» »

Battlefield 4

Battlefield 4

Temo vidijo: vsi
««
38 / 66
»»

fireX88 ::

Sej ni problem samo v bfju. Slabo delajo tudi druge igre (saints row 4, coh2...). Mogoce je tudi problem v samem win 8.1, ampak nazaj na win7 ne grem samo zaradi iger.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

klkkkkkkkkkk ::

FireX88
zdej nevem zakaj bi imel probleme v teh špilih, vsekakor ni CPU krivec - meni je HDD povzročal FPS dropse.

Po drugi strani pa, če hočeš i5 potem, če imaš možnost ga vzemi
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

fireX88 ::

Bf je na ssdju ostale so na hddju.. Skratka, nazadnje bom pogruntal da je napajalc slab...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

klkkkkkkkkkk ::

2-4 dni pa boš sprobal mantle...

katerega pa imaš?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Killermode ::

Kdaj točno pride zdj mantle je že datum? Al so spet prestavl za kak mesnc...
Res bi rad vido rezultate tega...

klkkkkkkkkkk ::

- Cat 13.35 naj bi prišel konec meseca, naj bi že podpru mantle
- Cat 14.1 naj bi prišel Q1 2014
- KO bo mantle izpopolnjen ga bodo lahko tudi ostali uporabljali (nvidia)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

Koliko ti kaj fraps obremeni sistem med bencmarkom?

Killermode ::

Jst sam pam, da bo pov tulk res v "divjini" kot navajajo. Grem takoj nabavit novo grafično.

klkkkkkkkkkk ::

Spock83 je izjavil:

Koliko ti kaj fraps obremeni sistem med bencmarkom?


naj bi vzel 1FPS
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

Cool. Rad bi sprobal koliko je hitr PC še pred mantle. A je res taka razlika med high in max nastavitvami, glede npr. da te sovražnik prej opazi kot ti njega, če imaš nastavljeno na "bogat" prikaz. Je pa res da zna sonce ter snežna slepota biti kar tečna.

klkkkkkkkkkk ::

Meni dela Fraps ogromne probleme saj nonstop crasha - no odvisno od serverja :)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

klkkkkkkkkkk ::

54j0 je izjavil:

2014-01-25 22:50:36 - bf4
Frames: 88720 - Time: 959531ms - Avg: 92.462 - Min: 48 - Max: 164

Zavod conquest 64, vse high, mesh ultra, fake aa max, aa 2x, af 16x, 1080, 85 fov

2500k 4.4GHz, gtx 680 1240Mhz/6200Mhz

Spectate v prvi osebi, ampak ni važno, ali je? Se mi zdi ok rezultat. Drop je bil le na začetku, ob neki čudni eksploziji (helikopter vs tank ali nekaj takega :)). Verjetno bi bilo na tistih riževih poljih slabše, v tdm/dom včasih opazim upočasnitev - in tudi na robovih altai range mape. Kakorkoli, fps zaklepam na 67 (monitor je 66Hz), da je hitrost čimbolj konstantna + grafična in cpu se manj grejeta.



je razlika ali spectataš ali igraš
- bf4
Frames: 40400 - Time: 600000ms - Avg: 67.333 - Min: 45 - Max: 105
paracel storm na ultra + x4 MSAA - igra delala zelo lepo - razen ob strojnici se je opazil micro-stuttering
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

54j0 ::

Hm, zgleda, kot da imaš v spec mode slabše rezultate (nazadnje si postal 68/37/113).

Kaj, ko bi se za teste uporabljal en in isti server z 64 igralci? Po možnosti tak, ki je večino časa poln (se jih najde par). Zato, da bodo rezultati bolj primerljivi in tudi, ker ne igramo vsi velikih map (conquest, rush, bomb,...).

Nisem še preizkusil v "igralnem" načinu, ravno zato, ker ne igram velikih map.

klkkkkkkkkkk ::

ker je pri 60-70 -avg. GPU bootleneck
Odvisno je od serverja nekateri delajo vredu8 nekateri ne...


