» »

Vozniški izpit samo za privat

Vozniški izpit samo za privat

«
1
2

dronyx ::

Ali morda kdo ve kako bi se dalo doseči, da imaš vozniški izpit samo za privat uporabo, ne pa tudi za službene vožnje? Konkretno ko bi delodajalec zahteval neko službeno pot mu jaz odvrnem, da nimam izpita za njega. V pogodbi mi sicer nikjer ne piše, da se zahteva vozniški izpit za zasedbo delovnega mesta. Tu me zanima predvsem pravni vidik.

popster ::

ce imas vozniski izpit je to za privat in za službo. Če pa zavrneš sluzbeno voznjo je to drugi problem.

Invictus ::

Malo sumljivo bo če boš hodil v službo z avtom, potem pa delodajalcu rekel da nimaš izpita.

Službena vožnja z osebnim avtom je enaka kot privat. zato velja isti izpit. Drugo je če bi moral vozit kako večjo vozilo.

Če službenih voženj (oz. delo na terenu) ni v kolektivni pogodbi, oz. na seznamu del, ti načeloma ni treba. Ampak iti ven iz pisarne je pa fajn iti.

Seveda če boš zavrnil službeno vožnjo, lahko tudi delodajalec kaj zavrne ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kmetek ::

Le kako? Imaš diplomo tudi samo za privat? ;)

jype ::

"U službi ne znam malih tiskanih črk."

djordjevic ::

Kontra-konkurenčnost. Državna služba? :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

dronyx ::

Problem je nastal, ko so dekleta v kadrovski službi z zlobnim nasmeškom na obrazu začela obravnavati potne stroške po skrajno "varčni" varianti, ki pa je sicer baje povsem zakonita. Recimo če si doma iz Logatca in imaš službo v Ljubljani, so ti včasih povrnili potne stroške za primestni avtobus, potem je prišel Virant in uvedel najcenejši prevoz, kar v tem primeru pomeni vlak plus mesečno za mestni avtobus, ker imaš recimo od železniške postaje do delovnega mesta več kot kilometer. Sedaj so prišli pa na idejo, da vlak povrnejo samo do Notranjih Goric, ker je mestna linija potegnjena do tja in naj bi šel človek iz vlaka v Notranjih Goricah (čeprav dela v Ljubljani!), čakal pri -10 na prvo trolo, potem izstopil, pa čakal na drugo trolo in morda še tretjo, da pride do delavnega mesta.

Tu gre res morda smo za 10 € razlike, ampak nekaterim so na tak način vzeli tudi 100 € in več na mesec, pri čemer je nekdo izračunal, da če bi se tako vozil v službo samo za vožnjo porabi več kot 6 ur. Baje pa si je na račun uspešnega dela kadrovska izplačala uspešnost, pri čemer pa niso sposobni razumeti, da se ljudje oddolžijo delodajalcu na drug način (jaz imam v igri vrsto ukrepov).

Najbolj smešno je pa to, da za javni sektor velja ena sama uredba o povračilu potnih stroškov, je pa povsem od posamezne kadrovske službe odvisno, kako kreativno razume najcenejši prevoz. Tako imaš situacijo, ko se povračilo potnih stroškov za isti kraj razlikuje tudi za 100 % in več.

To je v glavnem ozadje, zakaj za službene potrebe ne bom vozil več avtomobila. Če bodo hoteli, da še kam grem naj mi dajo pa šoferja.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Sharkb1te ::

Imaš pa možnost da zbereš toliko kazenskih točk, da potem v službi ne smeš voziti službenega vozila. Tako imajo vsaj v nekaterih službah urejeno, do nekega števila kazenskih točk.

Upam, pa da ne boš tole resno jemal.

dronyx ::

Kazenske točke ne mislim zbirat in to se mi zdi slaba ideja, ker lahko do smrti povozim koga, ki si to ne bi zaslužil. Bom pa šefom razložil, da avta ne vozim, ker hodim v službo z javnim prevozom in da sem tako malo na cesti, da se ne upam več šofirat, razen doma po dvorišču. Če pa seveda podpišejo izjavo, da sprejemajo vso odgovornost, potem pa kar.

djordjevic ::

Imam boljšo zamisel. Usmeri svojo kreativno energijo raje v iskanje druge, bolj izpolnjujoče službe, če te v tej tako izkoriščajo, prasci grdi. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Invictus ::

Službena vožnja in prevoz na delo sta dve različni, tudi računovodski, postavki. Moral bi biti malo bolj natančen. V drugem postu si govoril o prevozu na delo.

