Forum » Strojna oprema » AMD Radeon HD 8xxx
AMD Radeon HD 8xxx
fireX88 ::
Nobene odprte teme še nisem zasledil. No, nova generacija bo (ko je tudi že znano) spadala pod kodno oznako Sea Island, in bo za 40% hitrejša kot predhodna generacija grafičnih kartic serije HD 7xxx. Po grafu sledeče predvidevam, da bo 40% hitrejša le najmočnejši enojederna grafična kartica 8970, glede na njeno predhonico 7970. Kar se pa tiče šibkejših različič je pa skok nekoliko majnši. Morem pa povdarit, da to vse sloni na analizah 3DCenter-a, katere se bile do sedaj dokaj natančne (tako pravijo)
LINK
LINK
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
gendale ::
8770 zgleda zanimivo (če bo cena enaka kot 7770)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
Pro_moted ::
Nevem za vas, ampak meni se zdi malo prehitro to vse skup, da je že nova generacija. Šele pred malo časa nazaj sem med prvimi kupil 7850, zdaj bo pa že po niti letu dni zastarela :D
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
fireX88 ::
sem na istem, vendar s tole razliko da sem jst preplačal mojo 7870...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
gendale ::
Nevem za vas, ampak meni se zdi malo prehitro to vse skup, da je že nova generacija. Šele pred malo časa nazaj sem med prvimi kupil 7850, zdaj bo pa že po niti letu dni zastarela :D
zastarela gor al pa dol, še dolgo časa ti bo lepo poganjala igre
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
dronyx ::
amigo_no1 ::
Meni se zdi vsako leto dajati težke denarje za nove komponente metanje denarja skozi okno, sploh če pretežno igraš sam igre (samo zato, da si up-to-date).
Kupite si konzolo in peljite ženo na extra dopust s denarjem, ki je ostal.
Drugo je, če s kišto služiš, v tem primeru se ti vložek hitro povrne, kar je čisto druga pesem.
Kupite si konzolo in peljite ženo na extra dopust s denarjem, ki je ostal.
Drugo je, če s kišto služiš, v tem primeru se ti vložek hitro povrne, kar je čisto druga pesem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
gendale ::
consoles - ruining gaming since 2005
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
miraldi ::
Meni se tud zdi to malo prehito use skupi. Sej je komaj dobro prišla generacija Hd 7xxx pa že napovedujejo HD 8xxx.
Hm 8870 20% hitrejša od moje 7870 se mi zdi da to ni neki velik preskok saj z malo navitja lahko dosežeš 20% overclock sploh pri seriji HD 7800 in HD 7900.
Najbolj se bo splačal k pride HD 8xxx kakšno iz prejšnje HD 7900 serije.
fireXX8 kok si pa plaču za svojo 7870?
Hm 8870 20% hitrejša od moje 7870 se mi zdi da to ni neki velik preskok saj z malo navitja lahko dosežeš 20% overclock sploh pri seriji HD 7800 in HD 7900.
Najbolj se bo splačal k pride HD 8xxx kakšno iz prejšnje HD 7900 serije.
fireXX8 kok si pa plaču za svojo 7870?
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
fr4nc ::
Zdi se mi, da že malo preveč pretiravajo z tem performance prediction .
Drugače pa je 7850 itak bestbuy poleg 6850 - vsaj po performancu .
Lp
Drugače pa je 7850 itak bestbuy poleg 6850 - vsaj po performancu .
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
RejZoR ::
To bo itaq samo refresh, tko da je brezveze. Sam bom verjetno menjal ko bo zunaj HD9000 serija, ker takrat bo spet dejansko povsem nova arhitektura oz vsaj z drastičnimi spremembami.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
7982884e ::
Nevem za vas, ampak meni se zdi malo prehitro to vse skup, da je že nova generacija. Šele pred malo časa nazaj sem med prvimi kupil 7850, zdaj bo pa že po niti letu dni zastarela :Dtvoja grafična ne bo nič počasnejša kot je sedaj, pa če je naslednja generacija 10x hitrejša
pa vse skupaj je prej prepočasno; včasih so bili skoki v hitrosti višji, dosti višji, zdej je pa že 40% precej optimistična napoved
Dr_M ::
To je arhitektura iste generacije, kot HD7700 in visje, tko da bo razlika toliko, kot bodo nabil vec shaderjev, pa mogoce rahlo frekvence navil.
fireX88 ::
350€ msi twin frozr. Aprila sem jo kupil
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
miraldi ::
Sej jaz sm jo tud preplaču dal 340€ pa vidm da se po 324€ prodaja na dinokompu, nevem pa kaj ma funtech tako navito ceno?
http://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/ko...
http://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/ko...