Za nekateri , ki uporabljate AMD rig.

@FireX88
- Jaz sem ravno zato, šel trenutno z AMD-jem, da si kupim sposoben napajlc, kišto + cpu hladilnik pa nekaj stvari... da bi si potem kupil i5K model (skylake/broadwell)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

54j0 ::

Saj ravno zato bi bilo fino, če bi se spravili "skupaj" in našli nek soliden server za teste. Lahko tudi sam pogledam, ampak imam čas in domač računalnik šele po deveti uri. V primeru, da bo mantle do neke mere uspešen, bo ta tema POLNA raznih testov, a bodo rezultati neprimerljivi (že zdaj so zaradi različnih serverjev in grafičnih nastavitev, katere ima spet vsak malo drugačne).

klkkkkkkkkkk ::

54j0 preveč časa vzame to...
Samo nekaj benchmarkov naredi in boš potem primejral z MANTLE ... če bomo kakšen benchmark delali bo pa najbolje na Oxide engine "nitrous"
http://www.incgamers.com/2014/01/oxides...

Problem je tukaj ni ne CPU bootleneck in ne GPU, ampak software ubistvu (tako rečeno) directX "pohabi" tvoj CPU/GPU (PC).
Imaš primer GW2 kot ti v nekaterih momentih noben desktop CPU nebo dal playable FPS.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Kenpachi ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Za BF4 ne, ker ti povem da je i5 tudi isti "jajc" včasih dela dobro včasih pa za en drek :) Počakat boš moral na kakšen patch - vsaj če imaš GCN jedra že potem boš lahko preizkusil mantle kmalu.

FX 6300 ima boljši multithreading od i5 (clock vs clock)...

Predlagal sem ti pa samo zato, ker ima FX 8350 tudi probleme - probaj z FX 4300 4.4GHz ali z FX 4M/4C 4.0GHz pa ti bo delal lepše


Negative.

Imam i5-750 nenavit 2.6ghz (baje boosta do 3.2 automaticno sam) pa tece bf4 gladko 60 ko macja guza (ker si cappam na 59.94). In to resno, ni sploh situacije, da bi padlo pod 60 (uncappano je 85-140fps, odvisno od mape in seveda pogleda na kolicino objektov). Nastavitve so mix med ultra-high-low, tiste, ki krozijo po bf4 forumih kot magicne nastavitve brez velikega quality loss.

(graficna je gbyte windforce3 280x)
Zaraki Kenpachi.

klkkkkkkkkkk ::

kenpachi
daj sliko na paracel storm (A,B,C,D) 64players vse na MAX
pa da vidkm kolk boš imel FPS-jev
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

A to med nevihto? :D

klkkkkkkkkkk ::

Spock83 je izjavil:

A to med nevihto? :D


Če se da...
Sej lahko greš proba 32/16 server - pa dej vse na max pa boš videl kaki bodo fps-ji
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

Bom probal. Me prav zanima. Danes zvečer.

klkkkkkkkkkk ::

Spock83 je izjavil:

Bom probal. Me prav zanima. Danes zvečer.


Najdi prazen server (paracel storm) pa še glej GPU bootleneck
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

OK. GPU bootleneck. Verjetno misliš koliko je obremenjen GPU? Upam da bo afterbrner delal na win 8.1

Kenpachi ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

kenpachi
daj sliko na paracel storm (A,B,C,D) 64players vse na MAX
pa da vidkm kolk boš imel FPS-jev


Bom, ob priliki. Kaj to, fraps benchmark ali?
Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

klkkkkkkkkkk ::

Sliko z FPS-ji
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

barocco ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Golmud Railway: 64
bf4 - ultra + x4 MSAA
Frames: 41076 - Time: 600000ms - Avg: 68.460 - Min: 37 - Max: 113
R9 270X + FX 4300 4.7GHz

@Barocco
lighting Q, post processing Q in effect Q daš na LOW vse ostalo na MAX

Evo ,Vse High, Mesh Quality Ultra..in Low zgoraj našteto.Pozna se "ogromno za B4"
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
55906, 600000, 53, 171, 93.177
Golmud Railkway 64players

Prejšnje nastavitve Vse High Eye candy OFF
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
49558, 600000, 39, 148, 82.597
Golmud Railway 64players

Tkole pa grafična dela.Če vklopim Msi afterburner pa pride max 67C.Kaj bi mogu bit memory controler Load višji a to mislijo tud popraviti??

