» »

Franc Kangler

Franc Kangler

Temo vidijo: vsi
««
2 / 53
»»

jype ::

Bistvo radarjev je, da so tam ves čas (in kadar voziš prehitro _vedno_ dobiš kazen).

Matako ::

Saj krožišča in sinhronizirani semaforji so tudi ves čas tam. In te vedno "kaznujejo", če voziš prehitro. :D
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Looooooka ::

AndrejS je izjavil:

Največ kršitev , ki so jo zabeližili radarji je bila prekoračitev hitrosti do 5km/h.
Za tako kršitev te policaj sploh ne bi ustavil, Kanglerova banda pa bi to rada kasirala (80€ oz. 40€ če plačaš v 8 dneh).

daaaamn
bi skoraj rekel, da je pri ljubljanskih radarjih to se v mejah sprejemljivega.
skurt se zadnjih 20 i say :)
Sm mislu, da je bolj problem v tem, da jih mate 30 in, da ce peljes cez 2-3 krizisca prehitro, placas 2-3x in ne samo 1x.
Ampak daaaamn :D

bluefish ::

jype je izjavil:

Bistvo radarjev je, da so tam ves čas (in kadar voziš prehitro _vedno_ dobiš kazen).
Problem je, če merijo oz. kaznujejo praktično do kilometra natančno.

dstr17_ ::

Prekoračitve v številkah:

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Looooooka ::

jype je izjavil:

Bistvo radarjev je, da so tam ves čas (in kadar voziš prehitro _vedno_ dobiš kazen).

Na dunajski je bistvo v tem, da se jih postavi, kjer ni pescev in se potem kasira kazni...med tem, ko morajo pesci se zmeraj upati, da bodo norci celo ustavili, ker tam kjer oni preckajo cesto, pac ni radarjev.
Kar pomeni, da je v osnovi radar tam zato, da fila proracun in ne zato, da bi preprecil nesreco.
Torej lahko pridemo do zakljucka, da je z vidika varnosti nepotrebna bedarija.

Sims ::

Spet ste pri radarjih. "Kolko sem slišal, jih bodo začeli postavljati v vsa večja mesta." Tako, da ne se bat :)

Mimogrede, glede protestov ...

Je Kanglerjev mestni svetnik na protestu izzval policiste?

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

Looooooka ::

S 16.982 granitnimi kockami se da kar fino demonstrirat moc ljudstva :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

kogledom ::

@domen_ Hvala! Točno to sliko sem iskal po Večerovem arhivu, je iz članka, ki ga navajam.
@Loo..oka Če bi radarji v MB polnili občinski proračun, bi bilo dosti manj gneva proti Kanglerju, verjemi! Dvomim, da bi župani drugih mest podpisali za mesto tako škodljivo pogodbo, kot je to uspelo Kanglerju.

Prosim tudi, da se tisti, ki zadeve v MB ne poznate dovolj dobro, vzdržite raznih komentarjev glede smiselnosti radarjev. Teoretično razpravljanje o radarjih je OK, praktična izvedbo pa si pridite pogledat v MB in šele nato pametovat. Saj jih bodo tudi druga večja mesta dobila, slej kot prej. Ampak zaradi upora, ki se dogaja v MB, bodo ti radarji na bolj premišljenih mestih, kjer bodo mogoče celo koristni, pogodbe pa ne bodo tako škodljive kot je ta z Iskro sistemi!

jernejl ::

jype je izjavil:

Bistvo radarjev je, da so tam ves čas (in kadar voziš prehitro _vedno_ dobiš kazen).


Ravno to ni skladno s tistim, kar si prej omenjal. Policist lahko oceni, kdaj s svojim ravnanjem ogrožaš varnost v prometu in ti v takem primeru napiše kazen.
V Mariboru pa so precej na gosto posejani stolpiči, ki fotografirajo vsakogar, ki pelje 5km/h ali več prehitro. In redarje, ki po mnenju ministrstva sploh nimajo pristojnosti dajati odpustke, če pa jih že dajejo, to počnejo kar počez (prvi mesec bomo kaznovali vse, ki so prekoračili nad 30km/h, kasneje vse nad 5km/h - ne glede na to, ali je ta kršitev res pomenila ogrožanje varnosti udeležencev v prometu). Na drugi strani so kršitelji, ki kršijo druge predpise, pa ostajajo nekaznovani, ker imamo samo nadzor nad hitrostjo.

Matako ::

jernejl je izjavil:

Ravno to ni skladno s tistim, kar si prej omenjal. Policist lahko oceni, kdaj s svojim ravnanjem ogrožaš varnost v prometu in ti v takem primeru napiše kazen.


