Forum » Šport » Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.
Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.
Temo vidijo: vsi
jype ::
_IKE_> a to je posnetek kjer pelje čez več rdečih luči ...
Na semaforje se v Ljubljani ne moreš ozirat, če nisi v tono težki jekleni kletki. Je prenevarno.
Loocas> Point tega je? Da če drugi kršijo predpise, jih lahko tudi ti? Prav.
Point tega je, da moraš poiskati člen v zakonu, ki predpisuje, da mora kolesar voziti največ 20km/h.
_IKE_> So rare ? Aha, torej če kolesarji kdaj pa kdaj koga ubijejo zaradi svoje vožnje to pa že ni nič takega....
Tako je. Tudi za jadralno padalstvo ni posebne zakonodaje, čeprav je že bilo nekaj smrtnih žrtev na tleh.
_IKE_> Zakaj ne?
Ker se tudi med avtomobilisti najde kdo, ki rad posluša acid jazz, pa tega ni treba posebej omenjat.
Na semaforje se v Ljubljani ne moreš ozirat, če nisi v tono težki jekleni kletki. Je prenevarno.
Loocas> Point tega je? Da če drugi kršijo predpise, jih lahko tudi ti? Prav.
Point tega je, da moraš poiskati člen v zakonu, ki predpisuje, da mora kolesar voziti največ 20km/h.
_IKE_> So rare ? Aha, torej če kolesarji kdaj pa kdaj koga ubijejo zaradi svoje vožnje to pa že ni nič takega....
Tako je. Tudi za jadralno padalstvo ni posebne zakonodaje, čeprav je že bilo nekaj smrtnih žrtev na tleh.
_IKE_> Zakaj ne?
Ker se tudi med avtomobilisti najde kdo, ki rad posluša acid jazz, pa tega ni treba posebej omenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mr1two ::
@fr4nc
Kolo je tole: grand canyon 6.0, gor sem pa za na cesto namontiral Schwalbe Marathon 26x1.5. Solidne gume, sam enkrat me je usralo, ko mi je sprednja spustila. Še dobro, da ni bil zdrs hipen.
Kolo je tole: grand canyon 6.0, gor sem pa za na cesto namontiral Schwalbe Marathon 26x1.5. Solidne gume, sam enkrat me je usralo, ko mi je sprednja spustila. Še dobro, da ni bil zdrs hipen.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Loocas ::
Point tega je, da moraš poiskati člen v zakonu, ki predpisuje, da mora kolesar voziti največ 20km/h.
Point tega je, da sploh ne veš, kakšne so hitrostne omejitve na kolesarski stezi. Bog se te usmili.
fr4nc ::
@fr4nc
Kolo je tole: grand canyon 6.0, gor sem pa za na cesto namontiral Schwalbe Marathon 26x1.5. Solidne gume, sam enkrat me je usralo, ko mi je sprednja spustila. Še dobro, da ni bil zdrs hipen.
Aha... potem dejansko gume naredijo svoje, saj je 29km/h je kar lepa povprečna hitrost IMO.
Koliko je drugače težko celotno kolo? 10kg - manj, več?
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
Loocas ::
http://www.polet.si/maratonec/po-kolesa...
...Slušalke z glasbo v ušesih niso priporočljive, ker potem ne slišiš tistega, ki te poskuša prehitevati. Prehitevanja pa je veliko, ker je tudi veliko hitrejših kolesarjev. Najvišja dovoljena hitrost na stezi je 20 km na uro, upoštevajte te omejitve. Ne sekajte ovinkov in bodite pozorni na stranske gozdne poti. Kolesarske steze so narejene predvsem za panoramsko, družinsko, izletniško kolesarjenje, zato dirkači raje dirkajte po prometnicah. ...
...Slušalke z glasbo v ušesih niso priporočljive, ker potem ne slišiš tistega, ki te poskuša prehitevati. Prehitevanja pa je veliko, ker je tudi veliko hitrejših kolesarjev. Najvišja dovoljena hitrost na stezi je 20 km na uro, upoštevajte te omejitve. Ne sekajte ovinkov in bodite pozorni na stranske gozdne poti. Kolesarske steze so narejene predvsem za panoramsko, družinsko, izletniško kolesarjenje, zato dirkači raje dirkajte po prometnicah. ...
fr4nc ::
Point tega je, da sploh ne veš, kakšne so hitrostne omejitve na kolesarski stezi.
Še dobro, da so radarji na vsakih 500m na stezah...
Marsikdo je po avtocesti pelje tudi čez 200km/h pa kaj? Če ga ne dobijo ni nič...
"THIS IS A FACT AND REAL LIFE" by Fr4nc
Lp
...Slušalke z glasbo v ušesih niso priporočljive, ker potem ne slišiš tistega, ki te poskuša prehitevati.
Glede na to muzko se da marskikaj rečti tudi na vozniki avtomobilov s dodatnimi ojačevalci ipd.... sicer je dandanes že v serijskem avtu hud zvok in nekateri dejansko ne slišijo intervencijskih vozil za seboj, dokler ne začnejo trobit... tukaj se dogaja resnična škoda, ker so včasih sekunde res pomembne!
Sam ko kolesarim ne poslušam muzike - pač uživam v naravi, ampak dobro nisem ravno proti v primeru, da je kolesar vseeno pozoren na dogajanje za seboj.
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fr4nc ()
jype ::
Loocas citira neko spletno stran> Najvišja dovoljena hitrost na stezi je 20 km na uro, upoštevajte te omejitve.
http://bou.si/rest/omejitve.html
Moja stran ima manj polomljen HTML, zato je zagotovo pravilnejša.
(Point tega je, da še vedno čakamo na člen trenutno veljavnega ZPrCp, v katerem je taka omejitev podana.)
http://bou.si/rest/omejitve.html
Moja stran ima manj polomljen HTML, zato je zagotovo pravilnejša.
(Point tega je, da še vedno čakamo na člen trenutno veljavnega ZPrCp, v katerem je taka omejitev podana.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mr1two ::
fr4nc: s temi gumami, pumpo in polnim bidonom ima cca 12 kg, ampak ga nisem tehtal.
Na žalost prehitevam samo dedke in raznorazne ljudi, ki se kvečjemu kam transportirajo. Srečam pa dosti nasproti vozečih kolesarjev, to pa :). Pa 1500 sm na kolesu obrnil, odkar ga imam.
Na žalost prehitevam samo dedke in raznorazne ljudi, ki se kvečjemu kam transportirajo. Srečam pa dosti nasproti vozečih kolesarjev, to pa :). Pa 1500 sm na kolesu obrnil, odkar ga imam.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Loocas ::
V videu, ki si ga podal, evidentno voziš prehitro po kolesarski strezi in prečkaš cesto pri rdeči luči. Zraven pa še moraliziraš. Žalostno...
