» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
39 / 196
»»

scipascapa ::

pixelzgaming: hvala!!!

mulc007 ::

Od carinske sem dobil da jim za poslano številko pošiljke pošljem ime izdelka, ceno izdelka, in stroške pošiljanja, ki je prispela iz tujine.
To sem tudi storil, kasneje pa sem po naključju v emailu opazil da sta pod isto številko pošiljke, prispeli dve stvari. Šel sem gledat v aliexpress in res, dve stvari ki sem jih kupil pri različnih prodajalcih na isti dan, imata enako številko pošiljke.
Ker sta izdelka enaka sklepam da v isti zgradbi delujeta dve firmi in sta mi zaradi zmanjšanja stroškov logistike poslali oba nakupa v enem paketu.

Nekje sem prebral da za stvar, ki je stala pod 22 €, ni potrebno plačevati stroškov carinskih postopkov kljub temu da ni bil izpolnjen C22 in je bil na dom poslan zahtevek po podatkih nakupa.
Ali je to res?
Če je, potem bi najraje pustil kot je da ne bom plačeval stroškov carinjenja, ampak se sprašujem če ne bi po teži ki je enkrat višja pogruntali da nekaj ne štima. Četudi pogruntajo, pa ne vidim da bi bil jaz kriv za to mešetarje dveh firm, saj ne morem imeti povsod oči. Pa tudi če bi, jaz paketa ne bi prevzel ker nočem plačevat teh kitajskih bližnjic.

Druga možnost je ta da sporočim da sem opazil da sem dobil pod isto številko dva paketa. Bom v tem primeru moral plačat stroške carinskega postopka? Po logiki ne, saj sem naročil izdelka pri različnih prodajalcih.

Mare2 ::

mulc007 je izjavil:

Od carinske sem dobil da jim za poslano številko pošiljke pošljem ime izdelka, ceno izdelka, in stroške pošiljanja, ki je prispela iz tujine.


Poglej vrednost pošiljke :)

Ales ::

Če je obrazec narobe izpolnjen, boš v vsakem primeru plačal stroške carinskega postopka, že nekaj časa je tako. Poleg tega, če jih ti obveščaš, da je v paketu en izdelek, oni pa vidijo dva, to ne bo šlo kar tako čez.

BorutK-73 ::

5EUR je strošek za napačno ceno na CN22 obrazcu. Zato pa jaz vedno napišem da napišejo pravo ceno in če jo ne, mi je Aliexpress še vedno odobril dispute za tistih 5EUR.

Zgodovina sprememb…

St235 ::


Nekje sem prebral da za stvar, ki je stala pod 22 €, ni potrebno plačevati stroškov carinskih postopkov kljub temu da ni bil izpolnjen C22 in je bil na dom poslan zahtevek po podatkih nakupa.
Ali je to res?

ne, če je obrazec neustrezno izpolnjen ti lahko zaračunajo carinski pregled.

Četudi pogruntajo, pa ne vidim da bi bil jaz kriv za to mešetarje dveh firm, saj ne morem imeti povsod oči.

kriv načeloma ne boš, ti pa seveda lahko ustrezno zaračunajo DDV in stroške postopka.

Druga možnost je ta da sporočim da sem opazil da sem dobil pod isto številko dva paketa. Bom v tem primeru moral plačat stroške carinskega postopka?
Velika verjetnost je da boš plačal.

Po logiki ne, saj sem naročil izdelka pri različnih prodajalcih.

logika ti ne gre najbolje. Carino zanima kaj ti uvažaš v paketu, če si naročil od dveh prodajalcev to njih kaj dosti ne briga. Še več, četudi bi izdelki prišli v ločenih paketih in bi na carina presodila, da gre za enoten uvoz bi lahko vrednost združili. Predvsem pa ti strošek postopka lahko zaračunajo nedovisno od vrednosti blaga, če CN22 obrazci niso ustrezno izpolnjeni.

mulc007 ::

Je ta obrazec samo za evropo ali zakaj ga kitajc ne avtomatsko vsakega izpolni?
Za dve stvari ki sem jih kupil za 21 + 21€ sem moral za postopek plačati še 16.4 €.