Še to, bo ta mantle tud za nvidio.Kaj pravzaprav bodo naredlili?Pogon izboljšali grafični pogon v celoti ali kaj??
RangerVIII|6700k|Corsair16GB|
Msi1070|pm961|BX5001TB|RM650x|H100iv2|

klkkkkkkkkkk ::

http://wccftech.com/amd-mantle-api-requ...



Za mantle in nvidio boste moral počakat, da ga izpopolnijo. Potem, če ga bo NVIDIA podprla
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

galu ::

Ti benchmarki ki jih delate so načeloma krneki, ker je že razlika med določenimi deli mape, kar se tiče grafične intenzivnosti, velika. Potem so pa še primerjave map v smislu Silk Road vs Guilin Peaks, kjer so FPS-ji velikokrat razpolovljeni / podvojeni. BF4 špilu res fali en spodoben pre-set benchmark, ki bi vsem olajšal testiranje in iskanje optimalnih nastavitev.
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

54j0 ::

Res je, Galu. A iskanje referencnega serverja je prezahtevno - pravijo ;)m

klkkkkkkkkkk ::

Upam, da Nvidia podpre AMD Mantle API... Če so lahko nekako optimiziral tress FX pri tomb raiderju tako, da so zdej nekako primerljive naj pa še Mantle.

Mislim, da ni imel AMD namena pridobiti boost na "high-end GPU" temveč predvsem večjo prodajo APU-jev in bitko proti INTELU (performance CPus)... Tako, bi imela FX 6300 in FX 8320 še boljši P/P in z Mantle bo lahko APU uporabljal iGPu za fiziko (tress FX2.0 - mogoče še kaj več)

Nvidia je svojo fiziko (NVIDIA physx) ****... zelo bi blo fajn, če bio takrat pustila (OPEN) AMD-ju tako, da bi trenutno lahko bili APU-ji veliko bolj uporabni
(iGPu bi lahko računala fiziko)

EDIT: kot kaže bomo še čakali :(
http://wccftech.com/amd-mantle-update-b...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

UPCOMING VEHICLE TWEAKS

Aircraft and Anti-Aircraft
1) Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. The total carried missiles were making it impossible for helicopters to use counter measures to avoid the MAA's attacks.

2) Reduced the velocity of the MAA's default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. This reduction reduces the distance projectiles will travel and should prevent situations where the MAA could engage enemy vehicles without leaving its protected home base. The damage of the cannons remains unchanged, and aircraft, especially helicopters, should remain wary of getting too close to a MAA.

3) Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.

4) Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. The missiles were previously too easy to aim at long range, making them a guaranteed hit and a clear advantage over the other missile types.

5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter's gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.

6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.

7) Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. These weapons were too effective against infantry with a higher splash, making them a clear choice over the 7.62 MINIGUNS in all combat situations. The 25MM CANNONS are intended to give the Scout Helicopter some measure of effectiveness against vehicles, at a clear trade off in effectiveness vs. infantry.

Tanks and Anti-Tank
1) Reduced the "intelligence" of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. This keeps the MBT LAW in its role of an easy to use, fire and forget weapon available to all Engineers, while also balancing it with the other rocket launchers in favor of skilled AT shots. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.

2) Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.

3) Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. Players will now need to be craftier when placing the M2 SLAM in order to get the full damage potential of this ambush anti vehicle weapon. This change is to primarily counter a tactic of placing 3 mines in the same spot to guarantee a kill on any vehicle passing within 6m. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.

4) Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

Remember to check back in the Battlefield Blog during the week for more confirmed tweaks that we have planned for Battlefield 4. Let us know what you think in the comments below.

Kenpachi ::

Evo, na hitrco: Pozabu sm uncappat, tako da je 60 max.

Na sredi mape so sicer šli frami 56-60, odvisno od momenta, ni pa trokiralo. Tole je blo na 64-man server. Me je vrglo v losing team, tako da nisem lih mel nekega izbora spawna. Proof, da sem lihkar bil tam: http://battlelog.battlefield.com/bf4/ba...

 Prejšnje nastavitve, kar sem prej razlagal...

Prejšnje nastavitve, kar sem prej razlagal...



 Paracel flag E Ultra preset

Paracel flag E Ultra preset



  Paracel flag A Ultra preset

Paracel flag A Ultra preset



 Paracel flag B Ultra preset

Paracel flag B Ultra preset

Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

klkkkkkkkkkk ::

No tud meni ni težko dokazat 60-80 FPS-jev na MAX :)
Samo so pa vseeno FPS dropsi do 40-35 FPS-jev kar pa je moteče...

to so nastavitve ki ti najbolj delujejo?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Kenpachi ::

Ja, ma ne štekam, pravil si, da je i5 jajc, pa recimo meni dela nenavit (in to ta stara serija 750) 60 konstantno, ne glede na karkoli (torej, št. ljudi, št. vozil, any mapa, prizor...).

Ultra dropne tu pa tam do 56, ma Ultra preset mi sploh ne sede. Vse je preveč megleno in "gužvasto".

Drugače pa ja, ta prvi shot nastavitev je meni najboljši kompromis. + je resolution scale na 115%
Zaraki Kenpachi.

vaščan ::

fireX88 je izjavil:

Frames: 48845 - Time: 1027844ms - Avg: 47.522 - Min: 13 - Max: 63

to so pa moji fpsji na Siege of Shanghai na mašini fx8350, r9 280x, 16Gb rama in igra je na ssd-ju. Nastavitve sem dal pa iste kot @barocco:

Vse High, Mesh Qality Ultra.Ostalo OFF-1920X1080.


Menim, da je to porazno za tak pc. Res je, da uporabljam win 8.1 ampak vseeno bi moralo vsaj na teh nastavitvah lepše delat! Med igranjem mi procesor deluje s približno 60%, grafa pa skače med 30% in 60%.. Več skoraj, da ne gre.. Problem? Winsi? Gonilniki, ali bi bilo kaj drugega narobe? Skratka mislim, da je to en bullshit! Nazadnje bom sistem zamenjal...


Jest sm že dostikrat reku ne tlačit skup high end graf in amd procesorjev ker boš v dost špilih sploh multiplayer naletel na cpu bremzo.
Upam da ti mantle reši težavo. Probaj za enkrat odparkirat cpu http://www.coderbag.com/Programming-C/D...
Če nebo nič bolje probaj še izklopit 4jedra v biosu da bo cpu imel več resourcev za tista 4jedra kar bf4 rabi.

Če imaš močno grafično je mal smotan to ko imaš v raznih špilih max nastavitve grafa pa dela recimo na 80% isto se je meni dogajalo ko sem imel v testu fx 8320.
Na intlu je pa ves čas zabita na 99% load.

klkkkkkkkkkk ::

kenpachi
sem mam tud jaz igre kjer dela se vredu na ultra, nekatere igre mi pač šteka.. samo nepravi, da ti tvoj i5 750 drži vsako igro nad 50FPS (minimum na MAX) ker ti nebo nihče verjel ...

i7 je tenuntno še slabša za BF4 kjer hyperthreading povzroča drope.. i5 deluje vredu včasih so dropi po 40 FPS kar je moteče...

vaščan
troll?
BF4 podpira do 8 jeder samo, da ti je jasno- pa ni CPU brezma - naj jaz rečem za i7 isto ker pač dobi drope?
Pač intel fanom se težko dopove da noben CPU ni perfekten....

