Novice » Ostalo » Intervju: Robert Farazin - DoubleRecall
Brane2 ::
Mogče bi morali povabiti še tipa, ki se je prvi spomnil natega tipa "preminuli predsednik zapustil $21M, iščem nekoga za prenakazilo etc"
On je izvirni inovator, ki je v težki situaciji prišel do $$$ brez joka zunaj.
Ostali so zanj...tretja liga.
On je izvirni inovator, ki je v težki situaciji prišel do $$$ brez joka zunaj.
Ostali so zanj...tretja liga.
On the journey of life, I chose the psycho path.
digitalcek ::
IceIceBaby je izjavil:
En kanal skoraj nikoli ne deluje. Direktni marketing, kjer je edini cilj oglaševalca direkten nakup je samo ena od možnosti in DR res ni primeren za takšen način oglaševanja. Je pa precej primeren za krepitev blagovne znamke, če ga znaš pravilno uporabiti (za razliko od večine oglaševalcev, ki v tiste besede ne vključijo imena znamke in produkta).
Kakorkoli DR že uporabiš - kakšnih 70% tu napisanih postov pravi, da DR teži. Kdor pa teži (ali celo pretirano teži), ga kupci - kenslajo.
Če vidim reklamo za eno zobno pasto med 19 in 23 uro na TV šestkrat, mi proizvajalec/znamka TEŽI.
Res je, da se mi bo znamka vsedla v podzavest, ampak z ZELO negativno konotacijo: aha, to pa je zob. pasta od tistega proizvajalca, ki nenormalno teži. In če nekdo nenormalno teži, to še zdaleč ne pomeni, da ponuja kvaliteten izdelek. Prej obratno: ker malo proda (torej je verjetno slab!), teži čez vsako sprejemljivo mejo.
Ne bom trdil, da ne obstajajo bedaki, ki vidijo reklamo za izdelek petkrat v enem večeru, pa naslednji dan že ob sedmih zjutraj tečejo ta izdelek kupit. Mislim pa, da nas je dosti večji procent takih, ki vidimo reklamo petkrat v dveh urah, pa damo izdelek na black ali hate listo...
In v zadnjih tednih posebej pazim, na katerem spletnem mestu me osrečijo z okenčkom: Pravkar ste zadeli Ipad. Sam ga ku.rac!
In prav potrudim se, da na tisti (in ostale portale, ki mi podarjajo Ipade) VEČ NE GREM! Torej so se absolutno ustrelili v koleno!
In ja, na spletu zna le malokdo delati nevsiljivo reklamo...
Se tebi to zdi smiselno? Fer do tistih, ki plačamo paywall?
Ker jaz paywall razumem kot možnost neomejenega dostopa do novic, ne pa da mi potem, ko plačam, vmes porinejo še DoubleRecall.
Tudi tu se absolutno strinjam. Če plačaš dosrotp, še posebej, če je cifra večja (5,10,20 evrov), človek res utemeljeno pričakuje, da ne bo na vsebini NOBENIH reklam! Vsaj ne na tak primitiven način (tipkanje besed, obvestila o tem, da si izbran za whatever)!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
ZaphodBB ::
Ja sam vi ne razumete, da je tko zato ker na Dnevniku delajo ravni taki strokovnjaki kot ste vi.
S tem DR nima nič, razen tega da si sedaj blati ime.
S tem DR nima nič, razen tega da si sedaj blati ime.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
VelikiTun ::
Hudimana, z digitalckom se pa danes nekateri celo strinjamo.
Ja, tudi oglaševanje ima določeno mero. Lahko tu v nedogled govorimo o podzavestnem pomnjenju določenega produkta ali znamke, vendar je prej verjetno, da se potencialnemu kupcu na podlagi oglasa podjetje zameri.
Pri spletnem oglaševanju pa je še huje. Jaz recimo povsem ignoriram strani, ki z oglasi prekomerno kvarijo uporabniško izkušnjo.
Ja, tudi oglaševanje ima določeno mero. Lahko tu v nedogled govorimo o podzavestnem pomnjenju določenega produkta ali znamke, vendar je prej verjetno, da se potencialnemu kupcu na podlagi oglasa podjetje zameri.
Pri spletnem oglaševanju pa je še huje. Jaz recimo povsem ignoriram strani, ki z oglasi prekomerno kvarijo uporabniško izkušnjo.
IceIceBaby ::
Fora je v tem, da nimate prav.
"Teženje" oglasov nima negativnega učinka ampak pozitivno vpliva na prodajo. Tudi, če bi bil na tv 24/7 oglas za isto zobno pasto bi se tista pasta prodajala odlično, veliko boljše kot konkurenca brez oglasov.
Obstajajo sicer ljudje, ki takšne izdelke dajo na black listo. Ampak jih je zanemarljivo malo.
Tale stavek pove, da ne veš veliko o oglaševanju. Kot sem že prej omenil, določeni kanali niso namenjeni direktni prodaji, ampak se njihov učinek meri posredno.
"Teženje" oglasov nima negativnega učinka ampak pozitivno vpliva na prodajo. Tudi, če bi bil na tv 24/7 oglas za isto zobno pasto bi se tista pasta prodajala odlično, veliko boljše kot konkurenca brez oglasov.
