Forum » Loža » registracija APN6 brez papirjev?
registracija APN6 brez papirjev?
boss-tech ::
Imam problem. Imam Tomos APN6S in sosed bi ga rad kupil in registriral. Vendar nikjer ne najdem papirjev. Se da to kako rešit?
Vikking ::
Da. Najprej preverita če ni moped že v registru vozil. Se pravi se v evidenci vodi, da je še vedno nekdo drug lastnik. Moped pa 5x preprodan brez papirjev.
Na UE, kjer postane sosed uradno tudi lastnik motorja (izjava da ni ukraden, 2 priči ki nista v sorodu). Potem pa na tehnični pregled kjer pridobi nov homologacijski kartonček. Potem pa lahko moped registrira in zavaruje.
Na UE, kjer postane sosed uradno tudi lastnik motorja (izjava da ni ukraden, 2 priči ki nista v sorodu). Potem pa na tehnični pregled kjer pridobi nov homologacijski kartonček. Potem pa lahko moped registrira in zavaruje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
boss-tech ::
Hvala. Jaz sem 1. lastnik, vendar ga nikoli nisem registriral, ker v začetku še ni bilo potrebno, potem pa ga nisem več veliko rabil. Tako da ne vem če je kje sploh kaj vpisano kdo je lastnik... upam da to ne bo problem.
Sims ::
Haha, sem se spomnil na mojo zgodbo. Imam Tomos letnik 82. Hotel sem ga registrirati zase, nekje 5 let nazaj. Kupil ga je foter daljnega leta 82, ki je kasneje šel ... Kakorkoli, torej edini lastniki. Pridem na UE. Pač izjava, da ni ukraden ... Reče v smislu: "Gospod vi pa ne morete podati izjavo, da ni ukraden in da ste prvi lastnik, ker ste bili leta 82 stari dve leti :D. Skratka, morala bi it mati.
Pač zgodba ...
Pač zgodba ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sims ()
zippy1603 ::
No da malo ubodim temo, meni so na UE in na TP rekli da ni več variante da bi se pridobili papirji. Imam namreč situacijo da je bil moped očetov, in ni papirjev, ker pač pred 30timi leti ni bilo v navadi takšnih reči shranit.
francek1 ::
DU tako komplicira okoli pridobitve papirja, da je moped res lastnikov, da to ni res. Sam sem rabil izjavo dveh sosedov, da so me pred 25 leti res videli z njim okoli se vozit. Izjave so bile na treh straneh. Da bruhaš! Imajo očitno prste vmes naši velečastiti pravniki...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Vikking ::
Sam sem rabil izjavo dveh sosedov, da so me pred 25 leti res videli z njim okoli se vozit. Izjave so bile na treh straneh. Da bruhaš! Imajo očitno prste vmes naši velečastiti pravniki...
Z razlogom je tako! Bi blo fajn če ukradeš motor in brez prič ter posledic, naslednji dan legalno urediš lastništvo kot da je tvoj in registriraš.
Sedaj veš zakaj so rabljeni stari motorji veliko več vredni če se prodajajo skupaj z papirji, kot pa brez njih. Z razlogom!
francek1 ::
Sam sem rabil izjavo dveh sosedov, da so me pred 25 leti res videli z njim okoli se vozit. Izjave so bile na treh straneh. Da bruhaš! Imajo očitno prste vmes naši velečastiti pravniki...
Z razlogom je tako! Bi blo fajn če ukradeš motor in brez prič ter posledic, naslednji dan legalno urediš lastništvo kot da je tvoj in registriraš.
Sedaj veš zakaj so rabljeni stari motorji veliko več vredni če se prodajajo skupaj z papirji, kot pa brez njih. Z razlogom!
To je izgovor za bedake. Po prijavi tatvine motornega vozila se v bazo vpiše številka okvirja in na vsaki upravni enoti takoj vidijo, da gre za ukradeno vozilo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
amigo_no1 ::
Vikking ::
To je izgovor za bedake. Po prijavi tatvine motornega vozila se v bazo vpiše številka okvirja in na vsaki upravni enoti takoj vidijo, da gre za ukradeno vozilo.
Me res zanima kdor kupi motor brez papirjev, ter si nato prepiše številko okvirja na listek. Če tega podatka nimaš, lahko samo rečeš ukradli so mi APN rdeče barve.
