Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
BivšiUser2 ::
Imam z Mayo 2018 eno težavo, ko pridem v posamezen mode, ne morem pa izbrati konkretnih face-ov, edge-ov ali vertex-ov. Kaj je lahko narobe? Kaj pa uporabljate za barvanje poligonov? S Photoshop risat texture in UV mapping izvajat je nogo.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
nightrage ::
Ok ne vem za mayo, sam uporabljam blender in modeliraš lahko samo v 'edit' mode. Noben s photoshopom ne riše texture, temveč jih izvoziš v png format nato v photoshopu samo pobarvaš in kej dorišeš.
BivšiUser2 ::
Noben s photoshopom ne riše texture, temveč jih izvoziš v png format nato v photoshopu samo pobarvaš in kej dorišeš.
A ni neka fora, da v mayi exportaš poligone v 2D jih potem pobarvaš v PSju ter fotko na koncu importaš v Mayo? Drugo opcija je, da fotko ( npr. barvno paleto importaš in poligone nalepiš na željene barve (UV mapping). Tretja je pa polypainting, ki jo podpora zbrush.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
BivšiUser2 ::
Pred dnevi, sem začel nekaj šarati s fotogrametrija (program Meshroom), kjer sem zajel mizico s svečnikom. Rezultat je viden na https://prnt.sc/kxotyg.Kaj se da narediti z osvetlitvijo smislu DIY (običen smartphone in par luči)? Motijo me predvsem sence in variabilnost svetlobe (območja 1 in 2, tretje je posledica premalo shootov). V bodoče se imam pozabavati tudi s kakimi bučami (za noč čarovnic). Ima kdo kakšne izkušnje s takimi predmeti?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Pro_moted ::
Dobra.
Vsa čast za vložen trud , znanje in čas, ki ga vlagaš v modele. Upam da se ti obrestuje ali pa da se ti še bo , si nedvomno zaslužiš!
Vsa čast za vložen trud , znanje in čas, ki ga vlagaš v modele. Upam da se ti obrestuje ali pa da se ti še bo , si nedvomno zaslužiš!
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
#000000 ::
Hm enačiti mayo, blender in softimage ter ostale je norija. Vsi omenjeni res da delujejo na dokaj podoben način, ampak GUI oz, menuji so pa čist drugačni, in Maya jih ima MNOGO. (preveč za naučit v par tutorialih z ytuba-
Za učenje cinema 4D kr enaostavna, samo predelat treba ogromno tutorialov + nadrkat verjetno na stotine pluginov ki so na trgu danes.
Blender je dober program samo uporabniku "rookie" skilz totalno neprijazen, je pa dejansko DOBRA menda zadeva.
Za učenje cinema 4D kr enaostavna, samo predelat treba ogromno tutorialov + nadrkat verjetno na stotine pluginov ki so na trgu danes.
Blender je dober program samo uporabniku "rookie" skilz totalno neprijazen, je pa dejansko DOBRA menda zadeva.
Snowflake2 ::
A imaš slučajno kakšen tutorial za Mayo, kjer se pokrivajo indie game dev osnove modeliranja, texturinga in animacije?
#000000 ::
Nimam, mam pa link kjer če plačaš (ni poceni) dobiš tolk da maš za nekaj časa tok na grbim da ponavadi pozabiš po kaj si dejansko sploh prišel, ta forum je DOBESEDNO participiral VEČINO 3D animatorjev in modelarjev v recimo zadnjih treh nadaljevanjih Gospodarja Prstanov, recimo pa da še kje drugje.
reče se mu pa CGSociety, tam lahko kupiš, ali vprašaš za nasvete, ni bojazni da bodo rekl, ah pejt začetnik nekam, dosti je tudi free, tutorialov, Maya, Cinema 4D in 3dSmax pretežno.
Aja maya je ena najtrežjih za naučit, tako da C4D bi toplo priporočal, mayo pa samo če si nagnjen k samokaznovanju, je pa slednji TOP šit program za karkoli v 3d.
reče se mu pa CGSociety, tam lahko kupiš, ali vprašaš za nasvete, ni bojazni da bodo rekl, ah pejt začetnik nekam, dosti je tudi free, tutorialov, Maya, Cinema 4D in 3dSmax pretežno.
Snowflake2 je izjavil:
A imaš slučajno kakšen tutorial za Mayo, kjer se pokrivajo indie game dev osnove modeliranja, texturinga in animacije?
Aja maya je ena najtrežjih za naučit, tako da C4D bi toplo priporočal, mayo pa samo če si nagnjen k samokaznovanju, je pa slednji TOP šit program za karkoli v 3d.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
mi345 ::
mi345 ::
settler ::
Zdravo fantje,
ker vidim da ste nekateri kar mački v tem. Imam nekaj vprašanj... Delam en promo video za svoj projekt pa bi rad nekaj zrendiral.
Sam sem delal samo v SolidWorksu, pa še to ne veliko. Sedaj sem presedlal na Cinema 4D. Po parih dneh sem ga nekako spoznal.
Sedaj pa bi rad malo bolj realen render, nato pa še video. Vendar se tukaj seveda zatakne, ker je toliko nastavitev in opcij.
Tukaj se tudi takoj vidi kdo je profi in kdo ne...
