Slo-Tech - Ameriški založnik računalniških iger Electronic Arts je objavil poslovne rezultate za fiskalno leto 2011, ki se je končalo 31. marca letos. Kljub izboljšanju poslovanja v zadnjem četrtletju, ki je bilo spet pozitivno, je na letni ravni skupina pridelala izgubo.
EA ostaja največji založnik iger na Zahodu za konzole in za osebne računalnike. Posebej zaradi nekaj uspešnic tega četrtletja, recimo Crysis 2, se je dobiček v zadnjem kvartalu v primerjavi z lanskim obdobjem povečal za 400 odstotkov na 150 milijonov dolarjev. Prihodki od prodaje so se prav tako povišali, in sicer z 850 na 995 milijonov dolarjev.
Vse to je ublažilo celoletno izgubo, ki je znašala 276 milijonov dolarjev. Še leto poprej je EA zabeležil 677 milijonov dolarjev izgube. Prihodki so ostali skoraj nespremenjeni pri 3,6 milijarde dolarjev. V letu 2012 namerava EA ustvariti 3,7 do 3,9 milijarde dolarjev prometa in ob tem poslovati s pozitivno ničlo ali rahlim dobičkom.
Ob tem povejmo še, da je EA pred dnevi najavil prevzem avstralskega podjetja Firemint, ki je na primer ustvarilo priljubljeni igri Flight Control in Real Racing za iOS. Kupčija bo končana v enem mesecu, podatkov o ceni pa ni.
Novice » Rezultati » EA zaključil leto z izgubo
Relanium ::
Meni so se najbolj zamerli ko so že davno nazaj prevzeli Westwood, in iz C&C serije naredli čisto bedarijo
TKPhysicist ::
Meni so se najbolj zamerli ko so že davno nazaj prevzeli Westwood, in iz C&C serije naredli čisto bedarijo
Strinjati se!...
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.
bb1rd ::
igre štancajo kot po tekočem traku a v izgubi?? ...predlog: ustavite se pa naredite nekaj dobrih iger;) pa jst hočem NHL next gen za PC!!!!!! :)
jazbec ::
Gregor P ::
Kot so na forumu večkrat opozorili se tudi sam držim pravila, da če piše na škatli EA, se igri rajši izognem, ravno zaradi dokaj očitnega štancanja iger
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
TKPhysicist ::
Recimo, da je EA tipičn predstavnik Hollywoodskega spranga materiala. Špili so čisto povprečje, igre so namenjene vsem starostim (Dead Space je neka čudna izjema, Undying pa še daleč največja). Kar pomeni, da kultnih naslovov praktično ni. Važn, da se zadeva prodaja.
Edit: takratn Tiberian Sun...
Kar se tiče pa zamere k so kupl Westwood: zasral so takrat najboljšo serijo strategije, ki sem jo igral kot mulc in to je C&C.
Edit: takratn Tiberian Sun...
Kar se tiče pa zamere k so kupl Westwood: zasral so takrat najboljšo serijo strategije, ki sem jo igral kot mulc in to je C&C.
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TKPhysicist ()
Mare3 ::
Ko bodo naredil FIFO tako kot je treba bom pa tudi sam kupil kakšno igro. Ne mislim dajat denarja zato da pride skoraj do tega da izgubim živce zaradi igre ki je res idiotsko narejena.
opeter ::
Undying je že stara igra (še iz starih, dobrih časov EA Games).
Mene najbolj moti, da so tako zasrali serijo Need for Speed. Sicer s temi zadnjimi deli poskušajo popravljati napake, a vseeno.
Mene najbolj moti, da so tako zasrali serijo Need for Speed. Sicer s temi zadnjimi deli poskušajo popravljati napake, a vseeno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Relanium ::
TKPhysicist je izjavil:
Edit: takratn Tiberian Sun...
Kar se tiče pa zamere k so kupl Westwood: zasral so takrat najboljšo serijo strategije, ki sem jo igral kot mulc in to je C&C.
Pa ne samo to, Tiberian Sun, Red Alert2 in Emperor: Batle For Dune
To so tri igre ob katerih sploh nisem spal
Kaki lepi cajti so to bli
RejZoR ::
Undying je že stara igra (še iz starih, dobrih časov EA Games).