Obstajajo sicer ljudje, ki takšne izdelke dajo na black listo. Ampak jih je zanemarljivo malo.
Ne bom trdil, da ne obstajajo bedaki, ki vidijo reklamo za izdelek petkrat v enem večeru, pa naslednji dan že ob sedmih zjutraj tečejo ta izdelek kupit.
Tale stavek pove, da ne veš veliko o oglaševanju. Kot sem že prej omenil, določeni kanali niso namenjeni direktni prodaji, ampak se njihov učinek meri posredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceIceBaby ()
digitalcek ::
Hudimana, z digitalckom se pa danes nekateri celo strinjamo.
Se zgodi. :) Ampak obljubim, da to ne bo prepogosto...
digitalcek ::
IceIceBaby je izjavil:
Fora je v tem, da nimate prav.
"Teženje" oglasov nima negativnega učinka ampak pozitivno vpliva na prodajo. Tudi, če bi bil na tv 24/7 oglas za isto zobno pasto bi se tista pasta prodajala odlično, veliko boljše kot konkurenca brez oglasov.
Sploh ne. Že če 30% gledalcev/uporabnikov spleta teženje moti in še posebej, če vedo, da ni nobene prave potrebe, da bi jim kdo težil (oziroma se teženju lahko izognejo), je oglaševalec že v startu izgubil 30% potencialnih kupcev. Pa tudi ostalih 70% ni rečeno, da bo kupilo prav njegov izdelek, ker ni edini ponudnik, drugi pa mogoče ponujajo izdelke drugače, manj agresivno.
Prejšnji teden sem bil pri mojem zobozdravniku in mi je dal dva vzorčka dveh zobnih past. In to nisem nikakor smatral za močno pretirano teženje (bolj za lobiranje) in sedaj koristim prvega, kasneje pa bom preizkusil še drugega. Vsekakor je, vsaj pri meni, proizvajalec z malim vzorčkom naredil bistveno boljšo, bolj odmevno marketinško potezo, kot da mi z vseh možnih ekranov in displayev - TEŽI!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
ZaphodBB ::
Ker DR se uporablja predvsem za prodajo zobne paste. Razumem.
Grem na New York Times brat zobne paste.
Grem na New York Times brat zobne paste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
IceIceBaby ::
digitalček, spet sodiš po sebi in nekaj postih nereprezentativnega vzorca na precej specifičnem forumu. Oglaševalci imamo na drugi strani za sabo preizkuse na ogromnih vzorcih, ki vedno znova potrjujejo to, kar pišem.
Zadeva je zelo enostavna. Če oglasi za zobno pasto in vložke ne bi delovali se definitivno ne bi ponavljali. Teženje deluje, pa, če se na glavo postaviš.
Sicer smo pa že precej off topic.
Zadeva je zelo enostavna. Če oglasi za zobno pasto in vložke ne bi delovali se definitivno ne bi ponavljali. Teženje deluje, pa, če se na glavo postaviš.
Sicer smo pa že precej off topic.
digitalcek ::
IceIceBaby je izjavil:
Zadeva je zelo enostavna. Če oglasi za zobno pasto in vložke ne bi delovali se definitivno ne bi ponavljali. Teženje deluje, pa, če se na glavo postaviš.
Teženje pri določenem procentu kupcev ne deluje, kar si lahko prebral tudi v tej temi, če se na glavo postaviš. Mimogrede, kako veš, da ne bi (vsaj na del trga/uporabnikov) bolje deloval tudi kakšen drug način, kot teženje?
In žalostno je, da znate oglaševalci le težiti, in da niste sposobni oglaševati drugače, bolj prefinjeno, da bi pokrili tudi tisti ne tako majhen segment uporabnikov, ki jih vaše teženje - iritira.
In ja - vsaj v Ljubljani ljudje mečejo kovance TUDI klošarju, ki NE fehta. Ki le postavi pred sebe škatlo. In je vsem jasno, zakaj jo je postavil. In mogoče dobi celo več od tistega, ki nadleguje vsakega, ki gre mimo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
sandmat ::
se precej strinjam z digitalckom. Stvar ni takšna, kot jo velikokrat vidijo oglaševalci in ekonomisti. Vem, da nikoli ne bom kupil calgona, unega "x v enem - sedaj se imenuje FINISH" in podobnih stvari samo zaradi količine reklamiranja.
Reklame, ki NE šokirajo, temveč pozitivno (bodisi na foro, bodisi zaradi umskega truda, ki sem ga moral vložiti, da sem "zaštekal foro") presenetijo, imajo veliko večji vpliv. Vsaka stvar, ki človeka iritira ali ga stisne kako drugače v kot, ne bo nikoli prinesla dovolj dobrih rezultatov.
Razen, če človeka prepričaš, da on pravzaprav hoče bit omejen. To je pa whole different story za kako drugo temo. :)
Reklame, ki NE šokirajo, temveč pozitivno (bodisi na foro, bodisi zaradi umskega truda, ki sem ga moral vložiti, da sem "zaštekal foro") presenetijo, imajo veliko večji vpliv. Vsaka stvar, ki človeka iritira ali ga stisne kako drugače v kot, ne bo nikoli prinesla dovolj dobrih rezultatov.