Najbolje, da vprašaš na policijsko postajo glede omejitve in člena, kje to piše. Jaz ti ga ne bom iskal.
Najbolje, da vprašaš na policijsko postajo glede omejitve in člena, kje to piše. Jaz ti ga ne bom iskal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loocas ()
ttommy ::
Jaz sem pa šel danes spet na Pohorje do Ribniške koče, pa sploh nimam gorskih kilometrov. Kriza navzgor, samo je šlo:
18.8.2012: Do Ribniške koče in nazaj( gorsko kolesarjenje z gorskimi gumami)
Razdalja: 40.18Km, Čas: 2uri 41min, Povprečna hitrost: 14.9Km/h, Maksimalna: 63.4Km/h ( Po števcu, Endomondo mi kaže max hitrost 60.2 km/h)
Nadmorska od mene- 497m pa do 1598 metrov.
Bicikel star 8 let. Ne preveč dober za take podvige. Se veriga snema s tamalega zobnika (najnižjega).
Je pa spust s Kop proti dolini nekaj neprecenljivega....
Ne dolgo nazaj je v enem videu policaj povedal, da hitrost na kolesarskih stezah ni več omejena na 25 km/h, ampak jo mora kolesar prilagoditi razmeram, oziroma svojim sposobnostim.
18.8.2012: Do Ribniške koče in nazaj( gorsko kolesarjenje z gorskimi gumami)
Razdalja: 40.18Km, Čas: 2uri 41min, Povprečna hitrost: 14.9Km/h, Maksimalna: 63.4Km/h ( Po števcu, Endomondo mi kaže max hitrost 60.2 km/h)
Nadmorska od mene- 497m pa do 1598 metrov.
Bicikel star 8 let. Ne preveč dober za take podvige. Se veriga snema s tamalega zobnika (najnižjega).
Je pa spust s Kop proti dolini nekaj neprecenljivega....
Ne dolgo nazaj je v enem videu policaj povedal, da hitrost na kolesarskih stezah ni več omejena na 25 km/h, ampak jo mora kolesar prilagoditi razmeram, oziroma svojim sposobnostim.
Gamer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ttommy ()
jype ::
Loocas> Najbolje, da vprašaš na policijsko postajo glede omejitve in člena, kje to piše. Jaz ti ga ne bom iskal.
Naj bo:
Policist pravi, da omejitev za kolesarje ne obstaja:
http://www.siol.net/sportal/kolesarstvo...
V trenutno veljavnem zakonu omejitev za kolesarje, razen v primeru da kolo poganja pomožni motor in mora zato hitrost biti konstrukcijsko omejena na 25 km/h, ne obstaja:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Naj bo:
Policist pravi, da omejitev za kolesarje ne obstaja:
http://www.siol.net/sportal/kolesarstvo...
V trenutno veljavnem zakonu omejitev za kolesarje, razen v primeru da kolo poganja pomožni motor in mora zato hitrost biti konstrukcijsko omejena na 25 km/h, ne obstaja:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Loocas ::
http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Kako hitro smemo voziti kolesarji?
Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Očitno hitrost nisi prilagodil, saj rdeče luči sploh nisi opazil...
Kako hitro smemo voziti kolesarji?
Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Očitno hitrost nisi prilagodil, saj rdeče luči sploh nisi opazil...
jype ::
Loocas> Očitno hitrost nisi prilagodil, saj rdeče luči sploh nisi opazil...
Lepo sem pokazal, kako na semaforju gori zelena luč. Ker je križišče pregledno, sem pokvarjen semafor ignoriral (sicer bi se ustavil tudi če bi na semaforju gorela zelena luč).
Lepo sem pokazal, kako na semaforju gori zelena luč. Ker je križišče pregledno, sem pokvarjen semafor ignoriral (sicer bi se ustavil tudi če bi na semaforju gorela zelena luč).
Loocas ::
1. na tem linku, kjer policist razlaga o omejitvah, pove, da 25kmh ne velja od 1.7.2012 naprej. Tvoj video je bil na YT dan maja 2012, torej bi moral upoštevat omejitev 25kmh.
2. Semafor ni bil prav nič pokvarjen, ampak se je v času tvojega prihoda v križišče prižgala že rdeča luč. Pa tudi, če bi bil pokvarjen, bi se moral ustaviti, ne glede na druge okoliščine.
2. Semafor ni bil prav nič pokvarjen, ampak se je v času tvojega prihoda v križišče prižgala že rdeča luč. Pa tudi, če bi bil pokvarjen, bi se moral ustaviti, ne glede na druge okoliščine.
jype ::
Loocas> 1. na tem linku, kjer policist razlaga o omejitvah, pove, da 25kmh ne velja od 1.7.2012 naprej. Tvoj video je bil na YT dan maja 2012, torej bi moral upoštevat omejitev 25kmh.
Sorry, narobe: Ta zakon začne veljati 1. aprila 2011, uporabljati pa se začne 1. julija 2011.
Loocas> 2. Semafor ni bil prav nič pokvarjen, ampak se je v času tvojega prihoda v križišče prižgala že rdeča luč. Pa tudi, če bi bil pokvarjen, bi se moral ustaviti, ne glede na druge okoliščine.
Neumnost. Ustavljanje pred semaforjem je smiselno le takrat, kadar tvojo pot prečkajo drugi udeleženci - tako kot se na posnetku jasno vidi, ko pred dekleti (popolnoma) ustavim.
Če se ustaviš pred rdečim semaforjem se predpostavlja, da se pred zelenim ne ustaviš. Lahko si samo mislim, kaj bi se zgodilo, če bi se v prometu obnašal tako naivno:
Sorry, narobe: Ta zakon začne veljati 1. aprila 2011, uporabljati pa se začne 1. julija 2011.
Loocas> 2. Semafor ni bil prav nič pokvarjen, ampak se je v času tvojega prihoda v križišče prižgala že rdeča luč. Pa tudi, če bi bil pokvarjen, bi se moral ustaviti, ne glede na druge okoliščine.
Neumnost. Ustavljanje pred semaforjem je smiselno le takrat, kadar tvojo pot prečkajo drugi udeleženci - tako kot se na posnetku jasno vidi, ko pred dekleti (popolnoma) ustavim.
Če se ustaviš pred rdečim semaforjem se predpostavlja, da se pred zelenim ne ustaviš. Lahko si samo mislim, kaj bi se zgodilo, če bi se v prometu obnašal tako naivno:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Loocas> Aha.. torej semaforje upoštevamo takrat, ko se nam zdi, da prav svetijo...
You misunderstand.
