» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
33 / 190
»»

fr1c ::

Ker nikjer na netu ne najdem nič uporabnega, bom vprašal kar tu...

11.02.2017 sem 1 uro pred iztekom zaščite odprl dispute, ki še do zdaj ni rešen, a bi po glede na AE moral biti že 25.02.2017. Dispute naj bi bil že eskaliran, a dobivam vedno isti neuporaben predlog "počakaj še 10 dni", ki nima nič skupnega s "paket je bil poslan na napačen naslov".

 1

1


 2

2


 3

3


 4

4


 5

5



Po eni strani je res kriv sin, ker je naročil brez, da bi preveril opis - opcija 5W reflektorja je bila samo zgoraj pod tipom/barvo, nikjer drugje na linku izdelka, a jim vseeno ne bi rad pustil denarja.

Ima kdo kake podobne izkušnje z 1+ mescem trajajočim disputom? Dobesedno me njihov odnos živcira bolj kot izguba denarja... Na Ebayu bi samo zagrozil z negativnim feedbackom in bi dobil refund še isti dan oz. bi celo sam prekinil naročilo in se opravičil, ker zadeve ni na zalogi. Live support je tudi neuporaben, ker vedno dobim odgovor, da njihov profesionalni arbitražni team že ve kaj dela in naj počakam...

Še zanimivost - dobil nisem ne laserja za puško, ne 50 AG13 baterij, ki so bile naročene na isti dan. Bo zgleda treba v začetku aprila spet odpirati dva disputa.

fikus_ ::

Pozdravljeni,
Še jaz imam eno vprašanje: Kako bi naj to zgledalo? Dobil sem odgovor od prodajalca:
"Thank you very much for your video. Sorry for the defective. Could you please place another order with rose red color and please send message to us to change the price USD0.1 and after we change the price, you pay the order. Ok?"

Kako naročim/potrdim naročilo, ne da bi prej plačal?
Hvala za odgovor.

OvCa77 ::

fikus_ je izjavil:

Pozdravljeni,
Še jaz imam eno vprašanje: Kako bi naj to zgledalo? Dobil sem odgovor od prodajalca:
"Thank you very much for your video. Sorry for the defective. Could you please place another order with rose red color and please send message to us to change the price USD0.1 and after we change the price, you pay the order. Ok?"

Kako naročim/potrdim naročilo, ne da bi prej plačal?
Hvala za odgovor.

Daš v košarico, naročiš vendar še ne plačaš
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

fikus_ ::

A tako. Hvala za odgovor.

BorutK-73 ::

Spet ga sirjejo z akcijami, kmalu bo 7 obletnica. Tako da za mene mesec dni ni naročanja, ker bom spet čakal 2+ meseca da dobim pošto. Pa se mi zdi da so že malo podražili cene za nekatere izdelke.

Dimnik ::

Seveda so podražili.....so sedaj cene s popusti malo manjše od prvotnih cen...naprimer tefon mi5 pride cca 10e cenej od prvotne cene,

fr1c ::

Da si odgovorim sam na https://slo-tech.com/forum/t586896/p546... , če bo mogoče kdo rabil: 10 dni pozneje je tisti Invalid postal Valid, refund je bil odobren, denar pa je prišel nazaj v naslednjih 3 dneh. Res je vse skupaj trajalo več kot mesec in pol, a so na koncu vseeno rešili meni v korist. Dogodivščina z red dot sight laserjem in gumbnimi baterijami pa še pride na vrsto drug teden...

Zdaj pa drugo vprašanje - je že kdo kdaj imel na pošti status "Pošiljka zadržana na uvozni carini"? Gre se za nekaj elementov DIY LED projekta (nekaj tiskanih vezij, uporov in kondenzatorjev, brez diod) v vrednosti 12€. Do zdaj sem pri preverjanju imel vedno "V carinskem postopku", "Pošiljka zadržana na uvozni carini" pa vidim prvič. Obvestila nisem dobil, tracking koda na strani carinske pošte tudi ne deluje (do zdaj sem jim vedno uploadal dokazila preden sem dobil obvestilo).

