Forum » Loža » Moj termin BB
Moj termin BB
Old Spice ::
Ali se samo meni to zdi smešno?
http://mojtermin.bigbang.si/
Če je prodajalec zaposlen da svetuje in prodaja! Zakaj bi, če želim kako podrobnejšo informacijo, moral dodatno plačati 10 eur za moj termin da se bo prodajalec lahko posvetil samo meni?
Kaj nimajo v BB že dovolj nemarnih marž? Ampak očitno jim ni dovolj in želijo še 10 eur če želiš biti v miru postrežen. Ali je to samo izgovor da bodo še naprej nemarno služili, dajali gnilo podporo ter imeli po novem izgovor če ti ne paše, da poleg tebe prodajalec streže še 4 ostale kupce pa imaš na razpolago svoj termin!?
Saj je res, če izdelek potem kupiš dobiš vrnjen ta denar, vendar se že na začetku na nek način zaobljubiš da boš vzel artikel sicer boš pač plačal 10 eur. Sploh pa se mi ne zdi na mestu da bi (razen nekaj svetlih izjem) plačal 10 eur da mi bo flancal nek prodajalec kaj je dobro zame ker roko na srce, prodajalci v BB nimajo pojma kaj prodajajo.
http://mojtermin.bigbang.si/
Če je prodajalec zaposlen da svetuje in prodaja! Zakaj bi, če želim kako podrobnejšo informacijo, moral dodatno plačati 10 eur za moj termin da se bo prodajalec lahko posvetil samo meni?
Kaj nimajo v BB že dovolj nemarnih marž? Ampak očitno jim ni dovolj in želijo še 10 eur če želiš biti v miru postrežen. Ali je to samo izgovor da bodo še naprej nemarno služili, dajali gnilo podporo ter imeli po novem izgovor če ti ne paše, da poleg tebe prodajalec streže še 4 ostale kupce pa imaš na razpolago svoj termin!?
Saj je res, če izdelek potem kupiš dobiš vrnjen ta denar, vendar se že na začetku na nek način zaobljubiš da boš vzel artikel sicer boš pač plačal 10 eur. Sploh pa se mi ne zdi na mestu da bi (razen nekaj svetlih izjem) plačal 10 eur da mi bo flancal nek prodajalec kaj je dobro zame ker roko na srce, prodajalci v BB nimajo pojma kaj prodajajo.
XsenO ::
Jebiga storitev kot storitev, če ti ni všeč jo ne uporabljaš.
Če se bo pa zgodil scenarij, da prodajalec zavrača kupca češ se ni rezerviral se pa bo polnila knjiga pritožb in praznila trgovina.
Če se bo pa zgodil scenarij, da prodajalec zavrača kupca češ se ni rezerviral se pa bo polnila knjiga pritožb in praznila trgovina.
1 + 1 = 1
Old Spice ::
Meni se ne zdi kot dodatna storitev. Osnovno delo prodajalca je, da svetuje in prodaja. Sedaj pa oni želijo dodatno zaračunat nekaj kar je itak primarna naloga prodajalca v fizični trgovini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Old Spice ()
vorantz ::
Po moje se hočejo s tem zavarovat, da ne bi ljudje hodli k njim z miljon vprašanji potem pa izdelek kupili nekje drugje bolj poceni (kar se itak konstantno dogaja v big bangu :P)
Sklepam glede na to, da ti potem teh 10€ vrnejo, ko kupiš nekaj.
Sklepam glede na to, da ti potem teh 10€ vrnejo, ko kupiš nekaj.
BlueRunner ::
Ja, potem pa pač pojdi v trgovino, kjer takšna pomoč zastonj oziroma se zanašaj sam nase. Kot si sam ugotovil... v BB se hodi pogledati police, kupi pa se tam, kjer je ceneje. No, pri ogledovanju te sedaj prodajalci več ne bodo motili, če jim ne boš v roko "stisnil" desetaka.