Razen, če človeka prepričaš, da on pravzaprav hoče bit omejen. To je pa whole different story za kako drugo temo. :)
IceIceBaby ::
In žalostno je, da znate oglaševalci le težiti, in da niste sposobni oglaševati drugače, bolj prefinjeno, da bi pokrili tudi tisti ne tako majhen segment uporabnikov, ki jih vaše teženje - iritira.
Misliš napisati, da bi oglaševali "manj učinkovito in dražje"?
Mi poveš en dober razlog, zakaj bi kdo opustil oglaševanje, ki deluje in oglaševal na način, ki preizkušeno ne deluje.
In ja - vsaj v Ljubljani ljudje mečejo kovance TUDI klošarju, ki NE fehta. Ki le postavi pred sebe škatlo. In je vsem jasno, zakaj jo je postavil. In mogoče dobi celo več od tistega, ki nadleguje vsakega, ki gre mimo...
To ni res. Klošar, ki je "gobčen" bo v povprečju dobil neprimerno več denarja.
IceIceBaby ::
Reklame, ki NE šokirajo, temveč pozitivno (bodisi na foro, bodisi zaradi umskega truda, ki sem ga moral vložiti, da sem "zaštekal foro") presenetijo, imajo veliko večji vpliv. Vsaka stvar, ki človeka iritira ali ga stisne kako drugače v kot, ne bo nikoli prinesla dovolj dobrih rezultatov.
Odvisno od produkta, ciljne skupine, države in še miljon drugih dejavnikov. Včasih delujejo oglasi, ki šokirajo (večinoma ne), včasih tisti smešni, včasih tisti, ki agresivno prodajajo.
Še vedno pa tvoje, ali drugo mnenje posameznika tukaj nima veliko teže. Številke so važne. Če zaslužiš več, kot si plačal za oglas potem nadaljuješ z oglaševanjem (zelo poenostavljeno).
Gregor P ::
Na mene delujejo v glavnem tisti mali "oglasni listki" s ceno v trgovinah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
digitalcek ::
IceIceBaby je izjavil:
Misliš napisati, da bi oglaševali "manj učinkovito in dražje"?
Mi poveš en dober razlog, zakaj bi kdo opustil oglaševanje, ki deluje in oglaševal na način, ki preizkušeno ne deluje.
Mi poveš en sam dober razlog, da ne bi nekdo oglaševal na drugačen način, kot 95% oglaševalcev in prej ali slej pridobil tistih 10/20/30% porabnikov, ki jim reklamiranje s teženjem ne odgovarja in jih celo jezi? @sandmat: Vsaka stvar, ki človeka iritira ali ga stisne kako drugače v kot, ne bo nikoli prinesla dovolj dobrih rezultatov
Pa še ena, vendar s to povezana tema:
Mi poveš en sam dober razlog, zakaj ne bi nekdo zastavil svojo spletno stran drugače kot 99% webmastrov, ki poskušajo služiti z linkanjem do nezavesti (in teženjem z reklamami), imel na njej svoj content, ki ga ne moreš videti nikjer drugje in bil že zaradi tega dejstva zanimiv, celo ekskluziven? In tak bo v letu, dveh vsekakor pridobil nekaj tisoč/desettisoč/stotisoč fanov, ki na spletnih straneh KONČNO želijo kakšen nov, unikaten, zanimiv, svež, inovativen pristop.
Ta zadnji zna namreč dejansko dobro služiti, tistih 99% ostalih, ki VSI uporabljajo ENAK pristop, pa bo (glede na še slabšo kupno moč) zgolj - vegetiralo...
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
IceIceBaby ::
Mi poveš en sam dober razlog, da ne bi nekdo oglaševal na drugačen način, kot 95% oglaševalcev in prej ali slej pridobil tistih 10/20/30% porabnikov, ki jim reklamiranje s teženjem ne odgovarja in jih celo jezi?
Zato, ker stvar ne deluje. Če deluje pa se sigurno takšen način že uporablja v marketing mixu. Ampak niso vse metode primerne za vse kategorije izdelkov. Verjetno si opazil, da BMWje oglašujejo nekoliko drugače kot pralni prašek.
Osredotočanje na ljudi, ki so pa že po defaultu alergični na oglaševanje je pa epic fail.
Mi poveš en sam dober razlog, zakaj ne bi nekdo zastavil svojo spletno stran drugače kot 99% webmastrov, ki poskušajo služiti z linkanjem do nezavesti (in teženjem z reklamami), imel na njej svoj content, ki ga ne moreš videti nikjer drugje in bil že zaradi tega dejstva zanimiv, celo ekskluziven? In tak bo v letu, dveh vsekakor pridobil nekaj tisoč/desettisoč/stotisoč fanov, ki na spletnih straneh KONČNO želijo kakšen nov, unikaten, zanimiv, svež, inovativen pristop.
Če še nisi videl spletne strani z ekskluzivnim contentom potem ne vem kaj delaš na netu.
