» »

AMD Radeon HD 7900

AMD Radeon HD 7900

««
4 / 50
»»

fireX88 ::

BALAST je izjavil:

 Nvidiina predstava zmogljivosti

Nvidiina predstava zmogljivosti



še nobeno atijevo generacijo grafičnih kartic ni nvidia šišlna za 90%, pa tudi te nebo!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fireX88 ()

JC Denton ::

I would like to call attention to that the reviewer at www.sweclockers.com noticed a full 10° C temperature drop on full load after removing and re-mounting the cards cooler with a quality thermal paste. This is quite significant, and the card should be more quiet after doing this.


Computerbase noticed the exact same thing. They said, that AMD even told them, that there was a problem with the thermal paste (that's why they tested it specifically).
It's still as loud as a GTX590 with new thermal paste though... :>


Iz Anandtechovih komentarjev, zanimivo.

Če bi imel jurja, bi si to nabavil, najprej kartico, za ostali d'nar pa nov monitor.

x45 ::

za compute je tole absolutni top, še dvojedrne sesuje navita pa sploh:

http://vr-zone.com/articles/amd-radeon-...

mogoče se tule skriva amd jev odgovor ca cpu power ker podobna jedra bodo v novih APU jih.

JC Denton ::

fireX88 je izjavil:

BALAST je izjavil:

 Nvidiina predstava zmogljivosti

Nvidiina predstava zmogljivosti



še nobeno atijevo generacijo grafičnih kartic ni nvidia šišlna za 90%, pa tudi te nebo!!


A si sploh prebral kaj piše ob grafu, kaj ta graf predstavlja?

Ali se hecaš?

ABX ::

Troll pač.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

RejZoR ::

x45 je izjavil:

za compute je tole absolutni top, še dvojedrne sesuje navita pa sploh:

http://vr-zone.com/articles/amd-radeon-...

mogoče se tule skriva amd jev odgovor ca cpu power ker podobna jedra bodo v novih APU jih.


Jup, sej to je njihov primarni načrt imo. In s temmislijo tud hodit v zelje Intelu. Če ne morejo zasnovat x86 CPU-ja bojo pa na compute fronti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Grey ::

Če bo AMD pameten, bo tole grafično kartico prodajal po 300-350$. Prodajalo se bo kot vroče žemljice...pri 550$ pa slabše.

_Enterprise_ ::

RejZoR je izjavil:

Upam, da bo MLAA deloval še hitreje preko GCN. Glede na to da se MLAA glajenje robov izvaja preko compute shaderjev je to čist smiselno.
mlaa je slab aa
fxaa ali smaa je pa dober aa. sploh z novo verzijo bo fxaa ubitačen - še manj nepotrebnega bluranja, še boljše glajenje robov:
http://timothylottes.blogspot.com/

-valvoline- ::

Pri HD resolucijah se AA efekt skoraj da ne pozna. 2xAA je več k zadost.

RejZoR ::

_Enterprise_ je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Upam, da bo MLAA deloval še hitreje preko GCN. Glede na to da se MLAA glajenje robov izvaja preko compute shaderjev je to čist smiselno.
mlaa je slab aa
fxaa ali smaa je pa dober aa. sploh z novo verzijo bo fxaa ubitačen - še manj nepotrebnega bluranja, še boljše glajenje robov:
http://timothylottes.blogspot.com/


In kaj mi to pomaga če imam Radeona, tip pa dela za NVIDIA ? Sploh pa bluranje niti slučajno ni moteče niti opazno. Seveda ni popolno ampak glede na to da povzroči manj artefaktov na 2D površinah kot MSAA+Adaptive AA ga vglavnem raje uporabljam. In deluje v špilih, ki FSAA sploh ne podpirajo. Ko je folk pizdil zakaj NFS:Hot Pursuit 2010 nima FSAA sem se samo nasmehnil in šel igrat z zglajenimi robovi. Performance hit pa je v mojem primeru nekje na nivoju 2x MSAA če ne celo manj na zelo intenzivnih alpha texture scenah (lep primer je Bedlam mapa v Killing Floor, terasa kjer je ogromno drevo).