Ne vem pa kako je z uporabo privat vozila v službene namene. Ali lahko to zavrneš in zahtevaš službeno vozilo? Sicer če plačajo kilometrino to ni tako slabo, sam vseeno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dronyx ::

O prevozu na delo sem govoril zato, ker sem skušal pojasniti, zakaj o tem razmišljam. Vem, da to ni isto in tu nikogar ne silijo, da bi uporabljal privat avto za službene namene.

djordjevic ::

Da razčistimo - pokriješ stroške prevoza na delo z obračunanimi?
No grave is deep enough to keep us in chains.

dronyx ::

Če se vozim z avtomobilom seveda ne pokrijem, ker plačam za bencin cca. 60 € več na mesec. Ob tem je sploh absurdno to, da so se mi prevozni stroški zmanjšali ob podražitvi mestnega prevoza, ker so vrla dekleta v kadrovski službi začela po internetu iskati najcenejšo možnost. Da sploh ne omenjam, kako se bencin draži.

Ampak vse to je v javni upravi prepuščeno kreativnosti posamezne kadrovske službe. Nekje povrnejo kar pač napišeš, tu pa so se zadeve lotili pedantno.

Javna uprava žal čedalje bolj razpada od znotraj, ko si vrh izplačuje vse mogoče dodatke in privilegije, ostalo rajo pa čedalje bolj stiskajo in iščejo načine, kako jim kaj vzeti. Kakšne so pa posledice, jih pa nič ne briga, ker jim ni potrebno nikomur za nič odgovarjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Okapi ::

Obvezno povračilo stroškov prevoza na delo je tako ali tako relikt socializma, kot ga ne poznajo nikjer na svetu, in bi ga morala nova vlada takoj ukiniti, če ima jajca za kaj takega, seveda.>:D

O.

djordjevic ::

Saj pravim - možnosti imaš dve: ali kupiš avto, ki porabi manj, ali pa poiščeš dolgoročno ugodnejšo alternativo: poiščeš bolje plačano službo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

ameba ::

Greš do šefa mu poveš v čem je problem, da si želiš, da ti pokrijejo strošek poti in to je to. Poveš, da ti deluje na psiho, ker nisi srečen in si zarad tega manj kreativen in produktiven v službi.

Če ti reče ne, mu reč da daš odpoved. Ne vem v čem je problem ? :-)

Sicer pa, a ni dandanes ni več odnosa, ko nekomu poveš če ti kej ne paše ?
Jst sm do sedaj vsem svojim nadzornim povedal, če mi kej ni bilo všeč in če je bila zadeva delikatna in se je vse zrihtal oz. so se vsaj potrudil pa smo podebatiral o zadevi.
On je tvoj šef ne pa neka višja sila, ki je te lahko izbriše iz obličja zemlje lol :-)

dronyx ::

Janševa vlada mislim da ima v planu ne ukinitev potnih stroškov, ampak da bi se ti in malica števili tudi v dohodnino. To je pa po moje sploh bedarija. Jaz sem načeloma za ukinitev potnih stroškov, ampak bojim se, da v tem primeru zaposleni ne bi dobili zato čisto nič več in bi šel tak ukrep zgolj na račun delavcev. Tisti z najnižjimi dohodki potem praktično ne zmorejo več priti niti na delo.

ameba je izjavil:

Poveš, da ti deluje na psiho, ker nisi srečen in si zarad tega manj kreativen in produktiven v službi.

Ti pa sigurno nisi nikdar delal v javnem sektorju LOL! Pa koga tu briga, koliko je kdo produktiven? Ha, ha! Se mi zdi fino, da ima še kdo v teh časih smisel za tak pristen humor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

jype ::

onyx> Ti pa sigurno nisi nikdar delal v javnem sektorju LOL!

So... Quit?

Okapi ::

ampak bojim se, da v tem primeru zaposleni ne bi dobili zato čisto nič več in bi šel tak ukrep zgolj na račun delavcev.
Ja, saj to bi naj bil namen ukinitve. Po kakšni logiki naj bi imel nekdo večjo plačo samo zato, ker stanuje dlje od službe?

