Forum » Strojna oprema » Ati Radeon HD 5850 1GB ne zazna rama
Ati Radeon HD 5850 1GB ne zazna rama
ameba ::
Živjo !
Danes sem opazil, da mi pri HD 5850 1GB zazna samo 745 rama.
1. Prvo sem odinštaliral driverje in jih na novo inštaliral in ni nič pomagalo.
2. Nato sem odstranil grafično iz matične jo spihal in ko sem jo dal nazaj, ni bilo sprememb.
Ne vem kaj bi lahko bilo. Prosim za pomoč.
Moj sistem je pa
W7 64-bitni
Matična P8P67-M
8Gb rama
Napajalnik LC 6650
Danes sem opazil, da mi pri HD 5850 1GB zazna samo 745 rama.
1. Prvo sem odinštaliral driverje in jih na novo inštaliral in ni nič pomagalo.
2. Nato sem odstranil grafično iz matične jo spihal in ko sem jo dal nazaj, ni bilo sprememb.
Ne vem kaj bi lahko bilo. Prosim za pomoč.
Moj sistem je pa
W7 64-bitni
Matična P8P67-M
8Gb rama
Napajalnik LC 6650
- spremenil: ameba ()
Riff ::
pa drugače dela brez problema ? mogla bi met pa 1giga rama, po mojem će imaš še garancijo nesi nazaj v trgovino in povej v čem je probelm
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()
ameba ::
Danes sem naredil 2 stvari.
1. Dodal sem 4GB rama
2. Inštaliral sem igro Battlefield 3
Za ram ne verjamm da je kaj narobe glede nato da imam 64 bitne windowse.
Bi lahko igra vplivala na to ?
Na googlu nisem našle kakšne uporabne teme, je pa nekdo omejal da je po inštalaciji B3 sistem zaznal samo 745 rama ne pa 2GB kot bi mogla imeti njegova grafična ....
1. Dodal sem 4GB rama
2. Inštaliral sem igro Battlefield 3
Za ram ne verjamm da je kaj narobe glede nato da imam 64 bitne windowse.
Bi lahko igra vplivala na to ?
Na googlu nisem našle kakšne uporabne teme, je pa nekdo omejal da je po inštalaciji B3 sistem zaznal samo 745 rama ne pa 2GB kot bi mogla imeti njegova grafična ....
ameba ::
Najprej ko sem šel na stran http://www.systemrequirementslab.com/cy... ( do sedaj mi je zmeraj pisalo 1GB )
Ter nato sem šel v DXDIAG in tudi tam piše Approx. Total Memory: 745 MB
Ter nato sem šel v DXDIAG in tudi tam piše Approx. Total Memory: 745 MB
mr1two ::
A ti prilepim jaz sliko, kaj meni pokaže?
A se ti zdi, da sem doma nalotal še 1.7 GB rama gor? NE.
Ta stran "neki" prebere, tja na približno. Kot rečeno, merodajen je gpuz
A se ti zdi, da sem doma nalotal še 1.7 GB rama gor? NE.
Ta stran "neki" prebere, tja na približno. Kot rečeno, merodajen je gpuz
Senitel ::
Klik
Znan problem, ki pa ne vpliva na kaj dosti. Edino kakšna igra se zna malo narobe orientirat (ampak kakšnih hudih posledic ne bi smelo bit).
Znan problem, ki pa ne vpliva na kaj dosti. Edino kakšna igra se zna malo narobe orientirat (ampak kakšnih hudih posledic ne bi smelo bit).
ameba ::
No sedaj sem pogledal preko GPU-Zja in mi pravilno piše. Izgleda sem šokiral sistem s tem ko sem vstavil 4GB ploščico rama.
Sem tudi pisal trgovini, kjer sem kupil kartico in mi je rekel da v 10 letih ni doživel take napake. Ali je kartica fuč al pa je softwareska napaka.
Hvala Senitel in ostalim za pomoč.
