» »

radiatorska avt. termostatska glava

radiatorska avt. termostatska glava

«
1
2 3
...
5

gregor ::

Dober dan

Ali se kdo spozna na ogrevanje, konkretno na termostatske glave za radiatorje.
Kaj se splača kupit, katero firmo, model? Digitalno ali analogno.
Ali so cenejše variante iz ebay, amazon ipd uporabne ali je bolje vzet kaj dražjega npr danfoss.

Iščem neko srednjo kvaliteto, torej ne super drage glave in tudi ne smešno poceni (če sploh opravljajo svoje delo?) glave.

Hvala za nasvete.

LP

DimmniBurek ::

Ne spoznam se na te stvari, vendar lahko povem da imamo na firmi neke analogne, ki so bolj digitalne, se pravi 0 ali 1, tako da so dokaj useless, kar pomeni da moraš bit ti termostat in ugasnt ko je toplo in pržgat ko te zebe. Če si bolj laggy sorte je malo smešno use skupej
There Is No Stronger Drug Than Reality

Zgodovina sprememb…

TRIROG ::

Svoje delo (vzdrževanje nastavljene temperature) opravljajo dobro.

Predlagam danfoss, če imaš njihove ventile nameščene.

Če potrebuješ avtomatizacijo v smislu, da je radiator med dnevom popolnoma ugasnjen ob določeni ure pa se odpre potem poglej za raznimi digitalnimi...

LP

Highlag ::

Digitalne ponujajo več funkcij. Lahko nastaviš, da so določene ure v dnevu radiatorji zaprti in podobno.
Sam imam navadne od danfosa pa sem popolnoma zadovoljen. Temperaturo lepo držijo, in ko je dosežena se zapre, tako da je radiator hladen.
Never trust a computer you can't throw out a window

T0RN4D0 ::

Odvisno če že imaš kakšno regulacijo ter kaj pričakuješ od takšne glave. Če nimaš nobene regulacije in bi rad ob različnih časih različne temperature (Recimo ponoči in medtem ko si v službi nekaj stopinj manj), potem digitalno. Če že imaš kakšno regulacijo ki ti zniža ogrevanje ob določenih urah potem navadne termostatske.

Navadne termostatske so tudi od danfossa poceni. Digitalna pa mislim da je bila dobrih 50€, je dokaj zoprna za nastavljat, je pa lepa. :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

duque ::

jaz sem vzel danfosove - plinske in mi čisto zadosti potrebam. 2 leti nazaj je bila cena za navadno 13€, za plinsko pa 17€.

scenic16 ::

So smešno poceni, vendar odlično opravljajo svoje delo: KLIK

Vzel bolj z rezervo, a so me zelo pozitivno presenetile!

gregor ::

imamo dva nadstropja, hiša.
sobna enota -termostat je samo v zgornjem nadstopju
spodnji del hiše se bolj greje ker ima stare debelejše zide, in tukaj sem mislil namesti term. glave
nekatere sobe bolj na hladno, druge bolj tople, ponoči je peč izključena

kaj sedaj rabim, navadno ali digitalno term glavo

na kaj moram pazit pri nakupu, da bo pasala na naše radiatorje?

še nekaj, v zgornjem nadstropju kjer imam sobni term. , ne smem nameščat term. glav, se morda motim?

Morda kdo ve kje se dobi najceneje danfoss glave (slo ali tujina)?
npr ebay:
http://www.ebay.de/itm/Danfoss-living-e...
ali je to poceni?

oz kaj pravite na to ponudbo:

3 variante
http://stores.ebay.de/IGH-intec/Energie...

Hvala

LP

floyd1 ::

Najboljše je, če jih imaš na vseh radiatorjih, a če je zgornji del hiše itak prehladen, potem bi bili v vsakem primeru ventili večinoma odprti. Se ti pa zna ta situacija malo "porušiti" z nabavo termostatskih glav za spodnji del.
Ker govoriš samo o term. glavah - a ventili pa so že termostatski? Ker če imaš sedaj navadne, potrebuješ komplet - glavo in ventil. In ventil je malo več dela za zamenjat ;-)))

Zelo kvalitetni in cenovno malo ugodnejši so tudi Herz ventili (glava in ventil skupaj okrog 30 eur).

