» »

Kako naša vožnja vpliva na pretočnost prometa

Kako naša vožnja vpliva na pretočnost prometa

Temo vidijo: vsi
1
2
»

first_line ::

Imaš prav, prepovejmo kamione pa še avtobuse! Koneckoncev bi 50 avtov lahko to pripeljalo. Kolesariti je vendarle treba, zdravje pa to.

jype ::

Se strinjam.

šernk ::

Ozka cesta polna ovinkov - kaj potem tam dela kamion?


pelje hrano do tvoje najljubše trgovine, oz. Material da bodo lahko kaj tebi pomembnega naredili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fr4nc ::

Ja jaz sem ciljal na to, da bi šel kamion po drugi (širši) cesti... če je ni pa je druga stvar.

Drugače pa relacije do 10km bi bilo obvezno opravljati s kolesom - seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" ;).

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

energetik ::

first_line je izjavil:

Pri nas pa ravno kolesarji onesnažujejo zrak: ozka cesta polna ovinkov in kolesar lepo veselo. Za njim pa kamion, oziroma avtobus nato pa mi avtomobilčki. Namesto pol ure se tako vozim 5 minut več.

Res ne razumem kaj je z ljudmi narobe da grejo kolesariti po taki cesti?
Javne ceste so namenjene vsem udeležencem v prometu, če to ni prepovedano s kakšnim prometnim znakom. Če se zaradi kolesarjev na tisti cesti dela gneča, je pa to problem:
1. prevelikega števila vozil na tisti cesti,
2. odgovornih, ki ne ukrepajo z nadgraditvijo ceste/dograditvijo paralelnih cest,
3. odgovornih, ki ne zgradijo fizično ločene kolesarske steze, paralelno s cesto (npr. kot je narejeno na relaciji Jesenice-KG).
Nikakor pa to ni problem kolesarja. Seveda je pa njegova odločitev, ali se bo izpostavljal nevarnosti zaradi določenega procenta pacientov v avtih in vdihaval zasvinjan zrak.

St235 ::

Problem kolesarja in njegove kulture pa postane tisto sekundo, ko namesto, da bi omogočil nemoteno prehitevanje hitrejšim ovira promet. Pa lahko besedo kolesarja brez težav zamenjaš za voznika avtomobila, kamiona itd.

first_line ::

fr4nc je izjavil:

Ja jaz sem ciljal na to, da bi šel kamion po drugi (širši) cesti... če je ni pa je druga stvar.

Drugače pa relacije do 10km bi bilo obvezno opravljati s kolesom - seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" ;).

Lp


Lepo si opisal mentalno stanje povprečnega kolesarja: Sem boljši od drugih ker se vozim z bicikljom. Egociklisti.

balocom ::

first_line je izjavil:


Lepo si opisal mentalno stanje povprečnega kolesarja: Sem boljši od drugih ker se vozim z bicikljom. Egociklisti.


In ti povprečno dojemanje omejenega voznika avta. Če bi vsi delali relacije do 10 km z biciklom, bi se pocenil bencin, pocenila parkirnina in nikjer nebi mogli priklenit bicikla, ker bi bila vsa mesta za priklenit zasedena. Obvezna registracija in tehnični pregled za bicikle pa tudi nebi bil daleč.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

jype ::

Lakotnik29> Problem kolesarja in njegove kulture pa postane tisto sekundo, ko namesto, da bi omogočil nemoteno prehitevanje hitrejšim ovira promet.

Kolesar ne more ovirati prometa. Če smatra, da varno prehitevanje ni mogoče, mora zasesti celoten prometni pas in počakati na primeren odsek, kjer lahko ustavi in promet spusti naprej, vozniki pa morajo voziti za njim, dokler tega ne stori.

balocom> nikjer nebi mogli priklenit bicikla, ker bi bila vsa mesta za priklenit zasedena.