Še vedno pa mi ni jasno, kako bo stran z nekaj stotisoč fani zaslužila. Obiskovalci, sami po sebi so le strošek. Treba je imeti solidne serverje, ki prenesejo obremenitve.
Nekako je treba zadevo monetizirati. Oglasi so najmanj moteč in najbolj prijazen način do obiskovalcev. Razen, če poznaš kakšen drug način, ki manj vznemirja obiskovalce in prinese enake prihodke. V tem primeru ti garantiram, da lahko tudi ti začneš svoj biznis in dobiš milijonsko investicijo.
digitalcek ::
IceIceBaby je izjavil:
Verjetno si opazil, da BMWje oglašujejo nekoliko drugače kot pralni prašek.
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Tiste praške, ki pa mi težijo, povem ponovno, zagotovo NE kupim. Iz principa. Zanalašč. Razen, če so 50% boljši od tistih, ki ne težijo, ki se oglašujejo manj agresivno. In ti prvi, ki tako težijo (ne brez vzroka), pogosto NISO boljši, so velikokrat celo slabši!
IceIceBaby je izjavil:
Osredotočanje na ljudi, ki so pa že po defaultu alergični na oglaševanje je pa epic fail.
Odrekanje tistim kupcem, ki ne marajo teženja (ne glede, ali jih je 10% ali 25%), je v teh težkih časih epic fail. In če niste pripravljeni furati vzporedno še eno, bistveno drugačno, bolj inovativno prodajno strategijo, ste ali leni, ali pa - nesposobni!
IceIceBaby je izjavil:
Še vedno pa mi ni jasno, kako bo stran z nekaj stotisoč fani zaslužila. Obiskovalci, sami po sebi so le strošek. Treba je imeti solidne serverje, ki prenesejo obremenitve.
V Sloveniji je (za začetek) dovolj, da imaš ekskluzivno stran in le 1500 fanov, ki ti za ekskluzivno vsebino plačujejo po 5 evrov mesečno. 7500 evrov je za posameznika, ali dve osebi, ki furata tak portal - ne tako slab denar.
Za vas, ki pa zaslužite mesečno stotisoče evrov, pa je 7500 evrov mesečno seveda - drobiž!
thramos ::
Sicer nimam pojma o oglaševanju in predvidevam, da fantje opravijo kakšne raziskave ... ampak povezovanje produkta z neko, za večino uporabnikov interneta, dokaj negativno izkušnjo (prepisovanje besed, wtf?!), je pomoje čisto mimo. Pavlov, pa to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
IceIceBaby ::
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Tiste praške, ki pa mi težijo, povem ponovno, zagotovo NE kupim. Iz principa. Zanalašč. Razen, če so 50% boljši od tistih, ki ne težijo, ki se oglašujejo manj agresivno. In ti prvi, ki tako težijo (ne brez vzroka), pogosto NISO boljši, so velikokrat celo slabši!
Še enkrat. Tole enostavno ni res. V povprečju bo več ljudi kupilo pralni prašek, ki non stop "teži" z reklamami.
ZaphodBB ::
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Tiste praške, ki pa mi težijo, povem ponovno, zagotovo NE kupim. Iz principa. Zanalašč. Razen, če so 50% boljši od tistih, ki ne težijo, ki se oglašujejo manj agresivno. In ti prvi, ki tako težijo (ne brez vzroka), pogosto NISO boljši, so velikokrat celo slabši!
Bullshit. Isto sem mislil sam, dokler nisem opazil, da kadar sem v dilemi kateri izdelek vzeti, podzavestno sežem po rio mare, persilu, itd...
Ti si seveda pametnejši in tvoj mozak ni dovzeten za iste impulze kot naši. Si domišljaš. Spomni se name naslednjič ko boš naročil Cocto, Coca-Colo ali Pepsi. Oz. jih boš kupil namesto "Mercator Cole".
Tody ::
In vsem pametnjakovičem v tej temi. DubleRecall ni kriv da dnevnik in ostali ne znajo poiskat oglaševalcev in nafilat sistem s takimi reklamami da so relavantne. Zato pa so tudi šli v tujino. Pomoje je sistem daleč bolj zmogljiv kot pa ga kaže dnevnik in ostale slovenske zadeve. Če pa so dobili 1,6 mio za read more gumb pa jutr spakiram kovčke in grem v USA :)
Matheeew ::
Agree.
Fantje se spomnijo inovativni način kako monetizirat brezplačne novice na webu. Dobijo tvegan kapital iz Silicijeve doline, grejo v ZDA, odprejo pisarno v New Yorku in zaposlujejo.
Na drugi strani truma forumašev, ki dejansko verjamejo, da so bolj pametni in iščejo tisoč in en razlog, da ostalim dopovejo, da je DoubleRecall pač drek, le da vsi ostali tega še ne vedo.
Neprecenljivo.
Fantje se spomnijo inovativni način kako monetizirat brezplačne novice na webu. Dobijo tvegan kapital iz Silicijeve doline, grejo v ZDA, odprejo pisarno v New Yorku in zaposlujejo.