Celoten tracking:
09.03.2017 ******** Oddaja pošiljke / prevzem pošiljke ob sprejemu
14.03.2017 CNBJSA Odprava iz izvozne izmenjalne pošte
15.03.2017 CNBJSA Odprava iz izvozne izmenjalne pošte
27.03.2017 SILJUA Prispetje na uvozno izmenjalno pošto
27.03.2017 SILJUA Pošiljka zadržana na uvozni carini

darkolord ::

Mislim da je to isto kot oz. samo novo ime za "v carinskem postopku".

fr1c ::

Bo kar tako, ker je zdaj deloval upload dokazil.

Tu bo verjetno 4€ plačila, ker je prodajalec vpisal v CN obrazec gift in vrednost $5, do povračila pa verjetno nisem upravičen, ker nisem dal navodila, da naj vse pravilno izpolni.

darkolord ::

To, da on obrazec pravilno izpolni je njegova dolžnost, ne dobra volja.

fikus_ ::

Jaz vedno napišem, da naj obrazec pravilno izpolni, še posebej ceno, vendar je v 99% cena 0,1$ in gift.

Mare2 ::

fikus_ je izjavil:

Jaz vedno napišem, da naj obrazec pravilno izpolni, še posebej ceno, vendar je v 99% cena 0,1$ in gift.


Kitajčki pač napišejo, kolikšna je vrednost za njih. Koliko je dal za giftek. Tudi v resnici ni vredno več kot 0,10$.

Meni so v zadnjih dveh primerih na mojo zahtevo pravilno napisali ceno, ki jo plačam. Vrednost pa je nič (0$) ker gift-ki ne delujejo. Sicer so mi vrnili denar, ampak... :(
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

klekej ::

Od tega prodajalca sem kupil dva kosa tega izdelka: https://www.aliexpress.com/item/DC12-24...

Ko sem prejel pošiljko sem takoj prejel potrdilo in nič pogledal, dispute-a ne morem več odpreti, ker je minilo več kot 15 dni. En izdelek ne ustreza opisu in je RGBW, poleg tega pa še ne deluje. Kontaktiral sem prodajalca, ki mi ne vrjame in sedaj ne odpisuje več. Lakho to kako reportam Aliexpressu? Gre za drobiž, ne prenesem pa nategovanja.

Mare2 ::

klekej je izjavil:

ki mi ne vrjame

A mu nisi poslal slikce, video?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

klekej ::

Sem, sedaj pa ignore.

Mare2 ::

Morda imaš denar že na kartici. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

klekej ::

Nimam. Lahko kako kontaktiram Aliexpress? Lahko sploh kaj naredijo?

Okapi ::

Kontaktiraš lahko, uspeha pa ne bo nobenega. Za tako malenkost se ne bo nihče poglabljal v tvoje probleme. Naj ti bo šola za naslednjič, da prej preveriš, kaj si dobil, preden rečeš, da je v redu.

BorutK-73 ::

Dispute ne moreš odpret? Dispute in accept order ni isto.

Zgodovina sprememb…

OvCa77 ::

BorutK-73 je izjavil:

Dispute ne moreš odpret? Dispute in accept order ni isto.

Naroči novo in potem ko pride odpri dispute za staro. To sem naredil pri eni SD kartici. Naj bi imela 10 let garancije, ko sem ga kontaktiral je samo nekaj palamudil. Sem naročil novo, ko sem dobil odprl dispute in takrat, zanimivo ni bilo komplikacij.:)
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

jtothek ::

Kako je kaj ta tracking od Aliexoressa realen? Mi pise da so mi poslali v arrived destination country Lebanon.

Nisem neki jaki geografski geek samo to ni niti blizu destination country.Pa cakam tudi ze skoraj dva meseca.

Kot bi rekel trump: Sad!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jtothek ()

klekej ::

OvCa77 je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

Dispute ne moreš odpret? Dispute in accept order ni isto.