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
mirancar ::
sej to bo verjetno šele drugo leto, vse te firme, amd, intel, nvidia majo že vnaprej za več let pripravljeno produkcijo, samo ne grejo v masovno proizvodnjo dokler ne iztržijo prejšnje
lahko bi že hd9xxx začel izdajat, sam bi propadli od izgub na hd7xxx
lahko bi že hd9xxx začel izdajat, sam bi propadli od izgub na hd7xxx
gendale ::
sj lahko samo spremenijo številko
pol je še manj kot 3 dni
pol je še manj kot 3 dni
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
mirancar ::
Meizu ::
Vi se neki sekirate, jaz pa še vedno lavfam HD5770 (brat HD5850) in nimava problemov v nobeni igri. Ok, je treba malce znižat kakšen AA obvezno in podobne GPU wasting stvari (kaki shaderji, shadows ipd), vendar neke hude razlike v grafiki tako ali tako ni.
Senitel ::
Aha, razvoj traja pa 3 dni?
imajo več oddelkov, eni razvijajo za leto 2012, eni za 2013, eni za 2014,... nekako v tem smislu
Itak... In oddelek se spomni da dajmo Radeon 8000 nardit in drug dan je Radeon 8000 na polici v Sloveniji.
Nekak tko kot je bog ustvaril svet v šestih dneh ane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
SkyNet ::
Jaz sem tudi preplačal svojo 8800gts, pred petimi leti sem dal zanjo 270€ zdaj so pa po 40€! Križana gora :P
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs
RejZoR ::
Jah, če vam je strošek grafičnih kartic previsok ampak vseeno imate radi nore efekte in grafiko je edina opcija to kar sam delam že par let. Uporabljam ekran z mal nižjo ločljivostjo (1280x1024). Sicer nisi mega kul, ker nimaš meter in pol velikega monitorja ampak zadnjih par let sploh ne študiram kako mi bo špil delal. Pač nabijem vse detajle na max in zadeva leti ko sneta feltna. Battlefield 3, COD:MW3, NFS-ji, Hard Reset, vsi Crysisi, you name it. Vse leti na max detajlih, grafika je res nora, not pa imam grafo za katero sem lansko leto dal okol 250 EUR (MSI HD6950 2GB TwinFrozr III) in kot kaže mi bo brez večjih težav držala še najmanj 1 leto. Kupil pa sem jo samo zato ker mi je HD5850 krepnila, drugače sploh ne bi menjal...
Vmes mi je monitor crknil in me je že imelo, da bi vrgu tistih 150 flik za Full HD 23 inčnika, pa sem raje popravil tastarega. Pa mi ni niti malo žal. Edino bedno bo ko bo res dokončno crknil. Takrat pa bo že 1920x1080 smatrano kot nizka resolucija pa se mi bo spet performance nabral na rezervo z novimi serijami graf in bom spet lepo užival naprej. Upam, da bo tko.
Vmes mi je monitor crknil in me je že imelo, da bi vrgu tistih 150 flik za Full HD 23 inčnika, pa sem raje popravil tastarega. Pa mi ni niti malo žal. Edino bedno bo ko bo res dokončno crknil. Takrat pa bo že 1920x1080 smatrano kot nizka resolucija pa se mi bo spet performance nabral na rezervo z novimi serijami graf in bom spet lepo užival naprej. Upam, da bo tko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Isotropic ::
RejZoR ::
Sej je Senitel že razlagal pred časom. Ko je AMD izdal HD7000 serijo so že dalj časa razvijali HD8000 serijo in ko bojo dejansko izdali HD8000 serijo bojo imel v dolgotrajnem razvoju že HD9000 serijo...
Samo folk za te stvari ne ve, ker se odvija pod okriljem težkih NDA-jev, ker izdaja takih poslovnih skrivnosti kot so sheme, način dleovanja itd) lahko firmo stanejo miljarde, če jih izve konkurenca.
