» »

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Temo vidijo: vsi
««
6 / 38
»»

mr1two ::

Si z njimi fural tudi po kakšnih makadamih? Ne mislim po ostrem kamenju ampak bolj tko- izi poljske poti, bolj ali manj utrjeni makadami.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

Ja, sem (tudi po grobem), ampak redko, morda vse skupaj kakih 300km.

mr1two ::

Guma ni pokala? :) Želel bi namreč robustno cestno gumo, ki preživi tudi kak kilometer na neoptimalni podlagi- ne pa da bi moral recimo tam bicikl čez nosit oz flikat gumo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

Ni pokala, guma zdrži veliko, samo ne drži se dobro podlage v takih razmerah.

Aja pa poči praktično nikoli če vzameš "marathon plus", ker ima tisti kevlkar-titan-unobtanium zaščitni pas, ki vsaj v mojem primeru zelo dobro deluje, je pa tudi možno, da nisem na nobeno resno glažuno zapeljal že dve leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kitewing ::

mr1two je izjavil:

Kolesarim od marca-aprila letos(in od takrat sm tudi zgubu švoh 15 kg). Prej sem se peljal na stari železni meridi, ampak ko sm poskusu en boljši bicikelj- trek 6500, sm si mogu kupit neki bolšga-tko da sm vzel Canyona :). Kolesarim pa 3 ali večkrat na teden- kak dan tudi dve turici(po 15 km- vzpon in pol spust po single trailih)- zadnč sm pršu poln nekih mehurjev dol, ker je vse zaraščeno ;((.

BTW- ta fura je bla narjena na 2.25(schwable noby nic) in 2.2(geax saguaro) mtb pnevmatikah, sedaj ravnokar razmišljam o nakupu cestnih, ker se mi zdi, da se bom tudi po cesti mal več vozu.
A so te vredne svojga dnarja? schwable marathon ?

Čestitam za -15kg!
Geax saguaro tudi solidno letijo po asfaltu. Če boš kupil solidne cestne gume boš profitiral 1-3km/h, s tem pa boš imel manjše udobje (več tresljajev in minimalno večjo hitrost).

mr1two ::

Hvala :)

Drugače se mi zdi, da bi mogle bit razlike vseeno mal višje. 1 km/h pri povprečni hitrosti je ogromno, 3 pa še tolko več. Bolj se mi zdi problematična sprednja guma, ki ne teče super hitro. Sem pa saguarota vzel zaradi tega, ker je hiter in ker ima nekaj mesa na sebi, tako da zdrži tudi slabše podlage, kamne ipd. Zaenkrat sem zadovoln z njim, mi je pa škoda mtb pnevmatik za uničevat na asvaltu.
Če jype pravi, da je z njimi naredil 8kkm(verjetno bo še več) in sem po netu gledal, da je vzdržljivost gum res visoka, potem bom verjetno vzel to. Razen če najdem cenovno primerljivo/ugodnejšo gumo(se bom še malo pogovoril s kom), ki zdrži "samo" 10kkm in drži dobro po asvaltu+ nujno mora bit odporna na makadam, potem si bom še kaj premislil. Mi pa vseeno največ pomeni vzdržljivost sama in tudi vsestranska uporaba. Ovinke se da bl počasi spelat, po prazni gumi se pa bl težko pele :D.

Pa verjetno držijo omenjene gume po asvaltu vsaj tolko kot te, ki jih imam sedaj gor- mehki zobci na robovih, včasih kolo pri višji hitrosti in močnemu nagibu enmalo "zaplava", ampak se da kontrolirat :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Sriple Tix ::

Pred dnevi sem med tekom nesrecno stopil na korenino drevesa ter si malce, vendar zoprno natrgal desno ahilovo tetivo, zato bom vsaj tri tedne primoran zgolj biciklirati, saj na kolesu ne cutim nikakrsnih bolecin (vsaj to, sicer bi se mi zmesalo :) ). Lepa furca, ki sem jo odpeljal danes in kjer vam vrocina zanesljivo ne bo povzrocala tezav, kajti ves cas peljete v zavetju krosenj dreves. Pot je primerna zgolj za MTB obutev, saj je nekaj klancev z nagibom cca. 14/15 stopinj in zoprno nacetim makadamom. Pot pelje od Spodnje Lipnice mimo Taleža, kjer zavijete levo proti Vodiški planini, od tam pa sem se jaz spustil proti Kamni Gorici, cesar ne bom storil nikoli vec. Med potjo sem namrec zasel, se na nekih skalah gozdne vlake prevrnil preko krmila in grdo strgal sedez, zato svetujem, da v domu na planini brez sramu vprasate za smer proti Kropi (preko Jamnikov naj bi bila primerna za kolesarje). Malce pred Vodiško planino lahko zavijete tudi proti Bohinju, vendar boste nazaj kolesarili (spet) v vrocini ter po nevarni cesti Bled/Bohinj, kar sam vsakomur odsvetujem.