Ne štekaš. Jype bi s svojo dvokolesno puščico kršil IN plačal IN še vedno imel prav.
/\/\.K.

jayjay ::

Če je prav, da so radarji postavljeni kot so, potem zakaj ne radar v vsako križišče v državi? Al pa kar v avtomobile montirat, da bo lahko vsak kršilec prometnih predpisov za vsako kršitev fasal položnico. Če voziš po predpisih te itak nima kaj skrbet, ane.
Za naprej bi lahko razmišljali o tem, da ruknemo kamere v vsako stanovanje ali pa še raje kar v vsako sobo. Pač manj bi bilo kriminala, ohranili bi cel kup človeških življenj, manj ropov in vlomov, nasilje nad otroci, partnerkami bi zaznali takoj in jih že s tem preprečevali. Če pa ne delaš nič narobe pa se itak nimaš česa bat.

Shegevara ::

Jype je že kršil prometna pravila, med drugim tudi prekoračitev hitrosti in to s kolesom, kar je tudi sam priznal na televizijski oddaji, da je to storil.
Vendar pa vsaj pomoje, če se Jype vsaj kolikor toliko drži svojih načel, ne bi nasprotoval kazni prekoračitve hitrosti za 5km/h če bi jo dobil.
Podpiram pa vas Mariborčane, ki se ne strinjate z načinom vodenja pomembne funkcije župana mesta in se skupaj z vami upravičeno bojim posledic njegove izvolitve v DS.

djordjevic ::

Nikarte tako tulit, ko ti stopijo na žulj. Vsak teden se nekajkrat peljem po Mariboru in to mimo vsaj polovice radarjev. Kdor pravi, da ga begajo, da ne ve, koliko mora kje peljati, da so postavljeni neživljenjsko ... Naj čim prej odda svoje vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti. Resno. Odkar so radarji postavljeni, se je skozi Maribor dejansko prav luštno voziti. Prej so ti idioti skakali v rdečo, izsiljevali, kjer se je dalo. Zdaj se je ta gamad umirila. Ampak glavno, da je kriva oblast, ane.

Pri čemer mi resno ni jasno eno - če bi skupaj z radarji Kanglica in kamarila dejansko usekali nižje omejitve _povsod_ in potem kasirali, bi še nekako razumel gnev. Ampak da ljudje tulijo, ker se v bodoče od njih pač zahteva (zgolj in nič več) spoštovanje obstoječih predpisov - tega pa ne razumem. Sori. Pa naj je radarje postavil Kanglica, JJ ali sam Savron.
No grave is deep enough to keep us in chains.

amigo_no1 ::

Jype je že kršil prometna pravila, med drugim tudi prekoračitev hitrosti in to s kolesom, kar je tudi sam priznal na televizijski oddaji, da je to storil.

Pobožne želje, saj se kolesarje ne meri na preveliko hitrost (niti ni predpisana).
Da večina kolesarjev (exclude jype in profije na specialkah za par tisoč Eur) ne presega 30 km/h moram omeniti ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

kogledom ::

@djordjevic prosim, da nastaviš radar v svoj avto + mesečni trajnik za prekrške. Jaz častim! ;) Če prekoračiš za manj kot 5km/h pa samovoljno podvoji kazen, ker temu se pa res lahko brez izgovorov izogneš. Seveda gre 92% kazni na moj TRR, ker sem jaz plačal za tvoj radar!
Pa v spalnico daj kamero z javno dostopnim web vmesnikom, da vidimo, da res žene ne pretepaš. Saj predpise pa ja moramo spoštovati, ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kogledom ()

Keyser Soze ::

kogledom je izjavil:

@djordjevic prosim, da nastaviš radar v svoj avto + mesečni trajnik za prekrške. Jaz častim! ;) Če prekoračiš za manj kot 5km/h pa samovoljno podvoji kazen, ker temu se pa res lahko brez izgovorov izogneš. Seveda gre 92% kazni na moj TRR, ker sem jaz plačal za tvoj radar!
Pa v spalnico daj kamero z javno dostopnim web vmesnikom, da vidimo, da res žene ne pretepaš. Saj predpise pa ja moramo spoštovati, ali ne?

To je pa res ama čist isto, ja!? Nehite jambrat že enkrat zarad teh radarjev pa je.

Kangler, kolikor je prefrigan, bo zarad resnosti situacije skenslal radarje in spet bo vse OK po Mariboru. Tistih par divjakov, ki sedaj vodijo množice protestnikov, bo spet zadovoljenih, ker bodo lahko nezmedeno vozil skozi Maribor, ostali protestniki, ki jim trenutno sledijo, pa bodo brezjajčno opustili upor.