Ampak verjemite, da tko je. NVIDIA vem da ima ogromne clustre superračunalnikov na katerih laufajo simulacije stvari, za katere sploh še ni hardwara, ki bi jih poganjal. Torej zelo verjetno že testirajo DX12 featurje preden sploh kjerkoli obstaja dejanska DX12 powered grafa. Drugi najbrž niso izjeme ampak tega niso obešali v javnosti kot je NVIDIA, ko je pokazala posnetke svojih clustrov...
Samo folk za te stvari ne ve, ker se odvija pod okriljem težkih NDA-jev, ker izdaja takih poslovnih skrivnosti kot so sheme, način dleovanja itd) lahko firmo stanejo miljarde, če jih izve konkurenca.
Ampak verjemite, da tko je. NVIDIA vem da ima ogromne clustre superračunalnikov na katerih laufajo simulacije stvari, za katere sploh še ni hardwara, ki bi jih poganjal. Torej zelo verjetno že testirajo DX12 featurje preden sploh kjerkoli obstaja dejanska DX12 powered grafa. Drugi najbrž niso izjeme ampak tega niso obešali v javnosti kot je NVIDIA, ko je pokazala posnetke svojih clustrov...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Isotropic ::
a bos kupu poj gtx670?
ok, mozno, da imajo dva design teama, je pa res, da je design nove grafike nekaj cist drugega kot produkcija. zdaj ne vem, kako jim to lavfa, ko imajo outsourcane tovarne, sam verjetno je treba se vedno kaj zraven delat (s strani amd) in takrat je design team neobremenjen.
ok, mozno, da imajo dva design teama, je pa res, da je design nove grafike nekaj cist drugega kot produkcija. zdaj ne vem, kako jim to lavfa, ko imajo outsourcane tovarne, sam verjetno je treba se vedno kaj zraven delat (s strani amd) in takrat je design team neobremenjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
7982884e ::
Sej je Senitel že razlagal pred časom. Ko je AMD izdal HD7000 serijo so že dalj časa razvijali HD8000 serijo in ko bojo dejansko izdali HD8000 serijo bojo imel v dolgotrajnem razvoju že HD9000 serijo...ti pa tvoje insider informacije
Samo folk za te stvari ne ve, ker se odvija pod okriljem težkih NDA-jev, ker izdaja takih poslovnih skrivnosti kot so sheme, način dleovanja itd) lahko firmo stanejo miljarde, če jih izve konkurenca.
Ampak verjemite, da tko je. NVIDIA vem da ima ogromne clustre superračunalnikov na katerih laufajo simulacije stvari, za katere sploh še ni hardwara, ki bi jih poganjal. Torej zelo verjetno že testirajo DX12 featurje preden sploh kjerkoli obstaja dejanska DX12 powered grafa. Drugi najbrž niso izjeme ampak tega niso obešali v javnosti kot je NVIDIA, ko je pokazala posnetke svojih clustrov...
pa leta 2012 bit na 19 inčnem 1280x1024 zaslonu je rahlo patetično. če hočeš laufat špile na max, pa nima grafa zadost vrama za to, pač nastaviš manjšo resolucijo pa izklopiš gpu scaling, da zadeva laufa s črnimi robovi
RejZoR ::
Jezst pa moje insajder informacije, pizda mal pogooglaj pa boš videl moje insider informacije objavljene čez pol interneta. Še Senitel je tle pisal (al pa je blo še na mn3njalniku) o tem kako se razvijajo GPU-ji...
In zakaj je patetično? What fuckin difference does it make razen jebene surove diagonale? Ker imet metrski monitor je bolj kul pa tud če skoz težiš folku okoli fps-jev ap sprašuješ kako bo (če bo) nov špil delal. To je boljše ane kot imet 19 inčnika in enostavno špilat vse na max. Ne hvala. Sem raje na 19 inčniku pa furam svoj budget režim s high end rezultati. Če bi sedel 4 metre stran bi se sekiral, tko pa ga gledam na dobre pol metra mi je pa čist vseen drek.
Slika sredi ekrana s črnimi bleeding robovi je pa res višek užitka ja... že tko mi gre na laptopu na živce vsaka stvar, ki ne laufa v nativni ločljivosti in imam levo in desno črni rob. Še slabše kot robovi spodaj in zgoraj pri filmih...