kitewing ::

Sriple Tix je izjavil:

Pred dnevi sem med tekom nesrecno stopil na korenino drevesa ter si malce, vendar zoprno natrgal desno ahilovo tetivo, zato bom vsaj tri tedne primoran zgolj biciklirati, saj na kolesu ne cutim nikakrsnih bolecin (vsaj to, sicer bi se mi zmesalo :) ). Lepa furca, ki sem jo odpeljal danes in kjer vam vrocina zanesljivo ne bo povzrocala tezav, kajti ves cas peljete v zavetju krosenj dreves. Pot je primerna zgolj za MTB obutev, saj je nekaj klancev z nagibom cca. 14/15 stopinj in zoprno nacetim makadamom. Pot pelje od Spodnje Lipnice mimo Taleža, kjer zavijete levo proti Vodiški planini, od tam pa sem se jaz spustil proti Kamni Gorici, cesar ne bom storil nikoli vec. Med potjo sem namrec zasel, se na nekih skalah gozdne vlake prevrnil preko krmila in grdo strgal sedez, zato svetujem, da v domu na planini brez sramu vprasate za smer proti Kropi (preko Jamnikov naj bi bila primerna za kolesarje). Malce pred Vodiško planino lahko zavijete tudi proti Bohinju, vendar boste nazaj kolesarili (spet) v vrocini ter po nevarni cesti Bled/Bohinj, kar sam vsakomur odsvetujem.


Če pot vodi preko skal in korenin moraš biti na kolesu mehak in pomakneš svoje težišče na zadnje kolo (rit daš ZA sedež) in ne letiš pri prvi oviri čez krmilo.

Sriple Tix ::

Jep, pravilo mi je poznano, vendar me je "previs" povsem presenetil :).

kitewing ::

Sriple Tix je izjavil:

Jep, pravilo mi je poznano, vendar me je "previs" povsem presenetil :).

Če so kosti cele in je samo odrgnjen sedež je samo ena izkušnja več...Padci so del tega športa.

Daedalus ::

Če pot vodi preko skal in korenin moraš biti na kolesu mehak in pomakneš svoje težišče na zadnje kolo (rit daš ZA sedež) in ne letiš pri prvi oviri čez krmilo.


Pa če je res strmo, se splača prej spustit sedež... da cojones ne fašejo kakega nenačrtovanega srečanja s sedežem... ko pol si še sam 8-O
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mr1two ::

Jap, sedež za tehnično zahtevne spuste nujno dol. Je tudi bolj na komot se pelat dol in hitrejše lahko prenašaš težo tja, kjer je potrebna :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

kitewing ::

mr1two je izjavil:

Jap, sedež za tehnično zahtevne spuste nujno dol. Je tudi bolj na komot se pelat dol in hitrejše lahko prenašaš težo tja, kjer je potrebna :)

Nujno ni, lahko pa..
Sam sem ga samo enkrat supustil in je bil prav čuden občutek, ker sedež ni bil tam kjer ga pričakuješ. V XC ne poznam nikogar, ki bi spuščal sedež. Na sledečem posnetku se dobro vidi, kakšna mora biti pozicija na zahtevni in strmi podalagi (čas 1:21)

bluefish ::

Odvisno od stila vožnje.
Nekomu, ki fura DH ali FR, je verjetno čuden visok sedež.

kitewing ::

bluefish je izjavil:

Odvisno od stila vožnje.
Nekomu, ki fura DH ali FR, je verjetno čuden visok sedež.

