Forum » Programiranje » čitaj X, izpiši x??? KAJ???
čitaj X, izpiši x??? KAJ???
nuclear ::
Prosim če mi lahk kdo razloži, ko ta naš profesor nima pojma kak se razloži dijakom algoritme al pa sm js bum v glavo, sm se mi ne zdi tak kr v razredu razumejo sam 4-rje!
Kok veš kam al pa kdaj pride NPR. I=0 al pa I=x+I al nek tazga?
A ve kdo kak program ko ti za vsako tako "kodo"(čitaj X pa to) pove kdaj pride na vrsto, kdaj jo morš napisat! Tak ko NPR. Slovar Slovenskega Knjižnega Jezika, ti pove ka beseda pomeni ta program al pa TXT fajl ti pa za vsako "kodo" pove kaj pomeni in kdaj jo moreš v potek diagrama vstavit?
Prosim povejte če kej ne razumete v mojem textu, no upam da bote kej razumel, sam je nujno ko v petek sprašuje, razdeljeni smo v dve skupini pa je danes prva skupina dobla šuse, sam en ko razume pa pet!
Hvala vnaprej!!!
Kok veš kam al pa kdaj pride NPR. I=0 al pa I=x+I al nek tazga?
A ve kdo kak program ko ti za vsako tako "kodo"(čitaj X pa to) pove kdaj pride na vrsto, kdaj jo morš napisat! Tak ko NPR. Slovar Slovenskega Knjižnega Jezika, ti pove ka beseda pomeni ta program al pa TXT fajl ti pa za vsako "kodo" pove kaj pomeni in kdaj jo moreš v potek diagrama vstavit?
Prosim povejte če kej ne razumete v mojem textu, no upam da bote kej razumel, sam je nujno ko v petek sprašuje, razdeljeni smo v dve skupini pa je danes prva skupina dobla šuse, sam en ko razume pa pet!
Hvala vnaprej!!!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
- spremenil: nuclear ()
Imortales ::
Mogoče bi lahko malo bolj podrobno problem opisal. Meni nič ni jasno kaj hočeš. Program, diagram poteka al pa kaj tretjega?
To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.
nuclear ::
Lej js to ne kapiram, ta diagram poteka... Zej bi rad kak fajl ko je not vse opisan, kdaj moreš kej vstavit v diagram poteka.
NPR. Naj izpiše 5 najboljših rezultatov. Kok naj NPR. to zej naredim, vem sam da je nekje not izpiši x, kok naj zej not napišem da bo to diagram poteka naredo?
Ka ti si to takoj kapiru al pa mi povej kok si se ti to uču ta diagram poteka pa te "kode"(čitaj x pa to)? Pliz!
NPR. Naj izpiše 5 najboljših rezultatov. Kok naj NPR. to zej naredim, vem sam da je nekje not izpiši x, kok naj zej not napišem da bo to diagram poteka naredo?
Ka ti si to takoj kapiru al pa mi povej kok si se ti to uču ta diagram poteka pa te "kode"(čitaj x pa to)? Pliz!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nuclear ()
Baja ::
Jordan: Za diagrame ti priporočam, da enga ko razumeš vzameš s sabo domov za par uric, pa ti on to lepo razloži. Ker preko postov bo to malo težko razložit.
pa probajmo: diagram ki zračuna fakulteto nekeha števila X (1*2*3*4*....*X)
pa še ena tabelca za spremenljivke po korakih
X A B
----------
0 0 1
5 1 1
5 2 2
5 3 6
5 4 24
5 5 120
Upam, da ti zdaj kaj bolj jasno.
pa probajmo: diagram ki zračuna fakulteto nekeha števila X (1*2*3*4*....*X)
START
|
----------------------
| x=0, a=0, b=1 | definiraš spremenljivke
----------------------
|
------------
/ vpiši x / vneseš število katerega fakulteto ti naj zračuna
-----------
| <----------------
-------------- |
| a = a +1 | | povečuješ števec
-------------- |
| |
-------------- |
| b = b * a | | števec vedno pomnožiš s prejšnim rezultatom
-------------- |
| |
/\ |
/ \ ne |
a > x ? -------------- pogledaš če si že dosegel X
\ /
\ /
|
| da
--------------
/ izpiši b / izpišeš rezultat
------------
|
END
pa še ena tabelca za spremenljivke po korakih
X A B
----------
0 0 1
5 1 1
5 2 2
5 3 6
5 4 24
5 5 120
Upam, da ti zdaj kaj bolj jasno.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Sergio ()
nuclear ::
MRtwIster: ne vm ka misliš?
