» »

Avtomobil ki bi koristil gps...

Avtomobil ki bi koristil gps...

Matev ::

Tu mislim na upoštevanje maksimalne hitrosti, samodejnega dodajanja smernikov itd...

Namreč: na gps (garmin) napravi mi kaže kolikšna je omejitev hitrosti tam kjer se vozim in to hitrost bi lahko avtomobil upošteval kot zgornjo (ok naj bi se dalo tudi nastaviti plus ali minus poljuben odstotek)
ampak fora je v tem, da, ko bi se vozil skozi naselje ne bi stalno pogledoval na števec in preverjal ali si nad tistih 55 kolikor je še sprejemljivo.

Zadeva se mi ne zdi nemogoča.

Realno bi pa izpadlo tako da bi avtomobil zgolj "odvzel" gas, oziroma ne bi pritisk na padal pred določene hitrosti imel učinka; bi pa zadeva lahko izklopil s pritiskom stopalke do konca - to bi bilo za nujne primere ko bi potreboval max hitrost - kot nek "cancel"...

Skratka vozil bi se udobneje in kljub vsemu imel možnost pospešitve v kolikor bi situacija zahtevala to.

M-XXXX ::

Namreč: na gps (garmin) napravi mi kaže kolikšna je omejitev hitrosti tam kjer se vozim in to hitrost bi lahko avtomobil upošteval kot zgornjo (ok naj bi se dalo tudi nastaviti plus ali minus poljuben odstotek)
ampak fora je v tem, da, ko bi se vozil skozi naselje ne bi stalno pogledoval na števec in preverjal ali si nad tistih 55 kolikor je še sprejemljivo.

Zadeva se mi ne zdi nemogoča.

Realno bi pa izpadlo tako da bi avtomobil zgolj "odvzel" gas, oziroma ne bi pritisk na padal pred določene hitrosti imel učinka; bi pa zadeva lahko izklopil s pritiskom stopalke do konca - to bi bilo za nujne primere ko bi potreboval max hitrost - kot nek "cancel"...

Sama ideja ne pride v upoštev zaradi nenatančnosti GPSa (boš rekel, da se niti enkrat na celem svetu ne more zgodit, da gre ena cesta nad drugo (zelo blizu vštric), na eni je 50 omejitev, na drugi pa več?

In točno tole z gasom dela speedlimiter. No vsaj meni osebno neuporabna zadeva, ne vem če sem jo 2x koristil v zadnjih 30 000 kilometrih.

Matev ::

Sama ideja ne pride v upoštev zaradi nenatančnosti GPSa (boš rekel, da se niti enkrat na celem svetu ne more zgodit, da gre ena cesta nad drugo (zelo blizu vštric), na eni je 50 omejitev, na drugi pa več?


to ni problema
ker gps ve po kateri cesti si prišel na "nadvoz"

sicer pa če vidiš da ni ok pač pritisneš do konca in s tem izklopiš zadevo

natančnost gps-a je pa zadosti velik da to ni noben problem
policaji tudi niso 10metrov pred ali za znakom za naselje

St235 ::

načeloma problema ni, edino predstavljal si pelješ 130 po avtocesti, gps pa zamede in te prestavi na sosedno cesto skozi naselje. Tako, da kot orodje bi blo zanimivo, sam osebno mi je boljša kombinacija opozorila + ročnega tempomata. S tem da mi tako nezanesljiv sistem kot je gps šari po avtu se nikakor ne bi strinjal.

ker gps ve po kateri cesti si prišel na "nadvoz"
V bistvu ne ve, in če pelješ skozi grozd cest in je natančnost slaba se hitro zgodi da tem postavi na napačno. konstantna natančnost gps na 10 metrov pa je v praksi med vožnjo bolj kot ne utopija

M-XXXX ::

to ni problema
ker gps ve po kateri cesti si prišel na "nadvoz"

Cesta se razcepi na dva dela, en z omejitvijo 50 drugi z 90, in gresta vštric (2m razlike, ločeno z ograjo). Žal ga ni GPS-a in še pomembneje mape, ki bi z gostovosto za vsa take vrste križišč na tem planetu s 100% gotovostjo v vseh razmerah trdil kakšna je omejitev. Žal je faktorjev preveč. Žal.


sicer pa če vidiš da ni ok pač pritisneš do konca in s tem izklopiš zadevo

Bolj je večji problem, da avto misli, da je omejitev 90, kolikor se tudi pelješ, v resnici pa je omejitev 50 (nisi bil pozoren na znak) in te počopsajo polcaji. Boš šel tožit podjetje, da si zaradi njega izgubil izpit?

