» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
27 / 190
»»

ttommy ::

Na hčerkinem HTC Desire 820s sem menjal LCD ekran, ki sem ga naročil preko eBay. Dela BP. Ampak sem bil malo neroden pri razstavljanju telefona in sem uničil vezje z zadnje kamere. Na eBay so okrog 20€, na Aliexpress sem pa našel isto za 9,99€. Kaj mislite, koliko možnosti je, da bo delala?

https://www.aliexpress.com/item/Origina...
Gamer

Okapi ::

76% (plus minus 3,7%).;)

bobr82 ::

BorutK-73 je izjavil:

A si mogoče dal slabo oceno? Jaz sem dal za en izdelek 2 zvezdici in imam tudi isto sporočilo, pa nisem dal dispute. Pri ostalih kjer sem dal 5* je pa finnished.


Ocena je 5 zvezdic. Mogoče ima Aliexspress kakšne težave z prodajalcem pa jim noče plačati...

butters81 ::

Zdravo,

pri naročevanju na aliexpressu se mi je pojavila težava. Na top-one strani, trgovina s 60000 scorom in 4.9 od 5 zvezdic, sem naročil in kupil telefon xiaomi. Pri plačevanju sem uporabil Viso electron. Nakup sem opravil včeraj zvečer okoli 19h, na naročilu je pisalo payment is being verified. Danes popoldne sem šel na abanko pogledat stanje na kartici. Izpisek je od včeraj nižji točno za vrednost telefona plus DHL poštinne, vsi podatki so bili pravilni in točni. Se pravi sem telefon že plačal, danes pa dobim mail, da je naročilo zaprto in hočejo My Appeal, kjer moram vnesti sliko kartice, dokumentov itd. Ker takih stvari nočem nalagati, jih tudi ne bom.

Vprašal bi, če se je komu tukaj pripetilo podobno in kaj ste storili? Brez denarja verjetno ne bom ostal, piše da če se ne pritožim da dobim denar nazaj v 15 3-15dneh. Na aliexpress se bom obrnil na podporo, vendar me zanima, če je kdo to že doživel, koliko hitro vrnejo denar na kartico? Ostal bom trenutno brez telefona in brez denarja za 2 tedna?

Hvala in lep pozdrav

OvCa77 ::

Pošlji sprednjo stran kartice, s zakrititmi vsemi št. razen zadnjih 4. in to je to
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Mare2 ::

butters81 je izjavil:

Zdravo,

da je naročilo zaprto in hočejo My Appeal, kjer moram vnesti sliko kartice, dokumentov itd.


Jaz sem na Aliexpresu kupil tablico in spet drugje etui. Nihče ni rabil skena kartice. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

monaco ::

Appeal?? Aliexpress ima alipay ;)
www.ramsak.si

butters81 ::

@monaco nisem plača z alipay, ker ga nimam. Plačal sem direktno z Viso, ker je to bila opcija. In sedaj ko so plačilo 1 dan preverjali, so napisali da moram na opciji My Appeal vnesti dodatne podatke o kartici (scan obeh strani), izpisek banke, scan osebnega dokumenta. Ker tega nočem narediti, tudi če zakrijem vse razen zadnje 4 št, je nastal problem.

Sem kontaktiral aliexpress, pravijo, da je moja banka (abanka) zadržala denar in jim ga niso posredovali. Jutri kličem na abanko, da vidim stanje. Vendar kakor razumem, tudi če abanka sprosti denar naprej, moram vseeno odpreti naročilo (ker je closed) s tem da objavim podatke kartice in osebne. Res upam, da je res abanka zadržala, da ga hitro dobim nazaj na račun. Ker če so že poslali aliexpressu, bom kot piše čakal na refund od 3-15 dni. Potem pa naročim xiaomi na efoxu preko paypal :)

Razumem, da se gre za varnost moje kartice, vendar drugje gre vedno s kartico čez, nikoli ni bilo težav (letala, hostli itd) s paypalom je pa itak milina plačevat proti temu. Ena izkušnja več, mogoče si celo zrihtam alipay v prihodnosti, vendar verjetno ne trenutno.

Lp

Mare2 ::

Mogoče Ime Priimek ni identičen. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

monaco ::

Odpri alipay in je problem rešen ;)
www.ramsak.si

KuntaKinte ::

Mare2 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

A je Kitajska v EU?