s4sh: Ja to mamo pr APJ pa ne kapiram v petek pa sprašuje kot sm gor napisu, ka mi lahk poveš kok bi si lahk vsaj mal v glavo zabil tega, če bi mi lahk mal razložu ko si reku da je "easy"??
s4sh: Ja to mamo pr APJ pa ne kapiram v petek pa sprašuje kot sm gor napisu, ka mi lahk poveš kok bi si lahk vsaj mal v glavo zabil tega, če bi mi lahk mal razložu ko si reku da je "easy"??
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Mercier ::
Jao, kaj mene tale nit v slabo voljo spravlja...
Pa mate vi tam na _računalniški šoli_ kaj literature? Vsaj toliko, da boš znal minimalno napisat kaj hočeš. Si ti že sploh bil na kakšni uri?
Pa ti se človek prav trudiš, da ti ne bo noben nič pomagal! Mislim, lahko bi ti marsikdo razložil kaj o tistih kvadratkih, ovalih, vhodnih in izhodnih neumnostih, ampak, majkemi, jaz ne bom, dokler se boš obnašal, kot da ne znaš piva nročit!
Svašta!
Pa mate vi tam na _računalniški šoli_ kaj literature? Vsaj toliko, da boš znal minimalno napisat kaj hočeš. Si ti že sploh bil na kakšni uri?
Pa ti se človek prav trudiš, da ti ne bo noben nič pomagal! Mislim, lahko bi ti marsikdo razložil kaj o tistih kvadratkih, ovalih, vhodnih in izhodnih neumnostih, ampak, majkemi, jaz ne bom, dokler se boš obnašal, kot da ne znaš piva nročit!
Svašta!
nuclear ::
Ne sej se ne gre zato da Vam bom zej risu diagrame, sm našu eno stran ko je velik takih nalog gor, pa rešitev sam ko js tega ne razumem. Ka je to kaka podlaga "logike+matematike"?
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Imortales ::
Psevdokod razumeš? Diagram poteka ti je (poenostavljeno) psevdokod v kvadratkih. Vse kar moraš vedet je kaj so elementi.
V pravokotniku prirediš spremenljivke, v rombu (al kaj je že to) pa maš pogoje al pa zanke. Puščice ti pa označujejo tok.
Pogoj (if) bi ti moral biti jasen. Zapišeš ga v romb, potem pa imaš na voljo dva izhoda, ali je pogoj izpolnjen ali pa ni. Črti pa potem potegneš tja kamor se mora delje izvajati program (dve različni smeri).
Zanke so enake. Razlika je v tem da če pogoj ni izpolnjen, potem potegneš eno črto (en izhod) nad tisti del ki se mora ponavljat, če pa je pa pač nadaljuješ navzdol (potegneš drugo črto).
Je zaj kaj bolj jasno, al si to že vse vedo?
V pravokotniku prirediš spremenljivke, v rombu (al kaj je že to) pa maš pogoje al pa zanke. Puščice ti pa označujejo tok.
Pogoj (if) bi ti moral biti jasen. Zapišeš ga v romb, potem pa imaš na voljo dva izhoda, ali je pogoj izpolnjen ali pa ni. Črti pa potem potegneš tja kamor se mora delje izvajati program (dve različni smeri).
Zanke so enake. Razlika je v tem da če pogoj ni izpolnjen, potem potegneš eno črto (en izhod) nad tisti del ki se mora ponavljat, če pa je pa pač nadaljuješ navzdol (potegneš drugo črto).
Je zaj kaj bolj jasno, al si to že vse vedo?
To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.
nuclear ::
Baja: Ka si zej tam v diagramu napisu spremenljivke a=0,b=1... Zakaj v bistvu definiraš številke? A vidite da nimam pojma ko take sprešujem... Pa hvala res se trudite vsi da bi pomagal, sam men tešk pride v glavo..
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nuclear ()
nuclear ::
Se pravi:
1. spremenljivke(pravokotnik)-ka zej tu morš naredit
2. pogoji(romb) - to vem, kapiram, k pr 1. neznam začet
3. pol mam tis DA/NE... OK!
4. če je ne morm pol tis izpolnat da se bo izpolnila naloga...
