» »

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Temo vidijo: vsi
««
20 / 38
»»

Utk ::

Zakaj se pa nihče ne vozi iz Celja v Ljubljano v službo vsak dan s kolesom, če je kolo the ultimate travel machine?
Celo v Ljubljani si z avtom v 90% primerih hitrejši od vsega drugega, kaj šele drugje, kjer niti ni take gužve. Če se tebi zdi, da si kak odsek hitrejši s kolesom, še ne pomeni, da je to res od starta do cilja.

energetik ::

Utk je izjavil:

Zakaj se pa nihče ne vozi iz Celja v Ljubljano v službo vsak dan s kolesom, če je kolo the ultimate travel machine?
Zaradi voznikov avtov in tovornjakov, ki bi te najraje zgazili.

first_line ::

Utk je izjavil:

Zakaj se pa nihče ne vozi iz Celja v Ljubljano v službo vsak dan s kolesom, če je kolo the ultimate travel machine?
Celo v Ljubljani si z avtom v 90% primerih hitrejši od vsega drugega, kaj šele drugje, kjer niti ni take gužve. Če se tebi zdi, da si kak odsek hitrejši s kolesom, še ne pomeni, da je to res od starta do cilja.


Če bi bil ti vsaj 1% jypeta bi bil s kolesom prej kot z avtom!

garamond ::

Truga je izjavil:

first_line je izjavil:

Ja, namen cest mi je jasen. Samo vam, dragi kolesarji, očitno ni.
Ceste so predvsem za hodit gor. Vse ostalo je prislo kasneje, tako kolesa kot avti.

To je problem, ki se sicer vleče že tisočletja. Kaj tisočletja, še dalj! Vse skupaj pa se je začelo zelo nedolžno s kakšnimi kamelami in konji. Neznansko zoprno za pešce, res. Včasih si se lahko usedel sredi steze in mirno pojedel svoj obrok malinic, ampak s prihodom jezdecev se je vse spremenilo.

Problem se je samo še poglobil z uporabo močnejših, večjih, nasilnejših, groznih sredstvih. Slonih. Sploh če so bili moškega spola, te so uporabili tudi v vojnah. Sicer ne vem ampak sumim, da so bili pešci v vojni situaciji močno zapostavljeni nekomu z bistveno boljšim transportnim sredstvom. Boljšim v relativnem pomenu, kajti uporaba slona za prevoz ima seveda vrsto drugih negativnih učinkov.



Kakor se čudno sliši, se je v zgodovinskem kolesju človeškega transporta situacija samo še bolj ostrila. Čeprav nekoč definitivno popolna last peščev, se je na natrpanih ulicah Londona znašlo čedalje več kočij, ki so bile vzrok za čedalje več kripljov. V nevarnosti so bili vsi, posebno pa pijanci z nezanesljivim korakom in namenom.

Zdaj se bo šlišalo še bolj čudno in skoraj nemogoče, ampak situacija se je s prihodom kapitalizma in avtomobilov še nadalje zaostrila. Je pa situacija malo bolj kompleksna, zdaj na cesti niso najbolj pomembni tisti z največjo fizično močjo ampak skupina, ki ima največ sredstev za lobiranje lastnih pravic.

Limit-sky ::

Tole pa verjamem. Da si s kolesom hitrejši kot s slonom. :))
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

jype ::

garamond> Je pa situacija malo bolj kompleksna, zdaj na cesti niso najbolj pomembni tisti z največjo fizično močjo ampak skupina, ki ima največ sredstev za lobiranje lastnih pravic.

V ZDA praviloma vozniki, na Danskem biciklisti, v Nemčiji pešci!

Pri nas pa idioti!

fr4nc ::

Utk je izjavil:

Zakaj se pa nihče ne vozi iz Celja v Ljubljano v službo vsak dan s kolesom, če je kolo the ultimate travel machine?
Celo v Ljubljani si z avtom v 90% primerih hitrejši od vsega drugega, kaj šele drugje, kjer niti ni take gužve. Če se tebi zdi, da si kak odsek hitrejši s kolesom, še ne pomeni, da je to res od starta do cilja.

To je druga stvar... če si prebral vse poje poste v tej temi sem pisal o relacijah do 10km...