O.

dronyx ::

Okapi je izjavil:

Ja, saj to bi naj bil namen ukinitve. Po kakšni logiki naj bi imel nekdo večjo plačo samo zato, ker stanuje dlje od službe?

O.

Jaz sem mislil v tem smislu, da bi se sedanjo maso za potne stroške spremenilo v maso za plače. Delodajalci tako ne bi nič izgubili ali pridobili na začetku, bi pa malo bolj realno prikazovali plače, ker pri nas ljudje ko jih vprašaš za plačo vedno pozabijo malico in potne stroške. Je pa res, da Slovenija žal čedalje bolj postaja dežela revežev, ki živijo pod pragom ali na meji revščine in delajo neke poceni dodelavne posle, tako da bi tak ukrep zgolj povečal število ljudi na robu preživetja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Alec999 ::

dronyx je izjavil:

Tu gre res morda smo za 10 € razlike, ampak nekaterim so na tak način vzeli tudi 100 € in več na mesec, pri čemer je nekdo izračunal, da če bi se tako vozil v službo samo za vožnjo porabi več kot 6 ur.


Preveri kolektivno pogodbo saj imajo nekje omejitev, da če prevoz z javnim sredstvom na dan traja več kot 3 ure, se delavcu kljub obstoju javnega prevoza povrne kilometrina za celotno pot.

Vice ::

Trenutno se kilometrina (prihod na delo) obračuna glede na ceno javnega prevoza, ki bi ga uporabil za pot v službo. Zdaj če je javni prevoz zastonj ne boš dobil nič. Pač koristi cenejšo varianto. Tukaj se nimaš kaj bunit. Za uporabo lastnega vozila v službene namene je pa prav tako po zakonu določena višina kilometrine ki pa je v 99,9% bolj ugodna za zaposlenega kot za delodajalca.

Zdaj če ti to ne odgovarja si lahko tudi na sončni pa ne boš imel občutka da te kdo okrog prenaša :D

gslo ::

hvala jype, we get it. :P

ZaphodBB ::

onyx: pusti službo, ker če se boš za moj denar še s šefi kregal in boste še manj naredili kot že tako. GTFO!

Če ti ni za pustit službo pa požri pay cut tako kot smo ga morali v realnem sektorju že pred leti.

Hvala za razumevanje.

Shkorc ::

V državah, kjer ne poznajo povrnitve stroškov prevoza na delo, imajo verjetno malce višje plače kot mi, ne???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Shkorc ()

ZaphodBB ::

Shkorc: stroški prevoza na delo so del plače. Plača je bruto bruto, vse ostalo so buče.

dronyx ::

ZaphodBB je izjavil:

onyx: pusti službo, ker če se boš za moj denar še s šefi kregal in boste še manj naredili kot že tako. GTFO!

Tvoj denar tu ne igra nobene vloge in prosim ne zganjaj cenene demagogije.

ZaphodBB ::

Cenena demagogija je, da se ti za moj denar nameravaš s šefom kregat a lahko voziš službeni avto ali ne, zato ker boš dobil 50€ manj plače.

Heh, pa merki da ne boš ostal brez službe, ko bojo ugotovil da nimaš potrebnih kvalifikacij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

kuglvinkl ::

Vpraši na MJU. Kolk mailov so že dobili iz naslova te uredbe...

Če delaš na MJU boš pa sploh hitr dobil odgovor.

Sam se vidi, kolk kreativnosti zmoreš, privat voziški izpit. :) Čist mediteranska fora.

Zgodovina sprememb…

5er--> ::

Službeni avto ne smeš vozit, če imaš visoko sladkorno. (tako pravijo na medicini dela)
Verjetno je še kakšna stvar... pojdi jih vprašat.

oracle ::

dronyx je izjavil:

Jaz sem načeloma za ukinitev potnih stroškov, ampak bojim se, da v tem primeru zaposleni ne bi dobili zato čisto nič več in bi šel tak ukrep zgolj na račun delavcev.

Nego?:))

Pričakuješ spremembo, ki bo šla v korist delavcu? Sredi "krize"? Kdo je tle zdej humorist:D

dronyx ::

kuglvinkl je izjavil:

Vpraši na MJU. Kolk mailov so že dobili iz naslova te uredbe...

