» »

AMD Radeon HD 7900

AMD Radeon HD 7900

««
5 / 50
»»

RejZoR ::

Sej glajenje robov ne vpliva na texture (izjemoma Quincunx in razni CFAA filtri ter supersampling metoda).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

_Enterprise_ ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem, men je MLAA na Radeonih svetovna zadeva in upam, da bo NVIDIA kmalu začela uporabljat FXAA kot opcijo za glajenje robov. Imaš vsaj izbiro, ker zaradi superiornosti MLAA lahko izbiram samo med Radeoni.
Enostavno mi brez tega ni več za igrat špile. Pa naj bo DX9, DX10 al pa DX11. Ker me sploh ne briga kakšen je grafični pogon in kakšen bo performance hit. MLAA v večini primerov naredi efekt kot ene 32x FSAA s tem da je na uč performance hit enak 2xFSAA+Adaptive AA.
nevem o čem spet sanjaš. sem ti gor povedal da lahko fxaa poganjaš kjerkoli in da je po kvaliteti daleč pred mlaa, kot tudi po performansah

samo glajenje robov pa res ne vpliva na stvari ki niso robovi, postprocess antialiasing filtri pa. mlaa recimo zna konkretno popačiti zadevo, medtem ko stweakan fxaa ne

RejZoR ::

Ja, in kje snamem ta famozni FXAA ? Source code na linku zgoraj mi en penis pomaga...

EDIT:
Pa ne mi dat linka to bugastega porta FXAA-ja izpred parih mescev, ki v pol špilih sploh ne dela, v 1/4 špilov naredi sliko preveč temno in zjebe light coronas, v 1/4 špilov pa celo deluje kot bi moral. Ampak gre še vedno zgolj za injectan hack, kar zna delat probleme z online špili in dela samo v DX10 in DX11 špilih. Z MLAA nisem nikol imel problemov in dela tud v DX9 špilih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Senitel ::

AA se ne pozna striktno samo pri robovih. Imaš še klasičen "shimering" zaradi ekstremno tanke geometrije (sub pixel). Kjer stvari skačejo na zaslon in spet iz njega, če pač trikotnik zadane en rasterizacijiski pixel, ali ga pa fali.

RejZoR: Skyrim recimo direkt podpira FXAA. Torej sama igra počne to. To je edino mesto kamor te stvari pašejo: v igre, oziroma njihove pogone. Ne pa v driverje. Isto recimo Crysis 2 z DX11 patchem (SMAA).

_Enterprise_ ::

mater rejzor bom še tretjič ti povedal da sem dal link, pa bom ti ga zdej še enkrat

http://www.assembla.com/spaces/fxaa-pp-...

http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin...

pa bom ti takisto še enkat povedal da ni fxaa nil zbugan in dela povsod, če ne dela pol je treba pa dxgi.dll fajl vreč v bin podfolder

RejZoR ::

Ne vem, jezst sem MLAA uporabljal preko driverjev v vseh špilih. NFS Hot Pursuit 2010, NFS The Run, Crysis 2, Deus Ex:Human Revolution, Dead Space 1 in 2, Killing Floor, you name it. Ne vem zakaj ne? Itaq je to post process filter, ki ga grafična zalepi nakoncu render pipelina (zato ga screenshoti sploh ne zajamejo).
Ne vem, ti lahko trdiš, da je brezveze ampak men rezultati govorijo sami zase. Na določenih predmetih efekt res ni pravi in včasih zaradi določenih barvnih omejitev izpade hecno (npr GTA Vice City, ko je v enem dnevnem ciklu FSAA kot bi imel 64x FSAA, v drugem ciklu dneva pa kot bi bilo vse brez FSAA). Ampak načeloma je efekt zelo prijeten, scene so lepo mehke in delujejo bolj naravno kot scena sfiltrirana z 8x EQAA. Edino kar sem opazil so merki na puškah, ki jih navaden FSAA bolje obdela. Ampak sem pa v Killing Flooru na določenih mapah fasal tak hud drag, da je bilo skoraj neigralno celo na HD6950. Z MLAA pa dobim praktično enak efekt in hitrost kot bi imel samo čist navaden FSAA, ki je sicer takorekoč zastonj.