Na kolesu semaforjev ne upoštevamo _nikoli_. Pred nepreglednim križiščem se _ustavimo_, sicer nas _ubijejo_. Barva lučk na semaforju je sicer dobra tolažba, a le za tiste, ki verjamejo v posmrtno življenje.
You misunderstand.
Na kolesu semaforjev ne upoštevamo _nikoli_. Pred nepreglednim križiščem se _ustavimo_, sicer nas _ubijejo_. Barva lučk na semaforju je sicer dobra tolažba, a le za tiste, ki verjamejo v posmrtno življenje.
Loocas ::
Lahko obračaš besede kolikor hočeš (zaradi mene jih daš lahko tudi v pralni stroj, da se bojo obrnile precej hitreje), v križišču si šel evidentno skozi rdečo luč.
Mislim, da poznam pa lokacijo tega križišča.. bom šel ob priliki preverit, kako se prižigajo luči.
Mislim, da poznam pa lokacijo tega križišča.. bom šel ob priliki preverit, kako se prižigajo luči.
_IKE_ ::
Loocas> Aha.. torej semaforje upoštevamo takrat, ko se nam zdi, da prav svetijo...
You misunderstand.
Na kolesu semaforjev ne upoštevamo _nikoli_. Pred nepreglednim križiščem se _ustavimo_, sicer nas _ubijejo_. Barva lučk na semaforju je sicer dobra tolažba, a le za tiste, ki verjamejo v posmrtno življenje.
oni 71 letnik iz SF je tole tvojo teorijo plačal z življenjem , po tvoje pa kolesarji itak ubijejo premalo ljudi da bi vredno spreminjat zakonodajo na tem področju .......
Lahko obračaš besede kolikor hočeš (zaradi mene jih daš lahko tudi v pralni stroj, da se bojo obrnile precej hitreje), v križišču si šel evidentno skozi rdečo luč.
Mislim, da poznam pa lokacijo tega križišča.. bom šel ob priliki preverit, kako se prižigajo luči.
v tem je pravi mojster , sploh tiste zadeve ki ustrezajo njegovim stališčem ... če pa temu ni tako pa je ...glej moj podpis ....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
Loocas> Mislim, da poznam pa lokacijo tega križišča.. bom šel ob priliki preverit, kako se prižigajo luči.
Brez skrbi, na pamet vem, kako se prižigajo: Najprej se prižge rdeča za pešce in rumena za kolesarje, dve sekundi pozneje rdeča za kolesarje. Zelo dobro sem videl tako rdečo luč za kolesarje kot tudi avtomobil, ki je z vožnjo vzporedno z menoj zagotavljal, da avtomobili, ki so zavijali levo z nasprotnega pasu na Zaloški cesti ne bodo presekali moje poti. Vedel sem tudi, da se rdeča luč za avtomobiliste ne bo prižgala še vsaj štiri sekunde, zato sem imel še ogromno časa za prečkanje križišča. Žal je te dni to križišče v gradnji, vožnja prek njega s kolesom pa je prepovedana (kar seveda pomeni samo to, da je treba skozenj kolesariti nad 50 km/h, da ne oviraš avtomobilistov), a režim semaforja je še vedno enak (se bo pa skoraj zagotovo spremenil po končani gradnji, zato pohiti).
Ker je križišče pregledno, ustavljanje pred rdečim semaforjem nima nikakršnega smisla in je celo nevarno, saj ob čakanju na zeleno luč čakaš tudi na voznike motornih vozil, ki zavijajo desno in ne pazijo na kolesarje.
_IKE_> oni 71 letnik iz SF je tole tvojo teorijo plačal z življenjem , po tvoje pa kolesarji itak ubijejo premalo ljudi da bi vredno spreminjat zakonodajo na tem področju .......
Tako je. Onih 250.000 ljudi, med katere so vključeni tudi otroci in ženske, vsako leto z življenjem plača dejstvo, da se večina norcev ne vozi s kolesom, temveč z nekaj tonami pleha okoli sebe.
Brez skrbi, na pamet vem, kako se prižigajo: Najprej se prižge rdeča za pešce in rumena za kolesarje, dve sekundi pozneje rdeča za kolesarje. Zelo dobro sem videl tako rdečo luč za kolesarje kot tudi avtomobil, ki je z vožnjo vzporedno z menoj zagotavljal, da avtomobili, ki so zavijali levo z nasprotnega pasu na Zaloški cesti ne bodo presekali moje poti. Vedel sem tudi, da se rdeča luč za avtomobiliste ne bo prižgala še vsaj štiri sekunde, zato sem imel še ogromno časa za prečkanje križišča. Žal je te dni to križišče v gradnji, vožnja prek njega s kolesom pa je prepovedana (kar seveda pomeni samo to, da je treba skozenj kolesariti nad 50 km/h, da ne oviraš avtomobilistov), a režim semaforja je še vedno enak (se bo pa skoraj zagotovo spremenil po končani gradnji, zato pohiti).
Ker je križišče pregledno, ustavljanje pred rdečim semaforjem nima nikakršnega smisla in je celo nevarno, saj ob čakanju na zeleno luč čakaš tudi na voznike motornih vozil, ki zavijajo desno in ne pazijo na kolesarje.
_IKE_> oni 71 letnik iz SF je tole tvojo teorijo plačal z življenjem , po tvoje pa kolesarji itak ubijejo premalo ljudi da bi vredno spreminjat zakonodajo na tem področju .......
Tako je. Onih 250.000 ljudi, med katere so vključeni tudi otroci in ženske, vsako leto z življenjem plača dejstvo, da se večina norcev ne vozi s kolesom, temveč z nekaj tonami pleha okoli sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
_IKE_ ::
.
Tako je. Onih 250.000 ljudi, med katere so vključeni tudi otroci in ženske, vsako leto z življenjem plača dejstvo, da se večina norcev ne vozi s kolesom, temveč z nekaj tonami pleha okoli sebe.
mhm, samo verjemi da svojce tega 71 letnika prekleto malo briga za tvojo statistiko katero ti tako rad poudarjaš ...sorodnika jim je ubil objestnež /psihopat...
Seveda pa dejanja tega psihopata ne boš obsodil, bog ne daj ker on je kolesar in je zato ogrožena vrsta.
Seveda pa se boš prvi pri obsojanju vseh ostalih, ker njih je pač več ...skratka po teoriji da dokler ni žrtev na stotine se itak nima smisla sekirat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
_IKE_> mhm, samo verjemi da svojce tega 71 letnika prekleto malo briga za tvojo statistiko katero ti tako rad poudarjaš ...sorodnika jim je ubil objestnež /psihopat...
Jebiga, bodo pač poslej tudi sami več kolesarili, da se maščujejo vesolju.