P.S.: Upam da se motim glede Kanglerjeve brihte.

P.P.S.: V Ljubljani sam častim 100 EUR občini, če z novim letom 2013, al pa pred tem, nabije par 10 radarjev bolj proti centru mesta. Milina, da sklenslamo vse budale, ki sedaj nezmedeno vozijo po mestu.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

kogledom ::

Če Kangler prekine pogodbo z Iskra sistemi naredi še večjo škodo, saj je podpisal pogodbo po kateri bi naj iskra dobila več 10 milijonsko odškodnino, če pride do tega. Saj pravim, tako škodljive pogodbe ne bi podpisal nihče drug!
Tisti del, da je velika večina prekrškov _DO_ 5km/h, si pa spregledal? Ljudje zaradi tega gledajo manj na cesto in več na števec. Razloži mi, prosim, kako to pripomore k varnosti?

djordjevic ::

Kljub temu je bilo okoli 10 tisoč prekrškarjev, ki so vozili več kot 10, 20 ali 30 km/h preveč. To bomo kar spregledali? >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

PaX_MaN ::

kogledom je izjavil:

1. Promet bi lahko bolj učinkovito in tudi ceneje uredil npr z krožišči. Odkar je krožišče na Titovi proti Europarku je provprečna hitrost mimo Europarka kar precej padla. In to brez represije.

Če boš ti plaču 10 al koliko že krožišč, kar.

kogledom je izjavil:

2. Če bi najprej uredili semaforizacijo in zelene vale, bi ob prehitri vožnji avtomatsko naletel na rdeči luč in ponavljajoče zaviranje+pospeševanje. Ljudje to hitro ugotovijo in spet ni potrebe po radarjih. Promet se umiri, pretočnost se poveča. Brez represije.

Če boš ti plaču obnovo semaforjev in kable ter IS zadej, kar.

kogledom je izjavil:

3. Ureditev pločnikov, kolesarskih stez in nadhodov/podhodov bi dosti bolj pripomogla k varnosti meščanov. Spet brez represije.

Če boš ti plaču študije, gradbena dovoljenja in gradbena dela, kar.
Aja plaču pa ne bi?
Ja jeba, ane.

kogledom je izjavil:

Glede efektivnosti radarjev pa si preberite v Večerovem arhivu - iščite: oktobru več kot prekoračitev. Citat iz tega članka: "najbolj bode v oči podatek, da je velika večina voznikov prekoračila omejitev za do vključno 5 km/h". Toliko o tem koliko radarji pripomorejo k varnosti. p/p so daleč najslabša možnost!

Tale slika:


lepo prikaže, da se je število prehitrih voznikov kar prepolovilo, torej deluje!

kogledom je izjavil:

Kangler je z napačnimi/nepremišljenimi odločitvami občino zadolžil bolj kot katerikoli njegov predhodnik, čaka pa nas še kar nekaj milijonov kazni zaradi odpovedi univerzijade.

In zakaj ga niste že zaradi tega gotofili?

kogledom je izjavil:

Radarji so bili pač najhitrejša/najlažja možnost za umilitev proračunske luknje. Ampak mu je tudi to slabo uspelo - z le 8%, ki jih dobi občina ter izkazano potrebo po vsaj 3 novih delovnih mestih zaradi obilice kazni, radarji na žalost ne bodo polnili proračuna občine, ampak samo privatne žepe.

Hkrati pa prikladni pozabljaš da mu ne bo treba plačat žnj milijonov za nekaj podobnega tistim tvojim trem točkam na začetku...

mailer ::

Želel bi videt statistiko nesreč na mestih, kjer so postavljeni radarji:
-smrtne žrtve
-težko poškodovani
-lažje poškodovani
-samo materialna škoda
za vsako leto posebej od leta 1990 do lani. Skupaj ter za vsako kategorijo (pešci, kolesarji, motoristi, vozniki avtomobilov, vozniki kombiniranih vozil, vozniki tovornih vozil)posebej.

In za vse ostale ulice oz ceste v premeru 10km-15km od središča Maribora.

kogledom ::

@PaX_MaN vse tiste 3 točke skupaj ne dosežejo 30mioEUR, za koliko je podpisana trenutna pogodba. Prvotni načrt je bil posodobitev semaforskega sistema za manj kot 6mioEUR, potem so dodali radarje in razna druga "zemeljska dela" ter "ostala dela", končna cena je bila 30mioEUR. Naj uganem: čeprav je pogodba javna, se nisi o tem niti toliko pozanimal, da bi preveril finančno konstrukcijo... Seveda pa imaš zdaj toliko za povedat.