V nekaterih primerih gre "skozi". :)


šlo skozi brez problema

bobr82 ::

bobr82 je izjavil:

bobr82 je izjavil:

Pzdravljeni!

Na aliexspressu sem naročil pošiljko, katero sem dobil, zaklučil in ocenil nakup, sedaj pa mi pod status naročila piše "Fund Processing". Zanima me kaj to pomeni in zakaj je do tega prišlo.

Hvala za pomoč!


Naročilo ima še vedno status "Fund Processing", prav tako, ga ne morem zbrisati, se mi je enako zgodilo še pri enem naročilu, pri ostalih pa je lepo napisalo "finished" in sem jih lahko izbrisal in so vidni v meniju "Deleted Orders". Pri vseh sem pritisnil "Confirm Order Received" in nato "submit" tako, da mi ni jasno zakaj bi zadrževali plačilo prodajalcu saj nimam pripomb na dostavo ali vsebino. Bom še malo počakal, če se nebo premaknilo pa bom kontaktiral pomoč na aliexspresu.



Zadeva se je sama uredila po točno 14 dneh od dneva zaklučka nakupa. Hvala vsem za pomoč!

BorutK-73 ::

Pri meni je bilo isto. Sedaj piše da je končano.

mardziha83 ::

Lep pozdrav

Imam eno vprašanje. In sicer z punco sva naročila eno oblekco za hčerko, dobila sma pa moške športne hlače. Odprla sma dispute. Dobila pa predlog prodajalca no return & no refund. V komentarju so pa napisali da zaprema dispute pa da nama bodo poslali kakor hitro bodo lahko. Vse lepo in prav ampak mene moti tisti predlog no return & no refund. Kako ste vi teke težave reševali. Ker ko enkrat zapreš dispute ga ne moreš več odpreti za isti predmet? Prilagam še sliko za lažje razumevanje.

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

ne sprejmi tega, ker če boš sprejel se lahko posloviš od obleke in od denarja. Kupi drugo oblekco pri drugemu prodajalcu, temu pa napiši naj ti vrne denar v celoti - če se ne bo s tem strinjal ga prijavi na aliexpress, dodal boš dokazila zravn in boš dobil denar nazaj.

monaco ::

To vedno poskušajo. Vztrajaj pri svojem in znotraj dispute zahtevaj full refund.
www.ramsak.si

mardziha83 ::

Hvala za odgovore. Bom zahteval full refund, če ne pa javim aliexpressu. Pol če mi vrnejo denar, mi nakažejo na kartico s katero sem kupil? Mam pa SmartPayCard od mastercard-a.

MIHAc27 ::

-Če si pripravljen sprejet tiste hlače kot kompenzacijo, potem zapri dispute in naroči še enkrat.

-Če nisi, potem zahtevaj full refund ali vsaj partial refund (če ti hlače pridejo kaj prav). Nato naroči ponovno (če je le možno pri nekom drugem)

Ko enkrat zapreš dispute, ti kitajc ni več dolžan nič pošiljat, vsaj Aliexpress se tukaj ne bo nič sekiral, če ne dobiš nič. Še vedno daš lahko oceno 1..

mardziha83 ::

Hlače mi čisto nič ne pridejo prav, niti mi niso všeč niti prav (100 kg ded v xs hlačah :D). Njegov predlog sem zavrnil in še enkrat napisal da zahtevam full refund ali pa da mi pošljejo naročeno. Pa tudi sem napisal dokler se zadeva ne reši ne bom zaprl disputa.

slodreamer ::

Če koga zanima poceni mehanska tipkovnica, priporočam tole. Meni je res všeč, na youtube je kar nekaj reviewov in so tudi vzpodbudni. Pride lepo zapakirana v škatli in je veselje za tipkat :P Jaz sem naročil pri tem prodajalcu na linku in je prišlo v 10 dneh.

broken/link ::

mardziha83 je izjavil:

Hlače mi čisto nič ne pridejo prav, niti mi niso všeč niti prav (100 kg ded v xs hlačah :D). Njegov predlog sem zavrnil in še enkrat napisal da zahtevam full refund ali pa da mi pošljejo naročeno. Pa tudi sem napisal dokler se zadeva ne reši ne bom zaprl disputa.

samo pazi, da ne poteče čas za rešitev problema.

