» »

Anketa o uporabi avtomobila

Anketa o uporabi avtomobila

zors ::

Pozdravljeni!

V spodnjem linku je povezava do spletne ankete o uporabi avtomobilov. Zato bi prosil za sodelovanje v spodnji anketi. Anketa je anonimna, ter bo uporabljena v diplomski nalogi. Za sodelovanje se vam že vnaprej zahvaljujem!

http://www.mojaanketa.si/anketa/2449377...

Matek ::

Ej, sori, do 48% sem prilezel, potem me je pa minilo...

Kako lahko vprašaš, koliko km naredim na leto, potem koliko km naredim v povprečju na dan, potem pa še koliko km naredim v povprečju na dan v eno smer? A se ti ne da delit?

EDIT: Zgolj zavoljo flejmanja sem šel do konca in našel tale jezikovni biser od vprašanja:

Ali bi kupili električno vozilo, ki bi zadostilo večino vaših potreb po prevozu, ter če bi po izračunih za strošek vožnje ter vzdrževanja bil manjši, kot vozilo na bencinski oziroma dizelski pogon?
Čestitke.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

zors ::

Hvala za komentar.
Vprašanja koliko kilometrov na leto, koliko kilometrov na dan, ter koliko kilometrov v eno smer so predvsem zato takšna, ker če računamo da naredim letno 15 000 km, to če delimo z dnevi v letu je drugačna povprečna številka kot če delimo z delovnimi dnevi v letu. Odstopanje priblično 100 dni v letu. Ter s tem v razliki delovnih dni vs vseh dni v letu je za 16 km dnevno razlike.
Dnevi na dan v eno smer, predstavlja predvsem recimo pod v službo recimo 100 km in v službi možnostjo polnjenja potencijalnega električnega vozila, ker bi avto bil parkiran.
Besedo "približno" pa se itak ve da jo vsak drugače razume, poskusil sem se ji izogniti, vendar se jo kljub temu uporabil. Gre se predvsem za približne vrednosti.
Za jezikovni biser pa: Predpostavil sem, da večina ljudi zanima samo ekonomski vpliv ter s tem čim manjši strošek, vendar da se najdejo ljudje ki jim kljub recimo ugodnješe cene nebi kupili električnega avtomobila. Zanimal me je prav delež slednjih.
Vse komentarje sem vzel na znanje ter v anketi dodal funkcijo "preskoči vprašanje", oziroma v skrajni sili se lahko še vedno zapre anketo z uporabo X-a.

LP!

z00s ::

Sem ti pomagal. Prosim če potem tudi objaviš/pošlješ rezultate, lahko tukaj, lahko na ZS. Me zelo zanima.

lp,Z00s

tx-z ::

20. Ali menite, da bi bilo potrebno trenutno subvencijo 5000 evrov za nakup električnega avtomobila povečati oziroma zmanjšati? ...

Tle bi js napisu še opombo kaj sploh je ta subvencija...js ne vem kaj je :P
tx-z

z00s ::

Tudi meni pri tem vprašanju ni jasno, na kaj avtor cilja. Kaj bo s tem vprašanjem izvedel? No ja, če bi vsi odgovorili z zmanjšati, verjetno ne bomo kupili električnega avta (in nas jezi, da država toliko zapravlja), če bi pa vsi odgovorili z povečati, bi pa lahko sklepali, da smo potencialni kupci (in bi hoteli še več) ali pa privrženci ekologije. Čeprav električni avto ni nič bolj "ekološki" kot navaden. Po mojem je vprašanje "bias".

Zigam: subvencija

lp,Z00s

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: z00s ()

zors ::

Vse res ni tipi topi. Mogoče je tudi kakšno vprašanje preveč.

Glede subvencije je mogoče to vprašanje res odveč, in nisem dobro definiral, ampak, ko sem pisal vprašanje je bilo meni jasno, ker sem vedu o čem se gre, ter zato nisme bol pojasnjeval. Zamislil sem si pa nekaj takega kot je z00s napisal, da bi videl kakšen je odnos do teh subvencij. Oziroma kakšno je osebno mnenje anketiranca glede subvencij.
Države dan danes spodbujajo nakup z subvencijami, ampak zanimivo bo, ko se bo število el. vozil povečalo, ko bodo hotle države tut kej zaslužit z davki, kot služijo z trošerinami na pogonska goriva.

z00s ::

Js osebno mislim, da bi lahko bili el. avtomobili že zdavnaj, vendar je zaradi naftnega lobija razvoj šel v drugo smer, hibridi pa itak ne pridejo zraven, ker jim mečejo polena povsod, kjer se da.