Navadne term. glave so po mojem čisto OK za hišo. Jaz sem elektronske nabavil le zato, ker sem v bloku, kjer v skupni kurilnici kurimo ves dan, dopoldne (smo v službah) pa nima smisla praznega stanovanja gret in plačevat kurjavo. Samo temperiram, "do daske" pa zakurim 1 uro pred prihodom domov.

Elektronske term. glave so tudi precej glasne (jih fajn čuješ ponoči) in za spalnice niso najboljše. Se pa kar hitro navadiš ;-). Navadnih (skoraj) ne čuješ.

All ::

kako je z slišnostjo danfosovih elektronskih glav?
imel sem eno iz conrada pa je bila za v spalnico preglasna.

videl sem tudi danfos kombinacijo elektronske in navadne, vendar pa je v ceniku ni več. ma kdo kšn info več?

T0RN4D0 ::

Vsake toliko malo zabrenči, kar se mene tiče ni ravno glasna. Je pa res da zaenkrat še ni imela veliko dela, bomo vidl pozimi kako bo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

gregor ::

floyd1, vidiš tega pa nisem vedel, torej potem še rabim termostatski ventil?
ali torej ni dovolj term. glava ki se namesti na obstoječ ventil (kot ventil imam v mislih plastiko ter del pod plastiko ki se ročno lahko vrti levo desno)

ali so digitalni glave...res tako glasne da motijo spanec...

Kje se dobi herz ventile in glave? Tujina, slo?

Če nabavim tudi za zgornji del in dam npr na 20, sobna enota pa je tudi na 20, ali ni to napačna namestitev, gre za podvajanje ?

LP

Aston_11 ::

Ventil ima samo palčko na vzmet, ki jo glava potiska ven/noter. Jaz imam tak ventil za kontrolo vstopa vroče vode v sistem talnega ogrevanja iz toplovodne peči. Tipalo ima na cevi in prilagaja vtok dokaj hitro. Danfos FTC glava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

All ::



termostatski ventil

T0RN4D0 ::

Osnova za termostasko glavo (analogno ali digitalno) je termostatski ventil, ja.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

energetik ::

gregor je izjavil:

ali so digitalni glave...res tako glasne da motijo spanec...
Ne vem, zakaj bi bile glave glasne, ponavadi cvilijo sami ventili, ko so skoraj zaprti, zaradi pretoka vode. To se dogaja tako pri Herz kot Armal, ki jih imamo nameščene.

Kje se dobi herz ventile in glave? Tujina, slo?
Mi smo jih nabavili v Mekurju, samo to je bilo že okoli 10 let nazaj. Se mi pa zdi, da so boljši Armalovi.

Če nabavim tudi za zgornji del in dam npr na 20, sobna enota pa je tudi na 20, ali ni to napačna namestitev, gre za podvajanje ?
To samo pomeni, da ti bi peč lahko v nedogled grela, ker bi ventil že pred dosego želene T zaprl. Tam, kjer imaš sobni termostat se zato ne daje še radiatorskega ventila. Zakaj bi ga sploh dal tja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

floyd1 ::

Mogoče že imaš termostatske ventile, če imajo snemljiv plastični pokrovček in je spodaj igla (kot na zgornji fotografiji) je OK. Je pa včasih potem težko najti prave glave, sploh če ne veš nič o proizvajalcu.

Če nabavim tudi za zgornji del in dam npr na 20, sobna enota pa je tudi na 20, ali ni to napačna namestitev, gre za podvajanje ?

Mislim, da bo tako OK. Ker sobna enota ti ne more tipati temperaturo za vsak prostor posebej, ampak le v prostoru, kjer je nameščena. Termostatski ventil pa ti v posameznem prostoru čez nastavljeno temperaturo ne spusti. Ohranja konstantno (nastavljeno) temperaturo v prostoru in preprečuje, da bi prostor ogreval preveč.
EDIT: Nisem dobro prebral - v tistem prostoru, kjer imaš sobno enoto je sigurno brezveze, v drugih prostorih zgoraj pa je enako smiselno kot spodaj.

Herz-a se da dobiti v naših trgovinah (Merkur je to sigurno imel). Gre pa za staro, preizkušeno avstrijsko firmo.