Je krivda bolj na strani kupca ki ni prodajalcui posebej povedal naj izpolne obrazec, ali na strani prodajalca ker se ni pozanimal katera država potrebuje obrazec.
Po moji logiki bi se moral z zakoni carinjenja ukvarjati prodajalec ne pa kupec.

Če tak paket zavrnem mi bo aliexpress.com dal črno piko ali kako je s tem?

FoxKnox ::

mulc007 je izjavil:

Je ta obrazec samo za evropo ali zakaj ga kitajc ne avtomatsko vsakega izpolni?
Za dve stvari ki sem jih kupil za 21 + 21€ sem moral za postopek plačati še 16.4 €.

Je krivda bolj na strani kupca ki ni prodajalcui posebej povedal naj izpolne obrazec, ali na strani prodajalca ker se ni pozanimal katera država potrebuje obrazec.
Po moji logiki bi se moral z zakoni carinjenja ukvarjati prodajalec ne pa kupec.

Če tak paket zavrnem mi bo aliexpress.com dal črno piko ali kako je s tem?


Kot uvoznik si ti odgovoren za pošiljko za našo carino. Če je bila pošiljka napačno deklarirana se lahko pritožiš na Aliexpress (open dispute).

mulc007 ::

S tem nisem dobil odgovorov na vprašanja.

mulc007 ::

Ali pač. Ker sem odgovoren za pošiljko za našo carino, moram sam poskrbeti da bo prodajalec izpolnil obrazec C22.

Sem pa opazil da stroški carinjenja niso bili 16.4 €. Od tega je 7.25 € znašal davek. Davek zato ker sta dva prodajalca poslala predmeta v enem paketu zato je bil znesek okoli 40€.

k3k3tz ::

Ta obrazec je "poštna carinska deklaracija" in je univerzalen po celem svetu.
Kitajci jih ponavadi izpolnjujejo avtomatsko z dokaj random podatki.
Pošiljatelj ne odgovarja za napačne navedbe na deklaraciji, si pa ti obvezan financarjem dostaviti pravilne podatke, če te za njih povprašajo.
Zavrnjen paket se vrne pošiljatelju, kaj bo pa AE naredil je pa najbrž odvisno od prodajalca.

_Denny_ ::

Dispute glede napačne deklaracije pri meni še nikoli ni bil uspešen.

Recimo Orico Official Store in 3,5" usb 3.0 hdd ohišje za 18€:


Na koncu je AE odločil v njihovo korist ("tracking kaže, da si prevzel, torej ni več nobenih problemov s carino") in sem plačal za vse skupaj več kot bi za čisto isto ohišje pri Mimovrste.

Zadevo sem "rešil" s tem, da izven EU ne naročam več stvari čez 10€. Okoli 95% vseh mojih naročil je pod 5€, kjer pa itak ni trackinga.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

darkolord ::

Napisal si, da je kazen, pa v resnici ni to nobena kazen.

Okapi ::

V bistvu je, za napačno izpolnjen CN22. Če je prav izpolnjen, ne plačaš, če je napačno izpolnjen, plačaš. Kaj je to drugega kot kazen?

DarwiN ::

Hah, ta saga okrog deklaracije pri paketih pod 22€ se še kar vleče. Meni na srečo že nekaj časa niso zagodli ti mobsterji na carinski pošti.

Pa še vedno čakam na odgovor od podpornikov tega nategovanja na sledeče vprašanje: Čemu carinska pošta praviloma ne zaračuna 5€ stroškov ob ugotovljeni napačni deklarirani vrednosti pri paketu do ~10€ (primer: dejanska vrednost = 8€, ugotovljena napačno deklarirana vrednost = 3€), po drugi strani pa praviloma zaračunajo 5€ ob ugotovljeni napačni deklarirani vrednosti pri paketih nad ~15€ (primer: dejanska vrednost = 20€, ugotovljena napačno deklarirana vrednost = 5€)?

