Novice » Znanost in tehnologija » Najzmogljivejši superračunalnik na svetu postavlja rekorde
SavoKovac ::
Huh, od kje to vlečeš galemir?
Saj nismo več v srednjem veku (aka NV3x). 16bit floating point je zgodovina kar se shader jedra tiče. Edini razlog zakaj uporabljat 16bit FP je, da prihraniš plac v ramu in bandwidth do GPU-ja. Edini štos 16bit FP je še v raster backendu in teksturirnih enotah, ampak tole je thread o superračunalnikih, torej to nima veze.
Again... Zakaj je 16bit dovolj? Se v grafiki ukvarjamo samo z barvami? Kaj pa procesiranje geometrije recimo? To je že blo 32 bit FP že v originalnem GeForce-u. Niso vse samo barvice, pa še tam imaš problem z napakami, ko postajajo shaderji vse daljši. In zakaj za vraga AMD postane žrtev? Saj so isto 32 bit FP, edino v 64 bit FP so počasnejši od Fermija.
Mah, neki moram rečt. Mi gre na pajtlc propaganda o tem, kako je 1.4k TFLOPs s CUDA core VEČ od 2.7k TFLOPs od Cayman-a. In to kako so v času gf5900 vsi "fani" texture lookupe delal zdaj pa bogve kaj da bi svoje dokazal.
Senitel ::
Kdo je rekel, da je 1.4T flops na GeForce-ih več od 2.7T flops na Radeon-ih? Če imaš dost dober case boš jasno tudi Radeon-a spravil do 2.7T flops. Če ga pa nimaš boš pa obvisel nekje zadaj.
SavoKovac ::
Natanko tako, vse je stvar prirejanj in optimizacij. Tistih 2.7k se z rezervo jemlje kot rezerva. Ne vem a so krivi slabi driverji iz časov 1900XT al slab customer support oz. slabo sodelovanje Ati-ja z razvijalci programske opreme. Se pa že predolgo vleče. Zato je v bistvu prodor na trg superračunalnikov moralna razbremenitev razvijalcev iger, čeprav se finančno dosti bolj splača razvijat gpu za konzole.
Senitel ::
Ni vse v tem kako se stvar proda... Pač najdi si en problem in ga probaj izpeljat tako, da boš na Radeon-u dosegel 2.7T flopsov, pa boš videl kako in kaj.
Tianhe-I je imel Radeon 4870 x2 karte, nadgrajeni Tianhe-Ia ima pa Tesla M2050.
Tianhe-I je imel Radeon 4870 x2 karte, nadgrajeni Tianhe-Ia ima pa Tesla M2050.
SavoKovac ::
Ni vse v tem kako se stvar proda... Pač najdi si en problem in ga probaj izpeljat tako, da boš na Radeon-u dosegel 2.7T flopsov, pa boš videl kako in kaj.
Tianhe-I je imel Radeon 4870 x2 karte, nadgrajeni Tianhe-Ia ima pa Tesla M2050.
Ne dvomim, da ne manjka problemov, ki so kompatibilni s strategijami GPGPU in zmorejo polno obremeniti shaderje posamezne kartice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SavoKovac ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na novi lestvici superračunalnikov ZDA na 1. in 3. mestuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6083 (4436) | pegasus |
» | ZDA izpadle iz prve trojke na Top 500Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 4644 (2954) | MrStein |
» | Nov najhitrejši superračunalnik zmore 20 petaflops (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12783 (10455) | Isotropic |
» | Japonski superračunalnik prvi presegel 10 petaflops (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19013 (16039) | imagodei |
» | Najzmogljivejši superračunalnik na svetu postavlja rekorde (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15084 (12263) | SavoKovac |