Forum » Sedem umetnosti » Prometheus
Prometheus
Nikec3 ::
4. robot JÉ :O:O:O telovadi, se dolgocasi??? SE UCI :D, ponavlja besede, da izgovori kao cimbolj pravilno.. ROBOT, leta 2093... lol
5. Kapiran psotavlja BOZICNO drevo...LOL.. in zraven KADI, CIKE... leta 2093
To enostavno sodi v Alien franšizo. V Aliens se črnec zbudi iz hibernacije s cigaro v ustih. Črnci s cigarami so enostavno Alien klasika.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
D3m ::
4. robot JÉ :O:O:O telovadi, se dolgocasi??? SE UCI :D, ponavlja besede, da izgovori kao cimbolj pravilno.. ROBOT, leta 2093... lol
5. Kapiran psotavlja BOZICNO drevo...LOL.. in zraven KADI, CIKE... leta 2093
To enostavno sodi v Alien franšizo. V Aliens se črnec zbudi iz hibernacije s cigaro v ustih. Črnci s cigarami so enostavno Alien klasika.
Retro je cool. To morate vedeti.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Nikec3 ::
Vojakov in varnostnikov na misiji ni, gre za popolnoma miroljubno raziskovalno misijo.
S tem se nebi v celoti strinjal. Dejansko so na ladji varnostniki. En celo reče nekemu karakterju, da je njegova naloga da zaščiti njemu podobne. Dva varnostnika sta tudi pred Waylandovo sobo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
... kot ga tudi spremljajo k inženirju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Izi ::
Pa je res nekaj varnostnikov
Nekaj so jih tudi ponucali za kanon futer spodaj v garaži, ko je bilo treba ustaviti tistega okuženega pankiča, ki se je na začetku izgubil v kupoli.
Nekaj so jih tudi ponucali za kanon futer spodaj v garaži, ko je bilo treba ustaviti tistega okuženega pankiča, ki se je na začetku izgubil v kupoli.
billy ::
You're going to do an extended cut on the Blu-ray/DVD. Is it a lot longer?
SCOTT: Twenty minutes.
samo 20 min dodatnega materiala bo na EE, torej nič kaj presenetljivega, dvomim da bom gledal še enkrat :)
Gregor P ::
Jaz že sedaj vem, da ne bom ... morda takrat, ko pride 2. del ven.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
20 minut je lahko malo, nič al pa čist dovolj, da zgodbi doda kakšno od 'manjkajočih' dimenzij.
Zbogom in hvala za vse ribe
kixs ::
Scenografija na zacetku me spominja na tale dokumentarec (nekje okoli tretje minute):
Film sem pocakal na 720p. Prej nisem pogledal in prebral nic o njem, ker si nisem hotel ustvariti kaksnega mnenja. Mi je pa cela serija Alien++ vsec - najbolj Aliens in Alien.
Sicer sem slisal, da naj bi bilo veliko lukenj. Sem malo presenecen, ker mi je film kar odgovarjal. Sicer sem se vmes malo cudil, da bi sam bil bolj previden pri odkrivanju planeta/kompleksa. Po prebiranju komentarjev tule (danes prvic) pa sem presenecen koliko ljudi je "pozabilo" razne detaile v filmu in potem toliko "lukenj". Me pa ne motijo "missing links", ceprav se strinjam, da je nekaj cudnih scen. Ampak meni ni pokvarilo vecera in vtisa. Cakam seveda na nadaljevanje...
Glede na zacetek, podatki od razlicnih civilizacij, sem dobil tak obcutek, da so inzenirji "krivi" za nastanek vseh civilizacij in tudi za njihov zaton oz. unicenje. Pred 2K leti, torej leta 0086 (al kok je ze bilo v filmu 20XX), bi morali uniciti tudi naso, ampak se je zalomilo. Mi smo potem potrebovali 2K let, da smo se toliko razvili.
Vceraj sem potem se enkrat pogledal Aliena in je precej podobnosti (pravi razlog misije, "robot" ve veliko vec, nepremisljenost posadke, ...).
Film sem pocakal na 720p. Prej nisem pogledal in prebral nic o njem, ker si nisem hotel ustvariti kaksnega mnenja. Mi je pa cela serija Alien++ vsec - najbolj Aliens in Alien.
Sicer sem slisal, da naj bi bilo veliko lukenj. Sem malo presenecen, ker mi je film kar odgovarjal. Sicer sem se vmes malo cudil, da bi sam bil bolj previden pri odkrivanju planeta/kompleksa. Po prebiranju komentarjev tule (danes prvic) pa sem presenecen koliko ljudi je "pozabilo" razne detaile v filmu in potem toliko "lukenj". Me pa ne motijo "missing links", ceprav se strinjam, da je nekaj cudnih scen. Ampak meni ni pokvarilo vecera in vtisa. Cakam seveda na nadaljevanje...
Glede na zacetek, podatki od razlicnih civilizacij, sem dobil tak obcutek, da so inzenirji "krivi" za nastanek vseh civilizacij in tudi za njihov zaton oz. unicenje. Pred 2K leti, torej leta 0086 (al kok je ze bilo v filmu 20XX), bi morali uniciti tudi naso, ampak se je zalomilo. Mi smo potem potrebovali 2K let, da smo se toliko razvili.
Vceraj sem potem se enkrat pogledal Aliena in je precej podobnosti (pravi razlog misije, "robot" ve veliko vec, nepremisljenost posadke, ...).
Izi ::
Pred 2K leti, torej leta 0086 (al kok je ze bilo v filmu 20XX), bi morali uniciti tudi naso, ampak se je zalomilo.