Na mobitelu imam super mape (praktično pokrita cela slovenija na hišne številke), ob enem tudi kaže omejitve na cesti. Sfali jih vsaj 15% (izven mesta in AC).

V bistvu ne ve, in če pelješ skozi grozd cest in je natančnost slaba se hitro zgodi da tem postavi na napačno. konstantna natančnost gps na 10 metrov pa je v praksi med vožnjo bolj kot ne utopija

Imam tak občutek, da je zadnje čase mogoče celo večji problem natančnost map kot samega GPS-a...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Matev ::

naj še malce bolj obrazložim zadevco

vsak dan se vozim cca 50km v službo in vozim se skozi vsaj 15 vasi (ni avtoceste)
gps natančno ve kje sem vedno in natančno ujame vsak znak za hitrost posebej

taka zadeva ki bi omejevala hitrost bi meni prišla zelo prav

ne bi bilo več stalnega lovljenja dovoljene hitrosti

...
za po neznanem terenu pa itak ni panike - se tako ali tako ne vozim toliko (in bi imel zadevo izklopljeno)
skratka zadevo bi potreboval zgolj za rutinsko pot v službo in domov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

St235 ::

Taki zadevi se reče tempomat in ga tapkneš v vsakem naselju.

Matev ::

Taki zadevi se reče tempomat in ga tapkneš v vsakem naselju.


ja

ampak bi jaz šel še en korak dlje

jaz bi zadevo sprovedel v avtomatiziran proces

St235 ::

homemade varianta biše bla sprejemljiva, za vsesplošno uporavbnost pa je natančnost kart/ gpsja preslaba ozrioma je preprsoto preveč napak.

Matev ::

homemade varianta biše bla sprejemljiva, za vsesplošno uporavbnost pa je natančnost kart/ gpsja preslaba ozrioma je preprsoto preveč napak.


ja ampak vseeno

zadeva bi bila primerna - če bi kdo želel bi si lahko tudi recimo malce popravil zadevo

pa recimo nastavil cca 100-200metrov pred naseljen na 70kmh
itd

gre se za avtomatizacijo poti ki se ponavlja vsak dan

tudi če gps ne bi imel natančnih kart bi vsak posameznik lahko uredil zadevo (pa recimo izbvrisal kakšne stranske ceste ki bi utegnil motiti)...

stvar se mi zdi da bi delovala - vsaj v mojem primeru bi

St235 ::

tehnično je možno, praktično pa razen homemade tega ni.

flipflop ::

Skyline ma neki takega menda. Da ti izklopi omejitev, ko prideš na dirkališče, kar pa zazna prek GPS.

krneki0001 ::

Novi subaru EYESIGHT - kamere, gps in še par stvari serijsko - se splača cel filmček pogledat, uglavnem ko bo malo več denarja, bo taka oprema v mojem avtu.


Subaru has developed a new driver-assist technology, "EyeSight" to help prevent accidents from happening or wherever and whenever possible, minimize the damage when they do.
Subaru's EyeSight technology, works with the driver to deliver a safer driving experience through features including Pre-collision Brake Assist, Adaptive Cruise control and Pre-collision throttle management.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

v začetku leta sem imel na testu Audi A7, ki preko gps+google maps (tudi če ne uporabljaš gps med vožnjo) spremlja, kje voziš in z dodatno lučjo vnaprej posveti v ovinek, preden zaviješ (brez žmigovca).
Zadeva deluje zelo dobro, ampak za takšno nedolžno uporabo je ok... Za tvojo je pa še premalo sigurna zadeva...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gray_Warden ::

Eno je da ti zaradi napake v gpsu prižge luči po nepotrebnem. Drugo pa je če ti na avtocesti pri 130 začne zavirati na 50, ker je mislil da je na sosednji cesti, ki teče 10 metrov stran od avtoceste in je tam pač omejitev 50 iz takšnih in drugačnih razlogov.