Odgovor je seveda jasen. Ker bi folk te cenejše pakete zavračal in bi naši loleki sčasoma pošiljali cele kontejnere izdelkov nazaj na Kitajsko. Po drugi strani pa pri 20€ izdelku človek še nekako plača tistih 5€. V isti sapi to pomeni, da se naši šalabajzerji na carinski ravnajo dobesedno kot mobsterji, mimo jasno določenih pravil in po občutku, koga lahko opeharijo in koga raje ne. In prav to je tudi razlog, zakaj tega stroška pri "under 22€" paketih ne zaračunavajo v drugih EU državah. Nenazadnje je velika večina izdelkov napačno deklariranih in potemtakem bi lahko naši "cariniki" zaslužili 5€ na ~99% vseh pošiljk.

Ampak enim vam enostavno ne potegne.

P.s.: In ja, sem imel osebno primere, ko mi niso ničesar zaračunali navkljub ugotovljeni napačni deklaraciji. Lahko sami testirate. Enostavno naročiš en fizično čim večji artikel za čim nižjo ceno.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

kingsix ::

Jaz naročam v AT in še nisem imel težav s carino.. Verjetno imam srečo.
Pri nas so mi vsakič odpirali pakete in težili.

Mare2 ::

_Denny_ je izjavil:

Dispute glede napačne deklaracije pri meni še nikoli ni bil uspešen.


Denny, a ob naročilu si napisal, kaj naj napišejo na deklaracijo?

FoxKnox ::

Kitajski sellerji imajo, vsaj nekateri, že v opisu napisano, da se z custom fee ne ukvarjajo in da so ekstra dajatve stvar kupca, na željo pa vpišejo nižjo ceno, sicer to delajo vsevprek. Torej, ceni prišteješ 22% + 5EUR in še 50% na vse in če ni 2x ceneje kot pri nas, se ne splača kupiti na Kitajskem. ;)

DDv je dejstvo vse ostalo je sreča

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Okapi ::

Saj čedalje več kitajskih trgovcev je že ugotovilo, kako pošiljati v EU, ne da bi moral kupec kaj dodatno plačevati, tudi za dražje zadeve. Uporabijo enega od prevoznikov, ki omogoča vnaprejšnji obračun uvoznih dajatev (DPD, DHP, UPS). Temu predložijo račun (ki je nižji od cene, ki jo plača kupec), plačajo 22% DDV (če je treba) in to je to. Strošek za DDV je vračunan v osnovno ceno, kupec pa dobi robo na dom, ne da bi se moral ukvarjati s carino.

FoxKnox ::

Okapi je izjavil:

Saj čedalje več kitajskih trgovcev je že ugotovilo, kako pošiljati v EU, ne da bi moral kupec kaj dodatno plačevati, tudi za dražje zadeve. Uporabijo enega od prevoznikov, ki omogoča vnaprejšnji obračun uvoznih dajatev (DPD, DHP, UPS). Temu predložijo račun (ki je nižji od cene, ki jo plača kupec), plačajo 22% DDV (če je treba) in to je to. Strošek za DDV je vračunan v osnovno ceno, kupec pa dobi robo na dom, ne da bi se moral ukvarjati s carino.

Ja, ampak v tem primeru te je oskubil drug mobster. DDV ja nisi plačal naši državi.
To se splača pri nakupih nad 150€ in še to samo če ti prodajalec garantira, da ne bo šlo čez carino.

mulc007 ::

Če carinski pošti ne pošlješ podatkov o paketu in ga pošljejo nazaj kitajcem...ti aliexpress ne bo vrnil denarja za kupljeno stvar ali kako je s tem?

_Denny_ ::

Mare2 je izjavil:

_Denny_ je izjavil:

Dispute glede napačne deklaracije pri meni še nikoli ni bil uspešen.