St235 ::
Taplan je fail kar se mene tiče zaradi dveh stvari:
Kdo pri zdravi pamei bo plačal 10€za svetovanje, ki ga v vsaki trgovini dobiš zastonj?
V BBju so za večino stvari zabiti kot noč in si s prodajalcem lahko pomagam točno toliko kot z grabljami na avionu. Da mu pa še plačam ,potem pa ne loči med full HD in HD ready (mi je pol let naazaj izjavil, da je razlika v KABLU!!!!) je pa višek.
Kdo pri zdravi pamei bo plačal 10€za svetovanje, ki ga v vsaki trgovini dobiš zastonj?
V BBju so za večino stvari zabiti kot noč in si s prodajalcem lahko pomagam točno toliko kot z grabljami na avionu. Da mu pa še plačam ,potem pa ne loči med full HD in HD ready (mi je pol let naazaj izjavil, da je razlika v KABLU!!!!) je pa višek.
BlueRunner ::
Če je fail, so pač failnili. Sem preveril... ni jim prepovedano propasti.
Morda boš pa lahko sedaj z računom dokazoval, da je bilo svetovanje opravljeno in, da je bilo stranki škodljivo. Morda, samo morda boš lahko zahteval povrnitev z napačnim svetovanjem povzročene škode. Kaj pa vem... morda, pa le ni vse tako slabo.
Morda boš pa lahko sedaj z računom dokazoval, da je bilo svetovanje opravljeno in, da je bilo stranki škodljivo. Morda, samo morda boš lahko zahteval povrnitev z napačnim svetovanjem povzročene škode. Kaj pa vem... morda, pa le ni vse tako slabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
mihec87 ::
Hehe že vidim...pride kupec notri ima vprašanje glede izdelkov pa mu prodajalec v roke potisne letak z telim moj termin(itq ker prodajalc se pa brani malo boljsega zaslužka)..
Me zanima če bo treba za uveljavljat garancijo tut rezervirat moj termin:)
Me zanima če bo treba za uveljavljat garancijo tut rezervirat moj termin:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
telen ::
In kdo pravi da sedaj prodajalec ne bo zastonj na voljo za vprašanja? Še vedno ti bo odgovarjal na vprašanja. Ta Moj termin bo izbral nekdo, ki se mu postavlja zares veliko vprašanj, saj bo imel za te na voljo 45 min. Prav tako ga ta čas tudi ne bo noben drug motil. Sicer zame čisto neuporabna dodatna storite, ki pa bo verjetno dosti ljudem (zlasti starejšim) prišla zelo prav.
guest #44 ::
Kdo pa bo določu koliko vprašanj je meja? A boš se za usb ključek tudi moral najavit?
IMO naj počnejo kar jim paše...jaz se vse prej sam pozanimam. Te storitve jaz ne bom koristu. V bigbangu pa itak kaj več od drobnarij ne kupujem.
IMO naj počnejo kar jim paše...jaz se vse prej sam pozanimam. Te storitve jaz ne bom koristu. V bigbangu pa itak kaj več od drobnarij ne kupujem.
St235 ::
BB dvomim, da ima zaposlena dva prodajalca, ki sta sposobna o kateremkooli izdelku povedat več kot tri stavke. Žalosto toda resnično, tako zgleda custumer support v BB
mihec87 ::
Mogoč bo pa pri doplačilu vedel kaj več kot pa vzet v roke tablico poleg artikla pa prebrat podatke z nje..
Mislim da je jasno da bodo prodajalci navijali za ta moj termin kaj iz tega sledi pa mislim da nam je jasno...
Mislim da je jasno da bodo prodajalci navijali za ta moj termin kaj iz tega sledi pa mislim da nam je jasno...
Zlate ::
Menim, da je smešno in odvečno sploh debatirati o tem, zakaj BB to ponuja. To je stvar njihove poslovne politike in če bo ta uspešna, bo za njihove žepe, ravno tako pa tudi obratno.