_IKE_> Seveda pa dejanja tega psihopata ne boš obsodil, bog ne daj ker on je kolesar in je zato ogrožena vrsta.
Tako je. Ogrožene vrste si lahko privoščijo več.
_IKE_> Seveda pa se boš prvi pri obsojanju vseh ostalih, ker njih je pač več ...skratka po teoriji da dokler ni žrtev na stotine se itak nima smisla sekirat...
Seveda. Že samo to, da moraš do San Francisca po primer, ko je kolesar nekoga ubil je dovolj zgovorno.
Jebiga, bodo pač poslej tudi sami več kolesarili, da se maščujejo vesolju.
_IKE_> Seveda pa dejanja tega psihopata ne boš obsodil, bog ne daj ker on je kolesar in je zato ogrožena vrsta.
Tako je. Ogrožene vrste si lahko privoščijo več.
_IKE_> Seveda pa se boš prvi pri obsojanju vseh ostalih, ker njih je pač več ...skratka po teoriji da dokler ni žrtev na stotine se itak nima smisla sekirat...
Seveda. Že samo to, da moraš do San Francisca po primer, ko je kolesar nekoga ubil je dovolj zgovorno.
_IKE_ ::
250.000 si pa ti dobil kje ....na celovški mogoče ?
Zanimivo zdaj pa navajanje dejstev več ne ustreza, je nenadoma oddaljenost naenkrat problem, sicer pa logično ker se ta dejstva ne skladajo z tvojim prepričanjem ....
Zanimivo ne, statistike pravijo da so več kot polovico nesreč povzročili kar kolesarji sami ...Drugače pa citat lepo zaokroži obe strani celotne zgodbe , medtem ko ti vidiš in vsiljuješ vsem ostalim samo eno ..... no to pa itak ni nič novega...
http://www.zivljenjenadotik.si/refleksi...
Zanimivo zdaj pa navajanje dejstev več ne ustreza, je nenadoma oddaljenost naenkrat problem, sicer pa logično ker se ta dejstva ne skladajo z tvojim prepričanjem ....
Čeprav naj bi po statistikah veljalo, da so kolesarji v več kot polovici nesreč z udeležbo kolesarjev tudi povzročitelji, je po drugi strani nemogoče razbrati, koliko kolesarjev in pešcev je žrtev agresivne in objestne vožnje voznikov motornih vozil. Policije tovrstni pojavi očitno ne zanimajo, kljub temu da zakoni fizike jasno določajo hierarhijo odnosov med udeleženci. In v tej hierarhiji se ve, kdo je od koga močnejši ...
Zanimivo ne, statistike pravijo da so več kot polovico nesreč povzročili kar kolesarji sami ...Drugače pa citat lepo zaokroži obe strani celotne zgodbe , medtem ko ti vidiš in vsiljuješ vsem ostalim samo eno ..... no to pa itak ni nič novega...
http://www.zivljenjenadotik.si/refleksi...
McAjvar ::
Poskusi razumeti, da ce kolesar sam zajebe in povzroci nesreco, bo tudi sam najebal. Prav tako nasrka kolesar, ko zajebe avtomobilist. Slednji je dovolj zavarovan v svojem vozilu, da mu nic hudega ni.
Ko bo po svetu vec sto tisoc mrtvih zaradi objestnih kolesarjev, bo pa skrajni cas za spremembo zakonodaje. Bolje ze mnogo prej. Pri enem primeru pa, tragicen kot sicer je, je to nesmiselno.
Ko bo po svetu vec sto tisoc mrtvih zaradi objestnih kolesarjev, bo pa skrajni cas za spremembo zakonodaje. Bolje ze mnogo prej. Pri enem primeru pa, tragicen kot sicer je, je to nesmiselno.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
jype ::
_IKE_> 250.000 si pa ti dobil kje ....na celovški mogoče ?
V EU.
_IKE_> medtem ko ti vidiš in vsiljuješ vsem ostalim samo eno
Če se ne moreš sprijaznit z realnostjo, ti lahko ponudim najem bicikla.
V EU.
_IKE_> medtem ko ti vidiš in vsiljuješ vsem ostalim samo eno
Če se ne moreš sprijaznit z realnostjo, ti lahko ponudim najem bicikla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ttommy ::
A mi lahko kdo pove kako naj imam nastavljen časovni pas na telefonu in v Endomondu, da mi bo pravilno kazalo čas začetka?
Gamer
jype ::
CET. Poleti (CEST) je to UTC+2, pozimi (CET) pa UTC+1.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
_IKE_ ::
Poskusi razumeti, da ce kolesar sam zajebe in povzroci nesreco, bo tudi sam najebal. Prav tako nasrka kolesar, ko zajebe avtomobilist. Slednji je dovolj zavarovan v svojem vozilu, da mu nic hudega ni.
Kako zgleda ko zajebeš na kolesu , me na telesu spominjajo spominki časov mladostne norosti , ko smo se šli kdo si več upa pri downhilu po lokalnih gozdnih cestah...
Ko bo po svetu vec sto tisoc mrtvih zaradi objestnih kolesarjev, bo pa skrajni cas za spremembo zakonodaje. Bolje ze mnogo prej. Pri enem primeru pa, tragicen kot sicer je, je to nesmiselno.
Torej praviš da če kolesarji tu in tam koga ubijejo / poškodujejo to ni nič takega dokler tega ni več....oziroma drugače povedano zaradi enega življenja se ni potrebno sekirat, ko jih bo par sto ali tisoč pa bomo ukrepal ..Zanimivo skoraj identično je izjavila tista angleška skupina z "so rare"...
Če se ne moreš sprijaznit z realnostjo, ti lahko ponudim najem bicikla.
Nop, z tvojo realnostjo nikakor, še sploh pa ne z tisto v kateri si ti popoln in nikogar ne ogrožaš z svojo vožnjo, hkrati pa moraš kršiti vse predpise da se ti ne bi kaj zgodilo, za ostale pa zahtevaš da jih morajo upoštevati da se ponovno tebi ne bi kaj zgodilo....
jype ::
_IKE_> Kako zgleda ko zajebeš na kolesu , me na telesu spominjajo spominki časov mladostne norosti , ko smo se šli kdo si več upa pri downhilu po lokalnih gozdnih cestah...
Nam boš zaupal svoj body count, ali ponesreči nisi nikogar zadel?
_IKE_> za ostale pa zahtevaš da jih morajo upoštevati da se ponovno tebi ne bi kaj zgodilo....
Tudi od sebe zahtevam upoštevanje predpisov - vse do točke, ko to postane nevarno.
V Frankfurtu, recimo, mi ni treba kršiti nobenega, ker kolesar zaradi ustreznega prometnega režima ni ogrožen.