Pred leti, ko je Virant izdal prvo verzijo te uredbe in uvedel zlato pravilo o povračilu najcenejšega prevoza sem MJU predlagal, da naj naredijo računalniški program, ki bo avtomatično izračunal potne stroške na podlagi te uredbe za vse javne uslužbence in se bodo podatki o cenah vozovnic v javnem prevozu avtomatično prenesli iz informacijskih sistemov prevoznikov. Tako bi bilo prizaneseno mukotrpno delo kadrovskim službam, obračun bi bil poenoten in ne bi bilo potrebno zaposlenim pisati neprestano novih izjav, ko se podraži kakšna vozovnica (ponekod kadrovske službe sploh ne preverjajo, kakšen je najcenejši način prevoza in plačajo kar pač delavec napiše, ponavadi pa ne gredo ljudje v svojo škodo, pa čeprav so javni uslužbenci).

Samo iz tega ni bilo nič, ker bi verjetno tak program stal državo čez milijon evrov.

Sedaj bo pa Janša itak MJU ukinil, tako da bo ena skrb manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

gendale ::

parkir avto mal bolj stran od pisarne da te noben ne vidi

pol pa pač reč da ne morš vozit ker si zgubil izpit ker si pijan povozil 3 otroke
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

kuglvinkl ::

dronyx je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Vpraši na MJU. Kolk mailov so že dobili iz naslova te uredbe...

Pred leti, ko je Virant izdal prvo verzijo te uredbe in uvedel zlato pravilo o povračilu najcenejšega prevoza sem MJU predlagal, da naj naredijo računalniški program, ki bo avtomatično izračunal potne stroške na podlagi te uredbe za vse javne uslužbence in se bodo podatki o cenah vozovnic v javnem prevozu avtomatično prenesli iz informacijskih sistemov prevoznikov. Tako bi bilo prizaneseno mukotrpno delo kadrovskim službam, obračun bi bil poenoten in ne bi bilo potrebno zaposlenim pisati neprestano novih izjav, ko se podraži kakšna vozovnica (ponekod kadrovske službe sploh ne preverjajo, kakšen je najcenejši način prevoza in plačajo kar pač delavec napiše, ponavadi pa ne gredo ljudje v svojo škodo, pa čeprav so javni uslužbenci).

Samo iz tega ni bilo nič, ker bi verjetno tak program stal državo čez milijon evrov.

Sedaj bo pa Janša itak MJU ukinil, tako da bo ena skrb manj.


Kolkr vem se to dela in se gleda za npr. da uslužbenca, ki se vozita uz Kamnika, in delata v različnih uradih, da dobita enake stroške.

MJu seveda ne bo ukinjen. Ne vem kje v državni upravi delaš, da lahko kej tazga prbiješ. Vse kar se bo zgodilo je to, da se bodo zamenjale table na T21: MNZ, Uprava/sektor ja za javno upravo, tako kot pred Virantom.

dronyx ::

kuglvinkl je izjavil:

Kolkr vem se to dela in se gleda za npr. da uslužbenca, ki se vozita uz Kamnika, in delata v različnih uradih, da dobita enake stroške.

MJu seveda ne bo ukinjen. Ne vem kje v državni upravi delaš, da lahko kej tazga prbiješ. Vse kar se bo zgodilo je to, da se bodo zamenjale table na T21: MNZ, Uprava/sektor ja za javno upravo, tako kot pred Virantom.

Uredba, ki govori o povračilu potnih stroškov ima kot prilogo obrazec in nek člen pravi, da mora delavec v 30 dneh na obrazcu sporočiti spremembo. Čeprav so uslužbenci iz istih krajev je povračilo odvisno od tega, kje kdo dela in kakšen je način nadzora. Nenazadnje se mora nekdo s tem tudi ukvarjat, da ugotavlja, do kje vse so speljane linije mestnega prometa in kako se naj bi najceneje prišlo od točke A do B. Avtomatike ali informacijske podpore tu zanesljivo ni nobene, če seveda ne štejem zemljevidov na internetu in guglanja.

MJU je po mojih podatkih formalno ukinjen in bo samo še del MPJU. Bodo pa verjetno res samo zamenjali table, spremenili glave na dopisih in namesto enega ministrskega položaja uvedli par državnih sekretarjev, da bo kaj za delit med koalicijske stranke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

kuglvinkl ::

Prav. Je pa neki, glede na potrebe po šparanju se lahko komot ponudi SW za to izračunatavat. To je resna poslovna prilika.

