Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress

goba ::
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s).
If you have any questions about the order, please contact the seller.
Got it?
If you have any questions about the order, please contact the seller.
Got it?

s1m0n ::
Sure you can! Če prodajalec pošlje :) Česar še vedno ni storil...
Saj bom počakal, da mine ta rok pa takrat zaključil zgodbo.
Saj bom počakal, da mine ta rok pa takrat zaključil zgodbo.

_ssd_sata ::
simon, tukaj gre za
Extra-fee to Send-Items
in je znani manever!
Počakaj le na
Seller send goods timeout
10 dni od tvojega plačila (piše ti pri izdelku koliko dni je pri tebi, ker lahko je tudi več, manj zelo redko)
in če pride dejansko do tega, potem je refund avtomatičen!
Sicer pa EVA (zmore vsaj 1000 zahtev na sekundo za status paketa, rabiš pa številko seveda, kar praviš da nimaš).
Zato pa potem greš tam na live-agent in ti rešijo tak zaplet v živo (ta manever podkrepiš z dokazi, saj kot praviš jih imaš), upoštevaj pa tudi GMT+8 časovni pas, ker je takrat več ljudi v službi tam.
Če pa raje čakaš 95 dni, pa seveda kar izvoli!
Če ti bodo pa pravočasno poslali (po možnosti Seller's Shipping Method), potem boš pa res čakal da ne prejmeš, to pa drži. Ker si pač slabo kupil!
Extra-fee to Send-Items
in je znani manever!
Počakaj le na
Seller send goods timeout
10 dni od tvojega plačila (piše ti pri izdelku koliko dni je pri tebi, ker lahko je tudi več, manj zelo redko)
in če pride dejansko do tega, potem je refund avtomatičen!
Sicer pa EVA (zmore vsaj 1000 zahtev na sekundo za status paketa, rabiš pa številko seveda, kar praviš da nimaš).
Zato pa potem greš tam na live-agent in ti rešijo tak zaplet v živo (ta manever podkrepiš z dokazi, saj kot praviš jih imaš), upoštevaj pa tudi GMT+8 časovni pas, ker je takrat več ljudi v službi tam.
Če pa raje čakaš 95 dni, pa seveda kar izvoli!
Če ti bodo pa pravočasno poslali (po možnosti Seller's Shipping Method), potem boš pa res čakal da ne prejmeš, to pa drži. Ker si pač slabo kupil!

goba ::

V-i-p ::
st-jevci, rabim pomoč :). Očetu bi rad iz AE naročil ene par baterij za tiste poceni pametne ure, ima ene tri, ne vem a jih je ali kaj ;). V glavnem, če izberem eno, je vse bp. Baterija 1,30EUR, poštnina nekih 0,26EUR. V kolikor jih pa izberem recimo 5, pa poštnina skokovito naraste. Kako naj to izpeljem razen, da eno po eno naklikam in naročujem. Gledam pa tega prodajalca spodaj, je pa ni ok, kaj pa vem. Thx!
https://a.aliexpress.com/_mO0Wi3w
https://a.aliexpress.com/_mO0Wi3w
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: V-i-p ()

ytodf ::
naroči 4 (ali kolikor je še sprejemljiva poštnina), oddaj in plačaj naročilo, spet naroči 4 itd.
iz pošte so poslali za carinjenje, ko sploh ne vem, katero naročilo je, ker je več pričakovanih... in kode sploh ni med pričakovanimi naročili, pošiljatelj neznan iz VANUATU...
wtf? sem pošti odpisal, da ne vem, kaj bi to bilo in da naj še pošljejo kaj dodatnega, bolj določljivega... wtf spet!
iz pošte so poslali za carinjenje, ko sploh ne vem, katero naročilo je, ker je več pričakovanih... in kode sploh ni med pričakovanimi naročili, pošiljatelj neznan iz VANUATU...
wtf? sem pošti odpisal, da ne vem, kaj bi to bilo in da naj še pošljejo kaj dodatnega, bolj določljivega... wtf spet!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ytodf ()

FoxKnox ::
naroči 4 (ali kolikor je še sprejemljiva poštnina), oddaj in plačaj naročilo, spet naroči 4 itd.
iz pošte so poslali za carinjenje, ko sploh ne vem, katero naročilo je, ker je več pričakovanih... in kode sploh ni med pričakovanimi naročili, pošiljatelj neznan iz VANUATU...
wtf? sem pošti odpisal, da ne vem, kaj bi to bilo in da naj še pošljejo kaj dodatnega, bolj določljivega... wtf spet!
Ali lahko napišeš, katero metodo pošiljanja si izbral? Cainaio, Sellers shipping...
Tole tvoje ni poslano iz celinske Kitajske, prej iz Tajvana lahko tudi Malezije.