Inženirji na raziskovalni luni so umrli PRIBLIŽNO pred 2000 leti. To lahko pomeni tudi 2100 let nazaj.
Posadka Prometheuse se prebudi za božič 25. decembra 2093, film pa se konča na novoletni dan 1. januar 2094.
FlyingBee ::
že prvi prizor je totalno nepovezan s celotnim dogajanjem, DNK razpade in se na novo dela, OK, ampak kaj pa vem na katerem planetu se je to zgodilo in zakaj
Sims ::
Ne vidim razloga, da nebi sklepal da na zemlji. Zakaj se pa to zgodi, pa ve samo tisti, ki je imel to idejo :D
Tac20 ::
Izi ::
Tale film vam je pa dal mislitA tebi ni dal?
Najbolj zanimiva lastnost človeških možganov je, da ne morejo, nočejo in ne znajo sprejeti nelogičnih podatkov. In to prav iz vseh naših čutil.
Na primer tiste optične prevare so zanimive, ki možgane tako zmedejo, da jih kar na silo "popravijo" po svoje, da bi zadeva izpadla logično in mi vidimo drugačno sliko kot jo dejansko gledamo na sliki.
Ta film me spominja na optične prevare. Možgani toliko časa premlevajo vsebino, scene, pogovore, dokler se vse skupaj ne poklopi v neko kolikor toliko razumljivo vsebino.
So pa marsikateri možgani prej obupali, kot uspešno sestavili zgodbo in ti so potem film označili z "WTF oznako".
Se pa postavlja vprašanje ali do tega učinka pride zaradi tako genialno narejenega film ali zaradi tako "šlampasto" narejenega?
Odgovora ne bomo nikoli izvedel. Enako je pri vseh "filmih za razmišljanje", mislim, da je celo tema na tem forumu namenjena prav takim filmom in tam je nekako pol filmov, pri katerih moramo razmišljati, zato, kjer se je režiserju ponesrečilo prikazati to kar je hotel in pol takih, kjer je režiser namenoma izpuščal prizore in celo namenoma vstavljal nesmiselne prizore.
Zanimivo pri tem je, da imajo eni in drugi filmi tako haterje kot častilce. Pravzaprav se je skoraj nujno postaviti na eno ali na drugo stran, težko je ostati neopredeljen.
Lion29 ::
mene prometeus ob gledanju nikakor ni tolk pritegnu, da bi se res osredotocil na zgodbo in bi lahko sploh rekel WTF... meni je slo vse "liscio" skozi... pac povprecen film, ni vreden pretirane omembe
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
DarkSite ::
eno je film za razmišljanje kot je Memento, drugo pa je spuščanje zgodbe v Prometheusu
Mogoče je zate spuščanje zgodbe, karkoli to že zate pomeni.
Zame pa film nima nekih večjih lukenj. Trenutno se vse poklapa. Glede zgodbe se pa že od samega začetka ve, da bo ta v najmanj 2 delih. Tako, da je logično, da ti ne bodo podali vseh odgovorov v 1 delu.
imagodei ::
> "Zame pa film nima nekih večjih lukenj."
Seveda jih ima Poglej malo po netu, obstaja na desetine teorij kaj pomeni posamezno dejanje/stavek posameznega lika.
Ni tolk problem v tem, da ne bi obstajala neka osrednja zgodba. Problem je, ker jo ustvarjalci niso v redu prenesli na filmsko platno. V redu je, če se gledalec med samim filmom praska po glavi, ampak na koncu mora biti večina stvari odgovorjenih, sicer nimaš "closure"-ja. Počutiš se opeharjenega. Prav je tudi, če kakšna stvar ostane neodgovorjena za prihajajoči sequel; ampak ne more biti to 90% filma. Za to imamo serije, kjer je pričakovano, da se prvih 10 delov na polno zapleta, v zadnjih treh pa se odplete.
In ne, ni problem nenatančno gledanje filma. Dvo in troumni prizori, pa minimalni detajli, ki jih opaziš šele pri tretjem ogledu filma tudi niso kul, če ni na koncu nedvoumnega odgovora. To je zanič storytelling. Če je kar vse po spisku prepuščeno interpretaciji gledalca in nikjer ni dokončnega odgovora, potem se vprašaš, kaj dafak je imel v glavi scenarist, ko ga je pisal. To je potem igra pikada z zavezanimi očmi, pred vsakim metom te pa še malo zavrtijo. Ne moreš za razumevanje filma poleg tega na vstopu v kinodvorano dobit še navodila za uporabo, potem pa še doma brat razne spletne FAQ-je.
Karkoli nekdo pripoveduje, ne glede na izrazno obliko - vedno si želimo, da ima rep in glavo ter poanto. Brezciljno nabijanje je pač to - brezciljno nabijanje. Privesti zgodbo do močnega zaključka je bistvo pripovednih del že nekaj tisočletij; v tem smislu je recimo katarza v grški tragediji vrhunec tega, kar le-ta lahko ponudi gledalcu. Brez ustreznega zaključka se ljudje običajno počutimo opeharjene.
Navadno ljudje išemo zaključeno celoto. Komur je zgodba v Prometeju všeč, si pa deli mnogo skupnega s teoretiki zarote. Danes je moderno verjet v moonhoax, 9/11-was-an-inside-job, chemtrails... Ti ljudje preberejo dva kosa nekih polinformacij in dezinformacij in že si v glavi ustvarijo neko svojo zgodbo, od katere kasneje ne odstopijo. Enako pa počnete ljubitelji Prometeja: dobili ste nekakšno polzgodbo, zdaj pa sami polnite praznino, se združujete na spletu, ugibate in drug drugemu "zidate" ideje, kako naj bi bilo. Sčasoma temu tako verjamete, da se vam zdi zgodba v Prometeju čist verjetna in fantastična.