Razen če se da kje snet FXAA kot dodatno opcijo, ki deluje na vsaki grafi. En vem da je portal prve verzije. Se novejše tudi dobi?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

PrimozR ::

Skyman je izjavil:

jz sem sam mal bojim da ne bo 549$ prslo 549€ glede na € vs $ bi mogl pridet 422€ kar pa dvomim da bo toliko

Nisi prištel ~20% davka.

Grey je izjavil:

Če bo AMD pameten, bo tole grafično kartico prodajal po 300-350$. Prodajalo se bo kot vroče žemljice...pri 550$ pa slabše.

Zakaj točno bi naredili to? Če bodo pametni jo bodo prodajali za 500 USD. Prodajala se bo kvečjemu za odtenek slabše.

Dr_M je izjavil:

Je kje kaksen review od HD7950? Me prav zanima, ce je sploh kaj hitrejsa od GF 7950 >:D:)):)..

Očitno so ves thunder prišparali za današnji dan. Pa očitno so bile neresnične tudi napovedi, da bo omejena dobavljivost kartic že danes - šlo je za paper launch.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

_Enterprise_ ::

Pri HD resolucijah se AA efekt skoraj da ne pozna. 2xAA je več k zadost.
bullshit. navadnim AA tehnikam še precej fali do popolnoma zglajene slike (ki jo dobiš če zrendraš pri 20x resoluciji in downsamplaš), pa tudi če nabiješ do 32 samplov, ti pri kakem MSAA ne bo nič pomagalo, ker ogromno stvari sploh ne bo šel gladiti. lep primer je crysis, kjer je downsamplana slika svetlobna leta pred tisto s 16xMSAA.

In kaj mi to pomaga če imam Radeona, tip pa dela za NVIDIA ? Sploh pa bluranje niti slučajno ni moteče niti opazno. Seveda ni popolno ampak glede na to da povzroči manj artefaktov na 2D površinah kot MSAA+Adaptive AA ga vglavnem raje uporabljam. In deluje v špilih, ki FSAA sploh ne podpirajo. Ko je folk pizdil zakaj NFS:Hot Pursuit 2010 nima FSAA sem se samo nasmehnil in šel igrat z zglajenimi robovi. Performance hit pa je v mojem primeru nekje na nivoju 2x MSAA če ne celo manj na zelo intenzivnih alpha texture scenah (lep primer je Bedlam mapa v Killing Floor, terasa kjer je ogromno drevo).

Razen če se da kje snet FXAA kot dodatno opcijo, ki deluje na vsaki grafi. En vem da je portal prve verzije. Se novejše tudi dobi?
1. fxaa lahko poganjaš na kateremkoli GPUju, na praktično kateremkoli špilu in ga ne motijo ostali AA filtri, ker je postprocess
2. mlaa lahko daje zelo slabe rezultate v kakšnih primerih, recimo v gibanju, ali pa ko slabo zgladi kakšne robove. recimo age of empires 3 zgleda kot zmazek z vklopljenim mlaa
3. mlaa mi je v določenih primerih ubil fpsje, česar pri fxaa ni bilo
4. fxaa nastavitve lahko customizaš in skupej z njim "injectaš" še nabor drugih postprocessov

http://www.assembla.com/spaces/fxaa-pp-...

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Pa očitno so bile neresnične tudi napovedi, da bo omejena dobavljivost kartic že danes - šlo je za paper launch.


Pa ne da si res tok naiven? :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

Iz malo drugačne perspektive:

Nvidia 580 ima 3B tranzistorjev. Radeon 7970 pa 4B. To je 1/3 več. In ko sem malo gledal teste, je res v povprečju hitrejši od 580 za 30%. Odvisno od špila, ampak od 20% pa tudi do 40% v nekaterih primerih. Ampak vsi vemo, da se ne da oceniti performans glede na št. tranzistorjev... Samo kot zanimivost.


---

Mislim da je AMD izdelal dostojno arhitekturo in s tem kartico. Zdi se mi, da gre za takšen preskok, kot pri seriji 4000. 5000 in 6000 niso bile nek presežek, ampak so dovolj napumpali (5000) in optimizirali (6000), da so bile kar dostojne kartice za igre.