Mene najbolj moti, da so tako zasrali serijo Need for Speed. Sicer s temi zadnjimi deli poskušajo popravljati napake, a vseeno.
Tega ne bi ravno trdil. Zadnji Hot Pursuit je kljub drugačnosti fenomenalna zadeva. Sploh online. Verjetno zato ker drsenje čez ovinke najbolj spominja na legendarnega Screamer 2. Odlične proge in exotični avtomobili. Sicer ima felerje na momente ampak skupno eden boljših nakupov v zadnjem času.
Česar ne morem trditi za Crysis 2, ki je tud pod okriljem EA-ja. Ta zadeva pa je totalno zanič in mi je žal da sem ga sploh kupil.
Vbistvu, če sem iskren EA dejansko izdaja precej kvalitetne špile v zadnjem času, nekateri so celo nadpovprečni (Dead Space).
Kar mora EA spremeniti je odnos do svojih strank (glupa aktivacija pri špilih mora iti). Takisto mi je čudno zakaj niso naredili dveh manjših "indie" oddelkov kjer bi delali preproste ampak izvirne špile. Majhni budgeti in samo izvirnost. To se sedaj prodaja (samo poglejte Minecraft in goro indie špilov na Steamu). Majhni vložki v razvoj ampak prodaja pa je lahko zelo visoka in nakoncu se to verjetno prav fino splača.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
novaa ::
meni se je zameril Hasbro Interactive, ko je kupil MicroProse
od takrat naprej ni od njih več nič pametnega prišlo
od takrat naprej ni od njih več nič pametnega prišlo
TKPhysicist ::
Ooooo ja, Undying. To pa je odlična igra... ravno včeraj sem se nekako na njo spomnil...
To je bla pustolovščina da si se usral...in nekak se mi je zdel to dosežek, ki ga je blo takrat težko narediti. Vsa atmosfera, fenomenalna glasba, liki...itd. Kar pač naredi igro epsko.
Ostalo je pa mlačno od njih. Tudi sam priznam, da je Dead Space (1&2) odlična igra. Ampak tle je le potrebno mal relativno pogledat, ker če naštancaš 100 špilov na leto...in sta od tega 2 odlična, ostali so pa nekako nevtralni (če primerjamo z Blizzardom, ki so skoraj 100% uspešni)...jah, b reku temu...so probal še mau druge vode. Nekako pri njih igre niso več ganljive.
Amerikanezoti pač...
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.
borut_p ::
Znižajte cene iger, mislim 50€ za igro, ki jo končaš v dveh dneh (crysis 2) je res pretirano. Le tako se boste izognili piratstvu in pridobili večje dobičke.
blackbfm ::
Ja, pri EA sigurno berejo komentarje na slotechu..bravo res
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Joze_K ::
sploh ne razumem kako lahko izgubo delajo....
saj programerjev ne plačajo 3,6 milijarde dolarjev....
software firma... saj je skoraj nemogoče delat zgubo....
saj programerjev ne plačajo 3,6 milijarde dolarjev....
software firma... saj je skoraj nemogoče delat zgubo....
Daniel211 ::
Problem je kr se tak kot vseposod nekdo bogati na račun programerjev in razvijalcev. Da se sploh ne menim o ekonomistih in managerjih, ki kasirajo ko zmešani čeprav si ne zaslužijo :D
RejZoR ::
TKPhysicist je izjavil:
Ooooo ja, Undying. To pa je odlična igra... ravno včeraj sem se nekako na njo spomnil...
To je bla pustolovščina da si se usral...in nekak se mi je zdel to dosežek, ki ga je blo takrat težko narediti. Vsa atmosfera, fenomenalna glasba, liki...itd. Kar pač naredi igro epsko.
Ostalo je pa mlačno od njih. Tudi sam priznam, da je Dead Space (1&2) odlična igra. Ampak tle je le potrebno mal relativno pogledat, ker če naštancaš 100 špilov na leto...in sta od tega 2 odlična, ostali so pa nekako nevtralni (če primerjamo z Blizzardom, ki so skoraj 100% uspešni)...jah, b reku temu...so probal še mau druge vode. Nekako pri njih igre niso več ganljive.