V bistvu bi pa lahko šlo za nek nov tržni model... Posnameš film z neko zabrisano zgodbo, potem pa počasi leakaš informacije, izdaš director's cut, pa Special Extended Edition, pa Director's Commentary... Na račun filma še par let izdajaš material, folk ga bo pa pograbil in pokupil.
Seveda jih ima Poglej malo po netu, obstaja na desetine teorij kaj pomeni posamezno dejanje/stavek posameznega lika.
Ni tolk problem v tem, da ne bi obstajala neka osrednja zgodba. Problem je, ker jo ustvarjalci niso v redu prenesli na filmsko platno. V redu je, če se gledalec med samim filmom praska po glavi, ampak na koncu mora biti večina stvari odgovorjenih, sicer nimaš "closure"-ja. Počutiš se opeharjenega. Prav je tudi, če kakšna stvar ostane neodgovorjena za prihajajoči sequel; ampak ne more biti to 90% filma. Za to imamo serije, kjer je pričakovano, da se prvih 10 delov na polno zapleta, v zadnjih treh pa se odplete.
In ne, ni problem nenatančno gledanje filma. Dvo in troumni prizori, pa minimalni detajli, ki jih opaziš šele pri tretjem ogledu filma tudi niso kul, če ni na koncu nedvoumnega odgovora. To je zanič storytelling. Če je kar vse po spisku prepuščeno interpretaciji gledalca in nikjer ni dokončnega odgovora, potem se vprašaš, kaj dafak je imel v glavi scenarist, ko ga je pisal. To je potem igra pikada z zavezanimi očmi, pred vsakim metom te pa še malo zavrtijo. Ne moreš za razumevanje filma poleg tega na vstopu v kinodvorano dobit še navodila za uporabo, potem pa še doma brat razne spletne FAQ-je.
Karkoli nekdo pripoveduje, ne glede na izrazno obliko - vedno si želimo, da ima rep in glavo ter poanto. Brezciljno nabijanje je pač to - brezciljno nabijanje. Privesti zgodbo do močnega zaključka je bistvo pripovednih del že nekaj tisočletij; v tem smislu je recimo katarza v grški tragediji vrhunec tega, kar le-ta lahko ponudi gledalcu. Brez ustreznega zaključka se ljudje običajno počutimo opeharjene.
Navadno ljudje išemo zaključeno celoto. Komur je zgodba v Prometeju všeč, si pa deli mnogo skupnega s teoretiki zarote. Danes je moderno verjet v moonhoax, 9/11-was-an-inside-job, chemtrails... Ti ljudje preberejo dva kosa nekih polinformacij in dezinformacij in že si v glavi ustvarijo neko svojo zgodbo, od katere kasneje ne odstopijo. Enako pa počnete ljubitelji Prometeja: dobili ste nekakšno polzgodbo, zdaj pa sami polnite praznino, se združujete na spletu, ugibate in drug drugemu "zidate" ideje, kako naj bi bilo. Sčasoma temu tako verjamete, da se vam zdi zgodba v Prometeju čist verjetna in fantastična.
V bistvu bi pa lahko šlo za nek nov tržni model... Posnameš film z neko zabrisano zgodbo, potem pa počasi leakaš informacije, izdaš director's cut, pa Special Extended Edition, pa Director's Commentary... Na račun filma še par let izdajaš material, folk ga bo pa pograbil in pokupil.
- Hoc est qui sumus -
Sarkozy ::
>Enako pa počnete ljubitelji Prometeja: dobili ste nekakšno polzgodbo, zdaj pa sami polnite praznino, se združujete na spletu, ugibate in drug drugemu "zidate" ideje, kako naj bi bilo.
ampak moraš priznat, da Izi, Poldi & Gregor ful obvladajo
Ils sont fous ces Slovenes!
Gregor P ::
Pri tem je ta boljši v bistvu ta del, da to lahko počnemo, ne glede na to, ali nam je film všeč, ali ne (moja ocena na imdb-ju je recimo 6)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DarkSite ::
> "Zame pa film nima nekih večjih lukenj."
Seveda jih ima Poglej malo po netu, obstaja na desetine teorij kaj pomeni posamezno dejanje/stavek posameznega lika.
Ni tolk problem v tem, da ne bi obstajala neka osrednja zgodba. Problem je, ker jo ustvarjalci niso v redu prenesli na filmsko platno. V redu je, če se gledalec med samim filmom praska po glavi, ampak na koncu mora biti večina stvari odgovorjenih, sicer nimaš "closure"-ja. Počutiš se opeharjenega. Prav je tudi, če kakšna stvar ostane neodgovorjena za prihajajoči sequel; ampak ne more biti to 90% filma. Za to imamo serije, kjer je pričakovano, da se prvih 10 delov na polno zapleta, v zadnjih treh pa se odplete.
In ne, ni problem nenatančno gledanje filma. Dvo in troumni prizori, pa minimalni detajli, ki jih opaziš šele pri tretjem ogledu filma tudi niso kul, če ni na koncu nedvoumnega odgovora. To je zanič storytelling. Če je kar vse po spisku prepuščeno interpretaciji gledalca in nikjer ni dokončnega odgovora, potem se vprašaš, kaj dafak je imel v glavi scenarist, ko ga je pisal. To je potem igra pikada z zavezanimi očmi, pred vsakim metom te pa še malo zavrtijo. Ne moreš za razumevanje filma poleg tega na vstopu v kinodvorano dobit še navodila za uporabo, potem pa še doma brat razne spletne FAQ-je.