ZaphodBB ::

@kuglvinkl: ti pa nisi kaj dosti delal z JU a?

dronyx ::

kuglvinkl je izjavil:

Prav. Je pa neki, glede na potrebe po šparanju se lahko komot ponudi SW za to izračunatavat. To je resna poslovna prilika.

To nikogar ne zanima, ker potem ne bi bila možna več obstoječa kreativnost tudi pri povračilu potnih stroškov. Jaz poznam primere, ko ljudje dobivajo po 20% dodatka k plači zaradi "preobremenjenosti" in povečanega obsega dela, so pa na bolniški v tem času. Sistem je pač nekaterim pisan na kožo, ostale pa povsem demotivira in to nima res nobene veze s šparanjem. Taka javna uprava je dejansko zelo draga za tiste, ki to s svojimi žulji financirajo (imam v mislih ZaphodaBB). Če sem pa malo sarkastičen (ampak tega ZaphodBB zanesljivo ne bo razumel) pa to čedalje bolj financirajo tujci s svojimi krediti po 7% obrestni meri. Dokler nam seveda sploh še posojajo denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

ZaphodBB ::

@onyx: prav dobro razumem tebe. Ne vem pa če ti razumeš sebe v kontekstu širše slike. Tako kot znaš ti upravičit svoj parcialni interes, tako ga znajo tudi tisti katere ti kurcaš. Vsem je pa skupno to, da se vam zdi početje drugih v sistemu izjemno nemoralno, zato ker vi nimate nič od tega.

Zunanji opazovalci, ki živimo v vzporednem svetu v katerem bi zaradi takega obnašanja vsak izgubil službo pa se čudimo.

Drugače pa če še nisi dojel: sprijazni se. To je začetek, pravi minusi še pridejo, tudi za tiste z dodatkom in bolniško.

Cry me a river, build me a bridge and get over it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

dronyx ::

@ZaphodBB: Mislim da ti mene ne razumeš povsem in ne razumeš poante. Jaz izgubim s tem na mesec dejansko morda 20 € in me zaradi tega ne bo konec. Ampak sistem je pa tako perverzno zastavljen, da je pripravljen zastaviti teh 20 € za reciva 1000 € posredne škode. Javni uslužbenci so enako ljudje, kot zaposleni v zasebnem sektorju in lahko delajo tako ali drugače. Danes jih ne moreš praktično z ničemer več motivirati, ampak kljub temu pa so jih pripravljeni na vsakem koraku demotivirati za povsem banalne reči, ki dejansko ne prinašajo nobenega resnega prihranka. In to nekatere v javni upravi celo zabava, ker jih ne razumejo kot ljudi, ki nekaj delajo, ustvarjajo neko dodano vrednost. na takšen način bi propadla večina zasebnih podjetji, ki morajo na trgu preživeti, tu pa tak kader najbolj prosperira. Poznam primere, ko so se taki ljudje poskusili v zasebnem sektorju in so menjali službe na nekaj mesecev, ker jih s takim načinom dela nihče ni maral.

Minusi pa pridejo za tiste z dodatkom za bolniško šele čisto na koncu, ko večina od vas ne bo imela več kaj za v usta dat in boste prosti čas preživljali v vrstah na karitasu ali rdečem križu. Vsaka oblast je za take do sedaj dobro poskrbela in prav nobenega upanja ni, da bi bilo sedaj kaj drugače. Nenazadnje prihajajo h koritu sami že preizkušeni kadri, staroborci, ki dobro vedo, kako se tem stvarem streže.

Za navadno rajo se pa vsem naravnost jebe! Tu si upam nihče ne dela utvare, ali pač?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

ZaphodBB ::

onyx: a vendar si to temo nastavil v smislu - kako naj se maščujem sistemu, ker mi hoče vzet nekaj kar mi ima možnost vzet, jaz pa tega nočem. S tem v mojih očeh nisi izpadel moralno boljši od onih pri koritu. Samo majhna riba.