Hihi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

šernk ::

Drugače pa relacije do 10km bi bilo obvezno opravljati s kolesom - seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" .


seveda spet vsa hribovita območja lahko izvzamemo iz tu...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

black ice ::

šernk je izjavil:

Drugače pa relacije do 10km bi bilo obvezno opravljati s kolesom - seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" .


seveda spet vsa hribovita območja lahko izvzamemo iz tu...

Ne.

šernk ::

Boš ti po 8 urnem delavniku potem še 8km klanca opravil?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> Boš ti po 8 urnem delavniku potem še 8km klanca opravil?

Ravnokar sem ga 30.

Venum ::

fr4nc je izjavil:

Ja jaz sem ciljal na to, da bi šel kamion po drugi (širši) cesti... če je ni pa je druga stvar.

Drugače pa relacije do 10km bi bilo obvezno opravljati s kolesom - seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" ;).

Lp

Tako bedastega predloga pa še ne. Čas je da nehaš postat. Odjava desno zgoraj. LOL, svašta :)

šernk ::

Jype govorim za človeka starega tam 40-50 let, ki 8 ur fizično dela od 8 do 17 potem ima pa doma še 300 kvadratnih metrov vrta, ter drva za zimo za naredit, zraven tega pa še kakšen travnik. Pozimi je tako ali tako tema ko greš in prideš, poleti če zagoniš še dobro uro na kolesu, kar nekaj še poješ je 19 ura in delal boš kaj potem? Ti jaz povem da niti vrta ne boš uspel kaj dosti videt, kaj šele kaj drugega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

black ice ::

Resda po defaultu raje izberem lažjo pot, ampak, če ne bi šlo drugače bi se pač navadil na to opcijo.

Če sem vsak dan po 8+ urnem šihtu (fizikalec) imel voljo iti še v fitnes in/ali teč, v teh 8km klanca ne vidim velikega problema. Mogoče bi jamral prvih nekaj dni, potem bi se pa že navadil. Še posebej, če bi imel/imam na voljo kolo.

Pa ti?

šernk ::

To da si šel še v fitnes ali tečt pove vse. Imaš izbiro, drugi nimajo izbire ali it na kolo ali v vrt. Zastopiš? Ali ti moram še narisat da ima dan le 24ur in od tega rabiš vsaj 6 ur za spanje in od 365 dni je v letu dobrih 150 dni ko ni tema ko prideš domov ob 18 uri, ob nedeljah dobiš pa hitro pritožbo soseda, da ne more spat, tako da traktorja še premaknit ne smeš (pred 15 leti so veselo peli traktorji, kosilnice, motorke cele nedelje). In ostane ti tistih 50 sobot na leto za naredi vse kar se je potrebno...ja pa jade :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> Imaš izbiro, drugi nimajo izbire ali it na kolo ali v vrt. Zastopiš?

Eni nimajo izbire ali it z avtom ali kolesom - morajo peš.

BigWhale ::

šernk je izjavil:

Če vozi tip precej pod omejitvijo (45-50 skozi ovinke, omejitev 90) in na ravnini pospeši le ko ga želiš prehiteti, ne bo uspel pospešit in grem z 100 (realnih 94) mimo njega kot nič,


A bejz no? Kot nic? A bomo spet racunal kolk metrov in koliko casa bos prehiteval nekoga, ki vozi 50-70km/h ti pa 100km/h? Se ves, da pri 100km/h prevozis skoraj 30 metrov v sekundi?

šernk je izjavil:

edino kar tvegam so moje zavore, če slučajno ne bo prosta ravnina.


Al pa tri zivljenja nasproti vozecih, ki so te presenetili, ker si preslabo ocenil razdaljo in cas, ki ga bos potreboval za prehitevanje. No biggie.

black ice ::

Šernk, živim na podeželju. I feel you, bro. Samo toliko da veš - teh "tvojih" 300m2 ni omembe vredno.
Zaenkrat se s sosedi še dobro razumemo, tako da ni pripomb glede občasne delovne nedelje. Če si pravilno organiziraš lahko v nedeljo daš vse štiri od sebe. :)

fr4nc ::

Venum je izjavil:


Tako bedastega predloga pa še ne. Čas je da nehaš postat. Odjava desno zgoraj. LOL, svašta :)

Kaj je pa narobe s predlogom?
Sej mam napisano: seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" - če nekdo fizično dela 8 ur se seveda potem ravno ne more pričakovat, da bo goru rečmo 9km gor v klanec, ampak nekdo ki je v pisarni ali podobno pa bi bilo po eni strani fajn. Je pa res, da je neprijetno če prideš na šiht/v pisarno zašvican - to je pa druga "temna" stran predloga... čeprav ko je zunaj vroče pa če nimaš garaže ali avta v senci tudi v avtu ponavadi zašvicaš čeprav imaš klimo (pač avto se ne ohladi v sekundi ;)).

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

first_line ::

Včeraj se v temi peljem domov. Nasproti mene kolona vozil in po koncu kolone (hvala vsem svetnikom da nisem sekal ovinka) en kolesar po sredi ceste. Brez luči, brez mačjih oči, nada! Ko pomislim da bi lahko zaradi enega takega bedaka pristal v zaporu, bil ob ispit za avto, izgubil del svojega življenja!

Mislim da kolesarji nimate v glavi vse porihtano. Na cesti se morate kazati s svojimi kilo € specialkami in oprijetimi dresi in zdepiliranimi nogami.

Saj pravim, ni point v kolesarjenju. Rabite ego boost - kaj pa je lepšega kot da mora za vami 20km/uro voziti en v 30k€ vrednem avtu. Dejmo ga, morda se mu še mudi v službo in bo tako zamudil, kaj sem mu jih pokazal.

Ubogi ste.

Venum ::

fr4nc je izjavil:

Venum je izjavil:


Tako bedastega predloga pa še ne. Čas je da nehaš postat. Odjava desno zgoraj. LOL, svašta :)

Kaj je pa narobe s predlogom?
Sej mam napisano: seveda če je oseba fizično sposobena takšnega "napora" - če nekdo fizično dela 8 ur se seveda potem ravno ne more pričakovat, da bo goru rečmo 9km gor v klanec, ampak nekdo ki je v pisarni ali podobno pa bi bilo po eni strani fajn. Je pa res, da je neprijetno če prideš na šiht/v pisarno zašvican - to je pa druga "temna" stran predloga... čeprav ko je zunaj vroče pa če nimaš garaže ali avta v senci tudi v avtu ponavadi zašvicaš čeprav imaš klimo (pač avto se ne ohladi v sekundi ;)).

Lp

Seveda je vsak sposobn prekolesarit 8km, tut fizični radniki. Recimo da bi mogu vsak dan tolk prekolesarit pa da rabiš za 8km pol ure (recimo). Torej delaš 8 ur na dan (večina) pol pa vsak dan porabiš še eno uro da prideš domov. To je v enem tednu 5ur kolesarjenja, 20ur/mesec in 240ur na leto samo zaradi enega "zakona", ki ti govori kak moreš it v službo. Oprosti, sam če nimaš nekega veselja do kolesarjenja je to cca 240 izgubljenih ur na leto. Pač če ti paše kolesari, ker takega zakona nebojo nikol sprejeli :)

ahac ::

Dejmo ga, morda se mu še mudi v službo in bo tako zamudil, kaj sem mu jih pokazal.

Ko pa ta isti tip zapelje pred kolesarja (ki se mu mogoče mudi v službo) in mu zapre pot... je pa vse kul?
Pač ima prednost, ker je v 30kEUR vrednem avtu? Ubogi ste.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

jype ::

first_line> Mislim da kolesarji nimate v glavi vse porihtano. Na cesti se morate kazati s svojimi kilo € specialkami in oprijetimi dresi in zdepiliranimi nogami.

Vozniki ste morilci.

