Forum » Programska oprema » Access 2010 & poročilo ...
Access 2010 & poročilo ...

lopov ::
Zdravo!
O accessu nimam pojma in sem se včeraj spravil delat eno simpl zadevo, vsaj tako sem mislil.
Pripravil sem podatke in jih tudi uspešno izvozil, naredil query in vse skupaj je zgledalo točno, tako kot si želim.
Zaplete se pri izdelavi poročila (report). Kle v čisto odpovem :( Pa je res simpl :P
Imam 2 tabeli, v eni so podatki o osebah (parent -- "šifra" [uporabljena kot key ID], ime, priimek, naslov, ...), v drugi (child) pa seznam "kontaktov", s katerimi oseba upravlja. Vsak "kontakt" se večkrat ponovi, le da so detajli drugačni in je linkan na šifro iz prve tabele (relacija?). Rečem run query, naredi tabelco in vse zgleda super -- imam vrstice z osebami in če kliknem gor se razprejo kontakti, lepo nanizani en pod drugim, točno tko bi rad na poročilu :)
Nekaj v smislu:
Micka Kranjc Štala 15 1000 Ljubljana
-------------------------------------------------------------
--> Janez 1234567 datum1 da
--> Janez 5411464 datum2 ne
--> Janez 6513454 datum3 da
--> Janez 8743431 datum4 ne
Pol pa poženem report (ročno, nad wizardom sem obupal) ...
- report header in page header sem pustil prazna & stisnjena
- grupiral po "šifri" da sem dobil "šifra header" in notri nabasal vse podatke iz prve tabele, dodal nekaj dodatnega teksta, da sem dobil neke vrste pisemsko glavo, na dno dodal "labels" druge tabele, da sem formiral stolpce
- v detail dodal "text boxes" za podatke, lepo poravnane z "labels"
- v report footer imam še "stran x od y"
- page footer prazen in "stisnjen"
Preklopim na layout view in pokaže stran A4, le da je sedaj po koncu ene sekcije na istem listu tudi naslednja.
Ni panike, ziher se da ... pogledam help, najdem opcijo za "next page", označim report footer in v lastnostih izberem "next section ... after"
In pol je štala, zadeva del, pa spet ne (zdeli, ne zdeli ...). Podatke sem uredil v 10. minutah, s "poročilom" zabijam čas že ene par ur in sem vse skupaj že nekam poslal ...
Enivej, nasvet, dober link, podoben primer?
Anyone?
Thx,
b.
PS: Še to moram povedat, da sem si ubodel par knjig (missing manual, 4dummies, ...) pa mi ne pomaga velk, ker je (IMO) zelo malo napisanega o sami izdelavi poročil in možnostih, če pa kkšen primer že je pa piše v stilu "uporabimo to in on iz poglavjy X". Pol se pa znajdi. Seveda sem gledal tudi primere, nekaj snel z neta in tam čudežno deluje, pa mi ni jasno zakaj :S
O accessu nimam pojma in sem se včeraj spravil delat eno simpl zadevo, vsaj tako sem mislil.
Pripravil sem podatke in jih tudi uspešno izvozil, naredil query in vse skupaj je zgledalo točno, tako kot si želim.
Zaplete se pri izdelavi poročila (report). Kle v čisto odpovem :( Pa je res simpl :P
Imam 2 tabeli, v eni so podatki o osebah (parent -- "šifra" [uporabljena kot key ID], ime, priimek, naslov, ...), v drugi (child) pa seznam "kontaktov", s katerimi oseba upravlja. Vsak "kontakt" se večkrat ponovi, le da so detajli drugačni in je linkan na šifro iz prve tabele (relacija?). Rečem run query, naredi tabelco in vse zgleda super -- imam vrstice z osebami in če kliknem gor se razprejo kontakti, lepo nanizani en pod drugim, točno tko bi rad na poročilu :)
Nekaj v smislu:
Micka Kranjc Štala 15 1000 Ljubljana
-------------------------------------------------------------
--> Janez 1234567 datum1 da
--> Janez 5411464 datum2 ne
--> Janez 6513454 datum3 da
--> Janez 8743431 datum4 ne
Pol pa poženem report (ročno, nad wizardom sem obupal) ...
- report header in page header sem pustil prazna & stisnjena
- grupiral po "šifri" da sem dobil "šifra header" in notri nabasal vse podatke iz prve tabele, dodal nekaj dodatnega teksta, da sem dobil neke vrste pisemsko glavo, na dno dodal "labels" druge tabele, da sem formiral stolpce
- v detail dodal "text boxes" za podatke, lepo poravnane z "labels"
- v report footer imam še "stran x od y"
- page footer prazen in "stisnjen"
Preklopim na layout view in pokaže stran A4, le da je sedaj po koncu ene sekcije na istem listu tudi naslednja.
Ni panike, ziher se da ... pogledam help, najdem opcijo za "next page", označim report footer in v lastnostih izberem "next section ... after"
In pol je štala, zadeva del, pa spet ne (zdeli, ne zdeli ...). Podatke sem uredil v 10. minutah, s "poročilom" zabijam čas že ene par ur in sem vse skupaj že nekam poslal ...
Enivej, nasvet, dober link, podoben primer?
Anyone?
Thx,
b.
PS: Še to moram povedat, da sem si ubodel par knjig (missing manual, 4dummies, ...) pa mi ne pomaga velk, ker je (IMO) zelo malo napisanega o sami izdelavi poročil in možnostih, če pa kkšen primer že je pa piše v stilu "uporabimo to in on iz poglavjy X". Pol se pa znajdi. Seveda sem gledal tudi primere, nekaj snel z neta in tam čudežno deluje, pa mi ni jasno zakaj :S