1. zato, ker tukaj res vzame preveč časa - če bi dan imel 50ur in bi delali le 8ur bi se jih verjteno kaj našlo - nažalost nas čas najbolj "omejuje"
2. ni ga "junaka", ki bi bil kar tako sposoben (brez "vadbe")
3. nauči se brat/razumevat, saj sem napisal po velikih mestih (kjer mogoče pride le LJ v poštev) in ne MED "velikimi" mesti kot si ti razumel

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Utk ::

Se pravi:
1. kolesarjenje je počasno
2. veliko ljudi fizično ne more kolesarit, vsaj ne dovolj, da bi bilo za njih to uporabno
3. v Sloveniji je to uporabno samo v Ljubljani, pa še tam jaz pravim, da na splošno ni hitrejše od avta. Tudi v Ljubljani ceste niso namenjene kolesarjem, če bi bile, bi bile čisto drugače načrtovane.
Ceste so pa po celi Sloveniji, ne samo v Ljubljani. Tiste, ki so namenjene komu drugemu so označene in komot dobi vsak 500 evrov kazni, ki zapelje gor z avtom.

jype ::

Utk> 1. kolesarjenje je počasno

Drži, a je kljub vsemu najhitrejše, z izjemo prevoza z rešilcem.

Utk> 2. veliko ljudi fizično ne more kolesarit, vsaj ne dovolj, da bi bilo za njih to uporabno

To je posledica, ne vzrok.

Utk> 3. v Sloveniji je to uporabno samo v Ljubljani, pa še tam jaz pravim, da na splošno ni hitrejše od avta.

Ja, nisi dovolj dobro meril.

Utk> Tudi v Ljubljani ceste niso namenjene kolesarjem, če bi bile, bi bile čisto drugače načrtovane.

Saj so! (Drugače načrtovane.)

fr4nc ::

Utk je izjavil:

Se pravi:
1. kolesarjenje je počasno
2. veliko ljudi fizično ne more kolesarit, vsaj ne dovolj, da bi bilo za njih to uporabno
3. v Sloveniji je to uporabno samo v Ljubljani, pa še tam jaz pravim, da na splošno ni hitrejše od avta. Tudi v Ljubljani ceste niso namenjene kolesarjem, če bi bile, bi bile čisto drugače načrtovane.
Ceste so pa po celi Sloveniji, ne samo v Ljubljani. Tiste, ki so namenjene komu drugemu so označene in komot dobi vsak 500 evrov kazni, ki zapelje gor z avtom.

1. Odvisno od relacije - ciljam na kaj takega:
2. Ti ljudje so si dejansko sami krivi za to - dobro nekaj je res v genih, ampak poznam tudi ljudi s 100+ kg in so "super" kolesarji - s trudom se da doseči (popolnoma) vse
3. Da dejansko samo v Ljubljani, čeprav tudi MB in CE bi bilo - odvisno pač od točke starta in cilja poti

BTW: Kolesarjev je/bo vedno več - to mora biti naš skupen cilj IMO.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

energetik ::

V LJ si hitrejši z biciklom:
1. v okolici centra do recimo 2km ko ni gneče,
2. Do obvoznice in še dlje v prometnih konicah.

Sicer si logično hitrejši z avtom, recimo če greš iz centra v Šentvid v nedeljo dopoldne.

Če bi šel pa jaz v službo z avtom (1km), pa bi porabil parkrat več časa, kot s kolesom. Medtem, ko bi se z avtom spravil iz ulice na Slovensko v prometni konici, sem s kolesom že v službi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

Jaz imam s kolesom 10km in 20 minut daleč.

Z avtomobilom imam od sedmih do desetih dopoldan in od štirih do sedmih popoldan skozi mesto 10km in 25 minut, po obvoznici pa 17km in 23 minut.

Kadar je vreme neugodno in je promet gostejši se čas za avtomobil podaljša tudi do 40 minut, na biciklu pa po snegu in ledu tja do 28 minut.

thramos ::

Kar je sicer res, ampak ob takšnih hitrostih se tveganje, da se na primer spregleda kakšno rampo drastično poveča.

fr4nc ::

thramos je izjavil:

Kar je sicer res, ampak ob takšnih hitrostih se tveganje, da se na primer spregleda kakšno rampo drastično poveča.