Ne mi rečt, da takšnega preskakovanja pri Garminu še niste doživeli. Da ne govorim o tem, kolikorat se Garmin zmoti, ko se pelješ pod kakim nadvozom, ki gre nekaj časa recimo vzporedno s tvojo cesto (recimo v Trstu je precej takšnih cest). Garmin se pogosto zmoti in misli da si na popolnoma drugi cesti, kot dejansko si.

Kolikrat se vam je tudi zgodilo, da se je Garminu skontrafuzlalo zaradi neke xy napake in je napisal da se vozite 400 km/h, namesto 70 km/h, ker je bilo slučajno slabo omrežje in je za 2 sekundi izgubil stik s satelitom....potem pa je mislil da se peljete 400 km/h ker ste po njegovem mnenju izjemno hitro prepotovali neko razdaljo. V takem primeru bi začel avto surovo zavirati, da bi hitrost znižal iz 400 km/h na 70 km/h.

avtor teme: kupi si tempomat. To je _edina_ sigurna metoda zaenkrat. Karkoli drugega je izjemno nevarno. Če drugega ne, ti garantiram da boš zaspal za volanom saj ti bo dolgčas k ti ne bo treba ničesar delati. Poleg tega bi za tvojo idejo NUJNO potreboval avtomatski menjalnik....drugače ne bi imelo pomena.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Posodobi ti raje karte
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gray_Warden ::

so posodobljene. Sicer pa...če je cesta tam že 10 let, se tudi karta ni spremenila, ali pa ti misliš drugače :D

Problem je le v natančnosti gpsa.

No ja, mogoče bi pomagalo če bi kupil dražji model. Mogoče je tisti bolj natančen, če ima boljšo anteno. Kljub temu dvomim da pri tistih ne pride do kakih nepravilnosti pri določanju položaja.

Ti bi dejansko zaupal gpsu, da bi le ta določal hitrost tvojega vozila? Odlično, potem bi potrebovali le še nekoga, ki bi vdrl v sistem in začel nagajati ljudem....hitrost potovanja na lepem nastavi na 10 km/h na avtocesti ali pa 200 km/h v naselju.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Matev ::

Drugo pa je če ti na avtocesti pri 130 začne zavirati na 50,


saj ne bi avto zaviral
tudi pospeševal ne bi do max hitrosti

zgolj omejitev hitrosti bi bila - to pomeni da če bi se vozil po naselju bi lahko vozil od 0-50kmh - čez pa ne bi šlo

zunaj naselja pa od 0 do 90kmh - čez pa ne

nikjer ti avto ne bi sam nič zaviral in tudi sam ne bi nič pospeševal

edit

!!!!! nikjer ti avto ne bi sam nič zaviral in tudi sam ne bi nič pospeševal !!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

blackbfm ::

A ti nimaš čisto nič filinga za hitrost?

Da bi želel avto ki bi me sam od sebe omejeval, ja seveda:)) Pa ne da divjam po cestah, samo tole je pa res bv.

marvin42 ::

Matev je izjavil:


policaji tudi niso 10metrov pred ali za znakom za naselje


uh, seveda so.
Mostly Harmless

St235 ::

!!!!! nikjer ti avto ne bi sam nič zaviral in tudi sam ne bi nič pospeševal !!!!


Kako bi pa potem z 90 prišel na 50? Bi ti preprosto nehal delat gas in bi avto počasi upočasnjeval? Tako bi pol naselja prevozil z preveliko hitrostjo. Enak problem pri pospeševanju, še vedno bi moral sam zaznati kdaj je prišlo do spremembe omejitev (kar je tudi edino prav) in ustrezno prilagoditi hitrost. Tako, da res en vidim nikakršne prednosti pred klasičnim tempomatom.