Zraven tega bi moje 3 točke, učinkoviteje _preprečile_ prekrške, kot pa zdaj, ko jih represivno sankcionirajo. Nič nimam proti kaznovanju tistih, ko prekoračijo 10km/h ali več, samo ko ponovno na**be večina (manj kot 5km/h) zaradi manjšine (več kot 10km/h).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kogledom ()

RockyS ::

djordjevic je izjavil:

Nikarte tako tulit, ko ti stopijo na žulj. Vsak teden se nekajkrat peljem po Mariboru in to mimo vsaj polovice radarjev. Kdor pravi, da ga begajo, da ne ve, koliko mora kje peljati, da so postavljeni neživljenjsko ... Naj čim prej odda svoje vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti. Resno. Odkar so radarji postavljeni, se je skozi Maribor dejansko prav luštno voziti. Prej so ti idioti skakali v rdečo, izsiljevali, kjer se je dalo. Zdaj se je ta gamad umirila. Ampak glavno, da je kriva oblast, ane.

Pri čemer mi resno ni jasno eno - če bi skupaj z radarji Kanglica in kamarila dejansko usekali nižje omejitve _povsod_ in potem kasirali, bi še nekako razumel gnev. Ampak da ljudje tulijo, ker se v bodoče od njih pač zahteva (zgolj in nič več) spoštovanje obstoječih predpisov - tega pa ne razumem. Sori. Pa naj je radarje postavil Kanglica, JJ ali sam Savron.


Jaz se vsak dan vozim v MB in po Mariboru že nekaj let, pa še nikoli nisem videl take POSRANE vožnje skozi mestne vpadnice, pretočnost JE DOSTI SLABŠA. Nesreč že prej ni bilo in jih tudi sedaj ni. Vsake tolko časa se koga povozi na prehodu za pešce ampak to se je zgodilo 2 tedna nazaj v SEMAFORIZIRANEM in z RADARJI OPREMLJENEM križišču. Zdaj pa ti meni pametnjakovič povej KAJ TOČNO SO RADARJI PRINESLI NA TRŽAŠKO,PTUJSKO in TITOVOV CESTO. KAKA JE KORIST TEH RADARJEV???

Pa da ne bi samo o radarjih, povejte brihtne glave kaj je Kangler naredil dobrega in kaj je naredil slabega. Toliko da imamo nadaljno iztočnico.

- univerzijada (propadlo + terjatve + sramota)
- epk (neplačila + sramota, nič od dosti obljubljenega)
- športna dvorana (ni obnovljena niti zgrajena nova)
- javni prevoz (dolg do Veolie)
- javna infrastruktura (ceste - katastrofa)
- Pohorska vzpenjača
- Ljudski vrt
- Pristan
- Mariborski otok
- Dravska vila
- Tržnica
- način zaposlovanja na občini in v podjetja v lasti občine
- njegove ELITNE nepremičnine
- njegovo premoženje

Tak, zdaj pa mi napiši nekaj dobrih stvari.

kogledom ::

djordjevic je izjavil:

Kljub temu je bilo okoli 10 tisoč prekrškarjev, ki so vozili več kot 10, 20 ali 30 km/h preveč. To bomo kar spregledali? >:D

3880 od 27409 voznikov je vozilo več kot 10km/h prehitro

djordjevic ::

Glej, če bi malo bolje prebral, kaj sem napisal prej, bi videl, da sem v resnici kot hvalevredne poteze izpostavil le radarje in Trg Leona Štuklja. Pri _vsaki_ ostali stvari je šlo ali za zapravljanje davkoplačevalskega denarja, klientelizem ali harakiri rokohitrstvo - marsikdaj vse to v enem. In, kot rečeno, mariborska javnost bi mu morala začeti postavljati neprijetna vprašanja in ga klicati na odgovornost _veliko prej_ kot zdaj, ko je postavil radarje. Se zdaj razumeva? Da ne bo izpadlo, kot da sem Kanglerjev apologet, ampak radarje podpiram. Še bolj senzor prevoženih rdečih (ki žal še ne deluje). Glede same izvedbe pogodbe pa sem prav tako mnenja, da bi znal iti kak evro kam drugam, kot bi moral, toda to naj preverijo pristojne institucije.

@kogledom: Ne beri selektivno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

kogledom ::

Nič ne berem selektivno. Sem le _proti_ radarjem in _za_ ureditev in umiritev prometa. Le na drugačen, bolj učinkovit, cenejši in human način, kot sem že predstavil više. Če te prav razumem, vztrajaš na tem, da so radarji boljši kot katerakoli izmed mojih treh točk?