Karkoli nekdo pripoveduje, ne glede na izrazno obliko - vedno si želimo, da ima rep in glavo ter poanto. Brezciljno nabijanje je pač to - brezciljno nabijanje. Privesti zgodbo do močnega zaključka je bistvo pripovednih del že nekaj tisočletij; v tem smislu je recimo katarza v grški tragediji vrhunec tega, kar le-ta lahko ponudi gledalcu. Brez ustreznega zaključka se ljudje običajno počutimo opeharjene.
Navadno ljudje išemo zaključeno celoto. Komur je zgodba v Prometeju všeč, si pa deli mnogo skupnega s teoretiki zarote. Danes je moderno verjet v moonhoax, 9/11-was-an-inside-job, chemtrails... Ti ljudje preberejo dva kosa nekih polinformacij in dezinformacij in že si v glavi ustvarijo neko svojo zgodbo, od katere kasneje ne odstopijo. Enako pa počnete ljubitelji Prometeja: dobili ste nekakšno polzgodbo, zdaj pa sami polnite praznino, se združujete na spletu, ugibate in drug drugemu "zidate" ideje, kako naj bi bilo. Sčasoma temu tako verjamete, da se vam zdi zgodba v Prometeju čist verjetna in fantastična.
V bistvu bi pa lahko šlo za nek nov tržni model... Posnameš film z neko zabrisano zgodbo, potem pa počasi leakaš informacije, izdaš director's cut, pa Special Extended Edition, pa Director's Commentary... Na račun filma še par let izdajaš material, folk ga bo pa pograbil in pokupil.
Ti želiš dobiti vse odgovore v filmu. Si pač odvisen od tega, da brez hitrih točnih odgovorov ne moreš živeti. Brez njih si popolnoma izgubljen. Nimaš domišljije.
Jst teh problemov nimam. Ne rabim forumov, ne rabim dodatnih filmov, moja domišljija naredi svoje. Premleva vse možne scenarije in to mi je všeč. Da pa povezuješ to z nekimi moonhoaxerji si res zgrešil point in v to se ne bom spuščal.
In kot rečeno večjih lukenj nima. Film je šele 1 del od 2eh ali 3eh. Pustil je popolnoma dovolj materiala, odgovorov. Sedaj, smo na vrsti mi gledalci, da zapolnimo s svojo domišljijo vrzeli, premlevamo različne teorije in čez par let dobimo nanje tudi odgovore v 2 delu ali 3jem.
Yosh ::
Zadnjič sem ga gledal.Beden.
Share with others, your inner joy, goodness and beauty , and dont hurt them.
Izi ::
>Ti ljudje preberejo dva kosa nekih polinformacij in dezinformacij in že si v glavi ustvarijo neko svojo zgodbo, od katere kasneje ne odstopijo.
To je ena od značilnosti naših možganov, zato ne smeš biti enostranski. Velja za obe strani.
Tudi tvoji možgani so že takoj po ogledu ustvarili mnenje, ki ga noben na tem forumu ne bo več spremenil, ne glede koliko neizpodbitnih nasprotnih dokazov ti prinesemo.
Za probo poskusi vernika katerekoli vere prepričati, da bog ne obstaja. Popolnoma jalovo početje, čeprav smo vesolje raziskali svetlobna leta daleč. Bolj neizpodbitne dokaze boš metal, večji bo odpor, če nekako skupaj spraviš dokaze, ki ne omogočajo več nadaljnjega argumentiranje te bo vernik preprosto fizično napadel. Raje bi te ubil kot spremenil mnenje.
Meni je popolnoma jasno, da vsega kar pišem tukaj pravzaprav sploh ne moreš videti, kljub temu, da stvari prebereš, samo rdeče se ti dela pred očmi. Enako je na drugi strani. Ni druge, kot da se sprijaznimo eni z drugimi.
Problem je samo v tem da moramo spet kot večina, prenašati tiranijo manjšine. Haterji ste vseeno v manjšini in tega ne moreš zanikati.
Čeprav ekstremistov je pravzaprav na obeh straneh skoraj enako.
Rad se igram s številkami, zato sem že par dni nazaj potegnil in IMDb statistiko ocen kritikov. Se pravi tistih, ki niso samo dali ocene ampak so napisali tudi opis in svojo oceno tudi argumentirali.
Malo sem zaokrožil na 10 natančno, bilo je 1600 opisov in rezultati so sledeči:
Ocena - Število kritikov
10 - 210
9 - 160
8 - 210
7 - 170
6 - 170
5 - 140
4 - 130
3 - 130
2 - 80
1 - 200
A ni zanimivo, kako veliko je ekstremistov (10 in 1)? Po tem Prometheus močno izstopa.
Običajno je, da je desetk približno enako kot enk, ker pač kljubovalnost je ena pogostejših značilnosti ljudi in enkarji samo poskušajo kompenzirati desetkarje v želji, da bi bila končna ocena čim nižja, čeprav bi v resnici dali precej višjo oceno.
Ampak ponavadi je tako enk kot desetk opazno manj kot ostalih številk.
