» »

Kako naša vožnja vpliva na pretočnost prometa

Kako naša vožnja vpliva na pretočnost prometa

Temo vidijo: vsi
«
1
2

Bellatrix ::

Zanimiva spletna stran z opisom, kako naše obnašanje oz. način vožnje vpliva na prometne zastoje in pretočnost prometa.

Kratek povzetek bi bil nekako takle: držite varnostno razdaljo, povprečno hitrost in na dogodek reagirajte počasi. Potemtakem naj zastojev nebi bilo več.

http://amasci.com/amateur/traffic/trafe...
People are quick to judge and slow to correct themselves.

RejZoR ::

Če bi folk vedno pravilno dajal smernike v krožnih in če se ob zožanjih cest ne bi gužval do konca same zožitve pa bi naredil že polovico vsega truda...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mr1two ::

Je škoda govorit o tem, ker je dovolj samo par neznalcev, ki jim varnostna razdalja pomeni 4 metre za vozilom, pa naj bo to pri 80 ali 120 na uro, da se vse skupaj spremeni v to kar trenutno je na cestah.
Zanimivo opažanje z moje strani je tudi to, da folk ne vidi več kot en avto pred sabo- še posebej na avtocesti- če furaš po prehitevalnem recimo 110, ker je pred tabo še 10 vozil, ki fura z isto hitrostjo, od zadaj prileti care v mečki, blenda ko idiot in ti potem, ko se umakneš(po tem ko prehitiš) še kaže razne geste z roko- folk dejansko ni normalen. Oz če res vidi samo en avto pred seboj, potem nima kaj na cesti iskat(ker je očitno slep).

Če bi želel spremembe, bi mogel selektivno odstranit vse ki vozijo nepravilno(brez izjem) in način učenja vožnje v avtošoli korenito spremenit.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

šernk ::

Upoštevanje osnovnih pravil je res že polovica truda

na dogodek reagirajte počasi.


kaj točno to pomeni? Ne da se mi brati linka :)
ker na dogodek je treba reagirat čimprej, sama reakcija pa mora biti umirjena.

najnujneje za tekoč promet je pa naučit ljudi vozit PO OMEJITVAH. Torej v naselju 50, izven naselja 90 in ne v naselju 45 izven naselja 70. Tudi če letiš 52 (v naselju) mimo radarja ne boš dobil kazni in tudi če letiš 95 (izven naselja) mimo radarja ne boš dobil kazni, ker avtomobilski števec ima standardizirano toleranco x -10%. To govorim zato, ker sem med stavko policije opazil, da je strah pred kaznimi očitno največji problem na naših cestah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mr1two ::

Saj tudi 80 izven naselja ni problem. 60 pa je. Tudi 45 ni problem, 30 pa je, ampak so poletni meseci, vroče je, gužva je in če samo en zavija levo(čaka na promet), se lahko vse zabije. Seveda ga ni carja iz nasproti vozeče (30kmh polzeže) kolone, ki bi malo priustavil(sam hitrost zmanjša), da bi nekdo lahko levo zavil in sprostil čep.

Še 2 primera totalnega idiotizma(mi je žal da me ni blo tam): kolona 5km pred mejnim prehodom Starod, zaradi 6 avtomobilov, ki se niso znali zguzit na majhno bencinsko črpalko, in so namesto parkirali ob strani stali kar v vrsti za črpalko na cesti- folk je fuknjen(žal, odvzem izpita je na mestu, ker če si tko ubrisan da tako nardiš... ti ni pomoči). Druga situacija v istem dnevu je še bolj absurdna- italjan nardi kolono, ko ustavi svoji ženkici, da se gre poscat v grm(mislm, wtf, ko da ni dost prostora za se ustavit OB cesti).- spet, kolona kilometer
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

mr1two> Saj tudi 80 izven naselja ni problem. 60 pa je.

Ne. Problem je, če tisti, ki vozi zadaj, z agresivnim vedenjem povzroča nevarnost in ne da dovolj časa tistemu spredaj, da zapelje s ceste na prvem primernem kraju.

mr1two ::

Kar posledično pomeni, da ne drži varnostne razdalje(ki je tudi najbolj enostavna možna varianta za vse možne rešitve). Varnostna razdalja da več časa za razmislek, več prostora, večjo preglednost, večjo možnost uključevanja ostalih vozil v promet, manjša možnost za bližnja srečanja... Sam kaj kr je tko lepo nekomu v rit silit, ane :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

mr1two> Sam kaj kr je tko lepo nekomu v rit silit, ane :)

S tem dejansko preprečiš, da bi se ti lahko umaknil.