Sem napisal za XC, DH je čisto druga zgodba in drugo kolo.

mr1two ::

Ima kdo izkušnje z peštanjem manjšega plašča na večjo zračnico? Mislim to- ali bo plašč, ki je 26x1.5 predstavljal kakšen problem za zračnico, na kateri piše, da je delana za dimenzije od 1.75 do 2.5 ali ne?
:D
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

kitewing ::

Ne ni problema. Edino za plašč 1.0 moraš imeti drugo zračnico.

jype ::

Zračnica se ti utegne prepognit not, kar seveda ni fino. Glede na to da so šlauhi džabe, raje kupi še enega.

kitewing ::

jype je izjavil:

Zračnica se ti utegne prepognit not, kar seveda ni fino. Glede na to da so šlauhi džabe, raje kupi še enega.

Si siguren, ali ugibaš?

dolenc ::

Težko boš tud gumo gor nataknil, če imaš debelo zračnico.

Drugače, da še moja malenkost malo pokomentira :). Rit za sedežem nič ne pomaga, pomagajo pa noge in teža na pedalih, rit se premika potem kamor ji pač paše. Ampak če zaglaviš pač zaglaviš in greš potleh :D

Pri sedežu je pa odvisno od geometrije becikla, mene tudi pri xc beciklu nič ne moti nespuščen zic, pri bol spustaških pa nikakor ne morem pridet v tako pozicijo kot bi rad z dvigjenim, pomaga že sam če je par cm dol, če je pa čist pa sploh super.

mr1two ::

Zračnico vedno malo napolnem ravno iz tega razloga, da se mi ne zvija notr. In ja, zračnice niso ravno drage, ampak vseeno pride razlika 10eur za komplet- zato pa vprašam kako je kaj s tem- oz kakšne so izkušnje.
Še vedno lahko probam, pa po potrebi kupim zračnico, sm pa predhodno želel izvedeti od koga, ki je to že počel :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

bluefish ::

kitewing je izjavil:

bluefish je izjavil:

Odvisno od stila vožnje.
Nekomu, ki fura DH ali FR, je verjetno čuden visok sedež.

Sem napisal za XC, DH je čisto druga zgodba in drugo kolo.
Odvisno.
Meni recimo tudi na XC paše nižji sedež, že zaradi morebitnega lovljenja z nogami.

jype ::

kitewing> Si siguren, ali ugibaš?

Se mi je že zgodilo, ja. Sicer na kripi, ampak vseeno zoprno.

kitewing ::

dolenc je izjavil:

Težko boš tud gumo gor nataknil, če imaš debelo zračnico.

Drugače, da še moja malenkost malo pokomentira :). Rit za sedežem nič ne pomaga, pomagajo pa noge in teža na pedalih, rit se premika potem kamor ji pač paše. Ampak če zaglaviš pač zaglaviš in greš potleh :D

Pri sedežu je pa odvisno od geometrije becikla, mene tudi pri xc beciklu nič ne moti nespuščen zic, pri bol spustaških pa nikakor ne morem pridet v tako pozicijo kot bi rad z dvigjenim, pomaga že sam če je par cm dol, če je pa čist pa sploh super.

- zračnico prazno natikaš in ni nobenega problema, saj stalno testiram ker pogosto menjam 3 vrste gum na 5 kolesih
- "rit za sedežem ne pomaga", če pa to ne pomaga potem pa pravega spusta še videl nisi. Malo poglej kako pozicijo imajo na zgornjem posnetku. Kjer je strmina res huda moraš imeti rit na zadnji gumi in ni dovolj samo za sedežem, drugače poletiš (testirano!).

mr1two ::

Meni se je zgodilo tudi, da se mi je šlauf zvil. Odkar mi je nono pokazal, da je pametno predhodno malo nafilat zračnico(poleg tega, da se jo da lažje notr) se ti to praktično ne more zgodit... Tko da bom verjetno poskusil kr z obstoječo :)

Zdej morm it sam še do konkurenčne trgovine, da vprašam, če mi lahko naredi boljšo ponudbo :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

dolenc ::

Se strinjam rit mora biti tam, ampak mora sama tja pridit, nima jo šofer kej tja rinit :)

mr1two ::

Današnji izlet. Zadevo sem želel dokumentirati na kamero, pa se je odločla minirat moje plane tkoj ko sm mimo kamnoloma peljal. Bom za drugič poskusu kaj posnet pa če bo kolkr tolk zanimivo, bom objavu. Dans sem na kamero ujel zajca, ki mi je tekel kakšne 3 metre od bicikla in eno lisico v daljavi. Na žalost je bil posnetek dolg 0b :'(
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Rias Gremory ::

Ali kdo ve koliko je približno cena ketne + zamenjava le te?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

bluefish ::

dolenc ::

Tukaj ti jo za 2eur zamenjajo(in seveda tudi prej prodajo :))

BlaY0 ::

bluefish je izjavil:

http://www.chainreactioncycles.com/Cate...