10km... 20min - to je povprečna hitrost 30km/h.

Kolikor se potem spregleda v avtih, ki vozijo hitreje, aia točno - počasnejši so 8-O?

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

driver_x ::

Utk je izjavil:

Celo v Ljubljani si z avtom v 90% primerih hitrejši od vsega drugega, kaj šele drugje, kjer niti ni take gužve


Hitrejši si samo, če imaš zagotovljeno parkirno mesto.

Sicer pa ne vem kaj tukaj trolate. Ceste so namenjene kolesarjem prav toliko, kakor avtomobilistom, kamijonistom, motoristom in ostalim. Ali tudi na tovornjakarskih forumih težite kamijonarjem, da naj se speljejo s cest? Če vas kolesarjenje ne zanima, potem pojdite raje početi kaj bolj pametnega in pustite to debato kolesarjem, saj je očitno, da imate preveč prostega časa ali preveč frustracij, mogoče celo obojega.

jype ::

thramos> Kar je sicer res, ampak ob takšnih hitrostih se tveganje, da se na primer spregleda kakšno rampo drastično poveča.

Rampo sem spregledal pri hitrosti nad 35 km/h (v trenutku trka še vedno 31 km/h), pa še v tem primeru zaradi kombinacije manevriranja po razdrapani cesti in preteklih izkušenj, ko sem redno obiskoval tisti prostor in je bila rampa ves čas dvignjena, ker je bila v okvari (in je bil namesto kitajske restavracije tam še Buf).

Pa še neugodne razmere, kot so napačne označbe, polno parkirišče, zasenčenost, talne označbe in fasada iz belih črt, kar je zapornico naredilo še manj izstopajočo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Limit-sky ::

Opozarjamo vse lastnike hiš, da si fasado prebarvajo v zeleno. Sonce, da si ne bi upalo še kdaj posijati slučajno... Pa da ne bi slučajno kdo mislil, da bo parkirni prostor zaseden. To je vrhunec... In da zraven namesto kitajske dajo še Buf? A so zmešani? Pa luknjasta cesta? V kaki državi to živimo?
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

bluefish ::

Ne vem no. Zdajle še enkrat gledam posnetek in zavoro zagrabiš šele osmo sekundo posnetka, malce za tem:

...

Sicer težko presoditi vse razmere, pa vseeno je reakcija malo pozna.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

jype ::

fr4nc> Kolikor se potem spregleda v avtih, ki vozijo hitreje, aia točno - počasnejši so 8-O?

Ravno danes sem tule ustavil:



K sreči kljub voznikovemu čakanju nisem zapeljal mimo po kolesarski stezi, temveč sem ustavil in počakal, v tem trenutku pa je zaradi verižnega trka vozilo, ki je zavijalo, odneslo preko kolesarske steze (in bi ga skozi mene, če bi peljal naprej):



In potem je tisti, ki ni vzdrževal ustrezne varnostne razdalje, še sam zavil preko kolesarske steze, da sem se moral umakniti vzvratno, ker me očitno ni videl:



bluefish> Sicer težko presoditi vse razmere, pa vseeno je reakcija malo pozna.

Spuščeno zapornico sm uzrl ko sem bil v zraku nad robnikom pred rampo, ki sem ga preskočil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

driver_x ::

Ta jypetova rampa je pa za nekatere očitno hujša od gospodarske krize. Mogoče bi jo lahko Borut Pahor popravil v okviru svoje predvolilne kampanije.

jype ::

Rampa je že popravljena.

driver_x ::

A jo je Pahor?

thramos ::

Vem vem, splet okoliščin. Samo pravim, da bi se ob bolj varni hitrosti kolesarjenja (v mestu) verjetno drugače končalo.

jype ::

Zagotovo. Hitrost ubija, ali pa pusti vsaj podplutbe:

Utk ::

driver_x je izjavil:

Če vas kolesarjenje ne zanima, potem pojdite raje početi kaj bolj pametnega in pustite to debato kolesarjem, saj je očitno, da imate preveč prostega časa ali preveč frustracij, mogoče celo obojega.