Keyser Soze ::

djordjevic je izjavil:

Še bolj senzor prevoženih rdečih (ki žal še ne deluje).

U, tole je tud dobra zadeva. To tud hočemo v Lj ja.
OM, F, G!

djordjevic ::

@kogledom: Z drugo točko se strinjam, da bi krožišče dajali na vsako križišče, se mi pa zdi neumno. Poleg tega lahko cirka 60% voznikov lepo povabiš v tečaj 'krožišča za telebane', ker jih približno toliko ne pozna osnovnih pravil vožnje skozi krožišče.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Sims ::

In kljub vsem opaženim nepravilnostim ter izigravanju sistema ter položaja, se po večini pogovarjamo o "faking" radarjih. Aktualen seznam:

- univerzijada (propadlo + terjatve + sramota)
- epk (neplačila + sramota, nič od dosti obljubljenega)
- športna dvorana (ni obnovljena niti zgrajena nova)
- javni prevoz (dolg do Veolie)
- javna infrastruktura (ceste - katastrofa)
- Pohorska vzpenjača
- Ljudski vrt
- Pristan
- Mariborski otok
- Dravska vila
- Tržnica
- način zaposlovanja na občini in v podjetja v lasti občine
- njegove ELITNE nepremičnine
- njegovo premoženje
- zavetišče za živali - snaga, mačja hiša ...
- Trg Leona Štuklja - polom, nepotrebno
- Mestno jedro Maribor - polom, neatraktivno, mrtvo. Gradnja Merkator centra, zraven Merkator centra. Prvi objekt praktično prazen.
- Radadaji - sporna pogodba
- Maribor ima 3 podžupane - katastrofa, je to potrebno
- mnenje protikorupcijske komisije
- Tomaž Barada, mestni svetnik WTF?!?

Morda še pirde kaj zraven.

kogledom ::

Sem kje napisal krožišče v vsako križišče? Podal sem več predlogov, seveda se za izbrano situacijo izbere en ali več najprimernejših. Če bi se sistema lotili na tak način, pridejo seveda tudi druge točke v poštev, npr. radarji, ležeči policaji,...
Ampak ne, saj vsi vemo kaj je bil glavni namen teh radarjev, zdaj pa dajmo na vse načine upravičiti to, če je že do tega prišlo.
S tvojim predlogom za obnovitvene tečaje CPP se povsem strinjam, in če bi denar od radarjev šel za to, bi to bila win-win situacija! Pa saj smo že vse večkrat premleli, zagovorniki radarjev pogosto težko uvidijo širšo sliko. Se pa verjetno vsi strinjamo, da se radarji na MB način ne smejo več uvesti nikjer in nikoli.
Zato moramo stopiti vsi skupaj - ne le Mariborčani, in tako poskrbeti, da se to več ne zgodi! Odstop človeka, ki je podpisal najškodljivejšo pogodbo za MOM je le prva izmed več neizogibnih posledic.

floyd1 ::

djordjevic je izjavil:

Nikarte tako tulit, ko ti stopijo na žulj. Vsak teden se nekajkrat peljem po Mariboru in to mimo vsaj polovice radarjev. Kdor pravi, da ga begajo, da ne ve, koliko mora kje peljati, da so postavljeni neživljenjsko ... Naj čim prej odda svoje vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti. Resno. Odkar so radarji postavljeni, se je skozi Maribor dejansko prav luštno voziti. Prej so ti idioti skakali v rdečo, izsiljevali, kjer se je dalo. Zdaj se je ta gamad umirila. Ampak glavno, da je kriva oblast, ane.

Pri čemer mi resno ni jasno eno - če bi skupaj z radarji Kanglica in kamarila dejansko usekali nižje omejitve _povsod_ in potem kasirali, bi še nekako razumel gnev. Ampak da ljudje tulijo, ker se v bodoče od njih pač zahteva (zgolj in nič več) spoštovanje obstoječih predpisov - tega pa ne razumem. Sori. Pa naj je radarje postavil Kanglica, JJ ali sam Savron.


Če trdiš, da zaradi kanglomatov v MB več ne vidiš folka, ki bi vozil v rdečo, slabo gledaš, ali pa zavajaš. Ni druge. Samo pol ure na dan v avtu je dovolj, da jih vidim vsaj nekaj. Recimo tudi ta teden. Tu se ni spremenilo čisto nič. In ja, fajn je, ko zdaj nekateri vozijo 30 povsod - za vsak primer.