šernk ::

Samo še tisto da bi se umaknil kdo manjka.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Če se ne umakne, je kreten. To je vse in nič drugega ne izhaja iz tega.

St235 ::

jap, samo nič večji od tistega, ki mu vozi pol metra za ritjo in mu na ta način poskuša sporočit svojo nedoraslost in nezrelost ter nesposobnost. Največji problem voznikov predvsem v sloveniji je v tem, da se bolj kot s svojo vožnjo ukvarjajo z vožnjo vseh ostalih. Tipično razmišljanje povprečenega šoferja, ko dohiti počasnejše vozilo je: Poglej budalo, ki ne zna vozit, ko pa njega kdo dohiti pa je seveda logika obratna: Poglej norca, koji kurac bo on mene prehiteval, če pa dovolj hitro vozim.

jype ::

S "To je vse in nič drugega ne izhaja iz tega." sem želel povedati predvsem to, da to nikomur ne daje nobenih privilegijev kar se tiče prometnih predpisov in varnosti. Če je nekdo kreten, ki se noče umakniti, potem _nimaš nobene druge izbire_ kot z ustrezno varnostno razdaljo se cijazit za njim do mesta, ko lahko varno prehitiš. Če takrat pospeši, ga pač ne boš prehitel in to je to. Če se ne morete toliko obvladat, da bi bili sposobni v prometu varno sobivat z občasnim butljem, potem itak niste za na cesto, ker je na cesti pač precej butljev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

šernk ::

Če takrat pospeši, ga pač ne boš prehitel in to je to.


tud take se da z zaletom prehitet, ker enostavno niso sposobni za vožnjo in se upajo le na ravnini potegnit (seveda le če ga želiš prehitet, drugače bo peljal svojih 60 po ravnini in 40 skozi ovinke), da pokažejo njihov V6 podaljšek. Take spustiš pred ovinkom naprej, potem pa skozi ovinek prideš itak z dvakratnikom njihove hitrosti (oziroma tvojo normalno) in mu verjetno še V12 ne bo pomagal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> tud take se da z zaletom prehitet, ker enostavno niso sposobni za vožnjo in se upajo le na ravnini potegnit

Skratka, dva kretena mamo.

Ziga Dolhar ::

Bellatrix je izjavil:


Kratek povzetek bi bil nekako takle: držite varnostno razdaljo, povprečno hitrost in na dogodek reagirajte počasi. Potemtakem naj zastojev nebi bilo več.


Tole v svojem bistvu nasprotuje tistemu ljudskemu razumevanju "dinamične vožnje" :).

šernk je izjavil:

Če takrat pospeši, ga pač ne boš prehitel in to je to.


tud take se da z zaletom prehitet, ker enostavno niso sposobni za vožnjo in se upajo le na ravnini potegnit


Šment. Jaz si tudi praviloma upam potegnit le na ravnini!
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Švabi mislijo, da je levi pas vozni pas in lepo kruzajo v koloni svojih 110km/h....manjkal bi nam en tank, da jih zgasi res.

šernk ::

Ne vem kje vidiš ti tu kretenizem, prehitevanje poteka popolnoma varno in v skladu z vsemi zakoni, vključno z začetkom prehitevanja dovolj veliko varnostno razdaljo, ker čene če je na ravnini nasprotni vozeči avto se zakantaš v tisto stoječo oviro pred seboj >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

V tem, da se tvoj manever kaj hitro lahko konča z sunkovitim zaviranjem, ker nasprotni pas ni prost. Vse samo zato, ker ego ne dovoli, da voziš za počasnješim vozilom.

šernk ::

Še eden tistih, ki bi se mi pritožli da trzam ko prehitevam jao, pri meni pride do zaviranja skoraj vedno ko hočem prehitet in pride avto nasproti, ker če se ne na začetku lotiš takoj prehitevat, hitro zmanjka ravnine :8)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

biorudi ::

Bellatrix je izjavil:

Zanimiva spletna stran z opisom, kako naše obnašanje oz. način vožnje vpliva na prometne zastoje in pretočnost prometa.