Drago.

Jaz kupujem tukaj.

Se pa spomnim, da sem poleti 2004 v CC-ju nabavil cel kup robe (ene 4 velike pakete), ker modeli niso vedeli da smo v EU in so mi vse brez davka obračunal...

Rias Gremory je izjavil:

Ali kdo ve koliko je približno cena ketne + zamenjava le te?

Kakšno ketno pa nucaš? Doma imam še ene par XT ter par XTR keten. Po moje se ti splača nabavit tudi Power Link. Drugače pa lahko zamenjaš sam... ketn-abcigr je praktično del že vsakega žepnega orodja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Rias Gremory ::

Okej hvala za odgovore. Imo bo itak na servisu dokaj poceni če bom tja nesel.

Zdaj pa lepo po vrsti z vprašanji:
XT ter par XTR keten. Po moje se ti splača nabavit tudi Power Link. Drugače pa lahko zamenjaš sam... ketn-abcigr je praktično del že vsakega žepnega orodja.

Kaj je razlika med XT in XTR ketnami? Google mi je povedal, da so XTR ketne bolj vzdržljive in da dlje zdržijo, je to res?
Kaj je to Power Link?
Prvič slišim za ketn-abcigr, kje lahko to kupim če bom kdaj to potreboval?

Eno vprašanje pa še pride z slikami. ;)

EDIT:
Včeraj sem kupil števec za kolo in me zanima če sem sploh prav nastavil velikost kolesa ali karkoli že je to.
Točnih vrednosti, ki so na spodnjih slikah v navodilih od števca nisem našel:
 Navodila

Navodila


Zato sem zračunal vrednosti z spodnje slike 26x2,2 in nastavil na (torej na 2133):
 Je prav nastavljeno?

Je prav nastavljeno?



Še slike za lažjo predstavo:
 Kaj je to?

Kaj je to?


 Kaj je pa to?

Kaj je pa to?




Še nekaj, ali se gorske gume zelo obrabijo na asfaltu?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

mr1two ::

Gorske se bolj rabijo na asvaltu kot kakšne trekking.
Tista številka za števec je število milimetrov, ki jih naredi kolo v enem obhodu- to lahko zmeriš na tleh. Označiš točko na gumi in tleh, nato premakneš kolo naprej v ravni črti, dokler ne prideš z označbo spet na tla. Potem označiš še drugo točko na tleh in izmeriš z metrom. Meritev naredi 2-4x in vzemi povprečje. Je še najbolj točna metoda :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

celada ::

mr1two je izjavil:

Gorske se bolj rabijo na asvaltu kot kakšne trekking.
Tista številka za števec je število milimetrov, ki jih naredi kolo v enem obhodu- to lahko zmeriš na tleh. Označiš točko na gumi in tleh, nato premakneš kolo naprej v ravni črti, dokler ne prideš z označbo spet na tla. Potem označiš še drugo točko na tleh in izmeriš z metrom. Meritev naredi 2-4x in vzemi povprečje. Je še najbolj točna metoda :)


Ali pa zmeri polmer in nato zračunaj obseg. Boljše imo.

mr1two ::

Meritev je lažje odčitat s tal in je na mm natančna. Pri računanju imaš mal večjo napako+ točno izmerit premer je težje kot obseg sam. Lahko kar probaš :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

BlaY0 ::

celada je izjavil:


Ali pa zmeri polmer in nato zračunaj obseg. Boljše imo.

Definitivno slabše. Nikoli ne boš mogel tako natančno zmerit polmera. Pesto (sprednja) je široko 10 cm, guma (od mauntiča) ima pa recimo dve coli. Od kod do kod boš torej meril da boš dobil pravi polmer? Edino če s plajbo meriš od centra akse do tal ampak to je čisto mem.

Najboljše je res zapeljat po tleh... ob kakšnih ploščicah, da gre naravnost. Sredino ventilčka lepo nastaviš na začetek ploščice in pelješ. Če imaš plac lahko narediš dva ali celo tri obhode in potem zdeliš dobljeno razdaljo.