Nam boš zaupal svoj body count, ali ponesreči nisi nikogar zadel?
_IKE_> za ostale pa zahtevaš da jih morajo upoštevati da se ponovno tebi ne bi kaj zgodilo....
Tudi od sebe zahtevam upoštevanje predpisov - vse do točke, ko to postane nevarno.
V Frankfurtu, recimo, mi ni treba kršiti nobenega, ker kolesar zaradi ustreznega prometnega režima ni ogrožen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
_IKE_ ::
Nam boš zaupal svoj body count, ali ponesreči nisi nikogar zadel?
body count.....zlomljene roke, zapestja, izpahnjene rame....osebno sem se zlomom in izpahom na srečo izognil, sem pa imel cel kup odrgnin praktično vsepovsod...če nisem bil "razbit" je bilo že čudno..
In ja downhil je bil tak pravi adrenalinski, od opreme smo imeli samo kratke hlače; čeladi in ščitniki lepo te prosim, tega pravi moški ne rabijo...
Tudi od sebe zahtevam upoštevanje predpisov - vse do točke, ko to postane nevarno.
Aha,dokler ti nekaj ustreza.....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
_IKE_> body count...
Skratka, nikogar nisi ubil, čeprav si bil brez čelade? Ne morem verjet, kakšne nadnaravne sposobnosti imaš!
_IKE_> Aha,dokler ti nekaj ustreza...
Tako je. If the shit fits, wear it. Obljubim, da bom upošteval predpise takoj, ko se bom zredil do 1500 kilogramov.
Skratka, nikogar nisi ubil, čeprav si bil brez čelade? Ne morem verjet, kakšne nadnaravne sposobnosti imaš!
_IKE_> Aha,dokler ti nekaj ustreza...
Tako je. If the shit fits, wear it. Obljubim, da bom upošteval predpise takoj, ko se bom zredil do 1500 kilogramov.
_IKE_ ::
Skratka, nikogar nisi ubil, čeprav si bil brez čelade? Ne morem verjet, kakšne nadnaravne sposobnosti imaš!
Ok, I will bite:
Nadnaravne sposobnosti? Nop, skupina čisto običajnih pobov si je dajala duška, na mestu kjer je lahko zaradi svojih bedarij poškodovala samo sebe...
Nekateri pa to počnete tam kjer so zarad vas ogroženi tudi drugi .....
fr4nc ::
Ja, res, ko kolesarji norijo po mestu, vsaj tako močno ogrožajo druge kot tile:
To je pa čudno oz. kot bi bilo zanalašč tako parkkirano, saj je navada Slovencev taka, da skoraj nikoli ne parkirajo vzratno kljub temu, da je to edino "pravilno" parkiranje...
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
jype ::
Ja, in kljub temu ne vidim kupov trupel okoli teh avtomobilov, čeprav so očitno spregledali prometno signalizacijo in naredili veliko napako.
McAjvar ::
Torej praviš da če kolesarji tu in tam koga ubijejo / poškodujejo to ni nič takega dokler tega ni več....oziroma drugače povedano zaradi enega življenja se ni potrebno sekirat, ko jih bo par sto ali tisoč pa bomo ukrepal ..Zanimivo skoraj identično je izjavila tista angleška skupina z "so rare"...
Pravim, da dokler kolesarji ne bodo postali serijski morilci, tako kot avtomobilisti, ne predstavljajo resnejse groznje soudelezencem v prometu. Brez tezav se lahko resuje vsak primer posebej, ni pa blazne potrebe po vsesplosnem omejevanju. Verjetno vec ljudi v enem letu ubijejo kokosovi orehi, ki jim padejo na glavo, kot pa kolesarji, pa ne vem, ce imajo kje zakonodajo, ki bi kokosovim orehom omejevala gibanje ali ga kriminalizirala.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
_IKE_ ::
Torej praviš da če kolesarji tu in tam koga ubijejo / poškodujejo to ni nič takega dokler tega ni več....oziroma drugače povedano zaradi enega življenja se ni potrebno sekirat, ko jih bo par sto ali tisoč pa bomo ukrepal ..Zanimivo skoraj identično je izjavila tista angleška skupina z "so rare"...
Pravim, da dokler kolesarji ne bodo postali serijski morilci, tako kot avtomobilisti, ne predstavljajo resnejse groznje soudelezencem v prometu. Brez tezav se lahko resuje vsak primer posebej, ni pa blazne potrebe po vsesplosnem omejevanju. Verjetno vec ljudi v enem letu ubijejo kokosovi orehi, ki jim padejo na glavo, kot pa kolesarji, pa ne vem, ce imajo kje zakonodajo, ki bi kokosovim orehom omejevala gibanje ali ga kriminalizirala.
Od celotnega sestavka mi je najbolj zanimiv "dokler"....ki se ga ne da enostavno razumet drugače kot dokler je škoda majhna nima smisla ukrepat...
Zanimivo kako malo je vredno življenje drugega ....
Torej zavarovali smo kolesarje pred motornimi vozili, pešce pa pred kolesarji ni treba, ker smrti povzročene z strani kolesarjev so itak redke....
Torej je življenje kolesarja katerega ubije motorno vozilo očitno vredno več kot življenje pešca ki ga ubije kolesar , čerav slednji to počnejo zelo redko. zato jih zaradi tega nima smisla kaznovat....
Mislim a se lahko gremo še bolj dvolične standarde?
Glede tiste zadeve v SF .....članki pravijo da se je v zadnjih 5 letih kolesarki promet povečal za 70%, v zadnjem letu dni pa so kolesarji ubili 3ljudi... in v zadnjem letu so motorna vozila ubila recimo 500* ljudi, kolesarjev in pešecev. (število sem si izmislil ) .
Torej tiste 3 žrtve itak niso pomembne da si uredila zakonodaja, ker jih motorna vozila itak pobijejo občutno več ...
Da pa je ironija še večja dotični kolesarki psihopat je po dogodku objokoval zlom svoje čelade na internetu ... Hudičevo podobno kot tisto hipijevo o norenju voznikov zaradi poškodb laka na vozilu pri trčenju z pešci ali kolesarji...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
_IKE_> Zanimivo kako malo je vredno življenje drugega ....
Moje življenje je tako malo vredno, da kljub grožnjam še vedno vozim bicikl, čeprav bi si vsak normalen človek z mojim budgetom že zdavnaj kupil hummerja.
_IKE_> Torej tiste 3 žrtve itak niso pomembne da si uredila zakonodaja, ker jih motorna vozila itak pobijejo občutno več ...
Tako je.
_IKE_> Da pa je ironija še večja dotični kolesarki psihopat je po dogodku objokoval zlom svoje čelade na internetu ... Hudičevo podobno kot tisto hipijevo o norenju voznikov zaradi poškodb laka na vozilu pri trčenju z pešci ali kolesarji...