Edino filmi, ki so kasneje postali kultni so imeli tako veliko število enk in desetk. Glede na ta razpored je velika verjetnost, da bo ta film čez kakšnih 10 let veljal za kultnega
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
FlyingBee ::
DarkSite, saj ni treba svoje uveljavljat, če ti všeč potem ti je všeč, sem pa videl veliko filmov in eni "spuščajo zgodbo", kar zame pomeni, da ni dobra zgodba, če je nekaj manjka in v tem filmu do te mere, da je že prav otročje, mislim da je najstnikom bila dobra zgodba, če pa ima toliko lukenj pa me tudi ti z dobrim prepričevanjem ne prepričaš
kaj pa tvoja domišljija pravi o mojem izrazu "spuščanju zgodbe"?
kaj pa tvoja domišljija pravi o mojem izrazu "spuščanju zgodbe"?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Nikec3 ::
V redu je, če se gledalec med samim filmom praska po glavi, ampak na koncu mora biti večina stvari odgovorjenih, sicer nimaš "closure"-ja.
To je največja bedarija kar sem jih kdajkoli slišal.
Sicer pa bo film verjetno res postal kulten. Ta tema je imela 7 strani komentarjev in je bila že praktično mrtva, nakar jo je nekdo obudil in v naslednjem tednu smo na 14. strani. Ne spomnim se filma, ki bi bil to sposoben.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Izi ::
DarkSite, saj ni treba svoje uveljavljat, če ti všeč potem ti je všeč, sem pa videl veliko filmov in eni "spuščajo zgodbo", kar zame pomeni, da ni dobra zgodba, če je nekaj manjka in v tem filmu do te mere, da je že prav otročje, mislim da je najstnikom bila dobra zgodba, če pa ima toliko lukenj pa me tudi ti z dobrim prepričevanjem ne prepričaš
kaj pa tvoja domišljija pravi o mojem izrazu "spuščanju zgodbe"?
Da pač iščeš nekaj s čimer bi lahko argumentiral svoje mnenje, pa ti gre precej slabo od rok?
In tvoja šibka slovnica ti tudi ni ravno v pomoč, ko omenjaš najstnike, pri tem pa uporabljaš slovnico, nad katero bi bila še osnovnošolska učiteljica zgrožena
Jaz na primer sem že daleč od najstnika in mislim, da razen nekaj izjem, tudi ostali tukaj niso več najbolj rosno mladi
Izi ::
Ta tema je imela 7 strani komentarjev in je bila že praktično mrtva, nakar jo je nekdo obudil in v naslednjem tednu smo na 14. strani. Ne spomnim se filma, ki bi bil to sposoben.Tema se je obudila, ko je izšel DVD
Večina ne mara hoditi v kino, ne toliko zaradi dragih vstopnic, ampak zaradi neotesanosti ostalih gledalcev, govorjenja, smrdenja po kokicah, preglasni jakosti zvoka in podobnega.
Par dni nazaj pa je iTunes ponudil HD verzijo za download, in kot kaže smo jo mnogi kupili
FlyingBee ::
Izi preveč časa imaš ... pa smeškoti ti tudi niso v prid
no naj argumentiram: film ima luknje v zgodbi in nekaj bedastih trenutkov, ki vsekakor niso vredni imena Ridley Scott
no naj argumentiram: film ima luknje v zgodbi in nekaj bedastih trenutkov, ki vsekakor niso vredni imena Ridley Scott
Izi ::
Smeškoti so nujni, in nadomeščajo vizualni kontakt. Sam tekst brez smeškotov je brezoseben in dostikrat razlog za nerazumevanje. Seveda pa ne gre pretiravati in jih lepiti po več skupaj.
Da imam pa preveč časa se pa strinjam. A mi ni luštno? Grem stavit, da mi zavidaš
Da imam pa preveč časa se pa strinjam. A mi ni luštno? Grem stavit, da mi zavidaš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
FlyingBee ::
lepo da paziš na slovnico in da popravljaš, če se ti kakšen typo zgodi :-P, ampak tako pedanten človek bi moral že po 15minutah nehat gledat tako površno narejen film :-)
ne zavidam ti, ker si obremenjen ;-)
ne zavidam ti, ker si obremenjen ;-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Lion29 ::
Ocena - Število kritikov
10 - 210
9 - 160
8 - 210
7 - 170
6 - 170
5 - 140
4 - 130
3 - 130
2 - 80
1 - 200
A ni zanimivo, kako veliko je ekstremistov (10 in 1)? Po tem Prometheus močno izstopa.
meni je veliko bolj zanimivo, da je dobil ocene od 1-10 in nobena ocitno ne izstopa ! res zanimivo
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lion29 ()
imagodei ::
V redu je, če se gledalec med samim filmom praska po glavi, ampak na koncu mora biti večina stvari odgovorjenih, sicer nimaš "closure"-ja.
To je največja bedarija kar sem jih kdajkoli slišal.
Izvrstno argumentirano, ni kaj.
Morda bi ti pomagalo, če bi si prebral malo o literarni teoriji, grškem gledališču, ipd.
Ljudje si stvari pripovedujemo z namenom - magari če doma partnerju obnoviš dogodke iz šihta, pripoveduješ šalo zbrani družbi, ali pa bereš zgodbico za lahko noč otroku. Ne glede na medij (knjiga, gledališče, film) se od zgodbe nekaj pričakuje. Običajno zgodba nosi neko bolj ali manj očitno sporočilo (takole na brzino, LOTR: moč pokvari ljudi) oz. nauk (otroške zgodbe, basni), obravnava neko tematiko, ali pa je poanta zgodbe pač dobra zgodba sama. Vedno pa pričakujemo nek uvod, zaplet in na koncu zaključek, kjer se stvari razrešijo, postavijo na svoje mesto in dobimo odgovore.