O ne ne ne, naš jurček kolesarček je uničil že ogromno tem o prometu z avti, ne vem zakaj bi kolesarski temi prizanesli s trolanjem.

Ne vem pa kako imaš lahko v mestu povprečno hitrost na kolesu 30 km/h. To ni mesto. Potem lahko tudi jaz napišem, da se z avtom vozim v službo 16 km daleč in pridem v 15 minutah, pa premagaj to s kolesom.

jype ::

Utk> Ne vem pa kako imaš lahko v mestu povprečno hitrost na kolesu 30 km/h. To ni mesto.

Hm?

http://app.strava.com/activities/113067...

Kateri del poti pa ni po mestu?

driver_x ::

Za druge teme ne vem, ker spremljam samo tiste, ki me zanimajo. In v tej temi ste s svojimi butastimi izjavami dosti bolj moteči, kakor vsi kolesarji skupaj v prometu

fr4nc ::

jype je izjavil:

Utk> Ne vem pa kako imaš lahko v mestu povprečno hitrost na kolesu 30 km/h. To ni mesto.

Hm?

http://app.strava.com/activities/113067...

Kateri del poti pa ni po mestu?

V bistvu maš povprečno še več kot 33 km/h ;).

Lepo... kolk delaš na leto? 5k km?

Lp

driver_x je izjavil:

Za druge teme ne vem, ker spremljam samo tiste, ki me zanimajo. In v tej temi ste s svojimi butastimi izjavami dosti bolj moteči, kakor vsi kolesarji skupaj v prometu

Res je... :'(
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fr4nc ()

jype ::

fr4nc> Lepo... kolk delaš na leto? 5k km?

Voženj v službo je približno 5k na leto, potem je pa še rekreacija, ki je še okoli 3-5k na leto odkar mamo otroke pri hiši.

Utk ::

jype, glede na tvoje upoštevanje semaforjev, kolesarskih poti in ramp, boš vožnjo čez Zaloško težko komu prodal pod mestno vožnjo.

fr4nc ::

jype je izjavil:

fr4nc> Lepo... kolk delaš na leto? 5k km?

Voženj v službo je približno 5k na leto, potem je pa še rekreacija, ki je še okoli 3-5k na leto odkar mamo otroke pri hiši.

Aha. Torej v bistvu živim s kolesom - superca.

Jaz pa moram drugo leto prej začeti, da malo "nabijem" svojo kilometrino.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

jype ::

Utk> jype, glede na tvoje upoštevanje semaforjev, kolesarskih poti in ramp, boš vožnjo čez Zaloško težko komu prodal pod mestno vožnjo.

Hočeš reči, da v bistvu ni mestna vožnja, je zgolj vožnja po mestu? Tudi dobro.

Senitel ::

energetik je izjavil:

V LJ si hitrejši z biciklom:
1. v okolici centra do recimo 2km ko ni gneče,
2. Do obvoznice in še dlje v prometnih konicah.

Sicer si logično hitrejši z avtom, recimo če greš iz centra v Šentvid v nedeljo dopoldne.

Če bi šel pa jaz v službo z avtom (1km), pa bi porabil parkrat več časa, kot s kolesom. Medtem, ko bi se z avtom spravil iz ulice na Slovensko v prometni konici, sem s kolesom že v službi.

Samo za info: jaz imam malo čez 29km do službe. S kolesom pridem ene 10 minut počasneje kot z avtom. Za nazaj je mal druga zgodba (jebat ga, sem na hribu doma).

LuiIII ::

Sam sem imel redno povprečno hitrost tudi do 40km/h na relaciji Šentvid - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo. Pač ko naštudiraš vse smaforje in ko vozoziš na kritičnih mestih po cesti in ne po kolesarski stezi, se da tako hitro priti. Seveda je to bilo 10+ let nazaj, ko ni bilo take gneče na kolesarskih stezah. In ja vedno sem prišel dobro prešvican in ja, bilo je verjetno tudi nevarno.

Truga ::

Senitel je izjavil:

energetik je izjavil:

V LJ si hitrejši z biciklom:
1. v okolici centra do recimo 2km ko ni gneče,
2. Do obvoznice in še dlje v prometnih konicah.