Sedaj je ATI v veliki prednosti, ker bo nvidia izdala naslednjo generacijo šele čez pol leta, menda. (?) Zato je cena 500EUR iz stališča AMDja čisto dobro pozicionirana.

GNC jim pa tudi privoščim, da jim uspe, ker v HPC in supercomputer okoljih se vedno več uporablja "add-on" kartice. MIC iz Intela, Tesla s CUDA iz Nvidije in sedaj je nekaj v tej smeri naredil tudi ATI.


---

Anyway, o 7850 pa še nič? Mislite, da bo isto imela 384bit memory ali bo kot nvidija zmanjšala na 320bit ali celo 256bit?

V bistvu, če bi 7950 imela 320bit, s tem 2560MB RAMa in ceno 300EUR bi bil mogoče to prodajni hit. (Sedeva odvisno od performans).

Škoda, da nista obe, 7970 in 7950 izšle že ta mesec, ko folk noro kupuje.


---

Še po prebranem reviewu ne vem točno, kaj pomeni IDLE poraba 3W. Delo v windowsih, recimo igranje Solitare ali izklop monitorja?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

1. fxaa lahko poganjaš na kateremkoli GPUju, na praktično kateremkoli špilu in ga ne motijo ostali AA filtri, ker je postprocess
2. mlaa lahko daje zelo slabe rezultate v kakšnih primerih, recimo v gibanju, ali pa ko slabo zgladi kakšne robove. recimo age of empires 3 zgleda kot zmazek z vklopljenim mlaa
3. mlaa mi je v določenih primerih ubil fpsje, česar pri fxaa ni bilo
4. fxaa nastavitve lahko customizaš in skupej z njim "injectaš" še nabor drugih postprocessov


1. Kako pa to vklopiš na kateremkoli špilu?
2;3. Tam, kjer je največ 4xMSAA in slika še vedno ni lepo zglajena, je MOŽNO, da MLAA pomaga in dejansko naredi sliko lepšo. Je pa res, da pri nekaterih igrah ubije FPS.
4. Kako, kje? Jaz sem mislil, da je to samo opcija v nekaterih igrah...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Dr_M je izjavil:

Pa očitno so bile neresnične tudi napovedi, da bo omejena dobavljivost kartic že danes - šlo je za paper launch.


Pa ne da si res tok naiven? :))

V času, ko je paper launch bolj izjema kot pravilo, očitno ja.

Brane2 ::

Jst je izjavil:


Še po prebranem reviewu ne vem točno, kaj pomeni IDLE poraba 3W. Delo v windowsih, recimo igranje Solitare ali izklop monitorja?



Izklop monitorja. Dela pa na idle desktopu z ene 11W IIRC...
On the journey of life, I chose the psycho path.

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Še po prebranem reviewu ne vem točno, kaj pomeni IDLE poraba 3W. Delo v windowsih, recimo igranje Solitare ali izklop monitorja?

Full gaming (in podobne zadeve) porabi ~250 W. Solitare ~15 W (idle). Long idle se vklopi, ko se monitor ugasne (oz. gre v standby), torej ko grafi ni potrebno izrisovati slike - v primeru solitare jo vseeno mora.

Še več, long idle je v uporabi ves čas na dodatnih karticah (oz. jedrih multi-GPU kartic), ko nimaš prvega scenarija težke obremenitve - v običajnem idle je torej v primeru solitare samo master, v long idle pa vse slave.

Poraba se torej zniža za ~10 W na vsaki kartici, obenem pa se izklopi še ventilator, kar še dodatno zniža porabo.

fireX88 ::

JC Denton je izjavil:

fireX88 je izjavil:

BALAST je izjavil:

 Nvidiina predstava zmogljivosti

Nvidiina predstava zmogljivosti



še nobeno atijevo generacijo grafičnih kartic ni nvidia šišlna za 90%, pa tudi te nebo!!


A si sploh prebral kaj piše ob grafu, kaj ta graf predstavlja?

Ali se hecaš?


:)) sm vedu da bo en nasel..