BlaY0 ::

Rias Gremory je izjavil:


Kaj je razlika med XT in XTR ketnami? Google mi je povedal, da so XTR ketne bolj vzdržljive in da dlje zdržijo, je to res?
Kaj je to Power Link?
Prvič slišim za ketn-abcigr, kje lahko to kupim če bom kdaj to potreboval?


Razlika je v teži in vzdržljivosti.

Power Link je tole. Omogoča ti da ketno snamiš in nazaj nadaneš dok kažeš keks. Priročno za pucat recimo.

Evo, en primer žepnega orodja s ketn-abcigrjem.

jype ::

Luštna požrta mavic-kampa račna:



Tko k BlaY0 prav, je bolš vrtet, ne prtiskat.

BlaY0 ::

??? To se ti pri današnjih kasetak težko zgodi, ker so večji zobniki na CNC-janem spajderju. Že dolgo nisem videl kasete, kjer bi taveliki zobniki takole prosto stali na račni (nepovezani z ostalimi)...

jype ::

Sej to je 8redna kaseta iz devetdesetih (dokler ni lufta itak zdrži vse živo, čim je luft pa začneš pobirat).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

Ravno držim v roki eno Shimano 7-redno (po moje letnik 94) in je lepo sešraufana skup s tremi šraufi, ki grejo skozi 6 zobnikov in vse distančnike...

jype ::

Campa je sam naložena gor, shimano ma pa une imbus šraufe.

Pa campa freehub ma polhne glajze, mavic ma pa votle, tko da je se hitrej zruži (ampak je 8g lažja račna!).

BlaY0 ::

jype je izjavil:

...ampak je 8g lažja račna!

Par kapl švica :D

krepki ::

Zakaj ne napredujem v kondiciji letos sem prekolesaril že čez 900km,ture so okrog 30km,višinska razlika na polovici proge je 180m praktično ni nekega vzpona,vendar je vedno čas na polovici proge 40 minut.
Kaj delam narobe?

kitewing ::

Zakaj ne napredujem?
1. če bi prekolesaril v enem mesecu 900km je neka razdalja, v celi sezoni je pa to zelo malo, da bi se poznalo na kondiciji
2. če so treningi enaki ne napreduješ. Trening mora biti raznolik: en dan vstrajnost, naslednji dan intervali, tempo,...
če delaš samo na vstrajnosti si počasen, če pa delaš samo na intervalih pa je tvoj domet kratek. Del treninga je tudi počitek (en dan v tednu zamenjaj kolesarjenje za hojo ali tek).

PS: z vsakim dnem ko ne treniraš pade kondicija za 1%.

Okapi ::

Kaj delam narobe?
Prešvoh pritiskaš na pedala;)
A goniš na vso moč in ne gre hitreje ali se samo lagano sportski voziš in je čas vedno enak?

O.

kitewing ::

Okapi je izjavil:

Kaj delam narobe?
Prešvoh pritiskaš na pedala;)
A goniš na vso moč in ne gre hitreje ali se samo lagano sportski voziš in je čas vedno enak?

O.

Če delaš eno ali drugo vsak dan si v slepi ulici, s tem da z max. obremenitvijo napreduješ do določene točke kjer se ustavi in se začne stagnacija.

Mipe ::

Tudi jaz ugotavljam, da ne napredujem preveč... zadnjič sem šel tam doli pod Medvedjekom, dolgi spusti in vzponi tam pred Plusko. Vzponi niso posebno strmi, vendar so tako dolgi, da prej kot slej omagam in nadaljujem peš cel kilometer.

Eh, še bo treba nabirat kondicijo.

Okapi ::

Nisem mislil, da bi vsak dan gonil na vso moč. Ampak ali napreduješ, lahko vidiš samo takrat, ko goniš na vso moč (če ne gre hitreje kot je šlo zadnjič, ko si gonil na vso moč, pač nisi napredoval, sicer pa si). No, lahko si tudi srčni utrip meriš in če imaš vsakokrat malo nižjega v povprečju, je to znamenje napredka, tudi če ne greš nič hitreje (pač ne goniš toliko, kot bi lahko).

O.

jype ::

Men pa kr gre, čeprav sem več kot eno leto vrtel pedala praktično izključno po ravnem (nisem pa lenaril, se razume):

««
6 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223526 (16353) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22553564 (46853) BigWhale

Več podobnih tem