Forum » Pomoč in nasveti » Težave z WiFi
Težave z WiFi
Keeeks ::
Zdravo,
Imam težavo, na 2eh prenosnikih, ki laufata na Win7 OS se mi nemalokrat ob povezavi z WiFi modemom na ikoni ki definira moč signala pojavi klicaj ( ni internetnega dostopa ) po nekaj resetiranjih modema ( to dela na modemih v dveh gospodinstvih, 2 različna modema ) se vspostavi povezava. Ali morda ve kje tiči srž tega problema, bi bil vesel vsakaršne pomoči.
Imam težavo, na 2eh prenosnikih, ki laufata na Win7 OS se mi nemalokrat ob povezavi z WiFi modemom na ikoni ki definira moč signala pojavi klicaj ( ni internetnega dostopa ) po nekaj resetiranjih modema ( to dela na modemih v dveh gospodinstvih, 2 različna modema ) se vspostavi povezava. Ali morda ve kje tiči srž tega problema, bi bil vesel vsakaršne pomoči.
amigo_no1 ::
Kot prvo: nimaš wifi modema.
Če imaš siolov modem+router (all_in_one) z dodatno wifi kartico potem si vrgel denar stran.
Raje kupi nek wifi router in bo delovalo.
Če imaš siolov modem+router (all_in_one) z dodatno wifi kartico potem si vrgel denar stran.
Raje kupi nek wifi router in bo delovalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Skyman ::
Zdravo!
Da ne bom odpiral nove teme bom kar tukaj prasal,in sicer zadnja 2 dni imam cudne tezave z wi-fi povezavo in sicer enkrat na dan se mi zgodi da ko brskam po internetu preprosto tudi po 5min internet ne odpira strani,tudi ce se se disconektam ter ponovno conektam na wi-fi internet zadeva ne deluje pomaga le disejblanje wi-fi kartice ko se jo ponovno vklopi zadeva spet 1 dan deluje.Problem je samo pri meni ker na laptopu ki je povezan na wi-fi deluje brez problema,prav tako deluje internet na racunalniku ki je povezan s kablom.Mrezna kartica je linksys WMP-600n
Cudno pa mi je še tole da na vsake toliko dni se kar avtomatsko ugasne brezzicna pci-e kartica ko pogledam kaj se je zgodilo imam cez signal x narisan kot da je izklopljena.Pred to kartico sm imel se eno linsksys brezzicmo kartic ki je imela podobne tezave potem je odpovedala sedaj imam ze kaksno leto to kartice in tezave so se šele sedaj zacele pojavljati. Mislim pa da ima ta kartica 2 letno garancijo.Hvala za pomoc
Da ne bom odpiral nove teme bom kar tukaj prasal,in sicer zadnja 2 dni imam cudne tezave z wi-fi povezavo in sicer enkrat na dan se mi zgodi da ko brskam po internetu preprosto tudi po 5min internet ne odpira strani,tudi ce se se disconektam ter ponovno conektam na wi-fi internet zadeva ne deluje pomaga le disejblanje wi-fi kartice ko se jo ponovno vklopi zadeva spet 1 dan deluje.Problem je samo pri meni ker na laptopu ki je povezan na wi-fi deluje brez problema,prav tako deluje internet na racunalniku ki je povezan s kablom.Mrezna kartica je linksys WMP-600n
Cudno pa mi je še tole da na vsake toliko dni se kar avtomatsko ugasne brezzicna pci-e kartica ko pogledam kaj se je zgodilo imam cez signal x narisan kot da je izklopljena.Pred to kartico sm imel se eno linsksys brezzicmo kartic ki je imela podobne tezave potem je odpovedala sedaj imam ze kaksno leto to kartice in tezave so se šele sedaj zacele pojavljati. Mislim pa da ima ta kartica 2 letno garancijo.Hvala za pomoc
Skyman ::
kupljena je bila preko enaa in zadeva je sledeca ker ce rabis garancijo se moras k obrniti k uvoznikih v tem primeru je to acord ki to kartico jamci 12 mesecev drugje pa 2 let nova kartica je 40€ pa zdej cist tocno ne vem al bi poslal v tovarno kontaktiral cisco ali kaj
NeMeTko ::
Kako veš, da ima zadeva samo 12 mesecev garancije? Preglej embalažo, če najdeš proizvajalčev garncijski list.
Sicer pa bi se na tvojem mestu naredil neumnega pa zadevo nesel na servis od Avtere. Več kot zavrniti te ne morejo.
Sicer pa bi se na tvojem mestu naredil neumnega pa zadevo nesel na servis od Avtere. Več kot zavrniti te ne morejo.