Kratek povzetek bi bil nekako takle: držite varnostno razdaljo, povprečno hitrost in na dogodek reagirajte počasi. Potemtakem naj zastojev nebi bilo več.

://amasci.com/amateur/traffic/trafexp.html


Stvar na povezavi je zanimiva in dejansko deluje, vendar mora biti temu prilagojena tudi infrastruktura. Zeleni val. Žal imamo pri nas pogosto narejeno ravno kontra. Npr. v Kamniku imamo nalašč urejen , kot jaz temu pravim, "rdeči val". Od štirih semaforjev na 600 metrih sta usklajena samo dva, ostala dva pa sta naravnana natančno delanju zastojev. Ne pomaga nobeno počasno reagiranje, povprečna hitrost in varnostna razdalja. Nekaj podobnega sem opazil tudi v Lj, npr. na Celovški, kjer je zeleni val le na določenih odsekih, nekaj križišč pa je urejeno tako, da na njih stojiš neglede na to s kakšno hitrostjo voziš.

šernk ::

V LJ se da po glavnih prometnicah popolnoma skozi zeleni val včasih. Seveda ne sme bit preveč avtov (že prišel iz rudnika do viča brez enkrat samkrat se ustavit, pa po dunajski tudi pogosto pridem skoraj čez celotno). Je pa način delovanja semaforjev odvisen tudi od ure.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Na Tržaški zeleni val ujameš ob vožnji 65-70, s 60 boš stal na vsakem ali vsakem drugem semaforju, poleg tega ti pri pumpi, zeleni val sesuje, semafor za pešce. Na Tivolski ni variante, da boš prišel od Slovenske, do Tržaške, brez dveh ali celo treh postankov. Slovensko boš prevozil od wtc-ja do bavarca, če ujameš prvi semafor, sicer stojiš na vsakem - vožnja vsaj 65. Dolenska cesta - Od tunela pod gradom, do strelišča, boš stal vsaj enkrat, od strelišča, do Peruzzijeve, boš prišel z 59, sicer boš stal najmanj 2x.
Zaloško lepo prepelješ, če na Kajuhovi, takoj potegneš do 70, potem pa opazuješ semaforje, nekje 55, do drugega 65, pa 70, vmes eden samo 50 in si v Polju, kjer pa stojiš na vseh, ne glede, kako voziš.
Zeleni val po ljubljani je v totalnem k.r.u.

Skozi cel Celovec greš po glavni cesti skozi zeleni val, če voziš po omejitvi, skozi Trst ravno tako......, še Reka je bolj prevozna, kar se tiče z.v.
Delo krepa človeka

amigo_no1 ::

Za "delujoči" zv se lahko zahvališ ZJ.

jype ::

Zeleni val je za kolesarje, ne za smrdulje.

gzibret ::

Promet je stohastični proces, in pa delno podoben toku fluida. Tok mora tečt laminarno. Če ga kaj zmoti in zapade v turbolentni mode, potem se pretočnost lahko drastično zmanjša. Turbolentni mode pomeni hitro/sunkovito zaviranje/pospeševanje zaradi raznoraznih vzrokov (menjavanje pasov, nepravilno vključevanje, butli za volanom, prehitevanje, prepočasna vozila ipd.).
Vse je za neki dobr!

solatko ::

jype Se ti ne zdi, da bi bil zrak čistejši, če se nebi stalo na vsakih nekaj metro? Pa kolesarji tudi prdite!
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> jype Se ti ne zdi, da bi bil zrak čistejši, če se nebi stalo na vsakih nekaj metro?

Ne. Zrak bi bil čistejši, če bi ljudje bili z avtomobili tako počasni, da bi avtomobile raje pustili doma in šli peš, s kolesom ali vsaj javnim prevozom, kot to počnejo v civiliziranih mestih.

solatko> Pa kolesarji tudi prdite!

O, ja.

kapitan ::

"Stoji" se zato, ker ima vsak svoj avto in zato, ker se je nekaterim rit zarasla v sedež.

balocom ::

jype je izjavil:

šernk> tud take se da z zaletom prehitet, ker enostavno niso sposobni za vožnjo in se upajo le na ravnini potegnit

Skratka, dva kretena mamo.