@Enterprise
Eh, to je to bugasto hack čudo. Do not want. Imam raje kao inferiorni MLAA. Dam v driverju kljukico in pozabim na vse drugo zajebavanje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

_Enterprise_ ::

okej rejzor. razumem da je kopiranje vsebine mape v direktorij od špila pretežka zadeva zate, ampak bi se lahko vsaj vzdržal takih neumnosti kot je "bugasto hack čudo". ker ni.

Zgodovina sprememb…

gendale ::

rejzor, daj raje not gf6600, na tistem ti vse dela
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

RejZoR ::

Ne, sam razen tega, da injecta nekaj v špil kar lahko pomeni kickanje in bananje iz online špilov. Pa očitno nisi videl screenov kjer je točno ta hack (injectanje DLL-jev je namreč hack in nič drugega) povzročil, da viri svetlobe niso imeli coron, da je meglica kar magično izginila in še cel kup drugih bedarij. Ampak ok, samo jezst trosim "kretenizme"... Check the facts preden greš koga obtoževat take neumnosti. Nikjer nisem rekel, da je MLAA najboljši, niti najhitrejši. Je pa definitivno najbolj praktična stvar pa če se postaviš na glavo. In efekt je zelo dober. Če vam ne odgovarja, pač jebi ga, pa uporabljaj FXAA. Zato pa imamo izbiro.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

_Enterprise_ ::

ja, ti trosiš neumnosti. nisem videl nobenih screenov o katerih govoriš, sem pa že nekaj časa občasno spremljal blog od timothy lottesa pa thread o fxaa injectorju na 3dcenter forumu, in konec koncev sem v vseh špilih ki sem jih igral zadnjih par mesecev (od začetka poletja) uporabljal fxaa naknadno in ni nikjer delal težav.

ampak kaj sem jest proti rejzorju, ki slovi kot mojster vsega znanja na internetu

69charger ::

Enterprise: Ja JBG,težko proti človeku ki niti besede "jaz" ne zna pravilno črkovat,kaj boš ti njemu govoril...

Tisti "hack" se sploh ne injecta v sam špil temveč je podobno post processingu v gonilnikih.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

RejZoR ::

Važno da jezst ne znam "jaz" napisat pravilno. Res, to ima vse veze o tem. SPloh pa vi mene prepričujete da je FXAA oh in sploh, pišete pa kot da vam jezst neki vsiljujem lmao.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

69charger ::

Malce si preberi tudi ti: KLIK
Čisto nobenih problemov ni z tem fixom ker se ne injecta v sam špil,kot sem že povedal.
Važno da jezst ne znam "jaz" napisat pravilno.

Počasi malce trollaš.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Zgodovina sprememb…

Lardi ::

Ti govori, da je možnih več variant FXAA, preko tega injectorja. Po moje čudovita rešitev, sploh pri karticah a la gf550. Zato pa je zgolj custom.>:D
Čestitke tudi AMD-ju za 32 ROP zverinico.
Zdaj pa še ena moja cvetka. V prihodnosti bo kartica računala 50FPS, monitor pa true motion na 100Hz. Pol je 7970 skoraj vse, kar kdo potrebuje naslednjih 10 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Lardi ()

Jst ::

Včasih te vržejo iz MP Serverja, ker uporabljaš MSI Afterburner, da vidiš podatke o grafični. Kako se pa tale metoda izogne bannanju?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

RejZoR ::

In pol mene zmerjajo da pišem neumnosti. MLAA, vsaj AMD-jeva implementacija se zalepi na sliko praktično v koraku pred izrisom na monitor. Celo screenshot ne zajame efekta, ker je tolk pozno v render pipelinu sprocesiran. Kar pa injectaš pa zna sprožit anti-cheate glede na to da spreminjaš aplikacijo v spominu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

69charger ::

Ne vem a se delaš bedaka a tak si,verjetno sploh nisi odprl tistega linka ki sem ga prilepil. V temi je bilo veliko vprašanj o tem če te lahko bannajo in mnogi uporabniki pričajo proti banu,če ta injector uporabljaš. V temi so prilepljeni celo uradni odgovori od samega DICEa,da je verjetnost zelo majhna da te kickajo(poudarek je na kickanju) in se trudijo,da take vrste popravkov nebi bili kaznovani. Še celo sam developer Punkbusterja "evenbalance" je dodal ta hook na seznam neškodljivih hookov. Stop trolling,go home.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Trolling?!?!?!?!