Vse elektronske glave imajo notri motorček, po kovini (radiatorji, cevi) pa se tisti zvok kar lepo prenaša. Vprašanje, ali se tu sploh da kaj narediti. Do sedaj še nisem slišal, da bi obstajale res tihe izvedbe. Čez dan je itak ne slišiš, ponoči pa je sranje, dokler se ne navadiš. Midva zdaj spima, na začetku pa naju je kar precej motilo. V otroški sobi imam pa raje navadno glavo. Je moj spanec več vreden...
Sicer imam tudi jaz poceni (Hofer) varianto, a delajo res dobro in super držijo temperaturo v prostoru. Celo preko USB ključka (sicer treba dokupiti posebej, skupaj s programsko opremo) se jih da programirati, kar je v primeru velikega števila glav zelo praktično.

energetik: glasne so elektronske glave - čuje se motorček, zvok se prenaša po radiatorjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

plavko61 ::

Jaz sem marca dal gor danfoss glave, vendar da ta zadeva deluje na mojem sistemu sem moral menjat tudi enostavno črpalko z frekvenčno GRUNDFOS ALPHA2, ki prilagaja pretok na podlagi odpiranja termostatskih ventilov. Imam dvocevni sistemom, brez bypass ventila. Imel sem na izbiro da vgradim frekvenčno črpalko ali bypass ventil. Odločil sem se za prvo ker je poraba elektrike črpalke manjša.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: plavko61 ()

floyd1 ::

Verjetno bi za silo delovalo tudi brez tega ampak s slabšim izkoristkom?

V bloku imajo nekateri z novimi term. ventili tudi probleme, ker nastaja v ceveh prevelik pritisk? in oddajajo nek zvok. Nam so rekli, da to reši edino hidravlično uravnoteženje, ki pa je drago (zamenjava praktično celotne toplotne razdelilne podpostaje v kurilnici (za 4 bloke), nabava frekvenčnih črpalk za vsak blok posebej, v bloku pa za vse vertikale in nastavitev vsega skupaj. Zraven tega se sistem spet "podre" ko nekdo v stanovanju zamenja navadne s termostatskimi ventili, tako da zaenkrat o tem ne razmišljamo, prevelika investicija glede na prihranke...

Še to, meni so pri menjavi radiatorjev dali neke italijanske termostatske ventile in po 3 letih je spustil prvi (vsake toliko se je ob igli nabrala kapljica vode, ni pa bilo kritično), naslednje leto že drugi, potem pa sem zamenjal vse. Tako da čisto vsak ventil tudi ni OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

gregor ::

hvala vsem za odgovore, so zelo poučni

se bojim da nimam term. ventilov, bom danes poslikal in pripnem kakšno sliko
če je tako, potem očitno ne bo nič z term. glavami...ker nimam izkušenj, orodja, tesnil..... za menjavo ventilov, nisem vodovodar, pa izpuščanje vse vode iz sistema...

torej potem še rabim privatnika itd, in vse skupaj je že preveč $$$

LP

bluefish ::

floyd1 je izjavil:

V bloku imajo nekateri z novimi term. ventili tudi probleme, ker nastaja v ceveh prevelik pritisk? in oddajajo nek zvok.
Ja, doma smo zamenjali en ventil za termostatskega in je slišati šumenje. Čez dan sicer ne moti, problem je ponoči.

telexdell ::

Za menjavo ventila potrebuješ ustrezno velik viličasti ključ, malo prediva in firneža ali teflonsko tesnilno nitko (ne traku!!!) in malo časa. iz sistema spustiš vodo, odviješ ventil na radiatorju, očistiš navoj na cevi, poviješ s predivom namažeš s firnežem, priviješ ventil... nato doliješ nekaj vode v sistem in greš preverit, če kateri od ventilov pušča. Po potrebi jih dodatno priviješ in odzračiš radiatorje.
Z vsakim ventilom nimaš več kot 10 minut dela in če nimaš dveh levih rok (ali dveh desnih, če si levičar:)) lahko stvar izvedeš sam. Ob pomoči kakšnega prijatelja pa bo stvar še lažje izvedena;)

PS- Šumenje, katero se sliši je posledica priprtje ventila. Rešimo se ga lahko le tako, da namastimo črpalko katera uravnava pretok glede na tlak v sistemu. Sam imam v hiši že več let tak istem in mi še nikoli ni šumel noben ventil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

bluefish ::

telexdell je izjavil:

PS- Šumenje, katero se sliši je posledica priprtje ventila. Rešimo se ga lahko le tako, da namastimo črpalko katera uravnava pretok glede na tlak v sistemu. Sam imam v hiši že več let tak istem in mi še nikoli ni šumel noben ventil.
Ja, dokaj enostavno izvedljivo v hiši, blok je druga zgodba.

