Forum » Šport » Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.
Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.
Temo vidijo: vsi
STU-III ::
ne
50% od 45 zame ni 26,57...
In tudi po nobeni logiki ni. Če imaš 100EUR denarja, potem ne more biti 50% od tega 60EUR...
50% od 45 zame ni 26,57...
In tudi po nobeni logiki ni. Če imaš 100EUR denarja, potem ne more biti 50% od tega 60EUR...
Line secured.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
jype ::
STU-III> 50% od 45 zame ni 26,57...
Ja, saj ni zate, je za pametne, vsaj malo izobražene ljudi.
Ja, saj ni zate, je za pametne, vsaj malo izobražene ljudi.
LeQuack ::
Če gledaš samo sliko kotov se ti zdi, da 50% klanec ni nič takega, pa ga je najbrž še peš težko prehoditi.
Quack !
oemdzi ::
Praviš, da si razumen osebek (jok), torej tisto sliko od Okapija poglej in imej v mislih, da je polmer krožnice(upam da jo vidiš) vedno 100metrov, potem še 1x preberi kratko definicijo, ki ti jo je podal Jype in potem boš razumel zakaj zadeva ne deluje tako, kot to ti misliš.
Sicer pa je to, kar trdiš samo pika na i vsem ostalim temam ala "poceni napajalniki" itd
Sicer pa je to, kar trdiš samo pika na i vsem ostalim temam ala "poceni napajalniki" itd
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oemdzi ()
STU-III ::
Jaz samo trdim, da 45/2 ni 26,57 ampak 22,5 - kar je čisto logično. Ne vem, kako so si izmislili glede kotov, ampak trditev, da je polovica od 45° = 26,57° pač ne drži.
Line secured.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
T-h-o-r ::
Meni gre blazno na živce, da ko gonim v klanec, pride mimo dizel in tako zasmradi luft da je groza. In potem nimaš druge izbire kot dihat na polno tisti usrani luft vsaj 200m. Pa ni hudiča, eden na deset avtomobilov, ki me prehitijo, je bencinar. Sami usrani dizelaši. Jaz bi jim nabil vsaj 5x višji davek.
Očala: http://www.smania.si/soncna-ocala&filte...
jaz bi pa "nabil" folk, ki s picikli sili v gost promet, kjer imajo od picikliranja zgolj to, da se fajn naužijejo izpušnih plinov
pacienti
pridi raje enkrat do koroške, pa se furaj po Topli, ali pa iz Mežice na Peco, pacient
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Aston_11 ::
Iz Podnanosa na Razdrto je 8% klanec. Verjetno max. Kar pomeni, da greš cca 15 km/h, kar je dokaj hitro. Iz Kalc na Staro Pošto je recimo 15% klanec. Kar pomeni, da greš 8 km/h, kapelice pa so konec vsakega takega klanca, če se slučajno stegneš. Srce je na maksimumu, kar pri meni pomeni, da se vrti okrog 153-155.
Na grafu tile silni procenti ne izgledajo baš nekaj. V naravi pa so živa jeba.
Na grafu tile silni procenti ne izgledajo baš nekaj. V naravi pa so živa jeba.
bluefish ::
jype ::
STU-III> Jaz samo trdim
Neumnosti. 100% naklon je 45 stopinj, ker se dvigneš 100 metrov v višino ko se premakneš za 100m horizontalno. 50% naklon ni strm polovico od 45 stopinj, ampak se dvigne za 50 metrov na isti razdalji.