Sicer si logično hitrejši z avtom, recimo če greš iz centra v Šentvid v nedeljo dopoldne.

Če bi šel pa jaz v službo z avtom (1km), pa bi porabil parkrat več časa, kot s kolesom. Medtem, ko bi se z avtom spravil iz ulice na Slovensko v prometni konici, sem s kolesom že v službi.

Samo za info: jaz imam malo čez 29km do službe. S kolesom pridem ene 10 minut počasneje kot z avtom. Za nazaj je mal druga zgodba (jebat ga, sem na hribu doma).

To je idealno. Ce dost zaleta naberes na hribu prides do sluzbe popolnoma nepresvican, za nazaj mas pa super za kvihtat. :D

first_line ::

LuiIII je izjavil:

Sam sem imel redno povprečno hitrost tudi do 40km/h na relaciji Šentvid - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo. Pač ko naštudiraš vse smaforje in ko vozoziš na kritičnih mestih po cesti in ne po kolesarski stezi, se da tako hitro priti. Seveda je to bilo 10+ let nazaj, ko ni bilo take gneče na kolesarskih stezah. In ja vedno sem prišel dobro prešvican in ja, bilo je verjetno tudi nevarno.


Jao sine, pa ti nam prav dajaš municijo.

Jaz z avtom, tudi ko so zastoji in gneča, ne vozim po pločnikih in kolesarski stezi. In potem smo vozniki avtomobilov R?

_IKE_ ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj se pa nihče ne vozi iz Celja v Ljubljano v službo vsak dan s kolesom, če je kolo the ultimate travel machine?
Zaradi voznikov avtov in tovornjakov, ki bi te najraje zgazili.


Stara cesta v lj - ce ima zelo prometa po otvoritvi AC....


bluefish je izjavil:

Ne vem no. Zdajle še enkrat gledam posnetek in zavoro zagrabiš šele osmo sekundo posnetka, malce za tem:

...

Sicer težko presoditi vse razmere, pa vseeno je reakcija malo pozna.



Kako pa to? A ni hipi nadčlovek z refleksi in telesno pripravljenostjo pred katero je strah celo specialce ...To je namreč v tej temi veselo pisaril ..

Utk je izjavil:


O ne ne ne, naš jurček kolesarček je uničil že ogromno tem o prometu z avti, ne vem zakaj bi kolesarski temi prizanesli s trolanjem.


paypack is bitch ....

jype ::

first_line> Jaz z avtom, tudi ko so zastoji in gneča, ne vozim po pločnikih in kolesarski stezi.

Ti morda ne, tvoji pajdaši vozniki pa precej!



_IKE_> paypack is bitch ....

Nice pack!

_IKE_> Kako pa to? A ni hipi nadčlovek z refleksi in telesno pripravljenostjo pred katero je strah celo specialce ...To je namreč v tej temi veselo pisaril ..

Ja, saj sem. Rampo sem odlomil z golimi rokami! A nisi prebral teme?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

LuiIII ::

Ja pravzaprav bi bil R, če bi z avtom vozil po kolesarski stezi. Obratno pa seveda ni res. Kolesar lahko vozi po cesti. Ne sme voziti samo tam kjer je to izrecno prepovedano in na cestah rezerviranih za motorni promet ter AC. Sam sem šel tudi kakšno AC odpeljat, ko še ni bila odprta npr. Podutik - Šentvid.
Sej se tudi sam kdaj hudujem, ko prehitevam "počasnega" kolesarja (40km/h) na Celovški, a se hitro potolažim, da sem sam tudi kdaj pa kdaj takole peljal. Se je pa tudi dogajalo, da zaradi prometa nisem mogel peljati hitreje ker je šlo prepočasi.
Aja pa nisem sine, ker bi ti, vsaj glede na slog pisanja (pod dvajset, right?), bil lahko mirno ata.

_IKE_ ::

jype je izjavil:


Ja, saj sem. Rampo sem odlomil z golimi rokami! A nisi prebral teme?


Nadčlovek bi v tvojem primeru naredil trojni salto z vijakom peko rampe in drugi strani pristal na kolesu ter se požvižgavajoč odpeljal naprej, tebe pa je na tla poslala boga rampa ki nima več kot dve kile ....