Amerikanezoti pač...
Tle se pa ne morem ravno strinjat. Poleg Dead Space je EA izdal še par drugih odličnih špilov v obdobju zadnjih 10 let. Mirror's Edge recimo. Že res da ga je naredil DICE ampak oni so eden izmed EA studijev tko da se jih smatra kot EA. Meni osebno eden bolj inovativnih in svežih špilov. Tomb Raider v prvi osebi kjer je streljanje postranska stvar. Odlično. Pa še ene par drugih špilov, ki se jih zdele ne morem spomnit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
detroit ::
pa jst hočem NHL next gen za PC!!!!!! :)
končno en, ki hoče isto kot jaz
do takrat pa nhl09+ebel
I concur:)
sicer men so se bl zamerl ko so bioware pohopsal
Skero
mtosev ::
Čisto pošteno. Večina njihovih iger suxa.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zmajc ::
pa jst hočem NHL next gen za PC!!!!!! :)
končno en, ki hoče isto kot jaz
do takrat pa nhl09+ebel
I concur:)
sicer men so se bl zamerl ko so bioware pohopsal
Yep, Dragon Age 2 je čisto sranje. Če se jim z Old Republicne ne vsere bojo po moje hitro doživeli bridki konec s strani EA-ja
magecu ::
Yep, Dragon Age 2 je čisto sranje. Če se jim z Old Republicne ne vsere bojo po moje hitro doživeli bridki konec s strani EA-ja
DA2 je po marsičem boljša od enke, se ji pa na žalost pozna, da so jo naredili po hitrem postopku.
Zgodba v DA2 je nedvomno boljša in globlja. V nasprotju z DA1 ni neko stalno "epično" zlajnano reševanje sveta.
V DA2 so se vsaj poskušali ukvarjati z malo bolj globokimi problemi.
Konec koncev pa se vseeno pozna, da je Biowarova igra in da nima ravno neke pretirano kakovostne zgodbe.
Res, da Bioware ima na splošno boljše zgodbe kot večina iger, samo kaj, ko ima večina iger katastrofalno plitke zgodbe.
Drugače se pa strinjam da se zna Biowaru slabo pisati, če ne bo SWTOR uspešen.
Ampak če je WOW lahko bil uspešen kljub katastrofalni grafiki, plitki zgodbi, toni težav pri splovitvi in na splošno prežvečenem igralnem sistemu, potem znajo lemingi ravno tako sledit velikemu Biowaru kot so sledili velikemu Blizzardu.
BigWhale ::
Kako hudirja imajo lahko tako zgubo, ce pa te mafijske zalozbe samo sluzijo in obirajo uboge uporabnike, ki bi radi poceni igre kupovali?!!?!?
MrStein ::
V letu 2012 namerava EA ustvariti 3,7 do 3,9 milijarde dolarjev prometa in ob tem poslovati s pozitivno ničlo ali rahlim dobičkom.
A ne pride po izgubi negativna ničla?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
PNG ::
EA ne izdaja špilov, samo založnik je. Poleg tega so pa založniki za DICE, kar jim daj + pecto pik pri meni. Nimam čisto nič proti EA. Da je pa Crysis 2 bil zanič in podobno pa RES niso krivi pri EA.
To je kot da bi BMW krivili da ima previsoke cene...saj jih ne postavljajo oni, naši trgovci z IZJEMNIMI maržami jih ;)
To je kot da bi BMW krivili da ima previsoke cene...saj jih ne postavljajo oni, naši trgovci z IZJEMNIMI maržami jih ;)
Alamar ::
Kaj pa založnik dela drugega, kot izdaja igre? EA jih izdaja in z mnogimi studiji, ki jih je pripojil (in večino dobrih uničil) tudi izdeluje igre.