Ja,ne?
nevem, v bistvu je za mene najhujša mora tiste spremenljivke pa pol po tistem rombu... cela naloga... ni mi pomoči pa drugim sošolcem tud ne
1. spremenljivke(pravokotnik)-ka zej tu morš naredit
2. pogoji(romb) - to vem, kapiram, k pr 1. neznam začet
3. pol mam tis DA/NE... OK!
4. če je ne morm pol tis izpolnat da se bo izpolnila naloga...
Ja,ne?
nevem, v bistvu je za mene najhujša mora tiste spremenljivke pa pol po tistem rombu... cela naloga... ni mi pomoči pa drugim sošolcem tud ne
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nuclear ()
Imortales ::
Spremenljivke na začetku napišeš za to da veš kaj maš. a-ji pa b-ji so ti al števci al pa spremenljivke za rezultate, na začetku pa morajo biti podane, da veš kaj si lahko z njimi počneš.
V programu imaš tudi najprej incializirane spremenljivke različnih tipov (integer, char, ...), šele potem se lahko zezaš z njimi.
Pravokotnik pa ti je bistvena zadeva. Tja not napišeš kaj se s spremenljivko zgodi. Če imaš števec ga ponavadi povečaš za 1 (i = i+1), če hočeš seštet 2 števili napišeš (vsota = a + b) in tako dalje.
Pri diagramu poteka moraš samo sledit puščicam in si zapomnit kakšne vrednosti majo spremenljivke. Ko greš v pravokotnik, se ponavadi te spremenljivke spremenijo in si zapomniš nove, izračunane vrednosti.
Zanke pa delajo tak, da ko pogoj ni izpolnjen se vrneš na višje mesto (slediš puščici) in se tolko krat skozi sprehajaš dokler ni izpolnjen. Na vsakem koraku (pravokotnik) pa moraš upoštevat vrednosti spremenljivk.
Boljše?
V programu imaš tudi najprej incializirane spremenljivke različnih tipov (integer, char, ...), šele potem se lahko zezaš z njimi.
Pravokotnik pa ti je bistvena zadeva. Tja not napišeš kaj se s spremenljivko zgodi. Če imaš števec ga ponavadi povečaš za 1 (i = i+1), če hočeš seštet 2 števili napišeš (vsota = a + b) in tako dalje.
Pri diagramu poteka moraš samo sledit puščicam in si zapomnit kakšne vrednosti majo spremenljivke. Ko greš v pravokotnik, se ponavadi te spremenljivke spremenijo in si zapomniš nove, izračunane vrednosti.
Zanke pa delajo tak, da ko pogoj ni izpolnjen se vrneš na višje mesto (slediš puščici) in se tolko krat skozi sprehajaš dokler ni izpolnjen. Na vsakem koraku (pravokotnik) pa moraš upoštevat vrednosti spremenljivk.
Boljše?
To sporočilo se bo samo uničilo čez 5 sekund.
IR Babun ::
Ma to je problem za tiste k pr pouk ne sledijo ( kokr, da kdo) in tega ne razumejo, ker za rac ni nobene literature sploh pa ne za tehniško gimnazijo, se jim kao ne splača napisat.
U zadno je folk najbl zabijov relacijsko algebro, k ni čist nikjer nobene literature al pa vaj.
U zadno je folk najbl zabijov relacijsko algebro, k ni čist nikjer nobene literature al pa vaj.
SCREW THE GOVERNMENT
nuclear ::
4-ko sm dddddddddddddddoooooooobbbbbbbbboooooooo!!!!!!
4-ko sm dobo!!
4-ko sm dobo!!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Baja ::
Ej, Sergio, kak si zamik naredjo? Meni ni nikakor uspelo, pa sem vse skup zbrisal, saj ni imelo nobenega smisla. Daj, razloži, prosim.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Diagrami potekaOddelek: Šola | 2201 (1839) | fx |
» | Algoritmi - diagrami potekaOddelek: Šola | 2226 (1927) | lebdim |
» | Pomoč pri sestavi algoritmaOddelek: Programiranje | 9377 (8208) | mihy11 |
» | Diagram poteka, ki x izpiše x-kratOddelek: Programiranje | 4303 (3980) | SLO_Matej |
» | Programerska naloga! Pomoč!!!Oddelek: Programiranje | 1077 (931) | Paramedic |