Venum ::

Kolesarji pa včasih pripomorejo k temu :)

WarpedGone ::

Od kje vam volja še debatirat o prometu in vožnji na Slo-Techu?
Čisto vse je blo že 42x predebatirano in na koncu strolano s strani peciklistov...
Zbogom in hvala za vse ribe

black ice ::

Upanje umre zadnje. :)

jype ::

Eh, kolesarji pa res ne potrebujejo voznikov, da se lahko ubijejo.

fr4nc ::

Sam kolesarim s prijateljem in vam povem, da so v tujini vozniki avtomobilov veliko bolj strpni do kolesarjev, kot pri nas - to me moti - pri nas ti skor vsak ploza za bzv pa se itak že skor sam po bankini vozim... Zato nekako raje greva kolesarit k sosedom - pa še ceste majo tam dejansko urejene in te ne "nabija" vsakih 5m.
Največji problem v Sloveniji so ceste in ne mi kolesarji... Dandanes delat novo cesto brez kolesarke steze je skoraj useless :'(.

BTW: Hočem ostat ploden ;)!

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Venum ::

Sam se mam za strpnega voznika in mi ni problem zmanjšat hitrost pred kolesarjem za par 100m. Problem nastane ko se nardi kolona in se vleče par km, ker je pač prvi v koloni vozil navadna pička in ne upa prehitet 30km/h vozečega kolesarja. Problem je tut, če kolesar vidi da je ovinkasta cesta in da se je za njim nabrala kolona in se ne odmakne iz ceste, čeprav ma to možnost. Pač povečini so kolesarji vredu, eni pač niso.

fr4nc ::

No to je super slišat... - glede prvega dela posta
Jaz se odmaknem takoj, ko je možno ter koliko je možno - grem tudi na bankino bp, ampak ustavljal/bremzal se pa ne bom zaradi tega, ker me ena "pička" ne upa prehitet bodisi ženskega ali moškega spola ter, ker mi povprečna hitrost veliko pomeni ;).

Jaz še v večini primerov dam znak vozniku avtomobila za mano, kdaj me lahko varno prehiti - v primeru če je kak nepregleden ovinek in seveda jaz pač prej vidim če je "prosto" in če je mu dam znak, da lahko gre mimo ipd.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

St235 ::

Jaz se odmaknem takoj, ko je možno ter koliko je možno - grem tudi na bankino bp, ampak ustavljal/bremzal se pa ne bom zaradi tega, ker me ena "pička" ne upa prehitet bodisi ženskega ali moškega spola ter, ker mi povprečna hitrost veliko pomeni


tipičen slovenski šofer, to da je na kolesu pač ne spremeni nič. Prometni predpisi so za idiote in ti že veš kako se pravilno vozi. Meni povprečna hitrost tudi veliko pomeni, pa sem zato urpavičen da zgazim kolesarja, ker bi mi to hitrost pokvaril?

jype ::

Nitro2O> Problem nastane ko se nardi kolona in se vleče par km, ker je pač prvi v koloni vozil navadna pička in ne upa prehitet 30km/h vozečega kolesarja.

To ni noben problem. Če kolesarja ni varno prehitevat, se ga ne prehiti.

Problem je, da se kolesar ne umakne.

fr4nc ::

St235 je izjavil:

tipičen slovenski šofer, to da je na kolesu pač ne spremeni nič. Prometni predpisi so za idiote in ti že veš kako se pravilno vozi. Meni povprečna hitrost tudi veliko pomeni, pa sem zato urpavičen da zgazim kolesarja, ker bi mi to hitrost pokvaril?


Pa dobro... moraš vedet, da je s kolesom veliko težje nadokranit to izgubljeno povprečno hitrsot, saj je vse odvisno prav od mene - jaz sem motor kolesa in nimam pod "pokrovom" ravno 100kW ipd.
Sicer pa če so prometni predpisi za idiote pa pač potem, ko prehitiš kolesarja malce bolj stopiš po gasu, da nadoknadiš to izgubljeno povprečno hitrost pa se namesto 90km/h pelješ 110km/h, če so itak predpisi za idiote 8-O!?
Moraš razumet, da je 3-4ure kolesarjenja po slovenskih cestah dejansko muka zaradi naših super voznikov avtomobilov, ki ne poznajo strpnosti ter malo tudi zaradi naših super duper cest...

