Forum » Šola » Diagrami poteka
Diagrami poteka
GangStarr ::
Dober dan.
Imam nekaj težav pri reševanju spodnje naloge, zato vas prosim za pomoč.
Nariši diagram poteka za algoritem, ki prebere dve števili in izpiše vsa števila med njima:
a) z obema številoma.
b) brez obeh števil.
Lep pozdrav
Imam nekaj težav pri reševanju spodnje naloge, zato vas prosim za pomoč.
Nariši diagram poteka za algoritem, ki prebere dve števili in izpiše vsa števila med njima:
a) z obema številoma.
b) brez obeh števil.
Lep pozdrav
GangStarr ::
Začel sem pa takole:
1. Elipsa - start
2. Paralelogram - beri število 1
3. Paralelogram - beri število 2
4. Pravokotnik - števec=1
5. Romb... ne znam naprej
1. Elipsa - start
2. Paralelogram - beri število 1
3. Paralelogram - beri število 2
4. Pravokotnik - števec=1
5. Romb... ne znam naprej
lebdim ::
napišem ti osnovno idejo, potem pa sam sestavi:
prebrati moraš dve števili, kar pomeni, da za to potrebuješ dve spremenljivki. ker je cilj naloge izpisati vsa števila, ki so med njima, je smiselno uporabiti zanko for. za zanko potrebuješ še en števec, ki bo tekel od prvega do drugega števila.
pri prvem primeru upoštevaš mejne vrednosti, pri drugem primeru pa ne.
prebrati moraš dve števili, kar pomeni, da za to potrebuješ dve spremenljivki. ker je cilj naloge izpisati vsa števila, ki so med njima, je smiselno uporabiti zanko for. za zanko potrebuješ še en števec, ki bo tekel od prvega do drugega števila.
pri prvem primeru upoštevaš mejne vrednosti, pri drugem primeru pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
lebdim ::
da ti še bolje ponazorim osnovno idejo, ti prilagam programsko kodo, ti pa iz tega naredi diagram poteka ...
program vrinjena_stevila; var a, b, i: integer; begin write('Vpisi prvo stevilo: '); readln(a); write('Vpisi drugo stevilo: '); readln(b); i:=a; write('Stevila med steviloma ', a, ' in ', b, ' so: '); for i:=a to b do begin write(i, ' '); end; readln; //v drugem primeru pa bi imel for zanko od a + 1 do b - 1; ker ne smeš zajet mejnih vrednosti end.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
lebdim ::
najbolj enostavno bo, če si boš tisto zgornjo kodo napisal, potem pa iz tega tvoril diagram. kako se if stavek, zanke naredijo, moraš seveda znati. seveda pa, preden boš začel programirati, si v glavi naredi idejo, kako bi stvar izgledala - naredi analizo ... to vzemi kot splošen nasvet.
mgermo ::
z mejnima vrednostima
brez mejnih vrednosti
Brez števca.
while(stevilo1<=stevilo2){ vsota=vsota+stevilo1; stevilo1++; }
brez mejnih vrednosti
while(stevilo1+1<stevilo2){ vsota=vsota+stevilo1+1; stevilo1++; }
Brez števca.
Janac ::
lebdim ::
@Janac, nisem se toliko spuščal v tvoj DP, ampak na hitro, vse je v redu, razen popravi tam tole:
while zanka se bo izvajala toliko časa, dokler stevilo1 ne bo manjše ali enako stevilo2.
sicer pa, vedno lahko preveriš svoj program, in sicer tako, da vstaviš noter neke poljubne vrednosti - temu se reče testiranje programa.
while zanka se bo izvajala toliko časa, dokler stevilo1 ne bo manjše ali enako stevilo2.
sicer pa, vedno lahko preveriš svoj program, in sicer tako, da vstaviš noter neke poljubne vrednosti - temu se reče testiranje programa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
Janac ::
@Janac, nisem se toliko spuščal v tvoj DP, ampak na hitro, vse je v redu, razen popravi tam tole:
while zanka se bo izvajala toliko časa, dokler stevilo1 ne bo manjše ali enako stevilo2.
sicer pa, vedno lahko preveriš svoj program, in sicer tako, da vstaviš noter neke poljubne vrednosti - temu se reče testiranje programa.
Oziroma sled algoritma
Smo meli to vse prejšne leto...
lebdim ::
diagram poteka se ponavadi uporablja za enostavnejše primere, kot je npr. zgornji. pri bolj zapletenih primerih pa ne boš šel risati diagrama poteka, ampak boš raje napisal kodo. ;)
sled programa, sled algoritma -> sopomenki, v bistvu pomenita isto, torej da preveriš program, če pravilno dela.
sled programa, sled algoritma -> sopomenki, v bistvu pomenita isto, torej da preveriš program, če pravilno dela.
fx ::
Mene zanima, če obstaja kakšen ustrezni diagram poteka, s katerim lahko prikažeš osnovno delovanje spletne strani. Primer spletne strani:
index.php -> preveri ali uporabnik prijavljen (preusmeri na main.php) ali ne (preusmeri na login.php).
login.php
main.php -> V primeru da obiskovalec direktno dostop do datoteke in ni prijavljen ga preusmeri na
login.php
-> main.php tudi bo imel dogodke, kateri kličejo zunanjo datoteko in vračajo vrednost.
index.php -> preveri ali uporabnik prijavljen (preusmeri na main.php) ali ne (preusmeri na login.php).
login.php
main.php -> V primeru da obiskovalec direktno dostop do datoteke in ni prijavljen ga preusmeri na
login.php
-> main.php tudi bo imel dogodke, kateri kličejo zunanjo datoteko in vračajo vrednost.
Lep pozdrav,
fx
fx
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Algoritmi - diagrami potekaOddelek: Šola | 2224 (1925) | lebdim |
» | RekurzijaOddelek: Programiranje | 2388 (1848) | lebdim |
» | [C#] število manjše proti večjemuOddelek: Programiranje | 771 (667) | detroit |
» | PHP -> pomočOddelek: Izdelava spletišč | 1190 (1032) | 2nemesis |
» | PHP: prebere vse "spremenljivke" in jih poslje naprejOddelek: Izdelava spletišč | 930 (826) | matic |