_ssd_sata ::
Ne, z lune, kot tile svi:
SY15008874269
UA412738103VU
Jinhua, China
Shenzhen, China
Hong Kong
SY15008874202
UA412738085VU
Jinhua, China
Shenzhen, China
Hong Kong
SY15008874364
UA412736615VU
Shenzhen, China
Hong Kong
Nevemno!
SY15008874269
UA412738103VU
Jinhua, China
Shenzhen, China
Hong Kong
SY15008874202
UA412738085VU
Jinhua, China
Shenzhen, China
Hong Kong
SY15008874364
UA412736615VU
Shenzhen, China
Hong Kong
Nevemno!

FoxKnox ::
Aja ,Sunyou logistic iz Hongkonga, pošiljka gre pa preko Vanuatuja, ja.
Se je za izogibat v bodoče.
Se je za izogibat v bodoče.

Mare2 ::
Aja ,Sunyou logistic iz Hongkonga, pošiljka gre pa preko Vanuatuja, ja.
Se je za izogibat v bodoče.
Katera kurirska služba je to?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BuDi79 ::
Aja ,Sunyou logistic iz Hongkonga, pošiljka gre pa preko Vanuatuja, ja.
Se je za izogibat v bodoče.
Saj je že "od vedno" na spisku nepriporočljivih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()

ytodf ::
Verjetno imate kakšen sekundaren sim v telefonu za te kitajske pošiljke ali dajete svojo 'glavno' številko? Ker baje pošiljajo obvestila za 'carinjenje' včasih kar po sms na napisano telefonsko, čeprav je VAT in vse to plačano, pa še poštnina navadno tudi. To se mi pri (nadpovprečen) N pošiljk še ni zgodilo, pa še koristne so bile! In to nikdar do sedaj! V letu 2022 pa kar dve in to dve precej uporabni zadevi!
Zdaj smo ugotovili, za kaj gre pri tem Vanuatu, jaz nisem nič zbiral tam posebej, to so oni nekaj prilagodili po svoje. Piše sicer, da sicer ta (oni pravijo, taktičen, jaz pravim taborniški) izdelek sploh ne obstaja več, da bi preveril privzeto pošiljanje, ker izbiram AE Standard ali kaj že. Za ta zadnji brezvezen brezvrednosten shit pa so poslali papir, ker, menda k sreči, pošiljatelj ni napisal telefonske gor. Res me zanima, ker do sedaj je bila telefonska vedno napisana, vedno vedno vedno. 'Poštar' si je to kar izmislil, po mojem. Na računu je indikacija, da je VAT sicer obračunan in plačan!
Zdaj tam one 'uboge' prodajalce masiram za full refund ali za novo pošiljanje, v resnici pa niso nič krivi, spet pa kak mesec dolgega časa. EU pa ne samo, da si streljamo v stopali, še možgane si bomo vsak trenutek preluknjali...
Zdaj smo ugotovili, za kaj gre pri tem Vanuatu, jaz nisem nič zbiral tam posebej, to so oni nekaj prilagodili po svoje. Piše sicer, da sicer ta (oni pravijo, taktičen, jaz pravim taborniški) izdelek sploh ne obstaja več, da bi preveril privzeto pošiljanje, ker izbiram AE Standard ali kaj že. Za ta zadnji brezvezen brezvrednosten shit pa so poslali papir, ker, menda k sreči, pošiljatelj ni napisal telefonske gor. Res me zanima, ker do sedaj je bila telefonska vedno napisana, vedno vedno vedno. 'Poštar' si je to kar izmislil, po mojem. Na računu je indikacija, da je VAT sicer obračunan in plačan!
Zdaj tam one 'uboge' prodajalce masiram za full refund ali za novo pošiljanje, v resnici pa niso nič krivi, spet pa kak mesec dolgega časa. EU pa ne samo, da si streljamo v stopali, še možgane si bomo vsak trenutek preluknjali...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ytodf ()

zavajon ::
Nobene telefonske številke ne damo. V podatkih na AE je vpisana neka fake številka. Pošta pošlje obvestilo o carinjenju na mail in papir po pošti. Potrebne dokumente ali odstop od pošiljke pa jim lahko pošlješ preko weba.