Pa še enkrat poudarjam, da tudi el. avto ni tako ekološki..


lp,Z00s

mr1two ::

Z vsemi baterijami onboard resnično ni...
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

BALAST ::

Js osebno mislim, da bi lahko bili el. avtomobili že zdavnaj, vendar je zaradi naftnega lobija razvoj šel v drugo smer


Točno to! Stvar je v ZDA še bolj zakomplicirana, ko ne dovolijo prodajat varčnih dizlov, tako da bojkotirajo a-test. Pa čeprav v ameriški tovarni proizvajajo enako varčne motorje, kot v EU.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Magic1 ::

BALAST je izjavil:

Js osebno mislim, da bi lahko bili el. avtomobili že zdavnaj, vendar je zaradi naftnega lobija razvoj šel v drugo smer


Točno to! Stvar je v ZDA še bolj zakomplicirana, ko ne dovolijo prodajat varčnih dizlov, tako da bojkotirajo a-test. Pa čeprav v ameriški tovarni proizvajajo enako varčne motorje, kot v EU.

Ljudje dejte se pozanimat kaj je problem elektičnih avtomobilov... Če je vse le zarota naftnega lobija, ne vem zakaj pametni telefoni držijo le en dan normalne uporabe(trenutno se Apple valja v miljardah in bi z lahkoto kupil patent za kakšno revolucionarno shranjevanje elektrike).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

z00s ::

Z naftnim lobijem proti el. avtu sem namigoval na to, da je fokus že pred 120 leti šel stran od razvijanja el. avtov. Če bi se namesto v razvoj bencin/diesel motorjev miljarde gnarjev skotalilo v razvoj el. avtov, bi danes verjetno imeli bolj vzdržljive baterije in dodelano tehnologijo na tem področju. Tako pa drži kar praviš, da imajo el. avti problem. Pri hibridih pa stavim na to, da so/bodo naftni mogotci naredili vse, da ti avti ne bodo dosegljivi potrošnikom.

lp,Z00s

ps: pa tudi Teslo, ki je želel celemu svetu dati elektriko zastonj, so bojda "uničili".

Magic1 ::

Elektrika ne bo nikoli zastonj, tudi voda ni zastonj pa je bolj pomembna. Tudi če bi jo pridelali skoraj zastonj, jo je še vedno treba do tebe spravit, kar pa stane. Če je Tesla sanjal, da bi bila zastonj za vse, pa nima nobene realne osnove. A je mogoče poznal kako iz niča ustvariti neskončno elektrike v vsakem domu? Taki geniji imajo ogromno revolucionarnih idej, toliko kot so ene super, so pač druge en ogromen zabluz.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

bobby ::

evo, maš izpolnjeno.
mene bi tudi zanimali rezultati ankete
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

z00s ::

Drži, da zaradi SCM nič ne more biti zastonj. Mislil sem na izvor.

Nisem elektrotehnik, niti ne vem natančno, kaj se je g.Tesli podilo po možganih, moje mnenje je plod dokumentarnih oddaj. Seveda pa infrastruktura ne bi bila zastonj. Tako kot moraš plačevati gsm pogovore, pa v bistvu plačuješ storitev in tehnično infrastrukturo, ne dejanskega prenosa podatkov po zraku.

lp,Z00s

Magic1 ::

Res je, vendar tehnologija in vzdrževanje stane. Res izgleda, da je minuta našega pogovora zastonj, vendar mora operater zagotoviti pokritost in dosti velike kapacitete, kar pa stane. Torej ni zastonj in ne sme ponuditi preveč, ker se potem lahko vse sesuje(novo leto efekt). Pravtako je pri elektriki, najcenejši vir je še vedno nukearka in izgleda cena energenta majhna v primerjavi z outputom. Vendar je strošek vzdrževanja in investicije astronomski. Na koncu dobiš le malo cenejšo elektriko ven.
Magic

z00s ::

No, saj to je SCM. Tesla je pa mel idejo o "wireless" elektriki, čigar infrastruktura ne bi bila tako draga. Žal deca ni več, nekaj malega o ideji se pa da prebrati in pogledati.

lp,Z00s

Magic1 ::

To je isto kot pri anteni, če nimaš usmerjene, gre večino energije v nič.
Tesla claimed that only 5% of the transmitted energy was lost in the process

Kako je prišel do tega me pa res zanima :D edino če je uporabljal kakšno tehniko, ki je še danes ne poznamo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

z00s ::

Je moral biti kr ta prav, tale Tesla. Ja, to bi se bilo potrebno poglobiti, pa bi vzelo preveč časa;)

lp,Z00s

Utk ::

z00s je izjavil:

Tudi meni pri tem vprašanju ni jasno, na kaj avtor cilja. Kaj bo s tem vprašanjem izvedel? No ja, če bi vsi odgovorili z zmanjšati, verjetno ne bomo kupili električnega avta (in nas jezi, da država toliko zapravlja), če bi pa vsi odgovorili z povečati, bi pa lahko sklepali, da smo potencialni kupci (in bi hoteli še več) ali pa privrženci ekologije. Čeprav električni avto ni nič bolj "ekološki" kot navaden. Po mojem je vprašanje "bias".
lp,Z00s

Jaz načeloma bi kupil električni avto, sem pa proti vsaki subvenciji za to.

z00s ::

Bi bilo treba spodbujati javni promet, ne pa nakupe avto, kajne?

lp,Z00s

Utk ::

NIČ ni treba vzpodbujat. Se bo že samo vzpodbujalo tisto kar je najboljše in kar ljudje hočejo.

z00s ::

Hm, v debati "državna regulativa vs. Smithova nevidna roka a.k.a. prosti trg" ne bi rekel, da se vedno izcimi tiso, kar je najboljše in kar ljudje želijo. Bi dopolnil, da se vzpodbuja tisto kar je najboljše za nekatere ljudi in kar nekateri ljudje želijo. Potem takem so tudi vojne "naravna" selekcija. No ja, morda tudi so.

lp,Z00s

Mesar ::

A se ga ne spodbuja že zdaj? Zakaj potem take cene goriva kot so? Zakaj se center LJ zapira kljub temu, da to povzroča propad pravnih oseb tam... Zakaj moremo plačat zavarovanje pa neke gnile EURO standardne pa vse kaj preplačaš zraven avta? To je že vzpodbujanje javnega prometa kar se mene tiče.
Your turn to burn!

Utk ::

z00s je izjavil:

Hm, v debati "državna regulativa vs. Smithova nevidna roka a.k.a. prosti trg" ne bi rekel, da se vedno izcimi tiso, kar je najboljše in kar ljudje želijo. Bi dopolnil, da se vzpodbuja tisto kar je najboljše za nekatere ljudi in kar nekateri ljudje želijo. Potem takem so tudi vojne "naravna" selekcija. No ja, morda tudi so.

lp,Z00s

Če država nekaj vzpodbuja je to ravno tako nekaj kar si NEKATERI želijo, in ti nekateri so ponavadi tisti, čez katere se najbolj pizdimo, podkupljivi, zlobni, kradljivi politiki. In ponavadi se na točno tak način podelijo subvencije. A si res želiš tisto, kar ONI rečejo, da je prav? Jaz mislim, da sem zase sam bolj pameten. Ti se pa kar pusti vodit njim. Predlagam, da jim kar celo plačo odneseš pa ti naj oni upravljajo z njo. Saj bo šla cela za najboljše možne namene.
Ko je veliko držav naokoli subvencioniralo nakup novega avta, še predlani, so to sanjali tudi naši uvozniki. Čeprav te subvencije pri nas ni blo, niso bli zarad tega avti nič dražji kot v Nemčiji ali pa Franciji. Ker cena avta ni odvisna od stroška proizvodnje ampak samo od tega koliko so ljudje pripravljeni plačat. Če bojo ljudje za nek avto pripravljeni plačat 30 jurjev, bojo plačali tolk in za točno tolk se bo prodajal, ali se pa sploh ne bo. Če damo še 5 jurjev subvencije, zato ne bo stal 25, ampak še zmeraj 30. Samo nekdo bo pospravil v žep 5 jurjev več, ki jih boš nazadnje itak plačal ti (in še vsi ostali) prek davkov.

z00s ::

Hm, sj maš po svoje kr prav. V bistvu se strinjam. Samo bolj široko sem skušal gledati - seveda drži, da država ni učinkovita (čeprav včasih je). Glede regulative sem mislil bolj na "big picture", ker je npr. gospodarska kriza, ki jo imamo, po mojem mnenju posledica Miltonovega prostega trga, ko so multikorporacije in ekonomska elita pomendrali vse pod seboj za čim večje dobičke (to so lahko storili, ker jim nekdo, npr. država (ali pa državljani) ni tega preprečil). Država je bila vedno potratna, vendar je potem, ko je nasitila lastne žepe, skrbela tudi za svoje državljane, ekonomska elita pa tega ne počne. Ergo; takšno gosp. stanje kot je, je zaradi preveč ekonomskega liberalizma.

lp,z00s


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero navigacijo priporočate?

Oddelek: Kaj kupiti
4911751 (8057) scipascapa
»

Excel vse sorte

Oddelek: Programska oprema
262491 (1788) jozekuch
»

Poraba elektrike pri radiatorju

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
141302 (958) Magic1
»

ugriz klopa!

Oddelek: Loža
269545 (8701) z00s
»

Popotniške počitnice

Oddelek: Loža
144763 (4323) rainyman

Več podobnih tem