Forum » Navijanje » C(++), pasca, java.....l
C(++), pasca, java.....l
teac ::
No, ker sem tudi sam programer, me zanima, kakšna orodja oz. programe uporabljate tudi drugi za ustvarjanje, če lahko temu tako rečem, mojstrovin. Povej svoje mnenje, kateri programski jezik se ti zdi najbolj dovršen v tem trenutku (sintaksa...).
Sam uporabljam C++ in mislim, da je težki, vendar z njim imaš osnovo za vse ostale jezike.
Sam uporabljam C++ in mislim, da je težki, vendar z njim imaš osnovo za vse ostale jezike.
Cr00k ::
hja jst nism se taprau programer :))...drugace se pa u soli ucimo c++, pascal sem ze dal skoz...delphi me je razocaru...jave se se nism dotaknu...visual basic sem neki (pou ure) slatu...to je pa tut use :)...najbojl dovrsen se mi pa zdi pascal 7.0 :))))))....
YouR MaMa ::
najboljse je zacet na pascalu .. da dobis tisto osnovo ..
drugace pa se meni zdi najboljsi C .. z njim lahko programiras se v drugih OS-ih ....
btw .. mislim, da ta tema ne spada pod overclockanje .. drugic malo bolj premisli ..
drugace pa se meni zdi najboljsi C .. z njim lahko programiras se v drugih OS-ih ....
btw .. mislim, da ta tema ne spada pod overclockanje .. drugic malo bolj premisli ..
Alec999 ::
Visual C++ 6.0 & DirektX 7.0 SDK
drgac pa za pod DOS-om DJGPP & Allegro .. modri uzitek ;)
drgac pa za pod DOS-om DJGPP & Allegro .. modri uzitek ;)
Tr0n ::
Vse je treba probat. Osebno sem zacel z basicom v osnovni soli, nato pascal, c, visual c, delphi (zelo dober programski jezik), java, asp, php,...
kuntek ::
Zakaj pa to vprašuješ v Overclockanju. temu je namenjen poseben oddelek, ki se imenuje Programiranje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Programski jezik za 13 letnika - NA NOVO? (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 17477 (13922) | blackbfm |
» | Nekaj o programiranju (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 5660 (4800) | alesrosina |
» | Kje zaceti ?Oddelek: Programiranje | 2297 (1996) | Blond |