;-) ::

Prodajalca ganja cas ne njega ce cas potece sledi full refound

Pithlit ::

;-) je izjavil:

Prodajalca ganja cas ne njega ce cas potece sledi full refound

Obrazloži.
Life is as complicated as we make it...

;-) ::

Nerabim ti razlozi zakaj bi njega ganjal cas ce je podal dispute?

V mojem primeru se je prodajalec delal nepismenega pa sem kr zaprosil AE da pove mnenje, AE je dal predlog kako naj se dogovorima jas sem povedal svoje potem pa je na prodajalcu da se pravi cas zjasni drugace je direktno full refound ce se dela gluhega

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Pithlit ::

In od kje tebi da gre tukaj za identičen primer (da je uporabnik prosil Ali za razsodnika)?

Kolikor vemo je le odprl dispute, in nič drugega.
Life is as complicated as we make it...

monaco ::

Saj če odpreš dispute, ti prodajalec nekaj ponudi (večinoma da bo novo poslal če zapreš dispute) in če se s tem ne strinjaš, ima prodajalec še eno možnost. Če se ne dogovorita ali če prodajalec ne reagira na dispute, se vedno vključi Ali in v večini primerov se reši v korist kupca (razen kadar so jasni argumenti na strani prodajalca - tipičen primer so SD kartice. Kupiš 64gb sd kartico, toda v opisu piše, da je real capacity med 8 in 64 gb.)
www.ramsak.si

mardziha83 ::

Update. Prodajalec mi je rekel, da mi bo poslal pravi artikel. Dal mi je tudi tracking number. Sem šel preverit tracking number na track17 pa še ni blo nič napisanega da je paket na poti. Bom še počakal 2-3 dni da vidim če je v sistemu. Pol pa lahk zaprem dispute?

Okapi ::

Zapreš, ko ti poštar prinese pravo stvar.

Pithlit ::

mardziha83 je izjavil:

Pol pa lahk zaprem dispute?

Ti kar zapri... če prodajalcu ki je že prvič zajebal zaupaš da v drugo pa ne bo.
Life is as complicated as we make it...

monaco ::

Okapi je izjavil:

Zapreš, ko ti poštar prinese pravo stvar.

Točno tako!
www.ramsak.si

MIHAc27 ::

Okapi je izjavil:

Zapreš, ko ti poštar prinese pravo stvar.

Točno to. Tracking itak včasih rabi tud kak teden da začne delat. Pa obstajajo tudi fake tracking številke, tko da... to da je dal številko še vedno nič ne pomeni.

jakan123 ::

Ima kdo izkušnje z naročanjem kopij Allstark? Eni prodajajo čevlje s podobnim logotipom kot ga ima Converse, vendar z drugimi napisi. Gre to čez carino ali ne?

darkolord ::

Ne.

MIHAc27 ::

darkolord je izjavil:

Ne.


Lahko gre, ampak če carinik pregleda pošiljko, bo skoraj zagotovo šlo na uničenje.
Večje pakete bolj gledajo kot majhne. Čevlji za 10€ bodo tako skoraj zagotovo pregledani, medtem ko kaka SD kartica, tudi če stane 50€+ zna iti mimo pregleda.

Sam takih čevljev ne bi naročal.

japol ::

Ne nasedaj ponovnem pošiljanju! Jasno? Vedno naj vrne denar, pa potem ponovno naroči. Ker pri drugem pošiljanju ti bo nalagal, da pošta traja več dni. Tebi pa se 60 dni šteje že od prvega naročila. Ko mine teh 60dni se nimaš kaj pritoževat. Vedno mora za vsako naročilo ponovno teči 60dni! Ti dam jst tracking number za cegu vrednosti 300EUR če češ, 5x. ;)
Pa še to, pri vračilu bodo hotl met tvoj naslov. Da ne bi slučajno jim ga dajal! Vedno jim napiši, da naj vrnejo na naslov s katerega so dobili nakazilo!
Jaz jim že skoraj napol grozim. Ne j.... 5%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: japol ()

flameir ::

v petek 11. 11. bo kar nekaj lepih popustov na alliju :)

koliko je že omejitev, da ni carine/davka?

darkolord ::

22 za ddv, 150 za carino

Zgodovina sprememb…

OvCa77 ::

Hitro pobrat kupone
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

darkolord ::

Bodite pozorni - prodajalci zelo pogosto dvignejo cene, da jih lahko potem znižajo. Mnogokrat so takrat še dražje kot običajno.

