vir: Yahoo News
Facebook še vedno daleč največ prihodkov ustvari iz oglaševanja. V absolutni vrednosti so zrasli za dve tretjini in dosegli 1,8 milijarde dolarjev. Mobilni trg postaja čedalje pomembnejši in danes predstavlja že 49 odstotkov vseh prihodkov iz oglaševanja, kar je zavidljiv dosežek, saj je prikazovanje oglasov na mobilnih napravah, ki imajo manjše zaslone, težje.
Povečali so se tudi obratovalni stroški, in sicer so znašali 1,28 milijarde dolarjev oziroma 45 odstotkov več kot lani, kar odpade zlasti na večje število zaposlenih in infrastrukturna vlaganja.
Facebook s temi rezultati zapira usta vsem, ki so trdili, da je njihov poslovni model nemogoče monetizirati, čeprav se vsi analitiki s tem ne bodo strinjali. Facebook namreč še vedno ustvarja premalo prihodkov in dobička, da bi upravičil trenutne tečaje. Javna ponudba delnic se je izvedla po 38 dolarjih za delnico, kar so kritiki tedaj napadali kot previsoko. Cena je potem res padla, v zadnjem četrtletju pa se je pobrala in dosegla rekordne vrednosti tik po 50 dolarji. To pomeni, da je Facebook vreden 120 milijard dolarjev, letni P/E (ttm) pa znaša prek 220. Vse je pravzaprav odvisno od tega, kako naklonjena bodo podjetja oglaševanju prek Facebooka. Trenutne statistike kažejo, da imajo prednost nekateri drugi kanali.