Ti torej trdiš, da ti voziš enako zanesljivo kot avto s tempomatom (glede hitrosti), nikoli ne spregledaš ničesar in vse na cesti narediš 100% po predpisih. Vauuu, kar pogumne trditve...

Sicer ne podpiram lenobe, a bom vseeno tu še enkrat pripopal tu to, kar je napisal jernejl zgoraj - tu je bistvo problema:
Kot zmeraj sem mnenja, da nezmotljivih ljudi ni. Zelo verjetno je, da vsakdo kdaj pa kdaj napravi kaj, kar ni v skladu s predpisi in bi za to lahko bil kaznovan. Precej nerazumno je, da imamo zelo visoke kazni (ki so jih nekateri opravičevali s tem, da je v Sloveniji tako ali tako majhna verjetnost, da bodo storilca zalotili) ter zelo visoko stopnjo nadzora (ko storiš prekršek, je velika verjetnost, da bo nekdo to opazil in napisal kazen).

Prepričan sem, da kljub svoji popolnosti kdaj napraviš tudi kakšen prekršek. Če bi nekdo stalno nadziral tvojo vožnjo in bi te vsakič tudi za najmanjšo kršitev kaznoval z visoko kaznijo, bi morda razumel težave takega sistema.
Morda se bo kdaj kdo spomnil in začel prebivalcem pavšalno (mesečno) zaračunavati za prekrške, ki jih delamo, pa jih nihče ne opazi.

mtosev ::

fotru je tako všeč mariborska kangla, da je reko, da gre na naslednje volitve voliti samo zato,da ne bo spet kangla zmagala:)
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Daedalus ::

Svašta pa ta Kangler. Bi kr lokalne silake klical, da mu zaščitijo rit.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mtosev ::

pač nima jajc. in je žašvical ful ko je zagledal veliko jezno množico pred mestno hišo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Matako ::

Svoje čase se je dosti uporabljala fraza "stolčti nekoga kot kanglo".

Samo povem.

Je pa menda Kangla po novem padel v nemilost pri Jaju oziroma njegovih lokalnih MB oprodah. Sumim, da se ga želi potisniti na "drugo stran", kjer bo "delal škodo".
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

djordjevic ::

floyd1 je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Nikarte tako tulit, ko ti stopijo na žulj. Vsak teden se nekajkrat peljem po Mariboru in to mimo vsaj polovice radarjev. Kdor pravi, da ga begajo, da ne ve, koliko mora kje peljati, da so postavljeni neživljenjsko ... Naj čim prej odda svoje vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti. Resno. Odkar so radarji postavljeni, se je skozi Maribor dejansko prav luštno voziti. Prej so ti idioti skakali v rdečo, izsiljevali, kjer se je dalo. Zdaj se je ta gamad umirila. Ampak glavno, da je kriva oblast, ane.

Pri čemer mi resno ni jasno eno - če bi skupaj z radarji Kanglica in kamarila dejansko usekali nižje omejitve _povsod_ in potem kasirali, bi še nekako razumel gnev. Ampak da ljudje tulijo, ker se v bodoče od njih pač zahteva (zgolj in nič več) spoštovanje obstoječih predpisov - tega pa ne razumem. Sori. Pa naj je radarje postavil Kanglica, JJ ali sam Savron.


Če trdiš, da zaradi kanglomatov v MB več ne vidiš folka, ki bi vozil v rdečo, slabo gledaš, ali pa zavajaš. Ni druge. Samo pol ure na dan v avtu je dovolj, da jih vidim vsaj nekaj. Recimo tudi ta teden. Tu se ni spremenilo čisto nič. In ja, fajn je, ko zdaj nekateri vozijo 30 povsod - za vsak primer.

Ti torej trdiš, da ti voziš enako zanesljivo kot avto s tempomatom (glede hitrosti), nikoli ne spregledaš ničesar in vse na cesti narediš 100% po predpisih. Vauuu, kar pogumne trditve...

Sicer ne podpiram lenobe, a bom vseeno tu še enkrat pripopal tu to, kar je napisal jernejl zgoraj - tu je bistvo problema:
Kot zmeraj sem mnenja, da nezmotljivih ljudi ni. Zelo verjetno je, da vsakdo kdaj pa kdaj napravi kaj, kar ni v skladu s predpisi in bi za to lahko bil kaznovan. Precej nerazumno je, da imamo zelo visoke kazni (ki so jih nekateri opravičevali s tem, da je v Sloveniji tako ali tako majhna verjetnost, da bodo storilca zalotili) ter zelo visoko stopnjo nadzora (ko storiš prekršek, je velika verjetnost, da bo nekdo to opazil in napisal kazen).