Zgodovina sprememb…

monaco ::

Ja, sem gledal kar nekaj artiklov, ki jih tako spremljam in so trenutno krepko dražji, potem pa zraven napisana 11.11 normalna cena ;)
Je pa kakšna stvar tudi res ugodnejša!
www.ramsak.si

MIHAc27 ::

Na Alija in njihove popuste se hitro navadiš. Namreč trgovine imajo kar pogosto popuste, ki trajajo samo še kak dan.
Ampak če pogledaš po tem času, ta popust ponavadi spet osvežijo, in spet in spet.

Festival je fin, ker se da dobiti Aliexpressov kupon, ki velja v vsaki trgovini, pa z tem za par dolarjev znižaš končni znesek.

monaco ::

Najhujše so kitajske spletne trgovine. Imajo izdelek v časovno omejeni akciji, potem ti pa podtikajo cookije kolikokrat si izdelek gledal in potem se akcija naenkrat konča in ti potem kupiš po polni ceni, če si že toliko zagret. Ali pa pobrišeš cookije in se spet prikazuje akcijska cena... >:D

A wish.com pa nihče ne uporablja? Marsikaj še ugodneje kot na Aliju...
www.ramsak.si

hmm23 ::

flameir je izjavil:

v petek 11. 11. bo kar nekaj lepih popustov na alliju :)

koliko je že omejitev, da ni carine/davka?


Dajo tudi popuste na izdelke pod 10$?

MIHAc27 ::

Store kuponi imajo pogosto popust 1$ za nabavo izdelka z ceno 1.01+ ali 5$ nad 5.01+
Ampak večinoma ko sem potem gledal, itak ne najdeš izdelka pod 20-30€, in pogosto v kaki drugi trgovini tudi brez kupona najdeš ceneje. Ti kuponi so vnovčljivi le v specifični trgovini.

Aliexpress kuponi so pa ponavadi vnovčljivi pri višjih zneskih.. pač 1$ na 10$ nekje, 5$ and 40$ itd..
Pod 10$ bo teška. Pa tudi če bo, več kot 1$ ne pričakuj.

(Če kupiš nekaj za 10.01$ z kuponom prideš na 9.01$)

OvCa77 ::

Sej velja na cel nakup, ne glede na prodajalca. Jaz sem dobil 3$ nad 15$
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

OK.d ::

Imajo tudi kupone za prvi nakup preko njihove(A..)apk. na telefonu;)
LPOK.d

BorutK-73 ::

Itak je ceneje kupovat preko mobilne aplikacije, so cene nižje.

mardziha83 ::

No da vam javim, kaj se je zgodilo pri meni. Ker se jaz z njegovim predlogom nisem strinjal, sem mu dal svoj predlog. Ali naj izdelek pošlje ponovno ali pa full refund. In je Ali vmes skočil smo skupaj prišli do dogovora da mi je ponovno poslal pravi izdelek. Ni blo pa treba nič dat novega naslova ali kar koli, le tracking number sem dobil. Danes sem pa dobil tisto kar sem naročil. Tako da za mene se je zadeva ugodno rešila.

Aja pa meni je sam Ali podaljševal rok. Vsakih 10 dni sem dobil update, da je paket v tranzitu, danes pa pri meni.

Zgodovina sprememb…

OvCa77 ::

OK.d je izjavil:

Imajo tudi kupone za prvi nakup preko njihove(A..)apk. na telefonu;)

Te sem dobil. Sem naredil nove accounte in je.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

MIHAc27 ::

No evo, mal spremljam, ker imam namen par malenkosti še naročit. Danes so že objavljene cene, ki bodo 11.11.

Sem jih primerjal z izdelki, ki sem jih naročil 2 tedna nazaj in niti še nisem dobil (jbg, Miklavž ne bo čakal).
Večina ima trenutno od 50% do 80% višjo ceno. Z popustom so pa mogoče po 10 do 30 centov nižje, kot ob nabavi
(Izdelki so bili cenovnega ranga od 3€ pa do 15€).


Tko da.. tolk o teh popustih.
««
27 / 190
»»