Za Activison Blizzard računalniki pomembnejši od konzol
Slo-Tech - Activision Blizzard, ki je zadnje mesece polnil novice zaradi neuspele poroke z Microsoftom, je v poslovnih rezultatih razkril pomemben obrat. Spet se je zgodilo, da so z igrami za osebne računalnike zaslužili več kot z igrami za konzole. V prvem letošnjem kvartalu so osebni računalniki prinesli 666 milijonov evrov, konzole pa 639 milijonov dolarjev. Vse od vrha v prvih letih tega tisočletja so konzole prednjačile, v drugi polovici minulega leta pa se je trend obrnil.
V celotnem letu 2022 so bile konzole še zmagovalke, a leto 2023 bo očitno drugačno. Ob tem velja poudariti, da so posamezna četrtletja že kazala obrnjeno sliko tudi v preteklosti, a to pot gre za prvo daljše obdobje, ko se trend ne spreminja. Glavni prispevek odpade na Blizzard, ki na primer prinese manj kot polovico toliko kot Call of Duty, a več kot 72 odstotkov na osebnih računalnikih in le 8 odstotkov na konzolah. Call of Duty je bolj uravnotežen, z 59 odstotki na konzolah in 26 odstotkih na osebnih računalnikih,...
V celotnem letu 2022 so bile konzole še zmagovalke, a leto 2023 bo očitno drugačno. Ob tem velja poudariti, da so posamezna četrtletja že kazala obrnjeno sliko tudi v preteklosti, a to pot gre za prvo daljše obdobje, ko se trend ne spreminja. Glavni prispevek odpade na Blizzard, ki na primer prinese manj kot polovico toliko kot Call of Duty, a več kot 72 odstotkov na osebnih računalnikih in le 8 odstotkov na konzolah. Call of Duty je bolj uravnotežen, z 59 odstotki na konzolah in 26 odstotkih na osebnih računalnikih,...