Forum » Na cesti » Utripanje LED luči
Utripanje LED luči
MrStein ::
Evo, dokazni material, če bo kdaj debata o tem (ali če je že bila):
(72-a sekunda, če ST spremeni URL)
Gre za počasen posnetek Viper TA od spredaj, torej se vidijo sprednje LED luči.
Morebiti se v kakem kadru vidijo tudi zadnje.
(72-a sekunda, če ST spremeni URL)
Gre za počasen posnetek Viper TA od spredaj, torej se vidijo sprednje LED luči.
Morebiti se v kakem kadru vidijo tudi zadnje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
RejZoR ::
To sem že večkrat videl pri zadnjih lučeh pri Top Gearu. Skor pri vseh avtih so utripale ko se je oddaljeval od kamere.
Nisem pa uspel zgotovit zakaj do tega prihaja niti nisem uspel spremljat v živo LED luči če se obnašajo isto (da veš ali je zgolj fora optike kamere ali je fora v čem drugem).
Nisem pa uspel zgotovit zakaj do tega prihaja niti nisem uspel spremljat v živo LED luči če se obnašajo isto (da veš ali je zgolj fora optike kamere ali je fora v čem drugem).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MrStein ::
Utripajo.
Na počasnem posnetku utripajo počasneje in se zato bolj vidi, kot v živo.
Možno tudi, da zaradi kake interference med frekvenco utripanja LED-ic in frekvence zajemanja slike kamere, zgleda da utripa počasneje, kot dejansko.
Na počasnem posnetku utripajo počasneje in se zato bolj vidi, kot v živo.
Možno tudi, da zaradi kake interference med frekvenco utripanja LED-ic in frekvence zajemanja slike kamere, zgleda da utripa počasneje, kot dejansko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BladE_ ::
Nekaj je že bilo rečeno na to temo...
Akcija - Reakcija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BladE_ ()
RejZoR ::
Problem je da utripanje opazim tud s prostim očesom. Sem videl že ene par VW Passatov, VW Golfov in mislim da BMW-ja, ki so jim zadnje luči utripale med vožnjo. Ne sicer kot utripajo smerniki ampak bi opisal tako utripanje kot migetanje in je pravzaprav zelo tečno za gledat. Nekak tko kot bi hotel 50Hz CRT televizijo gledat na pol metra razdalje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MrStein ::
Ja, tečno je.
Pa da je v povprečju normalna jakost, tisti trenutek ko sveti, sveti zelo močno.
Kot da bi te pikali z iglo, pa rekli "saj v poprečju je to tako, ko če bi ti rahlo dlan na kožo dali".
No ja, ni isto.
Pa da je v povprečju normalna jakost, tisti trenutek ko sveti, sveti zelo močno.
Kot da bi te pikali z iglo, pa rekli "saj v poprečju je to tako, ko če bi ti rahlo dlan na kožo dali".
No ja, ni isto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Opkow ::
Rejzor
Tisto mislim, da naj bi bilo namenoma. Da pritegne pozornost.
Sem tudi sam opazil to in sem ze nekaj casa nazaj bral o tem, kot o se eni mozni varianti za manjse moznosti naleta od zadaj.
Tisto mislim, da naj bi bilo namenoma. Da pritegne pozornost.
Sem tudi sam opazil to in sem ze nekaj casa nazaj bral o tem, kot o se eni mozni varianti za manjse moznosti naleta od zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Opkow ()
MrStein ::
To je bilo že pred LED lučkami, da ko stopiš na zavoro, zavorna luč nekajkrat utripne in potem dalje sveti nepretrgoma. Samo tisto je tak 2 krat na sekundo utrip, LED pa je tam, "na oko", 20 krat na sekundo in vedno (razen izjem, ponavadi je pozicijska in zavorna luč eno in isto, le za zavore svetijo na polno, nepretrgoma, za pozicijo pa "na pol", kar dosežejo z utripanjem, hitrim, a pogosto ne dovolj hitrim).
Se mi zdi, da je ADAC celo imel neko kampanjo, da se uredi neka minimalna frekvenca utripanja.
Je pa to kompromis. Prehitro utripanje zniža izkoristek, prepočasno pa postane vidno vedno več ljudem.
Po moje zmaga "izkoristek", dokler kjer ne "poči".
Se mi zdi, da je ADAC celo imel neko kampanjo, da se uredi neka minimalna frekvenca utripanja.
Je pa to kompromis. Prehitro utripanje zniža izkoristek, prepočasno pa postane vidno vedno več ljudem.
Po moje zmaga "izkoristek", dokler kjer ne "poči".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
RejZoR ::
Rejzor
Tisto mislim, da naj bi bilo namenoma. Da pritegne pozornost.
Sem tudi sam opazil to in sem ze nekaj casa nazaj bral o tem, kot o se eni mozni varianti za manjse moznosti naleta od zadaj.
Eh neumnost. Če jim je vidljivost primarnega pomena naj se potem prvo losajo kretensko majhnih integriranih smernikov. Npr tanek obroček oranžne okoli rdeče luči (mislim da je ravno pri Passatu bilo tko), ki se en drek vidijo in jih hitro spregledaš. Ne pa da nas živcirajo z napol utripajočimi LED-icami, ki izgledajo kot da je nek krš avto, ki nima elektrike pošlihtane kot je treba...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slepljenje LED svetil v prometu (AMZS) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12349 (9342) | blackbfm |
» | Katera vgradna svetila v armirano betonski strop?Oddelek: Loža | 4396 (3893) | gumby |
» | kako izbrati LED luč?Oddelek: Loža | 2935 (2483) | jest10 |
» | Ledice utripajoOddelek: Zvok in slika | 1244 (1052) | Highlag |
» | Avtomobilske LED luči s klasičnimi žarnicamiOddelek: Na cesti | 7968 (7125) | Mr Hilter |