» »

me na servisu acord d.o.o zavajajo?

me na servisu acord d.o.o zavajajo?

kristjan26 ::

Kupil sem LCD televizor lcd aocl37w551b v neckermanu.

http://v1.aoc-europe.com/en/televisions...

Na uradni spletni strani podjetja AOC piše, da imajo vsi njihovi LCD televizorji 3 letno garancijo. Ko sem TV LCD poslal na servis zaradi napake na ekranu so mi rekli, da ima ta televizor samo 2 leti garancije?!!!

Na uradni spletni strani AOC piše tole:
http://www.aoc-europe.com/en/service-su...

EU Warranty for AOC LCD-TV
LIMITED THREE-YEAR WARRANTY *

for AOC LCD-TV sold within Europe

AOC International (Europe) GmbH warrants this product to be free from defects in material and workmanship for a period of three (3) years after the original date of consumer purchase. During this period, AOC International (Europe) GmbH will, at its option, either repair the defective product with new or rebuilt parts, or replace it with a new or rebuilt product at no charge except as *stated below. The defective products that are replaced become the property of AOC International (Europe) GmbH.

If the product appears to be defective, please contact your local dealer or refer to the warranty card when attached to the product.

Deliver the product freight pre-paid, along with the dated proof of purchase, to the AOC Authorized Service Center. If you cannot deliver the product in person:

•Pack it in its original shipping container (or equivalent)
•Put the RMA number on the address label
•Put the RMA number on the shipping carton
•Insure it (or assume the risk of loss/damage during shipment)
•Pay all shipping charges
AOC International (Europe) GmbH is responsible neither for any damage or loss during inbound transport damage nor to inbound product that was not properly packaged.

AOC International (Europe) GmbH will pay the return shipping charges within one of the countries specified within this warranty statement.

AOC International (Europe) GmbH is not responsible for any costs associated with the transportation of product across international borders. This includes the international border within the European Union.

* This limited warranty does not cover any losses or damages that occur as a result of



•Shipping or improper installation or maintenance
•Misuse
•Neglect
•Any cause other than ordinary commercial or industrial application
•Adjustment by non-authorized source
•Repair, modification, or installation of options or parts by anyone other than an AOC Authorized Service Center
•Improper environment
•Excessive or inadequate heating or air conditioning or electrical powers failures, surges, or other irregularities
This limited warranty does not cover any of the product firmware or hardware that you or any third party have modified or altered; you bear the sole responsibility and liability for any such modification or alteration.


KAKO LAHKO SERVISER TRDI, DA IMA TELEVIZOR 2 LETI GARANCIJE,ČE PROIZVAJALEC JAMČI 3 LETNO GARANCIJIO????

KAj mi je storiti? Kakšen nasvet?
Jih lahko prijavim na tržni inšpektorat?

St235 ::

Za servis v RS so s strani slo zakonodaje zavezujoči papirji, ki si jih dobil ob nakupu televizorja. Kaj ti piše na garancijskem listu, ki mora biti priložen napravi? To je edino merodajno. Razen če, je bil televizor pri prodajalcu (neckerman) oglaševan z triletno garancijo.

Drugače pa predlagam ,da kontaktiraš proizvajalca direktno in ga opozoriš, da servis v RS ne posluje v skladu z njihovimi navodili. Mogoče se bo kaj premaknilo, mogoče pa boš preprosto dobil razlago, da tri letna garancija velja za Evropo (tako, piše v tem kar si postal) in oni Slovenije pač ne smatrajo za Evropo.

Si mogoče servis opozoril na uradno obvestilo na AOC strani?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kristjan26 ::

Na garancijskem listu piše 36 mesecev...

Bom sedaj poklical še enkrat na servis.

St235 ::

Če na garancijskem listu piše 36 mesecev potem je 36 mesecev. brez pardona. Tukaj se nima servis kaj zmišljevat. Lahko je prišlo do napake, tako, da bo najbolje če jih pokličeš in vprašaš v čem je zaplet. Če ne bo pomagalo pa seveda tržna inšpekcija in urad za zaščito potrošnikov.

DeeCoy ::

Haha... že če na strani piše, da je garancija 3 leta, se lahko samo posirjejo na to, kar oni dajo na list. Če ne drugega se obrneš na zvezo potrošnikov. Moraš pa seveda biti vztrajen.

V tvojem problemu pa itak nimajo kaj govrit, ker morajo naredit to, kar piše.

Slovenija ne spada pod Evropo? Kam pa potem, menda ja nisma avstralci?

kristjan26 ::

Zmotil sem se glede firme, ker se je v tem času zamenjala ( prej je bil servis za AOC na acord 92 d.o.o, sedaj je to PC HAND Ljubljana ).