Neškodljivo sem vprašal, ker sem imel eno takšno izkušnjo, da so me vrgli iz serverja, ker da kao cheatam.

Nekaj, kar mi je novega in sem videl do sedaj kot nastavitev v SAMI IGRI, sem pa upravičen do nekaj vprašanj.

Če je to trolanje, potem sem naredil doktorat iz trolanja...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

69charger ::

Nisem govoril tebi,govoril sem Rejzorju ker že en teden skupaj nabija v tej temi kako je vse škodljivo ko pa prilimam en link ki govori drugače ga pa sploh ne povoha. Back on topic.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Skyman ::

7990 serija pride pred aprilom bo imela pa 6gb GDDR5

69charger ::

Radeon 7990 Q1 2012,6gb verzije LINK
Pri Crossfire se bo neaktivna kartica kompletno ugasnila,primarna pa gre v idle in pokuri samo nekje 10w.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

fireX88 ::

69charger je izjavil:


Pri Crossfire se bo neaktivna kartica kompletno ugasnila,primarna pa gre v idle in pokuri samo nekje 10w.


To mi je všeč!

_Enterprise_ ::

zdaj vidim da ma 7970 4,3 milijarde tranzistorjev, medtem ko jih ima 6970 2,6 in gtx580 3 milijarde. hitrosti v igrah so pa sorazmerne številu stream procesorjev, ki jih ima 7970 2 jurja, 6970 pa 1500. ne razumem, zakaj potem toliko več tranzistorjev. mar bi uporabili 2 leti staro tehnologijo od 5870, in z manjšim proizvodnim procesom nabasali 2x več stream procesorjev, pa bi bla tud hitrost 2x večja

mr1two ::

Am, ne gre to tako. Na ta način bi se pojavilo ogromno težav, povezanih z porabo. Spremembe v arhitekturi so vedno dobrodošle, ker se zadeve optimizira in prilagodi tudi za nove/druge interese. Po tvoji logiki bi lahko imeli enako arhitekturo že od 9xxx serije(ati), s tem da bi samo peštali gor več in več stream procesorjev- ne gre to tako.
In ponavadi 2x več stream procesorjev ne pomeni 2x hitrost. Oni že vejo, zakaj jih je tolko gor in zakaj ne tolko več- ker so to načrtovali(velikost jedra, odvajanje toplote, izguba+segrevanje zaradi tega, širina podatkovnega vodila(posledično velikost)-> poraba poraba poraba). Predlagam branje kakšnega članka in ne zgolj površnih povzetkov.
Meni se še vedno zdi, da so naredili zelo pošteno stvar. Sicer dražja kot bi si jo želel, ampak še vedno impresivno.

_Enterprise_ ::

jah ne vem, prehod na 28nm bi jim moral omogočit da naredijo 2x hitrejši čip, kot so delali pri vseh generacijah pred serijo 6000. serija 5000 je bila 2x hitrejša od 4000 in tako naprej, tale grafična je pa kvečjemu 30% hitrejša od 6970, kar je čist skladno s številom stream procesorjev

RejZoR ::

To se je spremenilo zaradi prehoda iz VLIW4/VLIW5 na SIMD. Plus to, da so spremenili logiko tessellator enote in še parih drugih stvari. Kot bi primerjal dizla in bencinarja. Oba sta motorja, ampak delujeta precej različno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Senitel ::

_Enterprise_ je izjavil:

jah ne vem, prehod na 28nm bi jim moral omogočit da naredijo 2x hitrejši čip, kot so delali pri vseh generacijah pred serijo 6000. serija 5000 je bila 2x hitrejša od 4000 in tako naprej, tale grafična je pa kvečjemu 30% hitrejša od 6970, kar je čist skladno s številom stream procesorjev