In zakaj je patetično? What fuckin difference does it make razen jebene surove diagonale? Ker imet metrski monitor je bolj kul pa tud če skoz težiš folku okoli fps-jev ap sprašuješ kako bo (če bo) nov špil delal. To je boljše ane kot imet 19 inčnika in enostavno špilat vse na max. Ne hvala. Sem raje na 19 inčniku pa furam svoj budget režim s high end rezultati. Če bi sedel 4 metre stran bi se sekiral, tko pa ga gledam na dobre pol metra mi je pa čist vseen drek.
Slika sredi ekrana s črnimi bleeding robovi je pa res višek užitka ja... že tko mi gre na laptopu na živce vsaka stvar, ki ne laufa v nativni ločljivosti in imam levo in desno črni rob. Še slabše kot robovi spodaj in zgoraj pri filmih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Isotropic ::
odvisno kaj delas. do predkratkim sem imel na sihtu 19" 1280 in je sedaj veliko bolje, ko imam 1600x1050. tam so mi kaksni excel fajli sli cez rob zaslona in je bilo tezko karkoli delat. pa bog ne daj, da bi imel 2 word dokumenta enega zraven drugega, ko sem kaj prevajal.
7982884e ::
In zakaj je patetično? What fuckin difference does it make razen jebene surove diagonale? Ker imet metrski monitor je bolj kul pa tud če skoz težiš folku okoli fps-jev ap sprašuješ kako bo (če bo) nov špil delal. To je boljše ane kot imet 19 inčnika in enostavno špilat vse na max. Ne hvala. Sem raje na 19 inčniku pa furam svoj budget režim s high end rezultati. Če bi sedel 4 metre stran bi se sekiral, tko pa ga gledam na dobre pol metra mi je pa čist vseen drek.patetično je zaradi teh razlogov:
Slika sredi ekrana s črnimi bleeding robovi je pa res višek užitka ja... že tko mi gre na laptopu na živce vsaka stvar, ki ne laufa v nativni ločljivosti in imam levo in desno črni rob. Še slabše kot robovi spodaj in zgoraj pri filmih...
- veliki ekrani, recimo 26 inčni, so napol đabe
- izris frejmov ni sorazmeren s številom pikslov -> 1920p se rendra zgolj par deset procentov počasneje kot tvoja 720p
- če hočeš manjšo resolucijo, jo lahko še zmerej laufaš, raztegnjeno ali s neraztegnjeno s črnimi robovi, na isti površini kot bi bla na 19 inčnem monitorju
a zastopiš? pri 26 in 1200p inčih je en piksel približno enako velik kot pri 19 inčih
Senitel ::
ok, mozno, da imajo dva design teama, je pa res, da je design nove grafike nekaj cist drugega kot produkcija. zdaj ne vem, kako jim to lavfa, ko imajo outsourcane tovarne, sam verjetno je treba se vedno kaj zraven delat (s strani amd) in takrat je design team neobremenjen.
Svoj čas sta NVIDIA in ATI imela dva ločena arhitekturna teama. Zadeva je štimala kar nekaj časa. Hudič je v teh primerih ratal, ko je kdo zamujal (en design team še ni fertik, TSMC zamuja z novim procesom,...).
Danes imata tako NV kot ATI en homogen arhitekturen team. Če ima nekdo idejo za nek feature imaš dve standardni vprašanji: a) koliko inžiniring dni bo to stalo, b) koliko mm2 bo to požrlo na čipu.
Potem imaš timeline kdaj nekak hočeš imet nov čip na trgu in not gredo feature-ji, ki so lahko do takrat ready in so dost cool, da se jih splača imet.
NVIDIA ima top notch arhitekturen team. Če pogledaš malo bolj v detajle hitro vidiš, da praktično niti dva nista enaka. Recimo SPC clusterji na GF100 (GTX 480) so precej drugačni kot na GF104 (GTX 460). Večina bo za GF110 (GTX 580), da je samo povsem delujoč GF100. Dejansko pa tudi arhitekturno nista povsem enaki zadevi. GF110 je npr. bistevno hitrejši pri filtriranju tekstur v 16 bitnem floating point formatu (isti feature je tudi v GF104, ne pa v GF100, ker zadeva pač ni bila planirana, da bo zdizajnirana do izida GF100). Ista štorija bo s Keplerji. GK110 bo kar precej drugačna zadeva kot GK104. Kolk bodo pa Radeon-i 8000 različni od 7000 je pa še precej v luftu.