Enron x86 ::
Se opravičujem, če nisem pravilno razumel, pa vseeno -
se pravi, ti bi rad imel tako, da je na reportu samo en "record"? Potem moraš "vsebino strani" (pač med headerjem in footerjem) razširiti toliko, da zasede celo A4 stran (minus header in footer).
Lp
se pravi, ti bi rad imel tako, da je na reportu samo en "record"? Potem moraš "vsebino strani" (pač med headerjem in footerjem) razširiti toliko, da zasede celo A4 stran (minus header in footer).
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

lopov ::
Hoj!
Hvala za odgovor, tole bo tesko skomunicirat ker ne vem kako se reče posameznim zadevam. Rokie, pač
Nekaj mi je uspelo, pa sem se znšel pred drugim problemom :)
Torej, tisto prvo sem rešil in sedaj mi zgenerira vsak "record" na svojo stran. Se pa pojavi hec pri "recordih" ki imajo podatkov za več kot 1 list da se na naslednjem listu ponovi tudi "glava", se pravi tisto kar sem dal v svoj header in želim samo na eni (prvi) strani ter da se samo podatki razlijejo čez več strani, v kolikor pride to tovrstne situacije.
Edit: sicer sem ugotovil da lahko naredim izvoz v rtf ter nato v wordu "popravim" a to ni to + izgubijo se črte, okvirji in podobno + želim se izogniti ročnemu delu :)
Edit2: odkril sem "repeat section: no" ... YAY!
Zdaj moram samo še spremeniti par zadev (upam!) in to je to!
Glede na to kakšna fama je okoi programa se mi zdi naravnost grozno da pri vseh "biblijah" s 1000+ stranmi zadevo s poročili stlačijo na manj kot 50 strani & povsod so bolj ali manj enaki primeri ...
Hvala za odgovor, tole bo tesko skomunicirat ker ne vem kako se reče posameznim zadevam. Rokie, pač

Nekaj mi je uspelo, pa sem se znšel pred drugim problemom :)
Torej, tisto prvo sem rešil in sedaj mi zgenerira vsak "record" na svojo stran. Se pa pojavi hec pri "recordih" ki imajo podatkov za več kot 1 list da se na naslednjem listu ponovi tudi "glava", se pravi tisto kar sem dal v svoj header in želim samo na eni (prvi) strani ter da se samo podatki razlijejo čez več strani, v kolikor pride to tovrstne situacije.
Edit: sicer sem ugotovil da lahko naredim izvoz v rtf ter nato v wordu "popravim" a to ni to + izgubijo se črte, okvirji in podobno + želim se izogniti ročnemu delu :)
Edit2: odkril sem "repeat section: no" ... YAY!
Zdaj moram samo še spremeniti par zadev (upam!) in to je to!
Glede na to kakšna fama je okoi programa se mi zdi naravnost grozno da pri vseh "biblijah" s 1000+ stranmi zadevo s poročili stlačijo na manj kot 50 strani & povsod so bolj ali manj enaki primeri ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()

lopov ::
Em ... una moja tabelca :P
Ne vem, kako bi naredil da mi podatke na izpisu razbije na dva stolpca, kriterij pa je "da" ali "ne"
Se pravi iz tega:
\centering \begin{tabular}{rrrr} Janez&1234567&datum1&da\\ Janez&1234567&datum2&ne\\ Janez&1234567&datum3&da\\ Janez&6513454&datum4&ne\\ \end{tabular} (napaka se odpravlja)
V tole:
\centering \begin{tabular}{ccc} Janez&1234567&datum1\\ Janez&6513454&datum3\\ \end{tabular} \caption{DA} } \hfill \centering \begin{tabular}{ccc} Janez&5411464&datum2\\ Janez&8743431&datum4\\ \end{tabular} \caption{NE} (napaka se odpravlja)
Spravil sem s izdelovat iz dvh querijev, a mam v obeh tabelah enaka imena stolpcev, le da mam vklopljeno "criteria" po da ali ne.
Zdi se mi, da bi moral najti rešitev v samem poročilu, nekako sestaviti formulo če je "da" gre v levi stolpec, "ne" pa v desni :S
Ne vem, kako bi naredil da mi podatke na izpisu razbije na dva stolpca, kriterij pa je "da" ali "ne"
Se pravi iz tega:
\centering \begin{tabular}{rrrr} Janez&1234567&datum1&da\\ Janez&1234567&datum2&ne\\ Janez&1234567&datum3&da\\ Janez&6513454&datum4&ne\\ \end{tabular} (napaka se odpravlja)
V tole:
\centering \begin{tabular}{ccc} Janez&1234567&datum1\\ Janez&6513454&datum3\\ \end{tabular} \caption{DA} } \hfill \centering \begin{tabular}{ccc} Janez&5411464&datum2\\ Janez&8743431&datum4\\ \end{tabular} \caption{NE} (napaka se odpravlja)
Spravil sem s izdelovat iz dvh querijev, a mam v obeh tabelah enaka imena stolpcev, le da mam vklopljeno "criteria" po da ali ne.
Zdi se mi, da bi moral najti rešitev v samem poročilu, nekako sestaviti formulo če je "da" gre v levi stolpec, "ne" pa v desni :S
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kako iz wordovega dokumenta shraniti 1 stranOddelek: Loža | 881 (671) | SeMiNeSanja |
» | mysql if stavekOddelek: Programiranje | 1328 (942) | MrStein |
» | div visina 100%Oddelek: Izdelava spletišč | 1684 (1131) | Tody |
» | SQL vprašanjeOddelek: Izdelava spletišč | 2765 (2328) | jerneju |
» | Velikost WEB straniOddelek: Izdelava spletišč | 1785 (1432) | njok |