Precej malo špilov je, ki so dejansko vredni takele kartice in če smo pošteni že tudi GTX 580 pade v isto kategorijo (da niti ne začnemo z dual GPU variantami).
Igre kjer tele karte dosegajo več v bližini 100 frame-ov na sekundo neglede na resulucijo in AA nastavitve so brez pomena.
V igrah kjer ima dejansko smisel imet tako grafično bo pa 7970 precej več hitrejša od 6970, kot bi bilo za sklepat samo iz števila shaderjev in višje frekvence.

Isotropic ::

a so zdaj sli tut na ILP - instruction level parallelism?

Jst ::

Ne.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

fireX88 ::

nevem če je že kdo kaj prilepu za 7950......
nekaj sem našu, je pa tukaj
dejansko nč novega..

murmur ::

_Enterprise_ je izjavil:

jah ne vem, prehod na 28nm bi jim moral omogočit da naredijo 2x hitrejši čip, kot so delali pri vseh generacijah pred serijo 6000. serija 5000 je bila 2x hitrejša od 4000 in tako naprej, tale grafična je pa kvečjemu 30% hitrejša od 6970, kar je čist skladno s številom stream procesorjev


2560x1600
hd 5870 = hd 4870 + 65%
hd 6970 = hd 5870 + 20%
hd 7970 = hd 6970 + 40%
V bistvu je 7970 ok glede na staro gen. Z optimizirano/navito pridejo na 65%

PrimozR ::

69charger je izjavil:

Radeon 7990 Q1 2012,6gb verzije LINK
Pri Crossfire se bo neaktivna kartica kompletno ugasnila,primarna pa gre v idle in pokuri samo nekje 10w.

Ne bo to čisto tako. Izkoristili bodo Long Idle, o katerem smo že govorili - v primeru uporabe para običajnih kartic bo slave, kot sem že rekel, na desktopu v long idle (~3 W), druga pa bo v običajnem idle (~15 W). Enako bo tudi na 7990, torej eno jedro (slave) bo v long idle, drugo pa v običajnem idle. V primeru ugasnjenega monitorja bosta obe jedri v long idle (torej 6+6 W).

AMPAK! Tukaj kartica izklopi jedro, še vedno pa je aktivna komunikacija prek PCIe vodila, ker se ile state izvaja na kartici, ne pa na matični oz. v PCIe kontrolerju. Posledično bo seveda PCIe povezava na 7990 aktivna, to pa pomeni tudi, da bo aktiven PCIe mostič, ki eno x16 povezavo deli med obe jedri. Ta čip je pa pravzaprav zelo požrešen, vsaj glede na porabo posameznih kartic v long idle - nekje okrog 10 W.

Vsem o tej temi priporočam članek oz. test z AnandTecha, ker je ta tema res dobro razložena.

_Enterprise_ je izjavil:

zdaj vidim da ma 7970 4,3 milijarde tranzistorjev, medtem ko jih ima 6970 2,6 in gtx580 3 milijarde. hitrosti v igrah so pa sorazmerne številu stream procesorjev, ki jih ima 7970 2 jurja, 6970 pa 1500. ne razumem, zakaj potem toliko več tranzistorjev. mar bi uporabili 2 leti staro tehnologijo od 5870, in z manjšim proizvodnim procesom nabasali 2x več stream procesorjev, pa bi bla tud hitrost 2x večja

Nekaj doda memory kontroler (384 namesto 256 bitov), nekaj pa verjetno še nova arhitektura, lahko ima kaj več predpomnilnika, itd. Grafično jedro ni sestavljeno samo iz stream procesorjev, tako kot CPU-ji niso sestavljeni samo iz procesorskih jeder, tam daleč največji procent površine zasede predpomnilnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jst ::

Glede količine tranzistorjev sem že jaz pisal. Moj zaključek je bil nekako takšen: glede na 580 ima 1/3 več tranzistorjev, prav tako okoli 30% večji performance. Torej je arhitektura vsaj tako učinkovita, kot na 580.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Mitja358 ::

fireX88 ::

joooooooo glava boli..