Jst ::

TNX za obrazložitev. Bral sem na guru3d in sem imel potem občutek, da IDLE 3W pomeni izklop monitorja, samo mi je bilo čudno, ker nikjer ni pisalo (ali pa nisem bi pozoren) koliko porabi v Windows Idle.


---

Da sam sebi odgovorim glede FXAA:

The only downside, and it is minor, is that you may see a bit of unwanted edge "reduction" inside textures or in other places. I'm not sure if it's fair to call this a downside, but FXAA can't directly be applied to older games; games have to be specifically coded to call the FXAA pixel shader before they draw the game's user interface, otherwise it will happily smooth the edges of on-screen HUD elements, too.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Brane2 ::

Pri tanovi seriji bom imel manj razlogov za nižjo kasto kar se tiče porabe.

Saj serija 6xxx je bila tudi zanimiva zaradi nižje porabe, ampak ta ni šla skoraj od nič. Ko si šel po modelih gor, je že idle power predstavljal nezanemarljivi del full power porabe nižjih modelov.

Zato sem pristal na 6850. ZELO spodobna kartica s sprejemljivo porabo na "ler gasu" ( nekih 30W al neki tacga ). 6950 je bila 70% dražja že v štartu pa z bistveno višjo porabo, tako na štand-gasu, "do daske" pa sploh.

Tle pa ne bo takih razlik. Če se sprijazniš s štartno ceno kartice seveda.

Kar se hitrosti tiče, mi je obstoječa 6850 čezinčez dost, GCN bi se pa res prilegu...

No, ravno dokler ga naštudiram u nulo, bo cena zanimivo padla.

Če je res, kar piše, bo GCN kvantni skok naprej, ne ( samo) v golih cifrah, temveč v NAČINU computinga. S temle se bo zgleda dalo pisat _učinkovite_ programe za daleč širši set problemov.

Dober primer je tisti bitcoin benchmark. Tip pravi,d a ni veliko hitrejša od obstoječe 5xxx kartivce, ki da je zlata izbira glede bitcons/kWh, a ne upošteva, da laufa še vedno program za staro arhitekturo, ki še ni prilagojen GCN-u...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Dr_M ::

PrimozR je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Pa očitno so bile neresnične tudi napovedi, da bo omejena dobavljivost kartic že danes - šlo je za paper launch.


Pa ne da si res tok naiven? :))

V času, ko je paper launch bolj izjema kot pravilo, očitno ja.


Pa pri AMDju kljub temu nic novega. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

_Enterprise_ ::

Jst je izjavil:

1. Kako pa to vklopiš na kateremkoli špilu?
2;3. Tam, kjer je največ 4xMSAA in slika še vedno ni lepo zglajena, je MOŽNO, da MLAA pomaga in dejansko naredi sliko lepšo. Je pa res, da pri nekaterih igrah ubije FPS.
4. Kako, kje? Jaz sem mislil, da je to samo opcija v nekaterih igrah...
http://www.assembla.com/spaces/fxaa-pp-...

vsebino mape skopiraš v direktorij špila kjer so .exe fajli, nato pa v špilu stisneš pause, da se vklopi/izklopi (tole pride skupej s konfiguratorjem in še dosti drugih postprocess efektov, svetujem da jih za začetek izklopiš, če ne misliš tweakat)

če je špil directx10/11, pol pa tole;
http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin...
vsebino mape d3d10 skopiraš v direktorij špila in pol isto kot zgorej
so primeri ko ne prime s prve, recimo crysis, takrat je treba dat fajl dxgi v bin podmapo direktorija špila, ostale fajle pa v glavni direktorij

The only downside, and it is minor, is that you may see a bit of unwanted edge "reduction" inside textures or in other places. I'm not sure if it's fair to call this a downside, but FXAA can't directly be applied to older games; games have to be specifically coded to call the FXAA pixel shader before they draw the game's user interface, otherwise it will happily smooth the edges of on-screen HUD elements, too.
fxaa efekt na 2d stvareh (interfacu) je za razliko od mlaa neopazen, tako da ni nobene potrebe po temu da je špil posebej delan za to

feedback03 ::

@PIPI, DR_M

Southern Islands %28GPU family%29 @ Wikipedia

Radeon HD 7900

Codenamed Thaiti, the Radeon HD 7900 series was announced on December 22, 2011 with availability expected on January 9, 2012.
Why do people feel safe under blankets?
It's not like a murderer will come in thinking:
I'M GOING TO KILL.. Ah darn, he's under a blanket!