Skyman ::
glej zadeva je bila kupljena preko enaa trgovine in tam sm jih kontaktiral ter si mi rekli po stevelki artikla ki sem jim ga povedal,so rekli da je servis na acordu(pc plus).Šel sm na njihovo stran ter tam pise 12 mesecev garancije.Kontaktiral sm se avtero so me prasali za serijsko stevilko ter pravijo da je ni v njihovi bazi,prav tako zravn nism dobil garancijskega lista na skatli tako kot je pri izdelkih ki imajo garancijo pr avteri.Drugace mi je malo zoperno hoditi iz kranja v ljubljano nakonc te pa zavrnejo..
NeMeTko ::
Seveda, če na koncu preračunaš, da bi dobil podobno reč drugega proizvajalca že za 10-15€, se ti še za bencin ne splača, da zadevo voziš naokoli.
Jaz če bi se že 2x opekel na proizvodu enega proizvajalca, v tretje nebi kupil istega. Pri cenah okoli 10€ se gre praktično za potrošni material, tako da se splača razmisliti, koliko truda je vredno vložiti v to reč. Že doslej si z 'reševanjem' zapravil najmanj 2-5€ (morda ne v gotovini, v času pa gotovo).
Če si pa trmast in nimaš boljšega dela, lahko preveriš tudi Linksys stran, kaj tam piše o garanciji in možnosti vračila blaga z okvaro.
Jaz sem na hitro našel to izjavo:
Če torej proizvajalec jamči, potem prodajalec tega jamstva NE MORE zmanjšati, lahko ga pa poveča.
Morda poskusiš 'Live Chat' opcijo na zgornji povezavi in jih konkretno vprašaš, saj imajo rahlo zmedeno navedeno, da je garancija odvisna od države, kjer si kupil zadevo, za podrobnosti te pa potem pošljejo nazaj na stran, kjer trdijo, da je evropska garancija dve leti.
Skratka, sprintaj si proizvajalčeve garancijske pogoje in z njimi sooči acord.
Jaz če bi se že 2x opekel na proizvodu enega proizvajalca, v tretje nebi kupil istega. Pri cenah okoli 10€ se gre praktično za potrošni material, tako da se splača razmisliti, koliko truda je vredno vložiti v to reč. Že doslej si z 'reševanjem' zapravil najmanj 2-5€ (morda ne v gotovini, v času pa gotovo).
Če si pa trmast in nimaš boljšega dela, lahko preveriš tudi Linksys stran, kaj tam piše o garanciji in možnosti vračila blaga z okvaro.
Jaz sem na hitro našel to izjavo:
Linksys Limited Warranty
Cisco Linksys products come with a limited warranty that covers your hardware against defects in materials and workmanship for 2 years. Complete details and limitations can be found on the CD that came with your product.
o 2-Year Limited Warranty
Če torej proizvajalec jamči, potem prodajalec tega jamstva NE MORE zmanjšati, lahko ga pa poveča.
Morda poskusiš 'Live Chat' opcijo na zgornji povezavi in jih konkretno vprašaš, saj imajo rahlo zmedeno navedeno, da je garancija odvisna od države, kjer si kupil zadevo, za podrobnosti te pa potem pošljejo nazaj na stran, kjer trdijo, da je evropska garancija dve leti.
Skratka, sprintaj si proizvajalčeve garancijske pogoje in z njimi sooči acord.
Skyman ::
Ja v glavnem je taka sitiuacija:Kontaktiral sm acord tam pravi da ja pri njih garancija 1leto da pa nej v ponedeljek poklicem ko pride njegov sodelovc v sluzbo ki se ukvarja s tem da bo on povedu ce linksys udobri vec kot 1 leto garancije wtf,tudi na skatli mi pise tako kot si ti povedal 2-Year Limited Warranty pa prav ja to je odvisn kdaj je bila zadeva vn izdana.Mislim to ni mlek al pa kruh da bi se vmes pokvaril.Sedaj sm priklopol na maticno plosco wireles pa da vidimo kje je tezava ker če se še tam pojavlja podobna tezava potem ni to kriva kartica,pustimo se presenetit v ponedeljek grem pa v akcijo res da je zadeva vredna 40€ ampak vseen me tak odnos od kupcev malo pogreje po zivcih.Vsi bi nekaj prodajal potem k pa se kupec vrne s izdelkom ki ima napako potem pa nisi vec vredn ter ti recejo ja tvoja garancije pa ni vec.Ali pa ZPS poklicem :D
NeMeTko ::
Če je proizvajalec na škatlo napisal DVE leti, potem Acord NE MORE zmanjšati te garancije.