ytodf ::
Obstaja torej dve možnosti, glede mojega jasnega vprašanja, zakaj nisem dobil poziva za podatke za pošiljateljem vrnjeni pošiljki
1) uslužbenec pošte me je zavestno nalagal; zdaj, če kdo dvomi v resničnost tega, posnetka res nimam,
2) do sedaj še niso pošiljali sms za tvoje pošiljke, ker je to menda (izgleda, občasna) od 1.7.21 glede na alinejo 1)
Tudi jaz imam fake številko v AE, normalno, kar se vidi na daleč.
Žal drugega ne morem več, kot da masiram prodajalce.
1) uslužbenec pošte me je zavestno nalagal; zdaj, če kdo dvomi v resničnost tega, posnetka res nimam,
2) do sedaj še niso pošiljali sms za tvoje pošiljke, ker je to menda (izgleda, občasna) od 1.7.21 glede na alinejo 1)
Tudi jaz imam fake številko v AE, normalno, kar se vidi na daleč.
Žal drugega ne morem več, kot da masiram prodajalce.

val46 ::
Ma kaj? Če kdo razbere in razume iz tvojega napisanega, kaj si sploh imel namen povedat, pol vsaka mu čast...jst sem prebral ene 5x, pa še vedno ne razumem ;)

ytodf ::
Eh, ne da se mi pisati vsega znova, če si razumel, si, če nisi, nisi. Stvar pač ne bo spremenjena, ne glede na to, če me je zaposlen na Pošti nalagal ali ne.

ytodf ::
M3k, hvala za odgovor... Je ja, res je, moj bad... Kakorkoli, bomo uredili (dodatni sim) in počakali ponovno pošiljanje, sellerji so sicer obveščeni. Škoda pač za čas. Se pa ne spomnim, da bi to kje kdaj objavili, da bodo pošiljali SMS-e ALI papir? Smiselno je, ker sms eko in manj stroškov. Ali pa od 1.7.21 nismo bili v takšni situaciji.

dela ::
We shall see torej, no le javi, kako bo slo, ker tvoj bo prej kot moji na vrsti za refund. :)
Bom poročal. Paket sem pa že zavrnil na carini, tako da ga ne bom dobil, to bo verjetno relevantno pri rezultatu.
Če še kaj pomaga: sem dobil vrnjeno vse. Izbral "customs problem" in opisal, da je bilo z napačnim kurirjem poslano in da so zaradi tega nastali carinski stroški, če bi hotel paket sprejet in da AE saver paketi gredo mimo naše carine, SunYou pa ne. Zraven sem dal screenshote od strani "uvoz-izvoz" od slo pošte, iz katerih je bilo razvidno, da sem zavrnil paket.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()

FoxKnox ::
Dela
Hvala za temeljit opis postopka. Bo nam vsem v korist.
Sem pa opazil pri naročanju na AE, da gredo taki postopki v škodo nadaljnjih kupcev iz iste regije ali pa zgolj sebi . Naprimer v opisu je navedena brezplačna poštnina preko Cainaio SEG, v košarici pa se spremeni v par evrov AE saver ali AE standard .Sicer se da še ročno spremeniti pred plačilom ampak ...
Torej manj free in več plačljivih poštnin zaradi disputov ?
Hvala za temeljit opis postopka. Bo nam vsem v korist.
Sem pa opazil pri naročanju na AE, da gredo taki postopki v škodo nadaljnjih kupcev iz iste regije ali pa zgolj sebi . Naprimer v opisu je navedena brezplačna poštnina preko Cainaio SEG, v košarici pa se spremeni v par evrov AE saver ali AE standard .Sicer se da še ročno spremeniti pred plačilom ampak ...
Torej manj free in več plačljivih poštnin zaradi disputov ?

stara mama ::
Opažam močno povišanje poštnin zadnje čase pri AE. Dostkrat celo 20€+ za zadevo ki je tud vredna okrog 20€.
Xiaomijev vlažilec zraka ne morem dobit s poštnino pod 40€, razen če nabijejo ceno.
Xiaomijev vlažilec zraka ne morem dobit s poštnino pod 40€, razen če nabijejo ceno.

