Forum » Pomoč in nasveti » SSD Crucial C300 , crknil
SSD Crucial C300 , crknil
eno_ime ::
IMam dve leti star SSD crucial C300.
Ko ga priklopim na usb, se ssd ne vidi.
Ce ga dam v notebook, se sistem dvigne, in lahko nekaj casa delam.
Pol cel sistem zamrzne(blue screen)
Ko sem hotel na C300 instalirat linux, mi javi, da ne more( ne more formatirat).
Kaj se lahko storim s tem ssdjem?
Imam racun, enaa, 2.5leti star.
Ali lahko uveljavljam garancijo z racunom (garancijsko izjavo nimam, oz se ne spomnem, da bi jo dobil)?
Ko ga priklopim na usb, se ssd ne vidi.
Ce ga dam v notebook, se sistem dvigne, in lahko nekaj casa delam.
Pol cel sistem zamrzne(blue screen)
Ko sem hotel na C300 instalirat linux, mi javi, da ne more( ne more formatirat).
Kaj se lahko storim s tem ssdjem?
Imam racun, enaa, 2.5leti star.
Ali lahko uveljavljam garancijo z racunom (garancijsko izjavo nimam, oz se ne spomnem, da bi jo dobil)?
eno_ime ::
Ce se sistem dvigne, pol pa cez cas BSOD, a to pomeni da je SSD fuc?
Se lahko karkoli prej pregledam, preden uveljavljam garancijo?
Uveljavljanje garancije:
se javim na enaa (info@enaa.com) oz kako poteka sama uveljavitev.
Moram biti na kaj pozoren, oz kaj naj recem, ko nimam garancijske izjave.
Se lahko karkoli prej pregledam, preden uveljavljam garancijo?
Uveljavljanje garancije:
se javim na enaa (info@enaa.com) oz kako poteka sama uveljavitev.
Moram biti na kaj pozoren, oz kaj naj recem, ko nimam garancijske izjave.
hojnikb ::
nared secure erase in updejtaj firmware. če ne pomaga, ga zamenjaj dokler ti še velja garancija
#brezpodpisa
eno_ime ::
A lahko malo vec o secure erase in update firmware?
Pokvarjen SSD mi zamenjajo za novega?
Ce tega modela nimajo več, kaj potem?
Pokvarjen SSD mi zamenjajo za novega?
Ce tega modela nimajo več, kaj potem?
ST-777 ::
Ali lahko uveljavljam garancijo z racunomNa forum je nekdo svetoval takole, če se SSD pokvari: SSD daj v škatlo in ga pošlji tja, kjer si kupil, zraven daj dopis in kopijo računa. V dopis napiši, da je SSD pokvarjen. Ne pozabi napisati svojih kontaktnih podatkov z e-mailom in naslovom za pošiljanje. Ko bodo dobili ti bodo poslali potrditveni mail in čez kak dan tudi odgovor z rešitvijo garancije oziroma reklamacije. Potem dobiš nov izdelek.
Morda ti bo ta nasvet pomagal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Windows ob zagonu dela zelo počasi (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 8309 (7281) | oo7 |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13876 (11209) | starfotr |
» | SSD ne deluje (Crucial MX100)Oddelek: Strojna oprema | 1202 (691) | TOP |
» | MX100: Občasno zatrokiranje, "failed to boot", blue screen - KERNEL_DATA_INPUT_ERROR?Oddelek: Strojna oprema | 7056 (6531) | hojnikb |
» | SSD disk-Računalnik zamrzneOddelek: Pomoč in nasveti | 5125 (4557) | styled |