Neumnosti. 100% naklon je 45 stopinj, ker se dvigneš 100 metrov v višino ko se premakneš za 100m horizontalno. 50% naklon ni strm polovico od 45 stopinj, ampak se dvigne za 50 metrov na isti razdalji.
driver_x ::
Kako je pa s to soljo ? Vsak dan naredim 22km turo po pretežno ravnem, 2x tedensko pa grem na +50km. Je tu potrebno dodajati sol ? Sicer se mi je 1x obrnilo v želodcu, ko sem to slano vodo probal in sicer nisem občutljiv kar se hrane in pijače tiče,sploh pa imam rad ekstra pikantno/slano hrani, ampak sol v vodi mi dviga želodec. Kaj če bi na teh daljših vožnjah, ki trajajo cca 3 ure imel kakšne slane krekerje ? Ali je ravno v temu fora, da more biti sol v tekočini za boljšo hidracijo ?
Aja, še to. Sem kar naročil ta ruzak http://www.kibuba.com/Nahrbtniki/Nahrbt..., ker mi je 10 eur za bencin samo da do LJ pridem oz do sportdirecta, pa še sam kam drugam se ga bo dalo ponucat. Bila je sicer celo cenejša alternativa, kjer bi še meh dobil zraven, ampak nevem no, ni to zame. Sploh se pa preveč rad ustavljam pa naredim kak požirek iz flaše, no sedaj ko imam ruzak si lahko celo plastične kozarce omislim
Jaz si "sol" dodajam na daljših turah (6 ur ali več) ali pa na krajših, kjer vozim na polno (kakšen Maraton Franja). Kadar treniram popijem kakšen izotoničen napitek ali pa si v bidon stresem vrečko rehidracijskega praška in za okus dodam žlico medu. Ta vikend je bila poraba vode nadpovprečna, enkrat sem celo ostal brez in imel zvečer malo težav z glavobolom.
jest10 ::
jype ::
Če bi imel probleme, bi jih podrobneje opisal, ker na tak način težko kdorkoli kakorkoli pomaga.
Mipe ::
Kako rešiti probleme tam doli?
Dvigneš jih gor in ni jih ni več tam doli.
Dvigneš jih gor in ni jih ni več tam doli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
Aston_11 ::
INtervalni trening pri kolesarjenju je kaj posebnega ali enostavno pritisneš dokler gre, nato počakaš, da prideš k sebi, pa spet pritisneš in tako, dokler te ne zmanjka?
erkgheoruugh ::
INtervalni trening pri kolesarjenju je kaj posebnega ali enostavno pritisneš dokler gre, nato počakaš, da prideš k sebi, pa spet pritisneš in tako, dokler te ne zmanjka?
Odvisno od namena. Ali so to tempo, FTP intervali, VO2max ali anaerobni. Se pravi, kaj bi rad z njimi izboljšal. Najprej to napiši, potem pa dobiš kak nasvet.
Aston_11 ::
Hitrost v klanec, ki bi jo lahko držal dlje časa, sedaj se mi zdi, da mi manjka. Recimo v Rebrnice - da bi dvignil za en par km/h.
erkgheoruugh ::
Klanci so preprosta matematična enačcba W/kg. Imenovalec ti je upam jasen. Manj jej in shujšaj.
Števec v ulomku pa v tem primeru pomeni povečevanje moči, ki si jo sposoben vzdrževati dlje časa (več kot 10 min npr.), se pravi FTP (maksimalna moč, ki si jo sposoben peljat eno uro). V tem primeru ti priporočam intervale v obliki 2X20' s pet minutno pavzo vmes (pavza je zelo, zelo na easy). Intervali morajo biti intenzivni (lahko jih delaš tudi na ravnem, samo navzdol ne sme iti, da ni počivanja), vendar toliko, da lahko prevoziš cel interval s približno enako močjo. Za začetnika je to malce težje, ker nima občutka kaj kaka intenzivnost pomeni in se na začetku zažene, potem pa zmanjka moči.