En render, kjer poskušam imitirat črn eloksiran aluminij plus še PCB...
Če poznate kak dober tutorial ali pa če bi dali kakšen nasvet kako dalje. Video bo potem kot nekaka live demontaža celotnega sklopa, in tudi ne vem
ali je bolje da je okolje neskončno brez senc, ali s sencami na tleh itd...
ker vidim da ste nekateri kar mački v tem. Imam nekaj vprašanj... Delam en promo video za svoj projekt pa bi rad nekaj zrendiral.
Sam sem delal samo v SolidWorksu, pa še to ne veliko. Sedaj sem presedlal na Cinema 4D. Po parih dneh sem ga nekako spoznal.
Sedaj pa bi rad malo bolj realen render, nato pa še video. Vendar se tukaj seveda zatakne, ker je toliko nastavitev in opcij.
Tukaj se tudi takoj vidi kdo je profi in kdo ne...
En render, kjer poskušam imitirat črn eloksiran aluminij plus še PCB...
Če poznate kak dober tutorial ali pa če bi dali kakšen nasvet kako dalje. Video bo potem kot nekaka live demontaža celotnega sklopa, in tudi ne vem
ali je bolje da je okolje neskončno brez senc, ali s sencami na tleh itd...
Unknown_001 ::
Disable shadows ni možen?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
gddr85 ::
afair disablaš al zgoraj nekje v output/render nastavitvah al pa narediš en compositing tag (desni klik na layer od tega modela) in tam potem je opcija za cast shadows al nekej takega
oz. disablaš pri lučeh sence..
oz. disablaš pri lučeh sence..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
shadeX ::
Sem v eni FB skupini kjer objavlajo svoja dela. Nekatera so popolnoma šokatno realistična, kot npr tale.
Rad bi vedel koliko časa je tip delal na skillu da je prišel do tega rezultata.
Rad bi vedel koliko časa je tip delal na skillu da je prišel do tega rezultata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
grenius ::
Pozdravljeni,
v prostem času se ukvarjam z modeliranjem v Cinema 4D. Dalj časa ko se s tem ukvarjam, bolj si želim zaposlitev v tej smeri, ampak nisem čisto prepričan kako. Sem razmišljal da bi pošiljal slepe prošnje podjetjim, katera s s tem ukvarjajo. Nisem študiral v tej smeri, niti hodil na kaka izobraževanja, le izključno preko tutorialov in forumov. Tukaj https://twitter.com/grenius3 objavljam nekatera dela. Vesel bi bil, če ima kdo kakšen dodaten predlog.
v prostem času se ukvarjam z modeliranjem v Cinema 4D. Dalj časa ko se s tem ukvarjam, bolj si želim zaposlitev v tej smeri, ampak nisem čisto prepričan kako. Sem razmišljal da bi pošiljal slepe prošnje podjetjim, katera s s tem ukvarjajo. Nisem študiral v tej smeri, niti hodil na kaka izobraževanja, le izključno preko tutorialov in forumov. Tukaj https://twitter.com/grenius3 objavljam nekatera dela. Vesel bi bil, če ima kdo kakšen dodaten predlog.
mi345 ::
Sem v eni FB skupini kjer objavlajo svoja dela. Nekatera so popolnoma šokatno realistična, kot npr tale.
Rad bi vedel koliko časa je tip delal na skillu da je prišel do tega rezultata.
Huh tesko rect, odvisno kok predznanja imas in kolko programov znas uporabljat so pa pomoje sigurno leta :)
Tole sem pa v zadnjih dneh ustvarjal…
Spider girl
shadeX ::
Uf, izjemno.
Koliko časa si potreboval za tole? In koliko ur vaje imaš za sabo, da narediš nekaj takega?
Koliko časa si potreboval za tole? In koliko ur vaje imaš za sabo, da narediš nekaj takega?
nightrage ::
mi345 ::
dottor ::
Kapo dol
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
bambam20 ::
PH03N1X ::
jp tale ja. bom jutri začel potem pa si še pogledam tisti anvil tutorial v starih. prej mi je bil kul krof, ampak ko zdaj pogledam sem bolj naredil krof iz bele čokolade
PH03N1X ::
Machete ::
Vprašanje za twinmotion engine, če kdo ve: kaj bo hitrejše?
RTX 2060 WINDFORCE OC 12GB
RTX 2060 12GB OC Asus Dual EVO
ASUS RTX 3060 DUAL OC V2 12GB
RTX 3060 Ti GHOST 8GB GDDR6 (najdražja)
MANLI GeForce RTX 2060 12GB (najcenejša)
RTX 2060 WINDFORCE OC 12GB
RTX 2060 12GB OC Asus Dual EVO
ASUS RTX 3060 DUAL OC V2 12GB
RTX 3060 Ti GHOST 8GB GDDR6 (najdražja)
MANLI GeForce RTX 2060 12GB (najcenejša)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Machete ::
Ja verjetno res, edino ne vem, koliko pomembno je imet +4GB vrama v rezervi. Verjetno stvar dela oz. modela.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22914 (164) | JanBrezov |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16766 (14271) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22810 (14201) | meho7 |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2257 (1437) | slovenec_89 |