Ja. Problem uopšte niso kolesarji, temveč psihopati. Več ko je psihopatov na biciklih, manj jih je v motornih vozilih.
Moje življenje je tako malo vredno, da kljub grožnjam še vedno vozim bicikl, čeprav bi si vsak normalen človek z mojim budgetom že zdavnaj kupil hummerja.
_IKE_> Torej tiste 3 žrtve itak niso pomembne da si uredila zakonodaja, ker jih motorna vozila itak pobijejo občutno več ...
Tako je.
_IKE_> Da pa je ironija še večja dotični kolesarki psihopat je po dogodku objokoval zlom svoje čelade na internetu ... Hudičevo podobno kot tisto hipijevo o norenju voznikov zaradi poškodb laka na vozilu pri trčenju z pešci ali kolesarji...
Ja. Problem uopšte niso kolesarji, temveč psihopati. Več ko je psihopatov na biciklih, manj jih je v motornih vozilih.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Limit-sky ()
McAjvar ::
Morda bi lahko razumel drugace, ce bi se potrudil in prebral vse, kar je napisano. Verjetno si namenoma spregledal to, da ko je nekih primerov malo, se lahko vsakega posebej resuje, individualno. Dokler to gre, nima smisla udrihati po hrbtih vseh, za vsak slucaj.
V zadnjem letu so kolesarji ubili 3 ljudi, pravis. Glede na tale clanek je bilo leta 2009 v SF dobrih 3.700 mrtvih v prometu. Hoces reci, da je pomembneje, da se najprej zakonsko uredi kaznovanje in pregon tistih 3 letnih primerov, ker so pomembnejsi in predstavljajo vecjo nevarnost od teh 3.700?
V zadnjem letu so kolesarji ubili 3 ljudi, pravis. Glede na tale clanek je bilo leta 2009 v SF dobrih 3.700 mrtvih v prometu. Hoces reci, da je pomembneje, da se najprej zakonsko uredi kaznovanje in pregon tistih 3 letnih primerov, ker so pomembnejsi in predstavljajo vecjo nevarnost od teh 3.700?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
_IKE_ ::
Morda bi lahko razumel drugace, ce bi se potrudil in prebral vse, kar je napisano. Verjetno si namenoma spregledal to, da ko je nekih primerov malo, se lahko vsakega posebej resuje, individualno. Dokler to gre, nima smisla udrihati po hrbtih vseh, za vsak slucaj.
V zadnjem letu so kolesarji ubili 3 ljudi, pravis. Glede na tale clanek je bilo leta 2009 v SF dobrih 3.700 mrtvih v prometu. Hoces reci, da je pomembneje, da se najprej zakonsko uredi kaznovanje in pregon tistih 3 letnih primerov, ker so pomembnejsi in predstavljajo vecjo nevarnost od teh 3.700?
Če ostanemo na primeru SF, tip bi ušel brez neke večje kazni, če se ne bi na netu jokal zaradi čelade ki se mu je zlomila pri trku v pešca ....Wtf?
Ni čudno da je javnost ponorela, in so se zaradi tega zmigali tudi organi reda in pregona.
V prejšnjih primerih podobnih zadev( povzročena smrt pešca zaradi kolesarja ) so bili kolesarji kaznovani z denarno kaznijo in delom v dobrodelnih ustanovah. ??? Za uboj človeka denarna kazen in javna dela ?
Zakonodaja za ostalih 3700 primerov pa je sedaj že urejena; če nekoga ubiješ z avtom boš šel sedet, če pa to narediš z kolesom pa te čaka denarna kazen in javno delo ?
Ali pač tiste 3 smrtne žrtve ne pomenijo nič, ker motorna vozila pobijejo itak 1000X več žrtev...Torej najbolje da počakamo da bo žrtev na kupe potem pa bomo urejal zadeve....
Imam pa občutek da bi detajlna zakonska ureditev kolesarjenja ( kot je to urejeno za motorna vozila ) katera je sedaj precej ohlapna oziroma nična, nekaterim šla močno v nos ...
jype ::
_IKE_> Če ostanemo na primeru SF, tip bi ušel brez neke večje kazni, če se ne bi na netu jokal zaradi čelade ki se mu je zlomila pri trku v pešca ....Wtf?
Tako kot vsak drug hit and run, ki se ga ne zabeleži na kamero oziroma ni dovolj prič.
_IKE_> V prejšnjih primerih podobnih zadev( povzročena smrt pešca zaradi kolesarja ) so bili kolesarji kaznovani z denarno kaznijo in delom v dobrodelnih ustanovah. ??? Za uboj človeka denarna kazen in javna dela ?
Začuda je ta kazen strožja od kazni za voznika motornega vozila, ki stori enako.
_IKE_> Zakonodaja za ostalih 3700 primerov pa je sedaj že urejena; če nekoga ubiješ z avtom boš šel sedet, če pa to narediš z kolesom pa te čaka denarna kazen in javno delo ?
Pogosta napaka: Če nekoga ubiješ z avtomobilom, v večini držav ZDA plačaš samo denarno kazen.
_IKE_> Ali pač tiste 3 smrtne žrtve ne pomenijo nič, ker motorna vozila pobijejo itak 1000X več žrtev...Torej najbolje da počakamo da bo žrtev na kupe potem pa bomo urejal zadeve....
Ja, tako je. Kaj bi pa ti predlagal? Da se namesto s kolesi ljudje vozijo z avtomobili? Vsi vemo, kaj to pomeni: Bistveno povečanje žrtev v prometu.
_IKE_> Imam pa občutek da bi detajlna zakonska ureditev kolesarjenja ( kot je to urejeno za motorna vozila ) katera je sedaj precej ohlapna oziroma nična, nekaterim šla močno v nos ...
Ja, predvsem tistim dodatnim 10.000 mrtvim, ki bi jih ubil povečan motorni promet.
Tako kot vsak drug hit and run, ki se ga ne zabeleži na kamero oziroma ni dovolj prič.
_IKE_> V prejšnjih primerih podobnih zadev( povzročena smrt pešca zaradi kolesarja ) so bili kolesarji kaznovani z denarno kaznijo in delom v dobrodelnih ustanovah. ??? Za uboj človeka denarna kazen in javna dela ?
Začuda je ta kazen strožja od kazni za voznika motornega vozila, ki stori enako.
_IKE_> Zakonodaja za ostalih 3700 primerov pa je sedaj že urejena; če nekoga ubiješ z avtom boš šel sedet, če pa to narediš z kolesom pa te čaka denarna kazen in javno delo ?