In nekoga, ki ne spoštuje izkušenj drugih. Očitno nimaš dovolj kilometrov narejenih po regionalkah z avtom ali drugim motoriziranim sredstvom, da bi imel dovolj izkušenj z bedaki, ki dajo gas v poden ko ga greš prehitevat.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

jype ::

balocom> In nekoga, ki ne spoštuje izkušenj drugih. Očitno nimaš dovolj kilometrov narejenih po regionalkah z avtom ali drugim motoriziranim sredstvom, da bi imel dovolj izkušenj z bedaki, ki dajo gas v poden ko ga greš prehitevat.

Seveda jih imam. Pač upočasnim in vozim za njim. V čem naj bi bil problem?

balocom ::

Zakaj bi vozil počasneje, zato ker nekdo ne zna ali noče vozit hitreje, če pa ga lahko prehitiš? Iskreno povej, ko naletiš na počasnejšega kolesarja pred tabo? Definitivno ti ne verjamem, da upočasniš tempo;)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

jype ::

balocom> Zakaj bi vozil počasneje, zato ker nekdo ne zna ali noče vozit hitreje, če pa ga lahko prehitiš?

V prejšnjem postu si napisal, da da gas v poden, ko grem prehitevat. V moji knjigi to pomeni, da ga ne morem prehiteti, ker se na cestah ne dirka, niti se ne vozi s hitrostjo, ki je višja od omejitve.

balocom> Zakaj bi vozil počasneje, zato ker nekdo ne zna ali noče vozit hitreje, če pa ga lahko prehitiš? Iskreno povej, ko naletiš na počasnejšega kolesarja pred tabo? Definitivno ti ne verjamem, da upočasniš tempo;)

Seveda ne, ker se mi kolesarji hkrati vljudno umaknejo, pa noben ne potegne, ko ga začnem prehitevat.

nUUb ::

Lahko potrdim za zeleni val na zaloški cesti, dokler voziš (realno) 60-65, ga ujameš, če voziš (slabih) 60 po števcu pa ne. To je za do obvoznice, tam težko ujamem zeleno.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

para! ::

V prejšnjem postu si napisal, da da gas v poden, ko grem prehitevat. V moji knjigi to pomeni, da ga ne morem prehiteti, ker se na cestah ne dirka, niti se ne vozi s hitrostjo, ki je višja od omejitve.

Gas "v poden" ni nujno dirkanje, sploh če upoštevaš kako se pravilno prehiteva (tako, da si čim manj časa na nasprotnem pasu), če prehitevaš nekoga, ki vozi dosti pod omejitvijo ti tudi ni treba preseči omejitve, če pa slučajno jo, pa to med prehitevanjem ni prepovedano.

Je pa res, da je prehitevanje na enopasovnih voziščih verjetno najnevarnejše početje pri vožnji.

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> če prehitevaš nekoga, ki vozi dosti pod omejitvijo ti tudi ni treba preseči omejitve,

Če tudi on nabije gas v podn, potem to seveda ne drži.

para!> če pa slučajno jo, pa to med prehitevanjem ni prepovedano.

Ja, je.

para! ::

Če tudi on nabije gas v podn, potem to seveda ne drži.

Kva? Če nabije gas u pod, ga pa ni treba prehitet, al ne? Norcev se pa ne prehiteva, no vsaj varno ni.

Ja, je.

Ne, pa ni. Ok, itak da je, ampak se tolerira. V mejah normale, jasno.

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> Ne, pa ni. Ok, itak da je, ampak se tolerira. V mejah normale, jasno.

Ja, še sreča, ampak jaz kljub temu ne prehitevam takšnih ljudi, ker je nevarno. Itak bi me potem on nazaj prehitel in spet vozil počasi. Jaz nimam želje po tem da sem prvi. Na Žalah.

para!> Kva? Če nabije gas u pod, ga pa ni treba prehitet, al ne? Norcev se pa ne prehiteva, no vsaj varno ni.

Ja, zgoraj mi pridigajo, da se da prehiteti tudi take, ki na ravnini pospešijo, po ovinkih se pa cijazijo. Mogoče res, ampak glede na to kako pogosto se znajdem med sunkovitim zaviranjem nasproti kakšnemu, ki tako prehiteva, sam raje ne prakticiram tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

para! ::

Itak bi me potem on nazaj prehitel in spet vozil počasi.