Mare2 ::
stara mama je izjavil:
Opažam močno povišanje poštnin zadnje čase pri AE. Dostkrat celo 20€+ za zadevo ki je tud vredna okrog 20€.
Xiaomijev vlažilec zraka ne morem dobit s poštnino pod 40€, razen če nabijejo ceno.
Res je.
Včasih pomaga, ko daš kak izdelek v koš, ti ponudi več drugih podobnih artiklov za nakup. Jaz sem pri eni miški našel dostavo iz EU. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bedarija ::
Včasih pomaga, ko daš kak izdelek v koš, ti ponudi več drugih podobnih artiklov za nakup. Jaz sem pri eni miški našel dostavo iz EU. :)
iskalnik na aliexpressu je tako zanič. iščeš izdelek pa komaj najdeš enega ali dva, potem ga dodaš v košarico in ti kar naenkrat identične izdelke od stotih različnih ponudnikov nabija. tudi sam uproabljam to metodo.

Zvezdica27 ::
to je zdaj kar standard. Sam ne samo pri AE ampak pri ebayu, povsod opažam, recimo zadnjič za en nosilček, da je plastični kos (2 kom) cca 4e, 4e poštinina, potem 5e carina in še 5e vročanje in plačilo??? na koncu sem da za reč, ki stane 4e celih 20e, pa še napačna je bila.
Nikoli več in majke mi, da nikdar več nič preko Pošte Slovenije. Samo še dostavne službe,
zz
Nikoli več in majke mi, da nikdar več nič preko Pošte Slovenije. Samo še dostavne službe,
zz

dela ::
Jaz preko ebaya sploh nič več ne naročam izven EU, samo znotraj. Prej sem pa veliko. Predvsem več logističnih opcij je zdaj največja prednost za AE, da se izogneš dodatnim carinskim stroškom. Je pa res iskalnik na AE katastrofalen, najbolj me moti, da ni opcije za sortiranje po ceni za ceno + poštnino, potem so pa še vmes nasmeteni nekakšni "sponzorirani" zadetki, pa je približno pol takšnih.

dela ::
Dela
Hvala za temeljit opis postopka. Bo nam vsem v korist.
Sem pa opazil pri naročanju na AE, da gredo taki postopki v škodo nadaljnjih kupcev iz iste regije ali pa zgolj sebi . Naprimer v opisu je navedena brezplačna poštnina preko Cainaio SEG, v košarici pa se spremeni v par evrov AE saver ali AE standard .Sicer se da še ročno spremeniti pred plačilom ampak ...
Torej manj free in več plačljivih poštnin zaradi disputov ?
Pri drobnarijah zadnje leto ali dve ne opažam nekih razlik, da bi se mi spremenila dostava od listinga do košarice, se mi še tudi ni zgodilo. Za kakšne večje stvari pa naletim včasih na zelo visoke cene dostave, kar nekoč nisem. Pri drobnarijah se mi zdi, da je tisti "free shipping" itak vštet v ceno in nekako se za najcenejšega prodajalca največkrat izkaže tak, ki ima sicer plačljiv shipping, ampak dosti nižjo ceno izdelka.
Nekje sem pred leti prebral, da kitajska vlada subvencionira dostavo prodajalcem. Mogoče so začeli subvencionirat malo manj, ker so pridobili trg in zdaj, logično, poskušajo malo več dobička ustvarit. Ugibam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()

dela ::
Seveda si pa tudi prodajalci v povprečj verjetno nekoliko vračunajo dodaten riziko, ki je nastal zaradi sprememb carinjena, neumni niso. Nekje sem zasledil, da potronšniki zavrnemo okoli 30 % paketov, ki jih naša carina ustavi. Od tega se sicer verjeno ne disputa vsega. Ampak za drobnarije v končni fazi ne opažam razlik v ceni dostave. Mogoče je razlika pri povprečju, jaz pa ponavadi iščem najcenejšo ponudbo istega artikla, tam se pa mogoče ne pozna, ker so nekateri prodajalci pripravljeni več tvegat in sprejet nižje marže.