Druga teoretična zgodba: ker papirjev nimaš, vozilo ni bilo prijavljeno imaš pa številko okvirja. Kaj ti nuca prijava ukardenega vozila, če laho oseba ki ti je ukrada motor izjavi da je skozi njen? Lastnišva ne moreš dokazati. Zato pa z izjavami prič (ki kazensko odgovarjajo za neresnično izjav), dobiš uradno podlago, da lastništvo prepišeš nase.
Naslednjič se kupi motor z papirji in se vsem tem kolobocijam izogneš. Zato res ni treba biti hud na pravnike in sistem, saj v primeru komplikacij, vsak uraden dokument potem zelo veliko šteje. Da pa uraden dokument lahko nastane pa mora za tem stati pravna podlaga oz. oseba ki izjavlja za resničnost podatkov.
telexdell ::
Naslednjič se kupi motor z papirji in se vsem tem kolobocijam izogneš. Zato res ni treba biti hud na pravnike in sistem, saj v primeru komplikacij, vsak uraden dokument potem zelo veliko šteje. Da pa uraden dokument lahko nastane pa mora za tem stati pravna podlaga oz. oseba ki izjavlja za resničnost podatkov.
In kako naj kupim motor s papirji, če ga imam že od leta 1977 v garaži? Pokojni oče je takrat kupil APN4, po njegovi smrti pa je že 20 let nedotaknjen leži tam v kotu garaže. Počasi (če že niso?!) bodo pomrli celo vsi, kateri so očeta kdaj videli vozit se z njim.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Vikking ::
Če ni papirjev, še imaš vedno možnost. Kakšen pa je postopek pa je opisano že na začetku te teme. In ja ker ni papirjev, je pač treba dati skozi vso to proceduro.
Za pričo boš pač morla poiskati ljudi ki niso s tabo v sorodu, ti verjamejo kot osebi in na besedo. Se pravi kontaktiraš dva dobra kolega in to je to.
Za pričo boš pač morla poiskati ljudi ki niso s tabo v sorodu, ti verjamejo kot osebi in na besedo. Se pravi kontaktiraš dva dobra kolega in to je to.
zippy1603 ::
Kot starodobnik pa gre, stem da recimo moj avtomatik ki se mu pač pozna 30let, in ga moram dati pregledat na zvezo starodobnikov, vprašanje če bi brez obnove dobil "žegn"... :)
SkIDiver ::
Vsekakor dobiš za starodobnika brez obnove certifikat. Seveda delujočega in v primernem stanju.
Mogoče kdo ve kako je s traktorji v takih primerih? Imam enega Tomo Vinkovića, ki je brez papirjev in bi ga želel registrirati. Kupljen predhodnjega lastnika, vendar brez papirjev. Zagotovo pa ni ukradena roba.
Mogoče kdo ve kako je s traktorji v takih primerih? Imam enega Tomo Vinkovića, ki je brez papirjev in bi ga želel registrirati. Kupljen predhodnjega lastnika, vendar brez papirjev. Zagotovo pa ni ukradena roba.
;-) ::
Pelji ga na PP in reči da si ga našel, če ga v 1 letu lastnik ne pride iskat je tvoj. Nekako tako smo urejali za staro prikolico pred leti.
francek1 ::
Če bo skladiščen na PP, gre po letu dni na javno dražbo. Če ga pa ti skladiščiš doma, bo pa tvoj...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
connel ::
Nope, če pripelje oz. prinese predmet na PP občan, se tam hrani eno leto, po preteku tega leta te pokličejo, če hočeš imeti ta predmet.
francek1 ::
Nope, če pripelje oz. prinese predmet na PP občan, se tam hrani eno leto, po preteku tega leta te pokličejo, če hočeš imeti ta predmet.
A si si pogledal link?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
zippy1603 ::
Drugače sem poslal maile na SVAMZ, in na UE, (stem da sem se malo pozanimal prej pri kolegih policajih, in uradnikih), na te, sem dobil pozitivne odgovore, od obeh. SVAMZ pravi da ni potrebno mopeda rastavrirat ker se ga ne splača, ker ima prenizko vrednost, mora biti le "vizualno ok".Iz UE so mi poslali mail da je le mogoče, vendar se moram zdaj zglasit pri njih... poročam jutri zvečer kaj se bomo zmenili.