gregor ::

telexdell je izjavil:

Za menjavo ventila potrebuješ ustrezno velik viličasti ključ, malo prediva in firneža ali teflonsko tesnilno nitko (ne traku!!!) in malo časa. iz sistema spustiš vodo, odviješ ventil na radiatorju, očistiš navoj na cevi, poviješ s predivom namažeš s firnežem, priviješ ventil... nato doliješ nekaj vode v sistem in greš preverit, če kateri od ventilov pušča. Po potrebi jih dodatno priviješ in odzračiš radiatorje.
Z vsakim ventilom nimaš več kot 10 minut dela in če nimaš dveh levih rok (ali dveh desnih, če si levičar:)) lahko stvar izvedeš sam. Ob pomoči kakšnega prijatelja pa bo stvar še lažje izvedena;)

PS- Šumenje, katero se sliši je posledica priprtje ventila. Rešimo se ga lahko le tako, da namastimo črpalko katera uravnava pretok glede na tlak v sistemu. Sam imam v hiši že več let tak istem in mi še nikoli ni šumel noben ventil.


hvala za nasvet, sicer nimam dve levi roki samo močno dvomim, da bi mi to uspelo naredit, sploh ne vem kaj je to predivo, firnež, teflonska tesnilna nitka, kje se to dobi, kaj je bolje nitka ali predivo+firnež?

še nikoli se nisem ukvarjal z "vodovodnimi" zadevami...

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gregor ()

energetik ::

Jaz sem zadnje čase delal kar s teflonskim trakom in to vodovod kot tudi neke ventile na toplovodu. Po 5 letih še vedno brezhibno drži, delo pa je neprimerno lažje kot s pedivom in firnežem. No, vsaj meni.
Doviš v vsaki tehhnični štacuni, zgleda kot selotejp.

T0RN4D0 ::

Najbolj enostavno je z nitko. Dobiš v isti trgovini kot ventile. :)

Problem je če firnež na starih ventilih preveč prime, morda bo brez segrevanja težko odvit zadevo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

NeMeTko ::

Termostatski ventil (Herz) na radiatorju direktno pod oknom je imel lastnost, da je pozimi ob zračenju prostora nakuril radiator na polno, čeprav smo ga imeli obrnjenega na položaj 'zaprto'.

Ne vem, ali je to feature ali bug. Kdo drug morda ve?

T0RN4D0 ::

Verjetno bug. Tudi na najnižji stopnji termostatski ventili skušajo vzdržavati določeno temperaturo (pri mojih danfossih 8°C). Če imaš ventil direktno pod oknom ga je hladen spuščajoč zrak po poti verjetno hitro ohladil, ventil pa se je odprl.

Elektronski bi morali znati ločiti hitro spremembno temperature (zračenje) od normalnega ohlajanja in se zapreti, navadni pa tipajo samo svojo temperaturo in če jih ohladiš pač odreagirajo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

telexdell ::

gregor je izjavil:

hvala za nasvet, sicer nimam dve levi roki samo močno dvomim, da bi mi to uspelo naredit, sploh ne vem kaj je to predivo, firnež, teflonska tesnilna nitka, kje se to dobi, kaj je bolje nitka ali predivo+firnež?

še nikoli se nisem ukvarjal z "vodovodnimi" zadevami...

LP

Potem pa ti ostane le kakšen prijatelj, kateri se vsaj malo spozna na tehniko ali pač €€€ za mojstra.

PS-Pa četudi si boš omislil mojstra se ti bo račun povrnil najkasneje v 3. kurilnih sezonah na račun prihrankov pri gorivu.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

floyd1 ::

Pa četudi si boš omislil mojstra se ti bo račun povrnil najkasneje v 3. kurilnih sezonah na račun prihrankov pri gorivu.

Se popolnoma strinjam, sicer je težko reči po kolikem času, a v nekaj letih se vsekakor izplača. Sploh če je peč na olje (kjer gredo cene v nebo). Da o udobju, ko nastaviš temperaturo in potem lahko na to pozabiš, sploh ne govorim.

Aston_11 ::

NeMeTko je izjavil:

Termostatski ventil (Herz) na radiatorju direktno pod oknom je imel lastnost, da je pozimi ob zračenju prostora nakuril radiator na polno, čeprav smo ga imeli obrnjenega na položaj 'zaprto'.