Pogosta napaka: Če nekoga ubiješ z avtomobilom, v večini držav ZDA plačaš samo denarno kazen.
_IKE_> Ali pač tiste 3 smrtne žrtve ne pomenijo nič, ker motorna vozila pobijejo itak 1000X več žrtev...Torej najbolje da počakamo da bo žrtev na kupe potem pa bomo urejal zadeve....
Ja, tako je. Kaj bi pa ti predlagal? Da se namesto s kolesi ljudje vozijo z avtomobili? Vsi vemo, kaj to pomeni: Bistveno povečanje žrtev v prometu.
_IKE_> Imam pa občutek da bi detajlna zakonska ureditev kolesarjenja ( kot je to urejeno za motorna vozila ) katera je sedaj precej ohlapna oziroma nična, nekaterim šla močno v nos ...
Ja, predvsem tistim dodatnim 10.000 mrtvim, ki bi jih ubil povečan motorni promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ttommy ::
A se za hladnejše dni splača kupit to:
http://www.lidl.si/cps/rde/xchg/lidl_si... ali je dovolj samo navadna kolesarska majica in kolesarska Softshell jakna in navadne kolesarske hlače? S kolesom se imam namen vozit v službo dokler bo možno... V Lidlu pač zato, kar za malo denarja dobim veliko.
http://www.lidl.si/cps/rde/xchg/lidl_si... ali je dovolj samo navadna kolesarska majica in kolesarska Softshell jakna in navadne kolesarske hlače? S kolesom se imam namen vozit v službo dokler bo možno... V Lidlu pač zato, kar za malo denarja dobim veliko.
Gamer
_IKE_ ::
Tako kot vsak drug hit and run, ki se ga ne zabeleži na kamero oziroma ni dovolj prič.
imajo kar nekaj prič + plus videoposnetke nadzornih ...in še meni najbolj zanimivo ...posnetek njegove vožnje katerega je naredil sam...in bo sedaj dokaz proti njemu...
Začuda je ta kazen strožja od kazni za voznika motornega vozila, ki stori enako
Denarna kazen se tebi zdi strožja od zapora ( še sploh ameriškega ),...zanimiva teorija .... dvomim da je v Ameriki podobno kot pri nas kot gre folk raje v zapor kot pa bi plačal kazni....še ena "briljantna" teorija z tvojega zelnika, ki je v realnosti "malce" drugačna od teorije ...
Pogosta napaka: Če nekoga ubiješ z avtomobilom, v večini držav ZDA plačaš samo denarno kazen.
Mhm ...res me zanima če bo temu tako, ko se bo v obtožnici pojavil "reckless"...boš hudičevo hitro takoj na second degree felony...
Ja, tako je. Kaj bi pa ti predlagal? Da se namesto s kolesi ljudje vozijo z avtomobili? Vsi vemo, kaj to pomeni: Bistveno povečanje žrtev v prometu.
Torej bomo čakal da bo še več žrtev , čeprav bi se lahko iz izkušenj z motornimi vozili naučili da je treba ukrepat takoj in ne potem. Lepo se držimo zakonitosti v industriji ki pravi : "predpisi o varnosti so napisani z krvjo".
Ja, predvsem tistim dodatnim 10.000 mrtvim, ki bi jih ubil povečan motorni promet.
Tebi bi šla takšna zakonodaja sk atero bi se uredilo sivo ombočje pri nas očitno še najbolj v nos ( natančno določena pravila , kazni in omejitve in posledice za dejanja na cesti ).....Me zanima kak izgovor bi potem imel za svoje nespoštovanje pravil ....
Ironično glede na cilj mest da zmanjšajo motorni promet in povečajo kolesarskega ter javni promet, bo treba ta del tudi urediti .....
McAjvar ::
Torej bomo čakal da bo še več žrtev , čeprav bi se lahko iz izkušenj z motornimi vozili naučili da je treba ukrepat takoj in ne potem. Lepo se držimo zakonitosti v industriji ki pravi : "predpisi o varnosti so napisani z krvjo".
Se pravi zagovarjas, naj gredo ljudje namesto na kolesa rajsi vozit avtomobile, s cimer se verjetnost, da bodo nekoga ubili, poveca za nekaj velikostnih razredov? Namesto 3 mrtvih jih bo recimo 30? Resno? Sori, ampak 3 smrti na leto so PMSM mnogo premalo, da bi lahko govoril o kaksnih tendencah. Freak accidents happen, naj te ugrizne morski pes, pici cebela, ti pade omet na glavo ali se vate zaleti kolesar. Je hudo, ampak nekaterih reci ne mores preprecit. Beli sum. Seveda pa komot nadziras zadevo in ko se pojavi nek vzorec, zacnes ukrepati. Dotlej pa - zakaj bi, ce ne bo pozitivnega efekta? Koliko pa imas zakonov, ki urejajo zascito pred piki cebel, ugrizi morskih psov in podobno?
Vsak dan grem pes v sluzbo, prehiti me dosti kolesarjev, ampak najbolj ogrozenega se pa pocutim na kriziscu, kjer imam prednost, ker grem naravnost. Vozniki, ki zavijajo desno, me praviloma ignorirajo, ker si jemljejo pravico mocnejsega. Ce pa si pesec ali kolesar vzame malo svobode pri upostevanju predpisov, zaradi svoje varnosti (in pri tem ne ogroza drugih bolj, kot se sami), je pa to narobe? Narobe svet.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
kapitan ::
_IKE_ česa ne razumeš? Je napisal, da je kazen, ki so jo kolesarji dobili strožja od kazni, ki so jo dobili vozniki motornih vozil. To pomeni, če je kolesar dobil plačilo 1000€ in dobil 1000 ur družbeno-koristnega dela, je voznik motornega vozila dobil 100€ in 10 ur ali pa še tega ne, po možnosti je dobil kartico, pogledal video o prometnih nesrečah, dobil štampiljko na kartici in je svoje odslužil.
Tudi link zakona ti je prilepil, kjer lepo piše kakšna je kazen za kolesarje, če....
Kar se tiče kazni v primeru nesreč, te obtožijo povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti ali drugega razloga, morda celo uboj iz malomarnosti. Vem, da Italijani pripravljajo zakon, kjer bi voznik lahko bil obsojen za naklepni umor, čiščenje trupel vsak vikend ni več zabavno.
Tudi link zakona ti je prilepil, kjer lepo piše kakšna je kazen za kolesarje, če....
Kar se tiče kazni v primeru nesreč, te obtožijo povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti ali drugega razloga, morda celo uboj iz malomarnosti. Vem, da Italijani pripravljajo zakon, kjer bi voznik lahko bil obsojen za naklepni umor, čiščenje trupel vsak vikend ni več zabavno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kapitan ()
jype ::
_IKE_> Mhm ...res me zanima če bo temu tako, ko se bo v obtožnici pojavil "reckless"...boš hudičevo hitro takoj na second degree felony...
