoz - Visa

OK.d ::

Ja tale 11.11 je bil čisti nateg s cenami, sem primerjal cene od svojih prejšnjih nakupov in so skoraj vse bile nižje kot danes s popusti:P
LPOK.d

BorutK-73 ::

hotig - Predplačniška Visa od Banke Koper

hotig ::

Danes sem dobil obvestilo od Carinske pošte. Gre se za torbo z AE v vrednosti 29€, za katero hočejo, da jim pošljem ustrezne dokumente (račun ali drugi dokument) in jo bodo obdavčili (pa še svoje delo bojo obračunali). Ker od AE nimam dejanskega računa, me zanima, kaj naj jim pošljem. A bo print screen strani z mojimi podatki in ceno dovolj. Prosil bi odgovor nekoga, ki ima s tem že izkušnje.

broken/link ::

screenshot, kjer je vse razvidno, koliko si plačal in za kateri produkt se gre, je dovolj.

monaco ::

Gres pod my orders, odpres order in naredis screenshoot ali print v pdf strani kjer so vsi podatki.
www.ramsak.si

hotig ::

Hvala za odgovore, sem točno to naredil (screenshot s podatki). Zdej pa lahko samo še čakam na paket in dam poštarju verjetno več za postopek kot pa za ddv :)

MIHAc27 ::

4-5€ računaj

Če ti je predrago, drugič naročaj znotraj EU in ne bo nobenih dajatev carini/DDV-ja

hotig ::

@MIHA
Izdelek je v redni ceni okoli 70€, jaz sem ga pa kupil za slabih 30€. Če prištejem DDV in stroške carinske pošte bo še vedno pod 40€, tako da sem na koncu še vedno profitiral.

Mare2 ::

hotig, kaj si to kupil?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

hotig ::

Kupil sem en nahrbtnik/torbo za prenosnik. Trenutno sem uporabljal en nahrbtnik znamke Port, ki se je po slabem letu dni raztrgal (nikoli več ta brand). Zdej mi vsaj žal nebo, čeprav torba zgleda super in komentarji so bili pozitivni. No bomo vidli, se oglasim čez leto dni :)

Muuustaaa ::

Pozdravljeni!
imam nekaj vrpasanj, ker bi rad prvič naročal preko aliexpresa..

in če sem dobro razbral iz prejšnjih postov DDV plačam samo v primeru če je vrednost izdelka nad 22EUR?? kaj pa carino? kakšno vrednost mora presegati izdelek?

če v košarico naberem različne izdelke iz različnih trgovin bodo poslani vsi ločeno...tako da ce je cena iz vsake trgovine recimo 20EUR...pridejo paketi ločeno in vsak je pregledan in carinjen posebej...če praav razumem..ali?

hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Muuustaaa ()

monaco ::

DDV nad 22€, vkolikor kitajec ne izpolni pravilno CN22 obrazec na pošiljki lahko Furs preveri vrednost, kar te stane 5€. Carina je za večino blaga nad 150€.

Če kupuješ od različnih trgovcev, pridejo izdelki ločeno in se pri vsakem posebej gleda. Vkolikor jih kupiš več od istega večinoma pošljejo skupaj in ti potem gledajo skupno vrednost.
www.ramsak.si

MIHAc27 ::

Ko mečeš izdelke v košarico, jih Ali že kar lepo sam popredalčka od vsake trgovine posebej. Potem vsaka trgovina pošlje svoje, z svojim trackingom (ali pač brez če je zelo majhna vrednost).

DX na primer pa ne dela tako. Dx kar naročiš nabavi zate, potem pa pošlje v 1 paketu vse, če se da (če par dni na nek izdelek čakaš, pa ga še kar ni pošlje običajno kar ima naprej, da se ne čaka sto let, ostalo pa ko pride).

do 22EUR ti ni potrebno plačat nič, če je pravilno izpolnjen CN022 obrazec za uvoz (gor piše kaj se pošilja in vrednost)

Če obrazec ni pravilno izpolnjen pošta računa 4-5EUR

nad 22EUR plačaš uvozni DDV
nad 150EUR plačaš carinsko dajatev + uvozni DDV

P.S.: Če naročaš več stvari, manjše vrednosti jih pač naberi za 22EUR, zaključi naročilo, nato ponovi vajo. Je pa fino še opozorit trgovino, da naj pošljejo 2/več paketov ker radi združijo pakete, da si prihranijo stroške. Ali pa enostavno naroči z par dnevnim zamikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

Muuustaaa ::

MIHAc27 je izjavil:

Ko mečeš izdelke v košarico, jih Ali že kar lepo sam popredalčka od vsake trgovine posebej. Potem vsaka trgovina pošlje svoje, z svojim trackingom (ali pač brez če je zelo majhna vrednost).