ABX ::

Se ve kdaj bo 7950 review?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Enterprise: a imaš pri roki kakšen forum thread glede tega?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Jst je izjavil:

TNX za obrazložitev. Bral sem na guru3d in sem imel potem občutek, da IDLE 3W pomeni izklop monitorja, samo mi je bilo čudno, ker nikjer ni pisalo (ali pa nisem bi pozoren) koliko porabi v Windows Idle.

Preberi Anandtechov članek, so se precej spustili v detajle. Mislim da je prvih 8 strani namenjenih samo novostim, šele nato se začne test.

Brane2 je izjavil:

Pri tanovi seriji bom imel manj razlogov za nižjo kasto kar se tiče porabe.

Saj serija 6xxx je bila tudi zanimiva zaradi nižje porabe, ampak ta ni šla skoraj od nič. Ko si šel po modelih gor, je že idle power predstavljal nezanemarljivi del full power porabe nižjih modelov.

Zato sem pristal na 6850. ZELO spodobna kartica s sprejemljivo porabo na "ler gasu" ( nekih 30W al neki tacga ). 6950 je bila 70% dražja že v štartu pa z bistveno višjo porabo, tako na štand-gasu, "do daske" pa sploh.

Tle pa ne bo takih razlik. Če se sprijazniš s štartno ceno kartice seveda.

Kar se hitrosti tiče, mi je obstoječa 6850 čezinčez dost, GCN bi se pa res prilegu...

No, ravno dokler ga naštudiram u nulo, bo cena zanimivo padla.

Če je res, kar piše, bo GCN kvantni skok naprej, ne ( samo) v golih cifrah, temveč v NAČINU computinga. S temle se bo zgleda dalo pisat _učinkovite_ programe za daleč širši set problemov.

Dober primer je tisti bitcoin benchmark. Tip pravi,d a ni veliko hitrejša od obstoječe 5xxx kartivce, ki da je zlata izbira glede bitcons/kWh, a ne upošteva, da laufa še vedno program za staro arhitekturo, ki še ni prilagojen GCN-u...

Kakor se spomnim glede na teste in uradne podatke ima 30 W serija 5800 v idle, 6900 je na nekje ~25 W, 6800 pa naj bi se gibala celo za vzorec pod 20 W v idle.

Vsekakor so pa te cifre odlične, še 22 nm Ivy Bridge in imaš lahko pošasten sistem, ki bo brez težav in poceni tekel 24/7.

ABX je izjavil:

Se ve kdaj bo 7950 review?

Verjetno okrog 9. januarja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Brane2 ::

PrimozR je izjavil:


Kakor se spomnim glede na teste in uradne podatke ima 30 W serija 5800 v idle, 6900 je na nekje ~25 W, 6800 pa naj bi se gibala celo za vzorec pod 20 W v idle.


Ja, ampak pri meni monitorji praktično nikoli niso ugasnjeni. Se pravi, zanima me poraba med mirovanjem 3D pospeševalnika, ta pa pri seriji 6xxx niti ni več tako nizka. Na sapphire.com imajo excel tabelo z lastnostmi vseh kartic, med drugim tudi porabo ( max in min).
On the journey of life, I chose the psycho path.

PrimozR ::

Ampak po drugi strani tako zelo velike razlike, kot je pri seriji 7900, na starejših karticah ni, ker pri ugasnjenem monitorju ugašajo samo čipovje za slikovne izhode. Okej, nekaj W je, ampak glede na Anandtechov članek pod 10 W.

FireSnake ::

Grey je izjavil:

Če bo AMD pameten, bo tole grafično kartico prodajal po 300-350$. Prodajalo se bo kot vroče žemljice...pri 550$ pa slabše.