Jst ::

Iz linka:

2 x 384 bitna memorijska magistrala


:D:D:D

Torej za 7950 nekje 300EUR + DDV?

G.R.O.Z.A.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

ABX ::

Prej 400+
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Hm, 7950 1,5 GB pa Ivy Bridge. Sounds tempting :)

RejZoR ::

Ne vem zakaj 1,5GB če imajo HD6950 po 2GB... Ok, nisem noob, ki gleda samo na spomin ampak vseeno izgleda mal trapasto.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Loocas ::

pač 384 bitno vodilo...

očitno se bo čakal na HD7890...

Dr_M ::

Ce se bo kej cakal, se bo na nvidio. Zgleda pa da se kr nekaj casa :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

123_meni ::

Kdaj bo to pri nas dobavljivo?

Že 9 Januarja ali šele v Februarju?

ATI 7970 je zanimiva, za zamenjavo ATI 5870.

D3m ::

7890 LE hmmmm zanimivo :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

123_meni je izjavil:

Kdaj bo to pri nas dobavljivo?

Že 9 Januarja ali šele v Februarju?

ATI 7970 je zanimiva, za zamenjavo ATI 5870.


Glede na to kolk so zmogljive HD5870 se mi kar nekako ne zdi smiselno. Mogoče ko bo zunaj HD8000, pa še to odvisno od tega kaj bojo ponujale in za kakšno ceno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

123_meni ::

RejZoR je izjavil:


Glede na to kolk so zmogljive HD5870 se mi kar nekako ne zdi smiselno. Mogoče ko bo zunaj HD8000, pa še to odvisno od tega kaj bojo ponujale in za kakšno ceno.


Imam 27 col monitor 2540x1440 in mu BF3 nedela ne vem kako dobro. Dobim 50-70 FPS če imam vse nastavitve na LOW.

Ali je bolje da kupim še eno ATI 5870 in jih vežem v crosfire ali da kupim ATI 7970???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 123_meni ()

FireSnake ::

Kar koli boš naredil bo vredu ;)

Vprašaj se samo:
- kokl denarja bi rad (so imožen) zapravil,
- a ti nova tehnologija kaj prinese,
- včasih so težave s CrossFire
.... mogoče še kaj, pa se jaz ne spomnim :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

mr1two ::

Jaz isto igram na low detailih, ampak tudi tako je grafika super. Raje imam 70-80 FPSjev kot "zatikanje" na sub 40. 5850 bo še en čas pela v mojem pcju. Edino res, ta 7890 zgleda mamljivo... No bomo vidli :)

RejZoR ::

Sam sem pristaš single GPU rešitev, tko da raje kupim novo grafično kot pa tlačim še eno zraven. Kratkoročno je sicer ok rešitev, dolgoročno pa se mi ne da ubadat s Crossfire profili in butastimi bugi. Vsaj v single GPU načinu do zdej še nisem imel nobenega problema.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

_Enterprise_ ::

123_meni je izjavil:

Imam 27 col monitor 2540x1440 in mu BF3 nedela ne vem kako dobro. Dobim 50-70 FPS če imam vse nastavitve na LOW.

Ali je bolje da kupim še eno ATI 5870 in jih vežem v crosfire ali da kupim ATI 7970???
jest sem z 5870 in q6600 uspel met konstantno med 50 in 60 fps na ultra, samo fxaa in na 1920x1200. edin če govoriš za multiplayer in je tam toliko bolj požrešno

123_meni ::

_Enterprise_ je izjavil:

jest sem z 5870 in q6600 uspel met konstantno med 50 in 60 fps na ultra, samo fxaa in na 1920x1200. edin če govoriš za multiplayer in je tam toliko bolj požrešno


Ja multiplayer je požrešen... FPS-ji so full padejo pri multiplayer-ju, bomo vidl kakšna bo cena...
««
5 / 50
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Grafična kartica (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8610730 (8841) Brias
»

Najboljša grafična kartica pod 200EUR.

Oddelek: Kaj kupiti
244820 (4170) Brias

Več podobnih tem