In imaš odnos povprečnega javnega uslužbenca. Žal. Ne vem če hočeš to slišat, vendar če v javnem sektorju nimaš enega motiva - magari ali predvsem boj z mlini na veter, potem pojdi. Ker ko boš enkrat starejši od 35 te v zasebnem sektorju nihče več ne bo hotel. Čisto resno.

Ljudje, ki so v javni upravi preživeli več kot 10 let so v zasebnem sektorju ena velika zgaga. Skos nekaj težijo in komplicirajo, polni so izgovorov. Morda imajo celo prav, vendar to ne zanima ne lastnikov, ne šefov, ne sodelavcev. To sem videl jaz in zametke takega odnosa je videt v tebi.

Torej imaš možnost križarskega pohoda, kar pomeni pokončno držo in odklanjanje privilegijev ter neprestano napadanje mlinov na veter. Druga možnost je, da ugotoviš da je to okolje slabo zate in spizdiš. Tretja možnost je pa, da se pogrezneš v sivino javne uprave, nateguješ sistem kjer se da in sploh zganjaš balkanizme vseh sort.

Seveda, če boš ubral tretjo možnost ne pričakuj našega sočutja. Če boš pa zbral pogum (ker problem ti je jasen in razumljiv) in dvignil glavo, boš pa videl da so tudi drugi, ki jim ni mar. In marsikaj se da dosežt, če si vztrajen. Ampak to boš počel za osebno zadovoljstvo, za profit pa verjetno ne.

BlueRunner ::

dronyx je izjavil:

Ali morda kdo ve kako bi se dalo doseči, da imaš vozniški izpit samo za privat uporabo, ne pa tudi za službene vožnje? Konkretno ko bi delodajalec zahteval neko službeno pot mu jaz odvrnem, da nimam izpita za njega. V pogodbi mi sicer nikjer ne piše, da se zahteva vozniški izpit za zasedbo delovnega mesta. Tu me zanima predvsem pravni vidik.

Izpit imaš ali pa nimaš. Kar se tiče službenih poti, na teh stroške krije delodajalec, nikjer pa ni zapisano, da moraš pri temu uporabljati lastna prevozna sredstva. Še manj te pa delodajalec sme ali more prisiliti, da boš uporabljal svoj osebni avto (telefon, računalnik, pralni stroj ali vrtno cev za vodo) za opravljanje delovnih nalog, če se s tem nisi že predhodno strinjal v pogodbi s katero delodajalec od tebe najame tudi te "storitve".

Konkretno je do predpisano v 41. čl. ZDR: "2) Če ni drugače dogovorjeno, mora delodajalec delavcu zagotoviti vsa potrebna sredstva in delovni material, da lahko nemoteno izpolnjuje svoje obveznosti, in mu omogočiti prost dostop do poslovnih prostorov."

Tako, da če ti delodajalec reče "vzemi svoj avto", mu lahko mirno odvrneš, da tega pač ne želiš. Kako bo pa potem delodajalec zagotovil, da boš ti imel na razpolago "vsa potrebna sredstva", da boš opravil delo, pa je druga stvar. Običajno takšna, ki se konča z dvema do konca skreganima na delovnem sodišču.

Moj predlog je preprosto ta, da delodajalcu vnaprej in pisno napoveš, da svojega vozila za ponujeno nadomestilo več nisi pripravljen uporabljati kot delovno sredstvo. Pustiš pa odprta vrata, da se dogovorita za tebi bolj ustrezno nadomestilo (pazi na davčno zakonodajo, ker bo preveč razkošja obdavčeno), če to je to v interesu.

Na noben način pa ne čakaj do te konkretne zahteve delodajalca in šele potem reči "ne". Korekten odnos, ne glede na poteze druge strani, je vedno ta, da jasno in nedvoumno napoveš svoja prihodnja ravnanja. Tako bo manj težav ozirma imaš dobro možnost, da se jim v celoti izogneš.

Okapi ::

so v zasebnem sektorju ena velika zgaga.
V zasebnem sektorju je marsikdo zgaga. Vključno z mularijo, ki pride prvič v življenju na razgovor za službo in prvo vprašanje je, koliko bo plača, drugo pa, ali dobi službeni telefon.8-)

O.

telexdell ::

Le kakšne cene imate ponekod v Sloveniji za javni prevoz? Mene pride avtobus za cca. 5 km tam 1,30€. Torej z avtomobilom pridem v službo in domov z enakim stroškom, kot dam avtobus v eni smeri.