RejZoR ::
Če je razlika v frameratu tako majhna, zakaj pol skoz jokate kolk vam vse ne dela lepo? Ker jezst brez MLAA ali vsaj 4xEQAA sploh ne igram ničesar. Si še istega mnenja?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jst ::
Jaz pa imam raje izklopljene detajle, kot pa skakanje FPSjev.
Kako smo si različni...
Kako smo si različni...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Super ja. Pove nič novega. :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TechBeats ::
What a shocker... Sej ga že 7x00 serija (isto Keplerji od NV).
In Fermi z 301.34+ driverji..
edit:
nisem najdel 301.34 screena, mislim da bo to ok :)
vs 296.17
----
Btw, te spefikacije AMD 8970 so baje fejk, tisti 40% boost je nekako res.
No upam, da je, ker drugače se zna zgoditi, da bo nviida malo oskubila GK110.
AciD TriP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TechBeats ()
Senitel ::
Že res, da lahko Fermi poganja DX 11.1 grafičen kontekst. Ampak ga poganja brez DX 11.1 featurejev. Ravno tako kot lahko tudi Radeon 9700 ali pa GeForce FX poganjata DX 11.1.
TechBeats ::
nope, isto je v winXP kaže directx9 to kar is ti rekel in pod HW dx11.1., če bi bilo po tvoje potem bi tudi dx10 grafična kazala HW dx11.1 vendar ga ne.
dx11.1 je še zmeraj PS5.0, openGL 4.2 že podpirva večino dx11.1 ukazov, če ne že vse.
Sicer je pa to že offtopic.
dx11.1 je še zmeraj PS5.0, openGL 4.2 že podpirva večino dx11.1 ukazov, če ne že vse.
Sicer je pa to že offtopic.
AciD TriP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TechBeats ()
Senitel ::
Pa kaj pol če je že večina stvari v OpenGL 4.2? Vse ni. DX feature level pa zahteva vse. Ista zgodba je že bila z DX10.1. Tudi tam so GeForce-i podpirali veliko večino feature-jev, ne pa vse. Fermi ni DX11.1.
TechBeats ::
lol model, zdaj če imaš veliko pojma v nvidia pa veš vse? dej dej..
In je tako kot sem rekel, DX11.1 je v Fermi z 301.34+ driverji če nevarjameš tud kul, samo tako je..
Enako z Keplerjem z 300 driverji je bil samo dx11. Šele z 301.34 in 301.42 je dx11.1.
Na preberi si na debelo in široko.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library...
Še un Kekec iz Nvidia ManuelG je rekel isto, tako da jaz bolj verjamem njemu in Nvidiji, kot pa tebi.
In je tako kot sem rekel, DX11.1 je v Fermi z 301.34+ driverji če nevarjameš tud kul, samo tako je..
Enako z Keplerjem z 300 driverji je bil samo dx11. Šele z 301.34 in 301.42 je dx11.1.
Na preberi si na debelo in široko.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library...
Še un Kekec iz Nvidia ManuelG je rekel isto, tako da jaz bolj verjamem njemu in Nvidiji, kot pa tebi.
AciD TriP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TechBeats ()
Senitel ::
U hvala, DX 11.1 feature list si mi našel! To ni glih najbolj relavantna zadeva za linkat, ko hočeš dokazat svoj prav.
Ta kekec iz NV je lepo rekel:
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?...
Isto je ta kekec rekel tudi:
Klik.
Tako kot sem že v prvem postu na to temo napisal: Fermi karte lahko kreirajo DX11.1 kontekst, ne morejo pa uporabljat DX 11.1 feature-jev.
Keplerji lahko uporabljajo DX 11.1 feature-je tudi na starejših driverjih serije 300, čeprav v driverju piše "DirectX support: 11.0". Kaj tam piše nima kaj dosti veze s tem kaj driver dejansko ponuja naprej.