Denny, a ob naročilu si napisal, kaj naj napišejo na deklaracijo?


Da, pri vsakem naročilu nad 10€ je bilo opozorilo, da naj pravilno izpolnijo. Upoštevalo se je to mogoče pri 5 od 100 naročil, vsi ostali so pisali $1, $3, $5 ali pa kar nekaj naključnega, kar je bilo včasih tudi več od dejanske vrednosti.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

Okapi ::

FoxKnox je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj čedalje več kitajskih trgovcev je že ugotovilo, kako pošiljati v EU, ne da bi moral kupec kaj dodatno plačevati, tudi za dražje zadeve. Uporabijo enega od prevoznikov, ki omogoča vnaprejšnji obračun uvoznih dajatev (DPD, DHP, UPS). Temu predložijo račun (ki je nižji od cene, ki jo plača kupec), plačajo 22% DDV (če je treba) in to je to. Strošek za DDV je vračunan v osnovno ceno, kupec pa dobi robo na dom, ne da bi se moral ukvarjati s carino.

Ja, ampak v tem primeru te je oskubil drug mobster. DDV ja nisi plačal naši državi.
To se splača pri nakupih nad 150€ in še to samo če ti prodajalec garantira, da ne bo šlo čez carino.
DDV ne plačaš naši državi, ampak Nizozemski ali Nemčiji, odvisno, prek katere države gre uvoz. DHL plača DDV in vse druge uvozne dajatve, glede na račun, ki ga prijavi trgovec. Koliko se pri DHLu pustijo okoli prinašati z nižjimi računi je pa njihova stvar.

BorutK-73 ::

_Denny_ je izjavil:

Dispute glede napačne deklaracije pri meni še nikoli ni bil uspešen.

Recimo Orico Official Store in 3,5" usb 3.0 hdd ohišje za 18EUR:


Na koncu je AE odločil v njihovo korist ("tracking kaže, da si prevzel, torej ni več nobenih problemov s carino") in sem plačal za vse skupaj več kot bi za čisto isto ohišje pri Mimovrste.

Zadevo sem "rešil" s tem, da izven EU ne naročam več stvari čez 10EUR. Okoli 95% vseh mojih naročil je pod 5EUR, kjer pa itak ni trackinga.

Če jim pri nakupu poveš da napišejo na obrazec pravo ceno in vseeno zajebejo, bo Aliexpress razsodil v tvojo korist. Jokati po tem ko je paket doma, je prepozno. Meni so že dvakrat vrnali 5EUR.

Zgodovina sprememb…

Apofis ::

Oj. S kolk me pol še dodatno opičijo na koncu? Gledam eno zadevo v vrednosti (s poštnino) cca 42 eur. Thx

mulc007 ::

tolk je bilo v mojem paketu. Neizpolnjen obrazec ca 9€ in davek 7 €

mulc007 ::

Ker sta mi dve firmi poslali dva kupljena predmeta v istem paketu (firmi prodajata enake izdelke in sta očitno pod eno strho), je bil paket namesto 20, vreden 40€ in sem zato moral plačati davek.
V obe firmi sem zato odprl dispute.
To je moj prvi dispute zato ne vem kakšen je pravilen postopek...

S predlogom ene sem se strinjal in sem potrdil, predlog druge pa sem zavrnil.

Firma s katero predlogom sem se strinjal (pri naslednjem nakupu bom dobil popust) sem poslal klasično posebej sporočilo z vprašanjem koliko so mi pripravljeni spustiti ceno nekega izdelka. Dali so predlog in napisali naj skenslam dispute da mi bodo lahko dali popust. Zanima me če je prav da skenslam oz. kakšen je pravilen postopek da se ne bom slučajno kje zafrknil.