Na drugi strani truma forumašev, ki dejansko verjamejo, da so bolj pametni in iščejo tisoč in en razlog, da ostalim dopovejo, da je DoubleRecall pač drek, le da vsi ostali tega še ne vedo.
Neprecenljivo.
thramos ::
Em.
Forumaši pravimo, da je izredno neprijetno za ogled članka vpisovati karenebesede, da nas to odvrača branja teh člankov, in dvomimo v učinkovitost reklamiranja na takšen, tečen način.
Vsekakor pa privoščim fantom uspeh, no, bi bil pa bolj vesel, če mi s tem nebi grenili izkušnje interneta. :)
Forumaši pravimo, da je izredno neprijetno za ogled članka vpisovati karenebesede, da nas to odvrača branja teh člankov, in dvomimo v učinkovitost reklamiranja na takšen, tečen način.
Vsekakor pa privoščim fantom uspeh, no, bi bil pa bolj vesel, če mi s tem nebi grenili izkušnje interneta. :)
Tody ::
Thramos ker je Pianino sistem toliko boljši? Ker raje daš 10 eur na mesec za branje časopisa kot da bi prepisal dve besedi? Vse stane, strežniki, pisci, uredniki,...
ZaphodBB ::
Em.
Forumaši pravimo, da je izredno neprijetno za ogled članka vpisovati karenebesede, da nas to odvrača branja teh člankov, in dvomimo v učinkovitost reklamiranja na takšen, tečen način.
Vsekakor pa privoščim fantom uspeh, no, bi bil pa bolj vesel, če mi s tem nebi grenili izkušnje interneta. :)
Eni, ki svoje informacije dobivamo še kje drugje kot na slo-tech in 24ur (pa Dnevnik ), pa pravimo da smo zadovoljni z Double Recallom, ker omogoča boljšo uporabniško izkušnjo kot druge DRM zadeve. Sploh naročnine in plačevanje ogleda člankov.
MyotisSI ::
Čestitke fantom za uspeh, privoščim jim.
Ampak DR mi gre na jetra.
Tako kot mi gredo vsi vsiljivi načini oglaševanja.
Skratka fantje so carji njihov produkt z vidika potrošnika pa niti malo.
Verjamem pa da so oglaševalske hijene orgazmirale ko so ta sistem videle :)
In se strinjam da vsiljivi in butasti oglasi ne pripomorejo k nakupu (vsaj v mojem primeru, da ne bo kdo takoj kontra udaril). Se še spomnite slavnega Calvo gospoda Tunčka? Za vedno si bom zapomnil, da Calvo = tune, a kupil sem jih samo enkrat iz firbca in nikoli več.
Bomo pa videli kako se bo ta sistem razvijal.
Se bo pa treba počasi navadit, da stvari niso zastonj. Če je treba vpisat dve butasti besedi, da pridem do neke vsebine, ki si jo res želim videti naj bo.
Ampak DR mi gre na jetra.
Tako kot mi gredo vsi vsiljivi načini oglaševanja.
Skratka fantje so carji njihov produkt z vidika potrošnika pa niti malo.
Verjamem pa da so oglaševalske hijene orgazmirale ko so ta sistem videle :)
In se strinjam da vsiljivi in butasti oglasi ne pripomorejo k nakupu (vsaj v mojem primeru, da ne bo kdo takoj kontra udaril). Se še spomnite slavnega Calvo gospoda Tunčka? Za vedno si bom zapomnil, da Calvo = tune, a kupil sem jih samo enkrat iz firbca in nikoli več.
Bomo pa videli kako se bo ta sistem razvijal.
Se bo pa treba počasi navadit, da stvari niso zastonj. Če je treba vpisat dve butasti besedi, da pridem do neke vsebine, ki si jo res želim videti naj bo.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)
(Federico Fellini)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MyotisSI ()
ZaphodBB ::
Čestitke fantom za uspeh, privoščim jim.
Ampak DR mi gre na jetra.
Tako kot mi gredo vsi vsiljivi načini oglaševanja.
Skratka fantje so carji njihov produkt z vidika potrošnika pa niti malo.
Verjamem pa da so oglaševalske hijene orgazmirale ko so ta sistem videle :)
In se strinjam da vsiljivi in butasti oglasi ne pripomorejo k nakupu (vsaj v mojem primeru, da ne bo kdo takoj kontra udaril). Se še spomnite slavnega Calvo gospoda Tunčka? Za vedno si bom zapomnil, da Calvo = tune, a kupil sem jih samo enkrat iz firbca in nikoli več.
Bomo pa videli kako se bo ta sistem razvijal.
Se bo pa treba počasi navadit, da stvari niso zastonj. Če je treba vpisat dve butasti besedi, da pridem do neke vsebine, ki si jo res želim videti naj bo.
Edino kar je pomembno je vprašanje ali za ponudnike contenta DR pomeni več denarja, kot bannerji in pavšalno plačevanje oglaševanja. Vi tukaj niste stranke ampak produkt. Tako da je prav vseeno koliko vam je všeč :).
Matheeew ::
Em.
...in dvomimo v učinkovitost reklamiranja na takšen, tečen način.