Naroči novo in potem ko pride odpri dispute za staro. To sem naredil pri eni SD kartici. Naj bi imela 10 let garancije, ko sem ga kontaktiral je samo nekaj palamudil. Sem naročil novo, ko sem dobil odprl dispute in takrat, zanimivo ni bilo komplikacij.:)


Kako pa lahko potem odpreš dispute za staro? To mi ni jasno.. Dispute-a ne morem več kliknit, ker je minilo 15 dni od accept order.

OvCa77 ::

klekej je izjavil:

OvCa77 je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

Dispute ne moreš odpret? Dispute in accept order ni isto.

Naroči novo in potem ko pride odpri dispute za staro. To sem naredil pri eni SD kartici. Naj bi imela 10 let garancije, ko sem ga kontaktiral je samo nekaj palamudil. Sem naročil novo, ko sem dobil odprl dispute in takrat, zanimivo ni bilo komplikacij.:)


Kako pa lahko potem odpreš dispute za staro? To mi ni jasno.. Dispute-a ne morem več kliknit, ker je minilo 15 dni od accept order.

Naročiš novo, jo plačaš, počakaš da pride, nato odpreš dispute za to novo(v bistvu za staro...)
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Furbo ::

klekej je izjavil:

Kako pa lahko potem odpreš dispute za staro? To mi ni jasno.. Dispute-a ne morem več kliknit, ker je minilo 15 dni od accept order.

On ti predlaga, da goljufaš in daš dispute za ta novo, kao da je ta pokvarjena/napačna.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

OvCa77 ::

Furbo je izjavil:

klekej je izjavil:

Kako pa lahko potem odpreš dispute za staro? To mi ni jasno.. Dispute-a ne morem več kliknit, ker je minilo 15 dni od accept order.

On ti predlaga, da goljufaš in daš dispute za ta novo, kao da je ta pokvarjena/napačna.

Od kdaj pa je goljufanje če ti noče priznati napake na izdelku. Se pač znajdeš...
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Mare2 ::

Ti pač pošlje še to pokvarjeno. In si ga 2x naje... :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

OvCa77 ::

Mare2 je izjavil:

Ti pač pošlje še to pokvarjeno. In si ga 2x naje... :)

Možno, lahko pa ne... Možnost je 50/50
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

MIHAc27 ::

jtothek je izjavil:

Kako je kaj ta tracking od Aliexoressa realen? Mi pise da so mi poslali v arrived destination country Lebanon.

Nisem neki jaki geografski geek samo to ni niti blizu destination country.Pa cakam tudi ze skoraj dva meseca.

Kot bi rekel trump: Sad!


Eni trackingi so realni toliko kot božiček ali pošten politik. Sploh če je zadeva vrednosti 10-15$ ali manj.
Počakaj še malo, in 1 teden preden se protekcija zaključi odpri dispute, in napiši da po trackingu sploh ni v pravi državi in še nisi dobil.

klekej ::

Okapi je izjavil:

Kontaktiraš lahko, uspeha pa ne bo nobenega.


Bom prvo vseeno probal s tem. Ne najdem pa nikjer kje lahko kontaktiram Ali?

seba-beba ::

Zdravo!

V začetku tedna sem opravil prvi nakup (plačilo z Viso) na Aliexpress. Na email sem dobil obvestilo, da je bilo plačilo uspešno izvedeno ter da bo potrjeno "verified" v 24h. Od takrat nisem dobil nobenega obvestila več. Na spletni strani pod moja naročila vidim "awaiting shipment" ter odštevanje časa (7 dni).

Zanima me, kako je sedaj s tem?
Je prodajalec prejel moje naročilo? Kaj je namen tega odštevanja časa? Moram še kaj dodatno narediti? Itd...

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: seba-beba ()

fikus_ ::

Samo čakaj in spremljaj tracking. Če se po enem tednu ne bo nič spremenilo, piši prodajalcu.

Furbo ::

Saj ti vse piše, 7 dni ima prodajalec časa, da se zgane in pošlje tvoj paket.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Mare2 ::

Furbo je izjavil:

Saj ti vse piše, 7 dni ima prodajalec časa, da se zgane in pošlje tvoj paket.