Ne vem, ali je to feature ali bug. Kdo drug morda ve?



PO moje ga ne moreš izklopiti. Naštimaš mu samo najnižjo temperaturo. Pri čemer,da jo doseže, se on lahko še vedno odpre do konca. Privzeto je odprt do konca, če je nastavljena temperatura višja od temperature, ki jo meri. Nato se počasi zapira, je pa radiator v tem času lahko že poln vrele vode.

Opažam pri svojem sistemu talnega. Nastavljen na 30 stopinj, voda, ko je hladna, ima 20 stopinj. cca. Ko gre vroča voda v sistem, ne odreagira takoj in prvih par minut gre v sistem voda s temperaturo okrog 60 stopinj. Kar nič ne moti, motilo bi le, če bi konstantno tako šibalo.

Glede teflonskega traku - s tem imam zvezano celo kurilnico. Fora je samo v tem, da je treba navoje narezati, da trak ne zdrsi pri navijanju. Pri teflonski špagi (loctite), je to celo narisano na škatlici. Sicer bi tudi vrvica zdrsnila. Večina ventilov pa ima tako ali tako že narezan navoj ravno za ta namen.

Loctite je 15 EUR in ga porabiš morda enega za celotno kurilnico, teflosnki trak v rumeni škatlici je cca 2 EUR, porabiš pa jih ene 5 ali 6. Za en ventil torej teflonski trak, vendar ne tisti tanjši, ker se trga, temveč širši in debelejši v rumeni štatlici. Imajo povsod.

MadMax ::

NeMeTko je izjavil:

Termostatski ventil (Herz) na radiatorju direktno pod oknom je imel lastnost, da je pozimi ob zračenju prostora nakuril radiator na polno, čeprav smo ga imeli obrnjenega na položaj 'zaprto'.

Ne vem, ali je to feature ali bug. Kdo drug morda ve?

Danfoss ima 2 vrsti termostatskih glav, ene gredo povsem do 0 (popolnoma zaprto), druge pa le do ene 5°C (antifreeze funkcija...).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

SplitCookie ::

Verjetno bi za silo delovalo tudi brez tega ampak s slabšim izkoristkom?

Ni hude razlike.

Problem je samo v tem, da, ko se vsi ventili priprejo, zaradi povečanega tlaka začnejo šumeti.

Pumpa pa pokuri tistih 15-30W, ni nekaj veliko keša.

Jaz sem zadnje čase delal kar s teflonskim trakom in to vodovod kot tudi neke ventile na toplovodu. Po 5 letih še vedno brezhibno drži, delo pa je neprimerno lažje kot s pedivom in firnežem. No, vsaj meni.

Predivo + jedilno olje je čisto ok.
Sam uživam pri tem nekako. Potegneš ven vlakna (rafija), jih spucaš, razpreš in počasi gor navijaš. Zadeve ne narediš v nitko in potem gor naviješ, temveč obdelaš skoraj celoten del na enkrat

Morajo pa ležišča seveda biti dobro očiščena.

Je pa teflonski trak - najmanj naporen.


Ne vem, ali je to feature ali bug. Kdo drug morda ve?

Feature - ko se ti temperatura dovolj spusti, se ventili odpro, da radiatorji ne pomrznejo.


Opažam pri svojem sistemu talnega. Nastavljen na 30 stopinj, voda, ko je hladna, ima 20 stopinj. cca. Ko gre vroča voda v sistem, ne odreagira takoj in prvih par minut gre v sistem voda s temperaturo okrog 60 stopinj. Kar nič ne moti, motilo bi le, če bi konstantno tako šibalo.

Uff. Ni dobro za dolgoživost gretja

Termostati na talnem gretju načeloma merijo temperaturo iztoka gretja.

Najbolje je nabaviti mešalni ventil ki ti zabetonira temperaturo ki gre noter.


PS-Pa četudi si boš omislil mojstra se ti bo račun povrnil najkasneje v 3. kurilnih sezonah na račun prihrankov pri gorivu.

Ni res, prihrankov skorajda ni

Če ventil pušča - ga menjaj.