Sem tudi pisal trgovini, kjer sem kupil kartico in mi je rekel da v 10 letih ni doživel take napake. Ali je kartica fuč al pa je softwareska napaka.
Hvala Senitel in ostalim za pomoč.
Nwanko ::
Na Can you run it to vedno tak kaže,tak da sploh nima veze tu če si ti dal več rama not,meni tudi kaže 3.7gb rama. To ja pač nek skupek kaj tam piše in to ne misli video ram grafe.
Xserces ::
A ti prilepim jaz sliko, kaj meni pokaže?
A se ti zdi, da sem doma nalotal še 1.7 GB rama gor? NE.
Ta stran "neki" prebere, tja na približno. Kot rečeno, merodajen je gpuz
ne ta stran nic ne pokaze na priblizno... tvoja graficna koristi 2.7GB memorije ! Prosti RAM + 1GB graficnega
in pa vsak program vlece iz istega sourca kasna, katera grafa je...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
mr1two ::
Ma v bistvu ni tako, ker je memorije več kot 1.7 proste. Iste informacije potegne kot jih vsebuje directx, kar pa ni čisto točno.
Senitel ::
GPU-Z ima zadaj bazo in to koliko ima kartica rama je tako točno kot če vprašaš google za tvoj model grafične.
Številka, ki jo DirectX vrne je dejanska cifra, koliko lahko driver prežveči. Torej točka po kateri bo DirectX začel zavračati kreiranje novih resource-ev (tekstur itd.).
Ti lahko na sistemu z 1GB grafično kartico povsem enostavno alociraš 2GB resourcev in driver bo zadeve po potrebi premetaval iz sistemskega v video ram in obratno.
V igri so dejansko trije pooli:
-Dedicated video memory: to je teh 1024MB na grafični - nekaj placa, ki ga grafična potrebuje za svojo operativo.
-Dedicated system memory: to je 0 za razširitvene grafične kartice in nekaj za integrirane.
-Shared system memory: to je med 0 in "sky high". Oziroma največja cifra za katero se driver še počuti ziher. Ne bo pustil zasest celega sistemskega rama (ker bodo v tem primeru, v slučaju da si kakšen pameten developer dejansko dovoli zafilat vse to, stvari začele padat na disk v swap), obenem mora pa bit dovolj visoko, da se tudi najbolj zahtevne aplikacije počutijo udobno.
DirectX 10/11 imata to lepo urejeno: Igra dobi vse tri tipe in vsak posamezen tip je na 64 bitnem sistemu, 64 bitna številka.
DirectX 9 ima to urejeno neumno: Vrača se ena cifra "approximate total texture memory", ki pa je 32 bitna in v praksi seštevek vseh treh zgoraj omenjenih poolov.
Ko je omenjan Radeon 5850: 1008MB razpoložljivega video pomnilnika, 3839MB sistemske rezerve = 4847MB, ker je številka prevelika za 32 bitov se flipne okrog in pristane na 751MB.
Recimo na GeForce-ih je štorija malo drugačna: 1503MB video + 2559MB rezerve = 4062MB in ostaneš pod 32 bitno mejo in vse je lepo s svetom.
Dxdiag je na žalost DX9. Isto bodo to cifro dobile DX9 igre. Kar pomeni, da lahko v principu igra pričakuje, da ji ne bo uspelo kreirat vseh tekstur in ostale krame. V praksi vprašanje, če se katera igra sploh zanaša na to in ne enostavno samo nalaga stvari dokler ni vse potrebno naloženo ali pa nekaj faila (in crknil v tem primeru ne bo).
Številka, ki jo DirectX vrne je dejanska cifra, koliko lahko driver prežveči. Torej točka po kateri bo DirectX začel zavračati kreiranje novih resource-ev (tekstur itd.).
Ti lahko na sistemu z 1GB grafično kartico povsem enostavno alociraš 2GB resourcev in driver bo zadeve po potrebi premetaval iz sistemskega v video ram in obratno.