Ta kekec iz NV je lepo rekel:
Not all DirectX 11.1 features are software features. Target Independent Rasterization requires hardware support so we can not make DX11 GPUs fully DX11.1 complaint. DX11.1 for the most part is a very small subset of DX11.
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?...
Isto je ta kekec rekel tudi:
The NVIDIA Control Panel lists the API supported by the GPU (DX 11.1) and not feature level (DX 11.0). This is not a bug.
Klik.
Tako kot sem že v prvem postu na to temo napisal: Fermi karte lahko kreirajo DX11.1 kontekst, ne morejo pa uporabljat DX 11.1 feature-jev.
Keplerji lahko uporabljajo DX 11.1 feature-je tudi na starejših driverjih serije 300, čeprav v driverju piše "DirectX support: 11.0". Kaj tam piše nima kaj dosti veze s tem kaj driver dejansko ponuja naprej.
Jst ::
Ti sploh ne štekaš, TechBeats. dx11.1 špil bo že poganjal v dx11.1 mode, ne bo pa mogel uporabljati vseh bonbončkov, ki so v dx11.1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Točno tko.
DirectX ima po novem feature level-e (DX10 je polomil kompatibilnost za nazaj, DX11 je prinesel feature level-e nazaj do prvih DX9 GPU-jev). Link na MSDN zgoraj opisuje vse feature-je, ki jih zahteva feature level 11.1. Fermi, kot je že bilo ugotovljeno, podpira večino tega. Ne podpira pa vsega torej ni in ne more bit feature level 11.1. Kepler podpira vse in je feature level 11.1.
Zdej, če si frajer, lahko to dost hiro preveriš tako da na Windows 8 preview poženeš dxdiag in ti bo točno povedal katere feature level-e podpira driver/GPU.
Če si še večji frajer, lahko napišeš 20 vrstic C++ kode in preveriš kaj se zgodi, ko zahtevaš izključno 11.1 feature level.
Seveda pa driver mora znat delat z DX 11.1 API-jem, ker je cel Metro interface zgrajen okrog tega! Isto delajo tudi igre. Na PC-ju je danes praktično vedno v igri samo en API (trenutno DirectX 11, kmalu DirectX 11.1). Ne uporablja se en API (DX10) recimo za GeForce 8800 in drug API (DX11) za GTX 580. V obeh primerih se uporablja isti API (DX11), ista koda, samo v primeru Radeon 5870 (če smo že v Radeon temi) mora biti igra pripravljena na feature level 10.0 (ali 10.1). Torej lahko uporablja DX11 API, ne more pa uporabljat DX11 feature-jev ala tesselation.
DirectX ima po novem feature level-e (DX10 je polomil kompatibilnost za nazaj, DX11 je prinesel feature level-e nazaj do prvih DX9 GPU-jev). Link na MSDN zgoraj opisuje vse feature-je, ki jih zahteva feature level 11.1. Fermi, kot je že bilo ugotovljeno, podpira večino tega. Ne podpira pa vsega torej ni in ne more bit feature level 11.1. Kepler podpira vse in je feature level 11.1.
Zdej, če si frajer, lahko to dost hiro preveriš tako da na Windows 8 preview poženeš dxdiag in ti bo točno povedal katere feature level-e podpira driver/GPU.
Če si še večji frajer, lahko napišeš 20 vrstic C++ kode in preveriš kaj se zgodi, ko zahtevaš izključno 11.1 feature level.
Seveda pa driver mora znat delat z DX 11.1 API-jem, ker je cel Metro interface zgrajen okrog tega! Isto delajo tudi igre. Na PC-ju je danes praktično vedno v igri samo en API (trenutno DirectX 11, kmalu DirectX 11.1). Ne uporablja se en API (DX10) recimo za GeForce 8800 in drug API (DX11) za GTX 580. V obeh primerih se uporablja isti API (DX11), ista koda, samo v primeru Radeon 5870 (če smo že v Radeon temi) mora biti igra pripravljena na feature level 10.0 (ali 10.1). Torej lahko uporablja DX11 API, ne more pa uporabljat DX11 feature-jev ala tesselation.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nvidia Geforce GTX 7xx (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Strojna oprema | 126978 (101990) | Pro_moted |
⊘ | Nvidia vs AMD,Gtx 470/570 vs 6970/50HD+Novice (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Strojna oprema | 85349 (79664) | bluefish |