Heh. Eni mate pa izkušnje s čudnimi vozniki očitno :)
Death before dishonor!

jype ::

para!> Heh. Eni mate pa izkušnje s čudnimi vozniki očitno :)

Ah, česa vsega človek ne doživi na cesti... V petek sem pri Fužinah skoraj povozil podgano (s kolesom, jasno)!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

šernk ::

Če vozi tip precej pod omejitvijo (45-50 skozi ovinke, omejitev 90) in na ravnini pospeši le ko ga želiš prehiteti, ne bo uspel pospešit in grem z 100 (realnih 94) mimo njega kot nič, edino kar tvegam so moje zavore, če slučajno ne bo prosta ravnina.

Itak bi me potem on nazaj prehitel in spet vozil počasi.


rad bi videl takšnega pogumneža ja, so ponavadi pametni do prvega ovinka potem pa ne več >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kalko ::

Najbolj moteči so mi tisti, ki na cesti, ki to omogoča, niso sposobni držati konstantne hitrosti. Raje vozim konstantnih 70 km/h za tovornjakom, kot pa non-stop drkanje 90-60-75-55-80-70-90-60 na cesti z omejitvijo 90 brez omembe vrednih ovinkov. Se je že zgodilo, da sem se za 10 minut ustavil, kajti prehiteti se ni dalo, naporna pa je takšna vožnja bolj kot 220km/h po Autobahnu.

Kadar pa prehitim takšnega 90-60-75-55-80-70-90-60 šoferja, me folk gleda, češ, glej ga divjaka. V resnici pa nočem nič drugega kot peljati tekoče, lahko tudi pod omejitvijo.

energetik ::

Bellatrix je izjavil:

Zanimiva spletna stran z opisom, kako naše obnašanje oz. način vožnje vpliva na prometne zastoje in pretočnost prometa.

Kratek povzetek bi bil nekako takle: držite varnostno razdaljo, povprečno hitrost in na dogodek reagirajte počasi. Potemtakem naj zastojev nebi bilo več.

http://amasci.com/amateur/traffic/trafe...
Zelo zanimiv opis dogajanja! Opažam tudi sam, pri kakšnih zožitvah, kjer se dela zastoj, tudi jaz spredaj pustim veliko prostora in poskusim vozit s povprečno hitrostjo zamaška. Spredaj se ves čas prižigajo zavorne luči, ko pogledam nazaj pa se lepo enakomerno giblje kolona.
To pri nas gre le v primeru:
1. če je prometni pas samo enojen in hkrati
2. če neposredno za ritjo nimaš pacienta, ki ti hoče zlesti v rit in na nek nepoznan način preleteti zamaška.

Ti da pa to mislit, kako bi lahko bil promet veliko bolj tekoč, če bi vsaj nekih 5-10% voznikov vozilo na tak način. Ampak kaj, ko 99% podleže črednemu nagonu in vozi gas/bremza in s tem ustvarja še večji zamašek in potencialno nevarne situacije.

fr4nc ::

Evo:


Nekje je še bil daljši posnetek tega in na daljše razloženo, a ga ne najdem... ampak bistvo je vidno.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

kapitan ::

Sej ti ni treba prehitevat, ko on vozi 90, ti voziš 70, ko on vozi 60, ti voziš 70..... varnostna in dodatna razdalja delujeta kot buffer, njegovo neumnost ublažiš ti, vozniki za tabo pa konstantno vozijo 70. Če voziš za njim z njegovo hitrostjo, se bo tako obnašanje prenašalo z veliko hitrostjo na dno kolone in pri dovolj dolgi koloni na koncu pride do popolnih zastojev. Če pogledaš graf vožnje več vozil v koloni in obnašanje prvega ter zadnjega vidiš, da je dovolj zgolj nekaj % znižanje hitrosti in krajše zaviranje, da se zadnji v koloni počuti kot meh harmonike, najprej vozi enakomerno, pa naglo zavira, naglo pospešuje,... tukaj pa ne trpi samo psiha ampak marsikaj drugega, da ne govorimo o materialu in porabi.
Animacije niso natančne, ker zastoj ni vedno v isti točki ampak se širi v nasprotno smer od smeri vožnje. To je cela znanost, imamo različne modele obnašanja, različne modele cest, dogodkov, letnih časov itn, enostavneješe stvari, predvsem trenutne preglede se z nekaj enačbami lahko pregleduje v excelu, za bolj realne simulacije in modele pa se ponavadi uporablja matlab in tam so podatki jasno vidni, še posebej razlike v stilih vožnje, kaj naredi zgolj 1 agresivni voznik na danem odseku itn.