V skrajnem primeru pišeš supportu proizvajalca, razložiš stvar in jim jo direktno pošlješ, Acord naj pa potem razloži, kje si jemlje pravico, da krati garancijo, ki je celo na embalaži vtisnjena.
Bi bilo pa tudi zanimivo, da greš na servis skupaj s tržnim inšpektorjem, da mu Acord direktno razloži, kako to, da ne velja, kar piše na embalaži - če nič drugega, je to zavajanje kupcev.
V skrajnem primeru pišeš supportu proizvajalca, razložiš stvar in jim jo direktno pošlješ, Acord naj pa potem razloži, kje si jemlje pravico, da krati garancijo, ki je celo na embalaži vtisnjena.
Bi bilo pa tudi zanimivo, da greš na servis skupaj s tržnim inšpektorjem, da mu Acord direktno razloži, kako to, da ne velja, kar piše na embalaži - če nič drugega, je to zavajanje kupcev.
Skyman ::
Ja seveda da jim bom to omenil,ze v ponedeljek ce ne gremo pa do direktorja firme hehe bom porocal kako se bo tole razpletlo.
fosil ::
Kaj piše na škatli v angleščini je brezpredmetno.
Pomembno je kaj piše na garancijskem listu, ki ga je priložil uvoznik in je v slovenščini.
Sicer pa garancijo lahko uveljavljaš tudi pri trgovcu če želiš, to je tvoja izbira in ne njihova.
Pomembno je kaj piše na garancijskem listu, ki ga je priložil uvoznik in je v slovenščini.
Sicer pa garancijo lahko uveljavljaš tudi pri trgovcu če želiš, to je tvoja izbira in ne njihova.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
NeMeTko ::
Če na škatli piše, to pomeni, da to jamči proizvajalec.
Če uvoznik ni prelepil proizvajalčeve garancije, je zavajal PIKA.
Če proizvajalec jamči dve leti (dokaz: embalaža, spletna stran proizvajalca, CD z garancijskimi pogoji), to prodajalec NE MORE samovoljno zmanjšati PIKA.
Ali boš na koncu dvoletno garancijo uveljavljal pri proizvajalcu, ker se z uvoznikom ne da dogovoriti, ali pa boš trmast in mu spraviš inšpekcijo za vrat, je pa posamezniku prepuščeno.
Jaz osebno, če se ne da zlepa dogovort z uvoznikom, bi uveljavljal garancijo pri proizvajalcu, ker se mi preprosto ne da ubadati z bedaki. Se mi zdi pa tudi prav, da je proizvajalec seznanjen s tem, da ti uvoznik ni nudil zajamčene in reklamirane (na embalaži) garancije.
Drugače pa sem prepričan, da bi s pomočjo tržnega inšpektorata lahko prišel do uveljavitve garancije proizvajalca pri uvozniku.
Če uvoznik ni prelepil proizvajalčeve garancije, je zavajal PIKA.
Če proizvajalec jamči dve leti (dokaz: embalaža, spletna stran proizvajalca, CD z garancijskimi pogoji), to prodajalec NE MORE samovoljno zmanjšati PIKA.
Ali boš na koncu dvoletno garancijo uveljavljal pri proizvajalcu, ker se z uvoznikom ne da dogovoriti, ali pa boš trmast in mu spraviš inšpekcijo za vrat, je pa posamezniku prepuščeno.
Jaz osebno, če se ne da zlepa dogovort z uvoznikom, bi uveljavljal garancijo pri proizvajalcu, ker se mi preprosto ne da ubadati z bedaki. Se mi zdi pa tudi prav, da je proizvajalec seznanjen s tem, da ti uvoznik ni nudil zajamčene in reklamirane (na embalaži) garancije.
Drugače pa sem prepričan, da bi s pomočjo tržnega inšpektorata lahko prišel do uveljavitve garancije proizvajalca pri uvozniku.
fosil ::
V Sloveniji je merodajen dokument garancijski list.
Jamstva proizvajalca pa se pogosto tudi razlikujejo med državami.
Lahko se sicer obrneš direktno na proizvajalca.
Jamstva proizvajalca pa se pogosto tudi razlikujejo med državami.
Lahko se sicer obrneš direktno na proizvajalca.
Tako je!
NeMeTko ::
V Sloveniji je merodajen dokument garancijski list.
Jamstva proizvajalca pa se pogosto tudi razlikujejo med državami.
Lahko se sicer obrneš direktno na proizvajalca.