Recimo nekdo je delal malo raziskave in je šel probat benchmarkat v mapo brez in z 64 igralciin. Tudi tam kjer ni bilo igralcev lahko dobiš minimum pod 40 FPS-jev...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

klkkkkkkkkkk ::

GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

fireX88 ::

vaščan je izjavil:

fireX88 je izjavil:

Frames: 48845 - Time: 1027844ms - Avg: 47.522 - Min: 13 - Max: 63

to so pa moji fpsji na Siege of Shanghai na mašini fx8350, r9 280x, 16Gb rama in igra je na ssd-ju. Nastavitve sem dal pa iste kot @barocco:

Vse High, Mesh Qality Ultra.Ostalo OFF-1920X1080.


Menim, da je to porazno za tak pc. Res je, da uporabljam win 8.1 ampak vseeno bi moralo vsaj na teh nastavitvah lepše delat! Med igranjem mi procesor deluje s približno 60%, grafa pa skače med 30% in 60%.. Več skoraj, da ne gre.. Problem? Winsi? Gonilniki, ali bi bilo kaj drugega narobe? Skratka mislim, da je to en bullshit! Nazadnje bom sistem zamenjal...


Jest sm že dostikrat reku ne tlačit skup high end graf in amd procesorjev ker boš v dost špilih sploh multiplayer naletel na cpu bremzo.
Upam da ti mantle reši težavo. Probaj za enkrat odparkirat cpu http://www.coderbag.com/Programming-C/D...
Če nebo nič bolje probaj še izklopit 4jedra v biosu da bo cpu imel več resourcev za tista 4jedra kar bf4 rabi.

Če imaš močno grafično je mal smotan to ko imaš v raznih špilih max nastavitve grafa pa dela recimo na 80% isto se je meni dogajalo ko sem imel v testu fx 8320.
Na intlu je pa ves čas zabita na 99% load.


Že naredil, isto.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

klkkkkkkkkkk ::

pojdi v bios naštimaj 1 per cu ...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Kenpachi ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

kenpachi
sem mam tud jaz igre kjer dela se vredu na ultra, nekatere igre mi pač šteka.. samo nepravi, da ti tvoj i5 750 drži vsako igro nad 50FPS (minimum na MAX) ker ti nebo nihče verjel ...

i7 je tenuntno še slabša za BF4 kjer hyperthreading povzroča drope.. i5 deluje vredu včasih so dropi po 40 FPS kar je moteče...


Pardon, sem mislil, da se pogovarjamo o BF4.

Crysis3 in podobne cazzo di merda optimizirani pogoni res ne delajo kot bi moralo (varjanta 34-45fps), to je jasno.

Novi Tomb Raider, Metro Last Light, Bioshock Inf (ok, lulz, ni ravno merilo :) ), Dishonored, ritna kreda 3, Serious Sam 3, pa se pa jos.... Ni da ni, da gre 60 rock solid fps. Ceprav govorim o 1920x1080, je se vedno to to.
Zaraki Kenpachi.

54j0 ::

i5 750 je v bistvu odličen procesor (navit sploh) in res ni noben čudež če, ob soldini grafični kartici, poganja marsikatero igro nad 60 fps.

klkkkkkkkkkk ::

@Kenpachi
saj se pogovarjamo o BF4 ... si lahko srečen, da imaš take FPS-je z takim procom, ker nekateri imajo probleme tudi z novejšimi i5.
Govorim samo zaradi "Vaščan"-a ker kuje i5 v zvezde :) Tudi i5 4,5Ghz ti nebo BF3/BF4 MP na MAX poganjal R9 280X ...

i5 750 je trenutno na rangu FX 4300... (novejše igre)
Oba imata nekako povprečen oc okoli 25-30%

Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

galu ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:


Tudi i5 4,5Ghz ti nebo BF3/BF4 MP na MAX poganjal R9 280X ...