PNG ::
Malo je razlika med PROGRAMERJEM in tistim ki programerja PLAČUJE, se ti ne zdi? Sploh na tem forumu primerjati ekonomiste s programerji ... kaj bi rad ban kasiral? :D
Alamar ::
Sploh ne vem, kaj hočeš povedati. Izdaja = založništvo. Če si se zatipkal in mislil izdelava, pa ne vem. EA ima svoje interne studije/razvijalce in niso samo ekonomisti, ki prodajajo špile.
JanezekNovak ::
Dej že enkrat nehajmo s temi pozitivnimi in negativnimi ničlami.
Ničla je ničla tudi v poslovnem svetu.
Poslovni izid se izračuna na način, da odhodke odšteješ od prihodkov.
Če je razlika pozitivna temu pravimo dobiček, če je pa negativna pa izguba.
Če je nula pa ni niti izguba niti dobiček.
Pozitivna nula, tako kot negativna nula, ne obstaja!!!
Ničla je ničla tudi v poslovnem svetu.
Poslovni izid se izračuna na način, da odhodke odšteješ od prihodkov.
Če je razlika pozitivna temu pravimo dobiček, če je pa negativna pa izguba.
Če je nula pa ni niti izguba niti dobiček.
Pozitivna nula, tako kot negativna nula, ne obstaja!!!
http://www.euroairsoft.com/
MrStein ::
JanezekNovak je izjavil:
Pozitivna nula, tako kot negativna nula, ne obstaja!!!
Seveda obstaja.
Poguglaj.
Čisto jasna in splošno sprejeta definicija je.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
Ja, v racunalnistvu imas pozitivno in negativno niclo takrat, ko delas s floating point stevili. To pride zaradi tistega bita, ki oznacuje predznak in na same racunske operacije nima vpliva. Matematicno se vedno velja, da +0 = -0 = 0.
Vse ostalo je pa bolj kot ne opletanje z onetom po koprivah. :>
Vse ostalo je pa bolj kot ne opletanje z onetom po koprivah. :>
MrStein ::
Aha, torej o ekonomiji ne veš dosti. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
opeter ::
Aha, torej o ekonomiji ne veš dosti. ;)
Zaradi ekonomije imamo ves čas sranje ... finančno krizo je povzročila prav ekonomija in njene čudne špekulacije.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
BigWhale ::
Aha, torej o ekonomiji ne veš dosti. ;)
Dovolj vem, da vem kaj je pozitivna nicla v ekonomijo. To ne spremeni moje trditve. Tudi pozitivna nicla v ekonomiji je traparija. Zato ker nikoli ne ves a se bo ta nicla tudi v resnici spremenila v plus ali ne. Lahko, da se bo, zagotovila ni pa nikjer nobenega.
MrStein ::
Seveda ni. Zakaj pa bi bila?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BALAST ::
Ta pozitivna je samo predpona ki pove da bi lahko šlo slabše in vliva nekaj več zaupanja v investitorje.
Znotraj podjetja se pa denar pretaka tako kot se odloči uprava in verjemi da nimajo pozitivne ničle v denarnicah.
Znotraj podjetja se pa denar pretaka tako kot se odloči uprava in verjemi da nimajo pozitivne ničle v denarnicah.
MrStein ::
Pozitivna ničla je ničla, pred (v časovnem smislu) katero je bil plus. Nič več in nič manj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
Pozitivna ničla je ničla, pred (v časovnem smislu) katero je bil plus. Nič več in nič manj.
Eh?
Pozitivna nicla je takrat, ko ima podjetje se odprte terjatve, torej bo morda se kak racun placan in podjetje ne bo vec na nicli, bo v plusu. Negativna nicla je pa takrat, ko ima podjetje se en kup racunov za placat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD se vrača na zeleno vejo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 22999 (18491) | Predator X |
» | BlackBerry po dolgem času z dobičkomOddelek: Novice / Rezultati | 5559 (4681) | TESKAn |
» | AMD zaradi izgube odpuščaOddelek: Novice / Rezultati | 5328 (4282) | opeter |
» | Microsoft rekordno, a Bing še vedno prideluje izguboOddelek: Novice / Rezultati | 6970 (6304) | cleanac |
» | EA prevzel PopCap GamesOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 4902 (4018) | RejZoR |