Možak NIMA garancijskega lista. Proizvajalec trdi, da so garancijski pogoji na proizvodu priloženem CD-ju.
Namesto garancijskega lista velja torej račun.
Še zmeraj pa trdim, da gre za zavajanje kupca, če na proizvodu piše 2 leti garancije, potem ko pride do okvare, bi pa uvoznik priznal samo eno leto. NO GO!
Po tej logiki, bi lahko proizvajalec avtomobilov delal reklamo na tv, da boš imel 5 let garancije, ko pa bi avto pripeljal na servis, bi se pa izmotaval, da ti lahko prizna samo eno leto? NO GO!
Skyman ::
Ja tocno tako kot je reku NeMeTko se strinjam,drugace pa nism dobil zravn garancijskega lista,recimo avtera ki pa je uvoznik tudi za linksys stvari pa za isto mrezno kartico jamci 2 leti prav tako ce vzames preko mimovrste dobis 2 leti garancije
Skyman ::
Evo spet se oglašam jaz,tokrat s pozitivno izkušnjo,naj vam povem da sm tezavo resil prez problema.Danes sm klical predno sm odsel na servis(pc-plus) z mojo wireless brezžicno kartico,ter je reku da naj kar pridem da bodo pogledal tam kaj je narobej,najprem sm mislil da bodo zadevo stestiral potem,ko sem prisel tja sm razlozil kaj se dogaja s kartico,ter povedal da ko sem imel cez wikend zadevo priklopleno na motherbord wi-fi da je zadeva delovala brezhibno.Potem me je še prašal ce sm zaradi te zadeve prisel s kranja sm reku ja,pravi bos malo se pocakal da dobis novo.In tako sm brez problema dobil novo wirelss kartico,malo sm presenecen glede tega koko so se obnasal v petek da zadeva ni vec pod garancijo in velja samo 12 mesecev,danes pridem tja in zadeva cisto druga,po 10min dobil novo kartico in novo garancijo.Tako da bi se zahvalil NeMeTko tebi ki si mi pomagal priditi zadevi do konca s tvojimi posti.še enkrat bi se ti zahvalil HVALA!
NeMeTko ::
'Pomagal' sem bolj malo, kvečjem vlil malo korajže, da ne obupaš.
Ostalo gre na tvoj račun.
Ostalo gre na tvoj račun.
PanGirl ::
Pozdravljeni,
tudi jaz imam težave z WiFi povezavo...
Do sedaj sem imela le en prenosnik in povezava je bila OK. Ko sem kupila nov prenosnik sem na njem ustvarila novo povezavo in dobila kodo. Stari prenosnik je zahteval kodo (prvič do zdaj) in morala sem vpisati kodo, ki mi jo je javil moj novi prenosnik. Ne razumem zakaj? Saj povezava "gre preko" mojega desktopa na katerega je priključen router. Ta dan je povezava na starem prenosniku delovala.
Sedaj na starem prenosniku povezava sploh ne deluje. Če se mi uspe povezat ima le dve črtici in povezava ne deluje, večino časa pa ima 3 črtice in rumeni trikotnik.Skratka, nikakor ne morem uporabljati wifi povezave na starem prenosniku, medtem ko je na novem povezava odlična.
Že v naprej hvala za odgovore.
tudi jaz imam težave z WiFi povezavo...
Do sedaj sem imela le en prenosnik in povezava je bila OK. Ko sem kupila nov prenosnik sem na njem ustvarila novo povezavo in dobila kodo. Stari prenosnik je zahteval kodo (prvič do zdaj) in morala sem vpisati kodo, ki mi jo je javil moj novi prenosnik. Ne razumem zakaj? Saj povezava "gre preko" mojega desktopa na katerega je priključen router. Ta dan je povezava na starem prenosniku delovala.
Sedaj na starem prenosniku povezava sploh ne deluje. Če se mi uspe povezat ima le dve črtici in povezava ne deluje, večino časa pa ima 3 črtice in rumeni trikotnik.Skratka, nikakor ne morem uporabljati wifi povezave na starem prenosniku, medtem ko je na novem povezava odlična.
Že v naprej hvala za odgovore.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija pri IZID firmiOddelek: Pomoč in nasveti | 2362 (1960) | SplitCookie |
» | GarancijaOddelek: Loža | 3734 (2660) | Šimpanz |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 1910 (1617) | RejZoR |
» | me na servisu acord d.o.o zavajajo?Oddelek: Pomoč in nasveti | 4080 (3383) | kristjan26 |
» | Garancijska doba proizvajalca / distibuterjaOddelek: Loža | 2660 (2415) | IvoJan |