(Še najraje bi videl da mi da ta firma toliko popusta da bi dobil povrnjen cel davka, ki sem ga moral plačati, saj ta firma prodaja isti izdelek ceneje kot tista druga)

FoxKnox ::

Apofis je izjavil:

Oj. S kolk me pol še dodatno opičijo na koncu? Gledam eno zadevo v vrednosti (s poštnino) cca 42 eur. Thx


Uvozne dajatve DDV 22% vrednosti in stroški postopka 7€, če ustavijo na carinski pošti, sicer nič.

darkolord ::

Okapi je izjavil:

V bistvu je, za napačno izpolnjen CN22. Če je prav izpolnjen, ne plačaš, če je napačno izpolnjen, plačaš. Kaj je to drugega kot kazen?
To so dodatni stroški, ki so jih imeli s teboj.

Prav isti znesek plačaš tudi, če je vse v redu izpolnjeno, pa je vrednost višja od 22 eur.

mulc007 ::

***** if you can cancel the dispute, I can give you this discount, and change the price after you cancel it. *****

Je to pravilen postopek da najprej skenslam dispute in šele potem odprem order v katerem mi bodo potem znižali ceno novega nakupa? Da me ne bodo slučajno zafrknili.

Okapi ::

A poznaš tega Kitajca, mu zaupaš?

Mare2 ::

Okapi je izjavil:

A poznaš tega Kitajca, mu zaupaš?


Nekateri Kitajci so pošteni. Če je to neka firma na Aliexpresu, bi jim jaz zaupal. :)

Okapi ::

Naj raje Kitajec zaupa kupcu. Vedno se dela tako, da najprej ti dobiš svoje (denar nazaj, nov izdelek ...), šele ko imaš stvar v rokah, zaključiš spor.

BorutK-73 ::

mulc007 je izjavil:

***** if you can cancel the dispute, I can give you this discount, and change the price after you cancel it. *****

Je to pravilen postopek da najprej skenslam dispute in šele potem odprem order v katerem mi bodo potem znižali ceno novega nakupa? Da me ne bodo slučajno zafrknili.

Ne zapirat dispute-ta, vztrajaj da se Ali vmeša.

Apofis ::

FoxKnox je izjavil:

Apofis je izjavil:

Oj. S kolk me pol še dodatno opičijo na koncu? Gledam eno zadevo v vrednosti (s poštnino) cca 42 eur. Thx


Uvozne dajatve DDV 22% vrednosti in stroški postopka 7€, če ustavijo na carinski pošti, sicer nič.

Kaka je pa možnost, da ustavijo na carini (gre za prestavno ročico za bicikl)? Z vsem tem bi me pršla cena skor kt v slo...

Okapi ::

Kristalna krogla pokvarjena.>:D

Apofis ::

Sj vem sj vem...

_Denny_ ::

Odvisno od volje in zbranosti tistega, ki bo pregledoval. So bile situacije, ko je šel ~150€ paket s tono Ugreen kablov skozi brez pregleda in uploadanja screenshotov, za ~5€ paket s štirimi led žarnicami so pa hoteli imeti račun.

Če bo šla ta 42€ stvar na pregled in bodo zahtevali račun, boš sigurno plačal. Pri cenejših stvareh pod 22€ z napačno deklaracijo je to bolj kot ne loterija. To mi gre najbolj na živce...naj bodo konsistentni in "kaznijo" čisto vsakega (tudi tiste z $9,99 na računu in $10 na deklaraciji), ali pa nobenega. Dovolj bi že bilo, če po pregledu prek maila ali trackinga obvestijo, če bo kakšno plačilo ali ne.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

darkolord ::

To mi gre najbolj na živce...
Zakaj???!

Na živce ti gre, ker ti občasno pogledajo skozi prste. Svašta.

_Denny_ ::

Na živce mi gre, ker po pregledu paketa pod 22€ z napačno deklaracijo nikoli ne veš, če bo kaj za plačati ali ne.