V igri so dejansko trije pooli:
-Dedicated video memory: to je teh 1024MB na grafični - nekaj placa, ki ga grafična potrebuje za svojo operativo.
-Dedicated system memory: to je 0 za razširitvene grafične kartice in nekaj za integrirane.
-Shared system memory: to je med 0 in "sky high". Oziroma največja cifra za katero se driver še počuti ziher. Ne bo pustil zasest celega sistemskega rama (ker bodo v tem primeru, v slučaju da si kakšen pameten developer dejansko dovoli zafilat vse to, stvari začele padat na disk v swap), obenem mora pa bit dovolj visoko, da se tudi najbolj zahtevne aplikacije počutijo udobno.
DirectX 10/11 imata to lepo urejeno: Igra dobi vse tri tipe in vsak posamezen tip je na 64 bitnem sistemu, 64 bitna številka.
DirectX 9 ima to urejeno neumno: Vrača se ena cifra "approximate total texture memory", ki pa je 32 bitna in v praksi seštevek vseh treh zgoraj omenjenih poolov.
Ko je omenjan Radeon 5850: 1008MB razpoložljivega video pomnilnika, 3839MB sistemske rezerve = 4847MB, ker je številka prevelika za 32 bitov se flipne okrog in pristane na 751MB.
Recimo na GeForce-ih je štorija malo drugačna: 1503MB video + 2559MB rezerve = 4062MB in ostaneš pod 32 bitno mejo in vse je lepo s svetom.
Dxdiag je na žalost DX9. Isto bodo to cifro dobile DX9 igre. Kar pomeni, da lahko v principu igra pričakuje, da ji ne bo uspelo kreirat vseh tekstur in ostale krame. V praksi vprašanje, če se katera igra sploh zanaša na to in ne enostavno samo nalaga stvari dokler ni vse potrebno naloženo ali pa nekaj faila (in crknil v tem primeru ne bo).
mr1two ::
Čakaj, zakaj pa misliš, da bi mu prebiralo DX9(32bit) varianto? Sicer je ena od možnih razlag, je pa vseeno zanimiv pojav.
Pa še ena stvar: diavolo, a je kakšna opazna razlika(kakšen performance drop) v kakšni igri, kjer si testiral in poznaš tipične rezultate v primerjavi s prej?
Pa še ena stvar: diavolo, a je kakšna opazna razlika(kakšen performance drop) v kakšni igri, kjer si testiral in poznaš tipične rezultate v primerjavi s prej?
Senitel ::
Ne razumeš... DirectX 9 vedno vrača SAMO 32 bitno številko, nima veze kolk biten OS je zadaj. Funkcija za vsem skup.
Senitel ::
Nima veze če je grafična DX15... Če igra/aplikacija uporablja DirectX9 knjižnico, potem dobi 32 bitno vrednost.
mr1two ::
Če je pa napisal, da uporablja systemrequlabs-isto kot sem jaz prilepil... Predpostavljam, da povzame info o najnovejši verziji, ne o prejšnji. Sicer mi je pa dalo idejo- lahko poskusi s posodobitvijo DirectX-a...
Senitel ::
Systemreqlabs uporablja plugin na uporabnikovi strani, ki očitno spet uporablja DX9. Tehnično bi za DX10/11 potem moral posebej obravnavat WinXP in Visto/Win7 (ker na WinXP ni DX10/11 knjižnic), kar je precej dela za par podatkov. V bistvu me preseneča, da nimajo zadaj baze in pošljejo na server stran samo ID-je grafične kartice.
Lahko posodablja DirectX kolikor hoče, rezultat bo vedno isti.
Lahko posodablja DirectX kolikor hoče, rezultat bo vedno isti.
mr1two ::
Aha. Me pa zanima še ena reč: Diavolo, poskusi odstranit s kište 4GB paličico rama, pa potem poskusi pognat zadevo(ker me zanima, če ti bo potem prikazalo več kot 700mb grafičnega pomnilnika).