Predvsem je fail govoriti o tem, da je to fail, sploh ker nihče ne ve, koliko je taka storitev potrebna ali nepotrebna...
Predvsem je fail govoriti o tem, da je to fail, sploh ker nihče ne ve, koliko je taka storitev potrebna ali nepotrebna...
"Ne dovoli, da bi te šolanje oviralo pri izobraževanju."
_______________________ Mark Twain________
_______________________ Mark Twain________
mihec87 ::
Meni pa, recimo, ni noben problem plačati 10 € v primeru, da opremljam novo stanovanje.
Jasno za nek tak večji kup zadeva ni neumna ker boš imel tisti čas prodajalca zasebe...
Pač imam pomisleke da ne bo ratalo da če boš hotel katerikoli nasvet bom treba vzet moj termin..
St235 ::
po moje to ni blo mišljeno, da ti ne bodohotli več pomagat brez termina. Bolj to, da imaš, če želiš svetovalca na voljo samo zase ob točno določeni uri. Sam bo treba najprej bolj sposoben kader zaposlit.
Williams ::
Kolega je nekaj časa nazaj delal v BB prek študenta. Nobena skrivnost ni, da prodajalci dobijo minimalca s tem da se jih obremenjuje do maksimuma.
Ne vem ali imajo še vedno tako, ampak je govoril da imajo tromesečne plane prodaje zaščit "Se zgodi". Če plan dosežejo so plačani nekaj (5%) procentov od vrednosti prodaje zaščit (cca 100 eur dodatka na 3 mesce). Seveda je "plan" precej ohlapen termin in se je pogosto spremenil (zvišal) nekaj dni pred iztekom tromesečnega obdobja tako da ni noben dobil niti centa (razen uprave in poslovodij seveda). Že v štartu je ta ideja zgrešena saj prodajalci z oddelka iger in cd-jev nikoli niso dobili nič, ker niso prodal nobene zaščite za igro ali cd (kdo pa bo kupil zaščito za igrco??).
Pogosto se je dogajalo, da so poslovodje nabavljale preveč robe da so dobili nekaj kosov zastonj. Recimo naročilo se je ogromno enot PS3, pri čemer so si poslovodje razdelile PS3-ke ki so prišle zaston kot nagrada ker so naročili več 100 kosov, na prodajalce pa se je pritiskalo naj to prodajo.
Promet po enotah se redno preverja in vse enote BB po oddelkih dobivajo tekoče novice koliko je kdo prodal, pri čemer vodilni dodajajo v e-maile patetične komentarje da bi skušali prodajalce spodbudit k večji prodaji (a.k. tekmovalnosti).
Sedaj so uvedli še ta "termin" prodajalci zato gotovo ne bodo nič več plačani čeprov bodo mogli poslušat vse muhe in tegobe kupca 45 minut. Prihodek pa si bodo razdelile poslovodje. Vsakemu svoje vendar pri takem plačilu tudi jaz ne bi vložil trohice napora v to da se kaj dodatnega naučim in nudim kupcu tisto več, kar bi BB potisnilo ven iz dreka. Zaenkrat pa je krog sklenjen. Prodajalci nimajo pojma kaj prodajajo, kupci nimajo pojma kaj kupujejo, krog je sklenjen proftirajo pa samo tisti ki sedijo na stolčkih in se praskajo po jaj****.
Zgolj moje mnenje.
Ne vem ali imajo še vedno tako, ampak je govoril da imajo tromesečne plane prodaje zaščit "Se zgodi". Če plan dosežejo so plačani nekaj (5%) procentov od vrednosti prodaje zaščit (cca 100 eur dodatka na 3 mesce). Seveda je "plan" precej ohlapen termin in se je pogosto spremenil (zvišal) nekaj dni pred iztekom tromesečnega obdobja tako da ni noben dobil niti centa (razen uprave in poslovodij seveda). Že v štartu je ta ideja zgrešena saj prodajalci z oddelka iger in cd-jev nikoli niso dobili nič, ker niso prodal nobene zaščite za igro ali cd (kdo pa bo kupil zaščito za igrco??).