Ne pomeni to, da mora biti konec vedno "they lived happily ever after", pomeni pa, da se okviri zgodbe zaključijo. Na misel mi pride npr. Legends of the Fall... Na koncu tudi ne izvemo, kako in kdaj je umrl od Tristana oče, pa kdaj so umrli drugi igralci, pa s kom so se njegovi otroci poročili - ampak to sploh ni važno. To je zgodba o Tristanu in o njem izvemo vse, kar je za zgodbo pomembno.
Skratka - lahko da se to tebi zdi bedarija, je pa temu tako samo zato, ker nisi dobro premislil. Vse dobre zgodbe imajo tudi smiseln zaključek, kjer se zadeve razpletejo.
Mogoče si zgolj pri pouku slovenščine in književnosti v srednji šoli premalo poslušal.
- Hoc est qui sumus -
Sims ::
Tema je za to tako dolgo živa, ker je film obetal veliko, sploh na predhonike. Pustil nas je v pa ugibanju in negotovosti. In ja, ko je prišel DVD, smo lahko zadevo ponovno pogledali še parkrat, da ti je vsaj malo kaj bolj jasno, kaj nisi prvič videl. Imagodei-a je celo tako razočaral, da bodo ostale trajne posledice(malo heca). Skratka obetal veliko, dobili smo nek čuden polizdelek. Jaz sem ravno nekje v sredini. Imam rad to tematiko, raziskovanja, aliene itd. Moja ocena torej od 1-10 je 5.
Gregor P ::
Običajno zgodba nosi neko bolj ali manj očitno sporočilo (takole na brzino, LOTR: moč pokvari ljudi)Ah potem je čisto enostavno ... Prometheus: igranje z biološkim orožjem je nevarno (ali morda igranje z geni ima lahko hude posledice). Pod to pa še podteme: ne prepustiti vse v roke kapitalizmu; ne sprašuješ, če nočeš vedeti odgovora; odgovori na vsa ta vprašanja o našem izvoru ipd., morda niso prav nič posebnega oz. nas lahko razočarajo; ni nujno, da se bomo karkoli naučili od neke druge nezemeljske civilizacije, bodimo zadovoljni s tem kar imamo itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
RejZoR ::
Tole je (ne)posredno povezano z Alien kvadrologijo? Mislim, not je omenjen Weyland, ki je bil nekako trademark Ridley Scotta in Alien serije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Gregor P ::
Torej zaenkrat je povezano šele posredno (imamo praktično isti univerzum: tu je korporacija Weyland, imamo podobne androide oz. na splošno tehnologijo, rogljiček - vesoljsko ladjo nezemljanov, ki je očitno enakega ali vsaj podobnega tipa kot tisti na začetku prvega dela Aliena, le da je pilotov sedež tam večji, potem Aliena itd.).
Sedaj pa, ali bo tudi neposredna povezava (torej direkten prehod iz 2. oz. morebitnega 3. dela Prometheusa v 1. del Aliena) je pa še vprašanje.
Sedaj pa, ali bo tudi neposredna povezava (torej direkten prehod iz 2. oz. morebitnega 3. dela Prometheusa v 1. del Aliena) je pa še vprašanje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
@imagodei ogromno je filmov, kjer se stvari na koncu ne razpletejo, oz. se film konča "v zraku". Ogromno teh filmov danes velja za klasike. Taka sta tudi Pulp Fiction, Inception in še mnogo drugih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Dejansko jih je res. Tudi npr. film Metulj nima konca (čeprav je knjiga sicer bolj konkretna).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
FlyingBee ::
imagodej, niso krivi, ce nimajo dovolj izkusenj ali pa ne razmislijo o sami tematiki, povrsno preberejo tvoj pst in potem bluzijo
RejZoR ::
I like this thing. Sploh ker se navezuje na eno najboljših grozljivk ever. Tud tanova dečva me spominja na Weaver-co v mlajših letih. Odličen film, ni kej, res škoda da ni več takih, ker bi jih kar gledal.
Če še niste pogledal in ste fani Alien serije potem nimate kej razmišljat če mene vprašate.
Če še niste pogledal in ste fani Alien serije potem nimate kej razmišljat če mene vprašate.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Poldi112 ::
@imagodei ogromno je filmov, kjer se stvari na koncu ne razpletejo, oz. se film konča "v zraku". Ogromno teh filmov danes velja za klasike. Taka sta tudi Pulp Fiction, Inception in še mnogo drugih.
Meni se je Pulp Fiction zdel precej zaključen. Samuel je preživel, ker je doljel divine intervention, Travolto je pa Bruce ustrelil na sekretu. In potem sta Bruce in njegova srečno živela do konca svojih dni.
Inception je še slabši primer. Edino kar ti ne pove točno je, ali je prišel nazaj v realnost ne. Pa še tam je precej jasno, da ne (oz. se je vsaj meni tako zdelo). Vse ostalo je kristalno jasno (se razkriva počasi skozi zgodbo, tako kot se spodobi).
Par strani nazaj je bil za primerjavo dan Alien. Tam res nismo vedeli, od kje jajca, od kje ladja, ... Ampak za zgodbo to ni bilo pomembno. Važno je bilo, da smo vedeli to, kar je vedela posadka. Da jih lovi Alien, da jih je strah in da je stvar nevarna.