In kje je vir, ki podpre tvoje neumne komentarje?

Pametnega odgovora na tole zadevo trenutno ni in prodali bodo vse, kar bodo naštancali.
Zato bi bilo, trenutno, NEUMNO spustit ceno.

Če si je ti ne mroeš privoščiti to še ne pomeni, da si je drugi ne morejo, ker se svet ne vrti okoli tvoje riti.
Poglej malo dlje od svojega nosa!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

RejZoR ::

Brane2, ne moreš primerjat HD6850 in HD6950. Prva je počasnejša od HD5850 (referenca), druga je hitrejša. Poleg tega ima HD6900 serija drugačne ROP-e, zato podpira tud EQAA način glajenja robov, ki ga HD6800 serije ne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dr_M ::

Brane2 je izjavil:

PrimozR je izjavil:


Kakor se spomnim glede na teste in uradne podatke ima 30 W serija 5800 v idle, 6900 je na nekje ~25 W, 6800 pa naj bi se gibala celo za vzorec pod 20 W v idle.


Ja, ampak pri meni monitorji praktično nikoli niso ugasnjeni. Se pravi, zanima me poraba med mirovanjem 3D pospeševalnika, ta pa pri seriji 6xxx niti ni več tako nizka. Na sapphire.com imajo excel tabelo z lastnostmi vseh kartic, med drugim tudi porabo ( max in min).



Poraba ni nizka zato, ker imas vec monitorjev obesenih gor.
Pri moji 5870 je razlike okoli 20-25W med enim monitorjem (157/300) in dvema (400/900). Torej, ce z enim kuri okoli 27W, potem z dvema cca 50.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

Po prespani noči, mislim, da je AMD z 7970 in ceno 500EUR zadel sweet spot. Velik OC potencial, 3GB RAMa, arhitektura je takšna, da novejši kot je špil (in s tem kompleksnejši), bolj se pozna GCN gen. Bravo ATI Team!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BALAST ::

"Sweet spot" ja, "honey pot" pa bo šele s HD7950.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Dr_M ::

Odvisno koliko bodo porezal hd7950. Ampak bo se vedno 400e,kar je ogromno denarja za gamerja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

ameba ::

Sj tisti, ki so sedaj kupil GTX 560 Ti ali pa Ati HD 6xxx, se jim še vsaj 2 leti nebo treba sekirati ali bodo špili delal, tisti, ki imamo pa GTX 580, pa mislm da smo vsaj 3 leta "frej", med tem časom bo pa sigurni veliko sprememb. Z HD 4850 si še zmeraj car, pa je stara 3 leta+ :-), kar naj razvijajo.

FireSnake ::

diavolo: bi se strinjal ... jaz še z 4770 preživim :)
Ampak zdaj bo pa res čas za menjavo...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

mr1two ::

@FireSnake- a prodaš? :)

FireSnake ::

Seveda, ko bom kupil. Staro bom prodal (nikoli navita), da se zadeva malo amortizira, haha :D
Ampak, za zdaj se mi še ne mudi...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Rippy ::

Težava pri MSAA je, da ne more zgladiti prosojne teksture, kot so listi na drevesih, žice, ograje iz žic... transparency AA to omogoča ampak drastično znižja zmogljivost.

Potem imamo tudi "brute force" super sampling AA (SSAA) (ne SSAO-screen space ambient occulsion), ki zrendira sliko višje ločljivosti in downscala za prikaz na zaslonu. Ta nam da najboljšo kakovost ampak verjetno ni potrebno razložiti, kaj se zgodi z FPS.

FXAA je pa praktično celozaslonski "blur filter" in čeprav lepo zgladi robove "znižja kakovost" slike (za moje pojme ni primeren za vse igre, sploh streljačine)

_Enterprise_ ::

FXAA je pa praktično celozaslonski "blur filter" in čeprav lepo zgladi robove "znižja kakovost" slike (za moje pojme ni primeren za vse igre, sploh streljačine)
če stweakaš, potem skoraj ni opazno. če ti še to ni dosti, pol maš pa SMAA(osnovan na istih zadevah), pri katerem jest ne morem opaziti da se kej spremeni pri stvareh ki niso robovi

http://www.iryoku.com/smaa/

Senitel ::

Generalen problem z anti aliasingom je še vedno v tem, da VSI pričakujejo od driverjev, da rešujejo problem, ki tja definitivno ne sodi.
Se pa to počasi izboljšuje z novimi AAA naslovi...