Miha_T ::

Matev je izjavil:


!!!!! nikjer ti avto ne bi sam nič zaviral in tudi sam ne bi nič pospeševal !!!!


Kaj pa bi pol sploh to delalo? Pred naseljem ne bi upočasnil in za naseljem ne bi pospešil?
Pol ti pa ostane samo še zvočno opozorilo ko fališ omejitev za xx%. To pa že obstaja.

Drugač pa tud jaz mislim da ni dobro če nekaj tako nezanesljivega kot GPS samodejno upravlja z avtom...

Matev ::

Kako bi pa potem z 90 prišel na 50? Bi ti preprosto nehal delat gas in bi avto počasi upočasnjeval? Tako bi pol naselja prevozil z preveliko hitrostjo.


ja nastavil bi si cca 200 metrov pred naseljem omejitev 70
100 metrov pred pa 60 (pot ki se dnevno ponavlja bi enkrat vnesel v sistem)

meni bi tadeva prišla zelo prav
ker kot sem napisal prevozim vsaj 15 vasi predno pridem do službe

in tole z omejitvijo hitrosti ni slaba ideja

Miha_T ::

Matev je izjavil:

ja nastavil bi si cca 200 metrov pred naseljem omejitev 70


in kaj bi se takrat zgodilo? Praviš da avto zaviral ne bo.

St235 ::

ja nastavil bi si cca 200 metrov pred naseljem omejitev 70


In bi imel čez 200m ko bi vstopil v naselje še vedno krepko čez 50km/h.

krneki0001 ::

Kakšen GPS neki, ta še nekaj let ne bo za kaj takega. Preveč interferenc. 2 cesti ena nad drugo ali ena vzporedna z drugo (trojane so primer, ko so še hribi zraven), pa ti gps skače iz ene na drugo omejitev. To ni nikakor dobro. Boljši bi bil gosji red. In to je tisto na čemer bomo prišparali. Prvi avto vozi po omejitvah in z voznikom, ostali pa se "priklopijo" s primerno varnostno razdaljo nanj in vozijo po njegovi sledi z njegovo hitrostjo (ne rabiš voznika).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Miha_T ::

krneki0001 je izjavil:

Boljši bi bil gosji red. In to je tisto na čemer bomo prišparali. Prvi avto vozi po omejitvah in z voznikom, ostali pa se "priklopijo" s primerno varnostno razdaljo nanj in vozijo po njegovi sledi z njegovo hitrostjo (ne rabiš voznika).



Tudi za to potrebuješ GPS z vnešeno potjo, sicer bi šle vse goske na dvorišče prvega avta. Sicer je pa nekaj takega verjetno prihodnost.

msjr ::

Kakor so že predhodniki ugotovili je zanašanje samo na gps nezadostno. Če malo poenostavim je približno tako, kot če bi se spravil vozit avto samo z gledanjem na karto. Za avtomatizacijo vožnje potrebuješ vsaj še input od celega kupa senzorjev. Že pri samem upoštevanju omejitev, bi znal narediti kar veliko napak, ker nima drugih inputov:

- kaj če človek za tabo vozi z premajhno varnostno (gps tapne na 50 ti pa ga imaš v riti)
- kaj če se zgodi, da je del ceste poledenel, spolzek
- seveda so tudi odseki izven naselja, kjer ni omejitve, pa jih je noro peljat z 90 na uro
- in pa še delo in druge ovire na cesti
- in nenazadnje zmanjšanje tvoje pozornosti med vožnjo in seveda dosti večja možnost da povoziš kakšnega norega kolesarja ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

jc ::

Ford Focus ima prepoznavanje znakov. Kar je recimo bolj uporabno od omejitev GPS kartah. Ne vem pa, koliko je to zanelsjivo.

sash69 ::

Sicer na GPS-e in Garmine se ne spoznam ravno veliko, ampak a ni tako, da se pri nekaterih modelih da nastaviti da zadevica piskne/spusti kakšen zvok, v primeru da se voziš čez omejitev? Tako ti pač ni potrebno s pogledom skakati na števec.