bedarija ::
pozitivna izkušnja s strani aliexpressa. 5 paketov naročenih 13 februarja 4 od njih so 23 februarja (9 dni) že prešli pregled carine, nato pa je pošta slo še enrkat toliko porabila da jih je dostavila na moj dom. vse skupaj noro hitro.
me je pa presenetilo to da so na madžarskem vse štiri pakete združili v enega. vse vrečkice so bile zapakriane v eno veliko vrečo, ki jo je nato dostavil poštar.
me je pa presenetilo to da so na madžarskem vse štiri pakete združili v enega. vse vrečkice so bile zapakriane v eno veliko vrečo, ki jo je nato dostavil poštar.

val46 ::
Sem ti že enkrat napisal, pa ti bom še enkrat, ker kot kaže v prvo nisi razumel. To, da je prešlo carino (23 februarja, kot si napisal), ne pomeni da je bilo v sloveniji, ampak na madžarskem. Še sam si to napisal. In 9 dni je potem potrebovalo iz madžarske do slovenije, ne pa recimo od LJ do tebe.

V-i-p ::
Tako kot je val46 napisal. "At destination country" pomeni, da je na HU, potem pa, da pride do naših in v kaslc kakšnih 10-14 dni.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

CyberPunk ::
Kaksno je kaj aktualno stanje z narocanjem in dobavo iz Aliexpressa in ostalih kitajskih trgovin? Enako kot "pred vojno" ali se ze kaj pozna?

bedarija ::
Sem ti že enkrat napisal, pa ti bom še enkrat, ker kot kaže v prvo nisi razumel
ti meni čisto nič nisi napisal in mi tudi še enkrat ne boš. to je moj prvi paket po kakem letu dni in sem prišel napisat mojo izkušnjo in nisem vedel da na madžarskem združujejo pakete kar je pozitivna izkušnja. pa z mojim zapisom želim informirat ljudi, če se kdo sprašuje kako zdaj to poteka. je pa res da sem naročil en teden pred vojno, samo ugibam da to naj ne bi kaj veliko spremenilo.
recimo tisti paketi so imeli datum 21.2. departed country of origin in nato 23.2. at destination country (kar se je izkazalo za madžarska) in je bilo ravno v začetku vojne, en izmed paketov pa ni bil poslan v tisti rundi in ima sedaj 2.3. departed country of origin, in bom videl ali bo enako vse tako hitro

kingo1 ::
Kakšna je to fora. Naročil sem neko blago in je lepo navedeno AliExpressStandard Shipping (torej čez Madžarsko). Poslali so mi prek China post Registered ASir mail in mi je AU zavrnil refund, češ da je to OK.

FoxKnox ::
Sem imel tak primer.Naročil preko AEstandard, poslal je pa preko China post, oboje je pa bilo free shipping.Očitno mu je bil China post cenejši, za njega ni razlike , za nas pa je doplačilo 2,9 €. Se izogibam takih z free shipping za vse metode.

Groot ::
Kater razlog pa si dal za refund? Ker malce težko verjamem da so ti zavrnili, če si izbral wrong shipping method in napisal da so bile zaradi tega dodatne carinske obveznosti.

kingo1 ::
wrong shipping metod sploh ni bilo izbire. Zavrnili so mi že 2x na podoben način. Kao da moram carino v vsakem primeru jaz poravnati. Skratka - ciganska kitajska posla. Prodajalec pa me ne ... 5%. Edino kar mi je prišlo na pamet je to, da sem napisal slabo oceno in obrazložil situacijo. Upam, da bom vsaj komu olajšal odločitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kingo1 ()

Ales ::
wrong shipping metod sploh ni bilo izbire. Zavrnili so mi že 2x na podoben način. Kao da moram carino v vsakem primeru jaz poravnati. Skratka - ciganska kitajska posla. Prodajalec pa me ne ... 5%. Edino kar mi je prišlo na pamet je to, da sem napisal slabo oceno in obrazložil situacijo. Upam, da bom vsaj komu olajšal odločitev.
Ostane ti tudi chargeback na kartici, vendar ne vem, če se splača za te vsote ukvarjati s tem.

