» »

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

««
12 / 12
»
»»

BivšiUser2 ::

Imam z Mayo 2018 eno težavo, ko pridem v posamezen mode, ne morem pa izbrati konkretnih face-ov, edge-ov ali vertex-ov. Kaj je lahko narobe? Kaj pa uporabljate za barvanje poligonov? S Photoshop risat texture in UV mapping izvajat je nogo.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

nightrage ::

Ok ne vem za mayo, sam uporabljam blender in modeliraš lahko samo v 'edit' mode. Noben s photoshopom ne riše texture, temveč jih izvoziš v png format nato v photoshopu samo pobarvaš in kej dorišeš.

BivšiUser2 ::

nightrage je izjavil:

Noben s photoshopom ne riše texture, temveč jih izvoziš v png format nato v photoshopu samo pobarvaš in kej dorišeš.

A ni neka fora, da v mayi exportaš poligone v 2D jih potem pobarvaš v PSju ter fotko na koncu importaš v Mayo? Drugo opcija je, da fotko ( npr. barvno paleto importaš in poligone nalepiš na željene barve (UV mapping). Tretja je pa polypainting, ki jo podpora zbrush.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

bluefish ::

Mari, Substance Painter,...

mi345 ::

hoj,

po dolgem času ena morska...

 1

1



 1

1



 2

2

BivšiUser2 ::

Pred dnevi, sem začel nekaj šarati s fotogrametrija (program Meshroom), kjer sem zajel mizico s svečnikom. Rezultat je viden na https://prnt.sc/kxotyg.Kaj se da narediti z osvetlitvijo smislu DIY (običen smartphone in par luči)? Motijo me predvsem sence in variabilnost svetlobe (območja 1 in 2, tretje je posledica premalo shootov). V bodoče se imam pozabavati tudi s kakimi bučami (za noč čarovnic). Ima kdo kakšne izkušnje s takimi predmeti?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

mi345 ::

mantis/study





Pro_moted ::

Dobra.

Vsa čast za vložen trud , znanje in čas, ki ga vlagaš v modele. Upam da se ti obrestuje ali pa da se ti še bo , si nedvomno zaslužiš!
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

#000000 ::

Hm enačiti mayo, blender in softimage ter ostale je norija. Vsi omenjeni res da delujejo na dokaj podoben način, ampak GUI oz, menuji so pa čist drugačni, in Maya jih ima MNOGO. (preveč za naučit v par tutorialih z ytuba-

Za učenje cinema 4D kr enaostavna, samo predelat treba ogromno tutorialov + nadrkat verjetno na stotine pluginov ki so na trgu danes.

Blender je dober program samo uporabniku "rookie" skilz totalno neprijazen, je pa dejansko DOBRA menda zadeva.

Snowflake2 ::

A imaš slučajno kakšen tutorial za Mayo, kjer se pokrivajo indie game dev osnove modeliranja, texturinga in animacije?

#000000 ::

Nimam, mam pa link kjer če plačaš (ni poceni) dobiš tolk da maš za nekaj časa tok na grbim da ponavadi pozabiš po kaj si dejansko sploh prišel, ta forum je DOBESEDNO participiral VEČINO 3D animatorjev in modelarjev v recimo zadnjih treh nadaljevanjih Gospodarja Prstanov, recimo pa da še kje drugje.

reče se mu pa CGSociety, tam lahko kupiš, ali vprašaš za nasvete, ni bojazni da bodo rekl, ah pejt začetnik nekam, dosti je tudi free, tutorialov, Maya, Cinema 4D in 3dSmax pretežno.

Snowflake2 je izjavil:

A imaš slučajno kakšen tutorial za Mayo, kjer se pokrivajo indie game dev osnove modeliranja, texturinga in animacije?



Aja maya je ena najtrežjih za naučit, tako da C4D bi toplo priporočal, mayo pa samo če si nagnjen k samokaznovanju, je pa slednji TOP šit program za karkoli v 3d.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

mi345 ::

Pro_moted je izjavil:

Dobra.

Vsa čast za vložen trud , znanje in čas, ki ga vlagaš v modele. Upam da se ti obrestuje ali pa da se ti še bo , si nedvomno zaslužiš!




Hvala,


se pozitiv :)

BivšiUser2 ::

Nimaš kaj, Pro. Kapo dol.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

DamijanD ::

+1 Kolk časa traja, da nekaj takega ustvariš?

mi345 ::

Hoj,
hmm tezko recem, vse skupi je trajalo ene 2 mesca od začetka do konca ampak dejansko dela je blo pa za nekje 1 tedn na izi kako urco na dan.


se update...




settler ::

Zdravo fantje,

ker vidim da ste nekateri kar mački v tem. Imam nekaj vprašanj... Delam en promo video za svoj projekt pa bi rad nekaj zrendiral.
Sam sem delal samo v SolidWorksu, pa še to ne veliko. Sedaj sem presedlal na Cinema 4D. Po parih dneh sem ga nekako spoznal.
Sedaj pa bi rad malo bolj realen render, nato pa še video. Vendar se tukaj seveda zatakne, ker je toliko nastavitev in opcij.
Tukaj se tudi takoj vidi kdo je profi in kdo ne...
En render, kjer poskušam imitirat črn eloksiran aluminij plus še PCB...
Če poznate kak dober tutorial ali pa če bi dali kakšen nasvet kako dalje. Video bo potem kot nekaka live demontaža celotnega sklopa, in tudi ne vem
ali je bolje da je okolje neskončno brez senc, ali s sencami na tleh itd...