Poleg tega se pa ljudje ki se dalje časa vozijo z enim in istim avtomobilom načeloma navadijo zvoka mašine in se po tem približno ravnajo koliko hitro gredo.

Da bi pa sam poskusil avtomatizirati vožnjo mi pa na kraj pameti ne pade - se lahko naredi preveliko nepredvidenih okoliščin na katere razne omejitve (tempomati ipd.) lahko slabo vplivajo. Če se slučajno zgodi v naselju kakšna situacija, ko moraš na hitro odreagirati ter pospešiti in peljati preko omejitve, ob tem pa vklopljen tempomat...ja, nice knowing you. Pa tudi, kot je že nekdo omenil, avtomatizirana vožnja (jasno, z avtomatskim menjalnikom ki je potreben za kaj takega), bi kvečjemu odvzela pozornost od vožnje, saj bi verjetno začel razmišljati o še o čem drugem, ker vmes ne bi počel nič drugega kot samo: "stopalka za plin pa glej na/okoli cesto) namesto da bi bil 100% fokusiran na vožnjo in vse elemente te, ki spadajo zraven.

St235 ::

Če se slučajno zgodi v naselju kakšna situacija, ko moraš na hitro odreagirati ter pospešiti in peljati preko omejitve, ob tem pa vklopljen tempomat...ja, nice knowing you


ti tempomata še od blizu nisi videl, kaj?

Tempomat na noben način ne blokira uporabe gasa ali bremze, vse kar naredi je da konstantno ohranja hitrost. ČE boš pa ti pritisnil na gas pa bo avto normalno pospešil, enako velja za bremzo. Edina razlika je, da če pospešiš in potem spustiš gas, se bo avto vrnil na prejšnjo hitrost in jo spet sam vzdrževal, če pa se samo dodatkneš bremze pa se tempomat izklopi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sash69 ::

Ja, v bistvu ga res nisem. :) Sem predvideval da se zadevi nastavi neko zgornjo omejitev hitrosti, preko katere avto ne gre, ne glede na pritisk stopalke za plin. No, potem je bilo pa tu posredi moje napačno razumevanje tempomata tako da se opravičujem za zgornjo "neumnost". :)

St235 ::

ni panike, štos tempomata je ravno v tem, da nikakor ne vpliva na pedala. Za moje pojme vse kar ti kakorkoli omejuje take in drugačne manevre ni dopustno, ker potem res prideš v situacijo, ko bi moral poštartat, GPS pa določi da si v coni za pešce in ti blokira hitrost na 5km/h. Naj pač zapiska in te opozori, potem je pa na tebi, da ustrzno reagiraš.

Obtajajo pa tudi speed limiterji, ki ti dejansko blokirajo zgornjo hitrost, samo kaj takega je za moj okus nevarno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Poleg tega pa je pri vožnji z avtomobilom pomembna predvsem koncentracija voznika, torej da sam zazna vas, območje šole oz. tablo z omejitvijo; nič ni narobe, če imaš še kakšen pripomoček, ampak ne moreš pa kar "spati" med vožnjo in se zanašati na neke naprave, vsaj ne dokler ti upravljaš z vozilom:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tear_DR0P ::

ko bi se vozil skozi naselje ne bi stalno pogledoval na števec in preverjal ali si nad tistih 55

kaj pa če bi si kupil avto s tempomatom?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

alphasaphir ::

Natančnost teh gps naprav je 7-10m, kar je preveč za tako uporabo, da bi odločala o vožnji. Vozi naj voznik in ne avto. Stvar, ki je alternativa gpsu so čipi vgrajeni v cesto, ki sporočajo avtomobilu, kje je in kaka so pravila. Tehnika lahko odpove in odgovoren je voznik. Raje vozim zbrano, bolj kot se zanašam na pripomočke, več imam časa za druge stvari in potem pozabim na avtomat v mestu, nastavljen na 50... ni prijetno, res pa je da tudi prestavljanje mojega izklopi. Obstajajo tudi tempomati v navezi z zaznavanjem situacije pred avtomobilom, ki ga samodejno izklopijo ali prilagodijo hitrost.