val46 ::
Sem ti že enkrat napisal, pa ti bom še enkrat, ker kot kaže v prvo nisi razumel
ti meni čisto nič nisi napisal in mi tudi še enkrat ne boš. to je moj prvi paket po kakem letu dni in sem prišel napisat mojo izkušnjo in nisem vedel da na madžarskem združujejo pakete kar je pozitivna izkušnja. pa z mojim zapisom želim informirat ljudi, če se kdo sprašuje kako zdaj to poteka. je pa res da sem naročil en teden pred vojno, samo ugibam da to naj ne bi kaj veliko spremenilo.
recimo tisti paketi so imeli datum 21.2. departed country of origin in nato 23.2. at destination country (kar se je izkazalo za madžarska) in je bilo ravno v začetku vojne, en izmed paketov pa ni bil poslan v tisti rundi in ima sedaj 2.3. departed country of origin, in bom videl ali bo enako vse tako hitro
Imaš prav, se oproščam. Sem zamenjal z enim drugim uporabnikom te, ker sem mu to kar sm napisal že enkrat napisal. Vse ostalo je pa točno tako, kot sm napisal. Torej, destination country v kolikor ne gre preko slovenske carine, definitvno ni slovenija ampak HU,B,NL ali LUX.

FoxKnox ::
wrong shipping metod sploh ni bilo izbire. Zavrnili so mi že 2x na podoben način. Kao da moram carino v vsakem primeru jaz poravnati. Skratka - ciganska kitajska posla. Prodajalec pa me ne ... 5%. Edino kar mi je prišlo na pamet je to, da sem napisal slabo oceno in obrazložil situacijo. Upam, da bom vsaj komu olajšal odločitev.
1. 2,9 EUR ni carina ampak stroški uvoznega postopka.
2.AE ne prizna tega stroška kot krivda prodajalca, ker so uvozni stroški stvar kupca
3.Ker si prevzel, lahko samo v disputu terjaš prodajalca za povračilo poštnine 7.5EUR za AE standard, vkolikor je bil China post free.
4.Kdo ti je sploh zavrnil ? AE ali seller ?
Lahko pa odpreš Help center in tam live agentu opišeš svoje težave z disputom
Meni je na tak način uspelo dobiti vse zahtevano nazaj .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FoxKnox ()

OK.d ::
Ima še kdo takšno "zanimivost" za šerat kot jaz?
Naročil pred cca mesec in pol en paketek in mi je trgovec poslal namesto z aliexpress standard kar s china post.. OK, si mislim, te bom pač dal na ignore in potem dispute. In res, dobim pred 14 dnevi SMS od naše pošte, da me čaka paketek in da naj scolam skoraj več, kot je pa vreden. Dal vse na ignore. Potem pa hecno: ko sem šel dat dispute za wrong shipping method, sem v trackingu videl, da je paket na customs. Ok, do tukaj vse lepoin prav, včeraj pa mi ga poštar brez stroškov prinese na vrata !? meni nič tebi nič.. Očitno so ugotovili, da se jim ga ne splača vračat al kaj?
Jaz sem tudi enega dal na ignore že pred mesecem dni in nisem še nič potem dobil sms - od pošte.
Čakam samo še da se rok za pošiljanje izteče in prijavim wrong shippinhg method, no imam še skoraj mesec dni do konca.
Evo včeraj dobil refund za odprt dispute wrong shipping method, pošiljanje oglaševano za AEstandard shipping poslano pa s China post, paket pa sem dal na ignore in ga je naša pošta poslala nazaj na Kitajsko.
LPOK.d

kingo1 ::
wrong shipping metod sploh ni bilo izbire. Zavrnili so mi že 2x na podoben način. Kao da moram carino v vsakem primeru jaz poravnati. Skratka - ciganska kitajska posla. Prodajalec pa me ne ... 5%. Edino kar mi je prišlo na pamet je to, da sem napisal slabo oceno in obrazložil situacijo. Upam, da bom vsaj komu olajšal odločitev.
1. 2,9 EUR ni carina ampak stroški uvoznega postopka.
2.AE ne prizna tega stroška kot krivda prodajalca, ker so uvozni stroški stvar kupca
3.Ker si prevzel, lahko samo v disputu terjaš prodajalca za povračilo poštnine 7.5EUR za AE standard, vkolikor je bil China post free.
4.Kdo ti je sploh zavrnil ? AE ali seller ?
Lahko pa odpreš Help center in tam live agentu opišeš svoje težave z disputom
Meni je na tak način uspelo dobiti vse zahtevano nazaj .
Odprl sem dispute in so mi zavrnili. Zavrnil mi je AE, prodajalec je popolnoma neodziven. Kje pa je ta helkp center. Ker sem nekaj iskal, samo nikjer ne najdem možnosti nepravilna dostava. Kako sploh priti do pogovora?