DX na primer pa ne dela tako. Dx kar naročiš nabavi zate, potem pa pošlje v 1 paketu vse, če se da (če par dni na nek izdelek čakaš, pa ga še kar ni pošlje običajno kar ima naprej, da se ne čaka sto let, ostalo pa ko pride).

do 22EUR ti ni potrebno plačat nič, če je pravilno izpolnjen CN022 obrazec za uvoz (gor piše kaj se pošilja in vrednost)

Če obrazec ni pravilno izpolnjen pošta računa 4-5EUR

nad 22EUR plačaš uvozni DDV
nad 150EUR plačaš carinsko dajatev + uvozni DDV

P.S.: Če naročaš več stvari, manjše vrednosti jih pač naberi za 22EUR, zaključi naročilo, nato ponovi vajo. Je pa fino še opozorit trgovino, da naj pošljejo 2/več paketov ker radi združijo pakete, da si prihranijo stroške. Ali pa enostavno naroči z par dnevnim zamikom.



Kaj lahko storim da pravilno izpolnijo CN022? verjetno samo opomnim ali?

v primeru majhnega nakupa... mislis verjetno če je količinsko več kot za 22€, da se potem splača razdelit na več paketov in tako zmanjšat stroške?

MIHAc27 ::

Kaj dosti ne moreš narediti, da Kitajc pravilno izpolni CN022. Lahko ga prosiš, in mogoče celo naredi pravilno (sem že imel primer.. naročena 2 ista izdelka, isti dan. Za oba prosil naj prav izpolnejo. Na enemu so, na drugem pa ne več).

Če se ti ljubi zafrkavat, lahko seveda naši carini rečeš, da teh 5€ ne boš plačal. Nato od Kitajca zahtevaš vračilo kupnine (ker izdelek ni prišel) ali pa plačaš in zahtevaš od Kitajca, da ti teh nekaj € povrne. Konec konca je izpolnjevanje tega obrazca njegova naloga. Ampak večini se z tem ne ljubi ukvarjat ker bo kup pregovarjanja in živcev.

Glede malih nakupov pa ja... če bi hotel kupiti 3 USB klučke po 10€ ne naroči vseh naenkrat anpak samo 2 da prideš na 20€. Pa potem še tistega enega posebej.

Je pa še tako... tudi če je CN022 narobe izpolnjen, lahko carina paket spusti čez. Pač vsega ne pregledajo. Majhni paketki gredo radi čez.

monaco ::

Jaz vsakemu kitajcu ob opombah napišem naj pravilno izpolni CN22 z realnimi podatki. Slaba polovica jih potem to res naredi. Pri manjših paketih carina praviloma ne komplicira, kadar pa odprejo in pošljejo komentar, pri večjih vrednostih plačam tistih 5€ in jih potem terjam od kitajcev (praviloma ponudijo popust za naslednji nakup), pri vrednostih pod 10€ pa (razen če izdelek nujno rabim) enostavno paket zavrnem in odprem dispute pa dobim denar vrnjen.

Res ne razumem, zakaj ja tak problem prav napisat... pa saj nikjer po svetu več ne jemljejo resno tistega "gift" in vrednosti $1 na paketu...
www.ramsak.si

MIHAc27 ::

Uf, če je pri tebi 50% pravilno izpolnjenih CN obrazcev, je že kar super. Pri meni je bolj nekako 20%.
Če ne težim je pa pod 5%.

P.S: Sem šel prav štet.. letos sem naročil 29 paketov

monaco ::

MIHAc27 je izjavil:


P.S: Sem šel prav štet.. letos sem naročil 29 paketov

Hm... blizu 190 letos ;) Je pa res, da so v glavnem drobnarije in veliko je tudi "craft" izdelkov za ženo...

Sem bil pozoren zadnji mesec in je od tistih ko sem težil kar blizu polovica takih, ko so vsaj približno pravilno izpolnjeni.
www.ramsak.si

BorutK-73 ::

Jaz še nobenemu nisem težil za CN obrazec, pa do sedaj še nisem imel težav. Grem pa do max 15€ na prodajalca/paket.

jero_no1 ::

Nisem dobil predmeta naročenega na aliexpress, trgovec je dal poizvedbo in se je zadeva res zgubila.