Za to kako hitro voziš so primerna rešitev HUD head up displayi. Navigacijske naprave pa tudi avdiovizualno opozarjajo na omejitve hitrosti, kar je dovolj, da te opozori, vozi pa še vedno voznik.

Matev ::

in kaj bi se takrat zgodilo? Praviš da avto zaviral ne bo.


ne ne bi zaviral
tudi pospeševal ne bi

obnašal bi se zgolj kot avto ki zmore 50kmh (kot tisti axiomi)
zunaj naselja bi se pa obnašal kot avto ki zmore 90kmh

še vedno bi imel možnost voziti se od 0 do 90khm - kolikor bi želel

in tudi čez 90 bi šlo če bi do konca pritisniol padal in s tem izklopil avtomatiko

kar se pa natančnosti gps-a tiče je pa v mojem primeru 100% natančnost
in zame bi bila zadeva zelo uporabna

skozi naselje bi se vozil brez dileme ali sem v prekršku ali ne

Gray_Warden ::

Matev, zresni se. Kaj bi ti sploh rad potem? Omejitev hitrosti, ki ne bi pomenila praktično nič. Če bi šel čez 50, avto ne bi zaviral, če bi šel manj kot 90 pa avot ne bi upočasnjeval?

če bi avto zmogel le 50 km/h, to pomeni da bi motor tega avta zaviral na 50 km/h, če bi ti vozil več, saj motor ne bi zmogel voziti več. kak bi ti to realiziral nevem. Je nemogoče. Mogoče bi bilo izključno samo tako, da bi avto avtomatsko zaviral/pospeševal do maksimalne dovoljene hitrosti, kar pa bi utegnilo biti izjemno nevarno.
vrni izpit če imaš tako malo občutka za hitrost.


Če bi se rad vozil brez dileme, si kupi tempomat.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

St235 ::

ne ne bi zaviral
tudi pospeševal ne bi


Pelješ 90 km/h in prideš do omejitve 50 km/h. Po tvoje torej avto ne bo zaviral, ampak bo laično povedano nehal delat gas, dokler hitrost ne pade pd 50km/h. Zdaj mi pa ti razloži koliko časa rabi avto, da iz 90 zgolj zaradi kotalnega upora in trenja zraka upočasni na 50km/h. Ko boš to izračunal boš videl da nima smisla in da moraš še vedno sam videt kdaj se je začelo naselje in upočasnit. Če pa moraš to naredt, pa vklapljanje tempomata ni ravno vesoljska znanost.

Matev ::

Pelješ 90 km/h in prideš do omejitve 50 km/h.

300metrov pred naseljem je 80, 200m 70 in zadnjih 100metrov je 60kmh

Omejitev hitrosti, ki ne bi pomenila praktično nič. Če bi šel čez 50, avto ne bi zaviral,

točno tako
kot tudi axiomu ni potrebno zavirati - ker enostavno ne more iti več kot toliko

Zdaj mi pa ti razloži koliko časa rabi avto, da iz 90 zgolj zaradi kotalnega upora in trenja zraka upočasni na 50km/h.

sam prevozim 15 vasi brez da bi stopil na bremzo
in vozim se zunaj naselja 90kmh in znotraj naselja 50kmh (ali pa malce čez)
s tem da zadosti pred tablo naselje spustim gas in pridem do naselja z cca 60kmh
vožnja je svilnato gladka, brez zaviranja in z optimalno hitrostjo (vedno malce čez omejitev - zgolj pred tablami je zaradi prej omenjenega upočasnjevanja malce manj ...
ampak saj ni normalno da bi se vozil 90kmh do table in tam na vso silo zabremzal

...