Unknown_001 ::

Disable shadows ni možen?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

settler ::

Ja to naj bi bilo brez senc. Ne vem od kje se vzamejo te sence, ki so vidne na sliki...

gddr85 ::

afair disablaš al zgoraj nekje v output/render nastavitvah al pa narediš en compositing tag (desni klik na layer od tega modela) in tam potem je opcija za cast shadows al nekej takega
oz. disablaš pri lučeh sence..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

shadeX ::

Sem v eni FB skupini kjer objavlajo svoja dela. Nekatera so popolnoma šokatno realistična, kot npr tale.




Rad bi vedel koliko časa je tip delal na skillu da je prišel do tega rezultata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

grenius ::

Pozdravljeni,

v prostem času se ukvarjam z modeliranjem v Cinema 4D. Dalj časa ko se s tem ukvarjam, bolj si želim zaposlitev v tej smeri, ampak nisem čisto prepričan kako. Sem razmišljal da bi pošiljal slepe prošnje podjetjim, katera s s tem ukvarjajo. Nisem študiral v tej smeri, niti hodil na kaka izobraževanja, le izključno preko tutorialov in forumov. Tukaj https://twitter.com/grenius3 objavljam nekatera dela. Vesel bi bil, če ima kdo kakšen dodaten predlog.

mi345 ::

shadeX je izjavil:

Sem v eni FB skupini kjer objavlajo svoja dela. Nekatera so popolnoma šokatno realistična, kot npr tale.




Rad bi vedel koliko časa je tip delal na skillu da je prišel do tega rezultata.


Huh tesko rect, odvisno kok predznanja imas in kolko programov znas uporabljat so pa pomoje sigurno leta :)

Tole sem pa v zadnjih dneh ustvarjal…
Spider girl



shadeX ::

Uf, izjemno.

Koliko časa si potreboval za tole? In koliko ur vaje imaš za sabo, da narediš nekaj takega?

nightrage ::

shadeX je izjavil:

Uf, izjemno.

Koliko časa si potreboval za tole? In koliko ur vaje imaš za sabo, da narediš nekaj takega?


Sej ti je napisal, to niso ure ampak leta izkušenj. :)

mi345 ::

Hoj,

Prva letosnja,



Glede dejanskih ur za izdelavo pa res tezko recem, nekaj jih sigurno je... :)

dottor ::

Kapo dol ;)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BivšiUser2 ::

Nice. A to si Crazy frog delal?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

mi345 ::

Hvala, nene to sem delal po eni ilustraciji Aarona Blaise.

bambam20 ::

mi345 je izjavil:

Hoj,

Prva letosnja,



Glede dejanskih ur za izdelavo pa res tezko recem, nekaj jih sigurno je... :)



Dobro ti je uspela tale žabonka :).

PH03N1X ::

Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju:
 Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju 2.8

Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju 2.8

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PH03N1X ()

b3D_950 ::



še to dodaj
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PH03N1X ::

jp tale ja. bom jutri začel potem pa si še pogledam tisti anvil tutorial v starih. prej mi je bil kul krof, ampak ko zdaj pogledam sem bolj naredil krof iz bele čokolade

husky1 ::

Ali kdo uporablja max+vray? Rabil bi par nasvetov.

Kkšna mi rata:
 1

1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: husky1 ()

PH03N1X ::

PH03N1X je izjavil:

Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju:
 Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju 2.8

Ena z začetniškega tutoriala v Blenderju 2.8


In še final level 2 render.
 L2 Part 5

L2 Part 5

mi345 ::

hoj, dva vsem znana lika iz Hobbita

 1

1




 2

2

PH03N1X ::

Nice, sem te ravno na SGD skupini hotel vprašati, zakaj več nič sem ne postaš.

acookook ::

Da malo obudim temo, delam na temle kolegu....

Dajte malo aktivneje spet postat sem :D

Machete ::

Vprašanje za twinmotion engine, če kdo ve: kaj bo hitrejše?

RTX 2060 WINDFORCE OC 12GB
RTX 2060 12GB OC Asus Dual EVO

ASUS RTX 3060 DUAL OC V2 12GB

RTX 3060 Ti GHOST 8GB GDDR6 (najdražja)

MANLI GeForce RTX 2060 12GB (najcenejša)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

AvtoR ::

Verjetno 3060 TI...

Machete ::

Ja verjetno res, edino ne vem, koliko pomembno je imet +4GB vrama v rezervi. Verjetno stvar dela oz. modela.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
««
12 / 12
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10922914 (164) JanBrezov
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8216766 (14271) Isotropic
»

Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
12922810 (14201) meho7
»

3D modeliranje in texture

Oddelek: Programiranje
282257 (1437) slovenec_89

Več podobnih tem