Če je že, bo spustil še enkrat.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

floyd1 ::

Še to sem pozabil - če kasneje načrtujete nakup elektronskih term. glav ima Danfoss eno prednost pred ostalimi, manjšimi proizvajalci - praktično pri vseh modelih je danfoss nastavek že zraven. Za ostale včasih niti ne obstaja, včasih moraš dokupiti. Npr. pri Conradu to lahko pomeni dodatnih 10 EUR po glavi. Pri teh mojih je bil nastavek za Herz-a na srečo zraven.


PS-Pa četudi si boš omislil mojstra se ti bo račun povrnil najkasneje v 3. kurilnih sezonah na račun prihrankov pri gorivu.

Ni res, prihrankov skorajda ni

Argument?
Jaz sem razmišljal tako - če je sedaj v spodnjem delu prevroče, bi se tam term. ventili redno zapirali - to pomeni manj porabe tople vode v sistemu in peč bi se posledično manj vklapljala. Ravno včeraj pa je bil na TV primer, da če kuriš prostore na 20 stopinj namesto na 25, privarčuješ približno 30 procentov pri kurjavi. Tako zanemarljivo potem po mojem to vseeno ni. Seveda pa npr. pri peletih prihranek ne bi bil takšen, kot pri kurilnem olju.

Kot sem pa že rekel, gre tudi za udobnost bivanja. Sicer neizmerljivo, a vseeno neprecenljivo (kot Mastercard) ;).

energetik ::

telexdell je izjavil:

PS-Pa četudi si boš omislil mojstra se ti bo račun povrnil najkasneje v 3. kurilnih sezonah na račun prihrankov pri gorivu.
Ja, če se prej reguliral temperaturo prostorov z odpiranjem oken pri vrelih radiatorjih.
Če pa kot razume človek pripreš navadne ventile pri zaprtih oknih, prihranka praktično ni. Je pa malo bolj konstantna temperatura, odvisno tudi od nastavitve peči.

floyd1 je izjavil:

Jaz sem razmišljal tako - če je sedaj v spodnjem delu prevroče, bi se tam term. ventili redno zapirali - to pomeni manj porabe tople vode v sistemu in peč bi se posledično manj vklapljala.
Ne razmišljaš prav. Porabe je lahko samo toliko, kot jo uspe radiator oddati. Če je že segret do konca, se vroča voda vrača v peč, ki se posledično izklopi. Poraba toplote (ki jo plačaš) je izključno odvisna od temperaturne razlike zunaj/notri, debeline izolacije in površine sten.

Ravno včeraj pa je bil na TV primer, da če kuriš prostore na 20 stopinj namesto na 25, privarčuješ približno 30 procentov pri kurjavi.
Bulšit. Koliko privarčuješ je direktno odvisno od razlike temperature zunaj/notri. Če je zunaj zelo mrzlo boš procentualno prihranil precej malo. Če je zunaj toplo, boš procentualno prihranil veliko. To kar pa po TV govorijo je samo posploševanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SplitCookie ::

Argument?

Če sam zapiraš radiatorje prihranka ni.

Kar ta ventil naredi - je to, da ti tega ni treba (da uravnavaš temp)
To je vse

Še vedno ko grem iz prostora vse skupaj dam na minimum in adijo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

gregor ::

tukaj so slike...





torej če sedaj prav razumem odvijem z viličnim ključem (19, 22...?) ventil iz ohišja, nato vgradim term ventil tako da po navojih speljem teflonsko nitko in privijem nazaj v ohišje, seveda prej izpustim vodo..:)

torej katere ventile in glave naj sedaj nabavim?, danfoss, herz, armal... kaj tretjega, kateri model konkretno?
kaj moram pazit da bo pasalo na naše radiatorje (nad ohišjem ventila piše 1/2 - ne vem kaj to pomeni)

se da te stvari kupit online (morda ceneje - slo ali tujina..?)

Hvala

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gregor ()

floyd1 ::

1/2 pomeni, da so "pol colski", kar je standard. Najboljše starega v trgovino zraven nest.
Če ni velike razlike v ceni danfoss, drugače herz. Po mojem.