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

jype ::

fr4nc> moraš vedet, da je s kolesom veliko težje nadokranit to izgubljeno povprečno hitrsot

Se pravi morajo zaradi tvoje fascinacije nad povprečno hitrostjo ljudje čakat? Saj mene ne moti, samo dobro je to dejstvo razumeti.

fr4nc ::

jype je izjavil:

fr4nc> moraš vedet, da je s kolesom veliko težje nadokranit to izgubljeno povprečno hitrsot

Se pravi morajo zaradi tvoje fascinacije nad povprečno hitrostjo ljudje čakat? Saj mene ne moti, samo dobro je to dejstvo razumeti.

Neke vrste ja... Kaj pa če bi se s traktorjem vozil, saj je isto oz. no v bistvu sem ponavadi hitrejši od nekaterih traktoristov....
To ni zanemarljivo:

fr4nc je izjavil:


Jaz se odmaknem takoj, ko je možno ter koliko je možno - grem tudi na bankino bp


Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Go-ahead ::

Nekoč me je sokrajan pripeljal iz Ljubljane izredno hitro. Recimo v pol krajšem času od običajnega. Ko sem ga vprašal ali vedno tako vozi je bil odgovor.

Promet je potrebno skrajševati!

jype ::

In to se dela tako, da se vzame sopotnike, da se vozi z veliko varnostno razdaljo, da se med vožnjo izključi vse dejavnike, ki utegnejo motiti.

Venum ::

jype je izjavil:

Nitro2O> Problem nastane ko se nardi kolona in se vleče par km, ker je pač prvi v koloni vozil navadna pička in ne upa prehitet 30km/h vozečega kolesarja.

To ni noben problem. Če kolesarja ni varno prehitevat, se ga ne prehiti.

Problem je, da se kolesar ne umakne.

Sej sm napiso, da je tut problem če se kolesar ne umakne :)

Bom dal še en primer, ki se mi je pripetil. Sicer ni kolesar zaviral prometa, ga pa je en od tistih igračkastih avtov (ko grejo 50 al kolk oz ta je šel 60). Za njim sem bil četrti (torej še dva avta pred mano, pa ta počasne) in vozi on pač 60 par kilometrov (cesta je bla ovinkasta). Za njim se je nardila precejšnja kolona (recimo 20+ vozil) in tudi ko smo se peljali mimo avtobusnih postaj on se kar ni hotu umaknit iz ceste, da bi spustil naprej hitrejši tok vozil. Ja, omejitev je bla 90. In pridemo do res vlke ravnine (sem komi čaku, ker poznam cesto) in tut pri popolnoma prazni ravni cesti ga taprva dva nista in nista hotla prehitet. Malo še čakam pol pa grem mimo. Ko sem ga prehitel mu začnem trobit, da je v prekršku in on mi začne nazaj trobit in nardi tako faco ko da sm js ustavlu promet. A me to nardi divjaka na cesti? Nebi reku. Sam vozit hočem tolko kolker je omejitev in prispevat k pretočnosti prometa.

jype ::

Nitro2O> A me to nardi divjaka na cesti?

Ja, te.

Nitro2O> Sam vozit hočem tolko kolker je omejitev in prispevat k pretočnosti prometa.

Fino, ampak vozit moraš po predpisih in po predpisih kolone ne smeš prehitevat.

energetik ::

Zakaj pa enostavno nisi poklical 113 in povedal, da nekdo dela s počasno vožnjo kolono, daljšo od 3 vozil, in se kljub primernim mestom ne umakne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Se pravi, da se bi moral ustavit, klicat, pol ure razlagat kje in kdo je, in potem nazaj na cesto in po nekaj časa normalne vožnje bi prišel kot 21. v isti koloni, če se ne bi tist ta čas umaknil. Kako točno bi na ta način prej prišel na cilj?

energetik ::

Zakaj ustavit?

Venum ::

jype je izjavil:

Nitro2O> A me to nardi divjaka na cesti?