Če si le nekaj osnov prebereš o sistemu DoubleRecall boš našel podatek koliko bolj so tovrstne reklame bolj učinkovite od drugih spletnih reklam.
Seveda je pa lažje napisati, da dvomiš. In ko še 5 drugih napiše, da dvomijo potem pa že sigurno drži.
Na drugi strani pa je nekdo dal 1,6 mio USD, ker verjame v to kar ti dvomiš. Zanimivo. Sklepam, da se je ta "nekdo" malo bolj pozanimal o učinkovitosti, kot ti, ki pač dvomiš.
gendale ::
>Vi tukaj niste stranke ampak produkt. Tako da je prav vseeno koliko vam je všeč :).
mi uporabljamo adblock in ne vidimo tega sranja :)
mi uporabljamo adblock in ne vidimo tega sranja :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
ZaphodBB ::
PaX_MaN ::
Če si le nekaj osnov prebereš o sistemu DoubleRecall boš našel podatek koliko bolj so tovrstne reklame bolj učinkovite od drugih spletnih reklam.
Kakšen link?
(Pa ne na DoubleRecall.com...)
MyotisSI ::
Čestitke fantom za uspeh, privoščim jim.
Ampak DR mi gre na jetra.
Tako kot mi gredo vsi vsiljivi načini oglaševanja.
Skratka fantje so carji njihov produkt z vidika potrošnika pa niti malo.
Verjamem pa da so oglaševalske hijene orgazmirale ko so ta sistem videle :)
In se strinjam da vsiljivi in butasti oglasi ne pripomorejo k nakupu (vsaj v mojem primeru, da ne bo kdo takoj kontra udaril). Se še spomnite slavnega Calvo gospoda Tunčka? Za vedno si bom zapomnil, da Calvo = tune, a kupil sem jih samo enkrat iz firbca in nikoli več.
Bomo pa videli kako se bo ta sistem razvijal.
Se bo pa treba počasi navadit, da stvari niso zastonj. Če je treba vpisat dve butasti besedi, da pridem do neke vsebine, ki si jo res želim videti naj bo.
Edino kar je pomembno je vprašanje ali za ponudnike contenta DR pomeni več denarja, kot bannerji in pavšalno plačevanje oglaševanja. Vi tukaj niste stranke ampak produkt. Tako da je prav vseeno koliko vam je všeč :).
V bistvu dolgoročno JE pomembo ali je "produktom" zadeva všeč, oz. ali so jo pripravljeni tolerirat. Če bo večini stvar pretečna bo sistem padel, kar pa je malo verjetno, glede na to da s(m)o spletni uporabniki škrtice :)
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)
(Federico Fellini)
ZaphodBB ::
Čestitke fantom za uspeh, privoščim jim.
Ampak DR mi gre na jetra.
Tako kot mi gredo vsi vsiljivi načini oglaševanja.
Skratka fantje so carji njihov produkt z vidika potrošnika pa niti malo.
Verjamem pa da so oglaševalske hijene orgazmirale ko so ta sistem videle :)
In se strinjam da vsiljivi in butasti oglasi ne pripomorejo k nakupu (vsaj v mojem primeru, da ne bo kdo takoj kontra udaril). Se še spomnite slavnega Calvo gospoda Tunčka? Za vedno si bom zapomnil, da Calvo = tune, a kupil sem jih samo enkrat iz firbca in nikoli več.
Bomo pa videli kako se bo ta sistem razvijal.
Se bo pa treba počasi navadit, da stvari niso zastonj. Če je treba vpisat dve butasti besedi, da pridem do neke vsebine, ki si jo res želim videti naj bo.
Edino kar je pomembno je vprašanje ali za ponudnike contenta DR pomeni več denarja, kot bannerji in pavšalno plačevanje oglaševanja. Vi tukaj niste stranke ampak produkt. Tako da je prav vseeno koliko vam je všeč :).
V bistvu dolgoročno JE pomembo ali je "produktom" zadeva všeč, oz. ali so jo pripravljeni tolerirat. Če bo večini stvar pretečna bo sistem padel, kar pa je malo verjetno, glede na to da s(m)o spletni uporabniki škrtice :)
Seveda, za nas kot produkte je vedno pain vs pleasure efekt. Hočemo članek a nočemo pačati 2€. Nekateri zaradi škrtosti, drugi zaradi zasebnosti in varnosti, tretji pa zato, ker se jim ne da vlačit kreditne iz denarnice. Hkrati pa je tam še vedno korenček (vsebina). Kot laični psiholog bom dejal, da bo (pomembna) večina raje prebrala oglas. Medtem, ko od "aktivistov" itak ni nobenega profita.
Oglaševalci s tem dobijo potrditev, da je nekdo dejansko videl njihov oglas, še več zaradi interaktivne narave se mu je ta vtisnil v podzavest.
Hkrati ima zadeva za oglaševalce še eno prednost - danes so zelo pogoste oglaševalski scami, kjer webmasterji na prikrit način "klikajo" po oglasih. Na ta način webmasterji in recimo google, goljufajo oglaševalce. Skratka, tale zadeva (vkolikor jo uspejo patentirat) ima potencial, da se a) proda Googlu za par miljard ali b) celo postane resna konkurenca Googlu in FB.