Prometheusa pač ne moreš metati v to kategorijo. Sicer se strinjam, da ne rabiš vedno odgovoriti na vprašanja in da je lahko dober film tudi tak, ki te sprašuje. Ampak taki so redki - recimo Odiseja 2010, ki:
- ima še več simbolike kot Prometheus
- se prav tako ukvarja z nastankom, iskanjem boga (samo da ni fokusirana na krščanstvo)
- ne zajebe vsega z debilnimi karakterji ter nepotrebnimi detajli in scenami, ki ne povedo ničesar
- je zaključena celota
- je bila tudi sprejeta kot wtf, ampak je večino gnala, da si jo ogleda še enkrat in še enkrat, da so opazili še več detajlov in še malo bolj razumeli. Ampak to je bilo uro ali dan po ogledu, ko si imeli čas malo razmisliti. Prometheus mene ne vleče ravno, da bi si ga pogledal še enkrat. Tudi možne razlage so precej za lase privlečene. Mogoče bi bil boljši, če ne bi bilo treba čakati par let na nadaljevanje. Samo Matrix recimo je bil tudi mišljen kot triologija, pa je prvi del čisto lepo zaključen. Isto ne izveš vsega, a izveš vse, kar rabiš izvedeti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Cold1 ::
Problem tega filma je v nelogičnem delovanju vseh vpletenih:
- Weyland ima denar, a ne uspe sestaviti ustrezne posadke in nima dovolj velike ladje.
(Alternativno: nima dovolj denarja a se ne poveže z državo, ki bi zagotovo želela dostop do novih tehnologij.)
- Ko prispejo na planet, ne uspejo pridobiti nobenih podatkov, ne glede na to vseeno pristanejo, in glej no glej, kot po naključju se znajdejo zraven tujskih struktur.
- Med raziskovanjem prekršijo natančno vsa pravila karantene, če bi oni tujci res bili biološko združljivi z ljudmi, potem posadki okužbe z njihovimi virusi in bakterijami ne bi ušle, četudi bi lahko dihali zrak v tujski ladji.
- S tem ko android okuži glavnega znanstvenika, neposredno ogroža misijo, celotno posadko in svojega stvaritelja, Weylanda, zakaj bi storil kaj takega? Je mar pokvarjen?
- Ko se tujec zbudi, se takoj odpravi na zemljo da bi nas vse pobil. Zakaj? In kako točno to izve protagonistka filma? Po čem sklepa?
- Ko tujec vdre v bivalni oddelek, ki se je izstrelil iz ladje, na sebi nima skafandra. Ali so tujci lahko dihali atmosfero na tistem planetu? Kako, če pa naj bi nam bili povsem identični?
- Weyland ima denar, a ne uspe sestaviti ustrezne posadke in nima dovolj velike ladje.
(Alternativno: nima dovolj denarja a se ne poveže z državo, ki bi zagotovo želela dostop do novih tehnologij.)
- Ko prispejo na planet, ne uspejo pridobiti nobenih podatkov, ne glede na to vseeno pristanejo, in glej no glej, kot po naključju se znajdejo zraven tujskih struktur.
- Med raziskovanjem prekršijo natančno vsa pravila karantene, če bi oni tujci res bili biološko združljivi z ljudmi, potem posadki okužbe z njihovimi virusi in bakterijami ne bi ušle, četudi bi lahko dihali zrak v tujski ladji.
- S tem ko android okuži glavnega znanstvenika, neposredno ogroža misijo, celotno posadko in svojega stvaritelja, Weylanda, zakaj bi storil kaj takega? Je mar pokvarjen?
- Ko se tujec zbudi, se takoj odpravi na zemljo da bi nas vse pobil. Zakaj? In kako točno to izve protagonistka filma? Po čem sklepa?
- Ko tujec vdre v bivalni oddelek, ki se je izstrelil iz ladje, na sebi nima skafandra. Ali so tujci lahko dihali atmosfero na tistem planetu? Kako, če pa naj bi nam bili povsem identični?
RejZoR ::
Bi rekel, da ima Weyland dostop do boljše tehnologije kot država...
Kar pa se tiče androida, slednji je zblaznel tud v prvem Alienu, tko da se glede tega, da jih je namensko okužil nekako ne čudim.
S tujci nismo povsem identični. Enak DNA še ne pomeni, da smo si enaki.
Tud lahko da od ladje do modula ni bilo dost razdalje in je šel do tja na sapo or something.
Drugo ne morem komentirat, ker ga moram še enkrat pogledat...
Kar pa se tiče androida, slednji je zblaznel tud v prvem Alienu, tko da se glede tega, da jih je namensko okužil nekako ne čudim.
S tujci nismo povsem identični. Enak DNA še ne pomeni, da smo si enaki.
Tud lahko da od ladje do modula ni bilo dost razdalje in je šel do tja na sapo or something.
Drugo ne morem komentirat, ker ga moram še enkrat pogledat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Invictus ::
Večina ne mara hoditi v kino, ne toliko zaradi dragih vstopnic, ampak zaradi neotesanosti ostalih gledalcev, govorjenja, smrdenja po kokicah, preglasni jakosti zvoka in podobnega.
Absolutno se strinjam. Čeprav sem ga šel gledat v kino. Že bolj na koncu predvajanja, tako je bila dvorana prazna.
Jaz bi tukaj dodal še žretje McDonaldovega sranja in prdenje.
@Izi: zakaj bi morali filmi biti logični? Filmi spadajo med umetnost in naj bi gledalcu spodbujali možgane. Se pravi da mu dajo kaj za mislit. In tukaj je ta film popolnoma uspel. Če seveda lahko uidemo iz klišejskega razmišljanja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Poldi112 ::
>Kar pa se tiče androida, slednji je zblaznel tud v prvem Alienu, tko da se glede tega, da jih je namensko okužil nekako ne čudim.