šernk ::

Ti da pa to mislit, kako bi lahko bil promet veliko bolj tekoč, če bi vsaj nekih 5-10% voznikov vozilo na tak način.


po mojih opažanjih je dovolj le en tist idiot, ki želi preleteti zastoj in en tistih, ki ne bodo spustili nikogar predse pa če se ubiješ pa se celoten sistem zadrge sesuje, sicer če ni gužve (in novega idiota) se zadeva vzpostavi nazaj čez ene 10-20 avtov, pri večji gužvi pa ker spredaj konkretno zavirajo se zna recimo 1km zadaj skoraj ustaviti kolona, ko se pa enkrat ustavi ni rešitve več. to je lepo vidno ko zadnjih 500m pred zožanjem promet začne vedno tečt, prej si pa 3 kilometre stal praktično na mestu. V LJ sem enkrat celo moral peljati skozi center, ker mi na dunajski od gospodarca pa do bavarca niso spustili na drug pas, da bi lahko potem zavil na tivolsko, folk razen tanku ne odstopi prednosti nikomur, potem se pa seveda LJ targe cijazijo 50-60 po naših cestah in vozijo sredi ceste, da jih ne moreš (varno) prehitet, če pa dovoliš tovornjaku, ki je zašel da bo obrnil na cesto, pa dobiš spet pevski zbor za seboj teh istih voznikov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

balocom ::

šernk je izjavil:

potem se pa seveda LJ targe cijazijo 50-60 po naših cestah in vozijo sredi ceste, da jih ne moreš (varno) prehitet, če pa dovoliš tovornjaku, ki je zašel da bo obrnil na cesto, pa dobiš spet pevski zbor za seboj teh istih voznikov.


Ziher opisuješ vožnjo po cesti čez Vahto ali pa cesto od Vršiča proti Idriji oz. čez celo severno primorsko.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

šernk ::

Ziher opisuješ vožnjo po cesti čez Vahto ali pa cesto od Vršiča proti Idriji oz. čez celo severno primorsko.


ni dosti dlje, ampak drugje kot na CELI primorski (ne samo severni, tudi po krasu, tistih cest okoli idrije pa sploh ne poznam dobro in edino kar me stane je da ne morem prehitevat, vozim lahko pa komot dinamično) so itak "avtoceste" (voznemu pasu širokemu več kot 3m res ne vem kako drugači reči), če se pač ne morete držati omejitev se umaknite, se tudi sam praktično vedno umaknem ko me na kakšni ozki cesti po hribih dohiti hitrejši, stane me tisto ne nič, mi pa ni potrebno naslednjih 20km stalno v vzratno gledat ali bo un ustavil, če pride kdo nasproti. Je dobro za tvojo dušo in dušo tistega, ki je za teboj, če ti pa ego ne dovoljuje tega, pol je pa drug problem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

first_line ::

Pri nas pa ravno kolesarji onesnažujejo zrak: ozka cesta polna ovinkov in kolesar lepo veselo. Za njim pa kamion, oziroma avtobus nato pa mi avtomobilčki. Namesto pol ure se tako vozim 5 minut več.

Res ne razumem kaj je z ljudmi narobe da grejo kolesariti po taki cesti?

jype ::

To ni kolesar ampak teslo. Kolesar bi se umaknu.

fr4nc ::

first_line je izjavil:

Pri nas pa ravno kolesarji onesnažujejo zrak: ozka cesta polna ovinkov in kolesar lepo veselo. Za njim pa kamion, oziroma avtobus nato pa mi avtomobilčki. Namesto pol ure se tako vozim 5 minut več.

Res ne razumem kaj je z ljudmi narobe da grejo kolesariti po taki cesti?

Potem še pa idi ti s kolesom... samo se boš vozil verjetno vsaj 1 uro...

Ozka cesta polna ovinkov - kaj potem tam dela kamion?

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15223977 (20367) facepalm
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13321609 (13680) šernk

Več podobnih tem