Bodo moral pa fantje nafurat algoritme za profiliranje uporabnikov in targetirano oglaševanje, pa seveda zgornje domneve se morajo izkazat za resnične.
VelikiTun ::
Ja, ko bo DR na praktično vseh spletnih straneh, potem bo morda kaj efekta. Mnogi pa stran s tem strašilom enostavno ignoriramo.
In jasno, z razširjenostjo bodo tudi razni vtičniki, kot je recimo Ad-Block, ponudili ustrezno rešitev.
In jasno, z razširjenostjo bodo tudi razni vtičniki, kot je recimo Ad-Block, ponudili ustrezno rešitev.
ahac ::
Agree.
Fantje se spomnijo inovativni način kako monetizirat brezplačne novice na webu. Dobijo tvegan kapital iz Silicijeve doline, grejo v ZDA, odprejo pisarno v New Yorku in zaposlujejo.
Na drugi strani truma forumašev, ki dejansko verjamejo, da so bolj pametni in iščejo tisoč in en razlog, da ostalim dopovejo, da je DoubleRecall pač drek, le da vsi ostali tega še ne vedo.
Neprecenljivo.
Men je zanimivo tudi, da tisti, ki najbolj hvalijo Doublerecall, hkrati največ pljuvajo po Pianotu.
Verjetno zato, ker je Piano slovaški, Doublerecall je pa "naš".
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ZaphodBB ::
Agree.
Fantje se spomnijo inovativni način kako monetizirat brezplačne novice na webu. Dobijo tvegan kapital iz Silicijeve doline, grejo v ZDA, odprejo pisarno v New Yorku in zaposlujejo.
Na drugi strani truma forumašev, ki dejansko verjamejo, da so bolj pametni in iščejo tisoč in en razlog, da ostalim dopovejo, da je DoubleRecall pač drek, le da vsi ostali tega še ne vedo.
Neprecenljivo.
Men je zanimivo tudi, da tisti, ki najbolj hvalijo Doublerecall, hkrati največ pljuvajo po Pianotu.
Verjetno zato, ker je Piano slovaški, Doublerecall je pa "naš".
Links or it didn't happen.
borisk ::
digitalcek je izjavil:
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Z avtorskim honorarjem? Ni vas veliko takih...
Adblock ti na splošno zelo olepša mnenje o spletu dandanes. Jaz priznam, ko sem prvič videl/slišal za DR, sem mislim da je to SCAM, ala Jugoslovanski vesoljski program, ampak so dečki pobral dosti denarja, tako da je nekaj očitno na tem.
Upam da jim bo šlo dobro, pa upam da bojo čimveč tržili čimdlje od nas :)
Matheeew ::
Agree.
Fantje se spomnijo inovativni način kako monetizirat brezplačne novice na webu. Dobijo tvegan kapital iz Silicijeve doline, grejo v ZDA, odprejo pisarno v New Yorku in zaposlujejo.
Na drugi strani truma forumašev, ki dejansko verjamejo, da so bolj pametni in iščejo tisoč in en razlog, da ostalim dopovejo, da je DoubleRecall pač drek, le da vsi ostali tega še ne vedo.
Neprecenljivo.
Men je zanimivo tudi, da tisti, ki najbolj hvalijo Doublerecall, hkrati največ pljuvajo po Pianotu.
Verjetno zato, ker je Piano slovaški, Doublerecall je pa "naš".
Kje vidiš, da bi pljuval po Piano media?
Sam vidim Piano, kot alternativo oglasom. Mi je pa nerazumno, da se uporablja oba hkrati.
Še več. Primer dnevnik.si - plačaj Piano naročnino, vpisuj double recall besede, glej spletne bannerje. Glej preroll video (sicer možnost, da ga izklopiš), glej video med člankom in komentarji. Pa še kakšen pop up oglas vsake toliko.
To pa ni ok in se ne more dobro končati.
Je pa po mojem mnenju med obema razlika v tem, da Piano se ne prijemlje najbolje in ima vprašljiv potencial. Double Recall se očitno širi precej hitreje in ima kot kaže precej večji potencial.
thramos ::
Eni, ki svoje informacije dobivamo še kje drugje kot na slo-tech in 24ur (pa Dnevnik ), pa pravimo da smo zadovoljni z Double Recallom, ker omogoča boljšo uporabniško izkušnjo kot druge DRM zadeve. Sploh naročnine in plačevanje ogleda člankov.
Verjamem. Vsak po svoje, različni smo si. Menda lahko povem svoje mnenje, brez da me zmerjajo z nevoščljivcem?
Če si le nekaj osnov prebereš o sistemu DoubleRecall boš našel podatek koliko bolj so tovrstne reklame bolj učinkovite od drugih spletnih reklam.
Seveda je pa lažje napisati, da dvomiš. In ko še 5 drugih napiše, da dvomijo potem pa že sigurno drži.
Na drugi strani pa je nekdo dal 1,6 mio USD, ker verjame v to kar ti dvomiš. Zanimivo. Sklepam, da se je ta "nekdo" malo bolj pozanimal o učinkovitosti, kot ti, ki pač dvomiš.