Xserces ::
sm probu neki
win7 64 , HD5850 = 2,7GB
winXP 32, ATI x1550(512MB) = 512 MB
Rama je na obeh masinah isto :) 4GB
to sem probal na Sistem Req... Zakaj na XP / X1550 samo memorija grafične XD
win7 64 , HD5850 = 2,7GB
winXP 32, ATI x1550(512MB) = 512 MB
Rama je na obeh masinah isto :) 4GB
to sem probal na Sistem Req... Zakaj na XP / X1550 samo memorija grafične XD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
Senitel ::
Aha. Me pa zanima še ena reč: Diavolo, poskusi odstranit s kište 4GB paličico rama, pa potem poskusi pognat zadevo(ker me zanima, če ti bo potem prikazalo več kot 700mb grafičnega pomnilnika).
To mu bo povedal čisto normalno številko (1GB + neki), ker si AMD-jev driver ne bo več upal it vse do 3,7GB, ker bo cel skup stvari začel padat v swap.
ameba ::
No sem odstranil palčko in mi kar kaže 2,7GB rama :-)
Senitel hvala za detajlno razlago :-)
Tako da vidim da je res taka softwareska napaka.
Mogoče kdo ve kdaj bodo to poštimali ?
Senitel hvala za detajlno razlago :-)
Tako da vidim da je res taka softwareska napaka.
Mogoče kdo ve kdaj bodo to poštimali ?
mr1two ::
Ne bodo. Podobno vprašanje bi bilo: kdaj bom lahko na 32bitnih windowsih uporabljal več kot 3.25GB rama(al kolko je že). Nikdar, ker je sistem narejen tako, da lahko fizično naslavlja max 4GB rama, od katerih so določeni naslovi rezervirani za naprave(čeprav mislim, da obstaja funkcija v biosu, "memory remap" ki naj bi omogočila izrabo vseh 4GB rama-ampak več pa ne).
Skratka, ne skrbi, od tam aplikacije pobirajo le grobo informacijo: "Applications can use this value to make gross estimates of memory availability to make large-scale resource decisions such as how many levels of a mipmap to attempt to allocate, but applications cannot use this value to make small-scale decisions such as if there is enough memory left to allocate another resource"- kar pomeni, da nebi smelo vplivati na delovanje same grafične/sistema, vedno bo porabljeno toliko prostora, kot ga je na voljo.
Skratka, ne skrbi, od tam aplikacije pobirajo le grobo informacijo: "Applications can use this value to make gross estimates of memory availability to make large-scale resource decisions such as how many levels of a mipmap to attempt to allocate, but applications cannot use this value to make small-scale decisions such as if there is enough memory left to allocate another resource"- kar pomeni, da nebi smelo vplivati na delovanje same grafične/sistema, vedno bo porabljeno toliko prostora, kot ga je na voljo.
opeter ::
No sem odstranil palčko in mi kar kaže 2,7GB rama :-)
Senitel hvala za detajlno razlago :-)
Tako da vidim da je res taka softwareska napaka.
Mogoče kdo ve kdaj bodo to poštimali ?
Zakaj bi? Te moti? Dokler ti programska oprema deluje tako kot mora, ne vidim nobenih problemov.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | RAM - nameščen in uporaben v win7 64 bitOddelek: Pomoč in nasveti | 2831 (2432) | nopozepek |
» | Najprimernejši OS za moj PCOddelek: Operacijski sistemi | 5196 (4504) | bluefish |
» | zahteve za windows 7Oddelek: Pomoč in nasveti | 5621 (5397) | ;-) |
» | xp 64 ali vista 64Oddelek: Operacijski sistemi | 1546 (1354) | piandura |
» | Vista in cena delnicOddelek: Operacijski sistemi | 1913 (1217) | lukaz |