Kdaj pa kdaj pa ne škodi da dobiš malo stika z realnostjo....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

garamond ::

LuiIII je izjavil:

Kolesar lahko vozi po cesti. Ne sme voziti samo tam kjer je to izrecno prepovedano in na cestah rezerviranih za motorni promet ter AC.

Če je zraven kolesarska steza, ne sme voziti po drugih pasovih.

DOOM_er ::

lahko, če smatraš da ni varna za vožnjo, načeloma policaji ne težijo zaradi tega.
Robots will steal your job. But that's OK

garamond ::

DOOM_er je izjavil:

lahko, če smatraš da ni varna za vožnjo, načeloma policaji ne težijo zaradi tega.

Lahko pelješ zraven kolesarske steze, ampak samo če "ni prevozna" (citat iz zakona).

ahac ::

S tem, da je pri nas tko, da še nove kolesarske skoraj niso prevozne. Recimo v Trzinu so na novo naredil eno orenk sranje namesto kolesarske steze. Pri vsakem uvozu strmo dol in spet strmo gor...
Se vidi, da tisti, ki to načrtujejo, svojih debelih riti nikoli ne spravijo na kolo... iz Audija pa kolesarska sigurno fajn zgleda, ja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

mr1two ::

Jp, te famozne skakalnice so tudi po Ljubljani precej pogoste. Jbg, če se mi mudi, peljem po cesti, če ne pa mal treniram požiranje neravnin :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

_IKE_> Nadčlovek bi v tvojem primeru naredil trojni salto z vijakom peko rampe in drugi strani pristal na kolesu ter se požvižgavajoč odpeljal naprej, tebe pa je na tla poslala boga rampa ki nima več kot dve kile ....

Sem razmišljal o tej možnosti, pa bi mi potem rekli, da sem pussy, tega pa ne bi prenesel.

energetik ::

garamond je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

lahko, če smatraš da ni varna za vožnjo, načeloma policaji ne težijo zaradi tega.

Lahko pelješ zraven kolesarske steze, ampak samo če "ni prevozna" (citat iz zakona).
No, potem se v LJ lahko mirno pelješ vsaj mimo 1/2 kolesarskih. Razen če misliš, da je steza posejana s količki prevozna. Ali pa če se morebiti lahko kdo pelje _skozi_ avtobusno postajo, ki je postavljena na kolesarski. Lahko pa bi še in še našteval. Enkrat bom vzel fotkič in situacije poslikal.

ttommy ::

A je dobra mešanica za 1 bidon za po vročini: pol čajne žličke soli, 3/4 čajne žličke citronske kisline, 1 velika žlica in pol medu ter voda?
Gamer

mr1two ::

Če ti je to okusna pijača, potem da, je dobro :).

Jaz si zadnje čase razstopim kakšno šumečko magnezija ali pa nek multivitamin + eno konkretno čajno žlico cedevite fliknem notr. Ko tega zmanjka pa odvisno kje se ustavim. Zadnč sm vzel gatorade pomaranča na omv-ju, ker je bil malo dražji od pol litra vode + eno izotonik vodo(itak je BS, ampak je bil vsaj okus ok)- ponavadi zmešam nek sok+vodo z okusom ali brez. Dans sm fliknil notr multisolo in za fantasy al simphony al neki podobnga. Blo je presladko.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> Nadčlovek bi v tvojem primeru naredil trojni salto z vijakom peko rampe in drugi strani pristal na kolesu ter se požvižgavajoč odpeljal naprej, tebe pa je na tla poslala boga rampa ki nima več kot dve kile ....

Sem razmišljal o tej možnosti, pa bi mi potem rekli, da sem pussy, tega pa ne bi prenesel.


Sam resno ....2 kilska rampa te podre revček ........

Kolega je sredi noči pri vožnji z bmx-om zlomil rampo ko se čez eno parkirišče peljal Rampe sploh ni videl, ko je začutil da je nekaj zadel. Par metrov naprej se je ustavil in šel nazaj pogledat kaj je zadel . Pa videl da rampa leži na tleh, skomignil z rameni in se odpeljal naprej ... brez valjanja po tleh tako ti.....
««
20 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222785 (15612) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552648 (45937) BigWhale

Več podobnih tem