Če imaš merilec srčnega utripa,se ogrej in pojdi peljat Rebrnice na vso moč, vendar enakomerno. Se pravi začni rezervirano (vendar ne počasi), počasi stopnjuj in zadnji kilometer do daske. Za ta odsek si zmeri povprečen pulz (ne to delat v kakem prevročem vremenu, ker rezuultat ne bo relevanten). Ta povprečen pulz množi s 0,93 in po mojem boš kar blizu neke približne ocene, kakšen je tvoj povprečni pulz na laktatnem pragu. To naj bo tvoja vrednost okoli katere delaš intervale FTP. Če ti bo 2x20 prehudo, začni z 2x10, potem po kakih desetih ponovitvah pejd na 2x15 itd.
Take intervale lahko izvajaš max 2x do 3x tedensko, odvisno kako pogosto voziš (so zelo naporni, zato vmes vsaj en dan pavze ali zelo easy vožnje. Vedno se prej ogreješ in potem narediš intervale. Začni malo pod ciljnim pulzom in po kaki minuti, dveh bi moral biti blizu ciljnega pulza. Interval končaš par utripov nad ciljnim pulzom (FTP), tako da je povprečje tam nekje. Upam, da je jasno, da narediš samo dva intervala in ne več. Če se ti bo zdelo, da bi po drugem imel moči še za tretjega, pomeni, da si šel premalo intenzivno oziroma se je telo adaptiralo. Podaljšaj interval.
To bi bilo to.
Vendar se zavedaj, da se napredek v aerobnih športih ne meri v tednih, še v mesecih ne.
Števec v ulomku pa v tem primeru pomeni povečevanje moči, ki si jo sposoben vzdrževati dlje časa (več kot 10 min npr.), se pravi FTP (maksimalna moč, ki si jo sposoben peljat eno uro). V tem primeru ti priporočam intervale v obliki 2X20' s pet minutno pavzo vmes (pavza je zelo, zelo na easy). Intervali morajo biti intenzivni (lahko jih delaš tudi na ravnem, samo navzdol ne sme iti, da ni počivanja), vendar toliko, da lahko prevoziš cel interval s približno enako močjo. Za začetnika je to malce težje, ker nima občutka kaj kaka intenzivnost pomeni in se na začetku zažene, potem pa zmanjka moči.
Če imaš merilec srčnega utripa,se ogrej in pojdi peljat Rebrnice na vso moč, vendar enakomerno. Se pravi začni rezervirano (vendar ne počasi), počasi stopnjuj in zadnji kilometer do daske. Za ta odsek si zmeri povprečen pulz (ne to delat v kakem prevročem vremenu, ker rezuultat ne bo relevanten). Ta povprečen pulz množi s 0,93 in po mojem boš kar blizu neke približne ocene, kakšen je tvoj povprečni pulz na laktatnem pragu. To naj bo tvoja vrednost okoli katere delaš intervale FTP. Če ti bo 2x20 prehudo, začni z 2x10, potem po kakih desetih ponovitvah pejd na 2x15 itd.
Take intervale lahko izvajaš max 2x do 3x tedensko, odvisno kako pogosto voziš (so zelo naporni, zato vmes vsaj en dan pavze ali zelo easy vožnje. Vedno se prej ogreješ in potem narediš intervale. Začni malo pod ciljnim pulzom in po kaki minuti, dveh bi moral biti blizu ciljnega pulza. Interval končaš par utripov nad ciljnim pulzom (FTP), tako da je povprečje tam nekje. Upam, da je jasno, da narediš samo dva intervala in ne več. Če se ti bo zdelo, da bi po drugem imel moči še za tretjega, pomeni, da si šel premalo intenzivno oziroma se je telo adaptiralo. Podaljšaj interval.
To bi bilo to.
Vendar se zavedaj, da se napredek v aerobnih športih ne meri v tednih, še v mesecih ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: erkgheoruugh ()
Aston_11 ::
erkgheoruugh ::
Škoda časa in truda. Vozi se, kakor hočeš, kilometrina se bo že nabrala. Zakaj bi se mučil?