energetik ::

gregor je izjavil:

torej če sedaj prav razumem odvijem z viličnim ključem (19, 22...?) ventil iz ohišja, nato vgradim term ventil tako da po navojih speljem teflonsko nitko in privijem nazaj v ohišje, seveda prej izpustim vodo..:)
Nene, mislim da si narobe razumel. Najprej odšraufaš matico na radiatorski strani ventila, nato _cel_ ventil odšraufaš dol s cevi. Celotno ohišje. Nato na cev priviješ nov ventil. Na navoj na cevi prej naviješ teflon, predlagam da prej malce vadiš na kakšnem odpadnem kosu cevi, da vidiš, kakšno količino teflona/nitke moraš naviti. 1-2 obrata mora iti na tesno na roke, naprej s ključem. Pa najprej ga našraufaj brez teflona in štej obrate do takrat ko se ustavi. Da boš potem vedel kolikokrat obrniti, ko bo teflon gor.

torej katere ventile in glave naj sedaj nabavim?, danfoss, herz, armal... kaj tretjega, kateri model konkretno?
kaj moram pazit da bo pasalo na naše radiatorje (nad ohišjem ventila piše 1/2 - ne vem kaj to pomeni)
Če prav vidim imaš sedaj Armal. Jaz bi na tvojem mestu spet nabavil Armal, ker so priključni točno takih dimenzij kot stari in ne boš imel nobenih problemov. To pomeni da so 1/2 colski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SplitCookie ::

Ko odstraniš starega - spucaj prejšnjo rafijo, rjo in te zadeve stran
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

floyd1 ::

Če sam zapiraš radiatorje prihranka ni.

Ja, mogoče sem res malo preveč poenostavljal zadeve ampak... Jaz sem v kopalnici (kjer je bil navaden ventil najdalje) ventil odprl ravno toliko, da je radiator še grel (sem se RES potrudil, ker je bila "hica"), a sem imel konec sezone po izpisku kalorimetrov tam vseeno ogromno porabo (in tudi vročino, ker je pač grelo od 6.00 do 22.00 non-stop), medtem ko na ostlih (termostatskih) ni bilo tako. Da pa bi ga vsak dan ročno zapiral (in dopoldne sem v službi) si pa ne predstavljam. Seveda pa je v bloku to verjetno malo drugače.
In termostat na ventilu odreagira v trenutku in "sproti", da ti nikoli ne bo prevroče, mi pa radiatorje (ročno) zapiramo, ko je v stanovanju že vroče.

Porabe je lahko samo toliko, kot jo uspe radiator oddati.

Ampak toploto vseeno non-stop oddaja (in to gre "v nič"), tudi če je prostor že topel, a ne? Nekaj se to mora poznat pri porabi, sploh če gre za eno nadstropje??

energetik ::

floyd1 je izjavil:

Jaz sem v kopalnici (kjer je bil navaden ventil najdalje) ventil odprl ravno toliko, da je radiator še grel (sem se RES potrudil, ker je bila "hica"), a sem imel konec sezone po izpisku kalorimetrov tam vseeno ogromno porabo (in tudi vročino, ker je pač grelo od 6.00 do 22.00 non-stop), medtem ko na ostlih (termostatskih) ni bilo tako.
Zakaj ga nisi pa še bolj priprl, če je bilo prevroče?

In termostat na ventilu odreagira v trenutku in "sproti", da ti nikoli ne bo prevroče, mi pa radiatorje (ročno) zapiramo, ko je v stanovanju že vroče.
Termostat že reagira dokaj hitro, radiator pa ne, ker je še poln vroče vode in še kar nekaj časa pošteno greje. Sploh če je predimenzioniran.

Porabe je lahko samo toliko, kot jo uspe radiator oddati.

Ampak toploto vseeno non-stop oddaja (in to gre "v nič"), tudi če je prostor že topel, a ne? Nekaj se to mora poznat pri porabi, sploh če gre za eno nadstropje??
Ne gre v nič, ampak v segretje sobe. Če je tako po celi bajti, bo peč kasneje spet vžgala, ker bodo prostori dalj časa nad nastavljeno temperaturo. Porabo ti določa kot sem rekel že prej deltaT (zunaj/notri).

SplitCookie ::

a sem imel konec sezone po izpisku kalorimetrov tam vseeno ogromno porabo.


nategnili so te na suho
delilnik
to je pa tudi to
(Ni merilna naprava)

In termostat na ventilu odreagira v trenutku in "sproti"

Ne, ima kar velik 'delay'
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

ssokec ::

na test sem dobil spodaj naveden produkt, zadeva deluje vredu imaš možnost nastavljanja tedenskega urnika za vsak ventil-glavo posebaj (v kompletu pridejo 4 glave z LCD prikazovalnikom na katerem lahko odčitaš trenutno nastavljeno temp.)
kot pomankljivost pri tej zadevi vidim da nima možnosti priključitve na računalnik oziroma odaljenega nadzora, posluževalna konzola tudi nima barvega LCD-ja.