Očitno je torej v mojem GPU-z bug, če kaže 99% uporabo 290X jedra na 4,8GHz i5 procesorju. i5 procesorji (+OC) so čist dovolj za katerikoli špil s katerokoli enojedrno grafo, razen Rome II... pri katerem pa ni noben dovolj.

P.S.

54j0 --- Res je, Galu. A iskanje referencnega serverja je prezahtevno - pravijo

Kaj ma referenčni server veze s čemerkoli?
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

klkkkkkkkkkk ::

Galu nevem kaj stem misliš.. ja seveda je 90% časa GPU na 99% usage, vendar včasih pač pade na 90-80-70% tega nemorem noben zanikat... saj meni je na 3.8GHz pdala tudi pod 70% (i5/i7 + R9 270X)- ko sem malo potestiral
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

galu ::

Dej si preklopi iz Borderless/Windowed mode na Fullscreen. Works wonders. Pri meni je bil problem tu, sedaj mam konstanten 99% load.

Če pa še vedno ne bo delalo, pa te ma zgleda Frostbite 3 na črni listi. Ne skrbi, bojo že popravili (eventuelno :)). Vsekakor pa ni problem tvoj procesor (če je, kot praviš, i5/i7).
Tako to gre.

klkkkkkkkkkk ::

Nop smao testiral sem na i5 vs FX vs i3 vs i7 :)
imam FX 6300 4.6GHz
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

klkkkkkkkkkk ::

Samo povej mi kakšen imaš CPU usage...
Recimo pri meni če dam na MAX 50-65%, če dam na loW 65-85% :) igra naj bi podpirala 8 jede rkar pomeni da bi moral biti FX 6300 vsaj +85%
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

54j0 ::

galu je izjavil:

klkkkkkkkkkk je izjavil:


Tudi i5 4,5Ghz ti nebo BF3/BF4 MP na MAX poganjal R9 280X ...


Očitno je torej v mojem GPU-z bug, če kaže 99% uporabo 290X jedra na 4,8GHz i5 procesorju. i5 procesorji (+OC) so čist dovolj za katerikoli špil s katerokoli enojedrno grafo, razen Rome II... pri katerem pa ni noben dovolj.

P.S.

54j0 --- Res je, Galu. A iskanje referencnega serverja je prezahtevno - pravijo

Kaj ma referenčni server veze s čemerkoli?



V mislih imam server, ki je večino časa poln (do 64 igralcev) in na katerem teče le ena mapa. Na takšnem bi lahko bil v spectate načinu in meril hitrost 10-15 minut. To je najbljižje benchmark-u, kar lahko dobiš v bf4. Vezo ima to predvsem s tvojo željo po "solidnem benchmark-u" v bf4. Tako, upam, da je razumljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 54j0 ()

klkkkkkkkkkk ::

54jo lahko še ti malo testiraš CPU uporabo ? z low in max detaili
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

galu ::

54j0 je izjavil:

V mislih imam server, ki je večino časa poln (do 64 igralcev) in na katerem teče le ena mapa. Na takšnem bi lahko bil v spectate načinu in meril hitrost 10-15 minut. To je najbljižje benchmark-u, kar lahko dobiš v bf4. Vezo ima to predvsem s tvojo željo po "solidnem benchmark-u" v bf4. Tako, upam, da je razumljivo.


Kar niti slučajno ni "soliden benchmark". En kempa na stolpnici, drugi kempa v kotu hiške, tretji leti z jetom, četrti vozi tank, peti hodi okoli in razstreljuje vozila, šesti pa igra assault. Tak "benchmark" je čist nekonsistenten in so zato rezultati med sabo neprimerljivi - kr neki.
Tako to gre.
««
38 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Battlefield 1 (Battlefield 5) (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Igre
1996297344 (61375) opeter
»

Battlefield V (2018) (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
61280783 (37382) oo7
»

Battlefield HARDLINE (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19337061 (25351) matija14
»

Modern Warfare 3 ali Battlefield 3 multiplayer?

Oddelek: Igre
353999 (3617) r3dkv1c4

Več podobnih tem