FireSnake ::

Zanimivo je pa to, da je tale soft launch dokaj odmevna zadeva, pa ni novice na prvi strani (vem, lahko bi jo jaz spisal .... njega dni sem to naredil, pa ni bilo objavljeno).

Ko je pa kaka tožba (gnila jabka proti rumenkotom), smo pa hitri ...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

RejZoR ::

Senitel je izjavil:

Generalen problem z anti aliasingom je še vedno v tem, da VSI pričakujejo od driverjev, da rešujejo problem, ki tja definitivno ne sodi.
Se pa to počasi izboljšuje z novimi AAA naslovi...


Ne vem, men je MLAA na Radeonih svetovna zadeva in upam, da bo NVIDIA kmalu začela uporabljat FXAA kot opcijo za glajenje robov. Imaš vsaj izbiro, ker zaradi superiornosti MLAA lahko izbiram samo med Radeoni.
Enostavno mi brez tega ni več za igrat špile. Pa naj bo DX9, DX10 al pa DX11. Ker me sploh ne briga kakšen je grafični pogon in kakšen bo performance hit. MLAA v večini primerov naredi efekt kot ene 32x FSAA s tem da je na uč performance hit enak 2xFSAA+Adaptive AA.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BALAST ::

Saj veš duopol na grafičnem trgu, medtem ko Apple ga še nima.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Lonsarg ::

Mah, če narišejo teksture za 10% bolše mi to pomeni več, kot najhujšo možno glajenje robov.

RejZoR ::

Sam to je tko kot folk, ki pričakuje, da bo LCD za 5000 EUR magično risal lepšo sliko kot nek za 500 EUR, gor pa obesijo sobno anteno. So malenkosti, ampak že v osnovi je slika taka kot je.

Če ima špil crap texture imaš ti lahko anisotropic filter s faktorjem 4096x pa bo textura enaka kot na 2 leti stari grafi z angle independent 16x AF-jem. Oz bolje rečeno, poglej high res S3TC texture od Unreal Tournamenta izpred 12 let in jih primerjal z Doom 3 texturami. UT99 S3TC texture so tolk ostre, da se na njih urežeš. Od Doom 3 pa vse meglene in spacane ter kockaste zaradi kompresije. Bljak.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Lonsarg ::

Ja, ok, to je čist druga debata. Še vedno, glajenje robov naredi dokaj malo za lepšo grafiko, mi ne pomeni prav nič. OK, če ma grafika ekstra moč, naj porabi za foro, drgač pa brezveze.

RejZoR ::

Malo? Ravno FSAA je eden NAJVEČJIH faktorjev, ki loči sliko med slabo in dobro. Ker žagasti robovi so eden izmed stvari, ki takoj ločijo vidno računalniško generirano sliko od naravne z zglajenimi robovi.
Mislim, mene bi pobralo če bi bil zdele prisiljen igrat igre brez FSAA. Vačasih sem še požrl pri špilih, ki FSAA sploh niso podpirali ampak sedaj ko ga z MLAA dobim povsod je pa nedopustno. Mislim, zobčasti robovi so tko očitna zadeva kot da bi npr CG stvari v filmi9h imele nazobčene robove.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Lonsarg ::

Lej, če bi lahko kvantitativno opisali lepoto tekstur. Imeli bi en špil, in drugi, ki ima za 10% bolše teksture.

Jaz raje igram tistega z malo bolšimi. Kot pa da taslabšega "polepšam" za raznimi glajenji. Tako moje oči vidijo to, zobčasti robovi mi nič ne pogršajo zadeve v moji glavi.
««
4 / 50
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grafična kartica (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8610658 (8769) Brias
»

Najboljša grafična kartica pod 200EUR.

Oddelek: Kaj kupiti
244787 (4137) Brias

Več podobnih tem