Ima kdo izkušnje s servisom na PC HAND? Šel bom do konca če bo treba pa tudi če inšpektorat ne bodo me imeli za norca:)

Bias ::

Jaz imam odlične izkušnje...LCD televizor philips (iz siol akcije) so mi menjali za novo brez debate. Mislim, da se boš lahko dogovoril. sicer je pa pravica in vsa dejstva na tvoji strani!!

Duhec ::

Ne razumem ? V kateri servis si zdaj poslal TV ? Na Acord ali PCH ?

Bias ::

ja PCH, saj acord ni predmet debatete.

kristjan26 ::

Na PC hand, ker acord 92 ni več zadolžen za servis AOC ( je pa bil in je tudi napisan na garancijskem listu ). Potem so me z acorda 92 poslali na pc hand.

Upam, da bom rešil težavo, če ne drugače pač z inšpekcijo ( ko jim bom omeil inšpektorat upam, da se bodo omehčali ).

Zgodovina sprememb…

knesz ::

kristjan26 je izjavil:

Na PC hand, ker acord 92 ni več zadolžen za servis AOC ( je pa bil in je tudi napisan na garancijskem listu ). Potem so me z acorda 92 poslali na pc hand.

Upam, da bom rešil težavo, če ne drugače pač z inšpekcijo ( ko jim bom omeil inšpektorat upam, da se bodo omehčali ).

Ne bodo se.
Vsi prodajalci in serviserji so alergični na take kot si ti, ko jim že na vratih groziš z inšpektorji.
Edino to boš dosegel, da bodo šli striktno po črki zakona, tako z komunikacijo z tabo kot zo roki popravila (zna bit, da boš 44 dni brez artikla).
Moj nasvet je, da komuniciraš z njimi tako, kot bi si ti želel da drugi komunicirajo s tabo (največ boš dosegel z lepo besedo).

lp

bobby ::

v vednost: slo zakonodaja pravi,da v RS je minimalna gar doba 1leto. Kar pomeni,da tud ce tovarna da 3 leta, in prodajalec v slo da 1leto in ti stvar crkne v drugem letu letu, ti po slo zakonodaji servis ali prodajalec NI DOLZAN uveljaviti gar na izdelek. Seveda pa ta izdelek lahko posljes proizvajalcu in uvfljavis gar. V tem primeru pa na gar listu pise 36mes, potem je 36mes,tu pa zadeva ni sporna. Ce bi pa se kdo clene rad imel, pa naj pove.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

domenc ::

knesz je izjavil:


(največ boš dosegel z lepo besedo).


Ne bi se strinjal. :)

Ko je bil moj računalnik že krepko po 45 dneh v garanciji, so imeli zmerom enak izgovor - samo še neke papirje uredimo, pa ga dobite.... - nakar sem po več kot enem mesecu istih izgovorov, pisno jih obvestil, da jih bom prijavil na inšpektorat.

Lej ga zlomka, takoj ko so dobili pismo, so me že klicali, da lahko pridem po računalnik ;((

Tako da, lepa beseda ni zmerom najboljša rešitev.

knesz ::

domenc je izjavil:

knesz je izjavil:


(največ boš dosegel z lepo besedo).


Ne bi se strinjal. :)

Ko je bil moj računalnik že krepko po 45 dneh v garanciji, so imeli zmerom enak izgovor - samo še neke papirje uredimo, pa ga dobite.... - nakar sem po več kot enem mesecu istih izgovorov, pisno jih obvestil, da jih bom prijavil na inšpektorat.

Lej ga zlomka, takoj ko so dobili pismo, so me že klicali, da lahko pridem po računalnik ;((

Tako da, lepa beseda ni zmerom najboljša rešitev.

Zmerom ne, ampak ne moreš že takoj na vratih groziti z inšpekcijo, no?

domenc ::

knesz je izjavil:

Zmerom ne, ampak ne moreš že takoj na vratih groziti z inšpekcijo, no?


Ja, kuj sigurno ne, sam če vidiš, da nikamor ne pripelje lepi odnos, potem ti pa kaj drugega ne preostane, koker pa malo grožnje, mar ne?

St235 ::

Vseakor najprej poskusiš zadevo prijazno ,samo ne pusti se odgnati prvemu študentu za šalterjem.

Kot sem že napisal za slovensko zakonodajo in morebitne inšpektroje šteje samo kaj je napisano na garancijskem listu in kaj je oglaševal prodajalecc (Čeprav za slednje si rok že zamudil - stvarne napake se uvljavlja v dveh letih).
Glede na to kaj piša na garancijskem listu ne bi smelo biti problema z uveljavljanjem garancije.

kristjan26 ::

Sem še enkrat poklical na Acord 92 in so mi TV sprejeli na servis.