Pogosto se je dogajalo, da so poslovodje nabavljale preveč robe da so dobili nekaj kosov zastonj. Recimo naročilo se je ogromno enot PS3, pri čemer so si poslovodje razdelile PS3-ke ki so prišle zaston kot nagrada ker so naročili več 100 kosov, na prodajalce pa se je pritiskalo naj to prodajo.
Promet po enotah se redno preverja in vse enote BB po oddelkih dobivajo tekoče novice koliko je kdo prodal, pri čemer vodilni dodajajo v e-maile patetične komentarje da bi skušali prodajalce spodbudit k večji prodaji (a.k. tekmovalnosti).
Sedaj so uvedli še ta "termin" prodajalci zato gotovo ne bodo nič več plačani čeprov bodo mogli poslušat vse muhe in tegobe kupca 45 minut. Prihodek pa si bodo razdelile poslovodje. Vsakemu svoje vendar pri takem plačilu tudi jaz ne bi vložil trohice napora v to da se kaj dodatnega naučim in nudim kupcu tisto več, kar bi BB potisnilo ven iz dreka. Zaenkrat pa je krog sklenjen. Prodajalci nimajo pojma kaj prodajajo, kupci nimajo pojma kaj kupujejo, krog je sklenjen proftirajo pa samo tisti ki sedijo na stolčkih in se praskajo po jaj****.
Zgolj moje mnenje.
Wox ::
To je v svetu že stara utečena storitev in BB ne izumlja tuki nič novega.
Kako? Vsak poslovodja si je vzel enga in namesto, da bi ga dal svojmu ali sosedovemu mulcu, ga je uturil prodajalcu, ki ga je moral na črnem trgu prodat, al kako?
To ni nobena slovenska posebnost. Kapitalizem. Smo volili zanj.
Pogosto se je dogajalo, da so poslovodje nabavljale preveč robe da so dobili nekaj kosov zastonj. Recimo naročilo se je ogromno enot PS3, pri čemer so si poslovodje razdelile PS3-ke ki so prišle zaston kot nagrada ker so naročili več 100 kosov, na prodajalce pa se je pritiskalo naj to prodajo.
Kako? Vsak poslovodja si je vzel enga in namesto, da bi ga dal svojmu ali sosedovemu mulcu, ga je uturil prodajalcu, ki ga je moral na črnem trgu prodat, al kako?
Promet po enotah se redno preverja in vse enote BB po oddelkih dobivajo tekoče novice koliko je kdo prodal, pri čemer vodilni dodajajo v e-maile patetične komentarje da bi skušali prodajalce spodbudit k večji prodaji (a.k. tekmovalnosti).
To ni nobena slovenska posebnost. Kapitalizem. Smo volili zanj.
Commodore 64
mihec87 ::
Wox kaj ti pri psp ni jasno...naročenih je bilo preveč psp-jev glede na prodajo samo za to da so dobili kakšen psp viška ki ga je poslovodja pobasal za domov,ker pa je bilo naročenih preveč psp-jev so prodajalce terali da naj jih prodajo...
Williams ::
Vem da to ni nič novega. Jaz sem samo napisal da razumem prodajalce zakaj preberejo samo listek s specifikacijami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nov fotoaparat (2 meseca) - garancija ali stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6812 (5758) | koyotee |
» | Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16542 (13858) | fosil |
» | Kupljena nova stvar - že uporabljanaOddelek: Loža | 2532 (1754) | St235 |
» | etično vprašanje prodajalca rač. opremeOddelek: Loža | 2284 (1290) | drejc |