Sem malo višje napisal da nimam pojma o oglaševanju in da verjamem, da se fantje zadeve lotijo malo bolj znanstveno ... moje laično mnenje je pač tako kakršno je.
digitalcek ::
digitalcek je izjavil:
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Z avtorskim honorarjem? Ni vas veliko takih...
No, mislil sem seveda tisti modelček za otroke, ki ga prodajajo na oddelku igrač... :)
ZaphodBB ::
digitalcek je izjavil:
digitalcek je izjavil:
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Z avtorskim honorarjem? Ni vas veliko takih...
No, mislil sem seveda tisti modelček za otroke, ki ga prodajajo na oddelku igrač... :)
Ne bi vtipkal dveh besed, bi pa __plačal zato da bi delal reklamo švabom__ in s to reklamo posiljeval praktično vkakega, ki pride k tebi. Toliko o načelnosti, svašta.
digitalcek ::
BMW mi še ni težil. Mogoče ga enkrat celo kupim...
Tiste praške, ki pa mi težijo, povem ponovno, zagotovo NE kupim. Iz principa. Zanalašč. Razen, če so 50% boljši od tistih, ki ne težijo, ki se oglašujejo manj agresivno. In ti prvi, ki tako težijo (ne brez vzroka), pogosto NISO boljši, so velikokrat celo slabši!
Bullshit. Isto sem mislil sam, dokler nisem opazil, da kadar sem v dilemi kateri izdelek vzeti, podzavestno sežem po rio mare, persilu, itd...
Ti si seveda pametnejši in tvoj mozak ni dovzeten za iste impulze kot naši. Si domišljaš. Spomni se name naslednjič ko boš naročil Cocto, Coca-Colo ali Pepsi. Oz. jih boš kupil namesto "Mercator Cole".
Nisem pametnejši. Sem le drugačen, seveda tudi siten in zajeban. In smatram, da se mora splet prilagoditi uporabnikom, ne pa obratno.
Vi pa kar plankajte, poljubljajte po muzejih raztavljene slike (fora, da te kap, predvsem, če bi želel kaj stakniti - herpes bo še najmanj, kar lahko stakneš).
In skočite v Ljubljanico (in NE plavajte), če bo to na spletu enkrat v trendu...
Pijem pa nek hrvaški sok. Če ga dobim. Ker je dober in me ne žge po požiralniku, kot me Coca Cola.
In ne hodim v Mc drek (Mc Donalds), kot večina zmanipuliranih mladih ljudi, ampak si kuham sam. Ker ne želim živeti po spletnih "diktatih", ampak si prašek, zobno pasto, pijačo in način prehrajevanja IZBEREM SAM. Ne glede na število reklam. Oziroma izbiram po sistemu: več reklam = slabši izdelek.
In ko firmo kenslam iz spomina, jo kenslam.
Ne bi vtipkal dveh besed, bi pa __plačal zato da bi delal reklamo švabom__ in s to reklamo posiljeval praktično vkakega, ki pride k tebi. Toliko o načelnosti, svašta.
Ne, ne bi vtipkal, saj tudi na kiosku ne vtipkam dveh besed, ko kupim časopis. Poleg tega sem dal za časopis 1.20 evra. Samo še to manjka, da bi na kiosku, ali pozneje nekaj vtipkaval...
In če plačam internetni priključek mesečno 29 evrov, potem nikakor ne pričakujem, da bom za vsak usran članek še nekaj vtipkaval.
Za VSE tuje forume namreč zadostuje, da se prijaviš enkrat z nickom in e-mailom. Drži?
Kaj ne vidiš, da nimaš niti enega resnega argumenta?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Tody ()
ahac ::
In če plačam internetni priključek mesečno 29 evrov, potem nikakor ne pričakujem, da bom za vsak usran članek še nekaj vtipkaval.
Ja, če plačam internetni priključek tudi nikakor ne pričakujem, da bom potem za vsak usran članek, za vsak usran film, za vsak usran komad in za vsako usrano fotografijo še nekaj plačeval.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tody ::
Digitalček ti si resno čudn :) Kaj ma vezi tipkanje pred kisokom? Očitno te ni še nobena teta po prstih ko si bral revije pred njenim kioskom? Vrjetno misliš tudi da je internet tvoja od boga dana pravica? Zakaj ubistvu ne pizdiš na ISP-ja ker mu plačuješ internet če pa že elektru plačuješ elektriko? Mislim kako si drznejo!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google namenja milijardo dolarjev za krizo dostopnosti stanovanjOddelek: Novice / Ostale najave | 13207 (11105) | igorpec |
» | Izziv: Silicijeva dolinaOddelek: Loža | 2769 (2015) | dope1337 |
» | Stečaji in prisilke.Oddelek: Problemi človeštva | 5007 (3688) | BlueRunner |
» | Predavanje: Prišli, videli, zmagali - DoubleRecall v Silicijevi doliniOddelek: Novice / Ostalo | 7773 (5720) | Terman |
» | DoubleRecall eden od zmagovalcev YCombinatorjaOddelek: Novice / Ostale najave | 11842 (8512) | root987 |