Potem pa sekiranje za:
- točen znesek gotovine za poštarja, ki je trenutno nimaš nič doma; mu daš 10 ali pa 20€, on ti reče "nimam nič drobiža, preostanek prinesem naslednjič", ta naslednjič se ne zgodi nikoli, ker iste osebe več ne vidiš. Po pritožbi na pošti "hja, ne moremo nič, drugič pripravite točen znesek"
- prisilno ostati buden od 08:30 do 11:30 (že x let delam samo ponoči) in čakati poštarja, da ne bo slučajno odnesel nazaj, ker listkov v našem koncu Slo ne puščajo
- v primeru, da ga zamudiš gnjavljenje pošte po telefonu, če še lahko enkrat prinese oz. 10km vožnja do poslovalnice z nemogočim delovnim časom, kjer ti celo rečejo, da nimajo nič zate, a pred par min so po telefonu rekli, da imajo

Vse bi se dalo rešiti z z emailom, ki bi vseboval recimo "Vaša pošiljka št. tracking_id ima napačno izpolnjeno deklaracijo, zato bo potrebno plačilo 5€, ki ga poravnate poštarju pri prevzemu pošiljke naslednji delovni dan" ali pa bi dali kak poseben status pri sledenju pred statusom "Pošiljka je predana v dostavo". Na isti način bi lahko sporočili tudi točen znesek vseh stroškov pri stvareh čez 22€...bi bilo tudi manj vprašanj tipa "naročil sem nekaj za xxx€, koliko bo za plačati?".
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

FoxKnox ::

_Denny_ je izjavil:

Na živce mi gre, ker po pregledu paketa pod 22€ z napačno deklaracijo nikoli ne veš, če bo kaj za plačati ali ne.

Potem pa sekiranje za:
- točen znesek gotovine za poštarja, ki je trenutno nimaš nič doma; mu daš 10 ali pa 20€, on ti reče "nimam nič drobiža, preostanek prinesem naslednjič", ta naslednjič se ne zgodi nikoli, ker iste osebe več ne vidiš. Po pritožbi na pošti "hja, ne moremo nič, drugič pripravite točen znesek"
- prisilno ostati buden od 08:30 do 11:30 (že x let delam samo ponoči) in čakati poštarja, da ne bo slučajno odnesel nazaj, ker listkov v našem koncu Slo ne puščajo
- v primeru, da ga zamudiš gnjavljenje pošte po telefonu, če še lahko enkrat prinese oz. 10km vožnja do poslovalnice z nemogočim delovnim časom, kjer ti celo rečejo, da nimajo nič zate, a pred par min so po telefonu rekli, da imajo

Vse bi se dalo rešiti z z emailom, ki bi vseboval recimo "Vaša pošiljka št. tracking_id ima napačno izpolnjeno deklaracijo, zato bo potrebno plačilo 5€, ki ga poravnate poštarju pri prevzemu pošiljke naslednji delovni dan" ali pa bi dali kak poseben status pri sledenju pred statusom "Pošiljka je predana v dostavo". Na isti način bi lahko sporočili tudi točen znesek vseh stroškov pri stvareh čez 22€...bi bilo tudi manj vprašanj tipa "naročil sem nekaj za xxx€, koliko bo za plačati?".


Pazi, da ne boš kdaj naročal preko DHL, ker si očitno " remote area". ;)

thaddeus ::

a mi lahko kdo pove ali je DHL e-commerce isto kot dhl? al da je DHL e-commerce do slovenije pol pa naša pošta dostavi?

ko sem naročil/kupil stvar(strojček za lase) je blo da china post air mail pošlje.
zdaj pa ko gledam order mi piše DHL e-commerce...

mnenja?

thaddeus ::

a mi lahko kdo pove ali je DHL e-commerce isto kot dhl? al da je DHL e-commerce do slovenije pol pa naša pošta dostavi?

ko sem naročil/kupil stvar(strojček za lase) je blo da china post air mail pošlje.
zdaj pa ko gledam order mi piše DHL e-commerce...
in jaz sem definitivno remote area :)

je ze kdo dobil prek DHL e-commerce? kaki extra stroški?
cena je 21.06 eura, tak da nebi smelo bit carine/ddv

plus tega, prodajalcu sem reko naj napiše tapravo ceno na paket...