Tako je ja. Meni so celo 1x poslali (navidezno) v roku in dali lažni tracking. Robo so v resnici poslali 2 dni kasneje in na moje vprašanje le spremenili tracking number. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

OK.d ::

Danes sem doživel rekord na aliexpresu, 8 dni od naročila do prispetja na dom.
Naročil sem pa gumbne baterije CR2016 lithium ali niso rekli da se teh stvari več sploh ne pošilja?
LPOK.d

seba-beba ::

Toliko da vas obvestim...prejel sporočilo, da je bil paket poslan.
Sedaj pa upam, da čimprej pride. :)

Hvala

BorutK-73 ::

OK.d je izjavil:

Danes sem doživel rekord na aliexpresu, 8 dni od naročila do prispetja na dom.
Naročil sem pa gumbne baterije CR2016 lithium ali niso rekli da se teh stvari več sploh ne pošilja?

Jaz sem pa dobil včeraj en obojestranski salotejp za led trak po 10 dneh (80 centov).

M_arjan ::

Ima kdo idejo, kaj imajo proti mojim 30M kabla v vrednosti dobrih 10EUR?



Vedno je slo vse skozi, ima kdo kakšno idejo kako najhitreje resit to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: M_arjan ()

Mare2 ::

Po mojem to pomeni, da pregledujejo izdelek. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

M_arjan ::

Le kaj majo tok za pregledat, sem se pa že sprijaznil, da sem ob 4€, je pa zanimivo, da ni nobenega obvestila, ponavadi je bilo stanje v carinskem postopku in si poslal račun, naslednji dan je šlo naprej, sedaj pa nič,...

darkolord ::

A se hecaš? Niti 4 ure še ni od spremembe statusa, pa se pritožuješ, ker ni obvestila?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

klekej ::

BorutK-73 je izjavil:


Jaz sem pa dobil včeraj en obojestranski salotejp za led trak po 10 dneh (80 centov).


Link prosim.

BorutK-73 ::

klekej je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:


Jaz sem pa dobil včeraj en obojestranski salotejp za led trak po 10 dneh (80 centov).


Link prosim.

https://www.aliexpress.com/item/New-Car...
Slika zavaja, je samo en premer traka, 5,7mm.
Moj feedback

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Saj ti piše v naslovu artikla:)
6MM

Mare2 ::

Kje izbrišem mastercard iz Aliexpresa?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

polpo ::

Mare2 je izjavil:

Kje izbrišem mastercard iz Aliexpresa?


https://sale.aliexpress.com/iF3nc5xsvz.... ?
Pri "Save this card" piše: You can remove this card at anytime in My AliPay.
Možno, da drugače ne gre, torej je potrebno ustvariti Alipay račun, če ga še nimaš.
Oz. poizkusi, če jo imaš tu -> https://intl.alipay.com/user/queryUserB...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: polpo ()

klekej ::

Je kdo letos kupil kakšno repliko RayBank z logotom? Če je, prosim za kak link. Lani sem še nekaj naročil, letos ne najdem nobenih. Je s tem dokončno konec?

s1m0n ::

Kako dolgo traja z letalom od Pekinga?
Paket je že več kot dva tedna nazaj zapustil Peking (by Air) in od te ni nič novejših podatkov za tracking (China Post).

fikus_ ::

Lahko traja tudi več kot 2 tedna. Lahko pa pišeš prodajalcu. Sem imel primer, ko je prodajalec dejal, da se je paket izgubil. Je potem poslal novega.

MIHAc27 ::

Let traja verjetno kakih 10 urc. Ampak da potem zabojnik pofočkajo in pride na vrsto da ga pošljejo naprej... pa komot 2-3 tedne. Nič nenavadnega, čiči in čaki še naprej, vmes pa vsakih 10 minut refreshej tracking stran, če je kaj novega (hec, da ne bi res)

BorutK-73 ::

s1m0n je izjavil:

Kako dolgo traja z letalom od Pekinga?
Paket je že več kot dva tedna nazaj zapustil Peking (by Air) in od te ni nič novejših podatkov za tracking (China Post).

Komaj 2 tedna? Trenutno imam 2 paketa tako že mesec in pol in to ni prvič, pa sem že vse dobil. ČE pa ne bo, pa dispute.
««
33 / 190
»»