Na PC hand pa niso hoteli niti slišati o 3 letni garanciji, čeprav piše na garancijskem listu.

Upam, da mi bodo sedaj na Acordu 92 zadevo upoštevali ( po besedah serviserja v kolikor ne gre za mojo napako jo morajo upoštevati ) tako, da upam da sem rešil težavo.

Najbolj čudno pri vsem tem pa je to, da ko sem prvič klical na Acord 92 so mi zatrdili, da oni te znamke TV AOC ne servisirajo več in da moram poklicati na PC hand. Danes se ponovno poklical na Acord 92 in so zadevo povsem obrnili in so mi tv SPREJELI NA SERVIS.

A ni tukaj vse skupaj malo čudno? Včeraj te znamke ne popravljamo danes pa ja???!!!
Tukaj nekaj smrdi se vam ne zdi?

No upam, da bodo sedaj zadevo le rešili!

Zgodovina sprememb…

Keyser Soze ::

Čaki, kdo je pooblaščeni serviser za AOC?
OM, F, G!

kristjan26 ::

Na garancijskem listu je žig od podjetja Acord 92 Ljubljana in Maribor.

Spodaj pa piše, da je serviser za AOC tudi PC HAND Ljubljana ( brez žiga - žig je samo od Acorda 92 ).

Če je žig od Acord 92 bi moral potemtakem to servisirati acord 92?

Ne vem zakaj so mi prvič ko sem klical na Acord 92 rekli, da tega oni ne servisirajo več in da naj pokličem na PC HAND, ko sem pa klical drugič ( drug dan ) na Acord 92 pa da naj jim tv kar pošljem preko dostavne službe GLS tako, da jutri pridejo po tv in bo romal na acord 92 potem bom pa videl kaj bodo zmučkali s tega.

Čudna reč res čudna...

V tej naši preljubi deželici je res vse možno...

Zgodovina sprememb…

knesz ::

Če se ne motim, ima Acord92 servis za monitorje v Mariboru in ne v Ljubljani.
Mogoče si zamešal oz. narobe razumel (ko si klical v Stegne)?
In ja, pokličeš GLS in ti ga na njihove stroške dodtavijo v in iz servisa.

Duhec ::

Malo si oglej in preberi garancijski list in poglej kje je žig !?
Žig in podpis ti navadno da prodajalec in ne servis. Žig je lahko vse od Merkator Tehnike do BigBenga ali Neckermana.
Na garancijskem listu pa morajo biti navedeni servisi, ki jih je lahko več in ne samo eden, kot je očitno v tvojem primeru.
Na garancijskem listu ti tudi piše koliko mesecev je garancijska doba, ki jo morajo upoštevati vsi servisi navedeni na konkretnem garancijskem listu. Pika.
Tule imaš primer garancijskega lista (zadni list) kjer je kot servis naveden Acord (lahko bi bil še kdo drug, tretji, četrti ...).
Na istem listu je tudi polje kdo je prodajalec, datum prodaje, žig in podpis prodajalca !
Praksa prodajalcev je tudi ta, da ti ne izpolnejo garancijskega lista in rečejo, da če bo kaj narobe prinesi njim nazaj (obvezno skupaj z računom!!!) iz katerega bo potem razvidno kdaj je bil nakup opravljen. Potem oni reklamirajo v servis naprej.
Če pa sam reklamiraš direktno v garancijski servis pa ti priporočam, da priložiš kopijo original računa (še prej naredi kopijo tako računa kot gar. lista zase) iz katerega je razvidno kdo je prodajalec, če prav razumem je to Neckerman.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Duhec ()

kristjan26 ::

@Duhec kot si napisal sem tudi storil in sem si za vsak slučaj naredil fotokopijo garancijskega lista in računa! Ja res je bil TV kupljen pri neckermanu in na garancijskem listu piše, da je garancijska doba 36 mesecev in ne 24 kot trdi PC HAND! Očitno se je hotel PC HAND samo znebiti tega TV-ja in ga naprtiti Acordu 92!

No sedaj tudi upam, da bo Acord 92 rešil problem tako kot se spodobi!

Hvala vsem za vaše nasvete!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija pri IZID firmi

Oddelek: Pomoč in nasveti
222207 (1805) SplitCookie
»

Težave z WiFi

Oddelek: Pomoč in nasveti
181701 (1221) PanGirl
»

servis za MSI prenosnike?

Oddelek: Pomoč in nasveti
122247 (2064) xsum1
»

Kdo je serviser za Samsung diske?

Oddelek: Pomoč in nasveti
121138 (733) Pyr0Beast
»

LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
246888 (6294) kristjan26

Več podobnih tem