mnenja?


sorry za dupli post, ni mi šlo popravit :)

OvCa77 ::

thaddeus je izjavil:

a mi lahko kdo pove ali je DHL e-commerce isto kot dhl? al da je DHL e-commerce do slovenije pol pa naša pošta dostavi?

ko sem naročil/kupil stvar(strojček za lase) je blo da china post air mail pošlje.
zdaj pa ko gledam order mi piše DHL e-commerce...
in jaz sem definitivno remote area :)

je ze kdo dobil prek DHL e-commerce? kaki extra stroški?
cena je 21.06 eura, tak da nebi smelo bit carine/ddv

plus tega, prodajalcu sem reko naj napiše tapravo ceno na paket...

mnenja?


sorry za dupli post, ni mi šlo popravit :)

Gre preko pošte, traja pa tam 14dni. Obstaja pa tracked ali non tracked varianta, če ne moreš slediti preko pošte Slovenije potem je non tracked.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

erkgheoruugh ::

Ali ima AX kakšno podobno varianto kot gearbest, da pošiljajo preko evropskih skladišč in se izogneš carini? Ok vem, da se ne izogneš popolnoma, ampak vsaj večja verjetnost.
Naročil bi eno stvar, ki je s poštnino vred okrog 100€.

Mare2 ::

erkgheoruugh je izjavil:

Ali ima AX kakšno podobno varianto kot gearbest, da pošiljajo preko evropskih skladišč in se izogneš carini? Ok vem, da se ne izogneš popolnoma, ampak vsaj večja verjetnost.
Naročil bi eno stvar, ki je s poštnino vred okrog 100€.


Ima. Pri nekaterih izdelkih vidiš možnost izbire - Spain.


Ships From: China Germany Spain Russian federation France Italy

Shipping: Please select the country you want to ship from


https://www.aliexpress.com/item/Chuwi-H...

darkolord ::

AX ni trgovina tako kot gearbest, tako da oni ničesar ne pošiljajo.

Lahko pa to možnost nudijo posamezni prodajalci.

Zgodovina sprememb…

petrcanec ::

Pozdrav! Na Aliexpressu sem naročil izdelek v vrednosti 11$ torej okoli 10 evrov..
3.5. sem na tracking stevilki dobil obvestilo Arrival at Destination Postal Admin (From SG/SIN to SI) na Posti Slovenija sledenje pošiljk za isti datum SILJUA Prispetje na uvozno izmenjalno pošto.
Par stvari ki sem jih naročil je na tak način isto prispelo z istim obvestilom vendar sem jih nato naslednji dan že imel doma.Ta pošiljka pa s eiz datuma 3.5. ne premakne nikamor več.Malo mi je čudno ker vse ostale kakor sem dobil obvestilo da je prispela na SILJUA sem naslednji dan dobil.Danes sem vprašal tudi poštarja če kaj ve kako je z tem pa je rekel da radi zadržijo v Lj te pošiljke,moje izkušnje takšne niso.Prav tako pa tudi nisem dobil nobenega obvestila o kakšnem zadržanju na carini ne po trackingu ne po pošti.Vse skupaj izgleda kot da bi tam obstalo in sploh ne šlo naprej.Čeprav sem ostale dobival še takoj naslednji dan po prispetju.

Je možno da tracking številka laže? ali pa je je možno da s eizgubilo kje v lj? ali pa res določene zadržijo za nekaj časa?

Mare2 ::

Tole, če gre po navadni pošti, se jim ne mudi. Jaz sem prejšnji teden dobil kar dva mini paketka v nabiralnik. Je tudi izgledalo, kot da stoji. :)

Okapi ::

Čez vikend se nič ne dogaja. Počakaj še par dni, pa bo.
««
39 / 196
»»