Prepričan sem, da kljub svoji popolnosti kdaj napraviš tudi kakšen prekršek. Če bi nekdo stalno nadziral tvojo vožnjo in bi te vsakič tudi za najmanjšo kršitev kaznoval z visoko kaznijo, bi morda razumel težave takega sistema.
Morda se bo kdaj kdo spomnil in začel prebivalcem pavšalno (mesečno) zaračunavati za prekrške, ki jih delamo, pa jih nihče ne opazi.

Ne pravim, da takih ni več, jih je pa dejansko manj. Lej, nikjer nisem napisal, da sem vsemogočen. Vozim po predpisih, kar pomeni, da vozim toliko, kot je dovoljeno, mogoče malo čez, vendar v mejah tolerance. Ker nisem vajen voziti 20-30 čez omejitev, mi vožnja po predpisih pač ne pomeni dodatnih naporov. Sem pa tudi sam alergičen na tiste, ki za ziher vozijo 30 ali 60 na magistralkah. Če bi bilo po moje, bi kaznoval tudi take, ker so posredno odgovorni za marsikatero prometno nesrečo. Še vedno pa stojim za trditvijo, da se je v splošnem prometna slika po uvedbi radarjev v MB izboljšala. Četudi je to samo subjektivno mnenje. Pač nisem zaslepljen z besom zaradi (to pa komot priznam!) neposrečene uvedbe, kar pa ne pomeni, da ne znam videti tudi pozitivnih plati zadeve. V Švici so imeli take radarje že pred 20 leti, pa dvomim, da jih je šel kdo zažigat.
No grave is deep enough to keep us in chains.

RockyS ::

So imeli ja, zakaj jih več nimajo?

djordjevic ::

Šla prometna kultura na bolje? Ne vem, samo ugibam. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

mtosev ::

o kakšnem mestnem jedru sanjate nekateri. če greš v mesto v soboto al nedeljo v mestu ni skoraj nikogar.vsi so v europarku
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Karaya 52 ::

Kangli se je skeglalo. Se vidi, da ima policijski background in da je malo totalitarca slash uradnika. Ko bi fsaj bil eden izmed zbeganih mlitantnih kolesarjev slash veganov slash mirovnikof bi mu mogoce odpusto. Tole teroriziranje pa je samo obupan nacin polnjenja obcinskega proracuna. Deco navino pa verjame, da bo svet lepsi, ce se v mestih ne bo vozilo vec kot 50km/h. Fprasanje ce so naivni, ce niso samo closet totalitarci. Kaj bi reko o zupano, ki se pticjo hisico na vikendu zj*be, da notri kamero namontira. Kaj fse bi naredili za "mojo in tvojo" varnost, ne mores verjeti?! Ne vem od kod pobirajo te hece. Pa cone, lepo vas prosim, kot da smo v Londonu. Vidi Kangla, da konja podkujejo, pa se sam taco dvigne. Ce kangla bencina ne resi problema, ga mogoce dve. beep-beep-beep

jype ::

jernejl> vsakogar, ki pelje 5km/h ali več prehitro.

Ja. Zakaj bi sploh kdorkoli vozil 5km/h ali več prehitro?

Matako> Ne štekaš. Jype bi s svojo dvokolesno puščico kršil IN plačal IN še vedno imel prav.

Ne morem plačat, ker se koles ne registrira.

Pa bi rad, da bi se jasno pokazalo, da so omejitve postavljene neživljensko, ker nismo vsi taki invalidi, da ne bi mogli z lastnimi nogami več kot 50 skozi mesto!

Avtomobil je seveda nekaj drugega - razen, če se homologira samo takšna motorna vozila, kjer voznik sedi (no, lovi ravnotežje) na prednjem odbijaču.

Daedalus ::

Haz predlagam, da se vsakemu na ramo namonitora video kamera. In takoj, ko naredi nekaj narobe, kazen. Za večkratne kršitelje pa dajmo uvest še malo pretepanja na policijski postaji. Poceni, učinkovito. V avte pa printerje za kazni. Na bicikle tud. Mah, tud na pešce. Da ne bojo, divjaki nemarni, nekaznovano nepravilno prečkali ceste.

Naslednja stopnja pa so mind implatanti. Ki nečiste ali grešne misli takoj sporočijo ustreznim organom, preventivno pa sprožijo božjastni napad. Just in case, da ne bo kdo kako jajco vrgo kakemu elektorju f glavo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

mtosev ::

jype je izjavil:

jernejl> vsakogar, ki pelje 5km/h ali več prehitro.