Če prav razumem, v primeru, da kliknem na Accept, bom ostal brez €€€ in naročenga predmeta, tako da moram obvezno zavrniti ta predlog?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jero_no1 ()

OvCa77 ::

jero_no1 je izjavil:

Nisem dobil predmeta naročenega na aliexpress, trgovec je dal poizvedbo in se je zadeva res zgubila.



Če prav razumem, v primeru, da kliknem na Accept, bom ostal brez €€€ in naročenga predmeta, tako da moram obvezno zavrniti ta predlog?


Reject stisni in se kregaj naprej
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

N0t0ri0us ::

N0t0ri0us je izjavil:

Eno vprašanje.

Naročil sem paket from čajna, 6 različnih hex ključev za v baterijski vratlnik, skupna cena 13.15$ Prodajalcu izrecno napišem, da naj na cn22 napiše 13.15$ vrednost in 6x hex driver. In tako tudi stori, ampak mu je nekako še uspelo na cn22 napisati sledeče:

količina opis cena skupaj
1 6x hex driver 13.15 13.15
2 6x hex driver 13.15 36.30

skupaj 39.45$

seveda paket ustavijo na carini in zaračunajo 4EUR zaradi napačno izpolnjenega cn22

Prodajalec sedaj noče vrnit teh 4EUR čeprav sem mu na široko in počez objasnil situacijo

Ali kdo ve kje v aliexpressovih pravilih piše kdo v tem primeru nosi nastale stroške. Prodajalec trdi, da je on naredil tako kot sem mu naročil ampak da je njegova napaka. vem da obstaja dispute ampak vseeno bi mu rad na lep način povedal kakšne so njegove dolžnosti.


odprl dispute, pod items not received - hold by custom, napisal tole: (ni ravno blesteča ang)
I asked seller to fill out the CN form correctly - 6x nut driver with price 13.15$, but he did a mistake. The packet was hold by customs, where I had to send them invoice, and because the cn22 form was not fulfilled correctly I had to pay 4EUR-4.4$ I warned the seller to fill out cn22 correctly but he failed! Now he is refusing to pay the costs which are incured because his fault. He says that that paying tax is not his duty - yes it's not, but his duty is to fill out the custom declaration form correctly!


prodajalčev odgovor
Comments:
we have send out the parcel, and the buyer have get the items.


Počakal sem nekaj dni da je potekel rok za dogovarjanje in danes dobim od aliexpresa mail

We noticed your claim is that you had to pay extra EUR 4 (USD 4.2) due to wrong declaration. Under this condition, we will provide you partial refund.


Prvi prodajalec ki bo dobil negativen feedback.. opravil sem približno 250 nakupov vse skupaj in nikoli ni bilo težav.

Sedaj vidim, da mi je prodajalec dal pozitivni feedback takoj po tem, ko je aliexpress odločil da sem upravičen do refunda.. no jaz ga njemu nisem.. je imel izbiro..

Zgodovina sprememb…

monaco ::

Osnovno pravilo. Refund vedno preko Aliexpressa. Nikoli ne sprejmi drugih opcija. Glede na vajin pogovor preveri ce ti je res poslal preko paypala (to ne traja 5 dni ;) ), potem daj cancel ce denar ze imam, nikakor pa ne accept. Jaz bi dal reject in naj tu resijo.
www.ramsak.si

BorutK-73 ::

jero
Takoj ko boš dal accept, se ti prodajalec ne bo več oglasil in s tem tudi denarja ne boš dobil.
Reject in čakaj da se AE vmeša.

Zgodovina sprememb…

jero_no1 ::

BorutK-73 je izjavil:

jero
Takoj ko boš dal accept, se ti prodajalec ne bo več oglasil in s tem tudi denarja ne boš dobil.
Reject in čakaj da se AE vmeša.


Hvala, sem mu napisal še eno lepo sporočilce, naj se ne dela norca iz mene.

Je reku, da dobim €€€ nazaj, ampak da gre to preko aliexpress in bo trajalo nekaj dni. Ne vem zakaj sem potem njemu mogu dat paypal, če mi ne bo kao on nakazoval?

Dear buyer,
Please be noted that money has been released by AliExpress to your payment account
Refund will be credited within the next 7 working days.
If you have not received the refund after that time,please contact AliExpress directly for help.
How to access to ALI:On the right side of home page,there is a button of Hot questions.
Best regards,
««
28 / 190
»»