Prednost elektronskih glav (kot je nekdo že omenil) je da zaznajo nagel padec temperature (odprto okno v zimskem času in zaprejo ventil radiatorja), v poletnem času ko ogrevanje ni aktivno pa se ventili odprejo (razbremeni se vzmet in igla kar se ne zgodi pri termostatskih glavah)

link:
http://www.evohome.info/

LP!

floyd1 ::

Zakaj ga nisi pa še bolj priprl, če je bilo prevroče?

Potem bi bil čisto zaprt. To pa ni to. V vsakem primeru je zdaj že termostatski ventil gor in (upam) problem rešen. Je pa tako, da so v kopalnici vrata velikokrat odprta in (kot si prej rekel) pač toplota gre po stanovanju (in npr. ostali radiatorji pač malo manj grejejo (povsod drugje so bili termostatski).

nategnili so te na suho
delilnik
to je pa tudi to
(Ni merilna naprava)

Kako si to mislil? Kolikor so mene so potem verjetno tudi ostale v bloku in ker so to delilniki, ne bi smelo biti neke hude škode. Glede teh mi je jasno kako delujejo (vem, da so kalorimetri nekaj čisto drugega, jih imamo v kleti, v stanovanjih pa bi bilo predrago ker pride do vsakega radiatorja voda po drugi vertikali). In da imam predimenzioniran radiator mi je tudi jasno (ko blok še ni bil izoliran so bili kar OK, danes pa je vse to "premočno"). Na vseh ostlih delilnikih pa podatki po mesecih (in tudi po logiki) kar štimajo. Če le štimajo tiste njihove tabeli o moči radiatorjev, ko programirajo delilnike...

Kaj ima večji delay - človek ali term. ventil? 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

gregor ::

energetik je izjavil:

gregor je izjavil:

torej če sedaj prav razumem odvijem z viličnim ključem (19, 22...?) ventil iz ohišja, nato vgradim term ventil tako da po navojih speljem teflonsko nitko in privijem nazaj v ohišje, seveda prej izpustim vodo..:)
Nene, mislim da si narobe razumel. Najprej odšraufaš matico na radiatorski strani ventila, nato _cel_ ventil odšraufaš dol s cevi. Celotno ohišje. Nato na cev priviješ nov ventil. Na navoj na cevi prej naviješ teflon, predlagam da prej malce vadiš na kakšnem odpadnem kosu cevi, da vidiš, kakšno količino teflona/nitke moraš naviti. 1-2 obrata mora iti na tesno na roke, naprej s ključem. Pa najprej ga našraufaj brez teflona in štej obrate do takrat ko se ustavi. Da boš potem vedel kolikokrat obrniti, ko bo teflon gor.

torej katere ventile in glave naj sedaj nabavim?, danfoss, herz, armal... kaj tretjega, kateri model konkretno?
kaj moram pazit da bo pasalo na naše radiatorje (nad ohišjem ventila piše 1/2 - ne vem kaj to pomeni)
Če prav vidim imaš sedaj Armal. Jaz bi na tvojem mestu spet nabavil Armal, ker so priključni točno takih dimenzij kot stari in ne boš imel nobenih problemov. To pomeni da so 1/2 colski.



ali moram torej zamenjat tudi tole:



imam občutek, da ne bo nič iz nadgradnje na term vent,glave

LP

energetik ::

Ja, vse to.

gregor ::

morda kdaj drugič :(, to je kar velik zalogaj, da menjam na vseh radiatorjih, morda prihodnje poletje...:)

LP

T0RN4D0 ::

o_O a en navoj bi še šlo, dva sta pa prevelik zalogaj? :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

SplitCookie ::

Ma prec gre ena ura
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radiator standard priklop

Oddelek: Loža
292620 (860) Utk
»

Digitalni radiatorski termostat

Oddelek: Kaj kupiti
4310132 (1625) m0LN4r
»

Radiator ropota

Oddelek: Loža
398383 (7072) lucky13
»

nakup radiatorjev

Oddelek: Loža
3111982 (11150) Anney
»

ogrevanje hiše s termostatskimi ventili

Oddelek: Loža
4821716 (13561) vinetu

Več podobnih tem