Meni se ni zdelo, da je v enki zblaznel - zgolj sledil je ukazom - dobi aliena, posadka pogrešljiva. To ko v dvojki android govori, da se verzija iz enke včasih pokvari se meni zdi bolj en PR bullshit.
>Filmi spadajo med umetnost in naj bi gledalcu spodbujali možgane. Se pravi da mu dajo kaj za mislit. In tukaj je ta film popolnoma uspel.
Če so debilizmi in napake glavna stvar, o kateri se razmišlja, potem težko rečeš, da je film uspel. Ja, se debatira o njemu, ampak narediti sranje ni ravno presežek. Folk se je tudi o lost pogovarjal pa je bil en crap. Nekdo je dobro povedal o lost - ni problem narediti ultra zapletene zgodbe, če je ne rabiš razplesti. Sam tega sicer nisem gledal, a po komentarjih drugih je bil konec precej pod nivojem.
Meni se ni zdelo, da je v enki zblaznel - zgolj sledil je ukazom - dobi aliena, posadka pogrešljiva. To ko v dvojki android govori, da se verzija iz enke včasih pokvari se meni zdi bolj en PR bullshit.
>Filmi spadajo med umetnost in naj bi gledalcu spodbujali možgane. Se pravi da mu dajo kaj za mislit. In tukaj je ta film popolnoma uspel.
Če so debilizmi in napake glavna stvar, o kateri se razmišlja, potem težko rečeš, da je film uspel. Ja, se debatira o njemu, ampak narediti sranje ni ravno presežek. Folk se je tudi o lost pogovarjal pa je bil en crap. Nekdo je dobro povedal o lost - ni problem narediti ultra zapletene zgodbe, če je ne rabiš razplesti. Sam tega sicer nisem gledal, a po komentarjih drugih je bil konec precej pod nivojem.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Invictus ::
>
Če so debilizmi in napake glavna stvar, o kateri se razmišlja, potem težko rečeš, da je film uspel. Ja, se debatira o njemu, ampak narediti sranje ni ravno presežek. Folk se je tudi o lost pogovarjal pa je bil en crap. Nekdo je dobro povedal o lost - ni problem narediti ultra zapletene zgodbe, če je ne rabiš razplesti. Sam tega sicer nisem gledal, a po komentarjih drugih je bil konec precej pod nivojem.
Debilizmi po tvojih (in velini ostalih) standardih. Pričakujete neko realistično dogajanje. V tem primeru bi film trajal 15 ur. Določene brezzvezne podrobnosti je pač treba izpustiti zato da lahko zgodbo poveš v času, ki ga je povprečen gledalec pripravljen presedeti pred platnom. Pač čisto tehnična odločitev ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Cold1 ::
Bi rekel, da ima Weyland dostop do boljše tehnologije kot država...
Zato je bil omejen s tako majhno ladjo, ki je lahko na polet popeljala tako majhno posadko, mar ne.
Kar pa se tiče androida, slednji je zblaznel tud v prvem Alienu, tko da se glede tega, da jih je namensko okužil nekako ne čudim.
Sicer ti je odgovoril že Poldi, pa vendar velja ponoviti tudi te besede: sledenje Alienu, kot šabloni, v popolnoma drugačnem filmu je eden izmed glavnih razlogov za nesmiselnost Prometheusa.
S tujci nismo povsem identični. Enak DNA še ne pomeni, da smo si enaki.
Jasno, kajti poleg DNK naš organizem določa še... ... ... kaj že?
Mimogrede, okužiš se lahko tudi s ptičjim virusom, ali opičjim ali virusom, ki napada tujce, ki so nam genetsko identični.
Tud lahko da od ladje do modula ni bilo dost razdalje in je šel do tja na sapo or something.
In kaj bi bilo potem ko mu zmanjka sape? Je načrtoval da se bo potem kar zadušil ali kako? To, da ni oblekel skafandra, v tako sovražnem okolju, je nezaslišan absurd.
Dejstva, da je z golimi rokami na silo odprl vrata zračne komore (pozabite na švarcija) in da kljub temu pritisk ni padel, oziroma ni prišlo do izgube zraka v modulu niti ne omenjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cold1 ()
Poldi112 ::
Debilizmi po tvojih (in velini ostalih) standardih. Pričakujete neko realistično dogajanje. V tem primeru bi film trajal 15 ur. Določene brezzvezne podrobnosti je pač treba izpustiti zato da lahko zgodbo poveš v času, ki ga je povprečen gledalec pripravljen presedeti pred platnom. Pač čisto tehnična odločitev ...
Um, pričakujem sci-fi. A je to za prequel Aliena, ki ga dela celo isti režiser kot original, res preveč optimistično?
Pa kakšna tehnična odločitev človek? Rogljiček bi mirno vrgli ven in čas investirali v kakšen dialog. Pa če je Alienu uspelo, pa Aliens, pa 2001, pa Matrix, pa malemu morju drugih filmov, bi lahko tudi od Prometheusa pričakovali, da za silo zaključi zgodbo.
Ni problem čas, problem je, kako je porabljen. Tu je bil več kot očitno napačno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alien 5 (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 17170 (7506) | oo7 |
» | Alien: Awakening (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 16734 (10350) | oo7 |
» | Kaze film Prometheus resnico?Oddelek: Loža | 8309 (6258) | Kamran |