Ravno pri kolesarjenju to ne drži povsem. Kilometrina se bo nabrala, ampak hitrejši v klanec ne boš kaj dosti. Kar pejd na eno vaško rundo. Mogoče boš imel celo več kilometrov v nogah kot marsikdo, pa ne boš držal tempa z njimi.
To se lepo vidi tudi pri vožnji v klanec. Kar posnemi si kak znan strava segment pa poglej kam padeš. Če odšteješ zgornjih 20% rezultatov, ker so lahko profiči ali kaki lahki mulci, se lahko hitro primerjaš.
Če ti je seveda to brezveze, potem si pač zapravil pol minute svojga dragocenega časa za branje mojega posta.
Hayabusa ::
No, jype, ko praviš, da je 40% klanec 22°, koliko je potem 50% klanec (50% od 45°)?
Rabim malo pomoči pri računanju naklona...
40% klanec pomeni, da se na 100m dolžine (kateta1) dvigne za 40m (kateta2 v pravokotnem trikotniku).
r3dkv1c4 ::
Škoda časa in truda. Vozi se, kakor hočeš, kilometrina se bo že nabrala. Zakaj bi se mučil?
lahko imas km kolikor hočeš pa če ne šopaš maximuma v klance boš stagniral oz. si boš samo telo navadil na distance....
poglejva primer mojega sodelavca ki 3x tedensko goni specialko po večinoma ravninah...jaz pa gonim ko blesav po hribovjih in verjemi....tip mi je skoraj umrlu ko sva šla skupaj po okoliških hribih in dolinah.....
...in ja km/h naj ti ne bo merilo.
Za nabiranje moči potrebiješ samo pulz in pa odlično ogreto telo pred vzponi....potem pa žganje samega sebe preko zmožnosti (pa ne preveč-v intervalih)...
r3dkv1c4 ::
erkgheoruugh je izjavil:
Nismo vsi tekmovalni kolesarji.
Ste, ste, samo še ne veste tega;-)
Točno to kar je rekel matajur....
mipe recimo se pelješ nekje v povprečju svoje zmogljivosti in mimo pade huda bejba na biciklu.....kaj boš naredil ko te zagrabi ego?
Ti povem jaz....gonil boš ko bik, da jo boš ujel....tako to je
Aston_11 ::
Odvisno je tudi od tega, kakšne hlače ime. Tiste preko kolen jih naredijo pol manj zanimive, tiste takoj nad koleni pol bolj zanimive, potem pa so še extra kategorija, ki imajo hlače, ki komaj prekrivajo rito, tiste brez hlač pa na biciklu žal še nisem videl.
Mipe ::
huda bejba na biciklu
Ne obstaja. Vsaj tod okoli ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ahac ()
r3dkv1c4 ::
huda bejba na biciklu
Ne obstaja. Vsaj tod okoli ne.
ah ne govori tako,ker boš užalil ženski del kolesarstva.....nehaj se vozit okoli hiše in pojdi se malo okoli....vrjemi da jih je ogromno, dosti več kot si ti upaš mislit....
ti povem, da vsako soboto ali nedeljo, ko recimo letim s stricem proti polhovem gradcu srečam res hude punce na kolesu.....in to zelo dobre kolesarke.
Aston_11 ::
Jaz jih srečam samo, ko pripeljejo nasproti, pa dve hudi tekačici, pri katerih me mine kolesarjenje. Dohitevam vsake toliko koga, ki vozi za 1/3 hitrosti manj kot jaz, da bi mene kdo dohitel, že dolgo ne. Še manj pa da bi me kaka bejba dohitela. Ne marajo klancev, zgleda, ali pa smo si s cajtom navzrkiž.
Mipe ::
Prevozil sem že vse mogoče med Velikim Gabrom in Novim mestom, pa nisem še srečal hude bejbe. Očitno jim dolenjski klančki ne ležijo.
Killermode ::
driver_x ::
driver_x ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22825 (15652) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52707 (45996) | BigWhale |