SambaShare ::
Bump.
Spremenjen je bil zakon o motornih vozilih.
Zakon o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih (ZMV-B) (Uradni list RS, št. 68/2016 z dne 4.11.2016)
1.člen
V Zakonu o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10 in 23/15) se v drugem odstavku 31. člena za besedo starodobnik dodata vejica in beseda moped.
Začetek veljavnosti - petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Novo besedilo 31. člena Zakona o motornih vozilih:
31. člen
(pogoji za registracijo)
(1) Vozilo se registrira na podlagi vloge lastnika vozila. Vlogi je treba priložiti dokazila, če registracijski organizaciji niso dosegljiva na podlagi uradnih evidenc:
1. dokazilo o izvoru in lastništvu vozila ali posameznih delov vozila, ki so bili dodatno vgrajeni (npr. šasija, motor);
2. potrdilo o skladnosti ali soglasje k registraciji, če gre za vozilo, za katero mora biti izdano tako potrdilo ali soglasje v skladu s tem zakonom;
3. dokazilo o sklenjenem zavarovanju avtomobilske odgovornosti, pri vozilih za javni prevoz potnikov pa tudi dokazilo o zavarovanju potnikov;
4. dokazilo o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu, in
5. dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, razen za vozila, za katera skladno s 50. členom tega zakona tehnični pregled ni obvezen. Dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila je veljavno, če je bil tehnični pregled opravljen pred največ 30 dnevi.
(2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno.
(3) Registracijska organizacija kljub priložitvi potrdila iz 2. točke prvega odstavka tega člena ne registrira vozila, če jo homologacijski organ obvesti o svoji ugotovitvi, da vozilo pripada tipu vozila, ki kljub podeljeni homologaciji pomeni resno nevarnost za cestni promet.
Bo bolj aktualno spomladi, je mogoče stvar kdo preizkusil v praksi? V katerih primerih je lastništvo sporno?
Spremenjen je bil zakon o motornih vozilih.
Zakon o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih (ZMV-B) (Uradni list RS, št. 68/2016 z dne 4.11.2016)
1.člen
V Zakonu o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10 in 23/15) se v drugem odstavku 31. člena za besedo starodobnik dodata vejica in beseda moped.
Začetek veljavnosti - petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Novo besedilo 31. člena Zakona o motornih vozilih:
31. člen
(pogoji za registracijo)
(1) Vozilo se registrira na podlagi vloge lastnika vozila. Vlogi je treba priložiti dokazila, če registracijski organizaciji niso dosegljiva na podlagi uradnih evidenc:
1. dokazilo o izvoru in lastništvu vozila ali posameznih delov vozila, ki so bili dodatno vgrajeni (npr. šasija, motor);
2. potrdilo o skladnosti ali soglasje k registraciji, če gre za vozilo, za katero mora biti izdano tako potrdilo ali soglasje v skladu s tem zakonom;
3. dokazilo o sklenjenem zavarovanju avtomobilske odgovornosti, pri vozilih za javni prevoz potnikov pa tudi dokazilo o zavarovanju potnikov;
4. dokazilo o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu, in
5. dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, razen za vozila, za katera skladno s 50. členom tega zakona tehnični pregled ni obvezen. Dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila je veljavno, če je bil tehnični pregled opravljen pred največ 30 dnevi.
(2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno.
(3) Registracijska organizacija kljub priložitvi potrdila iz 2. točke prvega odstavka tega člena ne registrira vozila, če jo homologacijski organ obvesti o svoji ugotovitvi, da vozilo pripada tipu vozila, ki kljub podeljeni homologaciji pomeni resno nevarnost za cestni promet.
Bo bolj aktualno spomladi, je mogoče stvar kdo preizkusil v praksi? V katerih primerih je lastništvo sporno?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motor in papirjiOddelek: Loža | 3226 (1335) | Ales |
» | registracija tomos atxOddelek: Na cesti | 6036 (5134) | Vikking |
» | Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?Oddelek: Na cesti | 33271 (3373) | St235 |
» | Skuter registracijaOddelek: Na cesti | 1932 (1592) | trololo2 |
» | Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)Oddelek: Loža | 8572 (7857) | TekO |