Miha_T ::

Matev je izjavil:

300metrov pred naseljem je 80, 200m 70 in zadnjih 100metrov je 60kmh


Za tabo pa kolona živčnih voznikov, ker ne morejo peljat 90 do naselja, ampak bodo morali zavirati že 400m pred tablo.

St235 ::

enako kot ni normalno 500m pred tablo spuščat gas, zato da ne uporabljaš bremz. Ravno tako pa, če ti je vseeno ali voziš 50 ali 60 skozi naselje tak sistem nič ne koristi, na 10 km/h natančno pa ja znaš držat hitrost.

Kaj pa, če bi te gps zaradi napake v karti ali signalu pri speljevanju prestavil v cono umirjenega prometa kjer je omejitev 10km/h? In bi se kar naenkrat znašel v precej nevarni situaciji.

Relanium ::

Nobena elektronika ne bo posegala v način moje vožnje!!! Ni šans!!!
Ker pol enostavno ne vem kaj se z avtom dogaja, že tak je preveč vsega sranja not.
Bo treba vozit oldtimerje al kak?

Pa preden se razburite, mislim da sem dokaj vredu voznik,
prek 100kkm, 6 let, do sedaj brez policijskih kazni in nesreč, tok tok po lesu (hvalabogu)

Sam moje iskreno mnenje,
pa lep pozdrav :)

Zheegec ::

heh, tempomat pa opozorilo, ko greš preko 130? To je pa ja že standardno, samo da imamo skoraj vsi izključeno opozorilo, ko gremo preko 130 :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gendale ::

raje bi videl, da samo vpišeš naslov in te avto sam odpelje
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Matev ::

Kaj pa, če bi te gps zaradi napake v karti ali signalu pri speljevanju prestavil v cono umirjenega prometa kjer je omejitev 10km/h?


z polnim pritiskom na stopalko za plin se bi sistem izklopil

enako kot ni normalno 500m pred tablo spuščat gas, zato da ne uporabljaš bremz

ok, bremzo imaš kljub temu
in če želiš lahko tudi pripičiš 90 do table in tam zabremzaš zadeve nič ne spremeni

gps vidi da si v naselju in ti ne pusti voziti hitreje kot 50-55kmh (razen če pritisneš ...)

glede kolone za ... pa ni panike, v realnosti to izgleda čisto spodobno
pač ne prideš do tabčle z 50kmh ampak z recimo 60 - sistem ti nič ne bremza ali pospešuje
zgolj obnaša se kot da je v naselju kak moped, zunaj naselja pa ima hitrost fičota
na avtocesti pa 130kmh max

Miha_T ::

Matev je izjavil:

z polnim pritiskom na stopalko za plin se bi sistem izklopil

Prepozno. Imaš že enega v riti. Pa še polni gas boš držal in skočil v avto pred tabo.
Garantiram miljon ogledov tega posnetka na youtubu :)

Matev je izjavil:

ok, bremzo imaš kljub temu
in če želiš lahko tudi pripičiš 90 do table in tam zabremzaš zadeve nič ne spremeni


Kako boš pripičil 90 do table, če te bo pa 400m prej začel tvoj izum ustavljati? Še bolj pritisneš na gas in pospešiš nazaj do 90, pol pa pri znaku bremzaš? Kaj pa je pol sploh fora tega sistema?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miha_T ()

Matev ::

Prepozno. Imaš že enega v riti. Pa še polni gas boš držal in skočil v avto pred tabo.


ko se voziš in rabiš max pospeške
pač pritisneš da se sostem izklopi

če je avto pred tabo - tega ne narediš - a ni to jasno

a ti sedaj pritiskašđ na polno če je avto pred tabo?

Mesar ::

Boljši GPS oddajnik, meni laže samo za 5 kilometrov na uro in včasih sploh ne rabim gledat na cesto samo v GPS enote, ker za 5kmh ti noben policaj noče kazni napisat, ostalo pa tak maš vse na enoti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8814362 (11363) jero_no1

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23834234 (28431) dzinks63
»

Prihaja avtomobil, ki sam spoštuje omejitve hitrosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18042954 (36077) m0LN4r

Več podobnih tem