Ja. Zakaj bi sploh kdorkoli vozil 5km/h ali več prehitro?
5km več ni nič razlike
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

jype ::

mtosev> 5km več ni nič razlike

5km razlike je 80 evrov razlike.

Če ti mama plača, pol je to res nekam malo, ja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: mtosev ()

Matako ::

jype je izjavil:

mtosev> 5km več ni nič razlike

5km razlike je 80 evrov razlike.


Ali pa par kg granita. :))
/\/\.K.

floyd1 ::

Daedalus je izjavil:

Svašta pa ta Kangler. Bi kr lokalne silake klical, da mu zaščitijo rit.

Športno društvo Tomaža Barade je iz "Kanglerjevega proračuna" dobilo 160.000 EUR. Seveda bodo še prišli, za tak denar pač morajo. Običajni, povprečni ljudje po njegovem torej rušijo demokracijo, obritoglavci pa jo varujejo. Eh, Franca, GOTOF SI.

floyd1 ::

Ne pravim, da takih ni več, jih je pa dejansko manj.

Tu ti ne dam prav. Sem se peljal 15 minut iz službe, videl 2 zaporedoma. Drugega so morali tisti z zeleno že čakati, tako je prevozil rdečo.

Lej, nikjer nisem napisal, da sem vsemogočen. Vozim po predpisih, kar pomeni, da vozim toliko, kot je dovoljeno, mogoče malo čez, vendar v mejah tolerance.

Točno tako vozim tudi jaz. In sem že potencialni kandidat za slikanje, tudi večkrat dnevno. Pravzaprav je 90% kaznovanih iz te, "naše" skupine šoferjev in to je ZELO narobe.

Sem pa tudi sam alergičen na tiste, ki za ziher vozijo 30 ali 60 na magistralkah.

Tudi meni dvignejo pritisk in zadnje tedne je tega tu v MB žal zelo veliko. Sploh zjutraj.

Še vedno pa stojim za trditvijo, da se je v splošnem prometna slika po uvedbi radarjev v MB izboljšala.

Postavljeni so na mestih, kjer ni bilo nekega blaznega norenja ali ogrožanja drugih. Tiste divjake verjetno polovijo ponoči, pri večini od teh radarjev čez dan težko pelješ 50 km/h čez, ker je enostavno prevelika gužva.

Saj v bistvu vidim, da se praktično v vsem strinjava (me je pa malo zmotil tisti tvoj, "zakaj zdaj jokate"). Tudi mene radarji sami po sebi ne bolijo, ampak način, na katerega so se tega lotili je čisto mimo, kot je že večkrat bilo razloženo. Celo Franca z Dupleka je danes že priznal, da bo zgleda treba določene radarje prestaviti, ker so tam, kjer so sedaj, praktično nekoristni (upam da ne samo zato, ker premalo zaslužijo ;(().

amigo_no1 ::

Kaj so sproducirali MB umetniki:


ter

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Mr.B ::

Postavljeni so na mestih, kjer ni bilo nekega blaznega norenja ali ogrožanja drugi
Smeh LOL, število prekrškov je bilo koliko ? Čudi me da okoli Ljubljane vse potihne, pa se pri nas postavljeni bolj na obskurnih mestih, v Mariboru saj veš kje so.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Grumf ::

Ne vem česa domorodci ne razumete. A ste plonkali na CPP? Če je znak 30, ne smeš vozit hitreje. Nisi poklican,
da se sprašuješ čemu je tako (verjetno ravno zaradi tebi podobnih, ko je bil znak z primerno hitrostjo za odsek
ceste 60, so vsi vozili 90, ko so ga dali na 30, so vozili 60, kar je bilo že od začetka željeno, pa ni nihče
upošteval). Za sodelovanje v družbi človek potrebuje nek nivo kulture, in če nek del populacije te kulture ne
premore, potem lahko družba funkcionira samo tako, da GNILE člene disciplinira. Če zraven še zasluži pa toliko
bolje.

Sicer so pa
"Some typical unconscious causes for driving fast, from a Freudian perspective, could be some of the following:
1. Unexpressed libido, or "emotional tension/energy"--be it sexual or aggressive. This pent up energy gets channeled into the need to speed in a vehicle.
2. Rebelling against societal structure. The desire to do this may be linked with growing up in a strict household or being raised by strict parents."
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()
««
2 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Budimpešti protesti proti davku na internet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16234637 (29767) m0LN4r
»

Šolnine in poprov sprej (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
12131105 (21930) CaqKa

Novi vse slovenski protest 3.12.2012 ob 16:00 (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5712871 (12214) Gandalfar

Več podobnih tem