Ja, te.

Nitro2O> Sam vozit hočem tolko kolker je omejitev in prispevat k pretočnosti prometa.

Fino, ampak vozit moraš po predpisih in po predpisih kolone ne smeš prehitevat.

Ja veš da. Potem si bil ti vrjetno tadrugi za njim, ker ga nisi upu prehitet, kljub popolnoma prazni cesti in si/je po taki logiki tut on v prekršku, ker vozi z zmanjšano hitrostjo. Zaradi takih kot si ti pa smo tu ko smo, torej v počasnem prometu :)
Prvi v koloni ni vozu po predpisih in je "škodoval" drugim. Kako bi naj jaz škodoval ali spravljal v nevarnost drugim, če sta bla dva avta za njim na vlki varnostni razdalji in ni čisto nič kazalo da bosta šla prehitevat, medtem ko je bil nasprotni pas popolnoma prazen z vidljivostjo pol kilometra naprej?

energetik: Ni se mi zdelo vredno, ker bi bil čez 3km doma...
Ustavit bi se vrjetno mogo zato, da spet nebi bil v prekršku, če nimaš naprave za prostoročno telefoniranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Venum ()

jype ::

Nitro2O> Ja veš da. Potem si bil ti vrjetno tadrugi za njim, ker ga nisi upu prehitet, kljub popolnoma prazni cesti in si/je po taki logiki tut on v prekršku, ker vozi z zmanjšano hitrostjo.

V prekršku je vedno le prvi v koloni. "Upu prehitet" nima nobene zveze s tem, da prehitevanje ni na noben način predpisano - če nočeš prehitevat (ker je nevarno, ali pa ker si ne upaš), ti ni treba.

Nitro2O> Prvi v koloni ni vozu po predpisih in je "škodoval" drugim. Kako bi naj jaz škodoval ali spravljal v nevarnost drugim, če sta bla dva avta za njim na vlki varnostni razdalji in ni čisto nič kazalo da bosta šla prehitevat, medtem ko je bil nasprotni pas popolnoma prazen z vidljivostjo pol kilometra naprej?

Tako, da si prehiteval kolono. To se ne dela. Če sta vozila z ustrezno varnostno razdaljo itak lahko prehitiš enega po enega. Če jaz vozim za počasnetom in ga nimam namena prehitet, za mano se pa pojavi avto, bodisi poskrbim da me lahko prehiti, bodisi se s ceste popolnoma umaknem (na izogibališče, avtobusno postajališče ali počivališče ali kakšno drugo primerno površino), ker je to kulturno in ker me ne stane ničesar.

Venum ::

Jah, moj cilj je bil čimprej prit mimo in ne da bi se za vsakim avtom pomikal not in s tem tvegal da se mi nasproti pripelje kdo. Pač čimprej nardit tisto kar misliš pa se vrnit na drug pas. A bi bil dejansko tut prekršek, če bi šla kolona vozil (3 in več) prehitevat drugo kolono (na enopasovnici - torej za vsako smer en par) ? Baje da je to dobra taktika na avtocesti, za regionalno pa nevem. Pač zakoni so včasih skregani z logiko. Nekateri.

balocom ::

Glede prehitevanje kolone na avtocesti in hitri cesti s prehitevalnim pasom je tako: če je na levem pasu kolona, ki jo hoče prehiteti kolona na desni (3je avti ali več) je to legalno, ker to ni prehitevanje, ampak uradno (!) vožnja mimo. Prehitevanje po desni na dvopasovnicah (Mariborska v ce, zaloška/dunajska/itn v lj) je pa tudi legalno (dovoljena izjema, enakovredni pasovi pa tako naprej).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Venum ::

No torej praktično nisem storil prekrška s prehitevanjem, saj so za mano šli prehitevat še najmanj trije avti, več jih nisem videl!

joze67 ::

Tam, kjer si ti opisoval, ni bilo govora o avtocesti. Does not apply.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224801 (21191) facepalm
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13321954 (14025) šernk

Več podobnih tem