Kolesar, ki ni reckless, praktično nima nobene možnosti, da bi ubil kogarkoli. Vozniki, ki niso reckless, vsako leto pobijejo na stotisoče ljudi in za to niso kaznovani tako hudo, kot je bil kaznovan praktično vsak kolesar, ki je koga ubil.
_IKE_> Torej bomo čakal da bo še več žrtev , čeprav bi se lahko iz izkušenj z motornimi vozili naučili da je treba ukrepat takoj in ne potem. Lepo se držimo zakonitosti v industriji ki pravi : "predpisi o varnosti so napisani z krvjo".
Skratka, ti ne ločiš med skirojem in šleparjem, zato bi ti uporabil enaka pravila za 5 letnega otroka na skiroju in 40 letnega voznika šleparja. Me veseli, da smo spoznali, kako obscene ideje nam poskušaš prodati.
Beri in se čudi:
http://www.theatlanticcities.com/commut...
Kolesar, ki ni reckless, praktično nima nobene možnosti, da bi ubil kogarkoli. Vozniki, ki niso reckless, vsako leto pobijejo na stotisoče ljudi in za to niso kaznovani tako hudo, kot je bil kaznovan praktično vsak kolesar, ki je koga ubil.
_IKE_> Torej bomo čakal da bo še več žrtev , čeprav bi se lahko iz izkušenj z motornimi vozili naučili da je treba ukrepat takoj in ne potem. Lepo se držimo zakonitosti v industriji ki pravi : "predpisi o varnosti so napisani z krvjo".
Skratka, ti ne ločiš med skirojem in šleparjem, zato bi ti uporabil enaka pravila za 5 letnega otroka na skiroju in 40 letnega voznika šleparja. Me veseli, da smo spoznali, kako obscene ideje nam poskušaš prodati.
Beri in se čudi:
http://www.theatlanticcities.com/commut...
ttommy ::
Dajte ustvarit novo temo z naslovom Kazni za kolesarje/ kako nevarno je kolesarjenje za ostale udeležence v prometu......
Lenuhi, ki se jim ne da na kolo bodo itak zmeraj pljuvali čez kolesarje.
Lenuhi, ki se jim ne da na kolo bodo itak zmeraj pljuvali čez kolesarje.
Gamer
_IKE_ ::
@McAjavar:.....vidiš kje da zagovarjam da ljudje naj uporabljajo avtomobile namesto koles? Nikjer tega nisem zapisal in tudi ne bom
Glede jemanja svobode pri predpisih, vsi to počnemo na cesti, eni več drugi manj, samo potem na forumu nekateri osebki naj ne zganjajo populizma in kričijo: "vozniki motornih vozil so objestneži in psihopati, serijski morilci " če pa sami kot kolesarji počnejo isto: ogrožajo šibkejše od sebe, v tem primeru pešce ( zraven pa limajo posnetke ala "rešil življenje" ). Hkrati pa trdijo kako varni vozniki so in kako imajo super duper reflekse ter opremo. Zanimivo, popolnoma enako govorijo objestni avtomobilisti.... Na žalost bo dovolj ena sama napaka, pa so lahko posledice zelo hude....
@kapitan...primer je bil za ameriko,in ni čisto tako : Voznik motornega vozila bi bil ob vožnji preko rdeče luči pri čemer bi prevozil pešca na prehodu obtožen nevarne vožnje( reckles driving ) in to je po njihovi zakonodaji second class degree felony, zaradi česar mu zapor par let ( odvisno od države do države ) ne uide ...
Če je isto naredil kolesar je dobil javna dela in finančno kazen.....kar pa ni ravno enako. Primer v SF bo očitno to spremenil, kakor kaže pa bo precedens za naprej, očitno pa tudi ne mislijo čakat pojav nekega trenda...kar je glede na povečanje kolesarskega prometa v njihovem mestu po svoje tudi logično, saj so krvave izkušnje z motornimi vozili nekaj naučile...
Glede jemanja svobode pri predpisih, vsi to počnemo na cesti, eni več drugi manj, samo potem na forumu nekateri osebki naj ne zganjajo populizma in kričijo: "vozniki motornih vozil so objestneži in psihopati, serijski morilci " če pa sami kot kolesarji počnejo isto: ogrožajo šibkejše od sebe, v tem primeru pešce ( zraven pa limajo posnetke ala "rešil življenje" ). Hkrati pa trdijo kako varni vozniki so in kako imajo super duper reflekse ter opremo. Zanimivo, popolnoma enako govorijo objestni avtomobilisti.... Na žalost bo dovolj ena sama napaka, pa so lahko posledice zelo hude....
@kapitan...primer je bil za ameriko,in ni čisto tako : Voznik motornega vozila bi bil ob vožnji preko rdeče luči pri čemer bi prevozil pešca na prehodu obtožen nevarne vožnje( reckles driving ) in to je po njihovi zakonodaji second class degree felony, zaradi česar mu zapor par let ( odvisno od države do države ) ne uide ...
Če je isto naredil kolesar je dobil javna dela in finančno kazen.....kar pa ni ravno enako. Primer v SF bo očitno to spremenil, kakor kaže pa bo precedens za naprej, očitno pa tudi ne mislijo čakat pojav nekega trenda...kar je glede na povečanje kolesarskega prometa v njihovem mestu po svoje tudi logično, saj so krvave izkušnje z motornimi vozili nekaj naučile...
_IKE_ ::
Kako je možno da vozniki ki niso nevarni ( upoštevajo predpise ) pobijejo na sto tisoče...?
Kolesar, ki ni reckless, praktično nima nobene možnosti, da bi ubil kogarkoli. Vozniki, ki niso reckless, vsako leto pobijejo na stotisoče ljudi in za to niso kaznovani tako hudo, kot je bil kaznovan praktično vsak kolesar, ki je koga ubil.
Skratka, ti ne ločiš med skirojem in šleparjem, zato bi ti uporabil enaka pravila za 5 letnega otroka na skiroju in 40 letnega voznika šleparja. Me veseli, da smo spoznali, kako obscene ideje nam poskušaš prodati.Zanimivo ob vsej tvoji "intelgenci" bi človek mislil da boš dojel kaj sem želel povedat ....očitno te precenil zato ti bom povedal bolj enostavno " dajmo preprečit ne pa zdravit ....
Zvezna država NY ima očitno slabo zakonodajo ....na flordi bi se podobne zadeve kaznovale z 8-10 leti naprej ....So?
http://www.theatlanticcities.com/commut...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22806 (15633) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52677 (45966) | BigWhale |