PS- pa ne sedaj z amortizacijo obrabo, zavarovanje... Avto moram zavarovati in enkrat letno peljati na servis pa, če se vozim ali pa mi stoji v garaži. Nikoli pa še nisem naredi toliko km, da bi moral na servis zaradi razdalje!
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

marvin42 ::

Imaš pač srečo, da je služba samo 5km daleč. Kaj če bi bila 50? V takih primerih 90% kilometrov narediš zaradi službe.
Mostly Harmless

GrimReaper ::

telexdell je izjavil:

Le kakšne cene imate ponekod v Sloveniji za javni prevoz? Mene pride avtobus za cca. 5 km tam 1,30€. Torej z avtomobilom pridem v službo in domov z enakim stroškom, kot dam avtobus v eni smeri.

PS- pa ne sedaj z amortizacijo obrabo, zavarovanje... Avto moram zavarovati in enkrat letno peljati na servis pa, če se vozim ali pa mi stoji v garaži. Nikoli pa še nisem naredi toliko km, da bi moral na servis zaradi razdalje!

Jest mam za 15km 2,3€.
Nebi se pa ravno strinjal da avtobus enako stane. V treh letih sem zaslužil 25.000€, od tega sem dal za avto (oz. sta bla dva v tem času) 13.000€, čeprav se mi zdi kot da samo za avto delam, ker dost drugega nimam.
To je 360€ na mesec, avtobus pa pride 100€, mesečna karta najbrž še nekaj ceneje. 100€ daš pa za avto na mesec v najboljšem primeru (še vedno primerjam z avtobusom, torej 30km na dan in samo vožnja na šiht), ampak moraš imet dost nov avto, samo tukaj te pa že samo tak avto pride dost več kot pa če bi starega servisiral.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Okapi je izjavil:

so v zasebnem sektorju ena velika zgaga.
V zasebnem sektorju je marsikdo zgaga. Vključno z mularijo, ki pride prvič v življenju na razgovor za službo in prvo vprašanje je, koliko bo plača, drugo pa, ali dobi službeni telefon.8-)

O.


Saj plača je pač pomembna. Se strinjam da nek mulo nima kaj izbirat, vendar bi jaz že pred razgovorom rad vedel koliko so pripravljeni plačati. Da vsaj vem če se mi splača izgubljat čas za to. Razen seveda če je kadrovnica luštna. Pol se splača :).

V tujini (govorim predvsem za VB) povsod pri oglasu piše rang plače od-do, in kaki so dodatki. Tega pri nas še nisem videl. In najbrž tudi ne bom. Niti takrat ne ko podjetje rabi res dobrega človeka in ga je tudi pripravljeno plačati.

Seveda bi se potem prijavilo cel kup ljudi, ampak obstajajo programi za kadrovsko, vprašalniki, s katerim lahko sfiltriraš ljudi. Seveda naj bi nastavil prava vprašanja.

Dejstvo je da je kadrovska v večini firm najbolj zabit in len kader. In da nimajo pojma kako se kadri, beri zaposleni, sploh vodijo, merijo, izbirajo, da ne govorim še o nagradah in kaznih. ZF za večino.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Okapi ::

Saj plača je pač pomembna.
Ja, ampak dokler si začetnik, ki išče službo, je to zadnja stvar, ki jo vprašaš, potem ko ti že povedo, da si sprejet.

Druga stvar je, če si zaposlen strokovnjak in te novačijo za drugo službo - takrat je seveda plača upravičeno med prvimi stvarmi, o katerih se pogovarjaš.

O.

Sba ::

@Invictus: Ravno včeraj sem na MojeDelo zasledil oglas z objavljeno plačo, a tega oglasa žal ne najdem več.

Pa da ne bom tako offtopic. Meni so že več kot tri leta nazaj tako izračunali potne stroške. Primestni avtobus do mestnega avtobusa (~5 km), naprej pa LPP (do Medvod). S tem, da je bila celotna pot dolga 30 km, do primestnega avtobusa pa imam skoraj 3 km.
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15627230 (12726) Mavrik
»

Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15833791 (28875) Invictus
»

rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5711127 (9631) Pithlit
»

Plačevanje stroškov prevoza po fakultetah

Oddelek: Loža
143813 (3131) St235

Več podobnih tem