delfinus ::
Kontaktiras jih lahko preko Aliexpress direkt. Evo slikce kje pa kako.
cisto spodaj imas CUSTOMER SERVICE
klikni na CHAT NOW
cisto spodaj imas CUSTOMER SERVICE
klikni na CHAT NOW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delfinus ()

kingo1 ::

Kodrnusa ::
Ali so poštnine seller's shipping netid (DE, FR, IT, ES...) OK? Pride brez dodatnih zajebavanj z našo pošto in dodatnih stroškov? Hvala za info.

val46 ::
V kolikor gre za izdelke iz teh držav, ki si jih navedel(DE,FR,...), bi moglo it mimo carine brez problema, ne glede na izbiro poštnine. Kolikor je meni znano, za izdelke iz EU, naj bi bilo tako. Če pa slučajno seller pošlje iz Kitajske, pol pa povečini ja, ker seller shipping pomeni le to, da prodajalec izbere poštnino, ki njemu najbolj odgovarja. Povečini je to kar china post, kar pa za "mimohod" naše carine ni OK.

buttcrack ::
vprašanje ni direktno vezano na AE ampak verjamem da bom hitreje prišel do odgovora...
Iz USA moram naročiti robo v vrednosti 100 USD, poštnina ša je zasoljenih 70USD, vse skupaj preseže 150€. ali bo poleg pričakovanega DDV še carina? Gre za prehranska dopolnila, če kaj pomaga. Hvala
Iz USA moram naročiti robo v vrednosti 100 USD, poštnina ša je zasoljenih 70USD, vse skupaj preseže 150€. ali bo poleg pričakovanega DDV še carina? Gre za prehranska dopolnila, če kaj pomaga. Hvala

Kodrnusa ::
V kolikor gre za izdelke iz teh držav, ki si jih navedel(DE,FR,...), bi moglo it mimo carine brez problema, ne glede na izbiro poštnine. Kolikor je meni znano, za izdelke iz EU, naj bi bilo tako. Če pa slučajno seller pošlje iz Kitajske, pol pa povečini ja, ker seller shipping pomeni le to, da prodajalec izbere poštnino, ki njemu najbolj odgovarja. Povečini je to kar china post, kar pa za "mimohod" naše carine ni OK.
To ne bo držalo, ker so tudi primeri iz EU, kjer je bilo ustavljeno na pošti in seveda obračunano po tarifi. Sprašujem ker na razpredelnici ki jo je sestavil nekdo tukaj na slotechu ni nikjer omenjene te vrste pošiljanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kodrnusa ()

val46 ::
Aja? Zakaj pa potem vsi izdelki ki pridejo v slovenijo iz kitajske preko HU,B,NL ali LUX ne gredo preko carine? Kje je razlika med tem in pa tem, da nekaj pride v slovenijo direkt iz recimo Francije ali Italije? Ne poznam, da bi zadržali na carini, če pride iz EU. Sploh za izdelke manjše vrednosti. Ampak morda se motim in prihaja do teh primerov, tako da ne bom trdil za 100%, ampak po logiki ne bi smelo it preko carinjenja.
Če se pa bojiš, pa vseeno izberi AE standard recimo, pa bi moglo it mimo.
Če se pa bojiš, pa vseeno izberi AE standard recimo, pa bi moglo it mimo.

Kodrnusa ::
Za vse firme ki so so s Kitajske, če ni pravilno izpolnjen obrazec se ustavi na carini. Sprašujem če ima kdo izkušnje s to poštnino. Če nekdo piše ki nima pojma oziroma izkušenj s to poštnino mi nič ne pomaga.
Gledam pa tole za tamauga:
€ 16,22 52%OFF | RC Car 2.4G 720P WIFI FPV HD Camera SUV 1:18 Off-road High-speed Remote Control Drift Car Climbing Car Children's Toys
https://a.aliexpress.com/_mMSM5PQ
Gledam pa tole za tamauga:
€ 16,22 52%OFF | RC Car 2.4G 720P WIFI FPV HD Camera SUV 1:18 Off-road High-speed Remote Control Drift Car Climbing Car Children's Toys
https://a.aliexpress.com/_mMSM5PQ